Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Rytų partnerystė: pasitarimas baigėsi – kas toliau? (58)

Komentarai:

to VVER, 2013 12 18 21:48
"Austerity" neskatina augimo, o balansuoja biudzeta, ko pasekoja sutvarkomas deficitas. Graikijos atveju nebus tokio dalyku, kad ekonomika traukiasi ko pasekoja pajams krenta ir vel karpomos islaidos. Kodel? Todel kad visu piram uz deficita susidare del paprasciausiu strukturiniu klaidu, pinigu svaistymas ir nesugebejimas atitinkamai surinkti mokesciu. Austerity taiko subalansuoti strukturiskai biudzeta, ko pasekoja yra atstatomas mokumas ir "confidence". Kai valstybe demonstruoja, kad ji stabili ir vykdydama strukturines reformas ir mokedama skolas, pasitikejimas grizta, pigiau skolintis po biski gali ir svarbiausia investavimas grizta, ko pasekoje po biski ekonomika pradeda augti, ko pasekoje pasitikejimas vel pradeda dideti. Graikijos atveju, pasitikejimas ir investavimas yra svarbiausi dalykai kas pades graikijai atsitoti ant koju, taciau Graikija turi irodyti, kad yra moki, ivykde strukturines reformas, sugeba rinkti mokescius.

"keynes" atveju sako, kad reikia spausdint bapkes ir pompuoti i ekonomika, investuotojai nera linke investuoti i tokia valstybe del to kad jie zino, kad valstybe bus veliau priversta kelti mokescius tam kad grazinti skolas.

All in general, keynes tikriausiai susvelnintu krizes jutima zmonems, taciau tos strukturines problemos, kurios sukele krize taip ir isliktu. Nepamirsk, kad Graikija jaucia tokia krize yra ne del euro, o del to, kad Graikija nevykde adevkacios ekonomines reformos. Ir apskritai Graikijai nereikejo stoti i eurozona. Tikriausiai kodel graikija stojo tai tik del pigaus skolinimosi.. Klaida buvo ileisti.

VVER, 2013 12 18 21:18
Nes, nors aš ne ekspertas, bet kiek man žinoma, taupymas yra naudojamas deficitui mažinti. Bet šiuo atveju, tas taupymas NEPADEDA, nes, kadangi ekonomika susitraukia po 7 procentus per metus, Graikija turi mažiniti savo biudžetą TIEK PAT, kad išvengtų deficito. Tad kiek tai tęsis? Kol visai nebebus mokama neįgaliems, pensininkams, daugiavaikėms šeimoms????

VVER, 2013 12 18 21:02
Tai, tavo nuomone, "austerity" dabar neskatina augimo? Tai kam jis reikalingas tada?

to VVER, 2013 12 18 21:00
Ne mano kompetencija komentuoti, ka Graikija turi daryti, kad islipti is krizes. Taciau, manau, kad Graikija turetu ivykdyti visas reformas, o tada butu galima atleisti "austerity" ir skatinti augima.

http://uk.reuters.com/article/2013/10/22/uk-eurozone-greece-idUKBRE99L0IE20131022

Nezinau, galbut Farage turi atsakymu :))

VVER, 2013 12 18 20:04
Nu gerai, Graikija įlipo "i suda" Tai kaip siūlytum jai išlipti iš jo?

to VVER, 2013 12 18 19:11
O ko tu tikiesi? Pasiziurek i Graikijos biudzeto deficita nuo 1981 iki 2007. Bendras vidurkis gal kazkur -6% BVP!

Tuo tarpu Islandijos? apie +5% surplus.
__________________

As puikiai suprantu, kad Graikija stipriai turejo/turi kenteti. As pripazistu, kad Troikos darbas nebuvo pats maloniausias ar kompetetingiausias. Buvo padaryta gana grubiu klaidu tiek is Troikos tiek is Graikijos puses.

Bet reikia pripazinsti, kad Graikijos public sektorius ir mokesciu rinkimas yra tragiskas. Graikijai reikejo grieztu permainu. As visiskai nepateisinu IMF ar troikos visu reformu, bet suprantu kodel buvo taip grieztai primesta ir kodel taip skubiai.

Graikija pati ilipo i sita suda ir Farage kaltinimas EURA yra nepagristas. Pries sprendziant problema reikia ieskot pasekmiu, Graikijos aveju, priezastys neatsakingas svaistymas ir prastai veikiantis publi sektorius. Zinoma, Prancuzija ir Vokietija taip pat turi prisiimti dali atsakomybes, juk jos iniciavo Growth and stability pact 2005 reforma, kuri ateme is komisijos galias tikrinti valstybiu mokuma.


VVER, 2013 12 18 18:44
Ups :)) "Defliacinėj" pakeisk "ekonominio smukimo" :))

VVER, 2013 12 18 18:43
Aišku, kad jie iššvaistė, bet supranti, dabar jie negali devalvuoti savo valiutos, todėl ir yra toj defliacinėj spiralėj. Nori pasakyti, kad ne?

to vver, 2013 12 18 03:27
arba http://notes.io/xnX

to VVER, 2013 12 18 03:22
https://docs.google.com/document/d/1e0rMQ4JfiuTvg_cughCa6QkOpVMJZCiqS7fxUASUvsY/edit?usp=sharing

kita komentaru dali gali rasti

to VVER, 2013 12 18 02:53
Nesutinku - Farage leidzia susidaryti toki ivaizdi, kad Graikija yra nekalta, del to, kad prisijungus prie Eurozonos galejo skolintis pinigus pigiau. Kur logika tame? Jeigu man bankas dave paskola, kurios as negaliu realiai issimti nes neturiu pajamu. Kaltas bankas kad dave ar kad as neatsakingai skolinausi neturedamas tam galimybiu? Ka Farage artikuliuoja yra NESAMONE. Jo nuomone Graikija yra auka del to kad EU suteike garantijas ir to pasekoje pigesni skolinimasi... As negaliu patiketi, kokia nesamone jis pasake :D "Graikija yra nekalta, del to kad pinigai buvo per pigus ir pigus pinigai sukelia daug problemu"

Ne vieno zodzio apie tai, kad Graikija neatsakingai skolinosi pinigus neturedama garantiju ismoketi. Ne vieno zodzio apie tai, kad Graikija issvaiste milijardus Euru ant tragiskai funkcionuojancio public sektoriaus. Nori pasakyti, kad ne?
_________________


to VVER, 2013 12 18 02:34
Sutinku - kai kalbama ant kokiu vertybiu EU buvo pastatyta

Nesutinku - kai EU yra prilyginama Komunizmui ypac su SSRS. Tai yra absoliuti nesamone. Kai yra kalbama, kad EU nori sunaikinti natio-state, yra absoliuti nesamone, nera jokio pagrindo patvirtinti toki teigini.

Skaitom:

TEU ARTICLE 2
"The Union is founded on the values of respect for human dignity, freedom, democracy, equality, the rule of law and respect for human rights, including the rights of persons belonging to minorities. These values are common to the Member States in a society in which pluralism, non-discrimination, tolerance, justice, solidarity and equality between women and men prevail."

"It shall respect its rich cultural and linguistic diversity, and shall ensure that Europe’s cultural heritage
is safeguarded and enhanced."

TEU ARTICLE 4

"The Union shall respect the equality of Member States before the Treaties as well as their national identities, inherent in their fundamental structures, political and constitutional, inclusive of regional and local self-government. It shall respect their essential State functions, including ensuring the territorial integrity of the State, maintaining law and order and safeguarding national security. In particular, national security remains the sole responsibility of each Member State."

Ar Jums tai kvepia komunizmu? Ar tai panasu i SSRS teisini pagrinda? Ar tai patvirtina/paneigia Farage teiginius, kad ES nori sunaikinti nation-state?

Dabar. As zinau, kad Tu nezinai, kaip EU funkcionuoja. Bet nebijok, as tau paaiskinsiu!

Matai, as manau, kad Tu nesupranti kas yra teisinis pagrindas ir ka visos sutartys reiskia. TEU ir TFEU sutartys yra "binding". Jau 1986 ECJ pabreze, kad ES sutartys yra "constitutional character based on the rule of law". You follow me? ES, tai yra, EP, Commission, European Council, ECB, ar the Council sprendimai gali buti tik tokie kiek leidzia SUTARTYS. Jeigu priimtas sprendimas pazeidzia sutartis, tarkime Farage sako, kad ES nori sunaikinti nation-states, jeigu toks "stebuklas" butu, Member State gali paduoti atitinkama insitucija i teisma ir ginti savo konstitucines teises. You follow me? Tai ka Farage sako yra absoliuti nesamone.

to VVER, 2013 12 18 02:09
"Earlier today (September 27, 2013), the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) released its 5th assessment report on the state of the Earth’s climate. Still, in the IPCC’s 5th assessment, overall confidence that climate warming is human-induced is placed at 95%."

http://earthsky.org/earth/how-likely-global-warming-is-human-caused-95-says-new-ipcc-report

Faktas - zmogus tersia gamta ir tai vienu ar kitu atveju daro neigiama itaka musu aplinkai, iskaitant ir klimato kaita. Jeigu tu ignoruoji si fakta, esi arba naivus arba tiesiog kvailas. Kitaip buti ir negali.
________________
Matau, taip ir neismokai skaityti.
Parodyk, man pirstu kad as teigiau, kad socialines ismokos Britainijai yra ne nasta?
- As teigiau, kad UKIP-Farage, kaltina imigrantus uz tai, kad jie atvaziuoja i UK grobti pasalpu. Taciau mano pateikti duomenys akivaizdiai parodo, kad Farage teginiai yra is pirsto lauzti.

Parodykite kur as specifiskai teigiau, kad UKIP-Farage agituoja uz visisku prekybiniu rysiu nutraukima?
- Kiek man leidzia zinios, atsiriboti-atsiskirti-distance-dissociate. Gerai, pripazistu, nebuvau visiskai aiskus, savo argumenta tvirtinau prie vieno UKIP video reklamos kur lyginamos produktu kainos pries ir po istojimo i ES, bet negaliu rasti filmuko.
Anyway, kai Farage sako kad nori islaikyti prekybiunius rysius su ES, taciau kartu nebuti ES, daznai imetamas Norvegijos pavyzdis. Norvegija nera ES nare, taciau yra schengeno nare ir turi visiska priejima prie Single Market taip? Atrodytu puikus pavyzdys!
Bet palaukite, kazkas cia ne taip:

"Norway and Switzerland know that life on the edge of the EU means having to implement EU laws to retain single market access, but without any say over those laws.Norway has implemented three quarters of all EU legislation, including the Working Time Directive. Switzerland is implementing most EU financial services legislation to avoid being locked out of the single market. With 50% of British trade within the EU, and single market access so essential for attracting foreign investment, the UK would end up the same position: implementing EU laws, but with no say over them. No British votes, no British Commissioner, no British MEPs. This is the exact opposite of standing up for democracy and sovereignty."

http://www.newton-dunn.com/about-the-eu/criticisms-of-alternatives-to-eu-membership.html#sthash.QTrJEc4o.dpuf

UK neisderetu geresniu salygu negu Norvegija. O jeigu tu manai, kad butu imanoma tureti sajunga, kuri turetu tik prekybinius santykus, be supranacionalios institucijos- tai yra nesamone. Kodel? Todel, kad yra tokie dalykai kaip Competition Policy ir Cohesion Policy, Trade policy, CAP. Norint uztikrinti, kad SM veiktu reikia supranacionalios institucijos - Komosijos, su technine patirtimi.
______________________________________________________






VVER, 2013 12 17 21:08
"Climate

"STOCKHOLM, 27 September - Human influence on the climate system is clear. This is evident in most regions of the globe, a new assessment by the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC)" concludes.ipcc.ch/news_and_events/docs/ar5/press_release_ar5_wgi_en.pdf

Immigration - workers - benefits

"As of February 2011, 16,6% (over 5.5 million) of working age UK nationals were claiming a working-age benefit from the Department for Work and Pensions (DWP) compared to 6,6% (371.000) for non-UK nationals. Just 1,6% of all claimants are mobile EU citizens.

According to DWP estimates, of 1.44 million people claiming Jobseekers Allowance in 2011, 8.5% of these were non-UK nationals, of which fewer than 38,000 claimants were from EU countries, approximately 2.6% (European Commission Report)."

http://www.cream-migration.org/publ_uploads/CDP_18_09.pdf"



http://www.telegraph.co.uk/earth/environment/climatechange/10294082/Global-warming-No-actually-were-cooling-claim-scientists.html

2013 metais, ledo kepurės šiaurės ašigalyje žymiai PADIDĖJO. Ir tai yra 2013 metų duomenys, kur kas naujesni, nei tavo "studijos" :))



"Immigration - workers - benefits

"As of February 2011, 16,6% (over 5.5 million) of working age UK nationals were claiming a working-age benefit from the Department for Work and Pensions (DWP) compared to 6,6% (371.000) for non-UK nationals. Just 1,6% of all claimants are mobile EU citizens.

According to DWP estimates, of 1.44 million people claiming Jobseekers Allowance in 2011, 8.5% of these were non-UK nationals, of which fewer than 38,000 claimants were from EU countries, approximately 2.6% (European Commission Report)."

http://www.cream-migration.org/publ_uploads/CDP_18_09.pdf"


Jei jau, kaip teigi, socialinės išmokos Britanijai visai ne našta, tai kas taip augina jos skolą?

"http://www.dailymail.co.uk/news/article-2303345/Britains-debt-mountain-reaches-1-39TRILLION-equivalent-90-entire-economy-ONS-reveals.html



Ir taip, Nigel Farage agituoja už pasitraukimą iš EU, bet jis neagituoja už PREKYBINIŲ ryšių nutraukimą, kaip kad teigei ankstesniame savo komentare.






"Aci uz pokalbi, nematau esmes testi diskusijos su zmogumi kuris tiesiogiai ignoruoja empirinius ir teorinius irodymus ir labiau pasiryzes naudoti subjektyvia nuomone argumentuoti savo teiginiams.

Jeigu Lietuvos jaunimas taip masto kaip, jus ilgai dar Lietuva bus bananu krastas. Niekaip matau svietimo sistema nesugeba isaukleti kritiskai mastanciu individu."

Asmeniškai, aš negaliu patikėti savo akimis.
Įsivaizduok politruko kabinetą SSRS 1930 metais:
"Kaip suprasti, vos pajėgei čia ateiti, o tavo vaikai miršta iš bado? Ką čia nusišneki, pažiūrėk į "empirinius ir teorinius irodymus", SSRS šiemet padidino maisto gamybą trigubai, tai visiškai priešinga tavo "subjektyviai nuomonei"".

Tad leisk tau kai ką patarti, komunistpalaiki. Žmonės tiki tuo, ką jie, jų draugai, girdėjo savo ausimis, matė savo akimis (tai yra tai, ką TU VADINI "subjektyvia nuomone"), kur kas labiau, nei tavo "empiriniais įrodymais". O ta "nuomonė yra":
Ispanijoj nedarbas arti 20 procentų, Graikijoj ekonomika susitraukia po 5-7 procentus kasmet, "gelbėjimo fondui" iš Europos mokesčių mokėtojų pinigų reikalaujama šimtų milijardų eurų KASMET. Gal ir tą žadi paneigt savo "empiriniais įrodymais", NKVD-istų anūke?

Tad, kad ir kokia netobula būtų mūsų, paprastų piliečių, "subjektyvi nuomonė", siūlau tau prie jos pratintis, nes būtent mes ir išrenkam tavo tingią šikną į kėdę, kurioje dabar sėdi (jei aš teisingai manau, kas esi).

Bėje, dar neatsakei į mano klausimą:
http://www.youtube.com/watch?v=7WIQQ3vKzrI

Sutinki su šiais teiginiais? Jei ne, tai kodėl?






to VVER, 2013 12 17 19:42
Climate

"STOCKHOLM, 27 September - Human influence on the climate system is clear. This is evident in most regions of the globe, a new assessment by the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC)" concludes.ipcc.ch/news_and_events/docs/ar5/press_release_ar5_wgi_en.pdf

Immigration - workers - benefits

"As of February 2011, 16,6% (over 5.5 million) of working age UK nationals were claiming a working-age benefit from the Department for Work and Pensions (DWP) compared to 6,6% (371.000) for non-UK nationals. Just 1,6% of all claimants are mobile EU citizens.

According to DWP estimates, of 1.44 million people claiming Jobseekers Allowance in 2011, 8.5% of these were non-UK nationals, of which fewer than 38,000 claimants were from EU countries, approximately 2.6% (European Commission Report)."

http://www.cream-migration.org/publ_uploads/CDP_18_09.pdf
________________

Grizti prie ESCS? Tai, kad ECSC buvo supranacionali sajugna. Komisija turejo supranacionalias galias reguliuojat plieno ir anglies industrija. Jeigu grizti prie panasaus modelio, vistiek visos esamos politikos sirtys, zvejyba, tarptautine prekyba, zemdirbyste (visa tai susija su prekyba) vistiek butu reguliuojama supranacionalios Komisijos. Kadangi, member states nenori paleisti savo galiu jos rinktu komisijos narius, o ne zmones. Kuom toks modelis butu demokratiskenis nuo esamo as tikrai nematau.

Farage EU -
"It is now clear that the only way to a) stop mass immigration from EU states to the UK and prevent abuse of the British welfare system and b) leave the jurisdiction of the European Court of Human Rights is to leave the EU altogether. No amount of grandstanding or bluster from Conservative Party leaders will change that simple fact."

- leave EU altogether, skamba, kad Farage agituoja uz absoliutu pasitraukima is EU.

http://www.telegraph.co.uk/news/politics/ukip/10355351/Nigel-Farage-Tell-the-truth-Mr-Cameron.-Your-EU-strategy-is-doomed-to-fail.html
____________________________

"Asmeniškai, aš Anglijoje nebuvau, tačiau mano, tėvų draugų, įvairių žmonių, pasisakančių internete, VISŲ žodžiai bent iį dalies patvirtina Farage žodžius. Tad atleisk, jei tavo "Departament for Work and Pensions ir Komisijos duomenimis" aš netikėsiu. Nes paprasti žmonės SAKO KĄ KITĄ."

Aci uz pokalbi, nematau esmes testi diskusijos su zmogumi kuris tiesiogiai ignoruoja empirinius ir teorinius irodymus ir labiau pasiryzes naudoti subjektyvia nuomone argumentuoti savo teiginiams.

Jeigu Lietuvos jaunimas taip masto kaip, jus ilgai dar Lietuva bus bananu krastas. Niekaip matau svietimo sistema nesugeba isaukleti kritiskai mastanciu individu.

VVER, 2013 12 17 17:23
Jei jau kaip teigi, ES yra tikrai neekspansinė, tai kodėl tada Europos Sąjunga yra įsteigusi Plėtros ministeriją? :DDD Organizaciją, besirūpinančią naujų narių įtraukimu :)) Juk jei staiga VR įsteigtų "Rusijos Federacijos plėtros ministeriją", tai visa Europa skambintų pavojaus varpais ar ne? :))

Tai pat, jei žiūrėjai žinias, ES politrukų pozicija Ukrainos atžvilgiu šiuo metu yra LABAI karinga. Sakyčiau, ar ne per daug karinga sąjungai, besirūpinančiai "tik diplomatiniais ir prekybiniais reikalais? :DDDDDD

http://en.ria.ru/world/20131215/185578246/EU-Suspends-Work-with-Ukraine-on-Trade-Deal--Official.html

O dabar, apie Farage.

"Sis zmogus teigia, kad klimato kaita nera susijusi su zmogaus tarsa?!"

Šiais metais Antarktidoje uždiksuota žemiausia temperatūra ISTORIJOJE (-92 laipsniai). Ar čia dėl to, kad buvo staiga drastiškai sumažinta tarša? :DD


"Sis zmogus, tiesiogiai kaltina imigrantus anglijoje, kad jie gyvena is vadinamuju "benefitu" ir atima darbus, taciau Departament for Work and Pensions ir Komisijos duomenys rodo visiskai kitokius duomenis."

Asmeniškai, aš Anglijoje nebuvau, tačiau mano, tėvų draugų, įvairių žmonių, pasisakančių internete, VISŲ žodžiai bent iį dalies patvirtina Farage žodžius. Tad atleisk, jei tavo "Departament for Work and Pensions ir Komisijos duomenimis" aš netikėsiu. Nes paprasti žmonės SAKO KĄ KITĄ.



"Sis zmogus, susikure offshore saskaitas, tam kad galetu savo seimos turta permesti ir isvengti mokesciu!!

Sis zmogus, kuris atakuoja asmeniskai ir kritikuoja EU institucijas, per visa laika kol buvo MEP susikrove didziulius pinigus, ne is tiesiogiai atlyginimo, o tiesiog is papildomu EU ismoku, kurias MEPs gali gauti."

Ar jis taip darydamas pažeidė įstatymus? Jei taip, tai kodėl nėra už tai nubaudžiamas?



"Jis daug rekia, ir daug kritikuoja, taciau alternatyvu niekad nepasiulo, tokie jau tie populistai.
Siulo anglijai atsiriboti nuo ES ir pletoti kolonijinius rysius su Australija - tai vienintele jo alternatyva. Neesme, kad australijos rinka yra perorganizuota i azijos ir jai nebeidomus kolonijiniai rysiai su anglija."

Tiesą sakant, jis pasiūlė alternatyvą. Tai yra, mažinti ES biurokratiją, ir paversti ją organizacija, besirūpinančia TIK prekybiniais reikalais (kokia bėje, ir buvo ES "senelė"- Europos plieno ir anglių bendrija). Taip pat, aš niekad nemačiau nė vienos jo kalbos, kurioje jis siūlė Anglijai atsiriboti nuo ES ekonomiškai. Nepudrink čia žmonėms smegenų :))


"Beje jo pasisakymai apie ES yra susije su "demokracijos trukumu" taciau Marovscik puikiai savo straipsnyje isaiskina, kodel EU yra demokratiska."

Taigi, UKIP partijos pirmininko žodžiai yra "absoliuti nesąmonė", bet kažkokio Princtono profesoriūkščio straipsnis- "absoliuti tiesa"? Aš net neminiu, kad to straipsnio tonas kelia įtarimą, kad jis galėjo būti tiesiog kieno nors UŽSAKYTAS :DDDDD

"Turiu pripazinti tik kad pasisakymas, del ES krizes yra teisus. Vokietija ir Prancuzija turejo prisiimti didesne atsakomybe, del to kad ateme is komisijos jegas, kurios galejo pristapdyti euro krize."

O kas sukėlė euro krizę pirmoje vietoje? :))) Pvz. Nigel Farage teigia, kad ją sukėlė tas faktas, kad Pietų Europos šalys dėl euro negali nuspręsti savo individualios monetarinės politikos, dėl to daugelyje jų ir prasidėjo visos ekonominės problemos:

http://www.youtube.com/watch?v=7WIQQ3vKzrI

Nesutinki su šia jo kalba? :)) Jei ne, tai kodėl? :)


















VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 17 16:43
PROTINGI VYRAI IR NESUPRANTA KAS YRA DEMOKRATIJA
PAISKINSIU DLIA OSOBU TUPYX

1.VALSTYBE STOVI ANT TIJU AKMENU
LAISVE-NEPRIKLAUSOMYBE
LYGYBE-DEMOKRATIJA
GEROVE-STIPRI EKONOMIKA

2.KAS LIECIA LAISVES PAISKINSIU LIETUVOS ATZVILGIU

100% LAISVE LT TUREJO KAI BUVO PREZIDENTAS BRAZAUSKAS

40% LIETUVOS LAISVES LIKO KAI ISTIJOME I ES 60% PAIEME ES PER ISTATYMU VYRSENYBE

10% LAISVES LIETUVOJE LIKS KAI BUS ES KOSTIYUCIJA
90% TEISETAI PASIMS BRIUSELIS

ANTRAS AKMUO LYGYBE=DEMOKRATIJA
DEMOKRATIJA YRA TRIJU RUSIU
LAUKINE DEMOKRATIJA ARBA DEMOKRATIJA MINI-VIENAS LIETUVIS 5O PARTIJU LT SI ETAPA PRAEJO

BRESTANTI DEMOKRATIJA ARBA DEMOKRATIJA MEDI VIENAS LIETUVIS 5 PARTINIAI SUSIVIENIJIMAI SIAME ETAPE ESAME

IR BRANDI DEMOKRATIJA ARBA DEMOKRATIJA MAXSI DVI PARTIJOS JAV AALOGAS

TAI NEI VIENAS IS SIU DEMOKRATIJOS TYPU NETINKA EUROPOS SAJUNGAI NES NERA DEMOKRATIJOS ZAIDYMO TAISYKLIU ES 500 MLN ERDVEJE
NERA ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

YRA KAZKOKIA SURUDIJUSI PLIENO BENDROVE KURI NETURI SAVO ISTATU(ES KONSTITUCIJOS)
IR JUS ESATE JUOKDARIAI SAKYDAMI KAD YRA ES DEMOKRATIJA

GERAI PASAKE RUSIJOS SVIETYMO MINISTRAS VAKARU VERTYBIU NERA TAI FIKCIJA JEI JIE NESUGEBA EUROPOJE TURETI SAVOS KONSTITUCIJOS

ISMINTINGI PAPRASTO PILIECIO ZODZIAI

TRECIAS VALSTYBES AKMUO GEROVE
YRA TRIJU RUSIU
LAUKINE EKONOMIKA-ARBA EKONOMIKA MINI LIETUVA PRAEJO PER PRIXVATIZACIJA

BRESTANTI EKONOMIKA ARBA EKONOMIKA MEDI TAI LT EKONOMIKA NETOLI ES VIDURKIO
SU MUSU REFORMOMIS PASIEKSIME PO 100 METU
STIPRI EKONOMIKA ARBA EKONOMIKA MAXSI DIDESNE UZ ES VIDURKI
GRYBOSKA TUREJO PER DVI KADENCIJAS KAIP EKONOMISTE
PADARYTI ANTRA ETAPA EKOMOMIKA MEDI TAI YRA LT EKONOMIKA TUREJO BUTI NETOLI ES VIDURKIO

BET JI UZSIEME VALDININKU EKZAMENAIS KAIP JIE ZINO ANGLU KALBA,NUSIUNTE 248 POLICININKUS ATIMINETI MERGAITES VIETOJE DVIEJU IR T.T

LT EKONOMIKOJE KAIP EKONOMISTE NIEKO NEPADARE TIK NUSMUGDYNO DAR GYLIAU LIETUVA

STAI TRUMPA INFORMACIJA APMASTYMUI

to VVER, 2013 12 17 15:55
Beje jo pasisakymai apie ES yra susije su "demokracijos trukumu" taciau Marovscik puikiai savo straipsnyje isaiskina, kodel EU yra demokratiska.

Ka Farage agituoja, yra absoliuti nesamone.

Turiu pripazinti tik kad pasisakymas, del ES krizes yra teisus. Vokietija ir Prancuzija turejo prisiimti didesne atsakomybe, del to kad ateme is komisijos jegas, kurios galejo pristapdyti euro krize.

to VVER, 2013 12 17 15:52
Ka as manau apie Farage? Na jis yra tiesiog puikus oratorius! Taciau labai stiprus populistas, ypac migracijos, klimato ir ekonomikos terminais.

Sis zmogus teigia, kad klimato kaita nera susijusi su zmogaus tarsa?!

Sis zmogus, tiesiogiai kaltina imigrantus anglijoje, kad jie gyvena is vadinamuju "benefitu" ir atima darbus, taciau Departament for Work and Pensions ir Komisijos duomenys rodo visiskai kitokius duomenis.

Sis zmogus, susikure offshore saskaitas, tam kad galetu savo seimos turta permesti ir isvengti mokesciu!!

Sis zmogus, kuris atakuoja asmeniskai ir kritikuoja EU institucijas, per visa laika kol buvo MEP susikrove didziulius pinigus, ne is tiesiogiai atlyginimo, o tiesiog is papildomu EU ismoku, kurias MEPs gali gauti.

Jis daug rekia, ir daug kritikuoja, taciau alternatyvu niekad nepasiulo, tokie jau tie populistai.
Siulo anglijai atsiriboti nuo ES ir pletoti kolonijinius rysius su Australija - tai vienintele jo alternatyva. Neesme, kad australijos rinka yra perorganizuota i azijos ir jai nebeidomus kolonijiniai rysiai su anglija.

Tai absoliutus populistas, asmeniskai ir neetiskai atakuoja gerbiamus zmones, niekada nepasiulo apciuopiamu alternatyvu, susikroves milziniskus turtus is sistemos kurios atvirai nepripazista, taip pat asmeniskai bandantis isvengti mokesciu turedamas offshore saskaitas.

Ka galima is tokio zmogaus tiketis?

to VVER, 2013 12 17 15:41
As nezinau kaip tu apibrezi "ekspansine", jeigu turi omenyje, kad pletoja diplomatinius rysius su strateginiais ir ne partneriais, tai negaleciau pasakyti kad ekspansine. Jeigu apibrezi, kad ES uzsienio politika yra kaip normatyvi ir civilizuojanti, tai kodel gi ne, taip.

TEU Article 2 ir 21 numatyta, kad ES praktikuodama savo uzsienio politika turi butinai atsizvelgti i tas vertybes ir normas ant kuriu ir buvo pastatyta ES. Tokiu atveju, nori nenori tol kol sutartyse bus sio article, ES uzsienio politika bus ekspansine tuo atzvilgiu kad bando propaguoti universalis vertybes, kurios yra teisiskai su mechanizmais saugomos ES.

Jeigu tu apibudini, kad ES uzsienio politika kaip Rusijos ar JAV, kur naudojama tiek soft tiek hard power, tam kad projektuoti savo jega, nesutinku. ES yra civil power. Ir visi rysiai yra pletojami pro normatyva ir prekyba.

Kadangi, dauguma valstybiu yra PPO nares, jos isipareigoja ateityje mazinti prekybinius barjerus, todel nori nenori visos valstybes ir associacijos yra tam tikra prasme isipareigojusios plestis.

Visu prekybiniai santykiai yra EKSPANSINIAI, del to, kad didesne prekyba, lemia economies of scale.

VVER, 2013 12 16 23:52
"Apie kokias "imperijas" kalbate? ir kokie tie panasumai yra su ES uzsienio politika noreciau isgirsti."

ES užsienio politika yra ekspansinė. Nesutinki su mano teiginiu?

"prasome daugiau nedeti kalbu kurios kalba apie demokratini deficita, ir kitu abstrakciu saltiniu kurie tiesiogiai neatsako i mano klausimus."

Kiek paskutinį kartą žiūrėjau, pliuralizmas yra vienas iš KERTINIŲ demokratijos (kuri yra, tariamai, pagrindinė ES vertybė) reikalavimų, todėl savo nuomonei pagrįsti ką aš norėsiu, tą ir dėsiu.

Bėje, ką manai apie Nigel Farage pasisakymus apie ES? :)

to VVER, 2013 12 16 23:09
"Dabartinė ES politika niekuo nesiskiria nuo tų ekspansinių imperijų, kurias bėje, dauguma čia rašančių taip niekinat (todėl dar keisčiau, kodėl taip remiat ES :)) )."

Apie kokias "imperijas" kalbate? ir kokie tie panasumai yra su ES uzsienio politika noreciau isgirsti.

prasome daugiau nedeti kalbu kurios kalba apie demokratini deficita, ir kitu abstrakciu saltiniu kurie tiesiogiai neatsako i mano klausimus.

VVER, 2013 12 16 20:17
Nori pasakyt Rytų partnerystė visiškai niekuo nesusijusi su galima ES ekspansija? :))))

to VVER, 2013 12 16 18:50
Tiek pat laisvi, kiek Rusijoj gal? haha juokauju, o siaip esate arsus komentuotojas, laikote kitus kvailiais, taciau atsakymu risliu ir adekvaciu nepateikiate.

VVER, 2013 12 16 17:01
to to VVER:
Rytų partnerystė.

To Reideris:
Taip, tik nacistai buvo renkami kelis kartus, kol nubalsuota "teisingai", taip pat jie nelegaliai gavo didžiules sumas pinigų iš stambių pramonininkų, o prieš išrenkant Hitlerį kancleriu (tai darė parlamentas, ne prezidentas), šalia posėdžio susirinko SA smogikai, kurie skandavo "Hitleris, arba mirtis". Tie rinkimai Vokietijoj buvo tiek pat laisvi, kaip Sovietų Sąjungoj.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 14 18:06
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI
KINAI DUODA GARANTIJA UKRAINAI IR APSAUGOS JA NUO BRANDOLINIO UZPOLYMO
KA GALI PASIULYTI ES

NETUREDAMA SAVO
KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS
KAIP INDENAMS KIRVUKUS?

STAI PRIE KO VEDA NEISMINTINGA ES POLITIKA
SKAITYKYTE IR MASTYKITE

За себя и за того парня
Китай гарантировал Украине защиту в случае атомной войны
14 декабря 2013,
10:10
Фото: РИА "Новости"
Текст: Станислав Борзяков

Китайское руководство
предоставило
Виктору Януковичу
гарантии того,
что в случае ядерной атаки
на Украину

Поднебесная
обеспечит ей
соответствующее прикрытие.
Подписание данного соглашения
стало логичным этапом
в активно развивающихся отношениях
Украины и КНР.

Зачем Киеву и Пекину
стратегическое партнерство
друг с другом
выясняла газета ВЗГЛЯД.


Одной из задач Виктора Януковича в Китае было выбивание из Поднебесной кредита, который крайне необходим обваливающейся экономике Украина. Речь шла всего об одном миллиарде долларов, но китайцы гостю отказали, благо год назад Украине уже был предоставлен кредит в 10 миллиардов. В итоге «Нафтогаз Украины» привлек у Госбанка развития КНР под государственные гарантии всего 2,395 млрд. долларов, вместо запланированных 3,656 млрд.


«Пекин скупает у Киева старые модели самолетов российского КБ «Сухой», которые потом воспроизводит»
В остальном визит, ради которого Янукович покинул митингующий Киев, прошел как будто бы без новостей. «Стороны подтвердили необходимость выполнять уже действующие соглашения, а также заявили о возможности проведения переговоров о дальнейшем сотрудничестве между финансовыми структурами Китая и Украины», - охарактеризовал итоги встречи глав двух государств заместитель министра иностранных дел КНР Чэн Гопин. Однако, как следует из сообщения газеты The Washington Times, обе стороны фактически умолчали о подписании двустороннего договора о стратегическом партнерстве. Меж тем, этим документом Пекин предоставил Киеву гарантии ядерной безопасности.

«Китай обязуется ... не применять и не угрожать применением ядерного оружия против безъядерной Украины, и Китай в дальнейшем обещает предоставить Украине гарантии ядерной безопасности, если Украина будет находиться под угрозой ядерного вторжения», – цитирует The Washington Times подписанное соглашение. Таким образом, если по Украине будет нанесен ядерный удар (неужели со стороны России?), Китай обязуется отплатить её обидчику тем же.

Взамен Киев обещает не оказывать какую-либо поддержку Тайваню, который Китай считает своей территорией. Не исключено, что эти гарантии и стали поводом к заключению соглашения.

На эту темуРоссийский газ повысит продолжительность жизни в Китае
Россия и Китай договорились торговать на 100 млрд долларов
Россия и Китай укрепляют свой союз в рамках ШОС
Марьян Беленький: Пора кормить Пекин


Ключевые слова: Китай, Виктор Янукович, Украина, непризнанные государства, атомное оружие, Тайвань
После того, как Китай взяли под контроль коммунисты, а руководство Китайской Республики бежало на Тайвань, большинство стран мира признало легитимным правительством Поднебесной «Гоминьдан». Но с тех пор Пекин окреп и аннулировал почти все изначальные дипломатические успехи Тайбэя. Сейчас Тайвань официально признают всего 22 государства – мелкие страны Африки, Южной Америки и Океании, а также Ватикан. При этом со многими другими странами Тайбэй контактирует через свои культурные и экономические представительства.

После развала СССР, когда в Европе и Азии образовалось полтора десятка новых государств, Тайвань попробовал добиться их признания. На первом этапе у него это получалось, однако Пекин напряг дипломатические мышцы настолько, что по сей день контакты с мятежным островом поддерживает только одна страна постсоветского пространства – Россия.

Украину Тайбэй кадрил особенно активно, и в 1996 году в Киев прибыл с визитом теперь уже бывший премьер-министр Тайваня Лянь Чжань. К тому моменту Тайвань уже являлся третьим по значимости торговым партнером Украины в Азии после Китая и Турции, но претендовал на большее. Стороны активно обсуждали сотрудничество в космической области, металлургической промышленности и приборостроении, но более всего Чжань интересовался военной и авиационной техникой, начинку для которой Украина производит еще со времен СССР. Стороны вроде бы договорились, но Китай отреагировал на визит Чжаня столь резко и был столь последователен, что Киев вынужден был отыграть назад и заморозить всяческие контакты с Тайванем. Через несколько лет Тайбэй предпринял еще одну попытку и вновь послал гонца в Киев, но с тех пор как отрезало. На первый взгляд.

На ваш взгляд

Какой стратегии должна придерживаться Россия по отношению к Украине?
Отпустить Украину навсегда в Европу без надежды на возвращение
Отпустить Украину и идти в Европу вслед за ней
Отпустить Украину на время, чтобы она обожглась в Европе и вернулась обратно
Не отпускать, поддерживать действующую власть (Януковича)
Не отпускать, найти на Украине пророссийские силы и поддерживать их приход к власти
Иной (указать в комментариях)
Обсуждение: 364 комментария
Нельзя полностью исключать того, что в поисках денег украинское правительство так или иначе прощупывало и тайваньскую почву, но подтверждений этому в распоряжении газеты ВЗГЛЯД нет. Другое дело, что правительство Китая в данном плане информировано гораздо лучше, поэтому, возможно, и отсекло поползновения Тайбэя, предоставив Киеву взамен гарантии ядерной защиты.

Но скорее всего это простая формальность. Гарантии ядерной безопасности (в смысле – ненападения) Китай предоставил Украине еще в 1994 году – последним из официальных ядерных держав. А Виктор Янукович на встрече с Ху Цзиньтао три года назад гарантировал, что Украина признает территориальную целостность Китая, а официальных контактов с Тайванем не имеет, и иметь не планирует. Что же касается возможного ответа на ядерное вторжение на Украину, то с Китая не убудет: сценарий того, что на Украину кто-то может пойти атомной войной, пока находится в области научной фантастики.

Таким образом, The Washington Times, вероятно, раздувает сенсацию на ровном месте. Но это не отменяет и того, что сотрудничество Пекина и Киева развивается довольно динамично, и подписание упомянутого соглашения полноценная часть внешнеполитической стратегии Пекина.

В частности, то же издание отмечает, что Китай использует Украину, дабы обойти права интеллектуальной собственности на авиационные и ракетные технологии России. А именно: скупает у Киева старые модели самолетов российского КБ «Сухой», которые потом просто воспроизводит. Это похоже на правду: ВПК РФ и Украины взаимосвязаны, а Поднебесная действительно промышляет пиратством российских технологий, несмотря на стратегическое сотрудничество с Москвой. Решить эту проблему у российской дипломатии пока не получается. Янукович же со своей стороны буквально горит идеей развивать с Китаем совместные проекты по авиастроительной части.

Кроме того, Поднебесную интересуют земли Украины. Согласно информации ряда китайских изданий, Пекин планирует взять в аренду у Киева 3 миллиона гектаров сельскохозяйственных угодий сроком на полвека. Это на один миллион гектаров больше, чем суммарная площадь арендуемых Китаем земель во всем мире. Дело в том, что продовольственная безопасность является довольно острой проблемой для КНР, где проживает более 1,3 миллиарда человек. Вряд ли эта ситуация усложнится ввиду идущей в КНР урбанизации (сейчас в городах проживает чуть более половины населения страны), так как среди сельских жителей немало тех, кого относят к «избыточной рабочей силе». Но новых плодородных земель Китаю взять и впрямь негде.

Популярные материалы Минобрнауки: Десятки миллионов человек больше не говорят по-русски
Литовский политик потребовала объявить Газманова персоной нон грата
Дели протестует: Индийский дипломат арестована в США прямо на улице

«Дозоры» - запрещенная игра

Имеются несколько совместные проектов и в рамках стратегии Украины по снижению импортозависимости в сфере энергетики. Так, Пекин уже согласился совместно разведывать запасы энергоносителей в акватории Черного моря и инвестировать средства в строительство четырех заводов по производству синтетического газа, основным материалом для производство которого является уголь. Подобных проектов у Пекина и Киева несколько, и упомянутый выше кредит «Нафтогазу» выделялся, в том числе, под них.

Также Китай закупает у Украины десантные корабли на воздушной подушке класса «Бизон и «Зубр», а единственный авианосц Поднебесной «Ляонин» - это бывший украинский Варяг». Имеются и другие проекты. В целом Виктор Янукович еще несколько лет назад определил сотрудничество с Китаем как «национальный приоритет», позднее стороны подписали декларацию об «установлении и развитии стратегического партнерства», а сейчас, получается, вышли на очередной уровень. Отношения двух стран, значительно охладевшие при Ющенко, сейчас находятся на подъеме, благо стороны действительно нашли общий язык на почве инвестиций. Украина рассматривает сотрудничество с Китаем в качестве противовеса отношением с Россией и ЕС, Китай Украину – как плацдарм экономической экспансии в Европу. Визит Януковича в Пекин местные СМИ освещался именно в этом контексте.

Reideris to VVER, 2013 12 13 02:43
"Kadangi rinkimus Į Reichstagą 1932m.laimėjo
nacionalistai(nacistai),P.fon Hindenburgas paskyrė
Hitlerį reichskancleriu...rašo "Vikpedija"Aišku"Vikpedija"
jums ne rodiklis:)))

to VVER, 2013 12 12 23:04
Gerai, baigiu, atsakyk i mano anksciau pateiktus klausimus, o ne toliau vesk diskusija i sona, bandydamas isvengti atsakymu.

Pabaigai. Hitleris nebuvo isrinktas. Hitleris pasinaudoamas demokratiniais procesais teisetai uzgrobe valdzia. Turedamas valdzia valstybe reformavo ir itvirtino vado kulta bei autoritarini rezima. Jeigu butum perskaite Mazower Dark Continetn, zinotum, kad dauguma europos vlstybiu traktavo demokratija kaip nevykusia sistema.

Ir griztam prie temos, ka kalba turi bendro su ES uzsienio politikos analizavimu o tuo labiau kaip ta kalba apskritai patvirtina ir palygina kad ES uzsienio politika yra ekspansine imperialistine?

VVER, 2013 12 12 20:32
"Tam, kad galetu teisti nazius ir panaikinti "chain of the command" teisine ginyba."

Tai, tavo nuomone, Hitleris buvo išrinktas teisėtai???????????

Šaltis iš Novosibirsko, 2013 12 12 14:50
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-krastas/Prie-ruso-man-buvo-geriau
Skiriama "muitų sąjungos" lobistams.

to VVER, 2013 12 11 23:37
Tam, kad galetu teisti nazius ir panaikinti "chain of the command" teisine ginyba. Bet kalba eina ne apie naziu teisetuma, as net neminejau, kad hitleris demokratiskai isrinktas. Ir apskritai mano pavyzdis demonstruoja kad tiketi kalbomis kurios apibrezia tam tikra specifine ideologija ar policy area yra absurdiska.

Ir man jus vistiek nepaaiskinot ka ta kalba turi bendro su pagrindimu kad ES uzsienio politika imperialistine, kiek prasiau tiek vangus atsakymai arba temu nukreipimai, gal baigsite is saves pokstininka daryti?

Ir siaip jeigu bandai primesti, labai kieta sunkiai sekasi. Skaitom M. Mazower: Dark Continent. Mokomes apie "demokratinius" rezimus ir apskritai apie demokracija 1919-1945.

P.S. Kiek paciam metu? As jau seniai ne vaikelis :)) pagal jusu zinias gal but maximum 17 ir pats turite ;)))

VVER, 2013 12 11 23:24
O Niurnbergo tribunolas pripažino Hitlerį ir jo partiją teisėta Vokietijos valdžia, ar nelabai?

to VVER, 2013 12 11 22:54
O Hitleris, teisetai atejo i valdzia ar nelabai? :)

VVER, 2013 12 11 22:27
Asmeniškai, aš nežinau, ar tu vaikelis, bet iš tavo komemtarų tai tikrai matosi :)))

Pavyzdžiui, kad teigtum, kad Hitleris buvo demokratiškai išrinktas, tai tikrai turi būti vaikelis, nieko nesusivokiantis, arba tiesiog debilas :DDDDDDD
Tai kuris iš tų dviejų esi? :)))

sd to VVER, 2013 12 11 21:56
Oho geras, as vaikelis ir nezinau kas yra demokratija ir kaip ji veikia :/ pasirodo Tu zinai. Gal gali paaiskinti? Kaip demokratija susijusi siuo atveju su prezidento pasisakimu ir kokia tai itaka turi analizuojant ES uzsienio politika ir prieinat prie isvados kad ES uzsieni politika yra ekspansine/imperialistine (konkreciai ignoruojant fakta kad ES uzsienio politika yra kebli tema, zinant, ka ES nera-yra valstybe). Taip pat man labai idomu is kur tu taip gerai nusimanai apie demokratija ir kas tai yra? Nes net siandien mokslininkai nesutari del demokratijos koncepcijos (turint omeny didelia ivairove jos formu)

http://tinyurl.com/qc9kpss

Tavo prezidentas daugiau diskutavo apie "nedemokratiska" Europos sajunga ir jos siekios gilesniai integracijai, bei priesiskuma supranacionalumui. Jis nesneka apie ES uzsienio politika, nediskutuoja nieko apie CFSP/CSDP nediskutuoja nieko apie normative power ir nediskutuoja nieko apie Common Commercial Policy taip pat nediskutuoja nieko apie EUAID. Jis sneka visiem gerai zinomus dalykus apie democracy deficit ir unelected EU beurocracy.

Pateikiau Moravsciko versija, kurioje jis aiskiai isdesto, kodel ES yra ne tik demokratiska bet ir teiseta.

Tavo argumentas konkreciai nepaaiskino kodel ES uzsienio politika ir ekspansine ir imperialistine.

Bandei cia kazka pasauti gero, bet eilini karta nusisnekejai.

Ir jeigu tu manai, kalba pasakyta demokratiskai isrinkto prezidento yra kompetetinga ir puikiai tinkanti tavo teigini. Siulau sustoti ir pamastyti. Hitleris taip pat daug kalbu dave, ir visi zinome kaip viskas baigesi.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 11 21:53
VIDMANTAS TO sd to VVER
1.DU PROTINGI ZMONES KALBA APIE ES UZSENIO POLITIKA
KADA NERA
ES KONSTITUCIJOS PAGRINDINIO SALIES ISTATYMO
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

AR NE JUOKDARIU DARBAS
KIEK KARTU PIRSTELEJO CEKIJOS PREZIDENTAS

ES NERA NET UZSIENIO MINISTERIJOS
NORMALAUS PASIENIO

APLAMAI KAIP AS SNEKECIAU APIE LIETUVOS UZSIENIO POLITIKA JEI NEBUTU LT KONSTITUCIJOS IR LT UZSIENIO REIKALU MUNIUSTERIJOS
KAIP TIE DU LT DIPLOMATAI IDETUMEM SEMECKU BUTKEVICIUI

GAL JUMS REIKETU SEMECKU DAROTES IS PROTINGU VYRU TURGO BOBOMIS

VVER, 2013 12 11 21:28
"Vieno zmogaus zodziai visos salies? Ka tu cia nusisneki, ar tu suvoki kokia nesamone cia pasakei? Prie ko cia ka prezidentas sako ir zmones mano"

Vaikeli, tu gal pasidomėk, kas yra demokratija, kam ji reikalinga, ir suprasi, apie ką aš kalbu :))

"Nori pasakyti, kad "public opinion" yra svarbiau negu empiriskai/analitinio pobudzio mokslinis tyrimas?"

Tai- visiškai skirtingi dalykai. Nesuprantu, kam juos lyginti?



"Ir nori pasakyti, kad daugiau nei 75% salies zmoniu(kurie balsavo uz prisijungima prie ES) yra siaip kas, kvaili, durni, apgauti?"

Nesuprantu. Niekas iš tų dalykų. Jei tu iki galo žiūrėjai mano pateiktą video, Vaclavas Klausas nepasisakė PRIEŠ ES, jis pasisakė prieš tam tikras politikos kryptis, peršamas tam tikrų ES viršūnėlių.

sd to VVER, 2013 12 11 20:40
Vieno zmogaus zodziai visos salies? Ka tu cia nusisneki, ar tu suvoki kokia nesamone cia pasakei? Prie ko cia ka prezidentas sako ir zmones mano, o tuo labiau, ka tai turi bendra analizuojant ar EU demokratiska ir ar EU uzsienio politika nera ekspansine/impereialistine?


Nori pasakyti, kad "public opinion" yra svarbiau negu empiriskai/analitinio pobudzio mokslinis tyrimas?

Ir nori pasakyti, kad daugiau nei 75% salies zmoniu(kurie balsavo uz prisijungima prie ES) yra siaip kas, kvaili, durni, apgauti?

Nesuprantu as biski, kaip tu cia jungi, prezidento kalba su zmoniu balsu ir EU uzsienio politika. Kazkur cia blaskais..

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 11 20:16
VIDMANTAS TO SD
1.KALBI AUKSTOMIS FRAZEMIS
AR SKITI KAS YRA NUGALETOJAS?
IR KAS YRA PRALAIMETOJAS?
IR KAIP SENA KARO KALBA VADINAMAS PRALAIMETOJAS?

2.PO ANTRO PASAULINIO KARO LIKO TIK TRYS JULIJAI CEZARIAI LAIMEJE KARA STALINAS-RUSIJA,RUZVELTAS-JAV,IR CERCELIS -UK

KITOS VISOS LIKUSIOS SALIS TAME TARPE VOKIETIJA,JAPONIJA,PRANCUZIJA IR KITOS YRA KARA PRALAIMEJUSIOS VALSTYBES SENA KARO TERMENOLOGIJA VERGAI

3.PO TO TIE TRYS KAVBOJAI KAD TAU AISKIAU BUTU
PADALINO PASAULI I TRYS TORTO GABALIUKUS PASIDARE DARZINES-SAVO ITAKOS ZONAS IR I TAS DARZINES-ITAKOS ZONAS SUVARE NUGALETAS VALSTYBES-ARKLIUS

PO TO JAV KAVBOJUS MATYDAMAS KAD GERIA RUSIJOS KAVBOJUS ELCINAS PAVOGE IS JO KELIUS ARKLIUS-SOCIALISTINES VALSTYBES,ATEJO NAUJAS RUSIJOS KAVBOJUS PUTINAS IR SAKO GAUSI I DANTYS JAV KAVBOJAU JEI VOGSI MANO ARKLIUS SOCIALISTINES VALSTYBES,TU DAR NESUMOKEJAI UZ PAVOGTUS AS TAU JU NEDOVANUOJAU

STAI TAU TRUMPA POLITIKA BE AUKSTU FRAZIU IR EMPIRINIU ISVEDZIOJIMU DLIA OSOBO TUPYX

VVER, 2013 12 11 20:11
Gerai, štai tau empirinis pagrindimas:
Tu gali vadinti Vaclavą Klausą, kaip tik nori:
"centro-desnes, skandalingu ir visiems gerai zinomu euroskeptiku", konservatoriu, liberalu, komunistu, durnium, genijum, eurofobu, homofobu, žaliuoju, BET KUO.
Tačiau tas faktas, kad jis buvo legaliai išrinktas atstovauti savo valstybę, nepadaro jo žodžių (bent jau iš dalies) ir visos šalies žodžiais? Tu gali vadint euroskeptiku VIENĄ žmogų, bet jei jau taip vadini VISĄ valstybę, tai tikrai, žmogau, su savim kažkokių bėdų turi :DDD

sd, 2013 12 11 19:07
Visu pirma as "netikiu" argumentais, o juos kritiskai analizuoju. Visu antra cia jau Jusu reikalas kuo remiates ar centro-desnes, skandalingo ir visiems gerai zinomo euroskeptiko subjektyvia nuomone, ar empiriskai ir pagristais moksliniais tyrimais.

Mano nuomone, tokie teiginiai, kaip kad Jus iskelet, paremti subjektyvia kalba(kuri praktiskai neanalizuoja ES uzsienio politikos "lyginamosios politikos metodu" )yra tusciaverciai.

Ir cia ne tas momentas, kai vienas sutinka arba nesutinka su kito nuomone. Cia teisingai arba neteisingai. Siuo atveju su savo teiginiu smarkiai nusisnekejote. Jeigu Jus nuosirdziai tikite, kad ES uzsienio politika yra ekspansine ir nesiskiria nuo minetu imperiju (tiksliai nezinau ka turejote omenyje) tai siulyciai grizti prie savo ziniu saltinio ir gerai perzvelgti is epistemologines puses.


VVER, 2013 12 11 18:34
Tikėti mano argumentais, ar ne,- tavo reikalas. Tačiau ten yra ES narės Čekijos demokratiškai išrinkto prezidento žodžiai. Turint omeny tai, aš manau, šie žodžiai tikrai nėra be pagrindo.

sd to VVER, 2013 12 11 16:20
Cia visas Jusu argumentas?

http://www.princeton.edu/~amoravcs/library/deficit.pdf

VVER to sd, 2013 12 11 14:50
Tu gal aklas? Specialiai tau adresavau nuorodą:
http://www.youtube.com/watch?v=ljAANHPkrAE

sd to VVER, 2013 12 11 11:30
"Dabartinė ES politika niekuo nesiskiria nuo tų ekspansinių imperijų, kurias bėje, dauguma čia rašančių taip niekinat (todėl dar keisčiau, kodėl taip remiat ES :)) )."

Atsakykite, kuo grindziate sia savo ideja?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 10 22:11
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI

8. В современных условиях
такая трансформация
технически просто осуществима
через перевод всех расчетов
в электронный вид
и полный отказ от бумажных денег

(как это запланировано в Японии к 2014 году).
Техническая база уже заложена
не только многочисленными системами эквайринга
(и программой создания
национальной расчётной системы
в России).


В основе самой теории Гезелля
лежит простой постулат
о том
, что деньги должны быть
«инструментом обмена
и больше ничем».

ПОВТОРЕНИЕ КОНФИСКАЦИОННОГО СЦЕНАРИЯ 1932 ГОДА


Отметим,
что установления реальных
отрицательных процентных ставок
можно достичь
только путём избавления
от бумажных денег
и 100% перехода
на электронные расчёты,
одновременно изымая
у населения бумажные доллары.

По аналогии с реквизиционным
«Указом №6102»
Ф.Рузвельта от 5 апреля 1933 года,
согласно которому ошарашенному населению
предлагалось сдать
все свои золотые сбережения
до 1 мая 1933 года
в обмен на бумажные
долговые обязательства ФРС.

Нарушителям грозило
10-летнее тюремное заключение
и штраф $ 10.000
- эквивалент $ 200.000 сегодня.

Выступление
«потомственного финансиста»
Саммерса
на Научно-исследовательском конференции МВФ
«вызвало настоящий ажиотаж»
и было объявлено
«блестящей, лаконичной и новаторской презентацией
наиболее актуальному экономическому вопросу
нашего времени».

Своего соплеменника,
естественно, расхвалил в своём блоге в NYTimes
«поп-звезда от экономики»
Пол Кругман,

который заявил,
что он-де «думал в том же духе»,
и «намекал на этот выход из ситуации
в различных трудах.
Но формулировка Ларри
намного ярче,
более настойчива
и в целом лучше,
чем все, что я сделал.
Будь ты проклят
, Красный барон
Ларри Саммерс!».

За этой завистливой похвалой
у Кругмана
последовал целый набор банальностей
, которые нет смысла пересказывать
, но стоит выделить
лишь две ключевые фразы
– «реконструировать всю нашу денежную систему
- скажем,
устранить бумажные деньги
и платить
отрицательные процентные ставки
по депозитам»

и «в МВФ Ларри произнёс не просто интересную речь. Он предложил радикальный манифеста. И я очень боюсь, что он может быть прав».

Т.е.
нобелевский лауреат
по экономике
Кругман
не зря получил свою премию
– его озвучка предполагает
и «глобальный кидок»
всех иностранных
держателей долларов.

Что касается выступления
лари Саммерса,
то, увы
, ничего принципиально
нового в нём не было.

Констатировав,
что за последние 50 лет
Федеральная резервная система
последовательно снижала
краткосрочные процентные ставки
для стимулирования
экономического роста.

Закономерно дойдя
до нулевой нижней границы,
которая ограничила ФРС
в её монетарной возможности
по «стимуляции экономики».

Чтобы компенсировать лимит
нулевой нижней границы,
ФРС использовала
эмиссионный механизм
«количественных смягчений»
(QE)

, дабы попытаться добиться
«увеличения инвестиций»
. Но мы-то прекрасно понимаем
, деньги давно перестали быть
«дефицитным товаром»,
более того,
в мире наблюдается явный их
«кризис перепроизводства»

- деньги,
по сути, просто
«некуда инвестировать».

В результате
все триллионы долларов
от QE
ушли на более
«доходные»
спекулятивные операции
по получения
«денег из денег»
, а не
в реальную экономику.

Саммерс озвучил,
что реальная процентная ставка
и сегодня ниже нуля
, поскольку учетная ставка
ниже инфляции,
которая съедает
стоимость денег.

В результате получается,
что при количественном возрастании
общей денежной массы,
их реальная стоимость
уменьшается.

При этом ФРС потеряла власть
- способность
к манипулированию экономикой
и уже ничего не может сделать
(отметим,
что болезнь настолько запущена

Экономика США
уже находится на последнем издыхании,
жизнь на рынках облигаций и акций
поддерживается лишь
благодаря не имеющим
прецедентов в истории мерам ФРС
по закачиванию ликвидности
и печатанию денег.

США готовятся сбрасывать бумажные доллары,
чтобы ввести
деньги Геззеля
2 декабря 2013,
Кирилл Мямлин

Кто получит дивиденды с нового Бреттон-Вудса?

SKAITYKYTE IR MASTYKITE KOKIA BUS JAV FINANSU REFORMA CIA TIK CVETOCKI,JAGODKY BUS VELIAU








VVER, 2013 12 10 17:32
To Vytenis:
Jos nepasirašė, parafavo. Net dešinėj pusėj čia yra straipsnis apie tai :))

To sd:
http://www.youtube.com/watch?v=ljAANHPkrAE

ei marozas?, 2013 12 10 12:10
Paaiskink man prasau kaip doleris nuvertes keiciant santykiu 1 prie 100. Maniau pinigu verte mazina infliacija arba defoltas, o Marozas isrado nauja sistema. Ir kaip toks zmogus nera klaunas? Beje Rusijoj ir Baltarusijoj buvo ivykdytas defoltas, bet Rusija tau yra klestinti salis :-)

Gal dar paaiskink man kodel Putinas grasino uzdaryt siena su Ukraina jai pasirasius laisvos prekybos sutarti? Atsakysiu: nes bijojo, kad Rusija bus uzversta pigesnem ir kokybeskesnem prekem is vakaru europos. Tai kieno pramone nekonkurencinga? :-)

Nuosirdziai gaila man taves...

Marozui-Navozui, 2013 12 10 10:11
nu kiekvieną teiginį galima laisvai paneigti. Tiesiog neįtikėtinas šio emigranto aklumas (turiu omeny ne regėjimą). Tiesiog neturiu laiko kišti rankų į šitą š...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 12 10 08:58

Rytų partnerystė:
pasitarimas baigėsi – kas toliau?

1.KAS TOLIAU?
VAKARAI GAVO SALTA DUSA APSIJUOKE PRIES VISA PASAULI PER SAVO PASIPUTYMA ZEMINANT BUVUSIAS SOCIALISTINES RESPUBLIKAS

2.NEGANA NESUSITVARKO EUROPOS SAJUNGOJE
KURI NETURI
ES KONSTITUCIJOS
ES KARUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

PATYRE PILNA FIASKO SU RUSIJA KURIA 2012 PLANAVO PADALINTI I DAUGELI SKANIU GABALIUKU

3.VAKARAI IKI SIOL NESUPRATO KAD PUTINAS NE PIJOKAS ELCINAS KURIS SOKA PAGAL VAKARU MUZIKA
O YRA ANTRO PASAULINIO KARO NUGALETOJOS VALSTYBES ATSTOVAS IR KURIS NELEIS VOGTI IS JO GARDO-ITAKOS ZONOS ARKLIU-SOCIALISTINIU VALSTYBIU

4.RUSIJA DARO KITA ITAKOS ZONA EVRAZIJA
JAV BRESTA FINANSU REFORMA BUS IVESTAS AMERAS IR ELEKTRONINIAI PINIGAI
JAV VIDUJE DOLERIS I AMERA BUS KEICIAMAS 100:1
TAI REISKIA KAD Jav PILIECIU SANTAUPOS SUMAZES 100 KARTU.JAV KEIS AMERA I DOLERI TARP VALSTYBIU 1:1000 GAL IR DAUGIAU TAI REISKIA KAD
VALSTUBES PATYRS NUOSTOLI 1000 KARTU
SLAPTAME PASITARIME BANKININKAI DEL TO SUTARE
UK BUS PAGRINDINIUS OPERATORIUS PARDAVINES KINIJOS VALIUTA JANI

AS MANAU PO VAKARU FIASKO SU UKRAINA 2015 KAI PRASIDES EVRAZIJA VISI VAZIUOS I TEN NES VAKARUOSE NERA KA VEIKTI GAMYKLOS DIRBA ANT DARBO NASUMO MAKSIMUMO DAUGIAU NEISTVERS,DARBO JEGA SENSTA,PRODUKCIJA NEKOKYBISKA,ANTISAANITARINESE SALYGUOSE GAMINAMA

sd, 2013 12 09 22:26
"Dabartinė ES politika niekuo nesiskiria nuo tų ekspansinių imperijų, kurias bėje, dauguma čia rašančių taip niekinat (todėl dar keisčiau, kodėl taip remiat ES :)) )."

Gal butu galima suzinoti, kuo grindziate sia savo idjea?

Vytenis to VVER, 2013 12 09 22:00
"Jei jau taip pasiteisino, tai gal galima sąrašiuką šalių, kurios asociacijos sutartį pasirašė? :))"
----------
Gruzija ir Moldova pasirašė.

VVER, 2013 12 09 20:30
To vainachas:
"Žinoma, ji turi trūkumų, nesgi stoja nedemokratinės šalys, tai su jomis juodas darbas. Fiasco RP nepatyrė, nes jai dar tik 4 metai,o naujų narių įtraukimas yra skausmingas , "iš reikalo", nes skubama jas integruoti į Vakarų erdvę, kad jos kaip Ukraina nepatektų Putinui."

Va būtent todėl, kad jos tikslas yra "forsuotai" sueuropinti rytus, ji ir yra fiasko :))

Dabartinė ES politika niekuo nesiskiria nuo tų ekspansinių imperijų, kurias bėje, dauguma čia rašančių taip niekinat (todėl dar keisčiau, kodėl taip remiat ES :)) ).

Apie Čėčėniją aš už nieką neturiu atsiprašyti. Faktas lieka, Dudajevas buvo toks pat diktatorius, kaip dabar Kadyrovas.


Hmm, 2013 12 09 20:19
Man tai fiasko atrodo Rusijos muitu sajunga, pagrista geopolitiniu spaudimu ir Masvkos absoliuciu dominavimu. I civilizuota, demokratine integracija ne is tolo nepanasu. Esme tame, kas nutiktu jeigu staiga Rusijos geopolitine jega sugriutu?



vainachas, 2013 12 09 19:25
VVER, tu ir čia nusišneki, ne tik Dudajevo atveju. Nebūk toks kategoriškas apie RP. Žinoma, ji turi trūkumų, nesgi stoja nedemokratinės šalys, tai su jomis juodas darbas. Fiasco RP nepatyrė, nes jai dar tik 4 metai,o naujų narių įtraukimas yra skausmingas , "iš reikalo", nes skubama jas integruoti į Vakarų erdvę, kad jos kaip Ukraina nepatektų Putinui. Tai va ir visa politika. Dabar tu pradėsi suokti apie ES krizę, apie mūsų valdžios bjaurumną. Viskas taip , bet nemaišyk kisieliaus su arbata... Būk geras, patylėk, nes reiks atsiprašyti kaip ir Čečėnijos atveju.

Dėdė, 2013 12 09 18:49
Tai tu atrodai kaip tavo tėvų fiasko.

VVER, 2013 12 09 17:32
"Vienu metu buvo daug kalbų apie tai, kad Europos Sąjungos Rytų partnerystės (RP) programa yra neefektyvi ir neturi ateities. Tokių abejonių kyla ir šiandien (pirmiausia, žinoma, abejoja Rusija). Tačiau Ukrainos istorija su Asociacijos sutartimi parodė, kad RP iniciatyva pasiteisino."

Jei jau taip pasiteisino, tai gal galima sąrašiuką šalių, kurios asociacijos sutartį pasirašė? :))

Nes dabar, tokie palyginimai, kaip "Be ypatingų pastangų ES privertė Maskvą taip įtempti visus savo „raumenis“," man, tiesą sakant, labiau primena porno, o ne diplomatiją :DDDDDDDDD

Kitaip tariant, kaip ir rašiau jau anksčiau, man ta rytų partnerystė atrodo, kaip fiasko, o ne sėkminga programa.

labusas, 2013 12 09 13:23
šiaip jau straipsniukas vienas iš geresnių, Vadimas atsipalaidavęs interpretuoja ES-Lietuva-Ukraina-Rusija liniją, nors yra menkųš netikslumų, pvz., vertinant neva pozityvų Linkevičiaus elgesį, rašoma ne Barrosas, bet Barosso ir t.t. Bet tai smulkmenos

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras