Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Rugsėjo 11-oji: tarp mistikos ir realybės (43)

Komentarai:

Andrejus, 2016 06 29 22:17
Man idomu kodel voketyja I tai zejo per rozinius akynius

guste, 2012 01 07 15:43
man labai liudna as beveik ta metaa gimiau nes gimiau spalio 14 d. ir kaip pamaciau sita iviki net pasiurpau galvojiu jei galeciau as ji atstatyciau bet negaliu nes ji sukure dievas o dievo rtankos darbscios man jo labai gaila uzjauciu visus kurie tai mate

Seniui Docentas, 2010 09 16 12:01
Matai, iš tikrųjų susenai...Visi varijantai įmanomi šiais laikais, net tai, kad Dvynius susprogdino savi...O dėl dvigubų agentų, kokiu esu įsitikines yra Autorius, tai sena žvalgybų praktika. Kai dėl mano ankstumo, tai žinok: anksti kėlęs nesigailėsi...

P.S Docentui, 2010 09 16 11:09
jūs teigiate, kad Lengli veikėjai ne tik žudo savus, bet dar ir moka už informacijos apie tokią jų veiklą skleidimą. Toks "varijantas" man neįkandamas, aš ne psichiatras.


Senis - Docentui, 2010 09 16 10:44
Greitai darote pažangą - tik daqrbo diena prasidėjo, o atsakymas jau yra. Siūlau galutinę jūsų tyrimų išvadą: tiek "litovcai", tiek "pindosai" -provokatoriai, tik ir žiūri kaip savus pasmaugus, Rusijai ir vyriausiam sortyrų specialistui kaltę primetus,

Docentas - Seniui, 2010 09 16 08:26
Tu, gerbiamasis, toks pat senas kaip ir aš, todel nemuilink smegenų, neatsakydamas į mano versiją apie Autoriaus uždarbius. O kas rengė Sausio 13-osios pogromus, tai ir arkliui aišku. Sako, kad Lansbergis... Aš netikiu, bet JAV brolių "dvynių" varijantas tai lyg patvirtina. Samokslo teorijomis gali netikėti, bet dalis tiesos jose yra...

Senis - Docentui, 2010 09 15 21:23
Jūsų mokslinė išvada nepriekaištinga. "Skaitytoja" autoritetingai ją patvirtina. Gal galėtumėte priminti provokacijų prieš sovietinę armiją prie TV bokšto autoriaus pavardę? Gal jis ir JAV padirbėjo? Apsvarstykite šią versiją kartu su "gerb. Autoriumi" - panašių į Skaitytoją komentatorių tikrai pagausės.

Docentas Seniui, 2010 09 15 10:12
Man atrodo, gerb. Autorius yra apmokamas ir iš CŽV ir iš FSB... Straipsnius jam užsako kas savaitę telefonu ir nurodo bendrą idėją. Pvz. iš Lenglio skambutis buvo gautas 09 03 d. ir Autorius tik pasakė sumą (konfidencijalu). Tai štai tokia tikrovė, tiesa, žiauri...

skaitytoja, 2010 09 14 23:33
Visaip svarsciau,bet negi galejo uzgrobti svetimsaliai tuos lektuvus,manau,kad viskas buvo Amerikoje vietoje suplanuota.Nekokia valdzia matyt ten sedi,kad savi zmones turejo zuti.Tikrai baisi tragedija :-(

Senis, 2010 09 13 22:44
Būtų idomu sužinoti kas užsakė ir sumokėjo autoriui už šių nesąmonių platinimą

NNNNNNNNN, 2010 09 08 17:55
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

MIKAS, 2010 09 08 17:16
GANA KLIEDET DRG.ISKAUSKAI!VISAS PASAULIS NEBETIKI,KAD TAI BUVO TERORISTU DARBAS.IR IS VIS KAS TAI PER VALSTYBE IR JOS GYNYBOS SISTEMA,JEI BEN LADENAS SEDEDAMAS OLOJE SUGEBEJO JA ISJUNGTI.NELAIKYK MIZNIAU SKAITYTOJUS ASILAIS!!!!!

GRU to Europietis, 2010 09 07 19:01
Oi Europieti Europieti:) Pagarba, kad uzstumei pagaliau ant savu:D bet ruseliu su cecenuja neivelti negalejai vis tik... Gaila, bet as tau pritariu. Bet vat stumi ant sistemos? Juk dabar issvajotasis kapitalizmas? Blogai? O kita kokia buvo sistema? Socializmas berods? Prie jo irgi buvo blogai... Taip kad gerai nebus, toks gyvenimas...

Europietis, 2010 09 07 18:02
Kokia prasmė civiliams gyventi tokios sistemose? Ar galėjo caras gyventi kur nors kitur? Ramioje valstybėje kur nors Australijoje, ar galėjo ten "teroristai" sprogdinti dangoraižius? Negalėjo, nes sistemos kitokios. O esmė ta pati - kapitalizmas ir valstybinis kapitalizmas dar žinomas kaip socialimas/komunimas - abi sistemos skirtos kvailinti žmogų. Abiejose pilna minusų. Tik kuo skiriasi JAV dabar nuo JAV tais laikais, kai protingi žmonės protestavo prieš Vietnamo karą, tai tuo skiriasi, kad dabar tiek neprotestuoja. Juos apgavo, o ar Rusijoje protestuoja prieš Čečėnijos karą? Ne. Visiems tas pats. Čia yra minusas. Ir Anglijoje neprotestuoja. Jeigu protestuotų, tai milijonai eitų į gatves rytoj ir JAV turėtų išvesti karius iš Afganistano, Irako ir atleisti visus. kas neapsaugojo JAV nuo "savų teroristų". Iš esmės tai kai stipriosios valstybės - imperijos tarkim - yra aukštai, jos turi silpnų vietų. Tarkim JAV doleris, nafta. Jeigu kažkas ten smogia tai gali griūti viskas, o juk nenori tam tikri politikai, verslininkai, kad griūtų. Valdžia - esmė. Putinui reikėjo valdžios, KGB norėjo grįšt. Karas - Čečėnija tik pasekmė, Irako karas pasekmė. Aišku, kad gal kai kam Irake gyventi dabar ir geriau nei kažkada prieš 10 metų, bet esmė ta pati - 3000 tūkstančiai žuvo JAV, 100 000 Irake, ir tūkstančiai Čečėnijoje. Sistema kol kas dar gyva, geriau klauskime, kada bus kita 9/11 ar kita Čečėnija, Gruzija ar dar velnias žino kas. Jeigu sistema būtų mirusi, gal būtų jos vietoje geresnė, bet ji nemirė, žudo savus, kad išlikti. Tada jau nebegaila ir savų - kai rimtai gresia griūti.


Europietis, 2010 09 07 18:00
Beje ne JAV pirmoji pradėjo sprogdinti savus piliečius namuose, kur gyvena ar dirba civiliai. Kadangi Putinas ir jo banditai iš KGB nebuvo tiek pajėgūs, kad gauti naujausias technologijas, nukreipti valdomus lėktuvus lazerinėmis sistemomis į pastatus, kad jie tiksliai pataikytų, kad po to ir dar susprogdinti tuos pastatus bei paslėpti metalą Kinijoje, tai Putinas sugalvojo paprasčiau: 5 aukštų daugiabutyje įkišti sprogmenų, jo rusyje paslėpus pradėti "fejerverkus". Prasidėjo, po to vienas nesprogo ir baigėsi...Čečėnijos karas ir Putino galių stiprinimas. JAV kaip sakoma panaudojo daugiau aktorių - civilių, kurie mirė dėl JAV dolerio, kad Irakas - tais metais kaip tik atsisakė dolerio naudoti naftai atsiskaityti, taigi civiliai JAV mirė, kad JAV išliktų, kad JAV valdantys politikai toliau būtų politikoje. Kas atsakingi už nusikaltimą? Bušas, Čeinis, Izraelis, Mosadas ir aišku pati sistema, kuri taip tyčiojasi iš savo piliečių, o tie tiki, kad JAV politikai niekada nepuls savų. Jie naivūs, tokie pat naivūs ir ruseliai. Ruselių funkcija per karus buvo mėsos funkcija, mėtyti lavonais priešą, plėsti imperijos teritoriją, stiprinti caro valdžią, o JAV panašiai: civiliai reikalingi plėsti ekonominę galią, kariauti svetimus karus, grobti rezervus pasaulio, tvirtinti savo valdžią, kad niekas negalėtų pulti JAV pačios namuose.

Europietis, 2010 09 07 17:59

Kam tai naudinga?

Afganistanas - naftos vamzdis per valstybę iki vandens.
Irakas - vienos didžiausių naftos atsargų.
Čečėnija - taškas, kai negalima leisti, kad imperija griūtų, vidinė šalis, strateginis Kaukazo regionas

Ar bus karas Š. Korėjoje? Ne.
Ar bus karas Irane? Taip.

Klausimas kada.

Iraniečių vietoje aš kaip galima greičiau ginkluočiausi. Paprasti žmonės protestuojantys gatvėse nesupranta, kad ant jų bombos kris - žydiškos ir amerikietiškos. Tada jau nebus svarbu, kad Irano lyderis blogas ar geras. Patys bus aukos.

afjfsaj, 2010 09 06 18:59
Ruksėjo 11 suorganizavo žydai pasitelke savo žvalybą mossad,tik žydam buvo naudingos šios atakos,nuo to laiko i kovą su arabais jie itraukė galingiausia pasaulio jėgą.Kitaip sakant žydai sukiršino musilmonus su beveik visu pasauliu kad pasiektu savo okupacinius ir finansinius tikslus.

asdsa to GRU, 2010 09 04 00:59
Skamba taip, kad tarptautines sistemos anarchija Jums yra visiska naujiena. Eh...
Jeigu realiai snekant, tai visas pasaulis yra valdomas pinigu. Man idomu, kaip jus apibreztumete, tuos "kitokio plauko savanaudzius"? Jus norite pasakyti, kad ju taip pat neitakoja pinigai? Ar spaudimas is vienu ar kitu korporaciju?

Aleliuja kapitalizmui! Kadaise buves laisves ir teisybes simboliu, musu issvajotasis kapitalizmas artimiausiu laiku atnes nelygybe, varga. Atims is musu teises ir vertybes.



GRU to L N, 2010 09 03 23:55
Ne, valdo kitokio plauko savanaudziai... Bet amerikonai tikrai ne pasaulio sveisa skleidzia ir tikrai ne is moraliniu paskatu Irake kariauja...

L N to GRU pasekejas, 2010 09 03 23:00
JAV valdo VOLSTRYTAS ir pinigai, o kitas valstybes valdo išminčiai siekiantys harmonijos ? :)

GRU pasekejas to asdsa, 2010 09 03 22:33
"del kazkokios NAFTOS?" - va cia tai bajeris:D JAV seniai naudos jau nebeturi, nes JAV kaip valsybes nera, ja valdo VOLSTRYTAS ir pinigai, tu zmoniu - kurie naudos is siu karu turi, ir tures, netgi jei amerika juos ir prakish...

to burundukas, 2010 09 03 16:42
tamsta katik pripažinot, kad ligonis, bet aiškinat, kad neišplautom smegenim:)) tai kad nėra ką plaut, jei tuščia ir šizofrenija siaučia:))

asdsa, 2010 09 03 00:35
Jeigu remtumemes Niccolo Machiavelli "Princu", butu aisku, kad norint kovoti su poliarizacija reikia vidaus spaudima, neramumus, vyriausybes destabilizacija uzgosti uzsienio politika. Tiksliau butu pasakius kariniu jegu panaudojimu. Bet pries tai reikia sukurti/atrasti/surasti Priesa, kuris visuomet grasintu piliecius. Si baime yra puiki apsaugos priemone, nes pavercia populiacija tapti nepatikle ir issigandusiu su tuscia ertme. Si ertme yra uzpildoma vyriausybes. Tokiu atveju vyriausybes ivaizdis yra stiprinamas.
Jeigu reikia pavyzdziu, prasome pasidomekite Pirmojo Pasaulinio Karo priezastimis.

Taciau faktas vienas, tiek po IPK, tiek po IIPK Amerika issejo begalo sustiprejusi. Tai privrecia susimastyti, ar po 9/11(Dauguma teigia, kad amerikieciai patys tai padare) JAV tikrai isejo sustiprejusi? Nes kol kas tikrai nesimato, kokia nauda galejo JAV gauti susprogdinusi savo bokstus.


asdsa, 2010 09 03 00:32
Is tiesu begalo naivu tiketi, kad viskas yra taip kaip tegiai konspiracijos kurejai. Realiai konspiracijos visais laikais buvo skirtos didziajai masei paveikti. Kaip zinia konspiracijos idejos laisvai gali paveikti vyriausybe, plinanti "liga" destabilizuotu valstybe, kuri net galetu isitraukti i pilietini kara. Negi manot, kad JAV vyriausybe, butu tokia kvaila, kad imtusi rizikuoti kurti tokius planus, kad isiverzti i dvi byrancias valstybes, del kazkokios NAFTOS? Jeigu Jus vis dar tuo tikite Jus esate begalo naivus ir negalite blaivia ir individualiai mastyti. Jus esate butent tas taikinys, kurio ir teroristai siekia.

Teroristinis ispuolis nera pagrinde organizuotas padaryti kuo daugiau fizines zalos. Teroristinio ispuolio tikslas poliarizuoti domestines valstybes problemas, pakenkti vyriausybes aparatui nuteikiant jos piliecius pries ja, destabilizuoti valstybe ir tiketis, kad ji prades irti is vidaus. Lygiai tokia pacia politika JAV vykdau jau nuo saltojo karo pradzios. Atrodo, kad kazkas pasistenge, kad JAV paragautu savo pacios metodikos..




burundukas to rr, 2010 09 02 23:57
Tarkim as ligonis, bet nors su neisplautom smegenim, is pasaku pasaulio jau seniai isejau, o tau, kadangi tu ten dar ilgai matyt busi, kaip vaikeliau, reikia pries miega ja pasekti, kad ir toliau ten patenkintas gyventum.Sekmes.

L N to mongol, 2010 09 02 23:25
Na arba tu tiki kuo nori tiketi, bet realybe nuo to nepasikeis :)
O jei rimtai tai juk apie kiekvieną rezonansinį įvykį, apie kurį daug kalbama visame pasualyje atsiranda visokių mitų ir sąmokslo teorijų. Kai praeina koks 10 ar 20 metų pradeda reikštis visokie numerologijos, astrologijos ar dar kokie nor "ekspertai". Tos laidos kuriose kalbama apie sąmokslo teorijas tikrai patraukia dėmesį. Tai pažiūrėjus laidą apie masonus galima pasakyti, kad tai jie surengė 9/11 ir t.t. , priklauso tik nuo to, kokią laidą žiūrėjai. Jei neklystu per BTV yra laida "Nepaaiskinami faktai" ar kazkaip panasiai vadinasi (rusiska laida), tai nejau tu viskuo patikėsi ka ten skelbia... Norint galima sukurti laida , kurioje remiantis faktais įrodyti kaip actekai numatė arba suorganizavo ta 9/11. Tereik noro turet :)

mongol to ln, 2010 09 02 22:54
Neatmetu galimybes (esu linkes manyti), kad daugiaukscius tikrai galejo susprogdinti FSB. Beje, ta pati kontora kartu su kaip manoma savo agentu basajevu (kuris buvo pasalintas, kai tapo nereikalingas) isprovokavo 2 cecenijos kara, kuris leido putinui laimeti rinkimus o rusijai susigrazinti ickerija. Bendrai dar tik noriu pasakyt, kad nenori tiketi 9/11 kaip emerikieciu darbu, niekada ir nepatikes, bet realybe nuo to nepasikeis, o as galiu buti ligonis. Galiu tik pasiulyti detaliau susipazinti su faktologija. Elementarus irodymai - valdomas bokstu susprogdinimas ir jokio boeingo prie pentagono.

A, 2010 09 02 18:01
Kazkaip tokie sąmoksliški (svarbiausia, kad be rimtų argumentų) ir subjektyvūs teiginiai kaip, "Taigi, ko gero, galima sutikti su versija, kad Rugsėjo 11-osios įvykiai yra savų darbas", palieka gan slogų įspūdį apie šio autoriaus straipsnį. Tiesa, straipsnyje pateiktas informacija apie ne tik tiesiogines, bet ir netiesiogines (ir dar busimas) 9/11 aukas, suteikia bent kazkokio aktualumo.

rrr, 2010 09 02 14:54
ligoniams seniai viskas akivaizdu.. va vienas toks, kuriam akivaizdus samokslas pries motuse zeme, nuejo ir uzgrobe Discovery chanel, grasindamas bomba. Bet aisku, kai kuriems ir cia esantiems tai akivaizdus "purvinu amerikosu CZV darbas". Nepagydomi ligoniai yra nepagydomi

burundukas, 2010 09 01 20:36
Nera cia ka ir galvot, jav reikejo, jav ir padare, reikejo jiems tok karo ir pasidare ji, viskas. Uzteks cia visiems plaut smegenis , kad kazkokie nupiepe teroriuksciai uzgrobe lektuvus ir trenkes i kazkokius "ypatingos svarbos", aki reziancius bokstus. Tokiu analogu galim prisiziuret musu istorijoj daug, daug pasaulio vyriausybiu ta dare ir darys.Basta !

pietvys, 2010 09 01 19:06
To LN:

Rusijoje jau beveik nepaneigiama teorija, jog daugiaaukščius susprogdino FSB pavesti teroristai.

don, 2010 09 01 18:58
Gal galėtumėt kas paminėt filmų, išleistų šia tema?

Diedas, 2010 09 01 14:49
Jeigu remtumemes Niccolo Machiavelli "Princu", butu aisku, kad norint kovoti su poliarizacija reikia vidaus spaudima, neramumus, vyriausybes destabilizacija uzgosti uzsienio politika. Tiksliau butu pasakius kariniu jegu panaudojimu. Bet pries tai reikia sukurti/atrasti/surasti Priesa, kuris visuomet grasintu piliecius. Si baime yra puiki apsaugos priemone, nes pavercia populiacija tapti nepatikle ir issigandusiu su tuscia ertme. Si ertme yra uzpildoma vyriausybes. Tokiu atveju vyriausybes ivaizdis yra stiprinamas.
Jeigu reikia pavyzdziu, prasome pasidomekite Pirmojo Pasaulinio Karo priezastimis.

Diedas, 2010 09 01 14:37
Iskvieskit Malderi su Skali viska isaiskins

L N to mongol, 2010 09 01 14:23
Turiu tau klausima. Rusijoje prieš antraji Čečėnijos karą buvo susprogdinti keli penkiaaukščiai namai, tai kas juos susprogdino ? čečėnai, rusai, amerikonai ar kas?

mongol to pvl, 2010 09 01 14:08
tie "vairuotojai" buvo elementarus vykdytojai, pestininkai, kuriu niekas neinformavo apie globalius planus. Tavo logika daugmaz tokia: jeigu kazkas pasamdo (netiesiogiai) zudika ka nors nuzudyt, tai tas kazkas nekaltas, o tik zudikas. Pats geriau paanalizuok visa ivykiu faktologija, o po to rasyk apie logikos trukuma.

Mumu, 2010 09 01 13:41
Na ir užvirė ginčas... Šakėmis po vandenį...9 m. ta teorija sklando, o jūs čia apsiputoję lyg senas alus ginčijatės. Gi tos įdomybės šiaip įdėtos, kad jūs visi pakiltute nuo alaus skardinės...

Pvl, 2010 09 01 13:08
Įdomiai man skamba tokios erezijos kaip "seniai aišku, kad čia pačių amerikiečių darbas". O tai kas vairavo tuos lėktuvus? Irgi savanoriai amerikiečiai-savižudžiai? O gal Amerika pasamdė tuos teroristus, kad jie nusižudytų? Logikos tam nėra ir tiek. Mąstykit geriau savo galva. Imkit faktus ir sverkit, o ne varykit nesamones, kad pati amerika save sprogdino.

L N, 2010 09 01 13:07
Pritariu mongol ir dar galiu pridėti, kad JAV pati užpuolė save Perl Harbore antro pasaulinio karo metu, o Afganistane ir Irake JAV valdžia remia teroristus, kad jie sprogdintu amerikiečių karius. Tai FAKTAS :D:D:D


mongol, 2010 09 01 12:45
Kad cia padare patys amerikieciai, jau seniai visiems aisku, ir pasaulio ivykius reikia vertinti remiantis tuo FAKTU. Kas nenori to matyti ir zinoti, tiesiog apgauna save.

L N, 2010 09 01 12:07
Kažkoks keistas straipsnis... Tokį reikėtų dėti į kokį sąmokslo teorijų puslapį, o ne čia. O pabaigoje tie paskaičiavimai su skaičiumi 11 tai iš viso marazmas :D

Mumu, 2010 09 01 12:01
jo, gerą linką tu čia nurodei, bet ir jame, kiek spėjau atsiversti, tos pačios sapalionės, kad bokštrus sugriovė patys amerikonai. Smagu, bet neįtikina. O straipsnis neblogas, nesako nei taip, nei - ne toms mistikoms. Netgi deda sutapimus, kurie kai kam kai ką reiškia. Tik ne man...

tt, 2010 09 01 11:19
http://www.debunking911.com/

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (89)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras