Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Rusija
 
  Rusija – tarp realių ir tariamų grėsmių (20)

Komentarai:

Kęstas gyvenantis it buržujus, 2008 06 10 15:57
bet stdente tu tai originalus. ir pacia blogiausia prasme kokia tik begali būti. aš esu laimingas būdamas lietuvis, nes Lietuva man daug davė ir duos.. čia tiktu tokia frazė "ir pagaliau, ir pagaliau aš gyvenu kaip vakarų buržujus, dėkoju lansbergiui - tegu tebūna jo dangus"
bet, žinoma, ne visiem ta laimė.. tokie atgyvenę komunistai, kurie anksciau džiaugėsi kai už juos mastė kompartija verkia.. ir tegu. be pagarbos ir pastangų braškių žiema nevalgysi.. o tas keistas jausmas tave ištikes - ta tavo vadinamoji meilė tegu persiorentuoja į logika ir protą.. matau, kad to tau ir trūksta

rolanas to studentui, 2008 06 09 13:14
Iš tamstelės politinių pastebėjimų matosi, kad pats esat ne studentas, o apsimetėlis buvusios SSSR koministinės nomenklatūros ar spes. tarnybų darbuotojas.
Istorija rodo, kad grėsmė geopolitinėje plotmėje paskutinius 500 metų kilo iš Rusijos.

Studentas, 2008 06 08 09:30
tavo išvardintos Lietuvos problemos ir yra ne ko kito Rusijos okupacijų padarinys. Lietuviams yra atmuštas politinės valios, kultūras jausmas ------ kazkodel tokiu rodikliu is karto po Sovietu Sajungos griuties neebuvi, turiu omeny, patriotizma, kultura ir panasiai, beje uzmirsau dar pamineti jog vel sociologines apklausos rodo jog puse Lietuvos zmoniu prie sovietu buvo geriau gyventi. Cia nieko asmenisko tik konstatuoju salta fakta.
Kita vertus, Kestai, as pradedu tave myleti. Sugebi parasyti tokius idomius rasinelius apie viska o kartu ir nieko. Nieko, tvirtai tikiu, jog tavo patriotiskumas ir morale pades tau ateiti ir ir tikiu jog jei kiltu karas eitum ginti savo sali kuri tau dar nieko nedave ir vargu ar artimiausiu metu duos.

Kaip kazkada jau rasiau, istorija ya gerai ir istorija reikia isisamoninti, taciau mes gyvename dabarty ir reikia galvoti perspektyviai apie kitima laike tendencijas. Jeigu mes visa gyveima laikysimes sito luigusto fakto mes toli nenuvaziuosime. Seni laikai baigiasi atejo nauja epocha nauju isukiu metas. Ir jeigu kaip aiwo sako norim keistis turim keistis o ne laikyti uzgniauzia istorine savimone. Pasaulyje yra begales perturbaciju ir jei kieviena tauta laikytusi isikibusi istorinio fakto vargu ar pasauly butu progresas ar tik konstruktyvus zudymas ir kraujo praliejimas.
Reikia vertinti gyvenima darbatines erdves ir laiko atzvilgiu, kur mes esame dabar. Tokiai nykstukiniai Lietuveliai reiketu mastyti kaip apskritai islikti isukiu permainu ir globalizacijos amziuje.
Todel mieli draugai linkiu jog Lietuva isvengtu katastrofos ir turetu savo galva ir begdama nuo vilko neuzsoktu ant meskos.

aiwo to studentas, 2008 06 07 23:51
Ir dar: be abejo, gali prie manes daug kur prikibti, tuomet as turbut daug kur galeciau replikuoti, pasitikslinti ir t.t. ir pan., taciau as netikiu, kad Putinas yra tobulas, nes ten daug zmoniu pernelyg blogai gyvena, poziuris i mus yra nelygus (poziuris, kad mazos ir dideles valstybes santykiai negali buti lygiaverciai,yra neteisingas, taip negali buti (nors, deja, yra), man tai smirda barbarizmu ir atsilikimu - tai stabto civilizcijos vystymasi ir tai labai atsirugsta zmonems, nes nebutinai didesne valstybe visuomet bus teisingesne, deja, laimi tas, kas stipresnis, taciau ne kas teisingesnis, o jeigu sito nebeliktu, tai visiems gyventi butu kur kas geriau (ir galvoje turiu ne tik Rusija...)), zmones pernelyg priristi prie valdzios (vargu ar prancuzu ir rusu studentai bendra kalba apie politika rastu... - palaikau prancuza, nes jis yra laisvas, tad ir tvirtesnis) ir t.t. ir pan.
Kriktikuok, bet as sakau, kad anksciau ar veliau ateis laikas,kai svanaudziai demagogai, net ir tautai sunkiu metu, pus istorijos siukslyne...
Galiausiai, net nezinau kam labiau to karo su Vakarais reikia - ar Putinui ar rusus tautai...

Kęstą sunervino studentas, 2008 06 07 22:15
tik nereikia dėtis talentu. istorija aš išmanau atrodo geriau už patį. tu nesugebi jos nei įvertinti nei suprasti. įsikales tokias dogmas tu pats tampi grėsme visuomenei. esu bent tiek laimingas, kad konstitucija, kuri neleis šlietis jokion artimesnėn draugystėn su šia nemoralia valstybe, o ir tokio kalibro veikėjų dar pasitaiko nedaznai. kiek ten jus procentų Lietuvoje sudarote? sesis procentus? bet ir is jų dar yra nesugadintu. reciau bet pasitaiko.
nesidėk puikiu analitiku ir istoriku. tu tikrai netoks. demagogas demagoga kaltina... as gal ir vietomis perlenkiu, bet su morale ir patriotizmu neišsiskiriu. jie, kaip tau bebūtu keista, netrukdo logiškai mąstyti. patriotizmas ir nacionalizmas yra kertiniai tautos elementai. jie įeina į politinę ir kitokią kultūrą. istorijos negalima neigti. ji buvo ir toli gražu nesibaigia. rusams yra įgimtas naikinimo siekis. pasiglemžti tai kas jiems nepriklauso. rusija valdo niekšai. tokie niekšai, kurie yra didesni niekšai už vakarų valstybiu niekšus. būtent tas neprilygstamas amoralumas ir liguistas valdžios siekimas vakarų vadovus ir padaro neskaidrius ir kartais aklus. jau tokia žmogaus prigimtis.. tavo išvardintos Lietuvos problemos ir yra ne ko kito Rusijos okupacijų padarinys. Lietuviams yra atmuštas politinės valios, kultūras jausmas. tiek metų mes buvo priversti elgtis taip kaip nenorėjo, mąstyti taip kaip negalvojome. ir dėl ko? dėl kažkokios niekšų valstybės.. pasidomėk tarybiniu gyvenimu. pamatysi kokioje prokrusto lovoje buvom paguldyti..
istorija kartojas, dar karta kartoju.
ir su tavimi beviltiška ginčitis. tu ruspalaikis, kuris pasiilgęs to ko pats nematė ir nejuto. beja. gauni pliusa, kad kalba gerai lietuvių pramokęs. šlykštu išgirsti kai koks burliokas visą gyvenima Lietuvoje gyvenęs žodžius laužo. per nosis tokiems. nes gyveno, nesakyk, ne taip jau ir blogai. pateikiant duomenis galima įvairiai sužaisti.
taigi, studente, siūkis rusmaiši, nes kai į Lietuvą ateis tikrasis nacionalizmas ir puikus gyvenimas - neturėsi kur akių dėti. teks maiše tupėti. o tokie laikai ateis..
p.s. kultūra anksčiau minėta ir buvo politinė. apie literatūra ir teatra nešneku. tai neutralių asmenybių kūryba

aiwo to studentas, 2008 06 07 22:00
Ar mes turetumem Petra gerbti uz tai, kad jis "krauju ir asaromis" praskyne langa i Europa? Ar mes, uz tai, kad mes tapome nuskriausti, is karto, nieko nepagalvoje, ji smerksim? Mes juk ne dabartiniai rusai, nekenciam Putino politikos, jo poziurio i savo tauta, TODEL AS NENORIU IS KARTO PRIESINGOS TAUTOS SMERKTI, tai ir nesmerksiu - jis siekE modernios valstybes. AS ISTORIJOS POLITIKA NEVERSIU, tad jo nesmerskiu.
BET tai buvo seni ir ziaurus LAIKAI - NE DABARTIS. Praeityje visi kariavo, zude ir nedaug kas laikesi zmogaus teisiu, tiesa? Galiausiai, mes turim Vytauta Didiji, kuris sukure valstybe nuo juros iki juros ir t.t, ir pan. taip pat zmoniu gyvybiu kaina. Taigi as jo ir nesmerksiu, nes buvo ziaurus laikai.

BET tu sakai, kad rusu kultura yra puiki? Menas, musizka - taip, jie turejo daug pasaulinio garso asmenybiu. BET kas dabar ten vyksta? Kaip dabartinai meno zmones ziuri i Putina, kokie ju santykiai? Nu tu "studente", pagalvok, KAS GAUSIS IS TAUTOS, JEIGU JI VALDZIOS YRA PRIRISAMA PRIE GRANDINES? VARZOMA JOS VALIA RINKTIS, SKATINAMAS PATRIOTIZMAS, KURIS NERETAI PERAUGA I AGRESYVUMA (pvz NASHI), KURIS KELIA BAIME (p.s. patriotizmas gerai, bet Putinas gali perzengti riba - ir tai pastebejo ne vienas puikus uzsienio ekspertas, kuris turbut kur kas geriau uz tave nusimano siuos dalykus)!

Atsakyk, "studente", kur cia yra tautos grozis? Kur jos vertybes? Padeti galva uz valstybe? Ginti - puiku, BET JEIGU TU TIK PULSI, ARGI TU NETAPSI BLOGIU? Naciai, savo tautai noredami padeti ("gyvybine erdve"), puole - ir ka jie padare? Rusai kitokie? Kai JAV uzpuole Iraka ir ji nusiaube, AR SALYJE BUVO PROTESTU?-Atsakyk, kodel? O kai Rusija uzpuole Cecenija ir ja nusiaube - ar salyje buvo protestu? Kodel? Stai kuo skiriasi JAV nuo Rusijos! Be to, kaip amerikieciai yra apsvieciami apie kara, apie Busho politika, o kaip rusai apie Cecenija (is kur Lansbergio nuotraukos, kaip rusu kariai tampo po zeme su vielomis priristus cecenus? - JAV nuteise Irako kalejimu patyciose dalyvavusius kareivius), ka jie is viso zino? Cia net nera ka lyginti - rusai karo klausimais yra kur kas barbariskesni nei amerikieciai (nors net ir amerikieciai yra gana imperialsitiniai, palyginus su Europa..). Tu gali sakyti, kad JAV daugiau kariauja ir zalos daugiau padaro, taciau ten DISKUTUOJAMA, KALBAMA, KAD BLOGAI (pvz. Busha laiko blogiausiu prezidentu), DAUG PASISEKIMO SUSILAUKE OBAMA. Ten imanoma keistis - o kas Rusijoje? Ten Putinas laikomas sventa karve, o tie, kurie sukritikuoja - patriotu priesininkais! Tai yra baisu!

Man tautos grozis yra tai, kai ji kyla uz save, kovoja uz save, gerbia kitas tautas, kuria ir skleidzia tas TIKRASIAS IDEJAS, KAIP IS TIKRUJU PAGERINTI IR PATOBULINITI GYVENIMA, turi gebejima izvelgti valdzios trukumus, ir su ja kovoti, kai nera varzoma laisve mastyti ir kalbeti - o ka rusai daro?

Sunku isreiksti, kokia man slyksti komunizmo sistema buvo tautos atzvilgiu... Labai gaila, kad ir Putinas nuejo autotorizmo keliu - sumaste reguliuoti demokratija! Ka tai reiskia? Smegenu plovima - stai ka reiskia! Kas jis toks yra, kad jis vienas suprastu, kas tautai yra gerai, o kas blogai? Ir zinau, kad Rusijos demokratai, deja, greiciausiai yra degradave, bet kur pazanga is Putino? Taciau tas Rusijos istorijos iskelimas - t.y. komunizmo laikotarpis. Man ypac idomu - o kiek ten objektyvumo? Filmai apie kara pries rinkimus - KA PUYTINAS LIPDO? Ka kariniu ir agresyviu paziuru zmogus gali padaryti ,kai po padu turi tauta? As neneigiu, kad Putinas yra gero padares (p.s. gaila, kad LT ziniasklaidoje to nematau, nes naturaliai imi galvoti, kad kazkas ir musu nuomone bando formuoti...), taciau ir Hitleris tautai yra daug gero padares! Jis juk atstate Vokietija ir ja padare GALINGIAUSIA PASAULYJE! Vokieciu Patriotizmas verzese per krastus ir kur ta ptriotiska masina nuvaziavo?
Ir t,t, ir pan. - komentaruose visko neparasysiu...

Ir kuo daugiau tu kalbi, tuo daugiau juodu demiu tavo kalboje - tuo aiskiau, kad tu labai klysti...

Bet cia juk ne Rusija, tiesa? - Tad kalbek, gal is tikruju mes, lietuviai, savyje aptiksim problemu, jas istaisysim, ir tobulesim.

Bet jei tu skleidi tik propaganda, tik Rusijos naudai, tai... - mano galva, tokie kaip jus anksciau ar veliau isnyksit, nes jusu siuloma valdymo ir filosofijos sistema yra nenaudinga, kenksminga zmonems, tad jie anksciau ar veliau nuo jusu nusisuks.

Ir, zinoma, jeigu tu skleidi PROPAGANDA, tai tokius kaip tu reikia ignoruoti - mat jei liski nepastebetas, tai tavo darbas nueina perniek, tad mes laimim.

Studentas, 2008 06 07 20:27
Jeigu tu toks teisus del mano pavardes kaip del tokio savotiskai idomaus poziurio tai skirciau tau Nobelio premija uz istvirkavima.
Atsibodo kartoti is dienos i diena net pusles prisitryniau bemaigydamas nutrintus klavisus.
Pirmiausia tu remiesi istorija, taciau sunku pasakyti jog tu ja ismanai. Iskraipyta ideologija liguisto zmogaus nera joks istorinis faktas rodantis vastybes teisinguma teisetuma ar panasiai. Dziaukis jog dar nesedi koncentracijos lageri kaip klipatele nerukai fekaliju susuktu i skyleta popiergali o tavo kaimyno kvapas neruksta pro ant taves krenancio seselio kamina. Dziaukis , biciuli, jog antras pasaulinis susikloste taip, kaip susikloste nes galejo buti ziauresne represija zvelgiant retrospektyviai.
Toliau apie mylima Lietuvele. Socialoginiai tyrimai rodo jog patriotiskumo jausmas mylimai idealizuotai Lietuvelai pamazu nykstamai arteja prie nulio. Po sovietines epochos griuties respondentmas buvo uzduotas banalus klausimas: ar eitum kovoti uz savo Tevyne jei kiltu karas. 68% atsake teigiamai, iki 2000 metu sis skaicius sumazejo kone dvigubai. Tai rodo jog kad ir kaip mes mylime savo valstybe mes ja pasitikime maziau. Vis sakoma norint gauti is valstybes reikia valstybei kazka duoti, as sita sumedejusi pasakyma perfrazuociau kitaip, jei valstybe nori issiugdyti pilietine visuomene tegul ji ka nors duoda savo pilieciams. O dabar paziurekim ka duoda: atsiremsiu i empirinius statistikos duomenis: 20% zmoniu Lietuvoje yra zemiau skurdo ribos, tuo metu kai pasaulyje kas sestas zmogus yra skurstantis, wow taip iseina jog mes pralenkem patys save su tokia valdzios vykdoma politika. Kitas is skausmo sirdi veriantis banalus pavyzdys - Lietuvoje minimualus gyvenimo lygis (MGL) yra 130 lt - vyriausybe yra paskaiciavusi jog butent tokiu lesu uztenka vienam suaugusiam zmogui savo fiziologiniams, kulturiniams, svietimo, higienos, komunaliniams, sveikatos poreikiams patenkinti, ir cia viso labo net menesiui!!! uraa!! bravo!! tuo metu kai Lietuvoje yra didziausias atotrukis tarp daugiausia gaunanciu ir maziausiai gaunaciu santykis visame pasaulyje ir tas santykis siekia 800 kartu!!! bandai isivaizduoti kokie tia skaiciai gaunas ? verda galvele dar ? stai ka mes uzsiauginome ir tai dar ne viskas - issikerojusi korupcija yra ir bene didziausias blogis nes kapitalizmo svertas nusveria Temides svarstikles i ta puse kieno kisene didesne. O nuo to priklauso zmoniu gyvybe nuosavybes gerove - tai kas jurisdikciuojata Konstitucijoje.
Tavo poziuris i tai jog zmones jungiasi i civilizuotas organizacijas yra mazu maziausiai populistinis ir siek tiek iskreiptas. Populistinis todel kad stengiamasi i "demokratijos" mados sukuri ivelti laisves, sloves ir pinigu uztroskusias alkanas esybes, taciau neilgai trukus paaiskeja jog tai viso labo gerai apgalvota projekcinio plano sukurti Naujaja Pasaulio Tvarka dalis. Velgi , drauguzi, naujausi tyrimai rodo, jog Vidurio ir Rytu Europos saliu gyventoju ES ir NATO palaikymas smarkiai smunka, kodel taip yra? Ogi del tu paciu lakonisku priezasciu kurias as ka tik isvardinaau. Dar daugiau dar naujesni tyrimai parode jog 70% amerikieciu DZ. Busho prezidentavimo laikotarpi vertina kaip tragedija, katastrofa ir laiko ji blogiausiu preziku per visa JAV egzistencija. Oo tikrai mes toli nueisime jeigu sekisme jo pedomis, o su Landsbergiu ir Adamku pries aky strakaliodamis mes tikrai isplesime didesni pyrago gabala su visa lekste. Todel verta susimastyti, ar sokam pagal ta dudele ir ar apskritai mums reikalingas sokis jeigu kojos kreivos.
Ir dar kazka ismeklenai apie degraduojancia Rusijos Kultura? Nekarsciuoji? tau visks gerai ? Rusijos kultura yra viena labiausiai paplitusiu pasaulyje ir viena labiausia vertinamu kulturu. Puskino poezijos eilutes, visa literatura, teatras, ispudingiausi paveikslai, sceninis blizgesys, Ermitazo rumai labiausiai tvisakantys pasaulyje, tik uzeik ir akys apaks nuo auksiniu 15 metru aukstyje kabanciu sviestuvu, gintariniu sienu, Petras pirmasis krauju ir asaromis praskyne Rusijai langa i Europa ir puoselejo jos kultura. Toks siauras neismanymas to ka rasai klaidina ne tik zmones bet ir pati tave.
Baigdamas noriu vel pasakyti jog Kestai nesijaudink isgerk alaus, ir suprask jog tokios ideologijos kuri yra Rusijoje gali suprasti tik itin izvalgus moraliniu vertybiu nesupanciotas zmogus.

Kęstas pyksta, 2008 06 07 19:06
mane jau nervina studentas. jis kalba apie rusofobija neigiamai, tačiau yra štatufobas ar vakarųfobas. ir tikriausiai daug didesnis nei lietuviai rusofobai. tavo požiūris liguistas. tokia prorusiška orientacija yra nešvari. tavo pateikti faktai juokingi, nes žiūrima tik iš vienos pozicijos - rusijos. tai kuriu velniu drįsti akis drąskyti kai viskas nukrypsta į lietuvos pusę. juk jos gerovė mums turėtų būtį svarbiausia. faktai ir istorija liudija,kad su rusais toli nekeliausim. istorija liudija taip pat, kad rusija yra nepatikima ir daugelije kitų situacijų.. manau teisinga pastebėti, kad dauguma daugumos šalių piliečių, pvz vidurio rytų europoje, yra už nato ir prieš rusija. išsivadavus iš supuvusios ir degreduojančios sistemos skubama bėgti kuo toliau, sudarinėti sąjungas su labiau civilizuotomis organizacijomis. pasaulis nepasitiki rusija ir nepasitikės. ji niekada nebebus traukos ir kultūros centras. ji pasmerkta sužlugti, degreduoti. todėl tiems patiems amerikiečiams provokuoti reikalo nėra. bent jau kol kas.
rusija baisi šalis.. viena iš opozicinių rusijos partijų lyderė Novodvorskaja pabrėžė, kad su tokia valstybe išvis negalima sudarinėti sandorių..
čia yra nemaža dalis tiesos.
esi lekštas pataikaujantis komunistas su rusiška pavarde..
tylėk

Studentas, 2008 06 07 18:40
Tik pagalvok kai JAV butu nudinga butu ispesti i kampa savo didziuasia konkurente, sakydamas okupuoti turejau tam tikra veiksmu seka. JAV siekia isprovokuoti Rusija per tam tikrus manverus kaip antai gruzija Ukrainia Lenkija Cekija tas pats Iranas Cecenija ir kitas sritis, kitas okupacijos variantas gali buti ekonominis/izoliacinis, siekiant suzlugdyti Rusija ekonomiskai ir politiskai.
Rusofobija is esmes yra perdetas dalykas nes cia ir yra paradoksas arba kaip as vadinu gyvenimo ironija - Rusijos militarinis pajegumas sudaro apie 25 procentus NATO pajegumo Rusija skiria 25 kartus maziau finansu militarijai nei IAV taciau kas keisciausia su Rusija visi nors ir nenoriai priversti skaityti del paprasto salto fakto - Rusija yra didziausia branduoliniu galvuciu turetoja, antra pagal dydi valstybe valdanti geopolitinius ginklus kaip nafta ir ginklu prekyba. Del siu ir dai kai kuriu priezasciu Rusija nepraras savo transnacionalinio svoriu politineje arenoje.
Todel tokios gresmigos valstybes neutralizacija butu is esmes naudingas tam kas labiausiai konkuruoja siose srityse, ir spekite kam ?

:), 2008 06 07 18:03
Na, jei NATO okupuos Rusija, tai teks visus rusus maitinti, sudaryti jiems nors pakenciamas gyvenimo salygas ir pan. Nezinau, kam tokios pramogos reikia. Cia tik rusams atrodo, kad juos visi ruosiasi okupuoti. JAV (su visais savo sajungininkais) su Iraku susitvarkyti negali, o cia Rusija... Juokinga.

Studentas, 2008 06 07 14:43
Kaip tik tokio atsakymo ir laukiau. Todel man ji suskaldyti i sipulius bus tik vien asmalonumas.
Pirmiausia NATO stato priesraketines gynybos sistemas nuo Irano gresmes apsiginti, bent jau ju toks motyvas, prie ko cia rusiskos raketos? Iranas turi savo raketas kurias importuoja is daugelio saliu, pvz Kinijos. Kitaip tariant, visa vykdoma politika motyvuota kovoti su terorizmu, taciau kiekvieno kiauro maiso gale islenda Rusijos faktorius. NATO stengiasi apsupti Rusija is visu pusiu ir ja okupuoti , istumti i kampa. Pazvelkime i Ukraina - NATO organizacija sukurta apsiginti nuo Rusijos, Ukrainos tauta arba kitaip liaudis nejaucia jokios gresmes is Rusijos puses. Liaudis moka mokescius kurie yra investuojami i salies gynyba, tada kyla klausimas - kokia teise valdzia turi kisti mokescius ten kur tos salies pilieciai nejaucia poreikio jog butu kisamos ?
Kita vertus, Rusija Vakarams pasiule dislokuoti savo militaristinisu agregtus Azerbaidzeno karo bazeje taciau Vakarai o tiksliau amerikieciai atsisake net neargumentave kodel. Tada nebelieka jokios abejones jog stengiamasi sukurti Naujaja Pasaulio Tvarka, kurioje butu tik viena vyraujanti ideologija ir tik vienas seimininkas - USA! Kaip neidomu nors apsivemk.

to Studentas, 2008 06 07 10:53
o tu pasiskaityk dar karta ka parasei ir pamastyk kodel amerika atlieka bandymus su rusiskais ginklais. tavo parasyme jau ir taip yra atsakymas - NATO gynybine organizacija, todel ir turi isbandyti savo gynybos priemones su galimu agresoriu ginklais (ar istengs apsiginti reikalui esant). Juk kokie sansai, kad galimas agresorius puls naudodamasis ne savo turimais ginklais, o butent NATO valstybese pagamintais?

Studentas, 2008 06 06 19:07
Ka tik per zinias sake jog amerikieciai jau sukure priesraketines gynybos sistema ir atliko bandyma - paleido viena amerikietiska raketa ir viena rusiska ir stebejo kaip veikia, po keliu akimirku rusu raketa susprogdinta. Kyla klausimas kaip tik susietas su straipsniu, kodel amerikieciai eksperimentuoja su rusu ginklais jeigu NATO kaip straipsnio autorius dievabaimingojasi yra g-y-n-y-b-i-n-e organizacija ?

stebėtojas studentui, 2008 06 06 13:05
Patariu nediskutuoti su tais liberastais - rusofobais. Tuščias darbas. Visi kaip prisukti kartoji rusofobinės propagandos klišes, o kai sukritikuoji tas klišes, tada tampi Rusijos agentu.Užburtas ratas...Geriausias sprendimas - ignoruoti tokius propagandos puslapius,

to Studentas, 2008 06 06 11:21
o ko tu nori ? kad tavo imperialsitinei rodinai čia kas reveransus darytų ? tiesa visada akis bado.

Studentas, 2008 06 06 08:47
Kaip matau tavo aukstasis mokslas nesugeba padeti tau islementi net vienos pastraipeles, malacius.

Kęstas - tikras studentas, 2008 06 05 23:08
studentas ir pats busiu. bet skirtingai nei tamsta gedos aukstajam mokslui nedarysiu

Studentas, 2008 06 05 22:18
su mentaliniais impotentais stengiuosi prasilenkti bet vis juos sutinku :/
geriau straipsni pakomentuotumei o ne purvais ant vargso studento drabstytumei.



Kęsta prisimini?, 2008 06 05 22:15
ziuriu, kad kai kuriu mąstysena yra apėmusios ligos. tas kapitalizmo minėjimas tampa liguistas. tu kaip tikras marksistas. tikriausiai net matydamas kaip mergaitė dažosi lūpas tai aiškini gamybos procesų, klasių kovos ir populistiškos vakarų kultūros principu. nemanai, kad verta susimąstyti? o tuos užsakomuosius straipsnius rašyk savo mylimojoje rusijoje. nemanau, kad kuom išsiskirsi. juk ten kitokių ir nebūna. o mes, tikrieji lietuviai, dar turim galvas ant pečių, logiškai mąstom. todėl tavo paistalus ir propagandinius iškrypėliškus pasisakymus vertinam kaip tuščiagalvio "šnipo" klejones

Studentas, 2008 06 05 21:27
Ir vel tas pats.
Bukit bent kiek originalus ir parasykite maziau fantastini stripsni kuriame pagrindinis Don Dzuanas Rusija.
Ir vel surinktos visos streles is visu pusiu ir smaigaliais nukreiptos i Rusija. Si karta net izvelgta jaunosios sesytes kvazikomunustines Kinijos salytis ne su Rusija o vakarais. Fantastika koks siauras izvalgumas. O labiausiai patiko pavyzdys su Stalinu, cia is viso tragedija visas straipsnis apie potencialias gresmes is visu pusiu o veliau istoriskai/faktiskai pasakoma jog tos pacios yra gresmes yra ignoruojamos, tai jei istoriskai?faktiskai zvelgiant gal cia mentaliniu impotentu siekis sukelti ir uzvilkti gresmes skraiste akliems ir kurtiems???
Tokia antirusika propoganda naudinga tik superkapitalistinems salis ir niekam daugiau, as ir parasyciau pora geru uzsakomuju straipsniu jei gerai sumoketu.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras