Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Gruzija: nauja revoliucija, perversmas ar tiesiog eiliniai neramumai? (18)

Komentarai:

VVER Žygeiviui, 2011 07 23 14:24
Kaip pats sakei, Azerų karinis biudžetas didesnis už visą Armėnijos biudžetą, taigi nesvarbu kiek dar taika bus, azerų įsigijamos ginkluotės kiekis visad bus didesnis, taip kad gali azerai ir palaukti, kol patys dar geriau apsiginkluos. Tačiau, kaip ir minėjau, Karabache labai stiprūs gynybiniai įtvirtinimai, puolančiajam nepalankus reljefas, o pati azerų kariuomenė negarsėja savo kompetetingumu:)
Imant tai, galima padaryti išvadą, kad yra tikrai nemaža tikimybė, kad Armėnija ateity nemažai naftos turės :D

Žygeivis - VVER-ui, 2011 07 22 16:56
Manau, kad tu teisus - ir ne tiek dėl tavo pateiktų palyginimų, o dėl akivaizdaus fakto: Azerbaidžanas vis dar nedrįsta pulti Arcachą-Karabachą.

Juk jei iš tikro būtų įsitikinęs savo dideliu pranašumu, tai tikrai pultų, nelaukdamas, kol Armėnija papildomai pasirengtų ir apsiginkluotų.

VVER Žygeiviui, 2011 07 21 19:17
"Atsakysiu paprastai - pažvelk į pastarųjų keliolikos metų karines išlaidas (ypač modernios ginkluotės pirkimui): Armėnijos ir Azerbaidžano.

Azerbaidžanas skiria tam daugiau lėšų nei visas Armėnijos biudžetas. :)

Skiria, nes gauna pakankamai tų lėšų iš naftos ir dujų..."

Aš tą žinau. TAČIAU atkreipk dėmesį į keletą dalykų:

1. Azerai perka ginkus pasaulinėm kainom, o armėnai- su didele nuolaida arba išvis nemokamai gauna iš rusų (ir aš nekalbu tik apie paprastą ginkluotę, bet ir kitokią, pvz. armėnai dabar jau turi savo S-300 PLG sistemų ir galimas dalykas bene geriausių pasaulyje savo klasėje BM-30 Smerch sistemų). Rusai čia iš tikrųjų padeda armėnams, kad išlaikytų jėgų pusiausvyrą.

2. Azerų ginkluotė diversifikuota, jie turi prisipirkę ar ne penkių tipų skirtingų kalibrų raketų sistemų, naudoja ir rusiškus ir vakarietiškus šautuvus, įvairiausių tipų sunkvežimių(mačiau ir uralų ir kamazų ir mersedesų). Tokia logistika papildomai kainuoja, ir be to karo atveju gali sukelt papildomų problemų. Tuo tarpu armėnų armijos diversifikacija palyginus labai nedidelė, dėl to ir kainuoja jiems mažiau.

3. Azerai mėgsta pirkti "prašmatnius" ginklus. Kad lengviau įsivaizduotum, pateiksiu 2 pavyzdžius. Tai Tavor automatai ir Spike prieštankinės raketos su 3 kartos nutaikymo sistema iš Izraelio. Armėnų analogai būtų kalašnikovas ir konkurs. Jie "ant popieriaus" atrodo blogesni, tačiau gynybiniam karui (kokiam pirmiausia ir ruošiasi armėnai) jie iš tikrųjų gali būti tokie pat grėsmingi. O kaina jų kelis kartus mažesnė! Jei mano duomenim netiki, gali internete pasitikrinti, manau viskas daugmaž sutaps.

4.Karabacho fronte dėl reljefo įpatumų didelį vaidmenį suvaidina vikšrinė technika su savo dideliu pravažumu. Įdomiausia, kad šioje srityje armėnai bent jau kol kas niekuo nenusileidžia azerams, o pavyzdžiui tankų tokių kaip T-72 skaičiumi juos ir lenkia!

5. Per neilgą taikos laikotarpį Artsache buvo pastatyta Ohaniano linija (man atrodo, taip vadinasi), trijų eilių gynybiniai įtvirtinimai. Reiškia, armėnam karui reikės daug mažiau kariuomenės (o tuo pačiu ir mažesnio karinio biudžeto) negu puolantiems azerams.

Galima būtų tęsti ir tęsti. Bet manau supratai, kad tik į karinius biudžetus žiūrėti neužtenka. Reikia čia pažvelgti truputį giliau.


"Atskira kalba apie karių parengimą ir ypač moralinę būklę. Čia, manau, armėnai pirmauja."

Ir stipriai:)


"Tačiau azerus labai intensyviai treniruoja Izraelio instruktoriai, o ir Turkija daugiau mažiau padeda..."

Na ir kas. O armėnus rusų instruktoriai treniruoja. Vėlgi, paritetas:)


Žygeivis - VVER, 2011 07 21 16:29
Žygeivis - "Armėnija šiuo metu silpnesnė nei Azerbaidžanas, kurį labai aktyviai palaiko ir ginkluoja bei apmoko Izraelis (kokia ironija :) ), ir tik Rusijos pagalba gali Armėniją išgelbėti nuo didelio karinio pralaimėjimo."

Ar galėtum savo teiginį kuo paremti? Nes bent jau aš tai tikrai neįžiūriu jokio didelio armėnų silpnumo. Priešingai, manau kilus karui armėnai turėtų didelę galimybę jį laimėti ir netgi labai palankiu santykiu (prisimink 1988-1994 vykusį karą). Ne be Rusijos pagalbos, žinoma.
-------------------------

Atsakysiu paprastai - pažvelk į pastarųjų keliolikos metų karines išlaidas (ypač modernios ginkluotės pirkimui): Armėnijos ir Azerbaidžano.

Azerbaidžanas skiria tam daugiau lėšų nei visas Armėnijos biudžetas. :)

Skiria, nes gauna pakankamai tų lėšų iš naftos ir dujų...

Atskira kalba apie karių parengimą ir ypač moralinę būklę. Čia, manau, armėnai pirmauja.

Tačiau azerus labai intensyviai treniruoja Izraelio instruktoriai, o ir Turkija daugiau mažiau padeda (nors Turkijos ir Azerbaidžano santykiai pastaruoju metu kažkokie pašliję - matyt, dėl vis augančio Turkijos islamėjimo, kuris ypač pavojingas dabartiniam Azerbaidžano pokomunistiniam "elitui").

VVER Žygeiviui, 2011 07 21 03:20
"Deja, nesuvoki realią padėtį Armėnijoje - ji ypač tvirtai priklausoma nuo Rusijos, ir jokios savarankiškos politikos iš jos valdžios tikėtis nereikia."

Deja, suvokiu. Ekonomine prasme sutinku, Armėnija priklausoma nuo Rusijos, bet politiniu požiūriu- ne. Armėnija Rusijai niekada netarnautų savo sąskaita. Galima pastebėti nesunkiai, kad ji vykdo suverenią politiką, ir jei armėnų ir rusų tikslai dėl tam tikrų aplinkybių sutampa, tai dar nereiškia, kad kažkas nuo kažko yra "visiškai priklausomas" :)



"Beje, gali būti, jog bus pasinaudota vis augančia įtampa tarp Kalnų Karabacho (Arcacho) ir Azerbaidžano, šiam konfliktui vėl įsižiebus.

Taip sakant, jį "internacionalizuojant", ir įsikišant "gelbėtojai" Rusijai..."

Čia jau nesuprantu, norėčiau paaiškinimo. Būtų logiška gaut rusam Azerbaidžaną (naftos laukai, etc.), bet kokia nauda jiem iš Arcacho? Argi nebūtų daug parankiau jį ir gal dar kelias aplinkines teritorijas palikt armėnam?



"Armėnija šiuo metu silpnesnė nei Azerbaidžanas, kurį labai aktyviai palaiko ir ginkluoja bei apmoko Izraelis (kokia ironija :) ), ir tik Rusijos pagalba gali Armėniją išgelbėti nuo didelio karinio pralaimėjimo."

Ar galėtum savo teiginį kuo paremti? Nes bent jau aš tai tikrai neįžiūriu jokio didelio armėnų silpnumo. Priešingai, manau kilus karui armėnai turėtų didelę galimybę jį laimėti ir netgi labai palankiu santykiu (prisimink 1988-1994 vykusį karą). Ne be Rusijos pagalbos, žinoma.



"O Rusija "už ačiū" Armėnijos Karabacho-Arcacho tikrai negelbės."

Tai aš abejoju, kad ir "ne už ačiū" jį gintų. Rusija teisiškai (per CSTO organizaciją) yra įsipareigojusi ginti tik Armėniją, ir bet koks akivaizdus įsikišmas tik į Karabacho reikalus tarptautinės bendruomenės akyse Rusiją pastatytų kaip agresorę (nes Karabachas yra de jure Azerbaidžano teritorija). O veltis į karus rusai dabar nėra mėgėjai.



"Faktas tas, kad būtent dabar Rusijoje armėnų organizacijos pradėjo varyti labai aktyvią antigruzinišką propagandą, kaltindamos gruzinus, jog jie persekioja, muša ir net žudo armėnus gyvenančius Gruzijoje."

Tiesą sakant ir aš žinau, kad tam tikra armėnų diskriminacija Gruzijoj tikrai vyksta (gal tik be žudymų). Taip kad nėra čia tik tušti žodžiai toj propagandoj.

Žygeivis - VVER-ui, 2011 07 20 23:15
Deja, nesuvoki realią padėtį Armėnijoje - ji ypač tvirtai priklausoma nuo Rusijos, ir jokios savarankiškos politikos iš jos valdžios tikėtis nereikia.

Beje, gali būti, jog bus pasinaudota vis augančia įtampa tarp Kalnų Karabacho (Arcacho) ir Azerbaidžano, šiam konfliktui vėl įsižiebus.

Taip sakant, jį "internacionalizuojant", ir įsikišant "gelbėtojai" Rusijai...

Armėnija šiuo metu silpnesnė nei Azerbaidžanas, kurį labai aktyviai palaiko ir ginkluoja bei apmoko Izraelis (kokia ironija :) ), ir tik Rusijos pagalba gali Armėniją išgelbėti nuo didelio karinio pralaimėjimo.

O Rusija "už ačiū" Armėnijos Karabacho-Arcacho tikrai negelbės.

Faktas tas, kad būtent dabar Rusijoje armėnų organizacijos pradėjo varyti labai aktyvią antigruzinišką propagandą, kaltindamos gruzinus, jog jie persekioja, muša ir net žudo armėnus gyvenančius Gruzijoje.

VVER Žygeiviui, 2011 07 20 21:29
Dėl Armėnijos.

Abejoju, kad ji sutiktų su rusais eiti į tokią avantiūrą. Nepamiršk, kad ji ir taip jau du "frontus" laiko (su Turkija ir Azerbaidžanu), ir gadint santykius su dar viena valstybe jiem nėra jokio intereso.

VVER Žygeiviui, 2011 07 20 21:26
"Ne, per Pietų Osetiją ir Abchaziją dabar atvirai neveiks - Rusijos "ranka" pernelyg akivaizdi. :)"

Nebūtų pernelyg akivaizdi tinkamai viską suplanavus. Kad rusai tas šalis remia, tai čia nuo 1990-ųjų vieša paslaptis visiem buvo, bet išskyrus Gruziją niekam labai ir nerūpėjo. Tik jau 2008 m. kai rusų tankus pamatė, tada ir prasidėjo... Taip pat ir čia gali būti. Parama būtų daugiausiai logistinė ir tik paprastais naudoti, bei nebrangiais ginklais- spg-9 pabūklais, granatsvaidžiais, gal šiek tiek stambaus kalibro kulkosvaidžių ir Grad artilerijos. Tokių ginklų tiekimo, patikėk, nedaug kas išvis tepastebėtų (nepamiršk, kad ir armijos Osetijos ir Abhazijos nėra tokios jau mažos, pastarosios armija, sakyčiau, stipresnė už Lietuvos būtų. Taigi keletas papildomų sistemų nebūtų labai atkreipiančios dėmesį). Blogiausiu atveju, gali prireikti kelių šimtų "savanorių" pažangesniems ginklams, pvz. konkurs ar kornet raketoms, artilerijos korekcijos sistemoms. Ilgai besitęsiančiam, bet nedidelio intensyvumo ir masto karui (kokį gruzinam rusai ir turėtų suruošti) nieko daugiau nelabai ir tereikia. O jei ir atkapstys ką nors galingoji gruzinų žvalgyba, jokios sensacijos nesukeltų su tokiais niekniekiais.

Žygeivis - VVER-ui, 2011 07 20 20:36
Ne, per Pietų Osetiją ir Abchaziją dabar atvirai neveiks - Rusijos "ranka" pernelyg akivaizdi. :)

Pastaruoju metu pagrindinis "propagandinis taikinys" yra armėnai, gyvenantys Gruzijoje.

Siekiami išprovokuoti susirėmimus tarp armėnų ir gruzinų, o tada jau iš Armėnijoje esančių karinių rusų bazių bus bandoma "paremti skriaudžiamus armėnus", vaidinat kad tai daro Armėnijos "gyventojai" arba net ir Armėnijos pajėgos.

Taip pat panaudos ir Adžarijos musulmonus-gruzinus. Ten nuo seno nelabai sutaria su Tbilisio valdžia.

Tikslas - sukelti kuo platesnius neramumus ir taip nuversti Saakašvilį (tiksliau, matyt, bus mėginama jį ir kelis jo artimiausius pagalbininkus likviduoti tų neramumų metu (koks nors armėnas "surengs" pasikėsinimą) - fotografų (įskaitant ir asmeninį Saakašvilio fotografą) rinkta informacija yra to akivaizdus įrodymas).

VVER Žygeiviui, 2011 07 20 00:31
Tikrai, neatkreipiau demesio, kad GRU :)

Tačiau vis dėl to, manau, kad liaudies bauginimo variantas nėra neįmanomas, turint omeny Saakašvilio polinkį į totalitarizmą.

"Akivaizdu, kad Rusijos imperija rengiasi "jėgos akcijoms" Gruzijoje, matyt, kažkokių diversinių dalinių "sukūrimui" bei Gruzijos vadovų likvidacijai."

Nesutinku. Jokios diversijos didelio ilgalaikio efekto vistiek neduotų, o tarptautinę bendruomenę tik supykdytų. Jei jau ruseliai norėtų pažaisti karą, tai parankiausias jiems variantas būtų per trečią šalį, ją slapta remiant, pvz. per Abhaziją ir P. Osetiją. Jų kariuomenės, nors ir mažytės, bet padarytų Gruzijos ekonomikai didelę žalą. Iš tikrųjų tereikia tik Rusijos logistinės paramos ir sugebėjimo atsispirt diplomatiniam spaudimui (pastarasis dalykas pasiekiamas, bet sunkiai), ir Gruziją būtų galima nuvaryt į bankrotą! :)




Žygeivis - VVER-ui, 2011 07 19 16:49
Akivaizdu, jog tu neatkreipei dėmesį į tai, kad sudorotas ne FSB (Federalnaja služba bezopasnosti) ar SVR (Služba vniešniej razviedki), o būtent GRU (Glavnoje razviedyvatelnoje upravlenije) šnipų tinklas.

GRU yra karinė, o ne politinė žvalgyba. GRU paskirtis yra rinkti karinio pobūdžio informaciją, rengti diversijas, sabotažus, karinius perversmus, karinių specialistų likvidacijas ir pan.

Fotografai, kuriuos suėmė, kaip tik ir rinko bei perdavinėjo GRU informaciją kur, kada, kas iš valdžios atstovų bus, pastatų planai ir pan., kurią visų pirma galima panaudoti rengiant valdžios atstovų likvidacijos akcijas bei po to karinį perversmą.

Tokią informaciją GRU rinko, pvz., ir rengiant Amino likvidaciją bei perversmą Afganistane.

Tačiau tada pagrindinį "juodą" darbą atliko taip vadinama KGB "Alfa" grupė (SSSR KGB 7 valdybos „A“ grupė), o ne GRU diversantai.

Akivaizdu, kad Rusijos imperija rengiasi "jėgos akcijoms" Gruzijoje, matyt, kažkokių diversinių dalinių "sukūrimui" bei Gruzijos vadovų likvidacijai.

Ne be reikalo Gruzijoje ką tik prasidėjo mokymai, kuriuose be gruzinų dalinių, dalyvauja ir keli šimtai JAV spec. dalinių karių.

Ir šių mokymų tikslas yra antipartizaninės ir antidiversinės taktikos bei veiksmų tobulinimas.

VVER Žygeiviui, 2011 07 18 19:52
Tai aš ir negaliu nieko prieštaraut labai, bet man biški įtartinas šnipų skaičius. Nu ką toj Gruzijoj taip jau reikėtų šnipinėti, tai aš nežinau:) Čia peršasi dar viena teorija, Saakašvilis gal išsigalvoja kaltinimus, kad įbaugintų visuomenę išorės priešu, ir taip sustiprintų savo dabar nelabai tvirtą valdžią.

Žygeivis - VVER-ui, 2011 07 18 01:39
Faktas - Gruzijoje atskleistas visas nemenkas GRU šnipų tinklas.

Pasak gruzinų tai įvyko dėka jų užverbuoto agento GRU (matyt, dirbo tame skyriuje, kuris kuravo Užkaukazę).

Nors aš manau, kad tai padarė JAV agentūra ir techninė žvalgyba.

VVER, 2011 07 15 17:49
Šnipų aišku gali pasitaikyti, bet dabartinis jų sugautas kiekis Gruzijoj verčia mane abejoti, ar nebus čia taip kad saakašvilis sugalvojo tiesiog įbauginti visuomenę, kad nemėgintų priešintis jo diktatūrai.

Žygeiviui:
Jei jau šalies valdžiai tokie žaidimai būna leistini, tai ir jos pačios sutvarkymas tais pačiais metodais bus leidžiamas :) (moraliniu požiūriu). Taip kad jokios čia problemos. Akis už akį, taip sakant.

GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 07 11 16:33
Nors ir nedaznai, bet si karta sutinku su tavimi simtu procentu

Žygeivis - Vyteniui, 2011 07 11 14:46
Pamiršk tuos "demokratinius žaidimus". :)

Realiame pasaulyje vyksta realūs įvykiai - ir bet kokie tikrą realų pavojų esamai valdžiai keliantys veiksniai yra tuojau pat labai "kietai neutralizuojami".

Ir visai nesvarbu, ar tai vyksta kur nors JAV, Kinijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Graikijoje, Prancūzijoje ar Lietuvoje.

Pvz., kada JAV negrų "Juodųjų panterų" organizacija užmezgė ryšius su JAV kompartija, tuojau pat buvo priimtas politinis sprendimas šią negrų organizaciją likviduoti - tiesiogine šio žodžio prasme.

Kada šios organizacijos vadai ir aktyvistai susirinko švęsti savo šventę (kartu su jų šeimų nariais bei vaikais) viename privačiame name, ant to namo iš malūnsparnio numetė stambią napalmo bombą. Gyvų, žinoma, nebeliko.

Dar "griežčiau" buvo "tvarkomasi" su De Golio politiniais priešininkais Prancūzijoje po Alžyro krizės bei su vietinių mafijos klanų lyderiais.

Tokių pavyzdžių daugybė visose "demokratinėse" valstybėse (prisiminkime ir neseną demonstrantų išvaikymą prie mūsų Seimo, kada irgi buvo "paaiškinta", jog "vsio zakonno").

P.S. Reikia suvokti realią padėtį pasaulyje - visos tos kalbos apie "demokratiją" yra skirtos "liaudžiai", jos propagandiniam "apdorojimui". :)

Vytenis, 2011 07 09 22:42
"Po vidurnakčio protestuotojams nesiskirstant, riaušių policija pradėjo aikštės ir prospekto „valymą“".

Saakašvilio stilius. Žmonės sostinėj taikiai protestavo, neprovokavo muštynių. Pažeidė tik jie formalų reikalavimą - nepaisė merijos leidime numatytų laiko ribų. Neapsikentęs karalius Saakašvilis suriko: "Tvarka bus!" ir pasiuntė savo buldogus "riaušių" malšinimui. Buldogai puikiai susitvarkė. Padirbėjo dar geriau, nei Lukašenkos buldogai Minske.

Žygeivis, 2011 07 08 13:17
Nereikia painioti sąvokos "demokratija", kuri nežinia ką reiškia net ir Lietuvoje, su įvairių stambių geopolitinių žaidėjų interesais Užkaukazėje - visų pirma JAV ir Rusijos imperija.

Beje, ką tik Gruzijos spec. tarnybos pasigyrė, kad jų agentas, infiltruotas į Rusijos karinę žvalgybą (GRU), atskleidė daugumą šios žvalgybos agentų Gruzijoje (kelias dešimtis) ir jie dabar jau sulaikyti, o GRU rengta operacija žlugo.

P.S. Gal ir gruzinų agentas atskleidė tuos GRU agentus Gruzijoje, tačiau aš manau, kad JAV žvalgyba (ir agentūrinė, ir ypač techninė) čia suvaidino ne paskutinį vaidmenį... :)

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (87)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras