Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Ukrainoje gimsta pilietinė visuomenė (37)

Komentarai:

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 14 17:40
1.SKAITAU KOMENTARUS IR MATAU PILNA POLITIKOS NESUVOKYMA

2.PASAULYJE YRA DU GALIUNAI JAV IR RUSIJA
JAV TURI AUKSINIO MILIARDO PROGRAMA PAGAL KURIA 2012 RUSIJA TUREJO BUTI PADALINTA I DAUG DALIU IR
LIKTI RUSIJOJE TIK 15 MLN RUSU IS 6 MLRD ZEMES GYVENTOJU TURETU LIKTI AUKSINIS MILIARDAS +MILIARDAS JUOS APTARNAUJANTYS=2 MLLRD KITO PATRANKU,KARU,EPIDEMIJU,PILIETINIU KARU MESA KAS SEKMINGAI IR DAROMA
RUSIJA TUREJO BUTI TIK ZALIAVOS TIEKEJA SU BALALAIKA,ZIEMINE KEPURE,FUFAIKA IR VAILOKAIS

TAIP BUTU IR BUVE JEI VADOVAUTU PIJOKAS ELCINAS

DEJA PLANAS NEPAVYKO

RUSIJA VADOVAUDAMA PUTINO TURI EVRAZIJOS PLANA KURIS PRADES VEIKTI NUO 2015 METU
TURES EVRAZIJOS KONSTITUCIJA
EVRAZIJOS KARIUOMENE
EVRAZIJOS KARINE DOKTRINA

IR JIEMS BUS NUSISPJAUTI I NEJURIDINE EUROPOS SAJUNGA
KURI NEISTENGIA TURETI NET SAVOS KONSTITUCIJOS-PAGRINDINIO SALIES ISTATYMO
NESUGEBA SUKURTI ES KARIUOMENES
IR PARASYTI ES KARINE DOKTRINA

NORINT KAD JAV SUSILYGINTU SU ES
JAI REIKIA
SUDEGINTI JAV KONSTITUCIJA KAIP KARANA
ISVAIKYTI JAV KARIUOMENE
ISMESTI I SIUKSLIU DEZE JAV KARINE DOKTRINA

NORINT KAD UKRAINA BUTU TOKIA PAT
UKRAINA TURI PANAIKINTI KONSTITUCIJA
PALEISTI SAVO KARIUOMENE
ISMESTI I SIUKSLIU DEZE SAVO KARINE DOKTRINA

TADA SI TRIJULE JAV-ES-UKRAINA GALI KAIP NEJURIDINIAI VIENETAI KAZKA KURTI

LIETUVA KAZKODEL NEKLAUSO ES
NENAIKINA LT KONSTITUCIJOS
NEISVAIKO LT KARIUOMENES
NEISMETA I SIUKSLIU DEZE LT KARINE DOKTRINA

KLAUSYMAS VISIEMS
KODEL TOKS BARDAKAS
VIENEMS REIKIA KONSTITUCIJOS KITIEMS NE NOR GYVENA VIENOJE ERDVEJE RINKOJE ES

VIENIEMS REIKIA KARIUOMENES KITIEMS NE

VIENEMS REIKIA KARINES DOKTRINOS KIRTIEMS NE

TAI KINAI IR NAUDOJASI IDIOTAIS EUROPIECIAIS KURDAMI ANAKONDOS KYLPA APLINK RUSIJA,NAIKINDAMI NATO ANAKONDOS KYLPA
SEKMES TOLIAU ARDANT NATO ANAKONDOS KYLPA

JAU RUSIJA NEPLANUOJA ILGALAIKIO DAUGMIETINIO KARO NES PATOBULINO SAVO GYNKLIUS
NESENIAI UZDARE 3000 IMONIU KURIUOS KAIP REZERVAS TUREJO DIRBTI ILGAMETEME KARE
O JAV KAIP MIEGOJO LETARGO MIEGU TAIP IR MIEGA,KAIP ZAIDE KAREIVIUKAIS VIRTUALIOJE ERDVEJE TAIP IR ZAIDZIA
LAIKAS PABUSTI

to VVER, 2013 12 12 23:15
Todel, kad teoriskai yanukovicius turi puikia galimybe "susitvarkyti" su opozicija vienu metu. Ukraina stovi ant slenkscio, kuris ja skaldo, ir jeigu yanukovicius neses prie derybu stalo su opozicija galimas dalykas, kad visas demokratizacijos procesas, kuris ivyko nuo 2004 metu tiesiog istirps ir Ukraina nusisuks nuo Vakaru. Taip patekdama i Rusijos itakos sfera ir praktiskai ignoruodama demokratizacijos ir teisingumo progresa.

Matai, skirtumas yra tas, kad Briuselis zaidzia atviromis kortomis, kai tuo tarpu Rusija ne. Tai, kad Ukrainoje yra stiprios pro-Rusiskos idejos ir tas faktas, kad Ukrainos demokrtaizacijos procesas ne is tolo neprilygsta Vakaru lygiui ir politinis/ekonominis terroras taikomas Rusijos suteikia daugiau jegu Rusijai.

Gerai pasake lenkijos prezidentas, jeigu nori progreso ukrainoje, reikia jo tiketis ne pries sutarti, o po jos.

http://www.unian.info/news/608034-eu-should-sign-agreement-with-ukraine-without-release-of-tymoshenko-president-of-poland.html


Dėdė, 2013 12 12 22:05
Tai todėl, vaikeli, kad ten kur buvo ruskis, visur užšniaukšta. Ukraina yra Europoje ir didelė tai teritorija. Visi nori gyventi saugiau ir gražiau ir turėti kaimynus ne ruskius.

VVER, 2013 12 12 20:19
Bėje, noriu dar paklausti. Jei jau viskas sukasi tik apie reikalavimų vykdymą/nevykdymą, kodėl, atrodo, visa Europa ir JAV net, taip desperatiškai siekia Ukrainą pritempt arčiau prie Europos? :))))

http://www.reuters.com/article/2013/12/11/us-ukraine-usa-sanctions-idUSBRE9BA13D20131211

Šaltis iš Novosibirsko, 2013 12 12 14:51
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-krastas/Prie-ruso-man-buvo-geriau
Skiriama "muitų sąjungos" lobistams.

VVER, 2013 12 11 20:50
Dėkui, tiek ir tenorėjau išgirsti :)

to VVER, 2013 12 11 20:44
Kaip jau minejau anksciau, AAg numatytos reformos buvo skirtos panaikinti selektuvu teisinguma. Jeigu reformos butu buvusios igyvendintos Timosenko teoriskai butu galejusi kovoti del savo laisves. Taciau teisiniu/demokratiniu reformu nevykde ir tempe guma iki paskutines minutes. Del to Tymosenko atvejis buvo toks garsus. Mano nuomone, tai nebuvo pagrindinis reikalavimas, tai daugiau buvo paskutine minute svarbiausias politinis reikalavimas, kuris turejo demonstruoti Ukrainos demokratiskuma ir pajeguma igyvendinti savo isipareigojimus. Zvelgiant is is grieztai diplomatines puses, EU turejo nepasirasyti sutarties be tymosenko paleidomi. Taciau

Paskutinemis derybu dienomis, kai Ukraina pranese kad stabdo AA derybas, ir kai Ukrainos parlamentas praejo su istatymu draudzianciu isleisti gydytis i uzsieni atsirado idomus dalykas. Derybos kurios vyko ir pokalbiai paskutiniu metu, tiek nuotrupos is kai kuriu EU pareigunu ir abskritai politiku leidzia teoriskai speliot, kad Ukraina vis delto galejo pasirasyti ir be tymosenko, kodel?

Reikia pabrezti, kad EU norejo labai sios sutarties, o dar labiau tai, kad Svedija ir Lenkija (ENP iniciatores) to siekie. Net kai atrode viskas pralaimete iki Vilnius summit, ES pareigunai sake, kad ukrainai durys atvertos, net paskutines minutes pries Vilnius tai buvo akcentuojama.

Speju, kad virusuniu susitikime buvo galimas kompromisas del tymosenko paleidimo. Janukovicius atvyko i summit ir tai EU officials sake pries susitikima kertu lazybu, kad buvo diskutuojamas Tymosenko atvejis.
_______

Trumpai, pagrindinis reikalavimas? Ne. Paskutinis, svarbiausias, politiskai motyvuotas, taip. Galejo ukraina pasirasyti be tymosenko islaisvinimo? Diplomatiskai ne. Taciau. Galejo jei butu isleide gydytis, teoriskai, tikriausiai speciau, kad galejo, net neisleidus, bet pasizadejus igyvendinti AA reformas, kurios butu uztikrinusios suteikti Tymosenko galimybe teisetai kovoti del savo laisves.

VVER, 2013 12 11 19:48
Gerai paklausiu taip:
Ar pagrindinis reikalavimas Ukrainos asociacijai buvo Timošenko išleidimas, ar ne?

to VVER, 2013 12 11 19:46
"Leisk tik paklausti, ar tokie kaip tu, ES valdžioje yra dauguma, ar mažuma??"

Nelabai supratau Jusu teigini. Taciau, manau, kad ir pats nelabai supratote.

Politika rasyti yra ganetinai sudetinga, ne vien del to, kad procese dalyvauja ivairios jegos, bet del to, kad reikia tureti omenyje sudetinga jos igyvendinima. Publika neturi atitinkamu ziniu sugebeti suvokti ir analizuoti specifines politikos detales.

As suprantu, nedaugelis ryztasi paaukoti dali savo brangaus laiko gilintis i institucinius ir teisinius dalykus. Todel atsiranda plysis tarp publikos ir politiku. Padeti apsunkina ir visokie populistai, pasivadine save ekspertais ir visaziniais. Prisiskaite internetiniu saltiniu ir visokiausiu psuedo-dokumentiku, neturedami igudziu analitiskai/kritiskai analizuoti informacija tampa visokiausiaus "tiesos" skleidejais.

Neskleidziu as jokios propagandos, tik siulau artikuliuoti idejas kuo kokybiskesniais saltiniais. Jeigu esi tikrai zingeidus, visada privalai ieskoti adekvacio informacijos. Universitete visada moko, kad informacija, kuria naudoji igauti ir itvirtinti savo zinias turi buti kokybiska, o tai gali padaryti tik budamas arciau saltinio.

Siuo atveju nekompetetingai kritikuoji ES politika. Niekada neziurejas i oficialius dokumentus ir tikriausiai NIEKADA net nesi skaites TEU ar TFEU. Musu civilizuota visuomene yra paremta ant specifiniu teisiu ir normu. Zinant, kad valstybes elgiasi racionaliai tarptautiniuose santykiuose, leidzia daryti isvada, kad dokumentai kurie yra mums prieinami yra tikslus.

Jeigu Jus argumentuojate savo asmeninemis izvalgomis ir internetiniais saltiniais smarkiai gadinate savo ivaizdi ir svaistote laika. Igytas ziniu bagazas vargiai siekia pirma-kursio lygi. Mokytis, mokytis. Iki asmenybes dar tolokai.

to VVER, 2013 12 11 19:31
Del dievo meiles, dar tokio akibrokstisko bukumo nemaciau..

"This instrument, the Association Agenda will prepare for and facilitate the entry into force of the Association Agreement. The new Association Agreement and the Association Agenda will promote further political association with and economic integration of Ukraine into the EU by creating a comprehensive and practical framework through which these overriding objectives can be realized."

"More specifically they will help to consolidate democratic reforms notably reform of the judiciary, respect for the rule of law and human rights, transparency and democratic accountability, the fight against corruption as well as increasing citizens’ participation in public decision-making in Ukraine."

"Association Agreement: The priorities agreed in the Association Agenda will complement the responsibilities of the EU and Ukraine to implement in full the provisions of the EU-Ukraine Association Agreement once it enters into force. The priorities set out in the Association Agenda may be amended or up-dated (including through the addition of new priorities) at any time as necessary by agreement between the EU and Ukraine in order to achieve this specific goal. Once the interim agreement enters into force the EU and Ukraine will conduct a major review of relevant parts of the Association Agenda".

"Phased implementation: recognising that the priorities and activities agreed under the Association Agenda will be implemented at different speeds and in a phased manner year on year;"

http://www.eeas.europa.eu/ukraine/docs/2010_eu_ukraine_association_agenda_en.pdf

Visu pirma, argumentas prasidejo nuo to, kad man reikejo irodyti, kad ES tai nera tokie pat rysiai kaip ir kitu valstybiu. ES teikia didele svarba vertybems ir normoms.

Antra, pradejote atakuoti, kad mat, tos instuticines reformos, kurios buvo sutartos AAg yra tik REKOMENDACINES. Tai reiskia, kad ES tik rekomenduoja puoseleti tas vertybes. Taciau taip nera, AAg prioretiai ir reformos kartu susiderina su viskuom kas bus AA.

Trecia, AAg reformos/prioritetai buvo sutarti derybu metu Ukrainos-ES. Dokumentas irodo, kad reformos/prioritetai nera salygos, o isipareigojimai Ukrainos, tam kad pritrauktu Ukraina prie ES arciau ir lengviau kai AA bus pasirasytas. Jokiu budu tai nera rekomendaciniai ir jokiu budu tai nera salyginiai prioritetai. Viskas kas yra AAg butu vienu ar kitu budu buve AA.



VVER, 2013 12 11 18:47
Net tavo paties nuorodoj yra rekomendavimas :))
"It sets out key priorities for reforms, which Ukraine SHOULD address in the coming years in order to fully benefit from the intensified co-operation and improved market-access foreseen in the new Association Agreement."
:DDD


"Jeigu kritikuoji ir artikuliuoji vienas ar kitas idejas, NAUDOK FAKTUS INFORMACIJO paremti savo idejoms. O ne GIRDEJAU IR MACIAU ZINIASKLAIDOJ. Toks argumentavimas demonstruoja Jusu ziniu lygi, kuris yra, mano nuomone, labai zemas."

Taip, mano žinių lygis žemas. Todėl man ir reikia žiniasklaidos, kad interpretuotų ir pateiktų man faktus, kurių aš nežinau. Tad atleisk, drauguži, bet aš geriau 1 kartą klausysiu jos, nei 100 kartų tavęs.

Argi ne ironiška? :)) Tas tavo teiginys "NAUDOK FAKTUS INFORMACIJO paremti savo idejoms. O ne GIRDEJAU IR MACIAU ZINIASKLAIDOJ" man taip primena kitus teiginius, tokius kaip "valdžia visada teisi", "partija- tautos balsas", kokius žinome iš istorijos apie hitlerinę Vokietiją, ir stalininę SSRS.

Leisk tik paklausti, ar tokie kaip tu, ES valdžioje yra dauguma, ar mažuma??




to VVER, 2013 12 09 22:14
Gal pradedam skaityti nuorodas pries burnojant apie klerikus..?

http://www.eeas.europa.eu/ukraine/docs/eu_ukr_ass_agenda_24jun2013.pdf

"EU-Ukraine Association Agenda to prepare and facilitate the implementation of the Association Agreement"

http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/eu_ukraine/political_relations/association_agenda/association_agenda_en.htm

"The Association Agenda is a new practical instrument replacing the EU-Ukraine Action Plan, which aims at preparing for and facilitating the entry into force of the EU-Ukraine Association Agreement, which is currently being negotiated.

It sets out key priorities for reforms, which Ukraine should address in the coming years in order to fully benefit from the intensified co-operation and improved market-access foreseen in the new Association Agreement."

Tu turi suprasti, kad AAg neiskele salygu! Tai buvo isipareigojimai reformuotis, kurie susija su AA ir kurie turejo palengvinti realizuoti sutart. Taigi, net jei Ukraina ir neivykde dalies, tai nereiskia, kad Ukraina negalejo pasirasyti del techniniu preizasciu (nevykdymo). Taip ar taip tie patys isipareigojimai vistiek butu tureja buti igyvendti po pasirasymo.

Sutarties pasirasymas yra tik zingsnis prie FT. DEL TO KAD SUTARTIS TURI BUTI RATIFIKUOTI! Kaip ir kiekviena prekybos sutartis yra specifinis laiko tarpas per kuri reikia igyvendinti specifines reformas, tam kad FT isigaliotu. Dzniausiai tai vykdoma ratifikavimo metu, o kaip zinia ratifikavimas uztrunka ILGAI. (panasi situacija vyko ES integracijos laiku kuriant Internal Market)

Nelabai turiu laiko ir noro as mokyti ir destyti tiek tarptautines teises detales tiek ES uzsienio politika. Jeigu kritikuoji ir artikuliuoji vienas ar kitas idejas, NAUDOK FAKTUS INFORMACIJO paremti savo idejoms. O ne GIRDEJAU IR MACIAU ZINIASKLAIDOJ. Toks argumentavimas demonstruoja Jusu ziniu lygi, kuris yra, mano nuomone, labai zemas.

Labai juokingai atrodo, kai kritikuojate ES sutarti ir siaip ES politika, bet niekada realiai nesat perziureja oficialiu duomenu. Tik skaitote internetinius dienrascius parasytus, velnias zino kieno?

Tikite ziniasklaida, nu pirmyn! Jusu teise rinktis, bet asmeniskai siulau butu kritiskesniam. Estrelos rezoliucijos pavyzdys rodo kaip galima selektyviai isiimti informacija ir perteikti iskrekpta.

VVER, 2013 12 09 20:56
To Anonimas:
Bet, net nepaisant visų įsipareigojimų, kurių Ukraina, tariamai, neįvykdė, visi net čia skalambijo, kad kelias į asociaciją praktiškai laisvas. Tuo labiau, kad, žinant pastarųjų laikų ES politikos tendencijas, nieko stebėtina, kad jie kai kuriais atvejais gali apeiti savo pačių įstatymus.

VVER, 2013 12 09 20:49
Nu ką, atrodo, atvarė į geo kažkoks, spėju, briuselio klerkas, papudrino smegenis ir dingo :DDDDD

Aš puikiai atsimenu, tiek Lietuvos, tiek užsienio žiniasklaida sakė, pagrindinis veiksnys asociacijai tėra tik Timošenko. Asmeniškai, aš nežinau kaip yra iš tikrųjų, bet neturiu jokio pagrindo netikėti tais žiniasklaidos pranešimais.

Anonimas, 2013 12 09 20:13
Maniau, kad neverta tokiu klausimu atsakyti, nes atsakymas labai elementarus. Taciau.

Visu pirma sutarties pasirasymas nereiskia, kad kita diena jau isigali numatytos sutarties detales. Ne. Sutarties pasirasymas yra, kaip anksciau minejau, officialus isipareigojimas ivykdyti numatytas sutartyje salygas. Sutarties igyvendinimas vyksta palaipsniui, o ne iskarto. Nepamirsk, jeigu ir butu sutartis pasirasyta, ja turetu ratifikuoti nacionaliniai parlamentai, o tai gali uztrukti labai ilgai. Per ta laikotarpi Ukraina butu turejusi igyvendinti AAg isipareigojimus.

Trumpai atsakius Ukraina galejo pasirasyti sutarti. Europa
norejo, kad Timosenka butu isleista gydytis, tai buvo paskutinis prasymas ir tai buvo tik simbolinis. Todel, kad AAg buvo numatytos specifines reformos kurias Ukraina turejo igyvendinti, taciau to nepadare. Tos reformos buvo nutaikytos i teismu sistema, padaryti skaidria ir netaikyti selektyvaus teisingumo - tai tiesiogiai susija su Timosenko. Jau 2011-2012 buvo aisku kad Ukraina nevykdo savo isipareigojimu ir nereformuoja teismines sistemos. Ukraina tiesiog ignoravo ir apsimete kad uzsiimus techniniais AAg stuarties elementais. Taigi, nuo 2012 jau vilkosi Timosenkos problema.

Taigi, Timosenka nebuvo priezastis, kodel Ukraina nepasirase. Jeigu Ukraina butu ivykdziusi AAg reformas, Timosenka butu turejusi paleista anksciau. Ukraina delse iki pat paskutines minutes.

Mano nuomone, paskutiniu derybu metu, buvo sutarta, kad jeigu Ukraina pasiraso sutarti, ji isleidzia Timosenko. Detales konkrecias zinoti labai sunku, del to kad derybu dokumentai tiesiog neprieinami viesumai.

VVER, 2013 12 09 17:34
Na??

VVER, 2013 12 07 23:02
Mm, na suprantu, dėkui labai :))
Beje, kad būtų atvertas kelias į asociaciją, reikia įvykdyti visus reikalavimus, ar kažkokią dalį galima praleisti?
Taip pat, aš iš žiniasklaidos pranešimų buvau susidaręs įspūdį, kad vienintelė kliūtis Ukrainai į asociaciją tebuvo Timošenko. Ar čia toks nesusipratimas pagal "sugedusio telefono" principą išėjo, ar kaip? Gal galėtum apie tai pakomentuoti?

to VVER, 2013 12 07 22:43
Dalis prioritetu buvo igyvendinta. Taciau dar didesne liko neigyvendinta. Esme tame, kad Joint Committee at Senior Officials dokumentai apie prioritetu igyvendinima visuomenei neprieinami, del to kad, tai yra internal-documents. Ka mes galime matyti tai tik 2010-2011 raportus. Kuriuose yra minima dalis igyvendimu. Nuo 2012-2013 daug informacijos nera, del to, kad Ukraina sostojo igyvendinti prioritetus, nes norejo deretis daugiau pinigu is ES.

Ukraina pasiliko dali neigyvendintu prioretetu matomai tam kad galetu deretis su ES.

http://ukraine-eu.mfa.gov.ua/en/press-center/news/16631-spilyna-deklaracija-samitu-skhidnogo-partnerstva-vilynyus-28-29-listopada-2013-roku

cia daugiau paaiskina, ka pasirasymas AA butu reiskias ir kiek butu isipareigojusi Ukraina pasirasius sutarti igvendinti AAg

VVER, 2013 12 07 21:56
Gerai, pirma, aš niekad neteigiau, kad viską žinau, ar kažkas panašaus :))
Antra, aš pats parašiau, kad ne visos ES institucijų procedūros yra man visad suprantamos :)
Ir aš pripažįstu argumentus, jei jie paremti tikra, faktine informacija.

Ar galiu, jei leisi, užduoti tau klausimą:
Ar Ukraina įvykdė visus įsipareigojimus, išdėstytus šiame dokumente?
http://www.eeas.europa.eu/ukraine/docs/eu_ukr_ass_agenda_24jun2013.pdf

to VVER, 2013 12 07 21:35
Atsiprasau tada, matomai truksta igudziu Jums. Nes butent Action Plan ir Country Strategy Paper, yra officialus dokumentai kurie nubrezia gaires kokiomis priemonemis ir tikslais bus vedama uzsienio politika.

Matau, kad sunkiai sekasi jums narplioti pirminius saltinius. Na nieko, pasitaiko taip su internautais. Daug sneka daug rekia, bet realiai niekada nera susipazine su dokumentais :))))

visus dokumentus galite rasti
http://www.eeas.europa.eu/ukraine/

http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_Data/docs/pressdata/EN/foraff/134136.pdf

Skaitom 1 pastraipa ir ziurim ka Taryba nusprende:
"....and in implementing the reforms defined in the jointly agreed Association Agenda." Oh.

daugiau - http://www.eeas.europa.eu/top_stories/2012/140912_ukraine_en.htm

Kokias cia nesamones sneki, REKOMENDUOJAMO POBUDZIO. Tokiu dalyku nebuna.

"From the outset, it was agreed that the Agreement should take an ambitious innovative approach, include a Deep and Comprehensive Free Trade Area (DCFTA), and go qualitatively beyond the current Partnership and Co-operation Agreement wherever possible. It should reflect the strategic importance of EU-Ukraine relations. It will provide political association and economic integration.

It contains binding, rules-based provisions and cooperation arrangements developed further than in traditional agreements. And it is comprehensive, covering all areas of interest."

Kartoju - BINDING!

As izvelgiu, kad Jus nesugebate suvokti ir analizuoti esamu temu. Neturite praktiskai ziniu. Tokie dalykai kaip "tačiau esu įsitikinęs, kad esančios tvarkos "paprastai" asociacijai VISIŠKAI užtektų :) ypač, jei ta asociacija neša didelį pelną Vokietijos koncernams :DD" mano akimis demonstruoja Jusu nesugebejima. As neturiu jegu jums cituoti Lisabonos sutarties straipsnius, kurie aiskiai nurodo kuo pagrista ES uzsienio politika, ir kokie yra ekonominiai integracijos aspektai siuo atveju Regional Policy. Jeigu tuos dalykus puikiai butumete isstudijave tokiu nesamoniu nerasytumete. Skaudziausia yra tai, kad Jus tiesiai sviesiai apsimetate, kad viska supranate ir zinote.

ome, 2013 12 07 21:11
Lietuvoje irgi gimsta, tik ji vadinama "nestabilia visuomene" kuri sukilo garliavoje, priešinasi prieš skalūnų žalingas technologijas, juvenalinę justiciją, renka parašus referendumui, štai ta pilietinė visuomenė kuri kaip kaulas mūsų okupanto ir jo marionečių gerklėse...

VVER, 2013 12 07 21:06
"Ir siaip galiu paklausti, kiek Jums moka uz dez-informaciniu komentaru rasyma?"

Lol :DDD Na, kadangi aš įsivaizduoju, tavęs neįtikins tokie argumentai, kad man jokia GO, NGO, partija, nemoka nei už komentarus, nei apskritai, nei aš to noriu, nei man tų jų pinigų išvis reikia, tai leisk paklausti, kur aš skleidžiau tavo minėtą dezinformaciją? Su citata būtų pageidautina :)

VVER, 2013 12 07 21:01
Tavo antra nuoroda (tas spalvotas, vaikiškai auditorijai pritaikytas puslapis) kalbėjo tik apie ES šalis nares.

O tavo pirma nuoroda (tas, įtariu, šabloniškas dokumentas), turi skirsnius, kurie yra daugiausia REKOMENDACINIO pobūdžio. Jeigu pats/pati jį skaitei, turėtum aiškiai pamatyti, kad ten ne tik kalbama apie žmogaus teises, bet ir aplinkosaugą, mediją, anti-korupcines priemones, šalių išorinį ir vidinį saugumą, etc., tokius dalykus, kurie ES net nelabai terūpi :) Apskritai, apie bet kokius juridinius įsipareigojimus bet kokio potencialaus ES asociacijos sutarties pasirašymo atveju, galima spręsti TIK turint sutarties kopiją, o ne šitą 27 puslapių dokumentėlį :))



tst, 2013 12 07 20:56
test

to VVER, 2013 12 07 20:03
"Ukraina yra didžiulė 45 mln. rinka, tad tiek ES, tiek MS šalims ji būtų vertinga. Juk ES komisijos vienintelis reikalavimas buvo išleisti Timošenko į užsienį :) Jei jau ES taip siekia demokratijos Ukrainai, kodėl tada nematėm kitų reikalavimų?"

http://www.eeas.europa.eu/ukraine/docs/eu_ukr_ass_agenda_24jun2013.pdf


"Aišku, aš neneigiu, kad Ukrainai norint tapti ES nare, jos giliai įsišaknijusi oligarchija greičiausiai nebūtų toleruojama, tačiau esu įsitikinęs, kad esančios tvarkos "paprastai" asociacijai VISIŠKAI užtektų :) ypač, jei ta asociacija neša didelį pelną Vokietijos koncernams :DD"

http://europa.eu/legislation_summaries/regional_policy/

Jeigu regionas yra konkurencingesnis ir turtingesnis uz kita, is to regiono pinigai nuteka neturtingesniems regionams. Regional Development Theory paaiskina kaip laikui begant net turint Turtinga Siaure ir neturtingus Pietus regionai per laika issilygins. Taip, kad teiginis, kuris sako kad viena puse islos o kita ne yra nesamone. Yra atitinkami grafikai ir ekonominiai apskaiciavimai, kurie matematiskai irodo, kad vienos rinkos netekimas (del konkurencijos) leidzia persiformuoti prie kitos rinkos kurioje tapsi konkurencingesnis. Tai vadinama ECONOMIES OF SCALE.

Ir siaip galiu paklausti, kiek Jums moka uz dez-informaciniu komentaru rasyma?



VVER, 2013 12 07 18:10
to kugelis:
"Ką tu čia vapi? Tai ne asocijuotos narystės sutartys, o prekybinės. Pasiskaityk žinyną..."

Nepuolant į asmeniškumus, primenu, kad ES asociacijos susitarimo pagrindinis tikslas yra laisvoji prekyba. ES asociacijos susitarimas padeda pagrindus, bet toli gražu nėra ES narystės garantas.

to to VVER:
Aišku, aš galiu daug ko nesuprasti, ir patikinu, kad ne tik ES įstatymai man dažnai gali atrodyti gan painūs :)

"Jeigu ES uzsienio politika butu grindziama tik prekybiniais rysiais mes nesiskirtume nieko nuo Kinijos. Taciau taip nera, kiekvienoje prekybineje sutartyje yra numatyti instrumentai, kurie pletos rysius ir skatins sugretinti abi puses prie vienodu vertybiu ir normu(rule of law, human rights, democracy etc.)"

Taip, ES skatina potencialius narius (ir ne tik) gerinti žmogaus teisių padėtį, demokratiją, tačiau tokia politika nėra apribota tik ES rėmuose :))
Juk, pvz., JAV, darydama tarpvalstybinius susitarimus, dažnai žiūri, ar atitinkamos šalies demokratijos srityje daromas bent jau progresas. Dažnai matome, kaip JAV jungtinėse tautose inicijuoja sankcijas tam tikroms šalims būtent dėl šių priežasčių. Tačiau puikiai žinom, kad JAV taiko taip pat ir selektyvų teisingumą, apie daugelio šalių šalių (pvz. Saudo Arabijos) žmogaus teisių pažeidimus jos spauda apskritai beveik neužsimena. Tai daroma dažnai dėl politinių, bet ypač dėl ekonominių priežasčių. Ir lygiai tas pats galioja ir ES šalims :))
Ukraina yra didžiulė 45 mln. rinka, tad tiek ES, tiek MS šalims ji būtų vertinga. Juk ES komisijos vienintelis reikalavimas buvo išleisti Timošenko į užsienį :) Jei jau ES taip siekia demokratijos Ukrainai, kodėl tada nematėm kitų reikalavimų? :))
Pvz. decentralizuoti ir privatizuoti didžiules valstybines įmones- pinigų plovyklas, uždėti limitą, kiek turto gali turėti politikai, audituoti Januko šeimos narius (jo prezidentavimo metu, vyriausias sūnelis, atrodo, visai atsitiktinai, tapo milijardieriumi :) ), ir taip toliau.

Kaip matom, net demokratiškose valstybėse jų mantros, "dėl aukštesnio tikslo", kartais ignoruojamos. Aišku, aš neneigiu, kad Ukrainai norint tapti ES nare, jos giliai įsišaknijusi oligarchija greičiausiai nebūtų toleruojama, tačiau esu įsitikinęs, kad esančios tvarkos "paprastai" asociacijai VISIŠKAI užtektų :) ypač, jei ta asociacija neša didelį pelną Vokietijos koncernams :DD

to VVER, 2013 12 07 13:15
Siulau dar karta isiskaityti teksta ir idemiau pasidometi teorija. Matomai nesupratote. Jeigu ES uzsienio politika butu grindziama tik prekybiniais rysiais mes nesiskirtume nieko nuo Kinijos. Taciau taip nera, kiekvienoje prekybineje sutartyje yra numatyti instrumentai, kurie pletos rysius ir skatins sugretinti abi puses prie vienodu vertybiu ir normu(rule of law, human rights, democracy etc.)

ES uzsienio politikos pagrindinis ginklas yra PREKYBA. Taip, ES daro bizni ir yra selektyviai suinterestuota. Tai reiskia, kad i vienas valstybes telkiama daugiau demesio, o i kitas ignoruojama. Truputeli hipokratiska, pripazistu. ES uzsienio politika, taip pat kaiminystes politika, niekada nebuvo kuriama tam, kad pritraukti valstybes i ES. Pagrindine ideja yra pletoti normatyvius/prekybinius rysius. European Union is a CIVILIZING POWER!

Sticks and carrots approach - package deal. Puikiai zinome is ES istorijos. Esme tame, kad, tarkime Egipto atzvilgiu, ES neturi mandato ateiti ir sakyti kaip reformuoti valstybe ir kokia perspektyva saugoti zmogaus teises ir t.t. Taciau jeigu yra prekybiniai rysiai, kurie domina Egipta, t.y. priejimas prie vidurzemio rinkos, Egiptas priims ES normas ir reformuosis ir tuo tarpu islos. Tokia strategija taikoma visur, ir kalba apie naryste apskritai nera taikoma.

kugelis, 2013 12 07 12:44
VVER neturėdamas ką veikti rašinėja: "Čilė, Egiptas, Turkija taip pat turi lygiai tokius pačius ES asociacijos susitarimus, kokius siūlė ir Ukrainai. Manai šios šalys integruosis į ES toliau? :)) Aš tai abejoju :)" Kokius "lygiai tuops pačius"? Ką tu čia vapi? Tai ne asocijuotos narystės sutartys, o prekybinės. Pasiskaityk žinyną...


VVER, 2013 12 07 12:28
Net tavo paties šaltinis patvirtina TIK prekybinę susitarimo prigimtį :)

"Communications through transactions are the key to sustained (AND FURTHER) integration. This perspective might help explain Europe’s elites pushing integration without always clear rational national interests (contra intergovernmentalism),"

Taip, po asoc. susitarimo gali žengti žingsnius į tolimesnę integraciją, bet gali ir nežengti :))
Pvz. Čilė, Egiptas, Turkija taip pat turi lygiai tokius pačius ES asociacijos susitarimus, kokius siūlė ir Ukrainai. Manai šios šalys integruosis į ES toliau? :)) Aš tai abejoju :)

to VVER, 2013 12 07 11:52
Klysti. Tai nera tik paprasta prekybos sutartis, tai yra kur kas daugiau. EU uzsienio politika vykdo praktiskai panasia strategija. Jeigu paziuresi Action Plan - Country Strategy Paper, EEAS svetaineje, pamatysi, kad EU siekia glaudesniu prekybos rysiu, bet tuo paciu siekia ir skleisti europietiskas vertybes ir normas.

Pasidomek Karl W. Deutsch integracijos teorija ir pritaikyk galimam Ukrainos scenarijui.


"Transactionalism might well be relevant to the contemporary debate on the EU’s legitimacy. An influential federalist/post sovereign position may be characterized as follows: Europe’s peoples will or should become loyal to the ‘European regime’, since European integration furthers their interest and its institutions embody core values, such as democracy and human rights. Transactionalism acknowledges the importance of shared interests and values. However, these function as background conditions for integration, but they do not lead to integration per se. Communications through transactions are the key to sustained (and further) integration. This perspective might help explain Europe’s elites pushing integration without always clear rational national interests (contra intergovernmentalism), besides a simultaneous lack of popular support despite shared interests and values. The elites communicate often (many transactions), but the populations do not (few transactions). The legitimacy discrepancy becomes a ‘function’ of the high levels of trust and willingness to cooperate between elites and the lower levels among the populations. A hypothesis to be tested and challenged!"

VVER, 2013 12 06 19:43
Taip Ukrainai būtų naudingos reformos, tačiau labai klaidinga nuomonė, kad viskas ko tam reikia- tai ES asoc. sutartis :)))
Kaip ir minėjau anksčiau, ta sutartis neapsprendžia nieko, tik prekybos preferencijas. O bet kokie politiniai pokyčiai turi eiti iš vidaus. Tad bet kokia kita šalis, ar tai būtų JAV, ar Anglija, ar Rusija, ar Kinija, ar Zimbabvė, gali Ukrainai tik patarti, bet negali nuspręsti už ją pačią.

vaikis, 2013 12 06 17:52
idoitams toli dairytis nereikia. Lietuva asociacijos sutarti pasirase 1995 metais , vykde reformas , sukando dantis , sieke rezultatu . Istojo i ES ... ir gavo pinigu tiek , kiek Rusija Lietuvai nesugebetu duoti ir per 50 metu... Visi bemaz projektai Lietuvoje vykdomi su ES lesomis .
Kokia nauda ES . Pinigai insvestuojami i infraktura , salies vystyma . ES nereikia silpnu regionu , kurie butu islaikytiniai ... Jei reikia stipriu nariu ... stiprios bendros ekonomikos .
Svietime , logistikoje , medicinos sektoriuje - investuojami pinigai neskirstant Vokietija , Belgija , Estija ir t.t ... Pinigai gali grizti bet kuria forma .. Estijoje gime skype - uzdirbo Estija , uzdirbo visa Europa pasinaudojusia sia technologija ... paprasta matematika ... isaugink Lietuvoje gerus instruktorius ... galbut jie dirbs Vokietijoje ... Erdveje kur laisvas judejimas , investicijos , kapitalo ir prekiu judejimas . Ziureti vien savo intereso yra trumparegiskas poziuris . O pasaulines tendencijos rodo , kad kuo didesne sklaida - tuo geresne ateitis .

vaikis, 2013 12 06 17:43
Vidmantas yra is tu naivuoliu , kurie tiki labdara . Kinija ana , ta , trecia duos uz graziais akis ...
Butent Ukraina elgesi kaip prostitute Vilniuje , pigi prostute , kuri tikejosi padorioje ES draugijoje parsiduoti uz didele kaina - 165 mlrd euru . Zinant Ukrainos politine situacija , korupcija , problemas , nesunku suprasti , kad jos atstovai tesiog norejo parduoti savo sprendima visai nesusimastydami apie savo sali . Tik trupinukai butu nukrite Ukrainos visuomenei jei ir butu pavyke gauti ta suma .
Skaicius buvo grynai istrauktas is lempos . Pats Ukrainos premjeras pripazino , kad tai buvo abstraktus skaiciavimas vieno jo patarejo " greitomis " . Po savaitgalio , buvo pareiksta , kad uztektu " gal ir 20 mlrd euru " paskolos , kuria ES galetu laiduoti , nes niekas nenori Ukrainai jos duoti be garantiju ( uzstatu ) ir ne jokioms reformoms , o dabartines ekonomones situacijos suvaldymui salyje ( pravalgymui )motyvuojant , kad nepavykus suvaldyti , tai ir reformu nebus galima daryti . Ale susitvarkius situacija Ukraina tikrai ES grazins pinigus .
Cia va ir pasirodo " gelbetojas " Kinija :D . Taip ji skolina ir net drysta skolinti ne uz kosmines palukanas . Taciau praso tokio menkniekio ... Uzstato ... o ka gali Ukraina uzstatyti ? gamtinius isteklius , pramone , zemes uki ... kuriu verte tinkamose rankose , investavus kapitala tikrai ne 10-100 mlrd euru ...
Kodel Ukaina parsiduoda ? nes valdzioje yra prostitutes , kurios nerupi Ukraina , kurios matydamos salyje apolitiskuma nebijo atsakomybes ar kad praras itaka , jie neturi vertybiu ... tad kodel gi nepardavus per paskola Ukrainos uz grasius , kad pratemti dar pora metu valdzioje ? ... o gal ir Kinija sumokejo " atkata " i kisine Janukoviciu ...
Deja , bet tai tik speliones . Nes niekas dar jokios paskolos negavo ... tai tik snekos , derybos , gal galimos iseitis ... kur Kinija neskuba .. jos pusej laikas ... laikas senka , problemos auga , pinigu poreikis auga ... tad dideja galimybe susitarti dar pigiau ...
ES politika aiski . Pirma reformos , reformu rezultatai , o tada , kai bus matyt , kad salis patikima , gebanti grazinti pinigus , kad ji tikrai investuos didziaja dali pinigu i projektus , o jie nenuses valdzios kisenes arba nebus imesti i bala , norint uzsiauginti trumpalaikius reitingus . Tada ir gausi ...
Visi zino viena tiesa . Jei Ukraina ivykdytu reformas , pasiektu rezultatus , tada istotu i ES ir per strukturines lesas gautu ne 100 ir ne 200 mlrd euru ...
Europa pinigu negaili , bet ji duoda tik tiems , kai zino , kad pinigai gris arba bus sukurtos salygos tiems pinigams uzdirbti ...
Vienintele galimybe - tai gelbejimas ES nares ... bet ir tai jei tai susije su skolos apmokejimais , salis tures sumoketi palukanus uz ta skola ...

Dėdė, 2013 12 06 05:48
Taip taip - padėk ir tu kovoje.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 05 23:17
VIDMANTAS TO DEDE
PASKAITYK SAKO PADEDA
Школьников начали тестировать на наркотики
13:50 /
05.12.2013


В России вступает в силу закон
о проверке на наркотики
школьников и студентов.

Согласно документу, проводиться будет социально-психологическое тестирование детей.

Процедура тестирования на наркотики будет проходить следующим образом: ребенок будет заполнять анкету, после чего с учеником проведут беседу. Также он пройдет медицинский осмотр на современном оборудовании.

Все процедуры будут проводиться с согласия самих школьников или их родителей. При этом полученная информация будет сохраняться как врачебная тайна, передает НТВ.

Ранее главный нарколог Минздрава России Евгений Брюн сообщил, что в школах с наркотиками знаком минимум каждый десятый ребенок, в вузах эта цифра доходит до 30% студентов. По заявлению врача нынешнее тестирование способно улучшить ситуацию, информируют "Вести.Ru".

По этой теме
Российских школьников проверят на наркотики
В Москве школьников проверят на наркотики
В школах введут тесты на наркотики
Культовая запрещенная игра
Закон о тестировании школьников на наркотики был принят Госдумой 15 мая 2013 года и одобрен Советом Федерации 27 мая. Примечательно, что в некоторых регионах уже несколько лет проводится подобное тестирование. Например, в Татарстане с 2006 года тестируют не только школьников, но и студентов, в порядке эксперимента обследования проводились в Свердловской, Псковской и Ростовской областях, Ставропольском крае и Москве.


В случае выявления или подозрения на незаконное потребление наркотиков школьником или студентом он "направляется в специализированную медицинскую организацию, оказывающую медицинскую помощь по профилю "наркология". Если речь идет о молодом человеке старше 15 лет, то для этого необходимо получить его "письменное информированное согласие". За подростков младшего возраста такое согласие будут давать их родители или другие законные представители.

TAIP RUSIJA KOVOJA UZ SVEIKA TAUTA
PAKSAS UZ TOKI VEIKSMA APKALTA GAVO

Dėdė, 2013 12 05 21:37
Gal vaistus išgerk. Man rodos, pamiršai.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 05 21:33
VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH
2013-12-05 21:14 IP: 80.6.242.119
V. Janukovyčius susitiko su Kinijos lyderiu Xi Jinpingu
1.UKRAINAI BUVO DU KELIAI BUTI CHOLOPOM ES SUGRIAUTI SAVO CIVILINE IR KARINE PRAMONE UKRAINA PAPRASE ES UZ ES STANDARTU IVEDYMA UKRAINOJE 164 MLRD EURU BRIUSELIS JIEMS PASIULE TIK 1 MLRD

TOLIAU SKAICIUOKYTE KIEK NEGAVO UKRAINA 165-1= -164 MLRD ?????

STAI DEL KO IR NEBUVO PASIRASYTA ASIACIUOTA SUTSRTIS SU ES

KA TEN OPOZICIJA STREIKUOJA TAI PARODO JU BUKUMA KAD NEZINO ISVYS KAS DEDASI UKRAINOJE IR NEMOKA ELEMENTARAUS PIRMOKO ISPRESTI MATEMTIKOS UZDAVINIO IS 164 MLRD-1MLRD=?
IS SONO ZIURINT TIKRI JUOKDARIAI

2.NORINT PRIIMTI UKRAINA I ES IR REIKIA SU JA ELGTIS KAIP SU VALSTYBE O NE KAIP SU PROSTITUTE

3.KA DAVE UKRAINOS VIZITAS I KINIJA
KINIJA DAVE UKRAINAI 40 MLRD.EURU
TAI DEL KO STREIKUOJA OPOZICIJA ?
KINAI PAKELE EKSPORTA UKRAINOS DU KARTUS UKRAINA GAUS DAR 20 MLRD EURU
TAI DEL KO STREIKUOJA OPOZICIJA ?
KINIJA SURASE SU UKRAINA 10 METU SUTARTI IR UKRAINA GAUS PRASYTUS
164 MLRD EURU TIK NE IS ES BET IS KINIJOS
TAI DEL KO STREIKUOJA OPOZICIJA ?

KAD GAUS KRUVA PINIGU IS KINIJOS KURIU NEDAVE VAKARAI
NA URAINOS OPOZICIJA JUKDARIAI NEMOKANTIS MATEMATIKOS

UKRAINA SU KINIJA ATSISKAITINES JANIAIS IR GRIVINOMIS
NEREIKES MOKETI UZ TAPETA DOLERI
VEL BLOGAI

SU GALVELEMIS UKRAINOS OPOZICIJOS TIRAI BLOGAI

JEI TA PATI BUTU PADARIUSI ES AR BUTU MAIDANAS KIJEVE
MANAU NE

UKRAINA PIRMAI TURI APSISPRESTI KUO JI NORI
PYRAGO AR BIZUNO?

AS KAIP EKONOMISTAS ZIURIU I SKAICIUS IR MATAU SKRIAGA ES
IR DOSNU PONA KINA

Ukrainoje gimsta pilietinė visuomenė

JEI JUS NEMOKANCIUS MATEMATIKOS IR NEMOKANCIUS SPRESTI PIRMOKU UZDAVINIUS LAIKOTE PILIETINE VISUOMENE
TAI MAN GAILA JUSU-JUOKDARIU IR TAIP APLINK PILNA

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (919)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (128)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (223)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija (295)

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (79)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras