Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Sirija: Rytai tarp... Rytų ir Vakarų? (54)

Komentarai:

Reideris to Vidmantas Marozas, 2013 10 12 01:03
Darau prielaida,kad keliate visokius straipsnelius jų
net neskaitęs,arba manote,kad mes nemokame rusų kalbos..:)
(o gal mes turime skaityti tarp eilučių....:)))))
Šiame pranešime nėra nei žodžio apie "F-35"atleidimo priežastys nenurodomos arba nurodomas sekso
skandalas,skandalas susiėjęs su kazino ir t.t
Visa tai vyksta bet kurioje kariuomenėje,nes ji tik
atspindys visuomenės...
Pastebėjimas tik vienas:vis tik JAV yra demokratinė valstybė ir tokie dalykai yra viešinami JAV spaudos
nepriklausomai nuo kariškių noro ar nenoro...:))
Kadangi Rusijoje nėra laisvos spaudos,televizijos ar kitu informavimo priemonių...tai mes sužinome labai
ka nedaug...
O jums siūlyčiau pasidomėti geriau už ką atleido Rusijos
kosminės agentūros vadovą...:))O gal tuose tinklapiuose
apie tai nerašo....:)))))))))))))))))))))))))0



VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 10 11 23:23
VIDMANTAS TO REIDERIS
KRENTA JAV GENEROLU GALVOS DEL ZAPO F-35
США уволили отвечающего за ракеты генерала
22:12 / 11.10.2013

Командование ВВС США
отстранило от должности
генерал-майора
Майкла Кэри,
в подчинении которого находились
три военные базы
с с межконтинентальными
баллистическими ракетами.

Командующего 20-й воздушной армией уволили в связи с "утратой доверия".

Решение принято командующим Глобальным ударным командованием ВВС США генерал-лейтенантом Джеймсом Ковальски. Точной причины несоответствия Кэри занимаемой должности пока не сообщается.

В состав 20-й воздушной армии входят три ракетных крыла, которые расположены на авиабазах "Варрен", "Майнот" и "Малмсторм". Их главным вооружением являются межконтинентальные баллистические ракеты с разделяющейся головной частью типа "Минитмен", передает РИА Новости.

По этой теме
Пехотинца уволили из армии за критику Обамы
Oфицеры на Аляске угодили в секс-скандал
Солдаты США позировали с телами убитых
Культовая запрещенная игра


Ранее также было объявлено об увольнении замглавы Стратегического командования США и "второго человека" в системе управления американскими ядерными силами Тима Гиардины, который пытался обменять в казино поддельные фишки на крупную сумму. В конце августа этого года командование ВВС США в связи с утратой доверия отстранило от должности командира базы "Малмсторм".

Кроме того, в начале мая текущего года были отстранены от службы 17 офицеров из 91-го ракетного крыла (на авиабазе "Майнот"), ответственные за пуски баллистических ракет. Решение было принято по итогам проверки, которая выявила их полную неготовность в боевых условиях подготовить и провести пуски ракет.

ELEMENTARI TVARKA USA KARIUOMENEJE BUS

to VVER, 2013 10 11 16:00
Jau rasiau tau karta, parasysiu dar: pak-fa nera tiesioginis F35 konkurentas. Pak-fa konkuruoja su f22 Raptor. Bet tu kaip Marozas matai tik tai kas patogu matyti.

Jalas> VVER, 2013 10 10 22:54
VVER 2013 10 10 20:16
Tu taip manai. O kad tu šmikis- manau aš ir seselės, keičiančios tau sauskelnes :

Negali būti, sprendžiant iš sapalionių tavo sauskelnės seniai pridergtos. Aš diskusijose su tokiais bukiais kaip tu laisvai apsienu be jų.

Reideris, 2013 10 10 22:24
O Vydmantas Marozas grižo iš reiso...Atsivertė bloknotėlį ,kurį kelionėj rašė bemastydamas,daba tai pavarys....:)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 10 10 22:02
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.SENAM TRANTUI F-35 KERVIRTOS KARTOS LEKTUVUI EKSPERTAI NUSTATE 360 TRUKUMU

2.KIBA ANT PLAUKO VISA F-35 PROGRAMA
NES PRASIDEJUS KJAV KONGRESE
JAV KONGRESMENU APKLAUSA DEL KYSIO KAD BUTU PRASTUMTAS F-35 PROEKTAS

SPECIALUS TYRIMAS PENTAGONE DEL KARISKIU KYSIU
KAD PRASTUMTU F-35 PROEKTA

MARKETINGU GENIJU KURIE SIULE SIA SURUDIJUSIA SENENA

KAD F-35 PANACEJA NUO VISU LIGU TIK JAM PRIKABINK KELIAS BRANDOLINES BOMBEZKES AR RAKETAS

JAV PRIESLEKTUBVINE GYNYBA 60% SUKOMLEKTUTA KINIJOS LEVOMIS MIKROSCHEMOMIS
APIE KA BROLIUKAI JUS SNEKATE
KAI NEBUS PINIGU SIAI PROGRAMAI IR JAV DIDZIAUSIAS KYSIO SKANDALAS PROGRAMA BUS UZDARYTA AKIMIRKSNIU NIEKAS NENORES RANKAS KISTI I SUDA

RUSIJOS MOKSLININKAS SUKURES STEL GRIZO ATGAL I RUSIJA IR SEKMINGAI SUKURES JAU ANTI-STEL
TODEL F-35 JAU MATOMI ATIMTAS IS F-35 PAGRINDINIS KOZERIS NEMATOMUMAS

Reideris to VVER, 2013 10 10 21:55
Nu aišku "Vikpedija"tau nelygis,o kaip su"Vyturio"spalvi
nimo knygelėmis?-lygis:)))Nesuvoki paprasčiausių dalykų:
Jeigu JAV perdavė Nyderlandams "F-35"tai jis ir buvo priimtas į Nyderlandų oro pajėgas...Kur jis dar galėjo būti priimtas,gal į Nyderlandų raitąją policija?:)))
Pagal tava logika jis buvo perduotas Nyderlandams bandymams(tai ar Nyderlandai turi atlikt bandymus su JAV naikintuvu ar vis tik JAV...Toliau dar gražiau -
didžioji dalis lėktuvų buvo perduota mokomosioms eskadrilės,tokioms 501oji"Warlords" ir pan...Tai pagal
tavo logika mokomosiose eskadrilėse yra atliekami bandymai ar mokymai? Į LOGINĮ KLAUSIMĄ VĖL ATSAKINĖJATE NELOGIŠKAI..."Atsakymas A arba" -jokių arba-atsakymas B
Jeigu tavo seserį prievartautu tu toliau ruoštum pamokas?:)))Nors kas tave žino:))))))))))))))
Apie muitų sąjunga-kokia prasmė atsakinėt į beprasmį
klausima:)))
Pamanyk Vietnamas domisi Muitų sąjunga...Tai domisi ar
stoja?Matai aš ir gi domiuosi gražia kaimyno žmona,bet
tai nereiškia...................:)))))))))))))



VVER to Reideris, 2013 10 10 20:28
Ir man nekišk vikipedijų. Ją gali bet kas parašyti ir redaguoti.

Pateik straipsnio, laikraščio, aviacijos žurnalo, BET KO nuorodą, kur parašyta "F-35 primmtas tarnybai į xxxx šalies oro pajėgas/laivyną". Neatsakei į nė vieną mano klausimą, ATSAKYK BENT Į ŠITĄ.

VVER to Reideris, 2013 10 10 20:19
Beje, po straipsniu "Armėnijos sprendimas gali pakeisti ES ir Rusijos žaidimo taisykles" aš tau uždaviau klausimą. Jei turi etinio išsilavinimo nors kiek, gal teiksies atsakyti?

VVER to Jalas, 2013 10 10 20:16
Tu taip manai. O kad tu šmikis- manau aš ir seselės, keičiančios tau sauskelnes :DDD

VVER, 2013 10 10 20:14
Oi, nepamačiau kito komentaro, soriuką :))

" 2008m gegužės mėn 2F-35"buvo perduoti UK oro
pajėgoms ir vienas Nyderlandų oro pajėgoms...
Tai kaip jie gali netarnauti oro pajėgose jeigu jie perduoti oro pajėgoms...:)))"

Tarnybai , ar bandymams? :))

Tarp jų didelis skirtumas, jei to dar nežinai.

Pavyzdžiui teigi, kad PAK-FA bus 2017 ruskių vvs. Sutinku. Bet BANDYMAMS juos ruskių oro pajėgos gaus 2014 metais :)))

Tad pagal tavo logiką :DDDD pirmas x-35 skrydis 2000m spalį, PAK-FA 2010 sausį. Tad f-35 kūrimo programa trunka 7 metus, ruskių PAK-FA 4 metus, arba beveik dvigubai greičiau :DDDD

Aišku, mano nuomone, taip nėra, tačiau yra jei manai, kad perdavimas bandymams oro pajėgoms lygu tarnyba oro pajėgoms

Jalas> VVER, 2013 10 10 20:14
šmikiai čia tik du - TU ir Vydmantas

VVER to Reideris, 2013 10 10 20:06
taip pat dar vienas klausimas. Kada aš teigiau, kad naikintuvas PAK-FA yra NEPROTOTIPAS?

VVER to Reideris, 2013 10 10 20:02
Atsakymas A, arba stotų į mūšį su kitais lėktuvais (atitinkamai F-16,F-15,F-18, AV-8B Harrier)

Tikiuosi žinai, kad f-35 nesertifikuotas (todėl dar negali) šaudyti JOKIŲ GINKLŲ :))

Ir aš puikiai žinau kam kokius klausimus uždaviau, tikrasis klausimas, ar TU žinai atsakymą?? :)

Mano klausimai tau asmeniškai buvo apie JAV aviaindustriją ir MS. Kadangi į nė vieną neatsakei, spėju, atsakymo nežinai. Gaila, iš tikrųjų nežinoti ko nors- nieko blogo. Bet nežinoti, ir vis tiek teigti, kad žinai- tai jau imbecilo požymis :))



Reideris to VVER, 2013 10 10 19:48
Tikriausiai žinai,kas yra loginis mąstymas:)))Noriu tau
užduot loginį klausimą (tikiuosi,kad kai pabaigsi atsi-
rinkt kam kokį klausima uždavei,pamastysi o paskui atsakysi...:)))Taigi klausimas penktokui,bet tinka irVVER
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jeigu atsitiktu tokia situacija jog JAV įvyktų tiesioginis oro antpuolis(aišku to nebus)bet...Kaip
elgtųsi "F-35"pilotai:
A)Toliau mokytųsi skraidyti,pagal programa iki 2015
B)Stotu į muši su menamu priešininku
C)Eitu išgert alaus, tarkim"Budvaizerio"....:)))
Jeigu sugebėsi teisingai pasirinkt variantą,atsakyk į šio rebuso vinį:tai vis tik "F-35"yra JAV oro pajėgų dalis ar ne?Stovi oro pajėgų tarnyboj ar ne?
Ir pagalvok apie analogiška situacija su "PAK-FA" :))))

Reideris to VVER, 2013 10 10 19:33
Tai,kad klausimas apie Sirija buvo užduotas Jalui>:))
Ar jau tiek pasimetęs esi,kad nebe susigaudai kam ko-
kius klausimus užduodi?:)))

Reideris to VVER, 2013 10 10 19:25
Visu pirma ne 150 o 153 "F-35"(Vikpedija 2012m.duomenimis)
Antrą darau prielaidą,kad arba esi kvailas arba nematai to ko nenori matyti...:))Tikiuosi,kad antra...:))
Juk viskas taip paprasta atsiverti "Vikpedijos"F-35pus-
lapį,susirandi lentele kurioje juodu ant balto parašyta
kiek pagaminta,kokioje serijoj,kokia vnt kaina ir.t.t
Po to susirandi skiltį pastebėjimai:ten juodu ant balto
parašyta 2008m gegužės mėn 2F-35"buvo perduoti UK oro
pajėgoms ir vienas Nyderlandų oro pajėgoms...
Tai kaip jie gali netarnauti oro pajėgose jeigu jie perduoti oro pajėgoms...:)))


VVER to Reideris, 2013 10 10 19:13
Taip, PAK-FA yra naikintuvo prototipas. Ar aš kada nors teigiau kaip nors kitaip?

Beje, ar jau atsakei į mano klausimą? :))

VVER, 2013 10 10 19:11
Matai, prie to jokių nuorodų nėra į išorinius informacijos šaltinius :)) o vikipediją taip editint belekas gali:)) Atleisk jei būsiu neteisus, bet man atrodo, tu čia pats ir paeditinai :DDD

O dar paspaudžiau ant F-35 ir va ką radau :))

с 2012 эксплуатируется в учебных целях.[1]
достижение оперативной готовности запланировано[2]:
КМП США - июль 2015 год.
ВВС США - август 2016 год.
ВМС США - август 2018 год.

Šaltinis- ta pati vikipedija :)))

Tad akivaizdu, kad vikipedijoj šie du faktai viens kitą paneigia.
Laukiu dar nuorodų :)))

O dėl antro klausimo. Tu ką, nežinai ką atsakyti?

" Tu nežinai kam valstybėms reikalingi sąjungininkai? "

AŠ PUIKIAI TĄ ŽINAU. Įsiskaityk, šmiki, į mano klausimą:

KAM AMERIKAI NAUDINGA, KAD SIRIJA NEBEBŪTŲ IRANO SĄJUNGININKĖ???

Jei nežinai atsakymo, siūlau taip ir rašyti, o ne vynioti į vatą :(



Reideris to VVER, 2013 10 10 19:06
Oba o sakiai,kad teves perauklėt negalima,pasirodo galima
jau "PAK-FA"ne naikintuvas o"6PAK-FA"prototipai pri-
klauso"...Jau bent sužinojai kas yra prototipas,nemaža
pažanga tam kuris buvo neperseniausiai spalvinimo knygelių karalius...:)))

Jalas> VVER, 2013 10 10 18:31
vaike pažiūrėk VVS SŠA, lentelę Tecnika i vooruženije http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8B_%D0%A1%D0%A8%D0%90 . Sužinosi kad jų sudėtyje yra 71 F-35. Atsiknisk pagaliau. Gavai pakankamai informacijos ir patarimų. Tu nežinai kam valstybėms reikalingi sąjungininkai? Tai ką tu čia veiki? Geopolitikos pradmenų lekcijos aš tikrai tau neskaitysiu. Susirask vadovėlius ir skaityk.


tu įtraukei mane

VVER, 2013 10 10 17:36
Ne 71, o 150. O kovinio panaudojimo centras Nevadoje, spėju priklauso oro pajėgoms valstybinių BANDYMŲ TIKSLAIS. Kodėl manai, kad šalis turi priimt naikintuvą, prieš tai jo gerai neišbandžiusi? Bet mes kalbam apie TARNYBĄ ORO PAJĖGOSE, KURIĄ TEIGEI SAVO KOMENTE:

"Toliau aiškink kolegoms komentatoriams, kad geresnio lėktuvėlio vizija vertingesnė už gerą ginklą PATIKRINTĄ RIKIUOTĖJE (t.y., tarnyboje oro pajėgose)."

Aš neaiškinau NIEKO, tik, kad nei PAK-FA, nei F-35 DAR NĖRA TARNYBOJE. Aš tau suteikiu galimybę įrodyti savo teiginį, pateikiant nuorodą, kad F-35 yra BET KURIOS ŠALIES ORO PAJĖGOSE. Jei tu tos nuorodos surasti nepajėgi (ar nenori), tai tavo žodžiai NIEKO NEVERTI :))).

"tai pagal tave tie 71 naikintuvas (pagal Europos gradaciją visa divizija) taip ir liko gamintojo nuosavybe?"

Aišku, kad ne. Jie priklauso atitinkamų šalių VYRIAUSYBĖMS, bet ne oro pajėgoms. Lygiai kaip ir 6 PAK-FA prototipai priklauso Rusijos vyriausybei :))

Taip pat prašau atsakyti į klausimą apie Siriją.

Reideri, taip pat prašau atsakyti į tau skirtą klausimą.

Jalas> VVER, 2013 10 10 10:40
tai pagal tave tie 71 naikintuvas (pagal Europos gradaciją visa divizija) taip ir liko gamintojo nuosavybe? Vaike, pasidomėk kam priklauso kovinio panaudojimo centras Nevadoje ir atsiknisk.

VVER, 2013 10 09 23:22
Ne. Aš klausiau nuorodos, kur parašyta "F-35 primmtas tarnybai į xxxx šalies oro pajėgas/laivyną". Apie bandymus , mokymus man ir taip aišku.

Antras mano klausimas ne toks buvo, neiškreipk mano žodžių. Aš klausiau "Kokia nauda AMERIKAI, kad Sirija nebebūtų Irano sąjungininkė".

Juk tokie lengvučiai klausimėliai. Tokiam protingam žmogui, kaip tu tikrai nebūtų sunku atsakyti :)

Jalas> VVER, 2013 10 09 22:54
a) nuo 2006 m. pagaminta 71 vnt. įvairių F-35 modifikacijų naikintuvų, kaip ginklas rikiuotėje jie išbandyti kovinio panaudojimo centre Nevadoje. http://ru.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II
b) klausimą kam Iranui reikia sąjungininkės Sirijos užduokite savo mokytojams ar buvusiam NATO pajėgų vadui Europoje. Juk teisingai išaiškinti JAV geopolitikos tikslus plačiajai visuomenei tikro karo vado pagrindinis uždavinys? Lygiai dėl resursų tranzito reikšmingumo. Pakol to neišsiaiškinai nėra apie ką kalbėti. Tavo galvelėje siaučia skersvėjis.


VVER, 2013 10 09 22:21
O Jalui, taip pat klausimas. Kokia nauda Amerikai, kad Sirija būtų ne Irano sąjungininkas?

VVER, 2013 10 09 22:18
Ir Reideri. Tuo pačiu atsakyk į klausimą: Kaip JAV taikydama konvejerinę lėktuvų gamybą, pagamina mažiau naikintuvų, nei Rusija, kuri jos netaiko?

VVER, 2013 10 09 22:08
Nes tu savo nuomonės niekuo nepagrindi. Va tas ir sufleruoja :))

" Kas žino, kur nurodė tikruosius JAV tikslus? Tu juos žinai" Kodėl nepateiki? Tau jos pasufleravo Leninas, Prochanovas?"

Nė vienas iš jų, bet atsargos generolas, buvęs vyriausiasis NATO pajėgų Europoje vadovas Wesley Clark :)))

"Tu domėjaisi Kazachstano, Turkmėnijos resursų eksporto į Europą aplenkiant Rusiją siekiais ir problemomis?"

Žinoma :)))

" O paprieštarimas dėl Irano sąjungininkų rodo, kad geopolitika pačiam terra incognita."

Kodėl ne terra australis incognito? :))

Ir liūdna, kad paties neobjektyvus požiūris akivaizdžiai rodo, sic transit gloria mundi. Jei nori, galim pasišnekėt ir lotyniškai.

"Todėl kartoju, tavo lygis- žaidimas su šautuvėliais. Toliau aiškink kolegoms komentatoriams, kad geresnio lėktuvėlio vizija vertingesnė už gerą ginklą patikrintą rikiuotėje."
Reideriui ir Jalui

Raskit BENT VIENĄ, VIENINTELĘ nuorodą, kur nurodyta, kad F-35 yra priimtas į BET KURIOS VIENOS šalies oro pajėgas, tada patikėsiu jumis :))

Reideris to VVER, 2013 10 09 21:22
Tai vis dar manai ,kad prototipas T-50 geresnis nei
naikintuvas"F-35"?Lėktuvėlio vizija:))))

Jalas> VVER, 2013 10 09 20:02
tavo nuomonė apie mano nuomonę kuo pagrįsta? Kas žino, kur nurodė tikruosius JAV tikslus? Tu juos žinai" Kodėl nepateiki? Tau jos pasufleravo Leninas, Prochanovas? Iš paties paistalų matyti, kad tu net nesigylini, kas tau sakoma, kitokį požiūrį į problemą tiesiog atmeti. Tai būdinga mažiems vaikams ir tupiems radikalams. Tu domėjaisi Kazachstano, Turkmėnijos resursų eksporto į Europą aplenkiant Rusiją siekiais ir problemomis? Akivaizdu, kad ne, nes tau jie neįdomūs- ne taip nupiešia tam besipriešinančius. O paprieštarimas dėl Irano sąjungininkų rodo, kad geopolitika pačiam terra incognita. Todėl kartoju, tavo lygis- žaidimas su šautuvėliais. Toliau aiškink kolegoms komentatoriams, kad geresnio lėktuvėlio vizija vertingesnė už gerą ginklą patikrintą rikiuotėje. Tavo sritis- pigi propaganda. Diskusija baigta.

VVER, 2013 10 09 19:00
NETEISINGAI :))

Pažvelk į šitą žemėlapį:
http://www.theodora.com/pipelines/middle_east_pipelines_map.jpg

Akivaizdu, kad visus vamzdžius, net papildomus, labai lengvai gali nutiesti per Jordaniją-Izraelį, arba Jordaniją-Egiptą.

O palikti be sąjungininkų, na, įdomi teorija, bet kam JAV to išvis reikia? :)) Ką, nori, kad jų Fordų daugiau pirktų :DDD

"Nuomone visada subjektyvi"

Visiškai pritariu. Todėl turbūt žinai, jei esi dalyvavęs bent vienam diskusijų klube, kad nuomonė, neparemta jokiais faktais ar informacijos šaltiniais, yra nieko verta :DD

Jalas> VVER, 2013 10 09 18:39
Nuomone visada subjektyvi. Dauguma bando susidaryti ją obektyvios situacijos įvertinimo pagrindu. Problemos atsiranda tada, kai situacija vertinama žiūrint į kažkieno pakištą karikatūrą, (čia jas įkiriai perša Vydmantas) vietoje to kad susirasti tikrą vaizdą. Autoriaus gebėjimas pasirinkti "vaizdelį" ir lemia nuomonės subjektyvumo laipsnį. Taigi, iš menamų daugelio JAV tikslų, manau, galiu pateikti tik du matomiausius iš reikšmingiausių ne tik Vakarams: Režimo pakeitimas Sirijoje turi a) atverti laisvą kelią energetiniams resursams iš Didžiųjų Artimųjų Rytų valstybių į Viduržemio jūrą; b) palikti Iraną be vieno iš galingiausių sąjungininkų.

VVER to Jalas, 2013 10 09 12:14
"mano objektyvios situacijos analize pagrįstai nuomonei."

Vaje, kokie mes apie save geros nuomonės :))

"Žinoma, kiekviena šalis palaiko jos interesų šalininkus. Ne tik JAV pasirenka juos kai jų tikslai aiškiai išreikšti."

Tai kokie JAV tikslai Sirijos atžvilgiu, tavo objektyvia nuomone? :)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 10 09 07:44
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.PAAISKINSIU DEL KO NORIMA KARO SIRIJIJE

2.JAV FINANSINIS ELYTAS SKYLO I DVI DALIS 1990 BUVO VIENAS

3.ATSIRAO TAIP VADINAMI VALIUTCIKAI KURIE NORI AMERO IR SURISTI JI SU AUKSU PADARYTI PASAULYJE 5 VALIUTINIUS CENTRUS
AMERAS-JAV
JANIS-KINIJA
RUPIJUS-INDIJA
RUBLIS-RUSIJA
JIENA-JAPONIJA
IR SURISUS AMERA SU AUKSU GRAZIAI PEREITI PRIE
PASAULINIU ELEKTRONINIU PINIGU KURIU REIKALAUJA LAIKMETIS TAI GRUPEI FINANSINIO ELYTO VADOVAUJA B.OBAMA

KITA GRUPE FALSIVO MONETCIKY VEL NORI BESAIKO SPAUSDINTI TAPETUS DOLERIUS,VEL IS JAV SVAJONIU SALIES DARYTI JAV-ZOMBI DTROITA IR GALVOJA KAD JU SALDAINIU POPIERIUKUS PIRKS VISAS PASAULIS
IR PINIGU SPAUSDINIMO MASINA SUKSIS AMZINAI
ISLEIDO NAUJA 100 DOLERI VERTES KUPIRA KURIOS SAVIKAINA 17 CENTU IR GALVOJA KAD UZ 17 CENTU PIRKS NAFTA BENZINA O VISAS PASAULIS DURNIALIAI IDIOTAI NIEKO NEISMANO APIE EKONOMIKA IR JIEMS TAPETAMS DOLERIAMS SPAUSDINTI PRIRISYMO JO PRIE AUKSO NEREIKIA

5.KAIP PRADEDI ANALIZUOTI SITUACIJA KAZKOKIA PRIVATI FIRMA SPAUSDINA SALDAINIU POPIERIUKUS IR SKOLINA JUOS VALSTYBEI JAV JAU PASKOLINO 6 TRILIJONUS DOLERIU TAPETU NESURISTU SU AUKSU

6TAS NEGALI IKI BEGALYBES TESTIS

DABAR JAV FINASINIS DOLERINIS TAPETINIS ELYTAS DARO DIRBTINAS KRIZES OBAMAI IR JIEMS REIKALINGAS KARAS NURASYTI SI BESAIKI SPAUSDINIMA IR PRADETI VISKA VEL ISNAUJO

Vytenis to Jalas, 2013 10 08 22:15
Obama laikinai nusigręžė nuo konflikto Sirijoje tik dėl to, kad karinė intervencija būtų nepateisinama JAV vidaus problemų kontekste.Ką manytum apie prezidenta,kuris įveltų šalį į karinį konfliktą tuo metu,kai šaliai gresia bankrotas?JAV atsitraukimas nereiškia spaudimo visoms konflikto Sirijoje dalyvėms.Amerikiečiai trokšta iš pradžių išspręsti problemas namie,o tik paskui veltis į avantiūrišką karinę kampaniją Sirijoje.

Jalas- Vyteniui, 2013 10 08 21:21
Žinoma, kiekviena šalis palaiko jos interesų šalininkus. Ne tik JAV pasirenka juos kai jų tikslai aiškiai išreikšti. Favoritas gali būti pakeistas. Taip darė ir JAV ir Rusija Afganistane. JAV "pagimdyti" talibai tapo jos priešais, SSRS priešas Masudas tapo Rusijos draugu. Būtent tokia perspektyva privertė JAV atvirai perspėtus Libijos sukilėlius aiškiai apibrėžti savo pozciją ir susivienyti. Kaip tik to ir pritrūko Sirijos opozicijai. Yra pagrindo tvirtinti, kad Obama nusigręžė nuo Asado opozicijos ne tik dėl JAV vidaus problemų, bet ir dėl sukilėlių pozicijos neapibrėžumo. Taigi JAV ryžtinga pozicija galėjo būti panaudota abiejų pusių spaudimui. Ir dabar JAV daro politinį spaudimą ASadui, o rankomis nešamų sukilėlių nuostolių kaina bando suvaldyti situaciją, lokalizuoti konfliktą regione, nors tai kol kas atitinka daugiau Rusijos nei JAV interesus. Iš esmės tai ir yra abiejų konflikto pusių prievarta. Abiejų didžiųjų valstybių politika nepateisinamai ciniška ir veidmaniška. Apie tai ir rašo autorė. Bet JAV ne kartą davė suprąsti, kad "dar ne vakaras". Man situacija labai primena Miuncheno laikus. Ar pavyks nušalinti Asadą taikiu būdu neaišku. Jį palikus suburti abiems, tiek kariaujančioms pusėms, tiek RU ir JAV) neįmanoma. Daguma tuo abejoja, todėl situacija ir kelia didelį susirūpinimą visiems.

Vytenis to Jalas, 2013 10 08 20:16
Jeigu JAV kišasi į karinį konfliktą,tai visada išsirenka vieną pusę,kurią palaiko.Pvz.,serbų ir albanų konflikte dėl Kosovo amerikiečiai palaikė albanus,pilietiniame kare Libijoje amerikiečiai palaikė sukilėlius.Gal gali paminėti nors vieną karinį konfliktą,kurio metu JAV smogė abiem kariaujančiom pusėm?Tavo idėja dėl smūgio abiem pusėm realybėje yra neįgyvendinama.

Jalas> VVER, 2013 10 08 20:13
Kramtyk košelę pats, netašytas pienburni. Tada gal ką nors ir sužinosi. Tada galėsi pateikti kontrargumentus mano objektyvios situacijos analize pagrįstai nuomonei. Žinoma, jei juos kas nors tau pateiks. Pats tu gali tik pakartoti juos, savo nuomonės neturi, burnoji lyg gavęs komandą "fas".

VVER, 2013 10 08 18:29
Nejaugi tau sunku suvokti, kad tavo beletristikos yra tik tavo buka klišėm ir paranojom persunkta nuomonė :)) Pateik informacijos šaltinių, faktų BENT VIENĄ.

Jalas> VVER, 2013 10 08 13:48
nejaugi sunku suvokti, kad susitarimas dėl cheminio ginklo sunaikinimo nesprendžia karo ir taikos problemos? Maža, to sprendžiant šią dalinę problemą pagrindinė- karo ir taikos problema, palikta nuošalėje, kai nupakabintas JAV kalavijas, paremtas išskirtinių įsipareigojimų pasisavinta teise, buvo sudaręs visas sąlygas pateikti ultimatumą abiems konflikto pusėms. Asadui nutraukti kovos veiksmus bent jau sunkiaja ginkluote, sukilėliams- pateikti vieningą savo veiksmų koncepciją ir taikos reikalavimus. Kitu atveju smūgis bus smogtas abiems. Nieko panašaus nebuvo padaryta. Cheminio ginklos naikinimo politinė- techninė akcija sudarė sąlygas Asadui ramiai naikinti savo priešininkus. Tokiu būdu jo surengta cheminio ginklo panaudojimo provokacija pasiteisino - Asadas de facto gavo veiksmų laisvę. Todėl Vokietijos spaudos surengta apklausa ir nustatė, kad PUtinas pasirodė daug efektyvesnis nei OBama, nes žmonės mano, kad tarptautinė politika- tai žaidimas, kuriame efektyvesnis tas, kuris išsprendžia ne bendrą, o savo problemą. Bet tik iki tol, kol jiems ant galvos nepradeda kristi bombos. Neprivertus konfliktuojančius nutraukti karą labai tikėtinas konflikto išplitimas į visą reguioną, paliesti NATO šalis. Todėl aš ir rašau, kad pasaulyje gali susiklostyti katastrofiška situacija kokia buvo XXa. ketvirtajame dešimtmetyje. JTO gali žlugti kaip žlugo Nacijų Lyga. O pats siūlai skaityti merkantilinius interesus ginančius paistalus. Jie skirti lochams.

VVER, 2013 10 08 13:10
Pavyzdžiui, ten rašė apie Irano pavyzdį:
"Didn’t you have a proposal a few years ago for a stage-by-stage plan: Iran would do certain things, and in exchange, certain sanctions would be lifted?

That’s right. It was the only workable version."


Argi panašus pakopinis planas negalėtų būti pritaikytas ir Sirijai, o ne Jalo kreivose mintyse gimęs "iškart nutraukt karą ir tegu tuo KAIP NORS pasirūpina JTO"? :DD

Jau turėjom kažką panašaus. Jis vadinosi "Kofio Anano planas". Jis, deja, baigėsi visiška nesėkme.

VVER, 2013 10 08 12:51
Na, gerai, o kaip tau šis Sergėjaus Lavrovo interviu? :))

http://articles.washingtonpost.com/2013-09-25/opinions/42388787_1_chemical-weapons-convention-opcw-security-council/3

Jalas> VVER, 2013 10 08 12:48
Savo atradimais enciklopedijoje dalinkis su Vydmantu. Arba su bendraklasiais pradinukais. Atrodysi žinovu.

VVER, 2013 10 08 12:42
Reiderio ir Jalo komentarai- visiškai nieko nenutuokiančių apie diplomatiją žmonių nuomonės, neparemtos jokiais faktais :)) diplomatiniai laimėjimai pasiekiami po truputį, karai taip iškart nenutraukiami, kaip jums atrodo :))

pvz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shuttle_diplomacy

Jalas, 2013 10 08 11:15
Jokios kalbos apie kieno nors "diplomatijos pergalę" vesti nedera, nes karas kaip vyko taip ir vyksta. Sirija tarptautinės bendruomenės bejėgiškumo dėka virto atskirų valstybių interesų sankirtos arena, o jos žmonės jų įkaitais, pabėgėliais. Dabar ką bedarysi problemos neišsispęs iki Asadas nebus nušalintas. Karas turi būti nutrauktas nedelsiant, visomis JTO prieinamomis priemonėmis. Kitaip JTO, kaip didžiųjų valstybių pergalės II WW ir santarvės produktas, neišvengiamai žlugs. Psaulis atsidurs XX a. ketvirtojo dešimtmečio situacijoje

Reideris, 2013 10 08 01:57
Sirijoje karas praktiškai vyksta tarp dviejų religinių grupių:t.y Sunitų(sudaro 70proc.Sirijos gyventojų)ir Alavitų(12-15proc.Sirijos gyv.)...Asado dienos seniai bū
tų suskaičiuotos,jeigu jo nepalaikytu Alavitai,kuriems
pagal religija pats Asadas priklauso...Alavitai yra
tvirtai įsitikinę,ir ne be pagrindo,kad laimėjus Sunitams už kurių nugarų kyšo radikalių islamistų ausys busę išpjauti...
Po taip vadinamo "sėkmingo Rusijos diplomatijos"pasiro-
dymo Sirija grižo į tapačią padėtį kur buvo prieš che-
minio ginklo panaudojimą-t.y patinę situacija,kada nei
viena šalis laimėt negali...
Dabar kas iš to išlošė?O gi praktiškai visos šalys išskyrus pačius sirus...Labiausiai čia rankomis tikriau-
siai turėtų trint Rusija,kuri:
1)Išsaugojo vienintelę savo jūrų bazę Viduržemio jūroje...
2)Visas savo investicijas,o tai milijardai JAV dolerių
suteiktų kreditų Asadui ginklams įsigyt...
3)Tačiau svarbiausia yra tai,kad bet koks rusenantis
konfliktas Artimuosiuose rytuose padeda išlaikyt aukštas
naftas kainas,net buksuojant vakarų ekonomikoms....
Trečias punktas tenkina Saudo Arabija,Katarą,Omaną,ku-
rios negaili tu pačių naftos dolerių konfliktui kurstyti
JAV tai pat liko patenkinta,nes pavyko išvengti tiesio-
ginio įsikišimo į konfliktą ,kuris gana sunkiai būtų pakeliamas ekonomine prasme(tarkim,vienos "Tomahauk "raketos paleidimas,kainuoja 1,3mln.JAV dolerių) žinant dabartinę JAV padėti...O nauda abejotina,(Sirija vis tik
ne Libija)...
Ir dar vienas punktas,apie kuri visada nutylima(tačiau
juo patenkintos visos šalys-Sirijos konfliktas pritraukia visokio plauko radikalius islamistus,kurie
šiame konflikte naudoja tiek žmogiškuosius,tiek finansinius resursus(taip sakant nuleidžia garą:))...Resursus kurie tarkim būtų naudojami Londone,Niujorke ar tame pačiame Afganistane...Rusijos atveju tai Čėčėnija,Šiaurės Kaukazas,Izraelio atveju Hezbolach...ir t.t



VVER to Jalas, 2013 10 07 23:24
Veidmainystė ar ne, bet faktai sako priešingai, nei tavo logika :))

http://en.ria.ru/world/20131007/183977425/Part-of-Syrian-Chemical-Arsenal-Already-Destroyed--UN.html



Vytenis to Jalas, 2013 10 07 22:46
O kas yra tie tavo minimi Assado priešininkai? Pagarbos verti laisvės kovotojai? Nemanau. Su Assadu kovoja islamo fanatikai. Dėl to linkiu sėkmės Assado pajėgoms.

Jalas, 2013 10 07 21:40
Visi leipsta iš džiaugsmo, kad sėkmingos Rusijos ir JAV diplomatijos dėka Asadas lyg ir neturės galimybės naudoti cheminį ginklą ir apsimeta, kad nemato jog už tos diplomatijos uždangos diktatorius naikina savo priešininkus ir ikui Ženevos konferencijos lapkričio mėn. gali baigti tai padaryti. Tik dėl to galima sutikti su autore, kad tai ne diplomatija, o abipusė veidmainystė, diskredituojanti ne tik JAV, bet ir JTO, lygiai Miuncheno paktas nešanti grėsmę stabilumui pasaulyje.

ome, 2013 10 05 12:11
Vyteni tai ir yra toks tikslas(Tik kieno?) sukurti radikaluji islama. Po to ji nukariauti, nes jis gi radikalus, na o po to pasalinti ir ta radikalumo priezasti - KORANA.

Vytenis, 2013 10 04 23:20
JAV be reikalo Sirijoje palaiko sukilėlių-Assado priešų-pusę.Amerikiečiai taip ir nepasimokė iš karo Afganistane,kurio metu JAV apginklavo islamo fanatikus,kovojančius prieš sovietus.Nors sovietai buvo išstumti,JAV Afganistane irgi pralaimėjo,nes Afganistane įsitvirtino talibai,kurie prisidėjo prie rugsėjo 11 d. atakų.Prieš Assadą Sirijoje dabar irgi kovoja islamistai,kurių tikslas yra Sirijos teritorijoje sukurti kažką panašaus į talibų valdytą Afganistaną.Iškyla klausimas,kas kelia didesnę grėsmę Vakarams:ar Assadas,ar Sirijos talibanizacija?Manau,kad didesnę grėsmę kelia ne Assadas,o islamo fanatikai.Dėl to nereikėtų palaikyti kurios nors pusės.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 10 04 22:47
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI
AR KARIAUS AR NE USA SIRIJOJE?
Инвесторы выводят средства из США
Share on twitter
Share on facebook
Share on email
Share on print
More Sharing Services
0
пятница, 4 октября, 2013 - 15:00
Инвесторы вывели за минувшую неделю $3,1 млрд из фондов, базирующихся в США. Причиной тому частичное отключение правительства США и опасения по поводу потолка госдолга.

Отток средств из фондов акций за эту неделю стал первым за последний месяц, при этом практически полностью нивелировал приток за этот период, который составил $3,5 млрд. На фоне бюджетных баталий в США падают практически все мировые рынки.

KAIP GALIMA KARIAUTI JEI IKI SIOL NERA USA BIUDZETO JAV BIUDZETININKAI ISEJO NERYBUOTAM LAIKUI NEAPMOKAMU ATOSTOGU
TIK 17-10-2013 KAZKAS GAL ISAISKES
O GAL NE?

vytas, 2013 10 04 22:26
tai kad sis strapsnis is tuscio i kiaura pilstymas stengiantis neuzkabinti astriu kampu bent kiek skaitantis zmones visa tai jau zino butu geriau parasiusi is esmes kokie kieno interesai butu idomiau

Birute, 2013 10 04 16:29
labai idomu, niekur kitur nerandu tokiu idomiu straipsniu, Justina rasyk ir rasyk

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (87)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras