Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Integracija Eurazijoje – stabili ar trapi? (69)

Komentarai:

Šaltis iš Novosibirsko, 2013 12 12 15:28
Buduliams

Nuėjęs gyvenimo kelią,

Sustojau, apsidairiau:

Visur KGB galvas kelia –

Prie ruso man buvo geriau.



Visi mane mažą mylėjo,

Kai aš dar ant puodo dariau.

Net šūdas tada nesmirdėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Gyvenimas mano žydėjo,

Kai basas mokyklon ėjau,

Jie man komunizmą žadėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Aš savo galvos neturėjau,

Bet viską, ką liepė, dariau,

Kadangi galvot nereikėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Už darbą nedaug man mokėjo,

Dažnai nosim žemę ariau,

Bet kai iš šalies prisidėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Su savo aš boba gulėjau,

Ir svetimą dar padariau.

Kadangi tada dar galėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Ir kiek gi galiu aš kartoti:

„Prie ruso man buvo geriau“

Einu už Uspaskį balsuoti,

Nes aš kaip pilietis miriau.


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 04 21:16
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.NA IMKIME RUSIJOJE GYVENA 154 MLN ZMONIU
CECENIJOJE GYVENA 1,5 MLN

2.KOKIA ITAKA TIE 1,5 MLN TURI 154 MLN?

TAI TAS PATS KAIP SU ES PARLAMENTU KA GALI PADARYTI LIETUVA SU SAVO 2 MLN PRIES 500 ML ES GYVENTOJU SU 12 BALSU ES PARLAMENTE

TAIP NUSIGRYBAVOTE VISI PER TAKTIKA IR NEMATOTE STRATEGIJOS

STRATEGIJA TAI EVRAZIJA IR KETURI JUOS KURIMOSI ETAPAI
O KIEK KARTU PIRSTELEJO JONAS AR SDAMAS NIEKAM NEIDOMU

EVRAZIOS PLETYMO ETAPAI
PIRMAS PRADZIA 2O15 3 VALSTYBES JEI UKRAINA BUS NEDURNA BUS 4 GAUS VIETA EVRAZIJOS KREMLIUJE

ANTRAS EVRAZIJOS PLETYMAS
23 VALSTYBES
I KURIAS IEIS
KINIJA IR INDIJA
EVRAZIJA PER ANTRA PLETYMO ETAPA TAMPA PIRMA GEOPOLITINE JEGA PASAULYJE

O JUS KIEK KARTU PIRSTELEJO UMAROVAS ZEMES NUO DANGAUS NESKIRITE,O GAL NENORYTE

TRECIAS EVRAZIJOS PLETYMAS 36 PASAULIO SALIS

KETVIRTAS EVRAZIJOS PLETYMO ETAPAS SUSIJUNGIMAS SU ES

O JUS GRYBAUJATE IR GRYBAUJATE

TAIP STRATEGU ERA PRAEJO NEMATAU JU LIETUVOJE NERA JU VAKARUOSE IR USA JEI DARO TOKIAS KLAIDAS KAIP SU UKRAINA

3:O MANO NAUDAI SAKIAU KAD UKRAINA NEPASIRASYS
TAI REIDERIUI
PIRMAS IVARTIS SU TRANTAIS SENAIS ZAPAIS F-35 PASITVIRTINO 1:O

PRASIDEJO EKONOMINIU ZONU KURYMAS IR ATSISAKYMAS NUO TAPETU DOLERIU 2:O

IR DABAR 3:O SU UKRAINA

MANAU KAD EVRAZIJOS VISI 4 ETAPAI IVYKS IR BUS
7:O VIDMANTO NAUDAI

O JEI ISEBEGES REIKALAI SU BRIKS IR KUBA
BUS 10 :O VIDMANTO NAUDAI.....
KUR NOBELIO PREMIJA REIDERI?

Žygeivis, 2013 12 02 22:13
Умаров, Доку Хаматович
Материал из Википедии — свободной энциклопедии

Президент Чеченской Республики Ичкерия

2 июня 2005 года указом президента ЧРИ Абдул-Халима Садулаева был назначен вице-президентом ЧРИ с сохранением должности директора «Службы национальной безопасности»[8].

Сам Умаров вспоминал об этом позже так, что в 2002 году президент ЧРИ Аслан Масхадов выбрал Абдул-Халима Садулаева своим наибом — вице-президентом, и сделал последнему весет (завещание), чтобы в случае своей гибели (а следовательно, занятия поста президента Садулаевым) тот выбрал своим наибом (вице-президентом) Умарова.[20].

17 июня 2006 года был убит Абдул-Халим Садулаев, и к Доку Умарову перешли полномочия президента Чеченской Республики Ичкерия.

(Это было ожидаемо: «Сам Сайдулаев ещё в прошлом году пообещал, что в случае его гибели новым лидером чеченских сепаратистов станет его вице-президент Доку Умаров», — отмечала Би-би-си[14].)

Первыми же своими указами Умаров освободил Шамиля Басаева от должности вице-премьера и назначил его на должность вице-президента.

(«Умаров — один из самых опытных полевых командиров, авторитет которого среди боевиков сравним с известностью Шамиля Басаева», — отмечал в те дни «Кавказский узел»[14].)

В опубликованном в интернете 23 июня 2006 года обращении Умарова в качестве нового президента Ичкерии заявлялось, что Ичкерия продолжает оставаться хоть и оккупированным, но независимым государством, а «чеченский народ преследует одну-единственную цель — быть свободным и равноправным среди всех народов мира».

Žygeivis, 2013 12 02 22:05
to Žygeivis, 2013 12 02 01:57
"Čečėnijos Ičkerijos Prezidento Doku Umarovo"??? Ką čia su jumis galima diskutuoti..
--------------------------------------

Докка́ (До́ку) Хама́тович Ума́ров, он же Абу́ Усма́н (чеч. Ӏумаран Хьамади кӀант Докка, р. 13 апреля 1964 года, с. Харсеной, Чечня) — деятель исламистского террористического движения в Чечне (с 1990-х по настоящее время, один из лидеров незаконных вооружённых формирований) и на Северном Кавказе.

Последний президент самопровозглашённой Чеченской Республики Ичкерия (2006—2007).

С октября 2007 года эмир (амир) виртуального государства Кавказский Эмират (Имарат Кавказ).

VVER, 2013 12 02 16:21
To Reideris:
Pataisyk, jei klystu (nes aš tos knygos neskaičiau), bet ar jos siužetas kartais neparemtas siužetu kompiuterinio žaidimo "Master of the Orion"?

To to Žygeivis:
Aš manau, kad jis turi omeny, kaukazo emirato prezidentas (jei taip jį išvis galima pavadinti).

To Žygeivis:

Na gal ir nevaidino žymaus vaidmens IKI 1997-ųjų, bet PO to vaidino labai svarbų vaidmenį, pvz. 1999 metų invazijoj į Dagestaną labai didelę dalį pajėgų sudarė būtent islamistai.

Reideris to VVER, 2013 12 02 05:06
Matai Lukjanenka jau 1995m.numatė kaip atrodys Rusija
2013m...:))
Rusijai iki Olandijos kaip iki Marso...Didžiulė šalis,
turinti didžiuli "industrini potencialą",begales naudingų
išteklių,o lygina save su Olandija...:)))

to Žygeivis, 2013 12 02 01:57
"Čečėnijos Ičkerijos Prezidento Doku Umarovo"??? Ką čia su jumis galima diskutuoti.. Žygeiviui ir Zarkawis iš Irako tikriausiai buvęs prezidentas, ir Baitulah ir Hakimulah Mesudai, tai pora paskutiniu Pakistano prezidentu. O Afganistano prezidentas yra senis Haqanis, nes Mula Omaras jau kaip ir disidentas:) tikrai Žygeivi, dar keli metai ir jau garantuotai nabagai iš Mahačkalos sugriaus visa Rusiją:)))

Žygeivis - VVER (pataisymas), 2013 12 01 20:32
Atsiprašau, paskutiniame savo pranešime netyčia vietoje 2007 m., parašiau 1997 m. :(

Kaukazo Imarato įkūrimas įvyko 2007 m. - atitinkamas Čečėnijos Ičkerijos Prezidento Doku Umarovo pareiškimas buvo paviešintas 2007 m. spalio mėn. 31 d.

Žygeivis - VVER, 2013 12 01 20:26
Islamo radikalai Čečėnijoje buvo ir 19 amžiuje... :)

Bet jie nevaidino žymaus vaidmens nei tada, nei 1990-1997 m. Keletas karinių būrių (įskaitant ir Hatabo), kurie buvo pavaldūs (daugiau ar mažiau) Ičkerijos valdžiai.

O aš labai aiškiai pasakiau, jog oficiali Čečėnijos valdžios (tuometinės) politika ir ideologija pasikeitė būtent 1997 m., kada vietoje Ičkerijos Respublikos buvo paskelbtas Kaukazo Imaratas.

Tai yra nacionalizmo ideologiją (nepriklausomų tautinių valstybių sukūrimo) pakeitė islamo (sunitiškos formos) ideologija, orientuota į Pasaulinio Kalifato sukūrimą.

VVER, 2013 12 01 17:25
To Reideris:
Ar čia tie patys komentatoriai, kurie juokavo, kad 1995 metais išleista knyga kopijavo Putino politinę sistemą? :DDD Visiškai nenustebčiau tada...

To to VVER:
Olandija, mano nuomone, yra stipri ekonomika. Kaip ir Rusija. Bėje, šiuo atveju, neturėkim omeny tik pinigų kiekio, bet imkim dar ir intelektualinį, industrinį potencialą.

To Žygeivis:
Aš suprantu. Bet tavo komentarai atrodo taip, tarsi teigtum, kad islamo radikalai Čėčėnijoje prieš 2007 neegzistavo. Iš tikrųjų, jie egzistavo jau prieš 1999 metus. Pvz., pasidomėk apie tokį tipelį Ibn al-Hatabą, jei dar nežinai.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 01 01:40
VIDMANTAS TO VBISIEMS
1.SKAITAU JUSU KOMENTARUS IR MATAU ,KAD JUS NESKIRIATE STRATEGIOJOS NUO TAKTIKOS

2.KAIP PIRMOKAMS PAISKINSIU
TARKIME STRATEGIJA ,,NUGRIAUTI NAMA,,

TAI TAKTIKU BUS VIRS TUKSTANCIO GAL IR DAR DAUGIAU
NAMA GALI NUGRAUTI EKSKOVATORIUS VIENA TAKTIKA
GALIU SUSPROGDINTI
GALIU PASITELKTI STATYBININKUS
GALIU PASITELKTI KARISKIUS
GALIU SUDEGINTI JEI MEDINIS IR T.T

2.JUS VISUR ANALIZUOJATE RUSIJA VIENA,O JA REIKIA ANALIZUOTI EVRAZIJOS IR BRIKS KONTEKSTE IR
KAIP ATSKIROS EKONOMINES ZONOS VADOVE
SI EKONOMINE ZONA TURES
SAVO POLITIKA-NE USA POLITIKA
SAVO PINIGA-NE USA DOLERI-TAPETA
SAVO KARIUOMENE-O NE NATO
SAVO KARINE DOKTRINA-NEGAUDIS BANDITELIU SAIKAS KAIP USA UZURPUODAMA TU SALIU KONTRZVALGYBU DARBA

SIAS PENKIAS EKONOMINES ZONAS GYNS JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE KURI ATSTOVAUS 240 VALSTYBIU

AR JUS NORS BISKUTI ORENTUOJATES STRATEGIJOS SRYTYJE
RUSIJA STRATEGISKAI GAL DIDESNI BIZNI PADARYS IS KOSMODROMU IR IS MISKO NEI IS NAFTOS
LAIKAI KEICIASI KOMERCINIAI SKRYDZIAI I KOSMOSA TAMPA KASDIENYBE ISKASENOS BAIGESI IS KUR ATSIVESITE IS MENULIO MARSO KUR JU DAUGYBE

PANAUDOJUS TESLOS DESNIUS BUSIMIEMS AUTOMOBILIAMS BENZINO NEREIKIA TIK PINIGU MAISAI BLOKUOJA SIAS NAUJOVES NES NETURES PELNO BET TAS BLOKAVIMAS YRA NEAMZINAS IR PINIGU MAISAI NEAMZINI IR NE DIEVAI,DIEVO VARDO UZURPAVIMAS JIEMS BRANGIAI KAINUOS NE VISKAS KAS BLIZGA AUKSAS

Žygeivis - VVER, 2013 12 01 01:33
VVER, 2013 11 29 22:42
Bėje, islamistai į Čėčėniją atėjo ne 2007 metais, kaip tu sakai, bet greičiau 1997 metais :))
------------------------------------------

Aš ne taip rašiau... :)

Cituoju:

"Taigi, po to, kai Rusijos armija ir FSB pajėgos sumušė nuosaikiųjų nacionalistų dalinius Čečėnijoje bei kitur Šiaurės Kaukaze, likusiems teko pasirinkti - arba pasiduoti, arba mirti, arba keisti idėjinę bazę ir ieškoti galingų sąjungininkų užsieniuose.

Ką jie ir padarė maždaug 2007 m. - paskelbė, jog keičia ideologinę kryptį: nuo nacionalinių valstybių kūrimo į Pasaulinio Islamo (sunitiško) Kalifato įkūrimą. Tuo pačiu paskelbė ir apie Kaukazo Imarato sukūrimą, vėliau Idel Uralo Imarato sukūrimą (imaratas yra teritorinis "padalinys" Pasaulinio Kalifato).

Tuo pačiu gavo aktyvią bei visapusišką pasaulio sunitiškojo islamistų tinklo bei sunitiškų valstybių paramą - ir žmonėmis, ir ginklais, ir finansais, ir apmokymais, ir informacinę-propagandinę, ir t.t."

Reideris to VVER, 2013 11 30 23:42
Matai Olandija jokių "deržavinių" planų nepuoselėja su tokia ekonomika,rusai interneto komentaruose juokauja,
kad Putino vojažas su Ukraina jiems kainavo bent 50
naujų mokyklų,ar poliklinikų,o gal 30naujų modernių ligoninių,ir tai tik iki 2015m.paskui kainos tik augs...
Ir visa tai bus eilinių Rusijos piliečių sąskaita...


to VVER, 2013 11 30 21:16
Šiaip Rusijos ekonomika yra Olandijos ekonomikos dydžio. Ir yra ekonomikų sąrašai pagal dydį. O jei paimtum GDP per capita, tai Rusijos ekonomika dar nepasiekė Lietuvos lygio.

VVER, 2013 11 30 17:11
"nieko negagamina"
Jeigu tu nesidomi, ką jie gamina, visiškai nereiškia, kad jie nieko negamina, buduli :))

Dėdė, 2013 11 30 16:58
Tu ir kiti buduliai yra geriausias informacijos šaltinis. Didžiausia pasaulyje valstybė, nieko negagamina, gyvena iš naudingų iškasenų, garsiai bezda, neturi kelių, kliedi praėjusio amžiaus ketvirto dešimtmečio retorika, šantažuoja kaimynus, nes kitų argumentų neturi. Nėra ir šaltinio, kad tai stipri valstybė. Žinoma, galėtų tokia tapt, bet tai drąsiųjų ir dorų privilegija.

VVER to Dėdė, 2013 11 30 16:13
Rusija- silpna ekonomika sakai?
Gal turi tai patvirtinantį informacijos šaltinį? :))

Dėdė, 2013 11 30 15:13
Rusiją laikyt stipria ekonomika gali laikyti tik bukas žmogus, kuris nebeturi kitų argumentų, kaip pravardžiuotis.

VVER to aaa, 2013 11 30 14:00
Oo, jei tik mūsų, paprastų žmogelių, kas nors klausytų :))
Taip, žinoma, visos kaimyninės šalys, stiprios ekonomiškai, ir stabilios, yra naudingos Lietuvos interesams, pirmiausia, ekonominiams. Tačiau daugeliui politikų (ypač persunkusių savo smegenis, tendencingom, radikalių pseudomokslininkų idėjoms), tai visiškai nerūpi, jiems pirmiausia svarbu jų karjeros, bei "palikimo manija"- siekis kaip nors pasižymėti istorijoje, pvz. , būti žinomiems, kaip "imperijų griovėjai", arba "imperijų kūrėjai". Kas blogiausia, tarp masės bukų, arba tiesiog patiklių žmonių (Dėdė, Žygeivis), atsiranda nemažai tokių, tikinčių tokiomis pasakomis.

Dėdė, 2013 11 30 11:55
Na, buvo laikas, kai ir henytė turėjo didelę įtaką Kaune. Įtaka būna teigiama ir neigiama.

aaa, 2013 11 30 05:05
Be to manot, vahabitai sugriaus Rusija?? Jua assadas su jais baigia susidoroti, kur anuos remia tiek daug saliu Juokinga, kiek jau kartu Rusija laidojo, o ji tik stiprina itaka pasaulyje.

aaa, 2013 11 30 04:29
As tai nesupranrtu, kam jus norit Rusijos subyrejimo? negi musulmonai geriau? man tai rusai geriau

VVER, 2013 11 29 22:42
Bėje, islamistai į Čėčėniją atėjo ne 2007 metais, kaip tu sakai, bet greičiau 1997 metais :))

VVER to Žygeivis, 2013 11 29 22:41
Aš turiu tau priminti, kad matėm LABAI daug sunitų ir kitų sunitų susirėmimų tam kare.

as, 2013 11 29 22:16
duok nuoroda gal tada ismoksiu ko nor

Žygeivis, 2013 11 29 21:04
as, 2013 11 29 20:51
Jus tokie visi ekspertai, kodel neparasot kokio vieno kito straipnsio?
-----------------------------

Kartais parašau... :)

as, 2013 11 29 20:51
Jus tokie visi ekspertai, kodel neparasot kokio vieno kito straipnsio?

Žygeivis - VVER, 2013 11 29 19:51
VVER, 2013 11 29 18:41

Apskritai, man labai abejotinas bet koks "islamo karių" vieningumas, kuris būtinas tavo teorijoms, Žygeivi :))
Pažvelk, pvz. į Sirijos pilietinį karą :)) Islamistai pjaunasi su SAA, su FSA, su kitais islamistais, nors Asado pajėgos dar net nenugalėtos. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?
---------------------------------------------

Tikroji problema tame, kad pas mus labai menkai tesuvokiama, kokios yra islamistų kryptys - pradedant nuosaikiaisiais ir baigiant "kietais" radikalais.

Aš jau nekalbu, jog tokių "kietuolių" yra ir pas šiitus (pvz. Hezbolla), ir pas sunitus (ta pati garsioji Al-Kaida), o ir kitose menkesnėse islamo "atšakose".

Sirijoje kaip tik ir matome tų įvairiausių grupių ir grupelių tarpusavio skerdynes.

Be to dar yra ir kurdai, kuriems ten vadovauja kurdų marksistai (faktiškai bolševikai), ir įvairūs krikščionys, bei "savanoriai" iš Rusijos, Irano, Kinijos (Asado pajėgų pusėje), ir tikri savanoriai iš įvairių islamiškų šalių, o taip pat Rusijos imperijos, Vakarų Europos ir net JAV.

Rusijos imperijoje bei Vidurinėje Azijoje (o taip pat ir Afganistane - kas šiuo atveju ypač svarbu) istoriškai šiitų beveik nebuvo (gal tik Tadžikijoje) - jie susitelkę Irake ir ypač Irane, alavitai (šiitų atšaka) - Sirijoje (Asado pajėgos jomis ir remiasi).

Taigi, po to, kai Rusijos armija ir FSB pajėgos sumušė nuosaikiųjų nacionalistų dalinius Čečėnijoje bei kitur Šiaurės Kaukaze, likusiems teko pasirinkti - arba pasiduoti, arba mirti, arba keisti idėjinę bazę ir ieškoti galingų sąjungininkų užsieniuose.

Ką jie ir padarė maždaug 2007 m. - paskelbė, jog keičia ideologinę kryptį: nuo nacionalinių valstybių kūrimo į Pasaulinio Islamo (sunitiško) Kalifato įkūrimą. Tuo pačiu paskelbė ir apie Kaukazo Imarato sukūrimą, vėliau Idel Uralo Imarato sukūrimą (imaratas yra teritorinis "padalinys" Pasaulinio Kalifato).

Tuo pačiu gavo aktyvią bei visapusišką pasaulio sunitiškojo islamistų tinklo bei sunitiškų valstybių paramą - ir žmonėmis, ir ginklais, ir finansais, ir apmokymais, ir informacinę-propagandinę, ir t.t.

Reikia nepamiršti, jog viena turtingiausių pasaulio valstybių - Saudo Arabija - yra sunitų valdoma. Kaip, beje, ir dabartinė Turkija. Talibai Afganistane bei Pakistane - taip pat sunitai.

Akivaizdu,jog būtent tai nulėmė, jog modžahedų judėjimas Rusijos imperijoje kasmet vis auga, nepaisant milžiniškų imperijos pastangų jį sunaikinti.

Ir atsižvelgiant į demografines tendencijas, migracijos mastus bei musulmonų jaunuomenės vis didesnį islamiškąjį radikalizavimąsi (o pastaruoju metu jau ir dalis rusų jaunimo radikalių organizacijų svarsto galimybę tapti islamišjo fronto kariais), sudaro milžinišką "bazę", kuri dar ir kasmet vis plečiasi.

Drausmė ir griežta hierarchinė struktūra Kalifato pajėgose yra paremta religinių lyderių autoritetu ir "grynojo" islamo dogmomis, todėl vidiniai konfliktai yra didelė retenybė.

P.S. Sunitų "Kalifatininkai" Sirijoje neseniai susijungė į Islamo Frontą (apie 50 brigadų ir kitokių būrių).

Sirijos Laisvąją Armiją sudaro iš esmės nacionalistai bei "demokratai". dalis jų apskritai nėra giliai tikintys,o tuo labiau fanatikai.

"Kalifatininkai" juos laiko jankių marionetėmis ir todėl geriausiu atveju laikosi paliaubų jų atžvilgiu, nors ir įvairūs susirėmimai yra gana dažni.

Su kurdais-bolševikais pastaruoju metu "kalifatininkai" gana aršiai kaunasi.

Beje, kaip tik dėl šio "antiasadinio sambūrio" tarpusavio rimtų nesutarimų, Asado pajėgos vis dar sugeba išsilaikyti, o kai kada ir pereiti į kontrpuolimą.

Žinoma, labai rimtą pagalbą technika, ginkluote, žvalgybos duomenimis, šaudmenimis, medikamentais, įvairių rūšių bei lygių specialistais ir t. t. Asadui teikia Rusija, Iranas, Kinija, Irako valdantieji šiitai bei "Hezbolla".

Žygeivis, 2013 11 29 19:21
VVER, 2013 11 29 18:41

To Žygeivis:
"Netgi oficialiai paskelbtais FSB duomenimis vien tik Tatarstane šiuo metu yra virš 3000 idėjinių vahabitų, kurie bet kada gali paimti ginklus ir eiti kautis."

Dėkui už informaciją, gal būtų šiuo atveju taip pat informacijos šaltinis apie šiuos skaičius?
----------------------------------------------

Эксперты: Этнократии в Поволжье пытаются использовать исламистов для шантажа Москвы

http://www.regnum.ru/news/polit/1611036.html

2013-01-09

В Казани 7 января прошел круглый стол по теме "Исламский фундаментализм в Поволжье: вызовы и ответы" с участием президента Экспериментального творческого центра, известного российского политолога Сергея Кургиняна. Обсуждение было организовано татарстанским отделением всероссийского общественного движения "Суть времени".

Выступивший на мероприятии руководитель Приволжского центра региональных и этнорелигиозных исследований РИСИ Раис Сулейманов отметил, что после появления исламистского террористического подполья в Татарстане пошел процесс его легализации в общественно-политическом пространстве всего Поволжья.

"После либерализации законодательства по части партстроительства в 2012 году в среде российских исламистов начались разговоры о необходимости воссоздать Исламскую партию возрождения, появившуюся в Астрахани еще в 1990 году и являвшуюся калькой международной террористической организации "Хизб-ут-Тахрир аль-Ислами" ("Партия исламского освобождения")", - напомнил эксперт.

По словам Сулейманова, если "сейчас светские власти позволят фундаменталистам легально создать свою политическую партию, то в ее ряды войдут исламисты из разных радикальных течений - от нурсизма до ваххабизма, численность которых только в Татарстане составляет около 3 тысяч человек".

VVER, 2013 11 29 18:41
to ex-KGB stukačius "dėdė":

"Argumentuot reikia, kur įrodymai, šaltiniai, galų gale...?"

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D1%85%D1%85%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B7%D0%BC

Prašau :))

To Žygeivis:
"Netgi oficialiai paskelbtais FSB duomenimis vien tik Tatarstane šiuo metu yra virš 3000 idėjinių vahabitų, kurie bet kada gali paimti ginklus ir eiti kautis."

Dėkui už informaciją, gal būtų šiuo atveju taip pat informacijos šaltinis apie šiuos skaičius?

"Deja, debilai Rusijos imperijos valdžioje nesuprato, kad patys kasa sau duobę (taip, kaip tokią duobę dėl Sovietų Sojuzo išsikasė sovietų Politbiuro senukai, kada įsiveržė į Afganistaną) - gana nuosaikius čečėnų ir kitų Šiaurės Kaukazo valstybių nacionalistus po karinio pralaimėjimo pakeitė nuožmūs islamo fanatikai, save laikantys Pasaulinio Islamo Kalifato kariais."

Su Čėčėnijos "nepriklausomybe", islamo fanatikų atėjimas tebuvo tik laiko klausimas. Beje, nevisi jiem pritaria ir Šiaurės Kaukaze. 98 metais gi vyko net nedidelis pilietinis karas, tarp radikalų ir nuosaikių.

Apskritai, man labai abejotinas bet koks "islamo karių" vieningumas, kuris būtinas tavo teorijoms, Žygeivi :))
Pažvelk, pvz. į Sirijos pilietinį karą :)) Islamistai pjaunasi su SAA, su FSA, su kitais islamistais, nors Asado pajėgos dar net nenugalėtos. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?

Žygeivis - tinginiui anonimui, (papildymas)s, 2013 11 29 18:06
tai kada zygeivi, 2013 11 29 17:23
Kadangi esas toks ekspertas ir remiates savo asmenine patirtimi o ne konstruktyviu ir issamiu tyrimu rezultatais, kada gi mums tiketis Rusijos subyrejimo?
----------------------------------------

Akivaizdu, jog nežinai vieną labai svarbią duomenų analizės taisyklę - geras sisteminis analitikas privalo pats dalyvauti renkant pirminius žvalgybinius duomenis, nes tik taip įmanoma įsitikinti, ar viskas atliekama teisingai ir ar nereikia keisti duomenų rinkimo metodikos dėl vietinės specifikos ypatybių...

Žygeivis - tinginiui anonimui, 2013 11 29 17:57
tai kada zygeivi, 2013 11 29 17:23
Kadangi esas toks ekspertas ir remiates savo asmenine patirtimi o ne konstruktyviu ir issamiu tyrimu rezultatais, kada gi mums tiketis Rusijos subyrejimo? Ar jus vis duosite datas ir kiekviena karta kai prasausite sakysite, kad viskas jau tuoj tuoj sugrius!!!
----------------------------------------

Tinginy, bent jau perskaitytum žemiau esančius komentarus, prieš klausdamas:

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 20:15
VVER, 2013 11 27 21:18
Žygeivi, turiu tau klausimą. Ar tu nesakei, kad Rusijos "imperija" subyrės 2012 metais?
--------------------------------------

Sakiau kiek kitaip...

Beje, tai užfiksuota netgi lažybų forma:

Lažybos tarp Žygeivio ir Bičiulio, ar subyrės Rusijos imperija per 5 metus...
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=84&t=6314

Trumpai esmė - ištrauka:

"Bičiulis: .... jei 2016 m. kovo 27 d. 1 h 31 min vis dar egzistuos Rusijos imperija - tu man alų; jei iki to laiko Rusijos imperiją pakeis tautinės valstybės - aš tau "devynerias". :)"

P.S. Žinoma, gali būti, jog apsirikau apskaičiuodamas tą momentą ir todėl formaliai žiūrint pralaimėsiu lažybas - o imperija subyrės kokiu pusmečiu vėliau, nei aš prognozavau, bet dėl pernelyg tikrai neliūdėsiu... :)


tai kada zygeivi, 2013 11 29 17:23
Kadangi esas toks ekspertas ir remiates savo asmenine patirtimi o ne konstruktyviu ir issamiu tyrimu rezultatais, kada gi mums tiketis Rusijos subyrejimo? Ar jus vis duosite datas ir kiekviena karta kai prasausite sakysite, kad viskas jau tuoj tuoj sugrius!!!

Dėdė, 2013 11 29 17:12
Norėtųsi tuo tikėt ir, kad taip ir būtų. Rusijos pastatymas į jos vietą būtų tik į naudą visam pasauliui.

Žygeivis - Dėdei, 2013 11 29 16:53
Skirtingai nei jūs, aš pats buvau Čečėnijoje, Ingušijoje, Šiaurės ir Pietų Osetijoje, Abchazijoje ir dar daug kur kitur...

Ir tų tautų nuotaikas bei nuostatas žinau ne iš knygų ar interneto.

Čečėnai kovėsi tiek ilgai, kiek pajėgė atvirai priešintis juos daug kartų persveriančiai Rusijos imperijos armijai.

Deja, debilai Rusijos imperijos valdžioje nesuprato, kad patys kasa sau duobę (taip, kaip tokią duobę dėl Sovietų Sojuzo išsikasė sovietų Politbiuro senukai, kada įsiveržė į Afganistaną) - gana nuosaikius čečėnų ir kitų Šiaurės Kaukazo valstybių nacionalistus po karinio pralaimėjimo pakeitė nuožmūs islamo fanatikai, save laikantys Pasaulinio Islamo Kalifato kariais.

O jų tikslai yra visai kiti nei įvairių tautų nacionalistų - ir jie nenurims, kol iš Rusijos imperijos nepaliks akmens ant akmens.

Blogiausia Rusijai (tikrająi, etninei) tai, kad su jais taikiai susitarti, kaip su nacionalistais, jau nepavyks nei Putinui, nei tiems, kas jį pakeis...

Tuo labiau, kad Putinas ir jo oligarchai kasa dar gilesnę duobę, įsileisdami milijonus "darbo" imigrantų-musulmonų į didžiuosius Rusijos imperijos miestus.

Tai juk tokia sprogstamoji "masė", kuri gali bet kurią minutę tiesiog išpjauti visus ne musulmonus ir Maskvoje, ir Sankt-Peterburge per keletą valandų, kai tik gaus atitinkamą signalą...

Ir jokia armija bei FSB nieko nespės ir nepajėgs padaryti šiuose milžiniškuose miestuose.

Dėdė - Žygeiviui, 2013 11 29 16:18
Nežinau kaip ten yra. Manau, kad perdedate. Aš linkęs labiau tikėti, kad tai KGB provokacijos. Kaip, kad buvo "sukurtas" Čečėnijos karas, kai neūžauga norėjo įtvirtint savo kaip gynėjo, gerojo caro pozicijas.

Žygeivis - Dėdei, 2013 11 29 16:13
Taigi, kad būtent taip ir yra.... :)

Ir tu manai, kad musulmonai (ypač totoriai) ir toliau kantriai kęs rusišką jungą - savo buvusių amžinų vergų? :) :) :)

Ypač dabar, kada demografinė padėtis taip kardinaliai keičiasi musulmonų naudai...

P.S. Pastaruoju metu totorių ir baškirų modžahedai jau ne tik sprogdina ar apšaudo iš automatinių ginklų karinius bei policijos postus, degina pravoslavų cerkves ir reguliariai likviduoja įvairius Rusijos imperijos "šunelius", bet ir pradėjo naudoti tokius rimtus ginklus, kaip tolimo nuotolio raketos - pvz., ką tik jomis apšaudė naftos perdirbimo gamyklą Nižnekamske.

Dėdė, 2013 11 29 15:55
Na ir ką tai rodo? Rodo, kad Rusija nėra vien rusų tautybės ar stačiatikių tikėjimo žmonių šalis. Tai Azija, o Azija, didele dalimi, yra musulmoniška.

Žygeivis (papildymas), 2013 11 29 15:50
Štai labai išraiškinga nuotrauka, parodanti kas pastaruoju metu reguliariai vyksta Kazanęje...

Foto iš laikraščio "Вечерняя Казань"

http://common.regnum.ru/pictures/news/2012-12/3_td_-tv_-_t_tz_ta_-tptp_-_-_-tm_-big.jpg



Žygeivis, 2013 11 29 15:45
Netgi oficialiai paskelbtais FSB duomenimis vien tik Tatarstane šiuo metu yra virš 3000 idėjinių vahabitų, kurie bet kada gali paimti ginklus ir eiti kautis.

O Baškirijoje, ir apskritai visame tame islamiškame Pavolgio bei Vakarų Sibiro regione, jų jau yra dešimtys tūkstančių - be to nemažai jų jau yra dalyvavę karuose - ir Šiaurės Kaukaze, ir Afganistane, o kai kas net ir Šiaurės Afrikoje bei Sirijoje jau spėjo pakariauti... :)

Šiuo metu FSB, GRU ir Rusijos imperijos karinė vadovybė labai intensyviai ruošiasi "sutikti" tūkstančius atvykstančių į šį regioną naujų vahabitų (ir vietinių, ir "internacionalistų") - ne tik gerai ginkluotų bei apmokytų, o svarbiausia - jau turinčių nemažą realią kovinę patirtį, kurie greitu laiku "atsilaisvins", pasibaigus karui Afganistane.

Ten jau dabar yra formuojami daliniai iš totorių, baškirų, kazachų, uigūrų, kirgizų, uzbekų, turkmėnų ir kitų buvusios SSSR tautų narių, kurie labai intensyviai yra rengiami permetimui į Vidurinę Aziją bei Pavolgį.

Dėdė, 2013 11 29 14:59
Argumentuot reikia, kur įrodymai, šaltiniai, galų gale...?

VVER to raudonasis dėdė, 2013 11 29 14:54
Aš manyčiau, jie nusidėjo prieš SAVO Dievą, jei priėmė vahabizmą :))

Dėdė, 2013 11 29 14:33
FSB ir sprogdina, ir kelia sumaištį. Kuo tie dagestaniečiai nusidėjo?

VVER, 2013 11 29 14:28
Taigi, man rods, nesenai FSB buvo susėmę Kazanėj kelis įtartinus fruktus iš Dagestano ar panašiai. Didelė tikimybė, kad čia jie ir darbuojasi su tom cerkvėm :)

aaa, 2013 11 29 01:45
Tatarstane per mazai totoriu 51, o rusu 41 procentas. Tai puse ant puses, sudaromos misrios seimos ir bendri giminaiciai. Jokio separatizmo ten nebus, nebent teroristai atsibastys

Reideris, 2013 11 29 00:38
Maždaug apie 1992-1996m.Tatarstanas puoselėjo viltis
turėti nepriklausoma valstybe,kitaip tariant įgyvendint
Boriso Jelcino šūki"imkit laisvės tiek kiek galit",deja
šūkis tik ir liko šūkiu,visas Tatarstano ambicijos pasi-
baigė Čečėnijos karu...Pavyzdys buvo toks įtaigus,kad
Tatarstanas pasitenkino plačia autonomija,kitu atveju
jo laukė Čečėnijos likimas...

VVER, 2013 11 28 23:48
Teko girdėti, kad vahabistinės/salafistinės organizacijos yra kažkiek nusitaikiusios į Tatarstaną. Prieš kažkiek laiko gi buvo nušautas vyriausias islamo (sufistų) dvasininkas Kazanėje. Aišku, kiek tokia "iniciatyva" sveikintina vietinių gyventojų, jau kitas klausimas :))

VVER, 2013 11 28 23:13
Nors, tik dabar tepamačiau, kad dar yra nuoroda į tatarstan-mitropolia :))) uuups :)

VVER, 2013 11 28 23:05
Gal šiuo atveju yra daugiau informacijos šaltinių, ne tik regnum?

VVER, 2013 11 28 23:04
Aj, atsiprašau, nežiūrėjau labai nuosekliai. Vis dėlto, ar neatrodo įtartina, kad visokie padegimai vyko rugsėjį, o praneša tik dabar? :)) Tik smalsauju.

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 22:46
Dar:

Почему в Татарстане жгут православные храмы: эксперты
http://www.regnum.ru/news/1733827.html

ir tokių straipsnių nemažai rusų spaudoje..

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 22:41
Nežinau, kaip tu ieškai informaciją, jei nerandi netgi man nurodžius šaltinį... :)

Apie tai pilnas internetas.

Pvz.:

Татарстанская митрополия заявила о новых фактах поджогов православных объектов
http://www.regnum.ru/news/1736363.html

ИА REGNUM » Новости » 23.11.2013

За последние полгода в Татарстане произошло уже семь случаев вандализма по отношению к православным святыням. В этом призналась на своем сайте Татарстанская митрополия, сообщив накануне о поджогах еще двух православных часовен в Альметьевском районе республики.

Хотя поджоги случились в сентябре и ноябре, данная информация появилась только сейчас. Согласно ей, 13 сентября в селе Ивановка Лениногорского района злоумышленники подожгли часовню у местного кладбища. Здание часовни выгорело полностью. В ночь с 13 на 14 ноября в селе Соколка Бугульминского района неизвестные преступники пытались сжечь новую часовню. Сильно пострадали крыша и купол.

ir toliau skaityti...

Čia ir Tatarstano mitropolito oficialaus puslapio:

http://www.kazan-mitropolia.ru/newses/almetnews/?id=42320

VVER, 2013 11 28 22:34
Apgailestauju, bet iki šiol nerandu nieko, kas patvirtintų tavo blogėjančios padėties teoriją. Apie tavo minimas deginamas cerkves tai vapše pirmąsyk girdžiu. Turėtum, vyruti, pasitikrint savo infošaltinių patikimumą......

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 22:33
P.S. Yra daug gana sudėtingų duomenų analizės metodų, bet siūlau pačiam patį paprasčiausią ir akivaizdžiausią - labai lengva atlikti straipsnių statistinę analizę skyriuje "Все ссылки в сюжете «Национализм, ксенофобия, религиозный экстремизм и борьба с ними» http://www.regnum.ru/dossier/28.html - kaip Totorijos ir gretimų islamiškų respublikų įvykiai kasmet vis labiau ir labiau ima dominuoti naujienų sraute - užgoždami ir Čečėniją, ir Dagestaną, ir netgi visą Šiaurės Kaukazą...

VVER, 2013 11 28 22:27
Dėkui. :))

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 22:25
Kadangi kKvkaz center be abejo yra tendencingas šaltinis ir tu juo be abejo nepatikėsi, tai paskaityk Regnum skelbiamus straipsnius...

http://www.regnum.ru/dossier/28.html

Štai tik pastarųjų kelių dienų straipsnių pavadinimai:

Все ссылки в сюжете «Национализм, ксенофобия, религиозный экстремизм и борьба с ними»:
RSS 2.0
28.11.2013
В Татарстане количество мечетей достигло 1524
28.11.2013
Решение "Круглого стола" по русскому языку логично, но запаздывает: мнения из Казани
28.11.2013
В Чистополе (Татарстан) снят с должности имам старейшей мечети
28.11.2013
В Уфе обсудили перспективы трудовой миграции из Центральной Азии
28.11.2013
В столице Киргизии арестован экстремист-вербовщик из "Хизб ут-Тахрир"
28.11.2013
В Татарстане 18-летний нижнекамец получил 120 часов обязательных работ за аудиоролики
27.11.2013
Сборная Украины проведет домашний матч без зрителей в отбора к ЧМ-2018
27.11.2013
Жилкин: Межэтническая ситуация в Астраханской области сохраняется на удовлетворительном уровне
27.11.2013
Пензенские общественники начали сбор подписей против передачи РПЦ школьных помещений
27.11.2013
В Татарстане оправданы активисты, осужденные за флаги Российской империи
27.11.2013
Руководителя ТРО КПРФ обвиняют в связях с татарскими националистами
27.11.2013
Первый вице-губернатор Ленобласти: В национальной политике не бывает един

Подробности: http://www.regnum.ru/dossier/28.html#ixzz2lyRomVv8
Любое использование материалов допускается только при наличии гиперссылки на ИА REGNUM

ir taip toliau...

VVER, 2013 11 28 22:15
Gal turi tai patvirtinantį informacijos šaltinį, kad padėtis Totorijoje blogėja?

Žygeivis, 2013 11 28 21:39
Plačiau apie tai, kas ten vyksta čia - tekstai rusų kalba iš Kavkaz center ir Regnum svetainių, taigi, iš "diametraliai priešingų stovyklų", ir tai leidžia susidaryti daugmaž realų vaizdą, kas ten iš tikrųjų vyksta... :)

Idel Uralo imaratas ir Bulgaristano imaratas (Totorija)
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=84&t=6968

Žygeivis, 2013 11 28 20:44
Dėl Rusijos imperijos "integracijos"... :)

Jau prieš kelis metus rašiau, kad mirtiną smūgį imperijai gali suduoti bisų pirma totorių islamistai ir nacionalistai, jei padėtis ten "įsisiūbuotų" ir jie imtųsi aktyvių veiksmų.

Kaip rodo pastarųjų poros metų įvykiai, kaip tik šis procesas ir vyksta - vis greitėjančiais tempais.

Jau oficialiai paskelbtas ir Idel Uralo imarato, ir Bulgaristano imarato įkūrimas, o islamistų partizanai ne kartą, ir ne du surengė ginkluotas operacijas Pavolgio regionuose.

Įdomu, kodėl mūsų "žiniasklaida" neparašo, kad neseniai Kazanėje nukritęs lėktuvas skrido iš Maskvos, kur vyko FSB ir kitų "jėgos struktūrų" vadovų pasitarimas dėl vis blogėjančios padėties Totorijoje.

Ir kad lėktuve buvo ne tik Totorijos FSB vadovas generolas-majoras bei Totorijos prezidento sūnus, o ir visa krūva kitų FSB aukštų karininkų bei ekspertų.

Ir skraidė jie į Maskvą ne todėl, kad ten po parduotuves pasivaikščiotų... :)

Juk tik dieną prieš tai totorių partizanai raketomis apšaudė naftos perdirbimo gamyklą, jau nekalbant apie tai, kad Totorijoje pastaruoju metu masiškai imta deginti pravoslavų cerkves bei rengti viešas "jėgos" demonstracijas - automobilių kolonos su juodomis bei žaliomis islamo vėliavomis laisvai važinėja po Kazanę ir kitus miestus.

Pvz., internete pilna video kaip jie mosikuodami vėliavomis demonstratyviai pervažiuoja visą Kazanę, o policija ir FSB bijo juos stabdyti... :)

P.S. Beje, jau žinomi duomenys rodo, kad lėktuvas nukrito visai ne dėl "piloto kaltės", o tai buvo arba "šachido" (matyt, paties piloto) sąmoningai įvykdyta savižudybė, arba gerai parengta diversija.

Matyt, ne be reikalo vis dar "neranda" vienos "juodosios dėžės" - būtent tos, kur turėtų būti įrašyti visi pokalbiai lakūnų kabinoje.

Kol kas skelbia tik menkas informacijos nuotrupas - labai jau panašiai, kaip ir sudužus Kačinskio lėktuvui.

VVER, 2013 11 28 20:39
Nu, aišku, aišku. O kokią skaičiavimo metodiką naudojai, skaičiuodamas datą, jei nepaslaptis?

Žygeivis - anonimui, 2013 11 28 20:27
žygeiviui, 2013 11 27 21:39
sakai, kad "pačios Rusijos vietiniai gyventojai (absoliuti dauguma) toli gražu nėra savo gyvenimu patenkinti ir gaunantys puikias algas bei milžiniškas pensijas (kaip "senieji" vakarų valstybių gyventojai)". Teisybė kitokia: Средняя зарплата в странах мира в 2013 году долл. США: Норвегия 5000; Германия 4000; Эстония-1150; Россия 900; Украина-390; Беларусь*-320; Таджикистан- 120; Источник: Средняя заработная плата в 2013 году в России и мире сайт bs-life.ru. minimalus atlyginimas RF 5205 rub (473 LT); Pensijos panašios kaip Lietuvoje В сентябре этого года глава правительства заявил, что к концу 2013 года пенсионеры будут получать в среднем 10 300 руб. (936 LT), а социальная пенсия составит 6 100 р.(554 lt) Курская область (5 418 руб.). Taigi lyginti Rusijos gyventojų pajamas su Senaja Europa, bent jau šiame portale, juokinga. Žygiuok į ru.delfi.lt
------------------------------------------

Vyruti, tu gal lietuviškai blogai moki? :)

Kur gi tu savo pateiktoje statistikoje radai kokį nors prieštarąvimą mano žodžiams, kuriuos pats ir cituoji:

"pačios Rusijos vietiniai gyventojai (absoliuti dauguma) toli gražu nėra savo gyvenimu patenkinti ir gaunantys puikias algas bei milžiniškas pensijas (kaip "senieji" vakarų valstybių gyventojai)"

Tu pats parodei, kad "senieji" vakarų valstybių gyventojai tikrai gauna ir puikias algas, ir milžiniškas - lyginant su Rusijos bei apskritai "posovietinės erdvės" (kuriai priklauso ir Lietuva, Latvija bei Estija) gyventojų algomis bei pensijomis.

O gal vis tik imsi teigti, kad Rusijos imperijos gyventojai gyvena puikiai ir yra savo gyvenimu patenkinti? :)

P.S. Beje, terminas "vidutinė alga" šalies gyventojų gerovei įvertinti yra visiška nesąmonė, kadangi į vieną krūvą sukraunami ir milijardieriai, ir visiški ubagai.

Aš tai sakau kaip žmogus, dirbęs šioje srityje 10 metų ir puikiai žinantis, kas tai yra per "statistika". :)

Žygeivis - VVER, 2013 11 28 20:15
VVER, 2013 11 27 21:18
Žygeivi, turiu tau klausimą. Ar tu nesakei, kad Rusijos "imperija" subyrės 2012 metais?
--------------------------------------

Sakiau kiek kitaip...

Beje, tai užfiksuota netgi lažybų forma:

Lažybos tarp Žygeivio ir Bičiulio, ar subyrės Rusijos imperija per 5 metus...
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=84&t=6314

Trumpai esmė - ištrauka:

"Bičiulis: .... jei 2016 m. kovo 27 d. 1 h 31 min vis dar egzistuos Rusijos imperija - tu man alų; jei iki to laiko Rusijos imperiją pakeis tautinės valstybės - aš tau "devynerias". :)"

P.S. Žinoma, gali būti, jog apsirikau apskaičiuodamas tą momentą ir todėl formaliai žiūrint pralaimėsiu lažybas - o imperija subyrės kokiu pusmečiu vėliau, nei aš prognozavau, bet dėl pernelyg tikrai neliūdėsiu... :)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 27 23:39
Integracija Eurazijoje – stabili ar trapi
1.VISU PIRMA NUKRYPOTE NUO TEMOS

NUO 2015 BUS EVRAZIJOS PIRMAS ETAPAS I JA IEIS
3 VALSTYBES
RUSIJA
KAZACHIJA
BALTARUSIJA
KVIETE UKRAINO ABEJOJA

ANTRAS EVRAZIJOS PLETYMO ETAPAS BUS 23 VALSTYBES
PER JI PLANUOJAMA
KAD ISTOS
KINIJA IR INDIJA
EVRAZIJA PASIDARO PIRMA GEOPOLITINE JEGA PASAULYJE

TECIAS EVRAZIJOS PLETYMO ETAPAS 36 SALIS

KETVIRTAS EVRAZIJOS PLETYMOSI ETAPAS SUSIJUNGIMAS SU ES

VISKAS AISKU
KAS?
KAIP BUS
TAI PLANAS
AR JIS REALUS AR JIS UTOPINIS?

PASKAICIUS EUROPOS SAJUNGOS VIZIJA IKI 2050
IR EVRAZIJOS PLANA TAI ZEME IR DANGUS
APIE EUROPOS SAJUNGA NET SNEKETI NENORIU
ELYTAS I KURI KAS TIK NETINGI VALOSI KOJAS SUKURTI NIEKO NEGALI KAIP UK POLITIKAI TAIKLIAI PASAKE APIE ES VAZIUOJANTIS CIRKAS
BE ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

PERSKAICIUS EVRAZIJOS KURYMO PROEKTA
MATOSI KAD ZMONES MASTO REALIAI,O NE KAP USA VIRTUALIAI

IR SPERNDZIANT KAS PADARYTA BRIKS
BRIKS BANKAS
BRIKS FONDAS

EVRAZIJA 100% BUS NORI TO VAKARAI AR NENORI

MANE DABAR DAUGIAU DOMINA NE EVRAZIJA SU JA AISKU
BET KOKIOJE PADETYJE ATSIDURS
USA SU SAVO TAPETU DOLERIU IR KURI NESIRYZTA IVESTI AMERA IR DARYTI FINANSINE REFORMA

KAS LAUKIA ES BE ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

IR KAS LAUKIA UK NES BAIGIA PRAEITI LAIKAS KURI UK SUTEIKIA DIEVAS VIENA SANSA IS MILIARDO
TAIKIU BUDU TURETI UK IMPERIJA=ES+IZRAELIS
IR LEGALIZUOTI NETEISETA IZRAELIO BRANDOLINI GYNKLA PER ES KARIUOMENE

DABAR NAIKIMAS CHEMINIS GYNKLAS SIRIJOJE
ANTRAS ETAPAS BUS NETEISETO BRANDOLINIO GYNKLO NAIKINIMAS NES ATEINA LAZERINIO GYNKLO ERA
IRANAS DAVE ANTAUSI IZRAELIUI IR LEGALIZUOS SAVO BRANDOLINI GYNKLA PER ENERGETIKA PO TO PER ISLAMO IMPERIJA

JEIGU JAV ISTIKTU FINANSINIS KRACHAS IR IZRAELIS NEBUS ISTOJES I ES IR NELEGALIZUOS SAVO PRANDOLINIO GYNKLO PER ES KARIUOMENE
IZRAELIU SVELNIAI TARIANT GRESIA MATAS

JEI IZRAELIS BUS SUSIRISES SU 28 ES VALSTYBIU IVENGS MATO
IZRAELIS GAVO VIENA ANTAUSI
ANTRAS SU BRANDOLINIU GYNKLU BUS SKAUSMINGESNIS JEIGU IZRAELIS NIEKO NEDARYS

DAR PAGAL EVRAZIJOS PLANA PASAULIS TURI BUTI PADALINTAS I 5 TRANSEKONOMINES ZONAS KURIOS TURES
SAVO POLITIKA
SAVO ISTATYMUS
SAVO KARIUOMENE
SAVO PINIGA

RUSIJA SEKMINGAI TVARKO SAVO TRANSEKONOMINE ERDVE

žygeiviui, 2013 11 27 21:39
sakai, kad "pačios Rusijos vietiniai gyventojai (absoliuti dauguma) toli gražu nėra savo gyvenimu patenkinti ir gaunantys puikias algas bei milžiniškas pensijas (kaip "senieji" vakarų valstybių gyventojai)". Teisybė kitokia: Средняя зарплата в странах мира в 2013 году долл. США: Норвегия 5000; Германия 4000; Эстония-1150; Россия 900; Украина-390; Беларусь*-320; Таджикистан- 120; Источник: Средняя заработная плата в 2013 году в России и мире сайт bs-life.ru. minimalus atlyginimas RF 5205 rub (473 LT); Pensijos panašios kaip Lietuvoje В сентябре этого года глава правительства заявил, что к концу 2013 года пенсионеры будут получать в среднем 10 300 руб. (936 LT), а социальная пенсия составит 6 100 р.(554 lt) Курская область (5 418 руб.). Taigi lyginti Rusijos gyventojų pajamas su Senaja Europa, bent jau šiame portale, juokinga. Žygiuok į ru.delfi.lt

VVER, 2013 11 27 21:18
Žygeivi, turiu tau klausimą. Ar tu nesakei, kad Rusijos "imperija" subyrės 2012 metais?

Žygeivis, 2013 11 27 20:39
Putinas bet kokia kaina siekia išsaugoti dabartinę Rusijos imperiją. Tai neginčijamas faktas.

O imperijų istorija akivaizdžiai rodo, jog bet kuri imperija žlunga, jei nesiplečia. Taigi, visiškai natūralu, kad Rusijos imperija Putino yra "vedama" į "gilesnę integraciją" su jos įvairiais kaimynais.

Beje, tą patį daro ir Jievrosojuzo imperija, kuri iš esmės yra Vokietijos interesus (visų pirma ekonominius bei finansinius) atspindintis darinys - jis irgi privalo "pūstis", nes kitaip pamažu žlugtų. Kaip tik todėl dabar jau sutiko nusileisti vos ne visiems Janukovičiaus reikalavimams.

Tačiau tarp Rusijos imperijos ir Jievrosojuzo yra keli esminiai skirtumai...

Jievrosojuzo vakarinėje dalyje yra kelis kartus aukštesnis pragyvenimo lygis nei jo rytinėje pusėje - taigi, veikiant "susisiekiančių indų dėsniui" vyksta intensyvi darbo jėgos migracija į vakarų pusę.

Jievrosojuzo valdžiai tai yra didelė palaima, kadangi atvyksta vis daugiau ne musulmonų ir "baltų žmonių", be to kaip taisyklė gana gerai išsilavinusių.

Rytinei Jievrosojuzo dalies valdžiai tai irgi patinka - namuose lieka mažiau potencialių, nepatenkintų valdžia, "maištininkų".

Rusijos imperijos atveju irgi yra labai panaši padėtis:

- ir "susiekiančių indų" dėsnis puikiai veikia, ir todėl milijonai alkanų imigrantų plūsta į Rusijos imperiją...

- ir azijatinių respublikų (o ir kitų) valdžios labai džiaugiasi atsikračiusios potencialiais maištininkais (o iš Kaukazo ir Vid. Azijos į imperiją plūsta nemažai jaunimo, kuris jau yra realiai ir aktyviai kariavęs savo kraštuose).

Tačiau yra du esminiai skirtumai:

- pačios Rusijos vietiniai gyventojai (absoliuti dauguma) toli gražu nėra savo gyvenimu patenkinti ir gaunantys puikias algas bei milžiniškas pensijas (kaip "senieji" vakarų valstybių gyventojai),

- į Rusijos imperiją plūsta visiškai kito mentaliteto, religijos bei kultūros asmenys, be to savo tėvynėse jau įpratę bet kokius nesutarimus spręsti peilio ar automato pagalba.

Visa tai kasmet sukuria "vis labiau degų sprogstamąjį mišinį", kuris bet kada iš dabar kylančių "lokalinių gaisrų" gali peraugti į labai rimtą susirėmimą.

Rusijos imperijos valdžia tai puikiai supranta, tačiau yra savo imperinės geopolitikos įkaitė - Putinas negali griežtai sustabdyti kaukaziečių ir Vid. Azijos azijatų masinę imigraciją, todėl tik vaidina, jog kažką daro.

O dar būtina nepamiršti, jog Rusijos valdžia su labai didele baime laukia 2014 m., kada JAV ir jos sąjungininkai pasitrauks iš Afganistano, ir islamistų "internacionalinės" pajėgos galės persidislokuoti į kitus "frontus"...

Tuo labiau, kad, pvz., jau ir Totorijoje prasidėjo islamistų aktyvios karinės operacijos.

VVER, 2013 11 27 19:52
Bėje, jeigu tau įdomi mano nuomonė apie SSRS :))
Taip jos žlugimas dažnai vadinamas didžiausia geopolitine 20a. katastrofa. Aš nesutinku su šiuo teiginiu, geriausiu atveju, jis užima tik antrą vietą. O didžiausia katastrofa buvo jos įkūrimas :))

VVER, 2013 11 27 19:13
Lol, pirmas komentas, ir man adresuotas :DD

Taip, žinoma, iki šiol tebemanau :))

MS yra ekonominis darinys DABAR, o kas bus ateityje, ką sugalvos politikai su ja padaryti, tai yra ateities reikalas, tai yra, tokiu atveju reikia klausti, kas ji BUS, o ne kas YRA DABAR, į pirmąjį klausimą aš negaliu atsakyti, nežinau :) ir vargu, ar kas kitas, skaitantis šį saitą, žino :)

Pavyzdėlis:
Europos Sąjungos (politinės organizacijos) pirmtakas buvo Europos plieno ir anglių bendrija (grynai ekonominis darinys). Klausimas, ar galėjo pastaroji nekurti savo įstatymų, valdžios organų ir likti organizacija, besirūpinanti grynai TIK prekybos reikalais? Aišku, kad galėjo :) Tačiau neliko. Lygiai tas pats galioja ir MS :) Aišku, šiuo atveju rusai turi gerą pavyzdį (tą pačią ES), kas potencialios artimesnės integracijos atveju gali veikti ar neveikti.
Pvz., apie apie ES integracijos problemas labai neblogą nuomonę turi europarlamentaras Nigel Farage.
http://www.youtube.com/watch?v=tlgnwMilZR0

Aš manau, kad Rusijos politikai visa tai turės omenyje, formuodami MS ar EES.




Reideris to VVER, 2013 11 27 12:31
"Muitų sąjunga jau 2015 metų pradžioje gali pavirsti
EES,kurios tikslas,viena vertus,būtų atkurti Sovietų
Sąjunga(kurios žlugimas,V.Putino žodžiais tapo"didžiausia
XXa.katastrofa)"citatos pabaiga...Ar ir iki šiol
tebemanai,kad Muitų sąjunga tik ekonominis darinys?...:)))


 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras