Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Rusija
 
  V. Putino metinis pranešimas: viskas, kas paskelbta, turi būti įgyvendinta! (45)

Komentarai:

KAY, 2014 01 30 21:47
Vadimai, nenori issitrinti sio sakinio "Apskritai tenka pripažinti, kad V. Putinas labai gerai išmoko Vakarų dvejopų standartų taktiką"? Kazkaip sau ikandai, liberale.

Dėdė, 2014 01 14 23:55
Jokia čia fašistinė. Rusijoje ir kitur seniau lūzeriai nusišaudavo. Abejoju ar sugebėtum. Tai bent gali pasikart.

londonas, 2014 01 13 15:19
nu va ir vel....jokiu argumentu....linksti prie fasistiniu ideju dedule:))

Dėdė, 2014 01 13 12:17
Siūlau pasikart, kolega... Nebėr tau gyvenimo...

londonas, 2014 01 12 21:44
JAV normali valstybe o sitaip apleisti KELIU MILIJONU miesta..... normaliausia valstybe....o sitaip apleisti miliojonus SAVU PILIECIU......kaskokia NENORMALI VALSTYBE............................

londonas, 2014 01 12 21:41
prisimink DETROITA.......DETROITA...........baisu kaip taip apleisti milijonini miesta..........

Dėdė, 2014 01 12 19:35
Prisimink Čeliabinską, prisimink Magnitogorską, kurie vadinami Rusijos Čikaga arba Bombėjumi, nes šiukšlynai...

londonas to dede, 2014 01 11 10:47
prisimink kazane:) miestas svyti,sutvarkytas grazus:) prisimink kaluga:) kuri vadinama rusijos detroitu ir kurioje bedarbyste siekia berods jei neklystu 2 procentus:)prisimink soci:) kuris svyti:) vladivostoka kuris per pastaruosius keleta metu tikrai pasikeites,prisimink tapati grozno miesta:)tik nepamirsk POKYCIAMS reikia laiko,ir tikrai rusai nespes nutiesti naujo kelio iki tol kol tu baiksi savo eilini komentara:)tad gali kritikuoti,suo loja karavanas eina.....

londonas to dede, 2014 01 11 10:35
nu ka as galiu pasakyti tu ir vel neturi jokiu argumentu,katik dali komentatoriu isvadinai ISIGIMELIAIS:) saunu taip ir toliau

londonas to raideris, 2014 01 11 10:32
vadovaujantis tokia logika tada as nepasitikiu nei viena vakaru valstybiu statistine agentura,nei viena, jos visos meluoja:) o jei naudojiesi vakaru statistika tada.....o del brendu??? VTB capital(londono centre didziule VTB CAPITAL veleva salia rusijos veliavos plevesuoja salia bank of england pastato),kasperskyj,lukoil,mail.ru,ar manai kad mail.ru ne brendas???suhoj,sios firmos lektuvus perka italai,amerikieciai,roselmas-kombainus perka netik lietuviai bet ir amerikieciai kanadieciai,KAMAZ,ginklu firmos ivairios siunciu nuoroda paziurek paskaityk cia yra daugiau rusisku brendu- http://www.bestbrand.ru/programm/brands/beto nereiktu uzmirsti dektineles.....ruskij standart LABAI populiari londone ir netik:) lietuvos prekybos centruose gali rasti ir kitokiu rusisku prekiu tokiu kaip: aliejus,majonezas,sultys,alus,KOSMETIKA,MUILAS,ketciupaiuzeik i litagros prekybos centrus ten dar daugiau rusisku prekiu,nuo varstu iki ivairiausiu varikliu ir panasiai.dabar apie rusisku prekiu paplitima:) nereikia apsigauti,jei tu nematai rusisku prekiu ES tai atsimink kad rusija ir ES tai skirtingi ekonominai blokai kuriuos skiria sienos,..nors rusija ir yra pasaulio prekybos organizacijo nare tai dar nieko nereiskia, nes si organizacija NERA laisvos prekybos organizacija,ji tik REGLAMENTUOJA IR NUSTATO TAM TIKRAS TAISYKLES PREKYBOS todel ES kontroliuoja rusisku prekiu patekima i savo rinka,tapati daro ir rusija,dar brendu??? GAZPROM :)labai geras brendas:)ir kaip matai nevien zaliaviniai brendai:) o dar kur atomstrojexsport??? geras brendas net suomijoje dirba:)

Dėdė, 2014 01 11 07:47
Dar labai svarbu žmogaus teisės ir aplinka, kurioje gyvena žmonės. Pamiršk Maskvą ir Piterį. Kur keliai, kokia tų žmonių buitis? Už anekdotus pradėjo sodint į kalėjimą. Ar čia jums, išsigimėliams, ne argumentai?

Reideris VVER ir londonui, 2014 01 11 06:11
Būtų įdomu sužinot,kokiais šaltiniais rėmėties teikdami,
kad Rusija gauna tik 50proc.biudžeto iš žaliavų...
Jei tai RIA Novasti(ir pan.) ar Rusijos statistikos departamento duomenis tada viskas aišku:)):))
Realesni skaičiai būtų 60-70proc....dar maždaug 10-15
yra susiejusios pajamos su naftos gavyba(transportavimas
remontas,aptarnavimas ir t.t)...10 proc.karinė produkcija(pardavimai dengti Rusijos kreditais:)):))
Taigi lieka 15-20proc.Na ir pabaigai klausimas:
Koks Rusijos prekės ženklas yra žinomas Vakaruose?

londonas, 2014 01 10 22:29
TEISYNGAI:) pelno marza nuo zaliavu pardavimo didesne nei kitu ekonomikos sriciu,bet zmoniu santikis uzimtu tam tikrose ekonomikos sakose skiriasi.zaliavu gamyboje zymiai maziau zmoniu dyrba nei kitose srutyse:)tad....

VVER, 2014 01 10 22:19
50 procentų federalinio biudžeto... Problemėlė ta, kad daugelis geo genijų nežino kad RUS yra federacija, ir todėl turi dar ir apskričių biudžetus :DDD
Kuriuose iškasenų procentas varijuoja nuo regiono. Pvz. Kokioje Maskvoje gauti mokesčiai už naftos gavybą yra, žinoma, nulis :DD

londonas to dede, 2014 01 10 20:59
daug kas:) ponas dede:) mes juk kalbejom apie lyginima.reikia lyginti,jus sakote zaliavos, as sutinku, sutinku kad 50 procentu biudzeto...o kita 50 kitos ekonomikos sritys, jei juk kita 50 procentu puse lygiai taipat svarbi kaipir zaliavine, jus su tuo nesutinkate??kodeljus sakote kad rusija nenormali salis???kas anot jusu yra normalumas?????

Dėdė, 2014 01 10 20:16
Tai kas būtų diskusijos objektas? Čia tik blevyzgos.

londonas to dede, 2014 01 10 19:43
as labai atsiprasau nepastebejau zodelio to....soriukas,o va is tavo burnos vel....vemalai paistalai......kur diskusija??? neturiu laiko ir panasiai:)apgailetina

Dėdė, 2014 01 10 19:18
Neperskaitau tų tavo vėmalų. Tik nieko nerašiau apie Korėją.

londonas to dede, 2014 01 10 18:53
tu dar paminejai p koreja???, gal tu kaska sumaisei??? gal vietoje p pamirsai irasyti......lietuviska klaviatura isijungiau del taves :)))) gal pamirsai irasyti š??? šiaurės???? koreja?? nes pietu koreja LABAI TURTINGA SALIS va cia sutavim sutinku zaliavu nulis o salis turtinga:)))

londonas to dede, 2014 01 10 18:49
o kaip suprasti ,kad JAV nieko geresnio nesugalvojo kaip tik praturteti is skalunu duju gamybos? tik ir skamba kokia nauda sios dujos jau teikia ir suteiks ateityje:) rusija gauna apie 50 procentu pajamu is is zaliavu eksporto, SAUNU,okas like 50????????A?? tu jei esi toks proto bokstas pasnekek apie likusia pajamu dali??? nieko nezinai?? anot taves normalios salys tik vakaruose? grysk i mokykla :) gero vakaro tau:)

To Dėdė, 2014 01 10 17:51
Žinai, prieš 40 metų ta patį sakė apie P. Korėją....

Dėdė, 2014 01 10 13:34
Rusija NIEKADA nesugebės praturtėt. Turtingi bus tik tokie kaip putinas. Tai ir yra visa esmė. Ką turėjo gero ir gražaus jie sunaikino per paskutinį šimtmetį. O dvasinę ubagystę lydi ir materialinė. Nesuprantu to noro rodyti Rusiją kaip normalią lygiavertę šalį. Taip, ji didžiulė ir įtakinga dėl savo dydžio. Bet, jei tik nustos kilti energetinių išteklių kainos, pasaulis susivienys (kas po truputį vyksta), tai iš to ką degeneratai vadina Rusijos ekonomika liks tik užpernykštis sniegas. Ir daug garsių bezdalų iš kremliuje įsikūrusių kompleksuotų neūžaugų. Tai taip vat, vaikučiai. Galit skaičiuot lėktuvus, tankus, raketas, bet tai nieko nekeičia.

autorius to londonas, 2014 01 09 22:50
kas lemia simpatijas ir antipatijas - a) "produkto" pateikimas; vakarai idealiai istobulino piarines technologijas, kurios maskuoja ju minusus ir akcentuoja pliusus b) objektyvi tikrove (turtingumas). Jeigu Rusija sugebes praturteti, kaip Vakarai, tai ji bus patrauklesne. Bet Rusijos problema, kad jos patrauklumas vis tiek turi ribas, nes vargu ar ji kada nors atsikratys savo "rytietiskumo" (nors nezinia, ar to reikia), t.y. kazkam ji niekada nebus patraukli, o kazkam pasidarys dar patrauklesne. Todel ji ir vienija NVS erdve. O Vakarai sugeba adaptuoti visus arba beveik visus. Bet kada nors tai tures baigtis. Britanijos pareiskimai, tikriausiai, tik pradzia. Kai nustos moketi pinigus, nezinia ar liks patrauklumas. Gal Rusija pasidarys gera (jei praturtes).
Na ir reikia skirti tarptautine politika, kuri mazai ka domina, ir gyvenima. Pvz. kokiam tadzikui Rusijoje, ar meksikieciui JAV dzin del ju imperiniu ambiciju, jam svarbu pinigeli uzdirbti - stai patrauklumas, o del ju ciniskumo tiems vyrukams dzin.

londonas, 2014 01 09 17:38
ne, cia ne argumentai tamsta, tu ir vel paminejai nepilno proto,ir lyginti negalima, jei esi kada gyvenime skaites stalino rastus(netik lenino bet ir stalino rastus skaito universiteto studentai,nedgi destitojai rekomenduoja paskaityti norint suprasti to laikmecio dvasia) tai tavo komentarai skamba butent taip kaip stalino rastai:) lyginti netik reikia ,bet ir butina. tu gal nesupranti ka reiskia zidis lyginti??? tai reiskia nesulyginti ,o palyginti tam tikrus procesus, vykstancius vienoje ar kitoje salyje, panasias strukturas, pvz rusijos finansu ministerija su jav federaliniu rezervu.Tu rasai kad negalima lyginti gyvenimo JAV su gyvenimu rusijoje??? kaip tai?? kokia alga siose salyse.skirtumai? medicina?? kokia bedarbyste? transportas?? emigracija?? gimstamumas? nusikalstamumas? visatai lygina aptaria analitiniai centrai, kurie analizuoja pvz: kodel Jav PREZIDENTA RENKA RINKIKIAI o rusijoje KIEKVIENAS GYVENTOJAS?? kodel susikloste tokios o nekitokios rinkimu tradicijos? negalima lyginti??? galima IR BUTINA :)o tavo potyriaidel pasienio.....gali buti argumentas kodel ne:) tu patyriai tokius potyrius pasienije su rusija? o mano pirstu anspaudus niujorke pasieme ir akies tinklaine nufotografavo....ziauru :)pazemino mano oruma, ir as dabar esu jau sistemoje, kaip ir milijonai kertanciu JAV SIENA:) vokietyjoje muitines pareigunai isverte visa masina, tiesa nieko nerado bet padangas atsargines turejau susikrauti pats :)gyvuliai zveryyys :) nera pas tave loginiu argumentu jokiu, tik keiksmai, sugebejimas nustatyti sizofrenija ir panasus paistalai....

Dėdė, 2014 01 09 16:43
Tu turbūt ir žemėlapyje tiek nežinai, kiek esu keliavęs. Na, bent jau iš raštingumo galima spręst. Esmė yra ta, kad negalima lyginti laikinės Rusijos su normaliomis šalimis (nebūtinai tik JAV). Reikia būt nepilno proto arba turėt kažkokių tikslų, kad rimtu veidu lygint gyvenimą JAV ir Rusijoje (Lenkijoje - Baltarusijoje). Čia ir yra visa esmė. O kas ką rašo, tai dabar vieša erdvė atvira visiems. Kiek teko keliaut, tai ypač Rytų Europoje - kuo toliau nuo Rusijos, tuo švariau, geresni keliai, žmonės mandagesni ir taip galima tęst be galo. Kirsti ES sieną vykstant į Bosniją, Šveicariją, Norvegiją - vienas malonumas. O kirsti ES - Rusijos sieną, tai reiškia lyg išsivolioti šūde. Ir tik tam, kad pakliūt į purviną ir piktą aplinką, kur keliai lyg XIX a., pikti ir godūs milicininkai, baisu bet kur sustot... Ar čia ne argumentai? Gal išsigalvoju?

londonas, 2014 01 09 16:26
nuolatinis kabinejimasis prie gramatiniu klaidu irgi liudyja, kad zmogus neturi jokiu argumentu. nedgi tarp vakaru saliu yra skyrtumu,kulturiniu ,teisiniu ir panasiai.rusijoje tiesioginiai prezidento rinkimai.JAV prezidenta renka rinkikai, demokratija??? ji kiekvienoje salyje skirtynga,ji prisitaiko prie kulturiniu, gamtiniu, mentaliteto ir panasiai skyrtumu.nuleisti isdangaus JAV modeli afganistanui??? irakui? iranui?? kinijai? milijardai zmoniu zemeja gyvena be vakaru demokratijos ir problemu nemato:)jus dede mazai keliaujat, arba keliaujat ne ten:)patyrimas turi buti netik teorinis bet ir praktinis:) kai nepabijosit nuvaziuoti i siaures kaukaza ir uzduoti nepatogiu klausimu dagestanieciams, cecenams parasykit.as klausinejau labai ydomus atsakymai :)

Dėdė, 2014 01 09 15:34
"Jokiu loginiu argumentu, visiskai,lyginti reikia kitaip nerasim tiesos,o tokie komentarai kaip: tas ar anas debilas, sizofrenikas kvailys ir panasiai kvepia visiska nekompetencija.arba tai rodo kad zmogus yra isvestas is kantrybes ir sujuo kol nenusiramins diskutuoti nevalia:)" Ištaisyk klaidas, jei sugebi. Tada galėsi apsimauti ilgas kelnes (vietoj trumpų vaikiškų) ir diskutuot su suaugusiais dėdėmis. Kuo ne argumentas, ypač, jei neskiri tvarkos, demokratijos ir gyvenimo standartų skirtumų Rusijoje ir JAV be papildomų, kažkokių argumentų.

londonas, 2014 01 09 11:54
Jokiu loginiu argumentu, visiskai,lyginti reikia kitaip nerasim tiesos,o tokie komentarai kaip: tas ar anas debilas, sizofrenikas kvailys ir panasiai kvepia visiska nekompetencija.arba tai rodo kad zmogus yra isvestas is kantrybes ir sujuo kol nenusiramins diskutuoti nevalia:)

Dėdė, 2014 01 09 01:25
Tą ir turėjau omeny.

Reideris to Dėdė, 2014 01 08 14:00
Ne tik Rusijos ir JAV demokratijos lyginimas kvepia šizofrenija,bet pats pamąstymas,kad jas galima lygint yra
daugiau nei šizofreniškas...

londonas to autorius, 2014 01 07 16:05
baigiant musu nuostabia diskusija noretusi paklausti,jei visi vienodai ciniski, jei geopolitiniai centrai naudoja tapacia retorika,tuos pacius propogandos yrankius kuo vadovaujasi politikai,analitikai paprasti zmones palaikydami viena ar kita geopolitini daryni?? juk skaitant straipsnius matosi kaip pasiskirsto simpatijos ir antipatijos?? verslo santykiai lemia simpatijas ar antipatijas??? nes jei verslininkas DARO bizni rusijoje jam nusispjaut ant europos sajungos,jei paprastas zmogus geriau moka rusu kalba nei anglu jis geriau supranta maskvos geopolitinio centro idejas??? jei studentui labjau patinka vakaru europos architektura jis simpatizuos vakarams??? jei anglija priglaude 300000 tukstanciu lietuviu ir dar kelesdesimt tukstanciu apmokino savo koledzuose ji turi maziausiai puse milijono sajungininku?? anot apklausu lietuviai palankiau vertina anglija nei vokietyja,cia pragmatiski pasirinkimo kriterijai,jeigu taip galima pavadinti fiziniai. YRA ir visai kiti pasirinkimo kriterijai DVASINIAI, IDEALOGINIAI?? pvz: landzbergis ir paleckiukas.vieno rusofobija nuolatine rusijos kritika, kartais prasilenkianti su logika yra labai panasi i paleckiuko kritika viskam kas vakarietiska,esu pastebejas is savo patirties, jei pasnekovo seneliai buvo istremti i sibira jis rusofobas, net jei neturi visiskai jokiu argumentu diskusijoje ir apie rytu geopolitini darini nezino nieko.kitas varijantas kai nieivienas is gimines atstovu nebuvo istremtas,dazniausiai tokio zmogaus poziris i rusija yra neutralus arba dazniausiai teigiamas,kaip tai suprasti?? dvasines(ir fizines) seneliu kancios persiduoda anukams?? kokia jusu nuomone apie pragmatinines dvasines simpatijas vienam ar kitam geopolitinam blokui??nukirsti visiskai visus ekonominius saitus su rytais,uzdrausti mokytis rusiskai ir tada pamilsim vakarus??? ar palikti viska kaip yra? ar stiprinti ekonominius kulturinius saitus su rytais?? mokintis rusiskai stiprinti verslo rysius su rusija? ir tada pamilsim rusija??? nes mano galva kas liecia pragmatiska poziuri ukrainoje einama siuo keliu,arba bent jau bandoma priversti ukraina eiti siuo keliu

Dėdė, 2014 01 06 09:59
Na, kaip ten bebūtų, Rusijos ir JAV demokratijos lyginimas kvepia šizofrenija...

autorius to londonas, 2014 01 06 01:56
manyciau, kad rusijos atveju augimas, pletra tolygu ekspansijai; jeigu vertinti dugino neoeurazizma, kaip rytietiska geopolitine mokykla, tai ji yra tokia pat, kaip vakarietiska, tik is kitos puses - duginas mano, kad Rusija turi vienyti erdve aplink save (pagaliau, tai imperijos desnis - gyva kol pleciasi). Tik abieju geopolitiniu mokyklu problema ta, kad jos ziuri i viska is savo interesu puses, o tos erdves aplinkui gali nenoreti vienytis aplink JAV ar Rusija. Visi siekia savo interesu vienodai. Tiesiog anksciau Rytuose buvo tiesiog daroma, o dabar daroma tas pats, kas Vakaruose (geopolitine ekspansija), ir snekama kaip Vakaruose - graziai apie tai, kur to grazumo nera. Visi vienodi cinikai, ir juoka kelia tiek JAV snekos apie demokratija Irake, tik Rusijos "apie nieko nespaudziam"

Vytenis to VVER, 2014 01 05 21:11
"Tai vadinasi, JAV ir Kinijos politikai yra neišmintingi, nes jie apie savo dominavimą suokia bent kas kelias dienas".
----------
Šitų valstybių vadovai (kaip ir Rusijos) atvirai nedeklaruoja savo siekio įsiviešpatauti pasaulyje (t.y. atvirai nedeklaruoja, kad siekia priversti kitas valstybes paklusti jų diktatui). Savo geopolitinius interesus jie slepia po humanizmo širma. Pavyzdžiui, invazija į Iraką buvo teisinama tuo, kad Irakas neva turi masinio naikinimo ginklų, kuriuos gali panaudoti prieš civilius. Tai tebuvo propagandinis spektaklis (ginklai nebuvo rasti). JAV, Kinija, Rusija geopolitinį žaidimą žaidžia pagal vienodas taisykles. Šiuo atžvilgiu rusai nėra kažkuo blogesni ar geresni už amerikiečius ar kinus. Jie tiesiog žaidžia žaidimą, kurio tikslas yra nurungti oponentus ir įsiviešpatauti pasaulyje. Jei manai ir tiki, kad rusai nesiekia atkurti savo galybės, tai klysti.



londonas to autorius, 2014 01 05 20:36
sutinku su jumis ,kad reikia kalbeti apietai ka daro rusija,todel butu idomu is lietuvos analitiku sulaukti daugiau straipsniu apie muitu sajunga jos struktura ka ji nuveike, kokie panasumai su ES kokie skirtumai,gal yra minciu bendra valiuta MS erdveje isivesti? del ciniskumo....AS tikrai nekaltinu jusu kad jus rusu kalbos nemokat,greiciausiai mokat geriau nei as...bet vistiek susidaro yspudis kad jus putino zodzius interpretuojate savaip....mano galva tik vakaru geopolitine mOKYKLA TEIGIA KAD rusija nori atkurti imperija....tapati sako ir apie kinijos ekspancija....kurios pvz: daugelis rusijos ekspertu neizvelgia....as manyciau augimo nereiktu maisyti su exspansija,bet cia atskira tema. ir dar...ar ne ciniska meluoti pvz: tokia tema :jei ukrayna istos i muitu sajunga grys i sovietu sajunga?? nusipirks gigantiska laiko masina ir grys i 85?? juk tokios klises yra melas ir jos sugalvotos ne rytuose o vakaruose, ciniskas melas....as manau kad europos politikai labai grubiai spaude ukraina....aisku savam stiliuje su amerikietiska sypsena veide bet vistiek spaudimas buvo milziniskas is europos puses.ir pabaigai...kai mes derinam savo teises aktus prie europos kyla klausimas kuri puse labiau prisiderina ??ES ar mes??? tai yra ES diktatas musu sistemai?? o kaip yra muitu sajungoje? kaip ten sie reikalai sutvarkyti??? daug idomiu temu straipsniams.

Anonimas, 2014 01 05 19:47
vwer - debilas.

VVER, 2014 01 05 15:58
Labai teisingą slapyvardį pasirinkai :)
Ale matai, iki kokių laikų prisigyvenom, dabar jau net objektyvumas vadinamas "prokremlišku advokatavimu"....
Nežinau, kaip tu, bet aš asmeniškai niekur nieko neradau, kad būtų spaudžiama stoti į kokius tai padalinius. Ukrainos atveju, jai buvo taikomas spaudimas NESTOTI į ES asociaciją (nes tada Ukraina gali be muitų reeksportuoti ES prekes į Rusijos rinką). Man net sunku suvokti, kiek žmogaus smegenys turi būti atmiežtos spiritu ir europropagandiniais paistalais, kad nesuvoktum skirtumo tarp šių dviejų akivaizdžių dalykų...
O gal aš neteisus? Jei manai, kad taip, tai gal gali pateikti informacijos šaltinį, kad Rusija spaudė Ukrainą į MS? :))

Liurbis to VVER, 2014 01 04 09:50
"Rusija nespaudė Ukrainos stoti į jokią Eur sąjungą..." Seniai strebiu tavo prokremliškas nuotaikas ir jo advokatavimą. Kaipgi nespaudė? O į Muitų sąjungą - irgi ne? Juk MS yra EAZS padalinys... O gal to tyčia mašai Eur Sąjungą - ES su EAZS? Tuomet visai esi lochas...

VVER, 2014 01 03 22:17
To Vytenis:
"Išmintingas politikas dažniausiai garsiai nesako tai, ką galvoja iš tikrųjų."
Tai vadinasi, JAV ir Kinijos politikai yra neišmintingi, nes jie apie savo dominavimą suokia bent kas kelias dienas.

to autorius:
Klysti. Rusija nespaudė Ukrainos stoti į jokią Eur sąjungą, iš kur tokių nesąmonių prisirinkai? :DDDD

autorius to londonas, 2014 01 03 22:04
Man atrodo, kad visi paskutiniai Rusijos zingsniai akivaizdziai demonstruoja visikai priesingus dalykus, negu tie, apie apie kuriuos jis kalba. Ypac tai liecia Eurazijos sajungos kurima, kurio esme geopolitinis dominavimas (regionine hegemonija) NVS erdveje (Ukrainos pvz gerai tai irodo, nebent manote, kad Rusija nespaude Ukrainos ir nevercia jos istoti i Eur saj). Tikrai nesu saakasvilio fanas, bet jis kiek perdetai, bet is esmes teisingai apibreze realius Rusijos interesus ir veiksmus. Neidealizuoju Vakaru, pvz. ES aiskiai dominuoja Vokietija ir jokio ten lygiateisiskumo, bet tai nereiskia, kad nereikia rasyti, jog Rusija kalba viena, o dar visai kita, kas normalu tarptautineje politikoje, bet nuo to nemaziau ciniska.

Vytenis to londonas, 2014 01 03 20:07
"seip putinas nekarta yra minejas kad rusija nepretenduoja i super valstybes statusa,tik deja lietuvos masines informavimo priemones apietai NIEKADA NEINFORMUOJA :)kaip ir putino akciju pagerbiant stalino rezimo aukas....kur putinas yra padejas nemazai vainiku prie auku paminklu..."
----------
Užkibai ant Kremliaus propagandos kabliuko. Išmintingas politikas dažniausiai garsiai nesako tai, ką galvoja iš tikrųjų. Agresorius garsiai neprisipažįsta, kad yra agresorius, nes jei tuo "pasigirtų", tai sulauktų įvairių neigiamų pasekmių: blokados, ginklavimosi varžybų ir t.t. Pavyzdžiui, Hitleris 1939 m. invaziją į Lenkiją formaliai aiškino tuo, kad lenkai neva rengė išpuolius Vokietijos teritorijoje (propagandos sumetimais netgi buvo organizuotas Gleiwitz incidentas). Putinas būtų savižudis, jei formaliai pripažintų, kad siekia atkurti Rusijos galybę, įsiviešpatauti artimajame užsienyje ir t.t.

Šaltis iš Novosibirsko, 2014 01 02 16:16
Putino fanams Lietuvoje posviaščiajetsia...:
Nuėjęs gyvenimo kelią,

Sustojau, apsidairiau:

Visur KGB galvas kelia –

Prie ruso man buvo geriau.



Visi mane mažą mylėjo,

Kai aš dar ant puodo dariau.

Net šūdas tada nesmirdėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Gyvenimas mano žydėjo,

Kai basas mokyklon ėjau,

Jie man komunizmą žadėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Aš savo galvos neturėjau,

Bet viską, ką liepė, dariau,

Kadangi galvot nereikėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Už darbą nedaug man mokėjo,

Dažnai nosim žemę ariau,

Bet kai iš šalies prisidėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Su savo aš boba gulėjau,

Ir svetimą dar padariau.

Kadangi tada dar galėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Ir kiek gi galiu aš kartoti:

„Prie ruso man buvo geriau“

Einu už Uspaskį balsuoti,

Nes aš kaip pilietis miriau.

Šaltis iš Novosibirsko, 2013 12 12 18:10


Nuėjęs gyvenimo kelią,

Sustojau, apsidairiau:

Visur KGB galvas kelia –

Prie ruso man buvo geriau.



Visi mane mažą mylėjo,

Kai aš dar ant puodo dariau.

Net šūdas tada nesmirdėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Gyvenimas mano žydėjo,

Kai basas mokyklon ėjau,

Jie man komunizmą žadėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Aš savo galvos neturėjau,

Bet viską, ką liepė, dariau,

Kadangi galvot nereikėjo –

Prie ruso man buvo geriau.



Už darbą nedaug man mokėjo,

Dažnai nosim žemę ariau,

Bet kai iš šalies prisidėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Su savo aš boba gulėjau,

Ir svetimą dar padariau.

Kadangi tada dar galėjau –

Prie ruso man buvo geriau.



Ir kiek gi galiu aš kartoti:

„Prie ruso man buvo geriau“

Einu už Uspaskį balsuoti,

Nes aš kaip pilietis miriau.


Anonimas, 2014 01 02 15:37
„Mes visada didžiavomės savo šalimi. Tačiau mes nepretenduojame į kažkokios supervalstybės vardą, suprantamą kaip pretenzija į pasaulinę ar regioninę hegemoniją, nesikėsiname į niekieno interesus, niekam neprimetame savo globos, nieko nebandome mokyti gyventi. (...) Mūsų integracinis projektas yra grįstas lygiateisiškumu, realiais ekonominiais interesais. Nuosekliai plėtosime eurazijinį procesą, nepriešpriešindami jo kitiems integraciniams projektams, taip pat, žinoma, ir tokiam subrendusiam integraciniam projektui kaip europinis, kurio atveju remsimės abipusio papildomumo principu (...).“ . Ciniška, nykštukinė kiaulė. VISADA, visam pasauliui stengiasi grasinti, ginkluojasi, neatsiprašė nė vienų nuskriaustų kaimynų, meluoja, manipuliuoja. Čia ne su ironija reikia skaityt, o su panieka niekingam nykštukui-intrigantui-žudikui. Net savo žmonių sprogdint nesibodi dėl savo apgailėtinų reitingų.

londonas to autorius, 2014 01 02 01:13
sveiki,jus savo straipsnyje sakote kad jus labai stebina sis paszas:„Mes visada didžiavomės savo šalimi. Tačiau mes nepretenduojame į kažkokios supervalstybės vardą, suprantamą kaip pretenzija į pasaulinę ar regioninę hegemoniją, nesikėsiname į niekieno interesus, niekam neprimetame savo globos, nieko nebandome mokyti gyventi. (...) Mūsų integracinis projektas yra grįstas lygiateisiškumu, realiais ekonominiais interesais. Nuosekliai plėtosime eurazijinį procesą, nepriešpriešindami jo kitiems integraciniams projektams, taip pat, žinoma, ir tokiam subrendusiam integraciniam projektui kaip europinis, kurio atveju remsimės abipusio papildomumo principu (...).“ norisi jusu pklausti kuri dalis???? apietai kad putinas BANDO ITEIGTI RUSAMAS KAD JIE NEPRETENDUOJA I SUPER VALSTYBES STAUSA?? ar APIE EURAZIJOS PROJEKTO LYGETEISISKUMA?? man labai keista kad paiaskinti si jusu nuomone keista pasaza jus suteikiate balsa visiskam gruzijos politiniam lavonui sakasviliuj??? seip putinas nekarta yra minejas kad rusija nepretenduoja i super valstybes statusa,tik deja lietuvos masines informavimo priemones apietai NIEKADA NEINFORMUOJA :)kaip ir putino akciju pagerbiant stalino rezimo aukas....kur putinas yra padejas nemazai vainiku prie auku paminklu...dabar apie lygeteisiskumo principa eurazijos projekte.....as apie ji tiesa sakant nieko nezinau :)cia noreciau jums duoti tema straipsniui bet uztat zinau apie ES lygeteisiskumo principus.... ismokos ukininkams dar net nepasieke ES vidutinio lygio!!!!! kur lygeteisiskumo principas?? skaitau kulikausko knyga :apelsinu kontrobanda:.....kurioje rasoma kad alaus daryklos kurios dazniausiai priklausydavo uzsienieciams tarpukario lietuvoje mokedavo lietuvos aludariams pinigus uztai kad jie nedirbtu.......kaip sioje vietoje neprisiminus ismoku lietuvos ukininkams kad jie nedirbtu zemes....JAU SIAIS LAIKAIS???:)kur LYGETEISISKUMAS ES PROJEKTE???

londonas to autorius, 2014 01 02 01:13
sveiki,jus savo straipsnyje sakote kad jus labai stebina sis paszas:„Mes visada didžiavomės savo šalimi. Tačiau mes nepretenduojame į kažkokios supervalstybės vardą, suprantamą kaip pretenzija į pasaulinę ar regioninę hegemoniją, nesikėsiname į niekieno interesus, niekam neprimetame savo globos, nieko nebandome mokyti gyventi. (...) Mūsų integracinis projektas yra grįstas lygiateisiškumu, realiais ekonominiais interesais. Nuosekliai plėtosime eurazijinį procesą, nepriešpriešindami jo kitiems integraciniams projektams, taip pat, žinoma, ir tokiam subrendusiam integraciniam projektui kaip europinis, kurio atveju remsimės abipusio papildomumo principu (...).“ norisi jusu pklausti kuri dalis???? apietai kad putinas BANDO ITEIGTI RUSAMAS KAD JIE NEPRETENDUOJA I SUPER VALSTYBES STAUSA?? ar APIE EURAZIJOS PROJEKTO LYGETEISISKUMA?? man labai keista kad paiaskinti si jusu nuomone keista pasaza jus suteikiate balsa visiskam gruzijos politiniam lavonui sakasviliuj??? seip putinas nekarta yra minejas kad rusija nepretenduoja i super valstybes statusa,tik deja lietuvos masines informavimo priemones apietai NIEKADA NEINFORMUOJA :)kaip ir putino akciju pagerbiant stalino rezimo aukas....kur putinas yra padejas nemazai vainiku prie auku paminklu...dabar apie lygeteisiskumo principa eurazijos projekte.....as apie ji tiesa sakant nieko nezinau :)cia noreciau jums duoti tema straipsniui bet uztat zinau apie ES lygeteisiskumo principus.... ismokos ukininkams dar net nepasieke ES vidutinio lygio!!!!! kur lygeteisiskumo principas?? skaitau kulikausko knyga :apelsinu kontrobanda:.....kurioje rasoma kad alaus daryklos kurios dazniausiai priklausydavo uzsienieciams tarpukario lietuvoje mokedavo lietuvos aludariams pinigus uztai kad jie nedirbtu.......kaip sioje vietoje neprisiminus ismoku lietuvos ukininkams kad jie nedirbtu zemes....JAU SIAIS LAIKAIS???:)kur LYGETEISISKUMAS ES PROJEKTE???

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras