Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Jeigu rytoj karas, arba kas bus, jeigu Rusija nuspręstų pasiimti Krymą (21)

Komentarai:

Vytiok to aiwo, 2008 10 02 01:39
Patikslinsiu tave,geriau tvarkingas degtine geriantis forsas,negu europietiski nusmuktkelniai hipiai rukantys trafke ir pumpuojantys visoky suda i save.O del karo tai ukraina ne ta salis kuri mums is nosiu krauja paleistu.

Naginagi, 2008 08 05 21:20
Ukrainos-Rusijos karinio konflikto tema tikrai idomi, bet reikia tiketis, kad tokios nelaimes neatsitiks. Taciau reikia tureti omeny, kad nera jokios Vieningos Ukrainos. Yra Rytu Ukraina, kuri is esmes yra beveik Rusija, ir Vakaru Ukraina, kuri yra ganetinai antirusiska. Kaip tik del tokio susiskaldymo ta salis yra "ni ryba ni miaso", t.y. neturi daugumai zmoniu priimtinu tikslu ir idealu. Is cia seka, kad Rusijai bandant okupuoti dali Ukrainos Lietuvai ir siaip demokratiniam pasauliui reiktu siekti taikaus konflikto sureguliavimo. Rytu Ukraina, kuri jau dabar neformaliai (ty savo mentalitetu) yra Rusijos dalis, tegul ir lieka Rusijai. Likusi nepriklausoma Vakaru Ukraina galetu is tiesu tapti mazesne, bet aiskius tikslus turincia valstybe. Kadangi ji, neabejotinai, taptu stipriai antirusiska, mums lietuviams tokia buferine valstybe butu labai i nauda.

mongol, 2008 06 24 12:47
:)))))))))))))))))

EUROPA RUSSENFREI!, 2008 06 23 23:19
Suskaitytos tavo dienos, ruski-suski.

mongl -Pataisymas, 2008 06 23 20:42
Amerikieciai verti PAGARBOS, ne pabaigos, nes greitai paciupsit klaida.

mongolas, 2008 06 23 20:39
Oj, ne tokie kaip tu Rusija laidojo, ir laidojo, ir laidojo , ir laidojo, o ji - ot nemalonumas - vis stovi. O del Velkej Polski, tai jau is viso. Ulybnulo :). Kaip sakoma, suo loja, karavanas eina. Jums is savo neapykantos nieko nebeliekam kaip tik rasyti visokiausius tokius dalykus. Patys tai puikiai suprantat ir taip dar karta parodot savo silpnuma. Amerikiecius galima bent jau gerbti uz tai, kad jie yra verti pabaigos, o tokie benderovcai, su Velka polska susimaise, tik ir moka rekti, o begsit pirmi. Net diskutuoti neverta

Москалів на ножі!, 2008 06 23 20:29
Kacape, ta tavo „didelė jėga“ jau supuvusi ir jau netrukus sumažės!

Jak powiedział stary góral,
Będzie Polska aż po Ural,
Za Uralem będą Chiny,
Was nie będzie, skurwysyny!

mongolas, 2008 06 23 19:26
Tai tu per daug gerai apie save galvoji cmo poslednee :). Rusai nesigedija, kad yra susimaise su mongolais ir yra didele valstybe ir didele jega. O jus kaip buvot u kraina (pasaulio pakrastis taip ir esat). Atsirado cia benderovcu kruva. Sedi Lietuvoj ir dar aiskina kazka. Aciu dievui, yra Ukrainoje normaliu zmoniu. Neturit daugiau ka pasakyt, tai ir patylekit su savo Juscenka, kurio tevelis su naciais kavute gere.

Москалів на ножі!, 2008 06 23 15:16
Москалів треба різати, вішати і на палю вбівати!

>, 2008 06 23 14:59
Per daug gerai apie save galvoji, mongolo nuopisa.

to „Kas bus, jeigu Rusija nuspręstų pasiimti Krymą“?, 2008 06 21 11:20
O gal ukraincu is Vakaru? apie tai nepagalvojai ?

Andrius, 2008 06 20 19:19
Rusijai nereikės net karo. Tiesiog kelia ir kels dujų kainas, taip žlugdys ukrainos ekonomiką (augs infliacija, nedarbas ir pan.). Išaugs žmonių nepasitenkinimas ir per rinkimus į valdžią pateks prorusiškos partijos, poto seks visos ukrainos prijungimas į rusiją. Toks likimas laukia ir Lietuvos...

„Kas bus, jeigu Rusija nuspręstų pasiimti Krymą“?, 2008 06 20 16:46
Būtų daug negyvų rusų. Paprasta.

GEDIMINAS, 2008 06 17 23:47
Jeigu nuspręstu, tai tikriausia pasiimtų, tačiau galvoju su dideliais nuostoliais. O kam to reikia ?

Studentas, 2008 06 17 23:37
idomu kodel man neleidzia komentara nusiusti tiek buvua prirases...ech

123, 2008 06 17 23:36
:)

aiwo to studentas, 2008 06 17 22:02
Ukainai iseiti i Vakarus reketu vien del to, kad turetu parama tokiose situacijose, kai susikerta Ukrainos ir Rusijos interesai, nes Rusija tokiose sitaucijose dazniausiai elgiasi agresyviai, o Vakarai kur kas atsargiau, Rusija yra autotariska ("kas pries Rusija, tas tautos isdavikas! NASHI! NASHI! NASHI! URA!", tiesa, "studente"?), Vakaruose yra zodzio laisve, kurios tikros reiksmes dabartinis patriotinis rusas greiciausiai nesuvokia...

Ir nesutinku su tavimi, kad Ukraina, istojusi i ES, butu isnaudota - manau, kad ji patobuletu moraliskai (pastangos, kad istotu), ekonomiskai, intelektualiai (juk geriau tolerantiskas ir modernus europietis, negu dektine geriantis "forsas", tiesa?), galiausiai, nuo si problema priklauso nuo jos valdzios, t.y. nuo paciu ukrainieciu, o uzsieno investicijos padidintu darbo vietu, greiciausiai didetu atlyginimai - argi ne ukrainieciu geroves, "studente" mes norim? ir is viso - butu itraukta i Vakaru gyvenima, dar net del savo masyvumo Ukraina tikriausiai turetu galimybe itakoti kaip reikiant ES gyvenima. Tavo spekuliacijos apie "lojaluma" NATO man nieko nesako, nes Rusija taip pat nori "lojalumo", tad ji ne geresne (tiesa sakant, NATO bent jau bent jau negrasina enksacijomis, ir ISIDEMEK - NATO, TAI NE JAV, PRANCUZAI PRIESTARAUJA NATO, TAI KODEL UKRAINA TO NEGALETU PADSARYTI?, o dar Vakaruose egzistuoja zodzio laisve, tuo tarpu Rusijoje laisvas zurnalistas gali buti net nuzudytas!)

Ir as pas tave pastebejau rasybos stiliaus smulkmena: "...kaimyninemis valstybemis, pvz Rusija IR Europos Sajunga". Tu jungtuka "IR" paryskinai, vadinasi, cia ne is lempos taip parasei, tiesa? O kodel ne "Europos Sajunga IR Rusija"? Kam pirma ta Rusija - juk ES, turedama daugiau gyventoju ir kur kas stpresne ekonomika, yra galingesne iz Rusija! Be to, jeigu Ukraina nori tapti "ukrainietiska, bet ne rusiska, tai, mano nuomone, jei yra butina kazkaip atsiskirti nuo Rusijos, nes turbut ukrainieciams turejo iskliti si dilema po Putino issireiksimo, kad ukraina nera valstybe, tiesa? O jeigu ji nori savo identitetaatskirti nuo rusisjojo, tai vargu ar jai tai pavylks padaryti isliekant visikai neutraliai...

Be to, tu kalbi apie technoologiju ir intelekto didejima Ukrainoje, tiesa? nu man tu pasakyk - su kuo geriau bendradarbiauti siuo klausimu? Man rodos, kad net nereikia atsakymu, tiesa, "studente"?



Studentas, 2008 06 17 19:33
123, nesuprantu kodel taip inirtingai pritari Edgarui, jis is esmes nieko naujo nepasake tik pakartoojo straipsnio minti , jog vakarai nusiplaus. Gal cia kartais ne pats "Edgaras", arba bent jau nlb orientuojiesi situacijoje.

Bet kuriuo atveju, biciuliai, ziurekite i zmones, zmones sako ir ne bet kokie o Ukrainos zmones, jie nenori i NATO nes nejaucio jokios gresmes, is esmes jiems ir i Europos Sajunga nereikia, nes sioji istaskys bei pragmatiskai pasinaudos Ukrainos potencialu. Ukraina turi akinamai derlingas ir naudingas zemes, gamtiniu resursu, Kryma, priejima prie Juodosios juros, kam tuo viskuo rizikuoti? Visko ko reikia smagiai nusiteikti ir efektyviai valdyti sali. "Efektyviai" turiu omeny, valdyti sali, tinkamai panaudoti esamus resurus, nes kaip moksliniai tyrimai rodo, o Jus patys is komentaru sprendziu pritaret, jog politines batalijos stabdo valstybes vystimosi procesa.

Kitas dalykas, kas negali nelikti nepastebeta siame straipsnelyje, jog reiketu baimintis kitos problemos ka as jau pries desimt metu rasiau - atitolti nuo Amerikos politines itakos. Toks jausmas jog visos "samokslo teorijos" isvardytose variacijose sueina i vienos homogenines valstybes atspirties taska - Amerika. Toks nenaturalus "lojalumas" kaip ka tik minejau stabdo ekonomini socialini valstybiu vystymasi. Visos valstybes nesiima jokiu veiksmu be amerikos zinios. Na atleiskite bet Jus patys to norejote.

Ukraina - dar vienas Kosovas. Stai mano siulymas ir teorija kaip isvengti europines kataklizmos ir neivelti jokiu kariniu konfliktu bei ne vieno asmens kraujo laso praliejimo, ne taip kaip kai kurie nori isudyti baimes jausma, uzsirasykit.
Visu pirma, jau minejau, Ukraina turi dideli potenciala isiverzti i Euroopos lyderiaujanciu valstybiu gretas. Ukraina su 46 milijonais gyventoju yra viena didziausia salis Europoje tiek pagal plota tiek pagal gyventoju skaiciu.Turi ir gali isplesti skanesni pyrago gabala su visa leksta is pasaulio gerybiu dalybu. Tik reikia arba Europos Sajungos arba Rusijos ekspertu specialistu vadybininku sudaryti strategini salies ukines raidos vystymosi plana. Panasiai kaip Europos Sajunga padare su Kosovu, todel dabar atseit kitoks etninis konfliktas nei visur kitur aplinkui pasaulyje. Ziniu idejos turi prasismelkti ir okupuoti Ukrainos inovacijas tokiose srityse kaip svietimas, nauju technologiju kurimas, infrastruktura, istatymo virsenybe bei tinkamai sureguliuoti istatymai, kainu reguliavimo politika su zybsneliu valstybine intervencija, nusistatyti eksporto trajektorijos kryptis, suderinti mokesciu sistema ir aisku kovoti su korupcija, tik isnaikinus korupcija arba ja minimaliai sumazinus decentralizuoti valstybes valdyma, itin glaudus bendrabarbaivimas su kaimyninemis valstybemis, pvz Rusija IR Europos Sajunga.
Toks esminiu dalyku reformavimas tiktu beveik kiekvienai valstybei taciau sis receptas pritaikytas butent Ukrainai. Tvirtai tikiu, JEIGU Ukraina laikytusi neutralios pozicijos tiek Rusijos, tiek ES atzvilgiu, o kurtu SAVO nacioanlines vertybes ir kovotu del savo isitikinimu bei vertybiu, galima butu isvengti begales nesutarimu, ir tokiu keliu kurti praktiskai solidaria Europa o ne tik zodziu atspindziuose, be to Europa iklimpusi i savo problemas (konstuticijos atmetimas po atmetimo ir pan) todel jinai nekis savo nosies kur nereikia, taciau padeti ziniu-vadybiniu pagrindu gali.

123 to edgaras, 2008 06 17 16:44
isdesteik, kaip tikras reporteris :) pritariu 100%

Edgaras, 2008 06 17 16:22
Kas gi daugiau lieka? "Vergauti" ir paklusti rusijai arba stoti prieš ją ir pasisakyti už save, kas galiausiai lemtų pražūtį. Teisingai aiwo sakai viskas priklauso nuo Ukrainos ar ji išdrįs pasipriešinti ar tiesiog pasiduos ir "vergaus" Rusijai. Vakarai yra naudingi tik tam, kad susirinkti ir paplepėti kokie blogi reikalai ir kaip reikia juos taisyti. Bet kai reikia praktiškai imtis iniciatyvos, galbūt net kraštutiniais atvėjais ir ginklo, Vakarai staiga nutyla ir pradingsta lyg jie nieko nežinotų. Taip elgiasi tik bailiai! Akivaizdu, kad Vakarai taip ir nepasimokė iš praeities.. Prieš antrąjį pasaulinį karą Vakarai nusileido ir atidavė austriją ir sudetų kraštą, komenduodami, kad tai apsaugos nuo dar veino karo. Bet nė velnio! Pamaitinus alkaną žvėrį gabalėliu dešros jis užsimano viso gabalo..

Išvada būtų tokia, kad laikui begant situacija negerės, o tik blogės. Ir jei Vakarai toliau susėdę Briuselyje tik plepės situacija bus tokia kritiška, kad tik STEBUKlAS mus išgelbės nuo kraujo praliejimo.. Asmeniškai patarčiau pradėti statytis bunkerį savo kiemelyje, nes po Ukrainos ateis ir mūsų eilė..

aiwo, 2008 06 17 15:45
O gal Ukrainai pirmiausiai reiketu istoti i ES ir pakelti savo ekonomika bei ukrainieciu pragyvenimo lygi, nuolat propaguojant Vakarus? Ir is viso, jeigu jau net pradedama spekuliuoti karu, tai turbut Juscenkos ir Timoksenkos vienybe turetu buti nepajudinama, o ju politika kaip sviestu patepta... Ir jeigu Ukraina butu suskaldyta, tai tuomet ukraineiciai turbut prasikeiktu, kur tos Ukriannos provakarietiskos jegos sali atvede...
Turbut viskas priklauso nuo dabartines Ukrainos valdzios, manau...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (33)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (87)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras