Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Lietuva
 
  Ar Lietuvos Rytų politika efektyvi? (53)

Komentarai:

cx, 2010 03 15 14:49
d

Alas, 2010 03 04 09:32
Kaip sake Adomaicio Mindaugas "Galbūt Tėvynę reikia nuolat kurti ir lipdyti, lipdyt ir kurti. Nes jeigu tik sustoji, tai jinai ir miršta."

Musu muzikontu valdzia galvoja, kad savaime kazkaz gausis. Deja. Net savo bulvem jau nebeapsiruname.

Alas, 2010 03 04 08:28
Tu tipiskas demagogas. Pradzioje sios temos tu pavarai, kad:
----------------------------------
Apie pagaminama maista taj kazka tu ce svaigsti :) Nuo 75 iki 100% Tu supranti ka reiskia 100%? :) Jei surasi man statistiniu duomenu apie tai kaip Rusijoje bent 1 metus jie neimportavo visiskai jokios maisto produkcijos taj butu lb idomu :) Tas procentas tox juokingas, kad ji replikuoti rimtai yra sunku :)Ir galiausiai jei sudeti tuos ju sekmingus projektus, net jei pridet ta mitini 100% maisto pasigaminima taj tu man paaiskink, kodel Rusijos BVP vienam gyventojui yra mazesnis nei Lietuvos ? :) Jei cia taip blogai, o Rusijoje lb geria, tai kas lemia ta Rusijos BVP vienam gyventojui atsilikima ? :)
---------------------------------------------
Dabar, kai pagaliau tai irodziau, kad su savo maistu Rusijoje daug geriau nei Lietuvoje (kur pvz., 60% kieulenos yra lenkiska), tu jau sakai kad tau nerupi:))) Gana vaikiska:))

Del BVP vienam gyventojui, tiesiog pasigooglink CIA World Factbook (juk moki angliskai?). Tai yra JAV CZV svetaine. Patikimiau nebuna.

O del tvarkimosi, tai neukiski lietuviai
1) Baisiai kankina is principo pelninga MN
2) Paleido galimybe tureti rusu tranzitini dujotieki savo teritorijoje
3) Uzdare IAE ir tapo energetiskai "nepriklausomi" nuo Rusijos, visa importa pirkdmai is Rusijos.
4) Tik dabar aptikome kad mokame uz dujas dvigubai brangiau nei vokeiciai.

Tai kas pas mus vadovauja?

Abvsurdas. Kazkokiu kreivu veidrodziu karalyste ta Lietuva.

L N, 2010 03 03 18:23
Oj, zinok, ce yra tokiu, kur sako, kad Rusija tvarkosi idealiai ir ne vienas toks :)
Manes tikrai nenervina, kad rusai patys savo bulves uzsiaugina, nes apie tai negalwoju :) Butu truputi juokinga apie tai galwoti ir pykti :D Su tais BVP jei netingi imesk linka, nes BVP galima skaiciuo keliais budais taj noreciau paziuret. Bet jei tie skaiciai tikslus tj tas rezultatas vargu ar atspingi ta menama Rusijos didybe ir menama jos idealu tvarkymasi ir kitus idealius dalykus. Jei didinga Rusija sugeba tik Lietuvelei prilyti taj reiktu jiem savo apetitus susimazint, nes vel krist zemyn kaip salto karo pabaigoj.

Alas 2 L N, 2010 03 03 08:37
Faktas lieka faktu: rusai vis daugiau maisto pasigamina patys. Yra tokia savoka: grynas eksportas, t.y. tam tikros commodity prekes eksportas minus importas. Bent jau gruduose pas rusus dabar teigiamas grynas eksportas.
Beje, apsirupinima pagrindiniais maisto produktais rusai laiko salies saugumno elementu. Is tikruju, nesamone leisti valiuta unitazui, ka?
Del rinkos uzdarumo: ES taiko daugiausiai prekybos apribojimu uz visa likusi pasauli, kartu paemus.
Rusai turi gera preteksta: jie didina muitus importiniams maistui, nes eksportuotojas, ES ar JAV, didina subsidijas sio maisto eksportui. 40% ES biudzeto yra ES zemes ukio remimas vienokia ar kitokia forma.
Kad jums nepatinka rusai ir Rusija, as jau supratau. :))
Ir niekas nesako kad jie tvarkosi idealiai.
Jus nervina tai, kad jie IS TIKRUJU PASIGAMINA SAVO MAISTO, isstumdami importa, tame tarpe ir lietuviskaji:))

O del BVP vienam gyventojui: pagal CIA World Factbook, 2009

Lietuva: 15000 USD
Rusija: 15200 USD.
Mes gi kritome 17%, o rusai 9%

O dabar laukiu jusu tolimesni pritraukinejimu:))

L N, 2010 03 02 16:55
100% niekada jokioje modernioje siuolaikineje valstybeje nebus produktu rusies, kur nacionalineje rinkoje butu vien tik nacionaliniai proktai. O kad pas juos procentas kyla taj ce ne kokybes zenklas, o tiesiog jie uzdaro savo rinka kitu valstybiu gaminiams ir pasidaro tokie procentai, kokius tu iswardijai. Ir ce ne tik su Lietuva taip zaidzia. Jie tiesiog tokiu radikaliu budu remia savus gamintojus. Gal tai negrazu, bet toks gyvenimas, jokiu pretenziju. O argumentas, kad valstybe eksportuoja x produkta tikrai nereiskia, kad tokio produkto neimportuoja. Ir sejp jau uzkniso klausyt tokiu, kur aiskina, kad Rusija kazkox stebuklas, ideali ekonomika, idealiai tvarkosi ir panasiai. Jei ten taip gerai, taj kodel ten BVP 1 gyventojui mazesnis nei BVP 1 gyventojui Lietuvoje. Kas is to kad jie semkas eksportuoja nesveikais kiekiais, bet prekyba vykdoma ne del prekybos, o del ekonomines naudos pilieciams.

Alas siu metu grudu statistika, 2010 03 02 11:08
Россия сохраняет рекордные объемы экспорта зерна
08 Февраля 2010

Экспорт в январе 2010 года, несмотря на неблагоприятные погодные условия в портах, составил 1,54 млн. тонн, что на 0,53 млн. тонн больше, чем за аналогичный период прошлого года. Учитывая сезонные колебания, это рекордный объем отгрузки в январе через российские порты за последние 7 лет.

В то же время общий экспорт российского зерна в маркетинговом сезоне 2009-2010 повторяет тренд рекордного сезона 2008-2009. Напомним, что в прошлом зерновом сезоне Россия поставила на внешний рынок 20 млн. тонн зерновых. Так, за первые 8 месяцев текущего маркетингового года (2009-2010) объем экспорта составил 13,1 млн. тонн против 13,3 млн. тонн в сезоне 2008-2009.
Данные тендеров на покупку зерна в 2010 году также позволяют проследить сохранение динамики прошлого сезона. По оценке ЗАО «Русагротранс», в феврале 2010 года экспорт может составить 1,6 млн. тонн против 1,37 млн. тонн в сезоне 2008-2009.

Январь 2009 410 тысяч тонн
Январь 2010 400 тысяч тонн
Февраль 2009 620 тысяч тонн
Февраль 2010 630 тысяч тон
Март 2009 570 тысяч тонн
Март 2010 640 тысяч тонн


Alas dar statistika, 2010 03 02 09:31
2009, Rusu rinkoje rusu gamybos:
Grudai: 100%
Aliejus: 92%
Mesa: 75%
Cukrus: 60%
Bulves: 99%
Pienas ir jo produktai: 83%
Zuvis: 70%
Druska: 50%

Alas, 2010 03 02 08:59
Ir siaiap, bendrai paemus, rusai pasidare maza stebukla, SSSR laikais rusai neapsirupindavo pagrindiniais produktais. Importuodavo nemazai grudu is JAV ir Kanados.
Dabar per kelis metus jiems pavyko paleisti zemes ukio mechanizma. Pausktienos ir kiaulienos pasigamina iki 75%.

Alas 2 L N, 2010 03 02 08:54
L N: "Na perskaiciau ta linka. Tai ka jus man tais procentais norite pasakyti ? :)"

Ka noriu paskyti? Noriu tiesiog piliustruoti "Rato" minti apie tai kad rusai kai kuriom prekem apsirupina 100%. Ir net eksportuoja.
Cia gi jus taip nepagarbiai pasakete:

"Apie pagaminama maista taj kazka tu ce svaigsti :) Nuo 75 iki 100% Tu supranti ka reiskia 100%? :) Jei surasi man statistiniu duomenu apie tai kaip Rusijoje bent 1 metus jie neimportavo visiskai jokios maisto produkcijos taj butu lb idomu :) Tas procentas tox juokingas, kad ji replikuoti rimtai yra sunku :)"



GRU pasekejas, 2010 03 01 23:31
Tu butum mano geriausias draugas:DDD kas be ko Rusija turi dideli potenciala - zemes ukis (klimatui besikeiciant butent rusijos zemes bus geriausios ukininkauti ir gyventi), be to didziausi gelo vandens resursai, o tai laikui begant gali aplenkti net naftos svarba...

Jalas to GRU pas., 2010 03 01 21:16
Rusija buvo didžiausia pasaulyje grūdų eksportuotoja buvo dar 1913 m. Antros vietos pasiekimas 2009 m teikia vilčių, kad RF žemės ūkio ministro prieš pusmetį iškeltas uždavinys po DEŠIMT metų patiems apsirūpnti 80 pr. maisto produktų gali būti įvykdytas. Ar tu mane vis dar myli?

L N to Alas, 2010 03 01 18:29
Na perskaiciau ta linka. Tai ka jus man tais procentais norite pasakyti ? :)

GRU pasekejas, 2010 03 01 17:47
Alai as tave myliu:DDD

Alas, 2010 03 01 13:41
O cia linkas:

http://www.rzd-info.ru/index.php/415?PHPSESSID=83e4d571c7dbf15041c6b88b78352c91

Alas 2 L N, 2010 03 01 13:40
Prasome (jei skaitote rusiskai):

ЗАО "Русагротранс": итоги зернового года
Россия заняла 14% мирового рынка пшеницы и ячменя, потеснив Канаду и обогнав Украину в списке крупнейших экспортеров.
Аналитический центр компании «Русагротранс» объявил о результатах 2008-2009 зернового года. По итогам года Россия поставила абсолютный рекорд по объемам экспорта зерна: доля России на мировом рынке поставок пшеницы и ячменя составила 14% - наша страна поднялась с третьего на второе место в мире по объемам экспорта этих зерновых, обогнав Канаду (12%) и уступив только США (17%). Третье место по объемам экспорта пшеницы и ячменя в этом году заняла Украина – (12,4 %, 19 млн. тонн).
По данным аналитического центра «Русагротранса», в 2008-2009 году Россия экспортировала 21,2 млн тонн пшеницы и ячменя, из них: 18 млн т пшеницы (вкл. 0,6 млн т муки в зерновом эквиваленте), 3,2 млн т тонн ячменя. До этого рекордным по объемам экспортных поставок был 2002-2003 зерновой год, когда объемы экспорта пшеницы и ячменя из России составили 18,0 млн тонн. В остальные годы с момента начала экспортных поставок зерновых в 2001 году ежегодные объемы не превышали 12-13 млн тонн. В 2007-2008 зерновом году Россия занимала на мировом рынке поставок пшеницы и ячменя 10% с 13,4 млн тонн (третье место после США и Канады).
Крупнейшим рынком сбыта российского зерна стали Египет – 5,4 млн. тонн (24,5%), Турция – 2,4 млн тонн (10,9%), Саудовская Аравия – 1,5 млн тонн (6,8%).


O jums tai siurprizas? Jei taip, kam diskutuojat tokiom temom? Juolab GEOpolitika.LT?

Jei netikite, isivestite i google kad ir :"Россия заняла 14% мирового рынка пшеницы и ячменя, потеснив Канаду и обогнав Украину в списке крупнейших экспортеров."



LN to Alas, 2010 03 01 13:24
Na idomu butu paziuret tokia informacija :) Gal imestum linka kur tie eksporto pajegumai surasyti? :)

Alas 2 A.K., 2010 03 01 09:50
_Man visada buvo smalsu, kas butu, jeigu Rusija butu suvienyta ne autoritarines Maskvos, o verslininku is Novgorodo:]_

Tai Novgorodo respublkai rupejo tik verslas. Jin buvo amorfiskas valstybinis darinys. Jie galejo uz maisa pinigu parsiduoti bet kam. Taigi, jokiu sansu sujungti rusu zemes jie neturejo. Nes tai butu buves nepelningas projektas.

Alas pataisymas, 2010 03 01 09:44
Tu nezinai, kad Rusija 2008/2009 metais eksportavo 20 mln tonu grudu?

Alas 2 L N, 2010 03 01 09:43
Tu nezinai, akd Rusija 2008/2009 metais eksportavo 20 mln grudu? Kad Rusija yra 2-3 zaideja grudu eksporte pasaulyje? Kad Rusija yra 2-3 zaliaviniu linu rinkoje? Kad Rusija yra 2-3 saulegrazu rinkoje?
Jei nezinai, kam pradedi diskutuot?
Cia gi ne Delfi, cia GEOpolitika.lt:))

Alas, 2010 03 01 09:35
Lietuva neturi "Rytu politikos".
Kubilius budamas opozicijoje sumane perimti Trumano "Rusijos sulaikymo" lozunga. Turbut is lietuvisko patosinio pompastinio mandrumo.
Skirtingai nuo amerikonu, Lietuva net teoriniu svertu neturi. Net tas pats kaliningradas nera svertas:))

Kam diskutuot apie tai ko nera ir negali buti?

to A.K, 2010 02 28 21:48
Beda jiems tik verslas ir rupejo :D begdavo tiek pas vytauta tiek pas maskvenu - pagal aplinkybes , kas stipresni ir ju nelieciamuma uztikrinti galejo , ne kariskai neturejo kiausu priesintis nei vieniems nei kitiems . Vat Tvere kazkiek turejo - nors buvo Vytauto sunytis bet Maksvai kasdavo , juos pasalinti maskva bego net pas savo chana aukso ordos kad jis juos savo palapineje isbarskintu .

GRU pasekejas to A. K., 2010 02 27 19:54
Deja taip neatsitiko... O kodel gi? Ogi ne pirkliu nosiai buvo suvienyti Rusia. Jie tarpusavyje riedavosi, nepasidalindavo itaka Novgorode, tai viena seima kviecia viena kunigaiksti vadovauti, tai kita kita, o va atejo MDK su caru ir pastate juos i vieta. As neginu autoritariniu rezimu, ar komunizmo, bet kas yra efektyvu tas efektyvu...

A.K., 2010 02 27 16:00
Nedidelis pastebejimas apie Rusijos demokratiskuma... Kaip ne kai kurie teigia, jog tai yra neimanoma ir remiasi istorija, kad demokratija yra Rusijos prakeiksmas. Taciau buvo istorijoje vienas nuostabus viduramziu demokratiskumo (savu laiko bene demokratiskiausia valstybe Europoje) pavyzdys - pirkliu respublika Didysis Novgorodas. Man visada buvo smalsu, kas butu, jeigu Rusija butu suvienyta ne autoritarines Maskvos, o verslininku is Novgorodo:]

GRU pasekėjas to Senis, 2010 02 26 22:20
Gerbiamasis, as zuriu Jus mane nesupratot. Vidurine baigiau be problemu, kas be ko ir aukstaji baigiau. As esu dar jaunas, taip kad man dar pries akis viskas. Del knygos gal ir perlenkiau biski:) del jusu argumeno - Kur ju valstybe? Tai atsakau - Kinija pvz., del kito Jusu argumento, Klintonas, Bushas, Obama - ar ju valdymai skiriasi? ogi ne! JAV valdo Vostrytas, o ne demokratija. Jus labai klystat laikydami Europa Lietuvos drauge, nes kaip tik Europos Sajunga uzsiims tautiniu valstybiu naikinimu - Europa nuo rusu nieko nesiskiria - jie daro ta pati, tik kad su sypsena!
P. S. Jus ponas esat gerai apsiskaites, ir tai man kelia pagarba jums, bet esme tame, kad i asmeniskumus lyti jus pirmas pradejot - mano lietuviu kalba, nikas, nas as ir pasikarsciavau, taip kad uz grubuma atsiprasau.
P. P. S. kas liecia nika, tai jo, sutinku su jumis, as esu dar per silpnas iki GRU, taip kad gal busiu pasekejas. Gal kada iki GRU daaugsiu. Ketinu toliau mokytis.
P. P. P. S. kas liecia valdymo formas, tai tobulos nera, nes patys zmones yra idingi, nei gerieciu nei blogieciu nera, visi vienodi, tiek amerikieciai tiek rusai, esme tik tame prie kuriu pats save priskiri...
Siulau jums uzeiti i sita saita, paskaityti aktualia tema, su kuria Jums butu naudinga susipazinti - http://lleo.aha.ru/na/lt/
IKI MALONAUS:)

Senis to gru, 2010 02 26 20:05
tavo intelektualinio bejėgiškumo pripažinimas visiškai suprantamas - sprendžiant pagal argumentaciją tu su vargu įveikei vidurinę. Knygas apie "demokratijos degradaciją" rašė Marksas ir Leninas, tau vargu ar pavyks tai padaryti geriau už juos. Kur jie ir pagal jų teorijas sukurta valstybė? Nei tavo GRU, nei KGB totalitarizmo tvirtovės neišgelbėjo. Tuo tarpu demokratija klęsti, ji negali degraduoti iš principo, nes jos dėka valstybė kaip sistema periodiškai atsinaujina. Klintoną pakeičia Bušas, jį Obama su sava komanda ir tt. To nedaranti sistema pūna -kas ir atsitiko su SSRS, kaip su visomis imperijomis iki jos. Toks pavojus gręsia ir tavo Rusijai. Žinoma, jeigu ji nesuvoks kad demokratija ir anarchija tai ne tas pats ir taps normalia europietiška valstybe. Jeigu nori diskutuoti ir ką nors suvokti turi mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis, tikiuosi žinai kieno tai žodžiai, ar tavęs nieko išskyrus muštines neišmokė? Tada varyk su kastetu į gatvę, greičiau gausi keletą metų "pamastymams" v pereryvach meždu "natiagami".

GRU to Senis, 2010 02 25 19:22
Leiskit jusu paklausti - is kur jus toks ekspertas manote kad rusija atsidure ant subyrejimo katastrofos slenkscio? Anot jusu "bereciu" rusija jau byra apie 200 metu turbut. Demokratija rusijoj lygu "bespredelas", o Jelcino balvono prasigerusio ner ka kisti, va jis vos salies ir nesugriove. Beje su jumis diskutuoti sia tema yra beprasmiska, nes musu poziuriai kardinaliai skiriasi, tokiu atveju dazniausiai naudojama jega, apdauzyti demokratai buna sukalbamesni tada labiau. Mes matem jusu idealo Jelcino ir matom nekenciamo Putino veiksmus. Skirtumas akivaizdus.
Kas liecia mano nika, tai malonu kad gerbiat organizacija, nes kaip tik ji jus visus ir "natianet".
P. S. demokratija kaip valdymo forma yra neimanoma, po kiek laiko demokratija issigimsta. Aisku jums to neirodysi (bet vis tik apsizvalgykit aplink, nors ir lietuvoje). Kada nors parasysiu apie tai knyga, galesit paskaityti jei dagyvensit iki to.

L N to Ratas, 2010 02 25 15:25
O manai Rusija eksploatuoja tik nafta ? :) Pas juos visa Mendelejevo lentele po zeme guli. Rusija yra pati brangiausia valstybe pasaulyje ir tai yra tik naudinguju iskasenu jos teritorijoje deka. Irake JAE ar Kuveite jie gyvena tik is nafots eksporto, o Rusija taj eksportuoja daug didesni spektra naudinguju iskasenu. Apie pagaminama maista taj kazka tu ce svaigsti :) Nuo 75 iki 100% Tu supranti ka reiskia 100%? :) Jei surasi man statistiniu duomenu apie tai kaip Rusijoje bent 1 metus jie neimportavo visiskai jokios maisto produkcijos taj butu lb idomu :) Tas procentas tox juokingas, kad ji replikuoti rimtai yra sunku :)Ir galiausiai jei sudeti tuos ju sekmingus projektus, net jei pridet ta mitini 100% maisto pasigaminima taj tu man paaiskink, kodel Rusijos BVP vienam gyventojui yra mazesnis nei Lietuvos ? :) Jei cia taip blogai, o Rusijoje lb geria, tai kas lemia ta Rusijos BVP vienam gyventojui atsilikima ? :) Gal jie uzkasineja uzdirbtus pinigus? :D


Ratas 2 L N, 2010 02 25 08:48
) Rusija turinti didziausius pasaulyje naudinguju iskasenu klodus per tiek metu eksploatacijos Rusija lieka ganetinai skurdzia valstybe.
Demagogija mano manymu. Rusijos naftos istekliai tyra panasus i Kuveito, JAE ar Irako. Skirtumas toks, kad Rusijoje gyvena 150 mln zmoniu, o ne 10 mln.
Demagogija ir del to, kad Rusija nenukrito is daungaus, jin turejo turtinga sovietine istorija. Antiekonomines salygas.

Panasiai ir su kitais Jusu argumentais.

Bet pradzioje as pasakiau, kad "palyginus su Lietuva Rusija tvarkosi veik idealiai". Koks musu projektas per 20 metu yra vykes? Butinges terminalas?

Rusu: Keli infrastrukturiniai projektai (Primorsko terminalas, Blue Stream, South Stream) dabar tiesia Nord Stream t.y. sumazina politine priklausomybe nuo nenuspejamu ju poziuriu saliu.
Faktiskai paleido aviacijos pramones saka.
Prigamina beveik visa 75%-100% savo maista. Ko nebuvo dar pries 5 metus.
Apdejo mus su AE...


Senis to GRU, 2010 02 24 22:28
lyginan su Demokratiskais devynesdesimtaisiais, tai rusija juda teisnga linkme. Reikia gerai susipazinti su rusijos istorija, kad suprasti kad demokratikos rusijos niekada nebus - nes jei ji taps demokratine, jos neliks
----------------------------------------------
"susipažinti su istorija" išties pravartu, tam kad nekartoti senų klaidų. Demokratiškame paskutiniame dešimtmetyje (su lietuvių kalba irgi verta nuodugniau susipažinti) Jelcinas pasiūlė federacijos subjektams "imkite suvereniteto tiek, kiek išgalite", dauguma jų surašė konstitucines sutartis su Rusija, numatę išėjimą iš federacijos, Išmintingas Jelcinas pasirašė jas ir tokiu būdu išsaugojo Rusijos vientisumą. Rusija buvo ir gali išlikti tik būdama demokratine, patrauklia visiems jos piliečiams ir tautoms, valstybe. Jeigu jūsų muomone po Putino valdymo Rusijoje įvedus demokratiją ji išsibėgiotų, tai kokiu pagrindu Rusijos kelią vertinate kaip teisingą, jeigu šalis atsidūrė ant subyrėjimo katastrofos slenksčio? Kelias per Čečėnijos bei Ingušetijos sortyrus ir kelių dešimčių "juodašiknių" žudynes Rusijos miestuose kasmet veda tavo šalį į didelį pilietinį karą, mažasis Š.Kaukaze vyksta jau 15 m. Kadangi niekas, išskyrus nušalintą nuo valdžios R.Auševą, tavo tėvynėje taip ir neįstengė suvokti kodėl tai vyksta, didelė tikimybė, kad nuo Rusijos atsiskirti gali panorėti ir kitos autonomijos. "Nasilno mil nebudeš", išmok pats ir primink tėvynainiams šią savo tautos patarlę. Kitaip bus labai blogai ir visiems jums, ir mums- Rusijos kaimynams. (Pakeisk niką, savo nekompetencija kompromituoji organizaciją)

GRU to L N ir Ratas, 2010 02 24 18:52
na sutinku ,kad L N is esmes teisus, rusijoj daug problemu, gal but net didesniu nei lietuvoj (vis tik ir valstybe didesne), bet Rato nuomone irgi ne is pirsto lauzta. Rusija turi dideli POTENCIALA - didele teritorija, iskasenos - perspektyvoi badu rusai tikrai nemirs... ir jei jie tvarkysis ir judes teisinga linkme, jie tikrai gali tapti tokia valstybe i kuria visiem noresis vaziuoti... lyginan su Demokratiskais devynesdesimtaisiais, tai rusija juda teisnga linkme. Reikia gerai susipazinti su rusijos istorija, kad suprasti kad demokratikos rusijos niekada nebus - nes jei ji taps demokratine, jos neliks...
P. S. koks skirtumas apie ka straipsnis, vis tiek komentaruose kalba eis apie RUSIJA:DDD

L N to Ratas, 2010 02 24 13:57
Kiek atsimenu taj ne tik Lietuva vetavo ta susitarima. Be to, jei Lietuva ES taj nereiskia kad turi su viskuo sutikti.
O pavyzdziu kodel Rusija pirmoj beviltisku valstybiu klasifikacijos vietoj taj begales, pavyzdziui: 1) Rusija turinti didziausius pasaulyje naudinguju iskasenu klodus per tiek metu eksploatacijos Rusija lieka ganetinai skurdzia valstybe. 2) Rusija zaidzia geololitiniuose zaidimuose su valstybem turinciom daugiau kapitalo, to pasekoje nuskurdina savo populiacija (po Rusijos ekonomminio pakilimo ji vel pradejo aktyviai reikstis ir dbr lb ilgus metus skirs milijardus doleriu Abchazijai ir S Osetijai, kai tuo tarpu rusijos pensininkai gyvena taip pat blogai kaip Lietuvoje, gal net blo0geu.) 3) Mum visiem arodo, kad Lietuvoje siaubinga korupcija, tai tiesa, bet Lietuva lyginant su Rusija taj pas mus korupcijos "nera", nes rusu korupcija tai daug labiau issikeriojusi, nie lietuviu, o tai stabdo vystymasi ir niekas ten nesikeicia ir nesikeis. Galeciau ir toleu vardint, bet manau ir siu argumentu uztenka pagrist , kad Rusija nemoka tvarkytis gyvenima. Klausimas Ratui, tj kuo tu remiesi manydamas, kad Rusija tvarkosi idealiai? :) Kad valstybe turi branduolini ginkla ir daug kvadratiniu kilometru teritorijos siais laikais tikrai nereiskia kad valstybe tvarkosi gerai :)

Ratas 2 L N, 2010 02 24 08:55
"Manau beviltisku siekiu klasifikacijoje pirmautu Rusija."

Galima pavizdziu?:))) Paliginus su Lietuva, Rusija tvarkosi veik idealiai:))

Ratas 2 L N, 2010 02 24 08:53
Lietuva vetavo ES susitaryma su Rusijja, pamirsai?:))

L N to GRU, 2010 02 23 19:10
Mazom valstybem sunku daryti poveiki didelem, o apie kazkoki "kenkima" taj iswis nesuprantu kaip galima sneketi. O kam skirt demesi ir pinigus, kas yra beprasmiska taj nematau cia Lietuvos isskirtinumo. Kiekvienoje valstybeje yra tokiu utopiniu sumanymu, neapibreztu siekiu tj ce Lietuva niekuo nesiskiria nuo kitu valstybiu. Manau beviltisku siekiu klasifikacijoje pirmautu Rusija. Del korupcijos ir LEO taj su jumis sutinku, net graudu ziuret...

GRU to L N, 2010 02 23 18:44
na tai jei LT tokia smulki, nepaveikia nei Vokietijos, nei Prancuzijos, nei Rusijos, tai kam tada taip elgtis? skirti demesi ir pinigus tam kas yra beprasmiska? (pvz. - Valdelio keliones ir demesys Ukrainos apelsinu revoliucijai, kas buvo beprasmiska, ar geriau jis butu skyres demesi vidaus problemoms, korupcijai, LEO LT nesamonei ir t.t.) taip kad lietuva netrugdo niekam isskyrus paciai sau... va turbut del to as ir komentarus rasau is svecios salies, nes praradau bet koki tikejima Lietuvos Respublika... bent jau siai dienai tikrai...

L N to Ratas, 2010 02 23 16:40
Tj kaip ta maza, smulki, menka Lietuvele gali trukdyti Vokietijai, Prancuzinai ? :D
Pateik konkretu atveji, kai Lietuva trukdo ir daro visa tai ka tu rasei ce paskutiniuose komentaruose.

Ratas, 2010 02 23 13:23
Tai kur dingo visi geopolitikai?

joggi, 2010 02 23 09:31
Lietuvos "Rytu politika" - Rusijos sulaikymo politika.
Ar gali tokia politika buti sekminga, na net teoriskai? Abejoju.

Ratas 2 L N, 2010 02 23 09:07
Tai jei mes ES dalys, kodel mes trukdome ES lyderiams?
Nuolat trukdom, nervuojam juos, nieko negauname, tik prarandame? Kad tam kvailas uzsispirimas?

Ratas, 2010 02 23 08:56
Siaip, is principo, Lietuvos Rytu politika glaustai turetu buti taip: "Bent jau nekenkiame savo tikriems partneriams, Vokietijai ir Prancuzijai". Butent Prancuzija ir Vokietija, o ne JAV is tikruju realiai padeda Lietuvai. Ne skambiais blablabla, kaip JAV, o savo sunkiai uzdirbtu Euru.
Bent jau nekisame pagaliu i ratus tiems, kas mus islaiko ir maitina, bando priartinti prie Europos civilizacijos.

geras, 2010 02 23 00:46
jei komentaru daug, vadinasi straipsnis aktualus :)

londonas, 2010 02 23 00:13
paskutinis komentaras man patiko :) nebloga taktika

from london to LN, 2010 02 22 22:57
neaiskink jam(GRU) nieko,ignoruok,nes kitam straipsnyje jis vel ta pati rasys,ir kita savaite,ir delfyje ir t.t.tiesiog ramiai laukim kol numirs...

Senis, 2010 02 22 21:18
Atrodo, kad tai padėkos straipsnis už daktaro laipsnį Lietuvos-regiono lyderės strategijos autoriams. Jiems būdingas visiškas realybės nesuvokimas. Lietuvos kvietimas į žygį už demokratiją čia paminėtose šalyse būtų toks pat nevaisingas ir tuo atveju jeigu į jį pašauktų bet kuri tikrai įtakinga pasaulio šalis. Panašu, kad Irakas nieko iš mūsų "strategų" neišpagiriojo, o Ukraina jiems neįrodė, kad surinkus net ir 9 nėščias moteris vaikas anksčiau laiko negims. Juolab pas dar neapvaisintą moterį. Gal prieš iškodami supratimo pabandykit paieškoti būdų tapti patrauklesniems?

L N, 2010 02 22 19:45
Korupcija tj jo, Lietuvoj klaiki situacija. Bet, kad Lietuva kovojo pries Rusija taj manau irgi truputi per koncenturotai ce issireiskei, nes Lietuva tiesiog palaike saltus santykius, realiai nebande ju gerint. Ce tas santykiu saltumas yra nevienpusis, rusai taip pat nesiverzia gerint santykius su Lietuva. Tj kad ir Lietuva stengtusi, vis tiek santykiai butu niurus. O italai, prancuzai ziuri i Rusija kitaip, nes Rusija nelaiko Italijos ir Prancuzijos savo "nuosavybe". Jei apibendrinant, taj manau, kad Rusijos ir Lietuvos santykiai isliks salti dar lb lb ilgai, nes is tikruju niekas nenori ju gerint.

GRU, 2010 02 22 18:16
ir siaip ilgalaikes ar trumpalaikes perspektyvos nera, PERSPEKTYVOS gadinant kazka rusams apskritai nera... yra tik du varijantai -
1. skirti visas jegas savo salies geroves statybai, ir ziureti savu reikalu
2. visom isgalem ir resursais kovoti su rusija
P. S. pastaruosius 20 nepriklausomybes metu visos jegos buvo skirtos butent kovai su RUSIJA, ir turim ka turim...

GRU, 2010 02 22 18:08
jei realiai vyrai, man visa tai juokinga, o autorius tiesiog apgailetinas... Kiek Valdelis prisivazinejo po rytus, ordinus rinkosi, o SAVO sali paliko, prezidentavo pas Juscenka, o kas is to isejo? Kiek sauke pries Rusija, ir kas is to... blogiau tik Lietuvai, krize ukyje, emigracija, xaosas, autorius raso korupcija uzsienyje, o LT kokia korupcija? ar tik ne didesne?... ir pasiulymai viska kordinuoti? kaip suprasti? negi siulo kurti dar viena MINISTERIJA??? idomu kodel vokieciai, prancuzai, italai nevaro ant rusu? ATSAKYMAS - proto turi, o LT - balvonai...

L N, 2010 02 22 16:54
Na, zinoma, Lietuvos politinis svoris yra menkkas. Bet pasaulis keiciasi, saltojo karo metais pasauly buvo 2 valstybes - JAV ir SSRS, o visa kita taj smulkme. Veliau arsirado G6, poto G7, o dbr, krizes metu, G20.
Tai dbr gali buti isgirstas ir mazu valstybiu balsas. Tik jos nieko globalaus itakot negali. O jej kalbet konkreciai apie Lietuvos Rytu politika taj ji nesiskiria nuo visu rytiniu ES saliu Rytu politikos. Toku atveju Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija spresdamos bendra problema Europarlamente realiai gali buti isgirstos.

Ratas, 2010 02 22 15:23
Musu "Rytu politika" tai:
1) Draugauti su visais kas eina pries Rusija
2) Neprileisti Ivana
3) Zaloti save, manant kai tai kenkia Rusijai.

Ratas, 2010 02 22 15:20
Kad tos lietuvos niekas nepastebi. O autorius rimtu veidu raso, kad tipo "musu pastangom".
Kokia sekminga ta musu "Rytu politika", jei butent del jos neveiksmingumo mus priskiria prie failed state.

L N, 2010 02 22 13:48
Koks skirtumas kokio dydzio valstybe. Visos normalios siuolaikines teisines valstybes turi savo regionine politikas.
Kokiai JAV tai ir Anglija yra mikrobas :)

Ratas, 2010 02 22 12:13
Parasyta lygtai sneketu koks anglas:))) "Musu Rytu politka"... Politinio mikrobo Rytu pilitika...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (31)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (84)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras