Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Kijevo Maidanas sutiko Naujuosius metus. Kas toliau? (200)

Komentarai:

Dėdė, 2014 01 29 10:52
Taip, tavo pasaulyje laimėjimai kitaip suvokiami. Dėkui Dievui, aš dar nesu tavo pasaulyje.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 29 10:36
VIDMANTAS TO DEDE
1.AS TAI LAIMEJIMU NEVADINU TEGUL IR ATSISTATIDYNO UKRAINOS PREMJERAS

2.AS TAI BUCIAU IVEDES IPATYNGA PADETI UKRAINOJE
IR ISVYCIAU IS UKRAINOS VISUS KURSTYTOJUS

3.JUKAS IMA IS UKRAINOS OPZICIJOS UZ KURIAS ISMALDAS PRASO JAV SKAMBINA UKRAINOS PREZIDENTUI GRASINA TIK NEIVESDINEKYTE IPATINGOS PADETIES
O KADA ATSISTATIDINA UKRAUNOS PREMJERAS BIJO UKRAINOS OPOZICIJA UZIMTI JO KEDE
KLICKO SAKO KAD ROSTOM NEVYSEL
KITAS VEIKEJAS MAUNA I KRUMUS KADA REIKIA REALIAI SPRESTI UKRAINOS REIKALUS
TIKRA JUODARIU KOMANDA SURINKO JAV

3.TEISINGAI DARO RUSIJA KAD NESIKISA I ARLIU VAGYMO PROCESA ZINO,KAD PO EVRAZIJOS ANTRO PLETYMOSI ETAPO KADA BUS PRIIMTA I EVRAZIJA KINIJA+INDIJA EVRAZIJA BUS PIRMA GEOPOLITINE JEGA
BUS SURTENGTAS EKONOMINIS FINASINIS NIURBERGAS-2
IR IS KAVBOJAUS VOGUSIO ARKLIUS-SOCIALISTINES VALSTYBES BUS PAREIKALAUTA ATSAKOMYBES O PAVOGTI ARKLIAI BUS SUGRAZINTI NAMO
KAZKOKS KAVBOJUS DVILIPYS
IS VIENOS PUSES DEDASI SERIFU
IS KITOS PUSES ARKLIAVAGYS

Dėdė, 2014 01 28 10:47
Na, lyg ir yra poslinkių teigiama linkme:
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-01-22-ukrainos-valdzia-nusiteikusi-kariauti-su-protestuotojais/113083

Dėdė, 2014 01 28 10:02
Vidnatas ant tavęs įsižeisti - niekada!

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 28 07:31
VIDMANTAS TO DEDE
1.MAN PAXMELO KAIP JUS SAKOTE DARYTI NEREIKIA NES NEGERIU

2.MAO PIMAS VOLODIA ULJANOVAS IR HITLERIS YRA JAU PRAEITIS
NES KOMUNIZMO IDEOLOGIJA KURIUOS PAGRINDAS KOLEKTYVAS ZLUGO

NACIU IDEOLOGIJA KURIOS PAGRINDAS RASE-ZLUGO

ZLUGSTA LIBERALIZMO IDEOLOGIJA KURIOS PAGRINDAS
AUKSINIS MILIARDAS KELI DIEVAI ZEMEJE SU KRUVA TAPETU DOLERIU IR MILIARDAS VERGU IR 6 MILRD LAVONU

DABAR SIAS IDEOLOGIJAS PAKEIS NE VALDOMO CHAOSO IR PASAULINIO BESPREDELO IDEOLOGIJA,O
KONSERVATIZMO IDEOLOGIJA KURIUOS PAGRINDAS VISUOMENES INTELEKTUALUS VIDUTINIS SLUOKSNIS,TU,AS,REIDERIS IR KITI

3.JUS ESATE ELEMENTARUS BAILYS NES NEIVARDINOTE SAVO VARDO IR PAVARDES KAI PADARIAU AS TODEL
IR INTELEGENTIJA YRA DVIEJU RUSIU
KAIP JUS GRAZIAI PASAKETE
KOPUSTAI AUGANTIS VIRS ZEMES IR MATANTIS SAULE IR SUVOKIANTIS KAS VYKSTA ZEMES PAVIRSIUJE

IR RUNKELIAI KAIP JUS GYVENANTIS PO ZEME,NEMATANTIS SAULES MAZI ZOMBIUKAI

BIBLIJOJE PARASYTA TEBUNA SVIESA IR SVIESA ATSIRADO RUNKELIAMS TO NESUPRASTI

TAI NE IZEIDYMAS BET LABAI TAIKLI METAFORA IR NE AS O JUS JA PASIULETE
ACIU


Dėdė, 2014 01 27 16:39
Nežinau, bet susidaro įspūdis, kad putė net neturi tokio tikslo - sugauti Doku Umarovą. Greičiau jam pasitarnauja pats gaudymo procesas. Kuo jis ilgiau tęsis, tuo geriau. O dar įmanoma, kad čia kaip Orvelo knygoje "1984-ieji", kur jau uždarytam ir kankinamam Smitui partijos bosas paaiškina, kad nėra jokio ten priešo (dabar nepamenu kaip jį vadino), nėra Didžiojo brolio, bet tikslas - jį pamilti. Taigi, galima koneveikti, gaudyti kažką lyg Zoro, nekontroliuojamai leisti pinigus, riboti žmonių laisves ir teises - ko nepaaukosi vardan pergalės.

Dėdė, 2014 01 27 14:45
Drauge Vidmantai, niekas Tamstos nelaiko priešu. Padarykit pachmieliuką, po to jau, po kelių valandų gerkit vaistukus. Ir jie išeis... Ir draugas Mao, ir abu draugai Vladimirai, ir draugas Adolfas. Visi jus myli....

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 27 03:25
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.TU NORS SKIRI PRIESO SAVOKA?
2.JEI ANKSCIAU JAV MENAMAS PRIESAS BUVO KOMUNIZMAS REALUS PRIESAS SSSR IR VARSUVOS KARINIS BLOKAS SU BRANDOLINIU GYNKLU TAI DABAR BIBIN LADENO BANDITELIU SAIKA

TAI BENT NUSIRYTO VALSTYBE IKI BOBUCIU LYGIO

TAI TAS PATS KAD LIETUVOS PRIESA BUTU KAZKOKS PIJOKELIS IS PABRADES VISAI NESIORENTUOJI APLINKOJE
IR APIE TAI LIETUVA IRASYTU SAVO KARINEJE DOKTRINOJE

3.JAV DABAR REALUS PRIESAS KINIJA IR EVRAZIJA KURIE LIPA JAV ANT KULNU.O JAV KAIP AKLI KACIUKAI TO MATYTI NENORI

4.IR NEBUK JUOKDARIU SU CECENIJA RUSIJAI CECENIJOS KLAUSYMAS JAU NEEGZISTUOJA JI SI KLAUSYMA ATIDAVE KADIROVUI IR SIS SEKMINGAI SPRENDZIA ETNINIU SAIKU KARA,SAMDINIAI KURIE ATVYKSTA IS UZSIENIO TIESIOG NAIKINAMI NEPADEDA JIEMS NEI TAPETAI DOLERIAI

4.RUSIJA NET NEIDOMI UKTAINA,RUSIJA GEOPLITINIS ZAIDEJAS ZINO KAD JEI BUS BRIKS 5 STR IR BUS PRIIMTA KUBA I BRIKS IR STOVES RAKETOS BALISTINES 99 MYLIOS NUO JAV PAVOGTI ARKLIAI TAME TARPE IR UKRAINA ZASELIA GRIS I SAVO GARDA RUSIJOS ITAKOS ZONA

5.JAV GEOPOLITIKAI IKLIMPO UKRAINOJE IR RUSIJA SEKMINGAI RENKA IKALCIUS FINANSINIAM EKONOMINIAM NIURBERGUI KURIS BUS PO ANTRO EVRAZIJOS PLETYMOSI ETAPO KADA BUS I EVRAZIJA PRIIMTA INDIJA IR KINIJA EVRAZIJA TAPS PIRMA GEOPOLITINE JEGA PASAULYJE IR SURENGS EKONOMINI FINANSINI NIURBERGA IR PAKARS DABARTINIUS BULVONUS KURIE NESIORENTUOJA KAIP IR TU ESAMOJE ERDVEJE

JEI PER PIRMA NIURBERGA KARALIAVO JAV,PER ANTRA NIURBERGA KARALIAUS EVRAZIJA IR VISIEMS BUS ATSEIKETA SU KAUPU IR UZ DIRBTINAS KRIZES IR UZ BESAIKI TAPETU DOLERIU SPAUSDINIMA IR UZ KADAFIU DRASKYMA IR UZ SKALBIMO MILTELIUS PARODYTUS JTO

KINIJAI IR RUSIJAI TRUKO KANTRYBE IR JOS SIEKS
JAV BANKROTO,KADANGI JAV IS EUROPOS PADARE NE BUFERINE ZONA O PARNOGRAFIJA
NERA
ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS
JAV LIEKA BE SAJUNGININKU
NES BUS SUKURTA JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE KURI ATSTOVAUS 240 VALSTYBIU DABARTINE NATO ATSTOVAUJANTI 28 VALSTYBES NIEKO NEGALES PADARYTI PRIES 240 VALSTYBIU

JAV TAIP NUSIGRYBAVO GEOPOLITIKOJE,SU SUVAIKEJUSIAIS BZEZINSKIAIS KAD VISAS PASAULIJS JUOKIASI

MANE VISI KAZKODEL LAIKO JAV PRIESIU JEI AS NURODAU JU KLAIDAS,JAV GYVENA MANO 4 ANUKAI IR AS NENORIU KAD JIE BUTU BUSIMI JAV KARININKAI BULVONIUKAI

Reideris to Vidmantas Morozas, 2014 01 26 22:51
JAV gaudė, gaudė ir pagavo Bin Ladeno šaika,o
štai Rusijai nutvert Doku Umarovo niekaip
nepavyksta:))Ka1 ži kodėl?Ar tai gaudytojas prastas,ar
tiesiog vis pavyksta Umarovui beverčiais tapetais nuo gaudytojų atsipirkt?:))))



VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 26 20:48
VIDMANTAS TO DEDE
1.NIEKAS PUTINO NESISAUKIA BET ANALIZUOJAMA ABEJU SALIU GALIMYBES IR STRATEGIJOS

2.KAI JAV PRADEDA GAUDYTI BIBIN LADENO SAIKAS IR IRASO TAI SAVO KARINEJE DOKTRINOJE UZURPUODAMA KITUI SALIU KONTRZVALGYBU DARBA JAU NEJOKINGA

3.NEJOKINGA KAS DAROSI EUROPOJE
ES BE KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

4.NEJOKINGA KADA DAROMA DEMOKRATIJOS PAKAZUCHA UKRAINOJE

5.PASAULIO POLICININKUI REIKIA ELGTIS KAIP PRIDERA TADA SU JUO SKAITYSIS
DABAR ELGESI KAIP NEVYKES KAVBOJUS

6.BIBLIJOJE PARASYTA MYLEK ARTIMA KAIP PATS SAVE
DAR YRA IR LIETUVISKA PATARLE NEKSK DUOBES KITAM,NES PATS GALI IKRISTI

7.JAV PASIMETUSI IR NEZINO KA DARYTI,GREBIASI UZ VIENO,PO TO UZ KITO,VISKAS BIRA IS RANKU TAI DIEVO BAUSME

IS 19 RUSO PADARE PASAULINI TERORISTA KURIS GAMINA MASINI ZMONIU NAIKINYMO GYNKLA TIKRI JUOKDARIAI

Dėdė, 2014 01 26 15:39
Maksvytis išėjo į mišką, o tu putino šaukiesi. Na, bent tai akivaizdu.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 26 07:21
VIDMANTAS TO DEDE
1,GERIAU KAIP ARKLIS KYBIRAIS
UZKASDAVAU AGURKU
TODEL IR ATSIKRATE

2.TAI LINKIU TAU GERTI KYBIRAIS
UZKASTI AGURKU IR TAVIMI ATSIKRATIS

3.O JEI RIMTAI KA TU BUKAGALVI ZINAI APIE MASVYTI IR VYRU ISEJIMA I MISKA KADA BRAZAUSKAS TAPO PREZIDENTU TAU IKI TAI TOLI

ISITIKINAI EILINI KARTA KAD VIDMANTAS NIEKADA NEMELUOJA

Dėdė kopūstų princui iš Visbech, 2014 01 26 04:14
Rusų žurnalistas, Vzgliad - daug sakantys faktai. Tai kaip ten tau buvo? Sveikinaisi su Pociumi, kitais vadais, bet per daug gėrei? Todėl atsikratė? Dabar net Amerika dėl to kalta.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 25 11:32
VIDMANTAS TO VISIEMS
центре Киева, на стенах Майдана
корреспондент газеты ВЗГЛЯД
обнаружил плакаты
с угрозами массовых расправ.

На них говорится,
что за каждого убитого баррикадника
надо убивать по 10
«врагов Украины».

TAI DEMOKRATIJA AR DIRBTINAI PROVOKUOJAMAS UKRAINOS PILIETINIS KARAS

KUR OPOZICIJA?

O IS BERKUTO PADARE VISAI IDIOTUS LIKO ITEIKTI VELEVELES TEGUL MOSUOJA,VALDZIA KAM KURE BERKUTA
IR KOKS BERKUTO UZDAVINYS ZIURETI IR MOSOTI VELEVELEMIS,GREIT IS TOKIO BERKUTO ISEIS VISI
KAS NORI BUTI IVALIDU DEL VALDZIOS BUKUMO KURI NESUGEBA IVESTI KOMENDANTO VALANDA IR PADARYTI ELEMENTARIA TVARKA UZ KA JEGOS STRUKTURU GENEROLAI ALGAS GAUNA,GAL JUOS JAU FINANSUOJA UZSIENIS IR BERKUTO VAIKINUKAI PAKAZUCHOS ATPIRKYMO OZIAI

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 25 11:08
VIDMANTAS TO DEDEI
1.UKRAINOS VALDZIAI REIKIA NEDAUG
IVESTI KOMENDANTO VALANDA TUOSE MIESTUOSE
IR ELGTIS TEISETAI PAGAL KOMENDANTO VALANDA
NUSAUS BUS NUSAUTAS REIKIA LAIKYTIS KOMENDANTO VALANDOS IR ELEMENTARIOS TVARKOS VALSTYBEJE,PRADEJO BESPREDELCIKAI GROBTI POLICININKUS,PADRYK TAI JAV TAI MAZA NEPASIRODYS DABAR GI BESPREDELCIKAM VISKAS GALIMA
O UKRAINOS VALDZIAI NE VANDENS GAILA PALAISTYTI BESPRIDELCKUS

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 25 11:01
VIDMANTAS TO DEDE
1.NEKALTINK VEIDRODI JEI PATIES SNUKIS KREIVAS
TAI PIRMA

2.DEMOKRATIJA TAI TAIKUS NORMALUS KELIAS,O NE VALDOMO BESPREDELO KELIAS SKIRK SIUOS ELEMENTARIUS DALIKUS

3.KODEL KAIP BUVO UKRAINOS ATGIMIMAS TIMOSENKO IR JUSCENKO URAINA NEISTOJO I ES IR NATO KAI TAI PADARE LIETUVA

4.TU SKRAIDAI ZOMBISKOJE VIRTUALIOJE APLINKOJE IR BIJAI SUGRIZTI I ZEME ,TODEL TAVE IR IMA PYKTYS
IR DEPRESIJA VIDINIS AS MASTO VIENAIP,O ISORINIS ZOMBIOTAS AS PURVAIS LIEJA,ANT LIGONIU PYKTI NEVALIA
MAN IKI SIOL NIEKAS NEPAAISKINO KAM REIKEJO NAUDOTI MOLOTOVO KOKTELIUS IR KODEL VISUS KLAUSIMUS NEGALIMA BUVO ISPRESTI UKRAINOS RADOJE

ATSAKYMAS PAPRASTAS BUKAGALVE UKRAINOS OPOZICIJA
NEISMANO POLITIKOS,NEMOKA DERYBU MENO,MOKA TIK
DAUZYTI GALVAS IR DARYTI DIRBTINA PIARA PRIES VAKARUS ATIDIRBDINEDAMA SAVO PINIGUS

TAI RODO IR UKRAINOS VISU JEGOS STRUKTURU BAILUMA
IPAC UKRAINOS KONTRZVALGYBOS KURI NETUREJO IKI TO DAVESTI UKRAINA PROCHODNOJ DVOR O JEGOS STRUKTUROS FIKCIJA TEGUL VAZIUOJA PAS LUKASENKA MOKOSI ON ETU SITUACIJU RAZRULIL BISTRO


Dėdė kopūstų princui iš Visbech, 2014 01 25 07:16
Pažįstu visus tuos žmones. Na, jie nesielgia kaip šūdo krūva, todėl yra kur yra. Ko nepasakysi apie tave.

Dėdė, 2014 01 25 07:15
Na, supranti, jie kaltina kitus tuo, ką patys daro. Kitaip nei Rusija, nei tie propagandistai nei elgtis, nei mastyt negali. Plius dar jokios kūrybinės minties, jokios fantazijos, kad galėtų būti ir kitaip, nei jie iš savo lauko tualeto per skylę mato.

Reideris to Vidmantas Morozas, 2014 01 24 23:44
Neblogas straipsnis "Lietuvos ryte""Rusijos propagandistai
skaičiuoja Kijevui siunčiamas Vokietijos markes":)))
Tai čia tikriausiai apie tuos kur nupirko Klicko:)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 24 22:15
VIDMANTAS TO DEDE
1.PATS PABUSK IS LETARGO MIEGO
MES ABU SU POCIUMI GYNEME LT SEIMA ZINAI KAS JIS DABAR

2.SU JONIU KUREME LIETUVOS AVIACIJA KARTU SKRAIDEME POCIUNU AERODROME AR PAZYSTI TOKI

3.ZINKEVICIUS BUVO MANO VADAS GRIZO KA TIK IS AFGANO

4.MAN YRA KA PASAKYTI,BET TU MATAU SOKE...

Dėdė, 2014 01 24 18:45
Ką tu čia kliedi, kokį Seimą tu gynei? Išsiblaivyk. Gal priešingoje barikadų pusėje buvai.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 24 18:37
VIDMANTAS TO DEDE IR KITIEMS

1,VISAS PASAULIS PRADEJO JUOKTIS IS JAV ORGANIZUOTO MAIDANO KAI PRADEJO PASIRODYTI PLIKI VYRAI JAU PLIKU FEMENISCIU PRITRUKO

JUOKDARIAI IR TIEK IR VISA TAI RYSA SU TAUTOS ATGYMIMU
VAZIUJA I UKRAINA DU JAV PARLAMENTARAI NUVEZ JIEMS
LT SEIMO STATUTA-NES UKRAINOS OPOZICIJA NORI ISVAIKYTI RADA

NUVEZ LT KONSTITUCINIO TEISMO VAIZDO IRASUS SU LT PREZIDENTO PAKSO APKALTA-NES UKRAINOS OPOZICIJA NORI NUVERSTI JANUKOVICIU NES JO AKIU SPALVA NEPATINKA JAV TAI BENT RIMTAS OPOZICIJOS ARGUMENTAS

NUVEZ LT KONSTITUCIJA IR LT KONSTITUCINIO TEISMO ISAISKINIMA KAIP KEICIAMA LT KONSTITUCIJA KAD LT KONSTITUCIJOS VIENAM STRAIPSNIUI PAKEISTI REIKIA 300 OOO PARASU,O NE MOLOTOVO KOKTELIU
URAINOS OPZICIJA MAZUMA NORI KEISTI UKRAINOS KONSTITUCIJA KURIA PRIEEME DAUGUMA


MES KAI GYNEME LT SEIMA TAIP PAT TUREJOME DAUGYBE MOLOTOVO KOKTELIU IR BUTUMEM NAUDOJE JUOS PRIES TANKUS O NE PRIES ZMONES,BET SUSILAIKOME NEPRAVOKAVOME PRIESO KO PASIEKOJE NEBUVO MILIONAI AUKU

KAS DABAR DAROMA MAIDANE TAI VISKAS ATVIRKSCIAI VADINAMA PAKAZUCHA VAKARAMS

LIETUVOJE NEBUVO PAKAZUCHOS BUVO TAUTINIS TIKRAS ATGYMIMAS

DABAR DIRBTINA PAKAZUCHA NORI SURYSTI SU UKRAINOS TAUTINIU ATGYMIMU

TO NEGANA VISUS NUKENTEJUSIUS MAIDANE GYDYS LIETUVOS SODROS SASKAITA LIETUVIU MOKESCIU MOKETOJU PINIGAIS,O KODEL NE JAV SODROS SASKAITA JAV PILIECIU MOKESCIU PINIGAIS KURI TAI ORGANIZAVO

Dėdė, 2014 01 24 16:36
Jei jau su tavimi kalbėjo, tai aišku, kad iš tos pačios palatos. O, jei rimtai, tai šūdo ir Vokietijoje pakanka. Pvz. Šrioderis.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 24 08:19
VIDMANTAS TO REIDERIS
PGAL TAVE NET VOKIEVIU VALTYBINIAI PATAREJAI YRA 6 PALATOS GYVENTOJAI,GAL TU IS TOS PACIOS PALATOS NES VISUS VIENA MERA MATUOJI

AS SPECIALIAI IDEJAU VISA INTERVJU KAD MATYTUMET KOKIE AUKSTO LYGIO ZMONES,NE JUSU LYGIO KALBA IR APIE KA
IR VIESAI

TOKIO LYGIO ZMONES IR DAR VOKIECIAI ZODZIAIS NESIMETO
JIE UZIMA AUKSTA POSTA VISUOMENEJE IR TAPTI RUNKELIAIS NEKETINA

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 24 08:19
VIDMANTAS TO REIDERIS
PGAL TAVE NET VOKIEVIU VALTYBINIAI PATAREJAI YRA 6 PALATOS GYVENTOJAI,GAL TU IS TOS PACIOS PALATOS NES VISUS VIENA MERA MATUOJI

AS SPECIALIAI IDEJAU VISA INTERVJU KAD MATYTUMET KOKIE AUKSTO LYGIO ZMONES,NE JUSU LYGIO KALBA IR APIE KA
IR VIESAI

TOKIO LYGIO ZMONES IR DAR VOKIECIAI ZODZIAIS NESIMETO
JIE UZIMA AUKSTA POSTA VISUOMENEJE IR TAPTI RUNKELIAIS NEKETINA

Dėdė, 2014 01 23 17:20
Tai kas gi eina prieš tą mudakų (muitų) sąjungą? Bent aš - tikrai ne. Iš ko gi juoktis reikėtų? Čia tiek klapčiukų vergauja tūkstantmečio reicho idėjai...

Anonimas, 2014 01 23 17:18
http://www.youtube.com/watch?v=PmpBD_MoeAw
Artimesnis originalui šaltinis. Gerai jis su tais vergais pabendravo gale.

Reideris to Vidmantas Morozas, 2014 01 23 17:13
Ir apskritai tie kurie eina pieš Rusijos proteguojama
Muitų Sąjunga,Evrazijos Kremlių,yra Vokietijos,JAV,UK,
ar ES statytiniai arba priedangos agentai...Šiuo atveju
V.Klyčko(6-os palatos analitikų duomenimis yra ne tik Vokietijos,bet ir JAV,bei Lietuvos trigubas agentas...:)))

Anonimas, 2014 01 23 17:11
Va, prašom:
http://grani.ru/Politics/World/Europe/Ukraine/m.223707.html
Свободу не зупинити!

Reideris to Dėdė, 2014 01 23 17:08
"Lietuvos rytas"analitikams ne rodiklis,raskite jiems
pirmini šaltinį,būtų gerai,kad šaltinis prasidėtu
žodeliu"Rosiskij...ar baigtos.ru"...:)))))

Dėdė, 2014 01 23 16:56
Pasirodo, vyrai dar neišmirė:
http://www.lrytas.lt/pasaulis/ivykiai/kijeve-berkut-nusivijes-lenku-zurnalistas-tapo-interneto-zvaigzde.htm#.UuEtCrTFGUk

Dėdė, 2014 01 23 15:25
Atmoroze, kokia Mėnulio fazė dabar?

Dėdė, 2014 01 23 15:24
Žiūrint kas moko tos istorijos. Jeigu "Meilės ministerija" tai ir teigiamą pažymį gali gauti.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 23 15:24
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI
KA SAKO VOKIECIAI APIE MAIDANA

Консультант немецкого правительства:
За беспорядками в Киеве
стоят Германия и НАТО



вторник,
21 января, 2014 -
12:57

«Голос России»
попросил Кристофа Хёрстела,
консультанта германского правительства
и публициста,
поделиться своим мнением
относительно украинского кризиса.

- Господин Хёрстел,
контролирует ли,
по вашему мнению,
украинская оппозиция
митинги в центре Киева?

- Что касается именно этого митинга,
то я из моего далёка не могу говорить
со стопроцентной уверенностью.
Но если немного изменить ваш вопрос,
то с уверенностью можно сказать,

что если бы за этим не стояли
оппозиционные партии,
и особенно партия Виталия Кличко,
насилие, подобное тому,
которое мы наблюдали,
было бы немыслимо.

И это делает эту историю
очень печальной для немцев,
потому что мы знаем,
что правящая партия Германии,
партия Конрада Аденауэра,
помогала семье Кличко
учредить партию «УДАР»
на Украине.

Так что,
если теперь Кличко
грозит чем-то
вроде гражданской войны на Украине
и за ним стоит Германия,
то для нас вся эта история
принимает очень
проблематичный характер.


- Если дело действительно
обстоит таким образом,
как утверждаете вы,
то потеряет ли теперь Кличко
поддержку Германии
и других стран
и партий,
которые ранее поддерживали его?


- Видите ли,
я уже не молод
и многое повидал,
включая войну в Афганистане
со всех её сторон.

И мой опыт говорит мне,
что Кличко
никогда бы не посмел сделать
подобное
на своей родине,
на Украине,

если бы не пользовался
полной поддержкой Германии.

- Стало быть, по-вашему,
за митингами,
происходившими в Киеве
за последние сутки,
стоит именно Виталий Кличко?


- К сожалению, это так.
сожалению, то,
что мы сейчас наблюдаем,
созрело не в тайных
«теплицах» Берлина.

Это было спровоцировано НАТО,
и не потому,
что НАТО так нужна
прекрасная страна Украина,
а из-за вмешательства России.

Это делает ситуацию очень серьёзной.

- Что ещё, по-вашему, может стоять
за этим, если не только Германия?

- Видите ли,
подобные вещи подготавливаются
очень специфическим путём.
НАТО за закрытыми дверями
планирует развитие событий
на годы вперёд,
этим занимаются ведущие политики.

Очевидно существуют
некие секретные бумаги,
которые, как я надеюсь,
какой-нибудь новый Сноудэн
однажды сделает достоянием публики.

К сожалению,
пресса Германии
сегодня полностью
солидаризируется
с той агрессивной тактикой,
которую мы проводим
против Украины,

которую мы раньше проводили
против Белоруссии
и которую,
основном, мы проводим
против России.

Подобное случается постоянно,
это необходимо,
если мы хотим вести
политику против России.

Мы свергнем
законное правительство Украины,
а затем Германия
многозначительно поднимет палец кверху
и скажет:
«Этот маленький инцидент
с партией Кличко
мы уладим»,

и НАТО скажет:
«Очень хорошо!»
Затем одни страны сделают то,
другая страна сделает это,
и так страны НАТО разделят
между собой бремя обязанностей.

И впервые с тех пор,
как расстановка сил поменялась
после Второй мировой войны,
во главе этого
стоит Германия.

Германия,
как я,
лидер одной из партий в Германии,
писал в одной своей публикации,
лидирует в этой акции НАТО
против Украины.

PASIRODO KLICKO-VOKIECIU STATITINIS TAI JAU IDOMU.....


Reideris, 2014 01 23 13:28
Kažin kur ,mažasisis VVERiukasDDD:),tikriausiai iš
mokyklos dar negrįžęs...Bus piktas šiandien
iš istorijos cvaibali vėl gavęs...:))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 23 06:39
VIDMANTAS TO DEDE
1.YRA CIVILOKU MASTYSENA KAIP TAVO VISKA GRIAUTI IR BET KOKIAIS BUDAIS NECIVILIZUTAIS NUGRIAUTI VALDZIA KAIP IRAKE,SIRIJOJE IR KITUR NES NERA REALIOS OPZICIJOS KURI DEMOKRATISKAI TEISETAI LAIMETU RINKIMUS IR BUTU VALDZIOJE JAV BET KOKIAIS BUDAIS TAS PATS MAIDANO BESPREDELAS
NORI PASTATYTI SAU LOJALIA MARIONETE,NORS URAINA IS KINIJOS GAVO PINIGU KURIU NEDAVE ES IR KONFLIKTUI NERA PAGRINDO
DABAR UZGAUTOS JAV AMBICIJOS KAIP MES ATIDUOSIME UKRAINA KINAMS IR PAKURSTE TUOS DURNELIUS KURIE NIEKO BENDRA SU CIVILIZUOTA OPOZICIJA NETURI

NORMALIUS ZMONES TAI MATO IR FIKSUOJA IR PATEIKS JAV KALTINIMUS PER EKONOMINI FINANSINI NIURBERGA

2.KAS LIECIA MANE KAIP KARISKIO KARISKIU MASTYMAS NE CIVILIOKU MASTYMAS JEI JIS PADARYS NETEISINGA SPRENDYMA JIS ZUS,O CIVILIOKAS UZ BESPREDELA MAIDANE GAL GAUS 5 METUS KALEIMO

AR JAUTI SKIRUMA

KARISKIAI NEPASILGE KRAUJO IR ZUDINIU JIE SAUGO CIVILIOKUS KAD TIE GYVENTU AUKUODAMI SAVO GYVYBES

ISKREIPTAS SIZEFRENINIS CIVILIUOKU MASTYMAS SUDARO NIEKAM NEREIKALINGUS MAIDANUS KADA PRADEDA LISTI I KITOS VALSTYBES REIKALUS IR LAIKO UKRAINA DURNELIAIS DUODAMI VAKARAI 1 MLRD EURU KADA REIKIA 165 MLRD EURU

4,KARAS DEL UKRAINOS MAN ISVYS JOKINGAS
NEUZILGO BUS BRIKS 5 STR BUS PRIIMTA KUBA TEISETAI KUBOJE 99 MYLIOS NUO JAV STOVES BALISTINES RAKETOS TAIP VADINAMA KARYBOS KRYZE -2 IR PAVOGTI ARKLIAI-SOCIALISTINES SALIS GRAZIAI GRIS I SAVO GARDA RUSIJOS ITAKOS ZONA

JAV UZSIIMA ARKLIU VAGYMU IS KITOS ITAKOS ZONOS-KITO GARDO O TAI JAU KRIMINALAS

ATSIKELTU STALINAS PASAKYTU DA SDELAL OSYBKU NADO BYLO OSTANOVKU DELAT NE V EVROPE A V STATAX,CERCELIS PARUKYTU SIGARA IR PRITARU
SAKYTU KAS DAROSI SU EVROPA
NEI ES KONSTITUCIJOS
NEI ES KARIUOMENES
NEI ES KARINES DOKTRINOS
CERCELIS TARTU MES TAIP NESITAREME

RUZVELTAS ATSAKYTU
NA NETUREJAU KA STATYTI I VALDZIA PASTACIAU TOS
NEMOKSAS

Dėdė, 2014 01 22 22:01
Ne, Reideri, tą laikotarpį jis laiko mūsų aukso amžiumi. Putė irgi mano, kad mes už tai skolingi Rusijai, kaip sssr teisių perėmėjai.

Dėdė, 2014 01 22 22:00
Klausyk, verge (sergi priklausomybe nuo meilės putei ir neapykantos Lietuvai), tai ką ar į kalėjimą reikės sėst? Tai aš atsiprašau. Rusija tikrai moderni šalis, kurioje pragyvenimo lygis lenkia bet kurią pasaulio šalį, keliai - puikiausi, mes - niekingi debilai, nes mylim savo šalį. Nebausk, a....

Reideris to Dėdė, 2014 01 22 21:58
Šis istorijos tarpsnis nagrinėjamas tik 10klasėjo,
o mažasis VVER mokosi 9 oje,jam dar anksti apie bolše-
vikų valdyma pranešt,gali neatlaikyt ,o šešta palata šiuo metu perpildyta....:)))

VVER, 2014 01 22 21:54
http://www.infolex.lt/ta/66150:str170
Skaitykit, į sveikatą :))

Dėdė, 2014 01 22 21:51
Kodėl tik carų? O bolševikų valdymo laikotarpis?

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 22 21:47
Ir kodėl gi neturi omenį Rusijos,argi ten nebuvo baudžiavos?Ar rusai nevergavo mongolams?...Tai ko čia pyksti ant Dėdės kai parašo ,kad 200metų buvo vergai,
štai ir mes lietuviai Rusijos carų malone 100m.vilkom baudžiavos junga...tai gi nematau ko čia bliaut:)))
Istorijos nesuklastosi,tau parašė teisybe,tad pasistenk ja priimt nedaužydamas galvos į palatos siena...:))


Dėdė, 2014 01 22 21:44
Taip, verge, noriu papildyti Lietuvos biudžetą. Tiesiog, noru netveriu. Tiesa, kaip ten su ta Ust-Luga? Ar kas ginčijo, kad nepastatytas? Tai dabar Rusija pirmaujanti pramoninė ir jūrinė valstybė? Ar jau į kalėjimą nebesodins kitaip manančių? Na, jūs gi viską žinote.

VVER, 2014 01 22 21:29
Aš čia neturiu omeny Rusijos... Aš čia turiu omeny vergovę apskritai...
Bet kuriuo atveju, vadinti bet kokį žmogų vergu (ar činčiku, nesvarbu) yra įžeidžiama, tai pažeidžia viena iš pirminių žmogaus teisių (teisė į laisvę), kurios, bėje, įrašytos daugelio šalių konstitucijose, taip pat ir Lietuvos.
Tad, jei nenorit papildyti Lietuvos biudžeto solidžia sumele, siūlau pagalvoti, prieš rašant tokias nesąmones...

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 22 21:22
Vo matyt pamokas ruoši ir atsivertei tinkama puslapi,tik
matai iki Petro Didžiojo Rusija neturėjo laivyno,tai ir gabent kažko negalėjo,šia tema ponaičiui siūlyčiau
pasiskaityt Aleksandra Nikolajevičių Tolstojų,romanas
"Petras Pirmasis"bent sužinotum,kad Sankt Peterburgas išimtinai pastatytas ant vergų kaulu...:)))

Dėdė, 2014 01 22 21:16
Na, bet ir ribotas tas žmogus. Vergai dabar puola žmones Maidane. Vergai, nes negali peržengti savo baimės, stoti į tiesos pusę. Nedorumas yra meluoti, griebtis agresijos, kai nebepavyksta įbrukti savo tiesos. Na, taip, Rusijoje melas yra norma. Dar daugiau - to melo žmonėms reikia lyg opiumo. Betgi mes gyvename ne Rusijoje. Supraskit, menkystos, kad nuo to, kad jūs mane kažkuo apšauksite aš netapsiu nei protingesniu, nei kvailesniu, nei gražesniu, nei bjauresniu.

VVER to mažyliui Reideriui, 2014 01 22 21:13
Yra ir daugiau skirtumų:
Pvz. vergų pirkliai, kartais į laivus prikraudavo per daug žmonių, ir, kad neprarastų draudimo polisų, "perteklių" išmesdavo į vandenyną...

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 22 21:07
Už tai tarp vergovės ir baudžiavos ne tiek jų ir daug...
Bet tu teisus vienas kitas yra:
vergus vergovinėje santvarkoje pardavinėdavo -prie baudžiavos ponas baudžiauninkus su
visu kaimu ir aplinkinėmis žemėmis parduodavo kaip
priedą...:)))


VVER to Reideris, 2014 01 22 20:56
Tarp vergovinės ir feodalinės santvarkos yra tam tikras skirtumas, Reideriuk...

Reideris to VVER-6palatos Napolionui, 2014 01 22 20:54
Baudžiava Rusijoje panaikinta tik XIXamž.raštiškai,praktiškai reforma vyko iki pat1901m.
O buve baudžiauninkai tapo "amžinaisiais činčikais"...
Matai vergai gavę laisve galėjo Europoje ar JAV galėjo
eit kur nori,o buvęs baudžiauninkas dar 50metų vis tik priklausė dvarui,ir iš to pačio pono gaudavo lupt
nemažiau nei budamas baudžiauninku...Prisimink Tada
Blinda....Tad iš esmės dėdė teisus...

VVER to Reideris, 2014 01 22 20:47
Eik nuo interneto, Reideri, tu girtas....

Reideris to VVER:DDD, 2014 01 22 20:46
Nu visko tikėjausi iš 6 palatos Napoliono,bet,kad pats
diskutuotum su savimi ...:)))Užsivadinai intelekto koficiantu tai nors ta durna DDD:))nusiimk......

VVER, 2014 01 22 20:40
Ką aš melavau. Dėl to paskutinio komentaro, štai tau įrodymas :DDDD (skaityti iš apačios į viršų):
Dėdė, 2013 12 11 20:04
Yra psichologijoje sąvoka "išmoktas bejėgiškumas". Kokie ten protestai. O jei ir pabando kas, tai tie patys vergai nuslopina, kad nesupykdyti pono...

VVER, 2013 12 11 18:52
Jeigu, kaip ten sakai, viską vežasi iš kitur, ir nieko neišveža, tai ar neturėtų ši valstybė regėti didžiulių nepatenkintos visuomenės protestų, tokių, kaip dabar vykstančių Ukrainoje? :)))

Anonimas, 2013 12 11 18:38
...mašinų, lėktuvų variklai, automobiliai, lokomotyvai, optiniai prietaisai, etc., ruskija - viską seniai vežasi iš Turkijos ir tos pačios Kinijos ir kitų šalių. Apie žemės ūkio produkciją nėra ko nė kalbėti, nes augina tik elnius.

Dėdė, 2014 01 22 20:21
Tu nedoras, melagis.

VVER to Dėdė, 2014 01 22 19:56
...Arba, pvz. kai vienam savo komentare pavadinai rusus vergais... Turint omeny, kad vergovė uždrausta Europoj kažkur 18 amžiui, tikrai neteisingas ir neintelektualus komentaras... :))))

VVER to Dėdė, 2014 01 22 19:42
Apskritai, gali mane vadint "neprotingu", "neišsilavinusiu", tačiau bet kuriuo atveju visi tie dalykai tau pačiam kur kas labiau galioja :))
Ypač, kai neatsakei iš esmės nė į vieną klausimą, kurį aš tau uždaviau... o dar tas tavo rasizmas... tikrai proto neprideda :DDD

VVER to Dėdė, 2014 01 22 19:13
Ką reikėjo įrodyti? Mano intelektą?? :DDDDDDD

Dėdė, 2014 01 22 18:54
Tai ir viskas ką gali pasakyti. Tą ir reikėjo įrodyti, intelekte tu...

VVER, 2014 01 22 18:37
Haha, net nežinojau, kad turiu tokių gerbėjų, kurie taip uoliai mano komentarus seka :DDDD

Bet iš tiesų, ar iš tikrųjų sveika saugoti tokias mano remarkas, ir jas paskui naudoti kam, kad taip patogiai jaustumeis tyliai vadindamas mane neprotingu žmogum, tupėdamas savo tamsiam tyliam kamplelyje???
Toks žmogus tikrai pasigydyti turėtų...

Intelekto koeficientas, 2014 01 22 18:21
Aš tau rekomenduoju pirma bent darželį baigti, ir tik po to diskutuoti bent kiek rimtesnėm temom...
Sakyti, kad 90-ųjų FSB yra tas pats, kas KGB, gali tik kūdikėlis, arba idiotas.
To durniams, kurie sako, kad kgb lygu fsb:
Aš išvis net nesuprantu, ko tu diskutuoji apie dalykus, kurių net nežinai, gal geriau daryk dalykus, kuriuos žinai, pvz. spalvinti knygutes :DDDD
Ak jau dabar de facto? :DDDDD
Ne nu, kas per imbecilas.... :DDDD
Komentaras buvo "Litvin
Dar kartą sakau, gal tu pradėk skaityt daugiau knygų, ir mažiau lenta.ru komentarų, tai gal ir pasidarysi protingesnis kažkiek, bet jau imu abejoti...Aš negaliu atsakyti į jūsų visų rašliavas, nes per daug yra (ir dauguma- tik intelektą smukdančios nesąmonės), tad nesugebėčiau :DDD
Tai tik keletas išminties, erudicijos, tolerancijos ir išskirtinio intelekto požymių


Dėdė, 2014 01 22 18:03
Žinai, yra protingesnių žmonių, kurie žino ką daro, išmano apie uostus ir pan. Tu ne iš jų. Jau intelektą savo įrodei, nes plūstiesi lyg kalėjimo kamštis. Matai, dar protingo žmogaus bruožas būtų nesipuikuot savo menamu intelektu, o leist tai nuspręst kitiems. Beje, iš viso, ar tu žinai kas yra intelektas? Abejoju. Agresyvumas - tikrai ne aukšto intelekto požymis. Tai greičiau žemos kultūros požymis.

VVER, 2014 01 22 17:36
Idiotui dėdei:
Ak, sakai, Japonijoj žemės mažai?? :DDD

Tai ko tada po Kansai, kiti oro uostai statomi jau ne jūroje, pavyzdžiui, Saga oro uostas? :DDD
Ką, gal Japonijoj daugiau žemės atsirado? :DDD
Mulkis...


Dėdė, 2014 01 22 17:20
Tu gyvas! Jau buvau bepradedąs galvot, kad savo putomis paspringai. Žinai, kai intelektas veržiasi pro ausis, tai visko gali nutikti. Japonijoje žemė brangi ir jos mažai. Rusams iki japonų statybų, tai tas pats kas tau iki putės. Na, janukovičium gal jau ir galėtum būt. Pasimatuok temperatūrą ir kraujo spaudimą, nes gali nukentėt auklėdamas čia mus tamsuolius neandertaliečius. Prisiminei geležinkelį. Tai kodėl, visgi, Rusijoje vėžė platesnė? Tik atsargiai, kad intelektui nepakenktų. Beveik kaip mūsų Marina Aušrina....

VVER, 2014 01 22 17:12
Aš negaliu atsakyti į jūsų visų rašliavas, nes per daug yra (ir dauguma- tik intelektą smukdančios nesąmonės), tad nesugebėčiau :DDD

To Reideris:

Ak Ustluga deržavinis projektėlis sakai?
O kaip Kansai oro uostas Japonijoje, pastatytas JŪROJE? Irgi deržavinis projektėlis? :DDDD

Nes jei ruskiai statytų uostus jūroj, tai žvengtumėt susiriesdami...



"todėl projektas
ekonomiškai mažai protu suvokiamas,pačiai Rusijai daug
naudingiau būtų buvę statyt jūrų uosta Kaliningrade..."

:DDD

Na, nepaisant faktų, kad iš esmės, vienintelė tinkama vieta uostui yra Priegliaus delta (kuri jau beveik ištisai apstatyta uostais ir krantinėm), bei, kad transporto pralaidumui užtikrinti reikėtų tiesti NAUJĄ 4-6 juostų geležinkelį per Lietuvą, Latviją/Batkiją ("neprileisim ivano prie gelžkelio"), tai taip, sutinku, Kaliningrade statyt tikrai labiau apsimokėtų :)))

Tačiau, deja, žmonės, kurie neleidžia dienų traukdami į nosį klijus, mano kitaip nei tu :DDD


Dėdė, 2014 01 22 16:52
O Ukrainoje revoliucija. Stiprybės jiems.
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-01-22-ukrainos-valdzia-nusiteikusi-kariauti-su-protestuotojais/113083

Dėdė, 2014 01 22 16:44
Iš tiesų šalia Estijos. Greičiausiai kariniams laivams. Taip sakant, jachtoms, kokiomis rusai pas kaimynus į svečius plaukia.

Reideris to VVER:DDD, 2014 01 22 16:42
Jeigu jau pasakei a)apie Ust Lugos uosta,tai neužmiršk paminėt ir b)kad visu pirma tai dar vienas "deržavinis"
projektėlis į kuri sukišta tiek naftos doleriuku,jog bet kuri kita normali šalis būtų pasistačiusi du jūrų uostus...:)
Visu pirma šis projektas yra nukreiptas prieš Baltijos jūros uostus,be to yra užšąlantis žiema,yra gana toli nuo Rusijos pramonės centrų,todėl transportavimo
kaštai iki uosto yra gana dideli,todėl projektas
ekonomiškai mažai protu suvokiamas,pačiai Rusijai daug
naudingiau būtų buvę statyt jūrų uosta Kaliningrade...
Bet jei Putinas nusprendė verslas padarys,kad ir kiek
kainuotu...:)))))))))))))))))

Reideris to VVER:DDD, 2014 01 22 16:26
Va tai tau DDD:)))turi asmenine patirti,ir kiek tų
metelių patirties sukaupęs...Nuo knygučių spalvinimo
laikotarpio jau bus kokie 6-7metukai praėję...:)))))

Dėdė, 2014 01 22 16:06
O jau VVER - Absoliuti TIESA, Visatos protas, Dievas beveik. Tavo ta informacija apie naują uostą Ust Lugoje, tai prilygsta anekdotui kai rusai 60 metų mokėsi operuoti apendicitą. Ten, kartais,. informacijoje apie uostus nebuvo paminėta, kad ankstesnis ar šalia uostas pritaikytas tik burliokų tempiamiems virvėmis laivams? Nenustebčiau... Ir vėl atsirinkai apie gyventojų skaičių teiginį. Kiti neverti tavo kontrkomentaro?

Reideris to londonui, 2014 01 22 16:06
"Tai,kas iš to,kad šiais metais užfiksuotas gyventojų
prieaugis"citatos pabaiga - na jo per 22d.2014m.net
gi visagalis Rusijos statistikos departamentas sugebėjo
pateikt teigiamus duomenis,kaži kaip bus metų gale?:))))

VVER to londonas, 2014 01 22 15:59
Reideris... nu gal jis yra kokiu vienu laipteliu auksčiau, bet irgi tiesiog propagandistas, susiranda bet kokį, kad ir seną informacijos šaltinį, ir BŪTINAI tik tą, kuris tenkina jo pasaulėžiūrą, pvz.

"o DABAR SVARBIAUSIA - RUSIJA UŽIMA PIRMA VIETĄ
PASAULYJE PAGAL GYVENTOJŲ SKAIČIAUS MAŽĖJIMĄ..."

Taip, kas iš to, kad šiais metais užfiksuotas gyventojų skaičiaus prieaugis :))))

VVER to londonas, 2014 01 22 15:55
Reziume. Dėdei beprasmiška pateikinėti faktus ar skaičius, ar savo asmeninę patirtį. Jam visa tai tiesiog neįdomu. Vienintelis dalykas, kas jam įdomu, tai begalinės, ir dažnai, visiškai beprasmiškos beletristikos.
Dar atkreipk dėmesį, kad jisai visur kiša rusus ir Rusiją, bet kuria kita tema jis čia net nerašo :)))

Dėdė, 2014 01 22 15:54
Neeeeaaaaaa!.... Niekam tikę palyginimai. Tuoj gausi, durneli, darželinuk, debile... Spėk gaudyt. Šaunuolis, daug informacijos, bet aš negaištu tam laiko. Yra dalykų, kuriuos reikėtų prilygint aksiomoms, t.y. nereikia papildomų įrodymų. O čia mat mokslinis putinizmas. Man tai neįkandamas.... Bet linksma.

Reideris to londonui, 2014 01 22 15:49
Visada reikalavai lyginti diskutuojant tai štai tau
palyginimai kurių Rusijos statistikos departamentas
vengia lyg kryžiaus:
1)Per pastaruosius 20metų Rusijoje išmirė daugiau kaip
7mln.rusų(daugiau nei 2Lietuvos)pagal šį rodiklį Rusija
lenkia Brazilija ir Turkija 50proc.,o Europa 2kartus...
Kasmet Rusija pagal gyventojų skaičių praranda po ištisa
sritį lygia Pskovo sričiai,arba po didelį miestą,tokį
kaip Krasnodaras...Ir tai ne emigracija....:))
2)Savižudybių,žmogžudysčių,nusinuodijimų ir nelaimingų
atsitikimų lygis Rusijoje panašus į mirtingumo lygį Angoloje,Burundyje(karinių konfliktų zonos)....
Pagal vyrų gyvenimo trukme Rusija lygi Bangladešui(160)
o DABAR SVARBIAUSIA - RUSIJA UŽIMA PIRMA VIETĄ
PASAULYJE PAGAL GYVENTOJŲ SKAIČIAUS MAŽĖJIMĄ...
3)Rusijoje 2-5mln.neprižiūrimų vaikų(per antrą
pasaulinį karą buvo 700tūkst.)...apskritai Rusija
užima pirmą vietą pagal tėvų pamestų vaikų skaičių
pasaulyje...(Pilna degradacija)
4)Nuo narkotikų Rusijoje kasmet miršta virš 30tūkst.
žmonių,nuo alkoholizmo virš 70tūkst...(palyginimui
per karą Afganistane žuvo 14000karių ir tai per
metų)...PSO duomenimis,vienam Rusijos gyventojui
tenka 15litrų gryno spirito...Laikoma,jeigu gryno
alkoholio kiekis vienam gyventojui didesnis kaip
8litrai,kyla grėsmė tautos išlikimui(nereiks jokių
išorės priešų)...
5)Apie korupcija:nebaudžiamumas teisinėje sferoje
pasiekė tokį lygį,kad prieš kalėjime mirusį Magnitskį
buvo iškelta baudžiamoji byla - NUSPRĘSTA TEIST MIRUSĮ
ŽMOGŲ ,kuris, suprantama,negali apsigint....
PASAKUTINIS TOKS ATVEJIS UŽFIKSUOTAS EUROPOJE XVIIa.
Ar vis dar manai,kad Rusija lygi JAV,ES pagal
korupcija?...:)))))))))))))))))
6)Per pastaruosius 10metų Sibire išnyko 11tūkst.
kaimų ir 290 miestų (nenuostabu jog ten šeimininkauja
kinai)....
7)Nors šalis turi didžiulius gamtinius išteklius,
50proc. jos gyventojų gyvena skurde(palyginimui
Nigerija)"deržavinė" politika turi savo kaina....
TAI PUTINO RUSIJA.....:))))))))))))))))))Ar patiko palyginimai?:)))))))))))))))))))))))))))


Dėdė, 2014 01 22 15:46
Čia labai svarbus faktas.... O kiek ir kokių uostų galėtų bųti, jei ne Uljanovas, Džiugašvilis, putė valdžioje... Turbūt nesupratai apie ką aš...

VVER to londonas, 2014 01 22 15:43
Dabar matai, ką turiu omenyje? Mano faktai apie Ust-Lugą buvo visiškai ignoruojami :DDDD

Dėdė, 2014 01 22 15:23
Žmogus susimąstė apie ką rašo, o tu, putiniškas pydare, toliau puldinėji kitaip manančius. Tiesą sakai, keliai Rusijoje atitinka XIX a. standartus. Ir vėl, manau, kad selektyviai reaguoji į komentarus. Durniau, tiek rusų, tiek lietuvių kalbose egzistuoja perkeltinė prasmė. Tuo jos ir gražios. Tai čia dėl tų šviesoforų laivams (juk ir to galėjai nesuprast), ANALitikas, atsiprašant. Taip ir rašyk, kad nebeturiu ką sakyt, o agituot reikia.

VVER, 2014 01 22 14:55
to londonas:
Aš tikrai nerekomenduoju diskutuoti su tuo "Dėde". Jam užšąlusios smegenys, jokiais argumentais jo neįtikinsi apie, jis tiesiog toliau savo dainelę varys ir viskas :))

Pavyzdėlis:
"Jūrose reikėtų šviesoforų krovininiams laivams. Ir tam pasiekti labai nedaug reikia."

Netgi toks bomžas kaip Dėdė turėtų žinoti, kad TAIP IR ATSITIKO jau prieš kelis metus :)) Rusai nebegalėjo priimti tiek daug laivų, tai reikėjo poreikiams patenkinti pastatyti VISIŠKAI NAUJĄ uostą Ust-Lugoje :)))

Ir, spėk ką? Dėdė tiesiog ignoruos mano komentarą, ir suoks toliau apie 19 amžių už maskvos ir pterburgo :DDDDDD

Dėdė, 2014 01 22 11:22
Tai ir prisidėk, kad mąstytų lietuviškai, o ne rusiškai. Potencialas, matau, yra. Rusija mums irgi geras pavyzdys. Pavyzdys kaip nereikia elgtis, jei nori, kad šalis klestėtų.

londonas, 2014 01 22 11:15
del to ir grizau, kad ne vien pinigai lemia,sava kalba, beto noejau kad vaikiai mastytu galvose lietuviskai o ne angliskai

Dėdė, 2014 01 22 11:15
Aišku, kad vyksta. Tik kur jie buvo pastaruosius 100 metų, kai normalus pasaulis visa tai susitvarkė ir seniai pamiršo? Turėtų įvertinti tą savo laikotarpį kritiškai ir tada nuo jo atsispirti aukštyn. Kaip tai padarė Vokietija.

londonas, 2014 01 22 11:12
as sutinku su tavim, tik ar tu sutinki kad tai vyksta? tik viskam eikia laiko, juk negali nutiesti kelio per savaite, juk negali nutiesti greituju traukiniu linijos is maskvos i kazane per metus? tai neymanoma, todel viskam reikia laiko,ir rusai to neneigia kad pas juos poblemu pilna.
mano pozicija:, rusijoje pokyciai vyksta, juos reikia pastebeti.neviskas taip greitai

Dėdė, 2014 01 22 11:10
Taip. Ir nemoralus bei neteisingas toks gyvenimo lyginimas Anglijoje ir Lietuvoje. Per daug jau skirtingos sąlygos buvo. Tai, be abejonės, įtakojo ir žmonių mentalitetą. Visiškai nesutinku, kad mes nieko nepasiekėm. Pasaulio kontekste esame tarp turtingųjų šalių, o ne skurdžiųjų. Ir tai jau daug.

Dėdė, 2014 01 22 11:05
Nežinau ką ten darei, nes 2000 svarų geras atlyginimas. Bet, matyt, nors ir nepripažinsi, bet ne vien atlyginimo dydžiu gyvenimo kokybė matuojama. Dabar grįžtant prie Rusijos. Jeigu jie išnaudotų savo gamtinius resursus (nafta, dujos, dirvonuojanti žemė, neaprėpiami miškai, didelė klimato įvairovė) darbui ir gamybai, tai pasienyje iš abiejų pusių būtų ne autovilkikų eilės, o traukinių sąstatų. Jūrose reikėtų šviesoforų krovininiams laivams. Ir tam pasiekti labai nedaug reikia.

londonas, 2014 01 22 10:59
verta jei lietuvoje neturi savo busto, jei lietuvoje turi stoga gal tada ir neverta vaziuoti. ir aisku atlyginimas, daug kas sake kad as kvailai elgiuosi psaligdamas sali kuioje gaudavau vis 2000 svaru per menesi,PATIJOTAS :))))

Dėdė, 2014 01 22 10:40
Čeliabinskas tik vienas iš apleistų socialiai miestų. Turėjau omeny Rusijos gilumą. Rusas (eilinis iš gilumos) teisiškai gali, bet finansiškai neišgali. Tingiu tuo užsiimti, bet jei palygintume turistų skaičių iš Lietuvos ir iš Rusijos, įvertinus gyventojų skaičių abiejose šalyse, kaži ar nepasirodytų kitaip.

Dėdė, 2014 01 22 10:37
Tamstos teiginiai reikalauja paaiškinimo. KĄ reikėjo daryti kitaip per tuos 23 metus? Ir ką tokio padarė Rusija teigiamo, kad nusipelno tavo pagyrų? Čia man nesueina, nebent išgert reikėtų...

londonas to dede, 2014 01 22 10:37
zmogau tai cia vien tik turkija o kur egiptas? europos salys azija? rusai keliauja ir nemazai, gali susirasti turkijos turizmo departamento puslapi ten smulkiau raso, as niekai nesuprantu kuo tau tas cialiabinskas vis uzkliuva...:)))) normalus miestas:) nebutina visiems ruskeliams keliauti norint tau kakska irodyti, tik noriu pasakyti viena rusija normali salis kur zmoneslaisvai gali vykti ten kur jie uzsigeidzia!!!!! lietuvoje ir nevisi p[o turkijas vazineja ir tai tu zinai geriau nei as

Dėdė, 2014 01 22 10:35
Vėlgi imi tendencingai vertinti. Sakykim, gauni tu toje Anglijoje 1000 svarų. Gal dabar kiek daugiau, nežinau. Būstui išleisi, mažiausiai 400, jei, žinoma, negyvensi komunoje su tautiečiais ar kitais exsocializmo šalių atstovais. Maistas nedaug, bet brangesnis nei Lietuvoje (čia kalbu apie ASDA ir jei pirksi pigiausius produktus ir dar po daugiau), drabužiai pigūs, bet ne tiek daug ten jų reikia - tai ne problema. Taigi, maistui, labai taupant - apie 200 svarų. Jei turi automobilį ir jis registruotas Anglijoje - vėl 200-300 svarų draudimui, kelių mokesčiui. Čia be degalų, kurie truputį, bet brangesni nei Lietuvoje. Restorane pavalgyt ar į koncertą nueit 30-50 svarų (tai čia į tokias vietas, kur mes galėtume sau leisti). Kas lieka? Ar tikrai verta? Tai man dar pasisekė, manęs neišnaudojo jokie posovietiniai tarpininkai.

londonas to dede, 2014 01 22 10:31
kartojimas mokslu motina, pameni musu diskusija apie klimata? niekas pasmus nepasikeis nes kastai infrastrukturos islaikymo didesni!!!!!!!! nebent tapsim pietu koreja ir kaska ispudingo pradesim gaminti, deja potenciala turejom pries 23 metus bet ji isvaistem

Dėdė, 2014 01 22 10:26
Jau sakiau, tu palauk 5-10 metų, tada palygink vėl. Be to, Anglija yra labai toli nuo Rusijos ir jokio šūdo su komunizmo kūrimu nemalė. Tai ir gyvenimas ten atitinkamas. Čia normalu.

Dėdė, 2014 01 22 10:24
Tai čia vėl rusiškas šaltinis. Aš jais aklai nepuolu pasitikėt. Nors, gali būti ir taip. Na, Maskvoje ir Piteryje kartu, berods, jau iki 30 milijonų gyventojų. Tai čia tie trys milijonai gal ir realūs. Iš Čeliabinsko, pvz. gali ten nuvykt tik valdžios arba nusikalstamo pasaulio atstovai. O va iš mano gimto kaimo ten jau gal ketvirtadalis pabuvojo. Tokie tie ir skirtumai.

londonas to dede, 2014 01 22 10:22
tu isdalies teisu...tik man kyla klausimas emigrantas atvaziaves i anglija vokietyja jis iskarto tampa nasesni? produktyvesnis? iskarto pradeda kelti pridetine verte? jam ka dar pora ranku isauga? uzsienije teko dirbti ivairius darbus ir visada stebedavausi, vairuoji autobusiuka, juk vairuoji taipat kaip lietuvoje, sukioji baranka, stengiesi avariju nedaryti, o atlyginimas jau kitoks 4 kartus didesnis, graiuni su kuju siena, nesioji siuksles o atlyginimas 4 kartus didesnis? sedi medikas lietuvoje stengiasi o atlyginimas vistiek mazesnis nei vokiedtijoje kartauis!!!

londonas to dede, 2014 01 22 10:15
Среди стран, откуда в Турцию приехало наибольшее число туристов с января по ноябрь, первое место занимает Германия с результатом 4 млн 671 тыс 431 человек (15,44%), затем следует Россия – 3 млн 420 тыс 468 туристов (11,30%), на третьем месте оказалась Англия. За этот период Турцию посетило 2 млн 549 тыс 079 англичан (8,42%). Далее следуют Иран, Болгария, Голландия, Франция, Грузия, Сирия и США. - See more at: http://mk-turkey.ru/tourism/2011/12/24/chislo-turistov-posetivshih-turciyu-prevysilo-30-millionov.html#sthash.7uv7wP13.dpuf

Dėdė, 2014 01 22 10:12
Nemačiau Turkijoje nė vieno agresyvaus anglo (ruso, beje taip pat).

Dėdė, 2014 01 22 10:10
Čia jau graužinienės tema. Na, nesu verslininkas, bet suprantu, kad tuos atlyginimus reikia ir uždirbti, t.y. sukurti pridedamąją vertę (berods, taip vadinasi). Vėlgi, grįžtam prie ištakų. Aš irgi manau, kad atlyginimai turi kilti, tik nedrįsčiau nurodyti skaičių, nes tai būtų pigus populizmas. Viena iš pagrindinių priežasčių - mūsų žema visuomenės kultūra (beje, paveldėta iš Rytų). Aš moku (gaunu) vokelyje algą, t.y. nemoku mokesčių. Bet agresyviai pretenduoju į visas valstybės teigiamas paslaugas: pensiją, sveikatos apsaugą, policiją, gaisrinę, švietimą. Ir, neduok Dieve, man kas nors nepatiko (nebūtinai aš teisus) - tai jau tada prakeiktas Landsbergis, Lietuva... Ar ne taip yra?

londonas to dede, 2014 01 22 10:07
o kas tie geri dalykai??? LAISVAI GALI PALIKTI SAVO SALY? va kur geras dalykas,tai tu meluoji, anglai turistai labjausiai atkreipia demesi i save, myza sika ir musasi ant kiekvieno kampo

londonas to dede, 2014 01 22 10:04
na visupirma reikia drastiskai kelti atlyginimus, visupirma iki 4000 tukstaciu i rankas kaip minimum, minimali alga:)tai buta kaskur apie 1200 euru.
dabar su humoru:) jei nekeliam algos tada nemokinam jaunimo visiskai uzsienio kalbu, nes pramokes anglu arba vokieciu toks jaunuolis tampa potencialiu sandeliu darbuotoju tose salyse, ir tu jo niekaip neitikinsi likti cia ir buti patrijotisku uz 1500 lt kai jis gali gauti 4000lt ten>

Dėdė, 2014 01 22 10:01
Taigi, geopolitikos genijau, palauk. Vergovė truko 200 metų. Dabar praėjo tik 23 metai. Neleistina tokio lygio ekspertui imti tokį trumpą laikotarpį ir dar ištraukti iš konteksto vieną problemą, nepaminint gerų dalykų ir pasiekimų. Matai, aš kai durnas, tai man ir neblogai gyvent. Galiu važiuot laisvai kur noriu ir galiu sau tai leist (skirtingai nuo rusų). Turbūt pats nebuvęs Turkijoje, jei teigi, kad didumą turistų sudaro rusai. Tai NETIESA. Na, rusai mėgsta atkreipti į save dėmesį, tai gal ir atrodo, kad jų ten daug. Kaip per tris metus pabuvoji šalyje virš 50 kartų, manau ši tą pamatai, ar ne?

londonas to bilobil, 2014 01 22 09:57
tai jus pasidomekite:) kolega, palyginkite:) poto pasidalinkite mintimis:)

Dėdė, 2014 01 22 09:56
Va čia tas kritinis momentas. Kaip tas profesorius Preobraženskis iš "Šuns širdies", paklausiu šarikovo: o kaip jūs įsivaizduojate Lietuvos raidos tendencijas? Ką ir kaip reikėtų (reikėjo) daryti, kad būtų kitaip? Kitu atveju, kolega, Jūsų rašliava tik bezdėjimas į vandenį.

londonas, 2014 01 22 09:55
jeigu pamirssai isgert bilobilio isgerk bilobilio:) aciu kolega

londonas to dede, 2014 01 22 09:53
ruseliai kaip tu isireiskiai, nevaziuoja todel kad ir ten(rusijoje) darbo turi, rusu turistai sudaro didziaja dali klijentu : turkijoje, egipte:) panasiai kaip anglai:)
tendencijos? emigracija ir pastovus bei sunkiai sustabdomas lietuvos gyventoju mazejimas,
ar tu supranti kad pasmus nevaziuoja niekas?(as apie pavienius atvejus nekalbu)pasmus nevaziuoja nei marozai, nei profesoriai?
as irgi esu vienasis tu kuris pabande ir gryzo, deja tokiu nera daug

Bilobil londonui, 2014 01 22 09:45
...as sakau kad visada reikia lyginti, kaip veikia vieni ar kiti ISTATYMAI, kaip gyvena zmones,smalsisam protu kyla klausimas ar kiekvinas jav pilietis(atitinkantis amziaus cenza ir panasiai) gali... Pirmąsyk užsirašyk - vėliau atsiminsi.

Dėdė, 2014 01 22 09:42
Kokios konkrečiai, tendencijos, ubagėli (durnius, deja, pagarbiau kreiptis į analitikus nesugeba).

Dėdė, 2014 01 22 09:40
Mes niekada nevaidinsime tokio tarptautinio vaidmens, kaip Rusija. Skirtingi dydžiai ir galimybės. Emigracija turi dvi puses. Apie pirmąją daug kalbėta, tai tas gyvenimas jau darosi panašus TEN ir Lietuvoje ir jau žmonės pradeda pasverti. Esu vienas iš tų, kurie išbandė ir grįžo. Kuo toliau, tuo daugiau tokių žmonių. Kita gi, geroji emigracijos pusė yra ta, kad žmonės turi galimybę laisvai išvažiuoti ir grįžti. Eilinis rusas iš gilumos gal ir gali atvažiuot į kokią Ukrainą ar Uzbekistaną. Jei rusai turėtų tokias pat galimybes, situacija ir ten būtų kitokia. Ko dabar putė taip siekia to bevizio režimo su ES? Ar tai jam problema išvykti? Dėl emigrantų pritraukimo, tai aš įvesčiau tokią tvarką, kad atvažiuotų tik išskirtinai mums reikalingi ir padorūs žmonės. Sakyčiau, dar per daug čia pas mus dirbančių Rytų kaimynų. Dar dėl vaidmens. Tai man svarbiau mano vaidmuo žmonai, uošvei ir vaikams. Nebent pats ten norėtum kelt revoliucijas.

londonas to durnius, 2014 01 22 09:36
ar as kalbejau apie istatymus???? cia GEOPOLITIKOS PORTALAS, MAN NEPATINKA TENDENCIJOS musu valstybes raidoje,

londonas to dede, 2014 01 22 09:34
tu durnius visiskas:) as tau klausimus uzdaviau:)o ne ivardijau skirtumus....tu beviltiskas

Dėdė, 2014 01 22 09:33
Tai kokie Lietuvos įstatymai tau netinka ir tai geriau sutvarkyta Rusijoje? Tik konkrečiau.

londonas to dede, 2014 01 22 09:32
PALYGINAM: lietuvos gyventoju skaicius per pastaruosius 23 nepriklausomybes metus sumazejo vos ne 30 procentu...rusijoje tokio sumazejimo NERA!!! PER PASTARUOSIUS 23 METUS rusija sugebejo pritraukti nemazai imigrantu kurie dirba juodus darbus ir netik,todel rusija galima prilyginti vakaru europos valstybems kurios taipat pritrauke nemazai emigrantu is tokiu saliu kaip:PAKISTANAS, SOMALIS, BANGLADESAS ,IRAKAS,
RUSIJA pritrauke emigrantu istokiu saliu kaip UZBEKISTANAS, TADZIKISTANAS, TURKMENIJA, UKRAYNA.
musu lietuvele negali pasigirti imigracijos srautais gyventoju ir toliau sekmingai mazeja......korupcija????lietuvoje ji klesti...bujoja:) taipat kaip ir rusijoje.
ar turime kokiu prosvaisciu ilgalaikeje perspektyvoje???
ogi jokiu gyventoju sumazes iki 2 milijonu....ir mes vaidinsim datr mazesni vaidmeni negu vaidinam dabar :))
cia pradziai

Dėdė, 2014 01 22 09:28
Nepykstu. Pats va ir įvardijai skirtumus ir ne Rusijos naudai. Gaunasi, kad pats muši, pats ir rėki.

londonas to dede, 2014 01 22 09:24
o koks tavo reikalas kaip rusai renka prezidenta???
o koks tavo reikalas kad kaskam patinka putinas?
o koks tavo reikalas kad ten kriminalo daug? KO TU TAIP PYKSTI ANT TOS RUSIJOS???? KOKS TAVO reikalas?

Dėdė, 2014 01 22 09:24
Žinoma, nes nebeturi argumentu ir pats esi tas nuoboda. Tai ko nelygini Lietuvos su Rusija? Nes nėra argumentų Rusijos naudai. Tada puoli užgaulioti.

londonas to dede, 2014 01 22 09:22
boring......boring, very boring....

Dėdė, 2014 01 22 09:12
Ir ko pyksti? Save priskiri banditams, nes šiukšlini internete? Koks mano reikalas kaip JAV renka prezidentą. Na, bent paksai su uspiskiais nepatenka. Latvijoje irgi netiesioginiai prezidento rinkimai. Kas nuo to blogiau? Pats va bėgi nuo realių gyvenimo sąlygų palyginimo ir rašai kosmopolitines nesąmones.

Dėdė, 2014 01 22 09:09
Tai kur tu matei, kad aš kažkaip šmeižčiau Rusiją? Kur netiesa? Taip, putė yra blogiausia kas gali būti Rusijai. Jis nusikaltėlis ir paranojikas. Tai čia du skirtingi dalykai. Rusija užaugino daug iškilių asmenybių - menininkų, poetų, mokslininkų. Dabar viską užgožia nusikalstamas spec. tarnybų ir banditų kartelis. Kokie gali būti įstatymai, jei valdo viena kriminalinė grupė.

londonas to dede, 2014 01 22 09:05
zmogau atsibusk:) tu miegi arba kaip sakiau, nemoki skaityti kas parasyta, as NENORIU I Jokia rusija, man gerai cia lietuvoje, as tik sakau kad tuscias neargumentuotas varymas ant rusijos jis prienieko neprives, tavo komentarai kuriuose tu nieko nepasakai o pilstai tik is tuscio i kiaura labai daug pasako apie tave, as sakau kad visada reikia lyginti, kaip veikia vieni ar kiti istatymai, kaip gyvena zmones,smalsisam protu kyla klausimas ar kiekvinas jav pilietis(atitinkantis amziaus cenza ir panasiai) gali kelti savo kandidatura i JAV prezidento posta???a??? ogi ne negali:) neturi jokiu sansu,nes kandidatus parrenka lobistai, didieji magnatai ir panasiai,

vien ko verta musu diskusija apietai kad GALBUT klimatas veikia valstybiu ekonomika.......nulis argumentu, nulis zinojimo...nulis kompetencijos


dedule tu esi didelis NULIS:)
niekas nenori i ta rusija tik kai matosi TUPAS IR BUKAS VARYMAS norisi visada papriestarauti

pasnekam apie lietuva??? kiek galimaapie ta rusija:)))

Dėdė, 2014 01 22 08:51
Tai ko pačiam trūksta Lietuvoje, ką turėtum Rusijoje? Tai dar nepamiršk, kad mes esam kultūriškai rusai (na, ta, blogąja prasme), nes 200 metų buvome jų valdomi ir engiami.

Dėdė, 2014 01 22 08:49
Žmogau, kaip suprantu, tu tikrai nieko neturi. Aš turiu daug. Ir tai ne smulkmeniškumas. Palyginimai ne tavo naudai. Rusija su puikiais keliais, išvystyta infrastruktūra, puikiais santykiais su kaimyninėmis šalimis, aukštu pragyvenimo lygiu. Ką ten laukinei Europai, ar JAV lygintis, kur tarp dviejų miestų galima susisiekti tik sraigtasparniu ar, greičiau, elniais.

londonas, 2014 01 22 08:47
virusas? :)reikia LYGINTI, tada maziau klausimu kils

londonas, 2014 01 22 08:45
ir velgi reikia palyginti:) ir ka mes turim? snaudenas nesididziuoja savo salimi,kaltina savo valstybe pamynus pagrindines zmogaus teises,kancelofskis?? kiekvienas turi teise i savo nuomone. o kaip michalkovas??? jis didziuojasi,va lietuvis MACEINA prisigere zudiku tapo.....cia GEOPOLITIKOS PORTALAS, cia ne smulkmeniskumu portalas, pasnekam apie lietuva? palyginsim:) lietuva -rusija

Dėdė, 2014 01 22 08:43
Matai, Vidmantai, ne tik mes nenorim būti valdomi spec. tarnybų, bet ir ukrainiečiai. Tu, kaip sovietų buvęs kariškis esi artimas nusikaltėlių pasauliui (socialno blizkij element) ir nesistebiu tavo nuostatomis. Žinoma, pats norėtum mušti ir kankinti žmones, o ne būti mušamas. Tai čia viskas aišku. Mane tik stebina tų jaunų žmonių nuostatos, iš kur tas virusas galvose?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 22 07:05
VIDMANTAS TO VVER
1.KAS SAKO KAD RUSIJOJE NEGALIOJA MIRTIES BAUSME TAS PROFANAS

2.VIENINTELIS ZMOGUS RUSIJOJE BE TEISMO GALI SKELBTI MIRTIES NUOSPRENDI TAI REZIDENTAS JEIGU GRESIA PAVOJUS VISAI JO AGENTURAI

3.LIVINENKO YRA UK PILIETIS PRIES TAI BUVO RUSIJOS PILIETIS IR SPECTARNYBU DARBUOTOJAS

4.KAS DABAR DAROSI UKRAINOJE TAI UKRAINOS KONTRZVALGYBOS KLAIDOS,O GAL IR SEKME ORGANIZUOTAS POGRINDIS ISLINDO I PAVIRSIU REIKIA TIK SUSEMTI

Reideris to VVER,londonas,V.Morozas, 2014 01 22 00:11
Aš nematau šalies,kuria norėčiau didžiuotis.Aš matau
minias nepatenkintų ir suirzusių asmenų ir svetimų
žmonių,kurie bijo vienas kito.Aš noriu didžiuotis
tėvyne,o man dėl jos gėda"režisierius A.Končialovskis
"Lietuvos rytas"2014-01-21

VVER, 2014 01 22 00:02
Taip, rašiau. Aš ir tu sutikom, kad tu esi beraštis...

Dėdė, 2014 01 21 23:58
Rašei "abu sutikom". Mes, jų Didenybė...

VVER to Dėdė, 2014 01 21 23:45
Apgailestauju, bet tu nesi mano didenybė, į romanus su vyrais aš nesiveliu... tikiuosi suprasi...

Dėdė, 2014 01 21 23:32
Jūsų Didenybė sutiko... Iš ko sprendžiate?

VVER, 2014 01 21 23:25
Ne, neskaudėjo :) Nu va, abu sutikom, kad komentatorius "Dėdė" yra menko raštingumo :))

Dėdė, 2014 01 21 23:23
Supainiojau su tuo "londonu", atsiprašau. Na, rašot jūs tą patį, tai nesunku supainiot.

Dėdė, 2014 01 21 23:21
Aleliuja! Ir kaip, neskaudėjo? Visai kita kalba.

VVER to Dėdė, 2014 01 21 23:17
Taip, aš visiškai tikiu, kad tavo menkas raštingumas verčia abejoti mano teiginiais...

Dėdė, 2014 01 21 23:14
Bet ir jūs jokių argumentų nepateikiate. Tikrai, jei reiktų kažkur važiuot gyventi, nesirinkčiau Rusijos. Na, neįtikinot. Net ir tas berazumis Visbičuje kopūstus rūšiuoja, o ne Pskove kažkodėl. Argi gyvenimo kokybė jums ne rodiklis? O menkas raštingumas, taipogi, verčia abejoti jūsų teiginiais.

Reideris, 2014 01 21 23:13
SECTOR GAZA:))))))))

VVER, 2014 01 21 23:05
Trūksta argumentų, tai prie rašto kimbam :DD
Tipiška menko intelekto žmonėms...

Dėdė, 2014 01 21 22:58
Truputis istorijos:
http://www.youtube.com/watch?v=n3cCopXDNs4
Čia kažkas papokštavo apie tuos analitikus, atsiprašant, Reideri.

Reideris, 2014 01 21 22:56
"Kaip jūs drįstate užsipulti šiuos patyrusius ir dorus
tarptautinius analitikus" (žodi analitikus gal reiktu
pakeist į propagandistus),dėl dorų nesiginčysiu:))):))

Dėdė, 2014 01 21 22:54
Perlėk visą Rusiją, nuo Kamčiatkos iki Pskovo puikiausia automagistrale, puikia, aukščiausios klasės Lada, panakvok prabangiuose pakelės moteliuose ir nebenorėsi nei JAV, nei kokios sušiktos Vokietijos bekelių ir skurdo. Tada susišniaukšk dozę ir pulk visus komfortiško gyvenimo priešus.

Reideris VVER, 2014 01 21 22:48
Tai,kad ne prie vien man skirtų komentarų dedi ta
DDD,pasirodo visi mes čia kliedim,o gal yra atvirkščiai
vienintelis kledesis esi tu?

Dėdė, 2014 01 21 22:45
Nu jo... Šiaip žmonės juokiasi. O žvengia tie, kur Prževalskis surado.

Reideris to VVER, 2014 01 21 22:45
Girdisi kaip žvengi,visa 6a palata virpa...Teks didint
doze Rusijos Napolionui...:))

VVER Reidurnis, 2014 01 21 22:42
Mane žvengas ima nuo tavo kliedesių, tai ko nedėti?
:DDD

Reideriui, 2014 01 21 22:42
Kaip jūs drįstate užsipulti šiuos patyrusius ir dorus tarptautinius analitikus?

Reideris VVER, 2014 01 21 22:34
Kad ir kiek man metų,po kiekvieno savo komentaro DDD nerašinėju,kaip kad tu po kiekvieno savo kvailo propagandinio pezalo:))

Dėdė, 2014 01 21 22:05
Labai gerai pamenu, kad tas vaikas Rustas lėktuvėliu nusileido Raudonojoje aikštėje. Tai rėkė politrukai, o mus gainiojo. Tiesa, jau laikai buvo besikeičiantys, tai bent linksma buvo. Taigi, gynybinė, saugumo situacija Rusijoje tik pablogėjo. Čia dar vienas vaikiškas nusišnekėjimas buvo apie oro uostų ir kitų objektų apsaugą. Jau nuo 100 dolerių kyšiu galima pasiekti stulbinančių rezultatų Rusijoje. Ypač, kai valdo putė.

VVER to Reideris, 2014 01 21 22:00
Dar kartą sakau, gal tu pradėk skaityt daugiau knygų, ir mažiau lenta.ru komentarų, tai gal ir pasidarysi protingesnis kažkiek, bet jau imu abejoti...



"Nejaugi manai,kad ČŽV nebūtų pajėgusi pasiekt E.Snowdena Maskvos aerouoste,kur jis gyvenu du mėnesius..."

Taip, aš būtent taip ir manau :)) Primenu, iš visų viešųjų objektų, oro uostai yra vieni iš labiausiai saugomų visame pasaulyje :)) Ir kaip tu įsivaizduoji tas snodenas galėtų būti nužudytas??
Ką, prieis prie jo CŽV agentas ir pasmaugs su garota? :DDDD

Toks scenarijus įmanomas, tik pamiršti paminėti, kad tas agentas po to praleis 20 metų Krasnojarsko belangėj :DDD

Nes tokiam objekte, kaip oro uostas, kiekvienas kampelis stebimas ir įrašomas vaizdo kamerų, ten nieko nepaslėpsi.

Rimtai, Reideri, kiek tau metų? Iš tavo komentarų, sakyčiau, ne daugiau 14-os...





Anonimas, 2014 01 21 21:50
http://www.balsas.lt/naujiena/771975/korupcija-ir-chaosas-ukrainos-milicijoje-nesuveike-nei-vandens-patrankos-nei-garsines-granatos?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2014-01-21&utm_content=dieninis
Linksmų dalykėlių rašo....

Dėdė, 2014 01 21 21:11
Jie elgiasi lyg kokie šiuolaikiniai banditai - sukčiai. T.y. mandagūs, kol gali siekti savo rezultato. Jei tik jais suabejoji - pasipila įžeidinėjimai, marazmas. Tokia jau subkultūros rūšis.

Reideris to VVER, 2014 01 21 21:01
Rusija ir įstatymai,juokingiau būtį nebegali:)),nuo
kada Rusijos spec.tarnyboms galioja kokie nors įstatymai
...:))Rusijoje įstatymas yra doleris...Rusijoje net
prezidento V.Putino įsakai nevykdomi straipsnis
Geopolitikoje 2013-12-30"V.Putino metinis pranešimas:
viskas,kas paskelbta,turi būti įgyvendinta",ką
ten kažkokie įstatymai.........:))),kai nevykdomi
autoritarinio saugumiečių režimo lyderio nurodymai...
:))O štai tavo kliedesiai apie tai,kad JAV spec.tarnybos
naikina Talibano,Alkaidos vadus ir vadukus yra iš vis juokingi,tai negi juos turi bučiuot į abu žandus...:))
Aš tau daviau palyginimą kaip elgiasi dvi spec tarnybos
Rusija -Litvininko (mirties bausmė defakto už valstybės
išdavimą,bausmė pelnyta... ir ČŽV atvejis su E.Snowdenu...Nejaugi manai,kad ČŽV nebūtų pajėgusi pasiekt E.Snowdena Maskvos aerouoste,kur jis gyvenu du mėnesius...Taip kad niekaip negali pabaigt gyvent savo iliuzijų pasaulėlije(6palatoi:)),o kai niekas tavo
svaičiojimų nepriima už tos palatos ribų pradedi bliaustytis ir reikalaut atsakinėt į beprasmius klausimus:))))))))


VVER to Dėdė, 2014 01 21 20:25
Paaiškink man tada, kaip ketinimai sukelti revoliuciją (ne spalvotąją) yra grėsmė TIK putinui, o ne paprastiems piliečiams????

Dėdė, 2014 01 21 19:57
Na, matai, pats pripažinai, kad Litvinenka kėlė grėsmę putei. Ne, ne Rusijai...

VVER to GRU, 2014 01 21 17:15
Amerika čia visai nesvarbi...

Aš visiškai nesakau, kad reikia "užversti" žmones, kurie kažkam nepatiko...

Šiuo atveju, Litvinenka buvo MI6 agentas, susidėjęs su B. Berezovskiu, kartu jie naudojosi savo ryšiais infiltruoti į Rusiją užsienio agentus, rėmė organizacijas, slaptai arba net atvirai siekiančias destabilizuotio šalį. Pvz. Rusijos respublikonų partija, siekusi paversti Kaliningradą nepriklausoma valstybe :DDDD

Bet neee, pasirodo, visa tai tik Putino melas, Litvinenka ir draugai tik disidentai, politinio susidorojimo aukos...

GRU pasekejas to DEDE ir VVER, 2014 01 21 17:04
Siame klausime del Litvinenkos, palaikau VVER...
Visi elgiasi taip pat, kas kam nepatinka, ta uzvercia, ir taip daro tiek Rusija, tiek demokratisku vertybiu gyneja JAV. Diskusija tarp jusu vyksta tik ta, kad Jus akcentuojate rusu nusikaltimus zmonijai ir geriui, bei tuo tarpu kazkaip samomingai ar nesamonigai nepastebite JAV, kur paskutiniu metu priskaldzius malku daug daugiau nei rusai :O del to tai taip ir bado akis, ir riejates, nespeju skaityti :D

VVER to Dėdė, 2014 01 21 16:52
Ak jau dabar de facto? :DDDDD
Ne nu, kas per imbecilas.... :DDDD
Komentaras buvo "Litvinenkai įvykdytas mirties nuosprendis", tarsi jis nuteistas mirties bausme būtų.
Aš sakau, kad Rusijoj įstatymai draudžia mirties bausmę. Vienintelis atvejis, kai žvalgyba gali nužudyti žmogų be teismo sprendimo, tai kai tas žmogus kelia grėsmę valstybės saugumui (o Litvinenka TIKRAI kėlė, kaip kad Talibanas Pakistane kelia grėsmę JAV saugumui). Ir kas čia dar gali būti neaišku...?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 21 15:57
VIDMANTAS TO DEDE
PRIVET RUNKELIUI NUO KOPUSTO NA TAI HUMORAS
O JEI RIMTAI

1.UKRAINOJE DEMOKTATIJA NET NEKVEPIA
NORMALI OPOZICIJA TURI PROGRAMA,TURI VEIKSMU PLANA IR OPONUOJA ZMONISKOMIS PRIEMONEMIS

2.KAS DABAR VYKSTA UKRAINOJE TAI SIRIJOS ANALOGAS TIK TRUKSTA GYNKLU VIENAS PRIE VIENO IR TAI MATOMA PLYKA AKIMI,REIKIA TIK DABAR KOLBUTES JTO SU SKALBIMO MILTELIAIS IR PASKELBTI KAD JANUKOVICIUS TURI CHEMINI GYNKLA IR JAV PARUOSTI PLANA KAIP KARINIU BUDU NUSUKTI JANUKOVICIUI GALVA

2.NET NEIDOMU ZIURETI VIENODA FILMA VISUOSE SALYSE
EGIPTAS,SIRIJA ,IRAKAS IR T.T
REIKIA NORS SCENARIJU KEISTI

3.TAI DABAR RADA BLOGA NES OPOZICIJA MAZUMA GERIAU ZINO NEI DAUGUMA

4.JANUKOVICIUI APKALTA PADARYTI NEGALIMA NES NERA IKALCIU KAIP APKALTINSI JEI GAVO 165 MLR.EURU IS KINIJOS
IR SIS PROCESAS CINISKAS,SU R.PAKSU NECINISKAS
TAI BENT DEMOKRATIJA SU DVEJAIS STANDARTAIS

O KUDIRKOS.BASANAVICIAI LIETUVOS ATGYMIMAI GALI VYKTI KAIP UKRAINOJE KAS DIENA

TAI KURIS IS MUSU DEBILAS TEGUL SPRENDZIA KOMENTATORIAI

londonas, 2014 01 21 15:47
ukraina gali skilti i dvi dalis, tai vienas is scenariju galimu, labiausiai tiketinas krymo atsiskirimas, nes ten gyvena tik 23 procentai etniniu ukrainieciu

Dėdė, 2014 01 21 12:05
Prie to paties: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-01-21-ukrainos-opozicijos-lyderis-deryboms-gali-buti-per-velu/113011

Anonimas, 2014 01 21 11:10
Grįžtant prie temos. Ne visiems dar spėjo išoperuoti smegenis ir įdiegti vergo programas. Manau, Ukraina išsilaikys.
http://grani.ru/Politics/World/Europe/Ukraine/m.223603.html

Dėdė, 2014 01 20 23:09
Tu iš tiesų toks glušas ar apsimeti? Žmogus gi rašo apie tyčinį Litvinenko nužudymą, kas buvo mirties bausmė de facto. Pats avinas, o dar kitus kvailina. Arba čia tokia taktika - suprast ir pastebėt tik tai ką nori.

VVER to Reideris, 2014 01 20 17:59
Gera savam paraleliam pasaulėlyje gyventi ar ne? :DD

http://www.garant.ru/hotlaw/federal/213802/
Mirties bausmė Rusijoj jau seniai nebetaikoma, įstatymiškai atlikęs ją gali būti patraukiamas baudžiamojon atsakomybėn :DD

O tavo pavyzdys apie JAV spec. tarnybas tai išvis tik ligonio kliedesiai, primenu, Talibano sukilėliai ir jų vadai Pakistane žudomi ne CŽV rankomis? :)))
Aš išvis net nesuprantu, ko tu diskutuoji apie dalykus, kurių net nežinai, gal geriau daryk dalykus, kuriuos žinai, pvz. spalvinti knygutes :DDDD

Reideris to VVER, 2014 01 19 23:16
Dėl Litvininenko:manau ,kad jam tiesiog buvo įvykdytas
mirties nuosprendis už valstybės išdavimą ir tiek,jokių
paslapčių po tai kai jau metus buvo praleidęs UK jis jau
nebežinojo ir įtakos politiniams žaidimams Rusijoje turėt neturėjo(tiesiog tapo pavyzdžiu kitiems,kad nenubausti neliks)...Kaip žmogų suprast ji įmanoma,nenorėjo tarnaut toliau nusikalstamam režimui,tačiau iš kitos pusės buvo davęs priesaika organizacijai(ne valstybei),kuria palikt galima tik vienu būdu...
Ir vis tik skirtumas tarp Rusijos ir JAV yra akivaizdus,
nemanau,kad JAV spec.tarnybos nebūtų pajėgusios E.Snowdeno fiziškai sunaikint tarkim Maskvos aerouoste
(2Mėn.laikotarpį)...:))

Dėdė, 2014 01 19 23:03
Rusija yra sssr TEISIŲ perėmėja (bet ne pareigų). Tai labai patogu. Ir čia komentaruose tas kopūstinis klausia kuo bloga dabartinė Ukrainos Rada, apie apkaltą Janukovyčiui. Tai cinizmas (jei ne silpnaprotystė).

Reideris to VVER, 2014 01 19 22:55
Faktai:TSRS laikais GRU rezidentui V.Suvorovui(V.Rezunas) paskelbtas mirties nuosprendis už TSRS išdavimą,TSRS nebėra,tačiau nuosprendis iki šiol nėra panaikintas ir tai praėjus 20metų po TSRS žlugimo...Psikeitė tik iškaba...:))saugumiečiai ne tik saugo Rusija dabar jie ja jau valdo...


Dėdė, 2014 01 19 21:57
Ne visi ukrainiečiai yra ubagai, kuriems reikia kažką duoti, o ypač, po to šantažuoti. Netikiu, kad nesuprantat.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 19 21:41
VIDMANTAS TO DEDE
KA REIKALAUJA UKRAINOS OPOZICIJA
UZ TAI KAD KINAI DAVE 165 MLT EURU
O ES NIEKO NEDAVE

Во время Народного вече
на майдане
Независимости в Киеве
в воскресенье
лидер фракции
«Батькивщина»
Арсений Яценюк

заявил,
что план действий от оппозици
состоит из трех пунктов:

создание Народной рады,
KO BLOGA SENA

выражение недоверия
Виктору Януковичу
с его последующей отставкой

TAM YRA APKALTA KAIP BUVO PADARYTA PAKSUI

и создание
новой конституции
Украины.

TAI KESINIMAS I VALSTYBINGUMO UKRAINOS PAMATUS

VIENAS KONSTITUCIJOS STRAIPSNIS KEICIAMAS ABSOLIUCIA DAUGUMA PARLAMENTARU

VISA KONSTITUCIJA PAKEISTI OPOZICIJA NEGALI,NES NETURI TIEK BALSU
ANARCHIJA DARYTI IR TAI NESUGEBA DAR KELIAS DENAS PALAISTIS KIEVO MILICIJA VANDENELIU IS PATRANKU IR NERA OPOZICIJOS

KUR OPOZICIJOS DEMOKRATISKI VEIKSMAI MATAU TIK VIENA TEISINI BEPREDELA

MININGUI LEIDYMA TURITE-NE AS JUS JAU SENIAI SU VANDENELIU ISMIRKICIAU,KAD SUSLAPE ELGTUMETES PAGAL DEMOKRATIJOS TAISYKLES

PARENGETE NAUJA KONSTITUCIJOS PROEKTA SVARSTETE JI ZINISKLAIDOJE-NE
TAI JURIDISKAI TEISETI VEIKSMAI,KAS DABAR DAROMA JURIDINE PRASME SKAMBA VALSTYNES PAGRINDU GRIOVIMAS SIEKIANT UZURPUOTI NETEISETU BUDU VALDZIA

NE OPOZICIJA O KAZKOKIE NEDOUCKOS NET NEMOKA POLITISKAI TAIKIAI SIEKTI SAVO TISLU

KOKS TEVAS TOKS IR SUNUS MANAU MANE SUPRATOTE

Dėdė, 2014 01 19 21:24
Teisūs, jūs vilkolakiai, teisūs. Ukrainoje dar nesibaigė įvykiai. O ruskių banditas ir kalėjimų kamštis (avtoritet jūsų aplinkoje) turės trauktis.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 19 21:18
VIDMANTAS TO DEDE
VISGI VIDMANTAS BUVO TEISUS
PASKAITYK IR PAMASTYK

Kijeve milicija
prieš protestuotojus
panaudojo vandens patrankas
ir ašarines dujas
(237)
ELTA,
BNS
2014 m. sausio 19 d.
15:57

Kijeve kilo protestuotojų susidūrimai
su milicija


Ukrainos sostinėje Kijeve
sekmadienį policija
prieš akmenis mėtančius
protestuotojus panaudojo
vandens patrankas
ir ašarines dujas.

Per naują mėginimą
išvaikyti demonstrantus
milicija esant
septyniems laipsniams šalčio
panaudojo vandens patrankas,
liudininkai sakė AFP.

Daugiau kaip 20 milicininkų
buvo sužeista
per susidūrimus,
pranešė vidaus reikalų ministerija.

Per dešimt milicijos pareigūnų
buvo hospitalizuota,
keturių iš jų būklė rimta.

Kijeve per protestą nukentėjo V. Kličko
© AP/Scanpix

Anksčiau pranešta,
kad grupė radikalių aktyvistų
pradėjo pulti miliciją
ir bandė prasiveržti
prie Ukrainos parlamento pastato,
kurį juosia milicijos
ir autobusų eilės.


Buvo panaudotos
kurtinamosios granatos,
virš minios
matėsi dūmai.

Opozicijos lyderis
Vitalijus Klyčko
anksčiau bandė sutrukdyti
protestuotojams pulti miliciją
ir ragino minią jos neprovokuoti,
nes protestuotojai galį nukentėti.

TAU KUR UKRAINOS TAUTINIS ATGYMINAS JO NERA
JEI SAUSIO 13 MES BUVOME APSUPE LT SEIMA AUTOBUSAIS IR SAUGOJOME JI NUO RUSU TANKU

TAI DABAR UKRAINOS MILICIJA APSUPUSI UKRAINOS RADA SAUGO NUO EILINIU BANDITELIU NES NORMALI OPOZICIJA KOVOJA PARLAMENTE IR DEL KO KOVA NESUPRANTU IKI SIIOL KINIJA DAVE 165 MLRD EURU
BRIUSELIS TAI YRA ES ZADEJO DUOTI 1 MLRD

UKRAINA PARASE 165 MLRD KAD JUOS CIVILINE IR KARINE PRAMONE ATITIKTU ES STANDARTUS ES NE DAVE

TAI KUR KONFLIKTO ESME?
DABAR AS ATEINU I BANKA PRASAU PASKOLA 10 OOO EURU NEDUODA (ES ATVEJIS )
NUEINU I KITA BANKA GAUNU 10 OOO EURU PASKOLA
(KINIJOS ATVEJIS)

TAI KA MAN DABAR SUDEGINTI PUSE VILNIAUS IR ISDAUZYTI STIKLUS LT SEIME(KA DARO DABAR MAIDANO DALYVIAI)
NA MANE VISI PALAIKYTU KAZKOKIU TRENTELEJUSIU,O CIA VADINAMI DYDVIRAIS
KUR ESME?
NA NEPATINKA JANUKOVICIUS BALSUK PRIES JI RINKIMUOSE KUO DETI CIA SEIMO STKLAI?
O GAL BINLADENAS KALTAS?



Dėdė, 2014 01 19 18:41
VVER. Dėl pavliko morozovo tu arti tiesos. Tik didžiuotis čia nėra kuo.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 19 17:36
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.RUSIJOJE DABAR YRA TRYS GALINGOS STRUKTUROS
ISORES ZVALGYBA
GRU KARINE ZVALGYBA
IR VIDAUS KONTRZVALGYBA FSB

2.JUS PASTOVEI PAINUOJATE ISORES ZVALGYBA SU KONTRZVALGYBA O JU UZDAVINIAI SKIRTINGI IR OPERATIVINIS AGENTURINIS DARBAS

3.JUS NORITE PASIRODYTI TOKIAIS VISAZINIAIS IR IS SMULKMENU TIEK PRISKALDOTE MALKU KAD TIK LIEKA STEBETIS JUSU SUGEBEJIMAIS

4.KAM PATINKA KGB TEGUL PASIZIURI KGB.LT ARCHYVUS
GAL RAS KAS JI SEKE IR NURAMINS SAVO DUSELE
LIETUVIAI RUSIJOS NEDOMINA,RUSIJA DOMINA EUROPOS SAJUNGA 500 MLN ZMONIU O,NE 2,8 MLN SAVE SUREIKSMINUSIU LIETUVIU,NORIU JUS NULIUDINTI JUS NIEKAM NEREIKALINGI JUSU NIEKAS NESEKA


VVER, 2014 01 19 17:05
O dėl klimato kaitos, siūlau pažiūrėti žinias, jei namuose turi elektrą, turėtum žinoti, kad visai nesenai USA kaustė rekordiniai šalčiai, šalia Antarktidos stringa laivai, šiaurės jūrų kelias per Arktį net vasarą nepraplaukiamas be ledlaužių pagalbos :))

Bet ne, vyrukai, pardavinėjantys vėjo jegaines ir saulės baterijas, bei iš jų "atlyginimą" gaunantys politikai teigia, kad ledynai grėsmingai tirpsta ir visiškai nusibaigs jau po metų kitų :))
Jei taip suinteresuotas klimato kaita, gal pažiūrėk europarlamento debatus šia tema? :))
http://www.youtube.com/watch?v=EFpzaQPKC54

VVER, 2014 01 19 16:56
to ahk:

"O litvinenko nunuodijimas yra konkretus pvzdys, kad KGB metodai taikomi ir siandiena."

Na, atleisk, bet jei manai, kad žmonių nuodijimas yra KGB išradimas, tai tau tik daktarai tegali pagelbėti :))
Tiek CŽV, ar Mossad, ar MI6 naudoja lygiai tuos pačius metodus. Ką, gal į jas KGB agentai infiltravosi? :DDDD

Šiuo atveju, A. Litvinenka buvo mi6 perbėgėlis, kėlė labai didelę grėsmę Rusijos saugumui. Gal žinai, su kuo jis buvo susidėjęs?
O gi su tuo pačiu garsiuoju B. Berezovskiu :)) Kuris vienam UK laikraščiui kartą atvirai pasakė siekiantis sukelti REVOLIUCIJĄ pačioj Rusijoj, ir už tai net susilaukė grasinimų nutraukti politinio pabėgėlio statusą iš D. Britanijos premjero :)) (jis tikriausiai priklausė kgb:))

Tad aš sakyčiau, kuo mažiau tokių išsigimėlių and svieto, tuo svietui geriau...



Pagrindinis kgb skirtumas nuo fsb yra politinis:
KGB buvo skirta ne tik aukšto lygio valstybės saugumo ir stabilumo užtikrinimui, bet ir komunistų partijos bei ideologijos. Dabartinė fsb politiniais reikalais nebesirūpina.


ahq, 2014 01 19 15:22
Reideris ir nesake, kad KGB lygu FSB, tu cia taip pasakaei. Reideris sake kad pasikeite iskaba, ir liko tie patys metodai. Tai visiska tiesa, FSB liko tam paciam pastate, kur ir KGB. Plius Putinui tapus Rusijos PM jis sugrazino savo hebra i auksciausius postus. O litvinenko nunuodijimas yra konkretus pvzdys, kad KGB metodai taikomi ir siandiena.

Taigi, FSB yra tiesioginis KGB paveldas, kiek tiksliai buvo perimta is KGB tikriausiai nei veinas negali pasakyti, bet kad yra negincijamu panasumu tai yra konkretus faktas. Ir tegiti kad FSB yra lygu gal but ne visiskai teisu. Bet stipriu sasaju su esama valdzia ir taikomais metodais tai tikrai YRA.

Taigi vver pries kitus vadindamas durniais pasiziurek i veidrodi. Nesuprantu ar tu tiesiog is tikriju durnas ar tu koks snarglys nusamdytas. Nes pries tai maciau teigei kad klimato kaitos (itaktos zmogaus) nera, dabar teigi kad KGB lygu FSB ir kaltini kitus



VVER to Dėdė, 2014 01 19 14:46
Tavo sąrašas nepilnas, leisk, padėsiu :))
ČK, OGPU, NKVD, NKGB, KGB,(jau tik Rusijoj) FSK, FSB.
Nieko nepraleidau? :))

VVER, 2014 01 19 14:42
To durniams, kurie sako, kad kgb lygu fsb:
90-aisiais reorganizuojant kgb, iš jos buvo atimti "Vympel", "A" specialieji būriai, pasienio apsaugos funkcijos atskirtos, atskirta užsienio žvalgyba, jai paskirta atskira organizacija (svr), taip pat atskirtas vyriausybinių komunikacijų departamentas, panaikintas religinių ir kulto reikalų skyrius (nes religijos laisvė nebedraudžiama), įkurti kovos su organizuotu nusikalstamumu, bei kovos su narkotikais skyriai ir dar nemažai kitų pakeitimų, kuriems man jau reikėtų interneto paieškos :))

Taigi, vis dar manot, kad šios organizacijos vienodos? :))))))

VVER, 2014 01 19 14:15
To Vytenis:
Oo vajetau, kaip gerai :))
Aš- Pavlikas Morozovas, deja, sąskaitos neturiu, nes viršininkai iš OPRD (operatyvinis putino represijų departamentas) atėmė pasą, kad nepabėgčiau :))

londonas, 2014 01 19 13:23
ramu tai ramu, didziosios raides uzknissa...bet zmogus protingai raso..neviska bet logikos yra

Skaitytojas, 2014 01 19 13:11
Taip gera buvo kelias savaites be Marozo spangimo.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 01 19 13:08
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.KALBA EINA APIE MAIDANA O JUS GRYBAUJATE
2.MANO MANYMU MAIDANAS VADINAMAS VIENU ZODZIU PAKAZUCHA STAI KODEL

3.TAUTA ATGIMSTA TARKYME KAS 100 METU
LIETUVOJE TAI BUVO JAJUDIS
UKRAINOJE MERGINA SU KASA TIMOSENKO
ANTRO ATGYMIMO UKRAINOJE BUTI NEGALI

4.KAS DABAR DAROMA UKRAINOJE VADINAMA TEISINIU BESPREDELU IR VALSTYBES ZLUGDYMU

5.UKRAINOS KONTRZVALGYBA BEDANTE IR NESUGEBA SUSITVARKYTI SU KELIAIS BANDITELIAIS KITAIP NEGALIU PAVADINTI NES MAIDANAS VYKSTA TIK KIEVE JEI BUTU UKRAINOS ATGYMIMAS VYKTU VISOJE UKRAINOJE KIEKVIENAME KAIME

6.KIRSINAMAS BERKUT VERCIAMAS GUMINEMIS LAZDOMIS VAIKYTI BESPRIDELSCIKUS VIETOJE TO KAD ISIKVIESTI DESIMT GAISRINIU IR PALAISTITI VANDENELIU KAZKAM REIKALINGA GUMINIU LAZDU SUDAUZYTA GALVOS NUOTRAUKA KAIP REKLAMA

7.UK NOREJO PSIRASYTI SU ES SUTARTI IR PAREIKALAVO IS ES 165 MLRD EURU KAD PEREITU UKRAINOS PAPRASTA IR KARINE PRAMONE PRIE ES STANDARTU SIULE KAIP DURNELIAMS TIK 1 MLRD,TODEL IR NEPASIRASE
NUVAZIAVO UKRAINOS PREZIDENTAS I KINIJA GAVO 40 MILIARDU EURU ISKART DAR 40 MLRD EURU GAUS NES PADIDES DU KARTUS UKRAINOS EKSPORTAS SUTRE UKRAINA SU KINIJA KAD GAUS VISUS 165 MLRD EURU IS KINIJOS 10 METU LAIKOTARPYJE

KLAUSIMAS VISIEMS TAI DEL KO MAIDANAS
KAD KINAI DAVE 165 MLRD EURU
AR DEL TO KAD BRIUSELIS DAVE 1 MLRD EURU
TODEL NEMATAU PAGRINDO MAIDANO RIAUSIEMS TAI EILINE PROVOKACIJA IR URAINOS VALSTYBINGUMO ZLUGDYMAS

GAL JUS NURODYSITE KITAS PRIEZASTYS?
REKIA KAD UKRAINA NELEIDZIA I VAKARUS,VAKARAI NENORI UKRAINOS DUODAMI 1 MLRD EURU KADA REIKIA 165 MLRD EURU

londonas, 2014 01 19 12:50
Aciu, kad galu gale londonas atejo i prota ir pradejo ginti maskvos interesus:))))))mano saskaita RU821547236658954215862556 vardas pavarde ZMEJ GORYNIZ, ACIU DAR KARTA DEKOJU, jus nuostabus, aciu as to nepamiorsiu...tikrai:)

Vytenis to VVER ir Londonas, 2014 01 19 12:42
Už atkaklų Rusijos interesų gynimą geopolitika.lt portale jums skiriama 10000 rublių premija iš asmeninio V.Putino fondo.Prašome nurodyti savo vardus,pavardes ir sąskaitas bankuose.

Dėdė, 2014 01 19 01:12
Netyčia išsidavei, agente. Turėjau prieš keletą metų tokį nuotykį. Paskambino man kažkoks žasinas, labai mandagiai pranešė, kad laimėjau kažkoką didelę sumą pinigų, tik turiu papildyti kažkam telefono sąskaitą ir tada... Vienu žodžiu, kažkoks šūdas, kaip čia apie teigiamus Rusijos bruožus. Kai pasakiau, kad su kalėjimų kamščiais reikalų nenoriu turėti, tai jis prabilo panašiai kaip šis čekisto darbo brokas (londonas). Taip jie reagavo į pralaimėjimą.

Dėdė, 2014 01 19 01:07
Pats tu senukas. Ir dar nebrendyla. Tai kaip ten su tais putino smogikais - kgb ar nkvd?

Anonimas, 2014 01 19 01:03

http://en.wikipedia.org/wiki/KGB

http://www.theguardian.com/world/2013/oct/06/fsb-putins-modern-day-kgb


londonas to dede, 2014 01 19 00:55
as tai kompjuterine programa atsakineju i tavo komentarus automatiskai...bet tu.. juk senas zmogus.. turi pailset

londonas to dede, 2014 01 19 00:49
ko tu blet nemiegi senuk:)))))))))))))))))))

londonas to dede, 2014 01 19 00:42
:))))))))))))))

Dėdė, 2014 01 19 00:20
Visai praskydot, čekistai. Patiems tik į vaikų darželį. Va, jūs ir tiktumėt FSB dirbti. Pradžioj buvo NKVD, pakeitė pavadinimą į KGB, dabar - FSB. Tiesiog, turbūt, žydriau skamba. Skirtumas tik toks, kad atvirai žmonių nebešaudo, dirba kompiuteriais ir pan. O dėl sprogdinimų, tai, visvien, vadovavo neūžauga lėlininkas, o tie saugumiečiai sprogdino. Nuo to ne mažiau apgailėtina.

VVER, 2014 01 18 16:17
Mažajam reideriukui:
Aš tau rekomenduoju pirma bent darželį baigti, ir tik po to diskutuoti bent kiek rimtesnėm temom...
Sakyti, kad 90-ųjų FSB yra tas pats, kas KGB, gali tik kūdikėlis, arba idiotas.

Reideris to VVER, 2014 01 18 14:57
Va čia tu ir klysti,KGB kaip buvo taip ir liko,pasikeitė tik iškaba,kadrai ir darbo metodai liko tie patys...:))

VVER to Dėdė, 2014 01 17 21:38
Jei ir apsi**s čia kas, tai tik tu, ir ne dėl pykčio, o tiesiog paprasto nelaikymo :DDDD

Ir ką čia skiedi su savo KGB, jinai nuo 1992 Rusijoj net neegzistuoja, o tuos daugiabučius sprogdino FSB.
Nesuprantu net, iš kur tokių spartuolių-komjaunuolių prisiveisia...

Ir atsakyk į klausimą. Tavo nuomone, A. Pičiuginas politinis kalinys, ar ne?

Dėdė, 2014 01 17 20:01
Ne, kalbu apie tavo dievą putiną, kurio įsakymu buvo sprogdinami daugiabučiai su žmonėmis, nurašoma ant čečėnų, tuo pateisinant du karus. Gali apsišikti iš pykčio, bet pats mačiau per TV, kai demaskavo KGBistus benešančius maišus su sprogmenimis į namo rūsį.

VVER to Dėdė, 2014 01 17 19:55
Malonėk paaiškinti, ką čia pritauzijai, nes aš nieko nesupratau :))

Dėl ankstesnio komentaro, jei nori pavyzdžio, galiu paminėti Aleksėjų pičiuginą, jis kaltinamas keliomis žmogžudystėmis, dabar sėdi iki gyvos galvos.
Rusijos "opozicija" jį vadina politiniu kaliniu :DDD

Tad kaip čia yra, Dėde, šiuo atveju jis gi visiškai nekaltas, tuos žmones nužudė tik iš neapykantos putinui, ar ne? :DD

Dėdė, 2014 01 17 16:10
O ką, jis ir kvaišalų prekyboje įsimaišęs? Nežinojau. Mat, kai sprogmenis KGB darbuotojai nešė į dar vieno, sprogdinti numatyto namo Pamaskvėje, rūsį tai pamatė, nufilmavo ir parodė viena iš Rusijos TV. Niekas nepasakojo, savo akimis regėjau. Na, apie narkotikus gali būti, bet nieko negirdėjau.

VVER to Dėdė, 2014 01 17 16:04
Aa, tai žudyti iš neapykantos putinui visiškai gerai, pasirodo :))
Oo iš tos pačios neapykantos pardavinėti kvaišalus gatvėj? Irgi gerai? :))))

Dėdė, 2014 01 17 15:57
Ot ir neteisus esi. Naudoju griežtą proletarišką tavo iškrypėlio kumiro retoriką - "močit v sortirach", "potomu čto oni pidarasy...". Matau, nepatinka. Oi, nekoks tučekistas. Putė gali kaip stalinas valymą pradėt. O pradės nuo silpniausių. Saugokis, vaikeli...

londonas to dede, 2014 01 17 15:46
dede lyg ir protingas zmogus turetu buti raso be klaidu......bet galvoje taip tuscia, kad net baisu, kekiasi...raso labai nemandagius komentarus..argumentu neturi jokiu. tuoj prades sauktis visu sventuju pagalbos....informacijos rinkti nemoka.....tik rasyti be klaidu...jis tikrai moka: saunuolis dede:)

Dėdė, 2014 01 17 15:39
O kas žudė iš neapykantos putinui ir ką?

VVER, 2014 01 17 15:07
To dėdė:

Visiškai teisingai :)
Jei kas nužudė žmogų- tai nusikaltėlis.
Jei kas nužudė žmogų iš neapykantos putinui- tai disidentas.

:DDDDD

Maidanas, 2014 01 17 11:55
Priešnaujametis Maidanas
Taip sutapo, kad 2014-sius sutikau Kijeve, pas gimines, atvykęs ten gruodžio 30 d. Vėlų tos dienos vakarą su šeimininkais nuvažiavome į Nepriklausomybės aikštę - Maidaną, pasišnekėjome su jo gyventojais (būtent gyventojais, nes didesnė dalis jų ten gyveno jau kelias savites, o kai kurie – daugiau kaip mėnesį). Maloniai nudžiugino tvarka šioje bendruomenėje, rami, bet tvirta jų nuostata nepasiduoti, laikytis iki galo. Kai klausiau, kiek ilgai Maidanas laikysis – visi atsakinėjo, kad „iki galo“. Kai pasidomėjau, kada bus tas galas, atsakydavo, kad „kai nugalės Ukrainos liaudis“, „kai bus nušalinta nuo valdžios Janukovyčiaus šutvė“ ir pan.
Prie įėjimo į Maidaną mus sutiko keli jauni vyrai su budinčiųjų raiščiais, pasiteiravo, ar kuprinėlėje nesinešame alkoholinių gėrimų (Maidane galioja „sausas“ įstatymas, ten draudžiama ir rūkyti). Visa aikštė yra aptverta gana aukšta medine, paprastų lentų tvora, kai kur iš vidinės pusės palei tvorą matėsi smėlio arba sniego pripildyti maišai. Aikštės centre esančioje scenoje vyko koncertas, liaudies ansamblis dainavo ukrainietiškas dainas, vienu metu vyko trumpa diskusija, kiek supratau, Maidano vidaus gyvenimo tema (vis tik ukrainiečių kalba stiprokai skiriasi nuo rusų ir ne viską sekėsi suprasti).
Maidane yra išsidėstę įvairių Ukrainos regionų sektoriai – palapinės, dauguma iš jų – iš Vakarų Ukrinos, bet matėme ir Donecko, Lugansko bei kitų Rytų Ukrainos vietų sektorius. Prie palapinių stovi staliukai, kėdės, prie dažnų degė vadinamosios „buržuikos“ ar tiesiog metalinėse statinaitėse sukurti laužai, prie jų žmonės šildėsi, virė arbatą, šnekučiavosi, žaidė šachmatais, o geriau apšviestoje aikštės vietoje jaunimas net žaidė futbolą.
Kalbantis su maidaniečiais ryškėjo gana aiški nuostata, jų veiklos, kaip jie suvokia, rezultatas: valdžia pamatė, kad jau nebegalės mūsų stumdyti kaip tik panorės („понукать нами как захотят“), kad čia gimsta pilietinė Ukrainos visuomenė, kuri jau moka gintis ne tik nuo valdžios. Tai jau suprato ne tik valdžia, bet ir oligarchai. Beklaidžiojant po Maidaną priėjo vienas vaikinas ir pasiteiravo, kokia vėliavėlė kyšo iš mano kuprinėlės – mūsų trispalvė žalio lazerinio bėgančio teksto, transliuojamo abiejose aikštės pusėse, šviesoje jam pasirodė panaši į rusų baltą-mėlyną-raudoną. Supratęs, kad tai Lietuvos vėliava, mus pasveikino, sakė, kad „jūs nuėjote pirmyn, bet mes stengsimės jus vytis“, pasiūlė išgerti arbatos (ja ir sausainiais ten vaišina visus).
Kitas maidanietis, išgirdęs mus kalbantis lietuviškai, gana gražia lietuvių kalba mus užkalbino. Pasirodo, yra ukrainietis iš Panevėžio, ten turi šeimą ir gyvena ten daugiau nei 10 metų, prisistatė Andrej, Panevėžyje – Andrius. Maidane jau daugiau kaip mėnuo, čia leidžia atostogas, yra statybininkas, darbo dabar nedaug, tad atvažiavo padėti saviškiams. Paklaustas, ar ilgai dar bus, sakė – kad ne ilgiau kaip iki pavasario, nes „šeimai gyventi juk reikia“. Bet įsitikinęs, kad jį tada pakeis kiti.
Ilgokai šnekučiavome su kijeviete studente, prisitačiusia Katerina ir pasiūliusia ją vadinti Katia. Paklausta, ar yra Maidano aktyvistė, pasakė, kad ne – greičiau - entuziastė. Katia papasakojo, kaip maidaniečiai ėjo valyti šiukšlių, paliktų po Janukovyčiaus šalininkų „maidano“, vykusio Europos aikštėje – tada išvežė kelias mašinas šiukšlių: tuščių alaus skardinių, plastmasinių butelių, numestų plakatų ir kitokių popierių. O čia, Nepriklausomybės Maidane, buvo švaru, nesimatė jokių šiukšlių. Taip pat studentė sakė, kad po Naujųjų metų numatoma sumažinti Maidano užimamą teritoriją, kad Kreščiatiku laisviau galėtų važinėti transportas. Dėl kai kam (oficialiai) nepatinkančio Maidano šūkio „Слава Украине – героям слава“ (Šlovė Ukrainai – didvyriams šlovė), kuris buvo ir Ukrainos sukilėlių armijos šūkis karo ir pokario metais, Katia atsakė, kad tai dabar nesiejama su UPA veikla ir kad linkėti šlovės savo šaliai ir gerbti jos didvyrius nėra nusikaltimas. Ji paminėjo, kad dauguma Kijevo studentų remia Maidaną, yra sudarinėjami grafikai, kada kas turi ateiti jame budėti (ji ateina kas antrą vakarą).
Prabuvę Maidane apie pusantros valandos, sulaukėme vidurnakčio, kiek galėjome prisidėjome giedant himną – „Ще не змэрла Украина...“ ir pakilios nuotaikos palikome, kaip sakė vienas iš jo gyventojų, „Respubliką Maidan“. Nuotaika buvo pakili.
Vienas pastebėjimas. Facebook‘e yra paskelbtas sąrašas Ukrainos firmų, priklausančių Regionų partijos veikėjams, kurias kviečiama boikotuoti. Pastebėjome, kad saldainiai perkami tik Roshen firmos, o Donecko oligarchui priklausančios firmos Konti saldumynų bevei niekas neperka. Panašiai ir su degalinėmis – masiškai boikotuojamos firmos WOG (priklauso Donecko oligarchui Jeremčiuk) degalinės, o firmos KLO degalinėse – eilės. Ten ir mūsų šeimininkai pylėsi degalus. Ir taip, kaip jie pasakojo – daug kur.
Ir dar – parduotuvėse dauguma kasininkių kalba tik ukrainietiškai. Kai šokolado parduotuvėje rusiškai paprašėme padėti surasti specifinį pirkinį, mergina ukrainietiškai atsakė, kad jo tikriausiainėra, bet kai pasakėme, kad ukrainietiškai nesuprantame, nes esmae iš Lietuvos – maloniai prakalbo rusiškai ir padėjo surasti pageidaujamą prekę.
Buvome Maidane ir gruodžio 31-sios popietę – tada ten buvo tiršta žmonių, įdomesnių pokalbių užmegzti nepavyko, visi buvo užsikrėtę naujametine nuotaika ir tarėsi, kada ir kurioje Maidano vietoje susitiks, kad kartu sutiktų Naujuosius.




Dėdė, 2014 01 17 09:25
Хай живе Україна! Слава героям! Manau, kad Ukrainos žmonėms pavyko. Nors, janukovyčiaus garbei turiu pasakyti, kad ilgai jis dar laikėsi meluodamas, išsissukinėdamas. Šiaip, šizofrenikus ir bailius lengva išprovokuoti net humoro pagalba. Prisiminkime kad ir pliušinius meškučius Baltarusijoje, Pussy Riot Rusijoje, kur, iš pažiūros trapios, jaunos moterys sugebėjo pasišaipyti iš nevykėlio savo caro ir dar išeiti laimėtojomis. Kad ir ką rašytų komentaruose mūsų lūzeriai-atmatos, man visvien, nesuprantama, kaip tokia šalis, kaip Rusija (tokia teritorija, gamtiniai resursai) sugeba virš šimto metų išlikti apgailėtinu ubagynu ir, tuo pačiu, mokyti pasaulį. Čia reikėtų visos psichiatrų komandos.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (38)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (110)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras