Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Dėl Gruzijos puolimo Lietuva liko kvailio vietoje (39)

Komentarai:

gadis, 2008 08 12 21:47
visiskai palaikau Rusija ir manau kad rusai turetu taip suvaryti gruzus kad jie net bijotu pagalvoti apie bet koki nora kariauti

aiwo, 2008 08 12 14:10
Mano nuomone, savarbiausia yra tai, kad Rusija NELEIDO, kad uzsibaiktu Gruzjos ir separatistu problemos. ir ji sitaip elgesi del imperialistiniu motyvu.
Bet ar JAV nenori to paties? Pakartosiu - daug geriau buti po JAV sparnu, negu po Rusijos, del daugelio priezasciu. Vien jau del zodzio laisves.

aiwo to X, 2008 08 12 14:03
1) ""Beprasmiska cia aiskintis, kas teisus ir kas kaltus,svarbiausia zmoniu gyvybes, tai turi rupeti kiekvienam"" - Taip, svarbiausia nutraukti zudynes, bet kam tuomet Rusija atakvo civilius objektus? Taip pat - JUK RUSIJA IR ISTUME VISA GRUZIJA SU SEPARATISTAIS I SI KONFLIKTA - JI NEDARE NIEKO, KAD BUTU ISVENKTA KONFLIKTO, JI DAR LABIAU JI GILINO! Mano galva, Rusijos, kaip taikdario Gruzijoje reputacija gana stipriai sutersta, nes jos tikslas nebuvo uztikrinti regione taika. Maciau, kaip Putinas klause pabegeles moters pasakojimo, kaip gruzijos tankai sutraiske moteri su dviem vaikais - man idomu, ka jis galvoje ir sirdyje turejo ir jaute, kai jis, vardan savo didybes troskimo, neleido tiems konfliktams uzsibaigti dar pries kara? Jis del to ir kaltas, nes Gruzija ir JT siule ne viena karta, kaip spresti problemas, bet visi siulymai buvo atmesti.

2)""Tai buvo kvailas ir trumparegiskas zingsnis, kuris neatsizvelge i pavoju isivelti i busima konflikta"" - o mana atrodo, kad Putinas tuo dziaugiasi ,nes per tuos zmones jis gali daryti itaka kaimynems valstybems. Nepaneiksi to, kad Rusija siekia savo reiksmes didinimo pasaulyje, tiesa? Na, matom kokia kaina.

3) O Saakasvilis sako, kad pradejo pulti Cinvali, del to, kad buvo apsaudomi Gruzijos kaimai is P. Osetijos (si provokacija tesesi ne viena diena, tik kazin ka "taikdariai" dare), o kai pamate i P. Osetija vaziujancius ginklus, pradejo suplanuota puolima. Taip pat Saakasvilis pries kara kreipesi i ES atstovus Gruzijoje, kad salis arti karo, bet reikiamo demesio nebuvo atkreipta - pats girdejau per amerikieciu ar anglu televizija, kai prisipazino vienas is ES atsitovu

4)"Saakasvilis nusprende pagreitint ju sprendima" - O ar jie pries tai, ar kada nors anskciau judejo?

5)"neatsakydama i savo taikdariu uzpuolima" - atakuodami civilius ir ekonominius objektus?

Mano subjekyve nuomone, Saakasvilis, kaip vienintele iseiti isspresti tuos separatistu konfliktus, mate rusijos isstumima jega is Gruzijos teritoriju. Ir jeigu ne Rusjoos imperializmas, tai tu konflktu juk nebutu buve.Ar galima pateisitnti Ruijos imeprializma tuo, jog ji didele valstybe, todel naturalu, kad naudojasi savo galimybemis? Na, mums tai jos toks imperialzimas gero neatnestu... Galiausiai, zinant kokia ta Rusija yra, kaip ten veikia "valdoma demokratija",kokiu priemoniu Rusija gali imtis pries savo preisus, tia nieko nuostabaus, kad kas nors nori geriau jau buti po JAV sparneliu, negu po Rusijos.

pjanica, 2008 08 11 12:36
gai ponas girnius girtas O gal galvoja apie savo vietą istorijoje...

CNN, 2008 08 11 11:53
People of the world. You deceive! World mass media conduct propagation of a false information. Russia DID NOT ATTACK Georgia! 07.08.2008 at 22:00 Georgia has attacked South Ossetia. At 3:30 08.08.2008 tanks of the Georgian armies have entered into city Tskhinvali. Artillery bombardment all the day long proceeded, fights with use of tanks and heavy combat material, both against ossetic armies, and against peace inhabitants were conducted. 1400 civil people already were lost. The Russian peacemakers have arrived to South Ossetia in the evening 08.08.2008 for settlement of the conflict and prompting of the world in republic and protection of the Russian citizens living on territory of South Ossetia. Georgia has attacked South Ossetia on eve of Olympiad, it is top of cruelty and cynicism. Proofs and video-materials look on : http://www.1tvrus.com/ , http://www.1tv.ru/owa/win/ort6_main.main , http://www.rian.ru/ , http://www.vesti.ru/news , http://news.ntv.ru/ , http://www.ren-tv.com/ , http://www.newsru.com/ .We shall tell is not present to WAR!!!

X, 2008 08 11 00:15
2008 08 11 00:13 - skirta aiwo

X, 2008 08 11 00:13
Karas buvo pradetas del to, kad buvo atakuoti Rusijos taikdariai, ju zuvo 10. Izraelis del 2 savo kariu sugriove Libana ir JAV jam tik paplojo. O jei si akcija padeda apsaugoti nekaltus zmones - tai visa kita maziau svarbu. Jei pasaulis butu ryztingesnis, nebutu dabar Darfuro ir Somalio kriziu. O Saakasviliu svarbiau vykdyti JAV nurodymus ir laimeti rinkimus, nei pasaulio nuomone. Pergale pries P.Osetija ir jos grazinimas pakeltu jo kritusi reitinga i naujas aukstumas. Be to, pagrindine priezastis, del ko JAV atsisako priimti Gruzija i NATO - uzsaldyti konfliktai jos teritorijoje. Saakasvilis nusprende pagreitint ju sprendima. Aisku, Rusija galetu nepulti, ir sutraiskyt Saakasvili tarptautines teises srityje ir galbut pasaulio akyse, bet tada valdzia jos viduje netektu savo legitimumo, neatsakydama i savo taikdariu uzpuolima.

X, 2008 08 11 00:03
Pasus dalino Jelcino nurodymu. Tai buvo kvailas ir trumparegiskas zingsnis, kuris neatsizvelge i pavoju isivelti i busima konflikta. To pasekme - Rusija dabar dalyvauja naujame kare, ir nors si kara ji laimes, bet informacini kara pries Vakarus ji jau po truputi pralaimi vis daugiau ir daugiau (per BBC ir CNN daugiau rodo aistringus Saakasvilio pasisakymus, nei sugriauta Cchinvalio miesta ir pranesimus apie tukstancius Gruzijos invazijos auku). Pekino Olimpiada tikrai buvo puikiai pasinaudota Gruzija pradejo antpuoli pacuiuose jos isvakarese. Cchinvalio griovimui buvo panaudotos GRAD sistemos ginkluote, kuria galima butu laikyti nusikalstoma siuo atveju - ji neskirta miesto atakai, kadangi be isimciu griauna viska savo kelyje - civilius ir karinius objektus kartu. Ka cia besakytu ir ka kas bemanytu apie Rusija, as dziaugiuosi, kad ji pradejo puolima, tai bent priverte Gruzija sudaryti humanitarini koridoriu, kuris leidzia is sugriauto miesto isvezti suzeistus moteris ir vaikus. Beprasmiska cia aiskintis, kas teisus ir kas kaltus, svarbiausia zmoniu gyvybes, tai turi rupeti kiekvienam.

aiwo, 2008 08 11 00:03
Mano nuomone:
1) jei separatisitnes teritorijos yra nepripazintos JT, tai kodel jos tiretu atsiskirti? Negi kiekviena tautine mazuma, norinit laisves, turi atsiskirti? Rusijoje, berots, yra teritoriju, kurios taip apt nori atsiskirti. Net Lietuvoje yra tautiniu mazumu! Kosovas - ten vyko genocidas. Apie genocida Gruzijoje as negirdejau, o Putino pasakymas, kad jis vyksta, tai nesamone - tai karo pasekmes ir tai skaudu osetinams, nes ju labai mazai, o reginas irgi nedidelis, del to procentais juos tai ir liecia

2)Rusija yra TAIKDARYS, tiesa? Tai kur jos pastangos sutaikyti? Jos totaliai zlugo

3)gina savo pileicius? R. eurooje oi kiek daug pilieciu... Anglijoje ir airijoje daug lietuviu - tai negi mes turime teise sukelti kara pries tas valstybes, jeigu juos kazkas skriaudzia? Netgi Rusijoje daug, pvz kinu - tai tokia priezastis yra tvirta kelti kara? Pazvelkit i rusu televizija - ten daugiau muzikos, negu problemu loginio nafrinejimu! Galiausiai, del tu nelaimiu yra kalciausia Rusija, nes jai nepavyko atlikti taikdario misijos.

4)saakasvilis norejo pries ir nori per si kara NEUTRALIU taikdariu! Jis kaip garanta siulo RUSIJA!! Tai reiskia, kad jeigu Gruzija nevykdys savo pareigu, pasizadetu separatistams, tai Rusija tures galimybe isikisti, tiesa? Bet ne - rusja nesutinka, nes nesutinka separatistai - tai ar cia taikdarys? wilnijos lenkai gal irgi suitktu sukurti autonomne vasltybe...

5) Pazvlekit i Rusijos reputacija - SIAUBINGA! Cecenijos karas - SIAUBINGA! Rusija netgi viesai zemina vakarus, kelia save i padanges, kontroliuoja spauda, rinkimus (paskutiniu gal ir nereikejo reguliouti, nes, turbut, ziniasklaida savo darba atliko). Jie auskitna Stalina, komunistine praeiti - kavial kalbeti apie rusija, kuri nori vien tik gerio.

6)jeigu rusija norigerio - kam jaipradeti kara? Tegul JT pasmerkai gruzija ir rusija gales Saakasvili sutraiskyti kaip muse! Juk karas sukels dar daugiau basisumu. Saakasviliu vykdyti genocida, mano galva, yra savizudiksa, nes juk jis absoliuciai prijklauso nuo pdsaulio nuomone, kai kariauja pries toki priesa! Bet ne - viskas juk paie Rusijos didybe ir Rusijos izeidima, tiesa, rusu patriotai?

6)Kodel visa tai prasidejo? Turbut Saakasvilis nusprende nupjauti gangruojancias Gruzijos dalis, kad butu laisvesne. Turbut jis nori sudirbti rusijos reputacija, kad ji nera taikdarys, o problema, ta, kad butu ivesti neutralus taikdariai - rusija praras kontrole. Arba kad tos dalys nukristu (nes juk Abchazija ir P. Osetija nelabai ir buvo Gruzijos rankose, tiesa?) tam, kad galetu intwegruotis i Vakarus. Rusai turbut sieks kiek imanomai daugiau zalos pridaryti Gruzijai, kad Saakasvilis nebutu isrinktas.

Mano, neeksperkto nuomone, galbut autorius turetu zvelgti palciau, nes tas staigus puolimas is tikruju nebuvo jau toks ir netiketas.

donatas, 2008 08 10 23:06
o neidomu kaip ten tiek zmoniu turi rusiskus pasus? juk buvo nuskabeja kaip patys rusai dalino osetinam rusiskus pasus! o dabar skelbiasi ginam "savo piliecius"!

d, 2008 08 10 22:47
labai "keista" autoriaus nuomone, kad gruzija emesi sios akcijos. informacines erdves paruosimas ir spektaklio surezisavimas, galu gale rusu kariniu pajegu judejimas link gruzijos, galu gale olimpiada (kaip geras budas atitraukiti demesi) - visi zenklai rodo, kad tai senai suplanuota ir gerai parenkta putino rezimo akcija. Dar yra keista skaityti, kad autorius taip sureiksmina Medvedevo vaidmeni, it jo kasnors klaustu.. Dar viena geras sutapimas - naftotiekio turkijo sprogimas isvakarese. Akivaizdu, kad Rusijai gyvbiskai svarbu auksta naftos kaina ir ji nenori-nebegali jai leisti kristi.

Blogiausias scenarijus Gruzijai - okupacija (gruzu tautos isvadavimas nuo jau speto demonizuoti ir uzkabinta etikete "karo nusikaltelis" saakashvilio)ir marionetine vyriausybe.

Jeigu taip atsitiks, tai reiks Rusijos pergale XXI a . saltajame kare ir nauja jegos balansa pasaulyje.

Liberaliaja demokratija uzgos "valdoma demokratija".

Rolandas Tučas, 2008 08 10 15:35
LAISVE PIETU OSETIJAI (IR SIAURES, JEI JI KADA NORS TO PANORES), ABCHAZIJAI, CECENIJAI, TIBETUI IR KITOMS LAISVES SIEKIANCIOMS TAUTOMS. Placiau:...unpo.org

Baltijos saliu ir Lenkijos vadovai tik parode, kLad ju (kaip ir musu visuomenes) vertybes dar toli nuo europietiskuju. Ne siaip sau vakaru Europos salys neskuba su parama Gruzijai. Ir tai ne vien perdeta Rusijos baime. (As sutinku, kad vakaruose yra perdem sureiksminama Rusija). Tiesiog siuo atveju yra akivaizdu, kad Gruzija yra tokia pat autoritarine bei sovinistine salis, kaip ir Rusija. Is Saakasvilio ir pan. retorikos vakarieciai nesunkiai suvokia, kas po tuo slypi. ES ir NATO yra ne siaip bet kokiu saliu sajungos. TAI YRA SALIU, GYVENANCIU PAGAL VAKARIETISKAS VERTYBES SAJUNGA. Ir jai tikrai nera butina nariu gausa. Gresmes jau ne tos. Pasauliui grasina jau ne arogantiska, savo galimybes pervertinanti Rusija, o religinis fanatizmas, globalios teroristu organizacijos. Tad nereikia taip skubeti priimti i ES ir NATO Gruzijos, kaip tai buvo daroma Saltojo karo metu i NATO priimant tokia vakarietisku kriteriju neatitinkancia sali, kaip Turkija. Tikrai sutinku, kad kada nors ir Gruzija, ir mazosios Abchazija su P.Osetija, ir net Rusija taps ES ir NATO naremis. Ir jei jos ATSISAKYS AUTORITARIZMO, SOVINISTINES POLITIKOS BEI VISISKAI ATITIKS EUROPIETISKUS KRITERIJUS, PRASOM. Tikrai tam nepriestarausiu ir praeities skriaudas atleisiu. Taciau siandienine Gruzija (kaip ir Rusija, o is dalies netgi jau prie ES ir NATO vartu stovinti Kroatija) toli grazu dar neatitinka siu kriteriju. Tad, gerbiamieji Baltijos saliu ir Lenkijos vadovai, neskubekit AKLAI palaikyti DEMAGOGIJOS, SOVINIZMO IR AUTORITARINIU KRASTU VADOVU.

Rolandas Tucas

123, 2008 08 10 15:34
Lietuvos ruskiai dziugauja, ir dziaugiasi ruskiu galybe. Tikiuosi, kad tas ju dziaugsmas greitai praeis.

Studentas, 2008 08 10 14:09
Jau labai dekonstuktyvus "skaitovo" komentaras, butu ziauriai idomu suzinoti, ka tamsta laiko "kitaip" mastanciu ir apskritai kokia pozicija palaiko. Nes tai ka issake yra viso labo pigi retorika tinkanti ir skaisciajai mergelei marijai ir afrikos badaujantiems vaikams.

Dėdė Mruza, 2008 08 10 14:01
> Proletaras

Todėl, kad rusai privežė savo, o vietinius iššaudė, ištrėmė ir panašiai.

Gal tarkim atiduodame Lenkams Vilnių, juk jų čia yra, kažkada jų buvo. ar ne? ta pati situacija

skaitovas, 2008 08 10 12:50
...Pasiskaitai l.ryta ir pamatai viena"barikadu"puse,pasiskaitai Geopolitika ir isvysti kita"barikadu"puse....Dauguma isreikstu nuomoniu galima butu lengvai isskirscius padalinti i juoda ir balta.Tik vienas kitas komentaras gali pretenduoti i solidesnes nuomones isreiskima.Racionalaus objektyvumo trukumas,-stai kur musu daugumos problema.Mastymo ribotumas,kuris lengvai pasiduoda propogandiniam politikos ir mediju aparato itakojimui...Tape"laisvi" mes taip ir likome issispraude geleziniuose remuose is kuriu nenorime issilaisvinti ir siandien.Mes taip ir neismokome zvelgti i viska per objektyvios kritikos prizme.Iki siolei matome,tik dvi pasaulio puses: JUODA IR BALTA...Sis straipsnis susilaukes tokio astraus ir nepagrysto puolimo,puikus pavyzdys,kuris akivaizdziai atspindi musu pasauleziuros susikausciusi siauruma,deja...Dziugu,bent tiek,jog yra dalis mastanciu bei zvelgianciu kiek "kitaip" ir tai leidzia viltis geresnio.Dziugu ir tai,jog ne visas mediju tinklas,vis del to yra paralyzuotas propogandinio viruso.Jog dar ir cia ,kai kada galima surasti sveiko objektyvumo oaze.

marijus, 2008 08 10 11:58
Grinius arba neįsigilines, arba dirba Rusijai. Nes akivaizdu - jei dabar nieks nesustabdys atvirai fašistinės Rusijos, tai rusų tankai Lietuvoje - tik laiko klausimas.

PROTAS, 2008 08 10 11:15
Nuo kada "Geopolitika" pasidarė programos "vremia" filialu Lietuvoje? Kam spausdinti šito girniaus rašliavas, jau geriau išsyk perspausdinkit "PRAVDOS" AR "ZAVTROS" vedamuosius.

kvailiai ir protinguoliai, 2008 08 10 10:32
Labai gerbiu K. Griniu kaip zurnalista; bet sikart nelabai suprantu, kodel jis pasirinko tokia antraste... nebent patraukti demesi... man rodos, viskas yra atvirksciai; daug kas vakaruose pradeda "suprasti" kas dedasi Rusijoje; zr. "taunting the bear" New York Times August 9, 2008:

"People of all political persuasion now seem to get it about Russia. In “The Return of History and The End of Dreams,” Robert Kagan, the neoconservative foreign policy expert who is advising John McCain, writes of Mr. Putin and his coterie: “Their grand ambition is to undo the post-cold war settlement and to re-establish Russia as a dominant power in Eurasia.” Michael McFaul, a Russia expert at Stanford who is advising Barack Obama, also views Russia as a premodern, sphere-of-influence power. He attributes Russia’s hostility to further NATO expansion less to geostrategic calculations than to what he says is Mr. Putin’s cold war mentality. The essential Russian calculus, he says, is, “Anything we can do to weaken the U.S. is good for Russia.”

Tas pats straipsnis cituoja ir kai kuriuos vakaru europos politikus, kurie "ima suprasti" situacija... ir diskursas pradeda panaseti i vieno purvais apdrebto lietuvos politiko pasisakymus praeityje...

be to, rekomenduociau Marshall Goldmano Putin, Power and the New Russia: Petrostate, Oxford UP, 2008, p. 149: "Russia has done its best to destablize the region and keep Georgia from operating the pipeline in an orderly and reliable way. If Georgia collapses in turmoil... Russia will be able to maintain its pipeline monopoly. That... explains why the Russian gov. has provided rather open support for South Ossetia...

Tai argi tikrai Lietuva atsidure "kvailio vietoje"?.. Juk vienas Lietuvos uzsienio politikos tikslu buvo palaikyti jauna Gruzijos demokratija; niekas nesake, kad ji ideali...
taigi, sikart manes gerb. Griniaus argumentas neitikino. Anaiptol.

Studentas, 2008 08 10 08:25
Saruneli,zuiki, tai vartok tinkama gramtaini laika ir rasyk ne as pateisinSIU, jei nukentES, o as pateisinu, KADANGI nukenteJO.

as..., 2008 08 10 03:20
nu jau kad straipsis logiskas tai nu...rusai susitaikys su praradimu ir panasiai...nesamone gi!jie pradejo ir tes savo darbelius

Šarūnas, 2008 08 09 22:38
Studentėli mielasis, aš čia tuo ir pasakiau, kad dalinai palaikau Rusiją. O jei nesupratai retorikos - ne mano problema.

Studentas, 2008 08 09 22:03
Aš dalinai pateisinsiu rusų veiksmus tokiu atveju, jei nukentės civiliai Rusijos piliečiai
__________________________________________________________

Saruneli,saulyte, tu supranti ka sneki ? Jau tai jog zuvo 2000 osetinu kurie turi RF pilietybe nereiskia kad nukentejo ir dar kaip civiliai rusai ?



Girniui, 2008 08 09 20:40
Eilini karta parodete prasta Rusijos ir rytu politikos ismanyma. Geda jums :) patvirtinot silpna ismanyma, nors sunku jus teisti, kai ilga laika gyvenot JAV, naturalu, kad "nejauciat" rusu ir ex-cccp regiono pulso. Geriau apie vakarus rasykite, nors gedos sau nepasidarysit !

jz, 2008 08 09 19:59
musulaikrastis.lt/uz_gruzija

Go Home!, 2008 08 09 17:49
Cha cha! Prasidėjo grasinimai ir raginimai trint komentarus ir staipsnius gestapo metodais. Demokratija, po velnių, taip tsskant. Rusofilofobai, taip Jūs galima apibūdinti. Kaip ir dauguma žmonių matote tik vieną medalio pusę, Rusijos Federacijos piliečiai irgi mato tik vieną, nes kitą yra valdžios cenzūruojama, o jūs matot vieną nes nenorit pamatyt kitos.

Neremiu tokio masto kraujo praliejimo, kurį, deja, skatina ir RF, bet ankščiau ar vėliau Osetija turėjo atsiskirt, arba bent pabandyt atsiskirt, smurtas tik pagreitino įvykius. Nors nėra visiškai aišku, kas išprovokavo karinius veiksmus (dauguma kaltins Rusiją), tikrai nenustebčiau, jei tikrieji iniciatoriai būtų Saakšvilis su draugais. Veikiausiai Lietuva nepripažįsta Pietų Osetijos iš principo - jeigu pripažįsta (arba palaiko) Rusija, vadinasi mes turim būti prieš.

Šarūnas, 2008 08 09 16:34
Siulyčiau leidinio administratoriams palaikyti tvarką šiame leidinyje ir netoleruoti tokių pasisakymų kaip kad "slyskit nx ruskiai" ir panašių, nes jie nėra solidūs ir neadekvatūs šiam internetiniam leidiniui.
Kas dėl Osetijos? Žinau, jog dauguma žmonių pasmerks mane ir būsiu nepopuliarus ir apkaltintas išdaviku, tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į faktą - didžioji dauguma gyventojų turi rusiškus pasus, taigi yra Rusijos piliečiai. Mano nuomone, kiekviena save gerbianti valstybė turi ginti ir kovoti dėl savo šalies piliečių, nesvarbu ar tai būtų JAV, ar Rusija, ar Iranas, ar Izraelis, ar Lietuva. Aš dalinai pateisinsiu rusų veiksmus tokiu atveju, jei nukentės civiliai Rusijos piliečiai.

E., 2008 08 09 16:29
///// Turint omeny Sakasvilio biografijos detales, darosi numano, jog savo trigrasi kisa ir JAV bei veikia vakaru specialiosios tarnybos. /////

Visai galimas daiktas, kad yra būtent šitaip... Sunku patikėti, jog valstybė, kuri siekia partnerystės su NATO, taip lengvabūdiškai įsivels į konfliktą ne su šiaip valstybe, bet su RUSIJA.

>, 2008 08 09 16:27
Tiesą sakant, ne tik prorusiškus komentarus reikia trinti. Visą išdavikišką Girniaus straipsnį reikia mesti lauk!

K. Girnius - kurmis, 2008 08 09 16:25
Šiuo straipsniu K. Girnius galutinai išsidavė, kad dirba Maskvai. Kas dabar neremia Gruzijos, tas šimtaprocentinis Maskvos agentas. Raginu svetainės administratorius ištrinti visokių bolševikinių "proletarų", ruskių studentų ir kitų Latvių gatvės šunų komentarus. Jie čia nereikalingi. IVAN DOMOJ!

Proletaras, 2008 08 09 15:43
Vėl gi, dėl kitokios nei Lietuvos politikų ir žiniasklaidos peršamos nuomonės, kuri tikrai labai skiriasi nuo tamstos Dėdės Murzos, tampu "suknistu" ar dar kokiu kitu benkartu. Primena http://geopolitika.lt/?artc=2164 straipsnyje aprašytas Kremliaus "brigadą".
Kiek žmonių - tiek ir nuomonių.

Tarkim Pietų Osetija visada priklausė Gruzijai, tai kodėl tarp osetinų ir gruzinų kyla tiek konfliktų?

Studentas, 2008 08 09 15:38
Perspeju is anksto jog sio straipsnio net neskaiciau, nes neturiu tokiems veiksmams papildomo laiko, as remiuosi CNN, BBC, ORT, RTV1 bei zybsneliu istorijos.

Pirmiausia pasigirsta lozungai jog Rusijos veiksmai yra neadekvatus: gruzinai nusove 10 rusu ir suzeide 30, o Rusija atsake bombonesiais ir 150 tanku. Taciau noreciau paraginti prisiminti jog kai Hezbolah paeme viena zydu ikaita, Izraelis sulygino Hezbola teritorijas su zeme, Amerika ant krauju isteptu zeberklo atnese demokratija ir paplojo zydams uz "demokratijos" puoselejima regione.

Siuo atveju yra analogiska situacija taciau politines pozicijos priestarauja logikai. Turint omeny Sakasvilio biografijos detales, darosi numano, jog savo trigrasi kisa ir JAV bei veikia vakaru specialiosios tarnybos.

Bet kuriuo atveju Rusija pasiunte 100 tonu medikamentu bei palapiniu nukentejusiems remti, ne tik rusus, bet ir civilius. Geriausi salies pabreziu ne karo medikai isvyko ivertinti susiklosciusios padeties.

Del konflikto priezasties. Rusija ne karta pareiske jog jei su jos taikdariais bus elgiamasi taip kaip matem kai taikdarius priplojo prie zemes gruzinai nukarusiais pilvais tai Rusija imsis kitu priemoniu. 10 nuzudytu kareiviu ir 30 suziestu..manau, bet kuri valstybe save gerbinti imtusi panasiu priemoniu, be to 150 tanku ivesti numalsinti karinio konflikto o ne ji sukelti.

Kitas dalykas, jokios pagalbos Gruzija tegul nesitiki nei nato nei ko kito. Jei nato padetu, padetu tik atidariusi nauja fronta o tai reikstu branduolini kara, todel vakarai faktiskai neimsis jokiu grieztesniu veiksmu, nenoredami padidinti karo apimciu.

Kita vertus, is vakaru puses vienintelei JAV butu naudinga jog Europa isiveltu i kara nes: 1) JAV teritorijoje nevyktu jokie veiksmai todel nebutu beveik jokiu nuostoliu, 2)suklestetu JAV karine bei medikamentine prekyba, 3) Europa paskestu skolu pelkeje, 4) numalsintu pagrindini savo varzova kuriant Naujaja Pasaulio Tvarka.







ash dėdė Murza, 2008 08 09 14:20
Nius nes taip yra gerb. Proletaras, ir iš jūsų komentaro galiu spėti, kad esate suknistas Putino mylėtojas.

Gal pirma skirk, kai šalis kažką okupuoja, kai nori atsiskirti okupuota šalis??

Osetija visuomet priklausė Gruzijai, o kacapai siūlo ją išvaduoti. Tai tikriausiai tu pritarsi ir kai rusai atvažiuos rusų Visagine vaduoti ? ir pirmas Putinui šikną atkiši?

Niekinu tokius Lietuvius!

Proletaras, 2008 08 09 13:53
To Belekas: Manau tokiu konstruktyviu būdu ("slyskit nx ruskiai") reikšdamas mintis komentaruose,

Idomu, ar NATO pajėgos turėjo teisę 1999 metais bombarduot Jugoslavijos miestus vien dėl to, jog jugoslavai nenorėjo leist Kosovui tapt nepriklausomam? Aišku Jugoslavija tai darė nelabai draugiškais metodais (Gruzija 1991-1992 metais taip pat elgėsi su P. Osetija), bet NATO įsikišimas nėra kitos valstybės teritorinio vietisumo pažeidimas ir karinių veiksmų prieš suverenią valstybę pradžią? O etninius valymus galima prilyginti miesto apšaudyma reaktyvine artilerija.

Ir šiaip, rėkiat čia, Lietuva - demokratiška valstybė, o kiekvieną bent šiek tiek Rusiją pateisinantį asmenį išvadinat rusofilu, "suknistu ruskiu" ar kokiu kitu maloniu epitetu.

Belekas, 2008 08 09 13:14
To bilekas ; rusai nuzude o ne gruzinai, gruzinai gina savo salies teritorija!!!

Go Home!, 2008 08 09 12:38
Ooo taip, CNN įvykius nušviečia labai objektyviai remdamasi tik Gruzijos pareiškimais ir žiniasklaida.

ddd, 2008 08 09 12:01
Autorius tai tikrai logiškai negalvoja rašydamas tokį straipsnį. bent CNN įsijunk, kad pamatyti prieš rašydamas kas kaip toje Osetijoje vyksta.

Pokum kacapams ta osetija, jie jau Tbilisą bombarduoja.

To bilekas, 2008 08 09 11:13
Tai tu čia nevaryk propogandos, gruzinai jau nužudė 1600 civilių? Ar tai galima pateisinti? Aiškiai matosi, kad gruzinai šitą operaciją planavo jau seniai. Mobilizuoja visus vyrus, o iš kur gavo tiek uniformų, ginklų? operacijai jau seniai ruošiesi, tik nenumatė, kad rusai įsikiš ir duos į dūdą.

Belekas, 2008 08 09 10:50
Nedaryk propagandos, rusai isprovakavo Gruzija, diena pries tai apsaude Gruzijos kaima, paskui Gruzijija nusiunte savo pajegas ten, kurios buvo apsaudytos, paskui pajegas padidino, poto atvare ruskiai

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (32)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (86)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras