Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Po Rusų maršo: pamąstymai apie nacionalizmą Rusijoje – interviu Tarptautiniam Valdajaus diskusijų klubui (139)

Komentarai:

Anonimas, 2014 02 03 19:28
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-02-03-graiku-fasistai-zada-kurti-nauja-partija/113570
Ar nereikėtų jiems jungtis su Jiedinnaja Rosija"?

Dėdė, 2014 02 03 13:28
Linkėjimai putei. Reikėjo skiepytis...:
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-02-03-maskvoje-protestuotojai-reikalavo-paleisti-politinius-kalinius/113543

Dėdė, 2014 01 31 12:52
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-01-31-urm-rekomendacijos-vykstantiems-i-olimpines-zaidynes-socyje/113466
Kitaip tariant: "bolše trioch - nesobiratsia", "Chodit strojem, v odinočku - begom", "ruki za golovu", "šag v levo, šag v pravo - vystrel". Tikra šventė visam pasauliui, sportui ir visems geros valios žmonėms.

Dėdė, 2014 01 28 23:12
Na, nepasiduosiu aš tavo pigioms provokacijoms. Bet putė gali tau ir neatleist...

VVER, 2014 01 28 22:48
Čia tu teisus, atleisk už neoriginalumą, tiesiog apie "gėrimėlių" rūšis daugiausia tik iš nuogirdų žinau, priešingai, nei tamsta...

Dėdė, 2014 01 28 22:43
Kad labai jau neoriginalus esi. Ar pats sau ne nuobodus?

VVER, 2014 01 28 22:40
Oo, sveikinu :)))) pasirodo, geri ne kaukolinį, o tik "tornado" :DDDDDDDDDDDD (spėju, čia ne be pagalbos atsakei, bet tiek to).

Jei taip ir toliau, netrukus galbūt galėsi ir prie "tauro" pereit :DDDDD

Anonimas, 2014 01 28 22:36
Rompuy, kažkoks neūžauga pydaras ir Baroso. Ar dar ko nors?

VVER to Dėdė, 2014 01 28 22:21
O gal manai, kad klystu? :)))
Na, jei tikrai turi bent biški smegenų, o nesi tiesiog nepilnavertis, kaukolinį geriantis menkysta, tai išvardink, kas yra šie asmenys:
http://ingineer1975.users.photofile.ru/photo/ingineer1975/4229148/106434107.jpg


d, 2014 01 28 22:05
abar geriau? :)))))

VVER, 2014 01 28 22:05
O dar žinovu save laiko... Tipinis atkampės mėlynanosis, ir tiek....

VVER to Dėdė, 2014 01 28 22:04
Mano komentare įsivėlė faktinė klaida:
Turėtų būti:



Dėdė, 2014 01 28 22:01
Surask, kur aš save žinovu vadinau ir aš nebemanysiu, kad tu žydras. Na vėl meluoji. Kažkaip nesinori čia su tavimi žaisti, juolab priimti tavo žaidimo taisykles. Bet jau visai išskydai.

VVER, 2014 01 28 21:40
O dar žinovu save vadina... Tipinis atkampės mėlynanosis, ir tiek....

VVER, 2014 01 28 21:39
Haha, nu ir siauraprotis, apart putino kitų politikų net nežino :DDDDDDDDDDD

Dėdė, 2014 01 28 21:34
Liolekas su Boleku. Kaipgi nežinau. Tingiu čia su tavimi žaisti.

VVER, 2014 01 28 21:32
"Tavo. Tavo dievulis..."

Haha, šmikis :))
Kas kiti du, tu net nežinai :DDDDDDDDDDDDDDD

Žygeivis, 2014 01 28 21:23
Ištrauka:

"В 2009 году эти тенденции получили дальнейшее развитие. В КНР прошли крупнейшие по размаху в ее истории военные учения «Куюаэ-2009». Они проводились на территории четырех военных округов – Шэньянского, Ланьчжоуского, Цзинаньского и Гуаньчжоуского.

В них принимали участие до 50 тысяч военнослужащих сухопутных войск и ВВС, более шести тысяч транспортных средств.

В ходе маневров войска преодолели в общей сложности 50 тысяч километров. В частности, четыре общевойсковые дивизии совершили марш (по железной дороге, а затем своим ходом) на расстояние две тысячи километров. На учениях отрабатывались совместные действия всех родов войск в условиях современной войны.

Одной из целей маневров была проверка новейших систем вооружений, а также работоспособности разворачиваемой Китаем национальной навигационной спутниковой системы «Бэйдоу» – аналога американской GPS.

Вполне очевидно, что подобный сценарий учений заведомо не имеет отношения ни к захвату Тайваня, ни к отражению агрессии со стороны США. Захват Тайваня представлял бы собой воздушно-морскую десантную операцию, размеры же сухопутного театра военных действий (ТВД) на острове очень малы, ширина его с запада на восток не превышает 150 километров, соответственно там невозможны тысячекилометровые марши. Кроме того, в проводимых учениях не участвовали войска Нанкинского ВО, который и ориентирован на действия против Тайваня.

Агрессия со стороны США, если даже и представить ее себе, может иметь только характер удара с моря и воздуха высокоточным оружием с целью разрушения военного и экономического потенциала КНР. Действия на суше для США были бы самоубийственны из-за гигантского численного превосходства НОАК, при этом совершенно бессмысленны с военной, политической и экономической точки зрения.

Тем более КНР не может ожидать агрессии со стороны какой либо другой страны, поскольку такое нападение стало бы для захватчика самым эффективным и быстрым способом самоубийства.

Поэтому проводить учения стратегического масштаба для отработки задач обороны не имеет никакого смысла, такие задачи перед НОАК просто не стоят. Это понятно и командованию НОАК, поэтому на учениях отрабатываются действия не оборонительные, а наступательные.

Очевидно, что для решения внутренних задач проведение подобных операций также заведомо избыточно, сепаратизм в Синьцзяне и Тибете не создает для Пекина проблем такого масштаба, чтобы для их решения требовалась переброска и развертывание крупных армейских соединений.

Социальные волнения пока также ограниченны, хотя руководство страны опасалось их расширения из-за экономического кризиса. Главное же в том, что на учениях отрабатывались боевые действия «армия против армии», а не противопартизанская война и не подавление внутренних беспорядков.

Соответственно возникает вопрос: с какой армией сухопутные войска и ВВС НОАК собираются вести войну с использованием самой современной боевой техники, спутниковой навигационной системы и других новейших систем обеспечения боевых действий?

Следует отметить, что только в России и Казахстане возможны наступательные операции на глубину до двух тысяч километров. В Юго-Восточной Азии глубина ТВД в целом не превышает 1,5 тысячи километров, на Корейском полуострове составляет не более 750 километров.

Кроме того, и местность, где проводились учения, более всего соответствует по своим физико-географическим условиям регионам Центральной Азии, Дальнего Востока и Забайкалья, а отнюдь не Юго-Восточной Азии.

Более того, зимой 2012–2013 годов войска Шэньянского и Пекинского ВО провели серию учений с широким использованием бронетехники и артиллерии в условиях экстремально низких температур и глубокого снежного покрова.

Здесь уже совершенно точно ни при чем Тайвань или ЮВА…

Подробнее: http://vpk-news.ru/articles/16297"

Žygeivis, 2014 01 28 21:21
Andrius, 2014 01 26 13:41
O žygeivis grįžo, maniau jau palikai mus. Tai kaip ten su Kinijos Rusijos karu reikalai?
-------------------------------------

Neišvengiamai artėja... :)

КИТАЙ ПРОТИВ РОССИИ: ПОБЕДА БУДЕТ НЕ ЗА НАМИ
http://www.popmech.ru/article/6543-kitay-protiv-rossii/

Китай готовится к войне с Россией
http://newsland.com/news/detail/id/525069/

Китай готов к большой войне
Армия Поднебесной перевооружена на современную технику и проводит учения наступательного характера
Александр Храмчихин
http://vpk-news.ru/articles/16297




Dėdė, 2014 01 28 21:11
Tavo. Tavo dievulis...

VVER, 2014 01 28 20:30
Nu gerai, bet kuris buvo išrinktas rinkimų procesu? :))

Dėdė, 2014 01 28 20:24
Vienas yra užurpavęs valdžią klastodamas rinkimų rezultatus.

VVER, 2014 01 28 18:33
http://ingineer1975.users.photofile.ru/photo/ingineer1975/4229148/106434107.jpg

VVER to Dėdė, 2014 01 28 18:32
Asmeniškai, aš visiškai nesuprantu, ko manęs klausi :)))

Bėje, nori, užduosiu mįslę? :)))
Šiame paveikslėlyje yra trys žmonės, iš jų TIK VIENAS yra išrinktas rinkimuose, ar gali atspėti, kuris? :)))

Dėdė, 2014 01 28 14:24
Tai kokia ta tavo vyriška nuomonė? Dėl padėties Lietuvoje vyriškai vakar nėrei į krūmus.

VVER to Dėdė, 2014 01 28 13:59
Ko aš siekiu? :))
Kas per bobiškas klausimas? :DDDDD
Čia aš siekiu pareikšti savo nuomonę :)

Dėdė, 2014 01 27 23:37
Manau, kad tiesiog nedrįsti pasakyti, kad Lietuvai geriausias kelias grįžti į Rusijos glėbį, tą muitų sąjungą ar kaip pavadinsim. Rašyk tu ką nori, bet juk taip yra.

Dėdė, 2014 01 27 23:33
Ir koks, tavo manymu, būtų protingiausias sprendimas ir tolimesnis kelias Ukrainai?

Dėdė, 2014 01 27 23:32
Esmė yra ką tu stengiesi įrodyti? Atmorozas, pvz., surado, kad Skolkovo (ar kaip ten ta pavardė) komanda padarė tokius atradimus, kad Rusija jau be 5 minučių pasaulio gamybos lyderė. Man rodos, kad klonavo Grišą Rasputiną arba auksinę žuvelę. Na, bent pozicija aiški. O, jei kalbant rimtai, tai tas žmogus nerado savo vietos gyvenime ir dėl to yra linkęs kaltinti Lietuvą ir rašyti visokias nesąmones apie JAV ir panašiai. Na, bent priežastys ir motyvai aiškūs. O ką pats bandai įrodyt? Dar neseniai rašei, kad Rusijoje prezidentas laisvai renkamas, pvz. Ir kita, aiškiai, neteisinga informacija.

VVER, 2014 01 27 23:27
Štai čia matome, kad, atrodo, toli gražu ne visur Maidano teroristai, oi atsiprašau, norėjau pasakyti, Maidano aktyvistai, sutinkami su gėlėmis :)))

Taip pat ir čia:
http://polemika.com.ua/news-136910.html

VVER, 2014 01 27 23:21
"Bravūra ir išsisukinėjimas. Tai tiek tos analizės."

Teisingai, nes aš, priešingai nei išmintingasis Dėdė, neturiu jokių argumentų, per visą savo rašliavą čia nepateikiau nė vieno informacijos šaltinio, o atleisk, guru, už mano kvailumą...

Tad, pasistengsiu pasitaisyti, ir pateiksiu bent keletą šaltinių:
http://polemika.com.ua/news-136975.html

Dėdė, 2014 01 27 22:50
Bravūra ir išsisukinėjimas. Tai tiek tos analizės.

VVER, 2014 01 27 22:43
Kadangi aš- Pavlikas Morozovas, tavo teorija klaidinga, Reideri.

To Dėdė:
Na, atleisk, bet aš tikrai niekur nesėju velnio sėklos. Sėju tik žmogaus :)))))

Dėdė, 2014 01 27 22:27
Vergai jie ir tiek. Blogai tik, kad jie sėja tą velnio sėklą ir tuo didžiuojasi. Istoriją - nubraukiam, nes neparanku. Psichologiją - nubraukiam, nes neparanku.

Dėdė, 2014 01 27 22:24
Tą jau girdėjau. Tu vėl ištrauki nei šį nei tą. Drįsti lyginti Vokietiją, kuri atsiribojo nuo savo nusikalstamos praeities, atlygino aukoms su dabartine Rusija, kuri garbina žudikus, kaltina savo engtus kraštus ir pan. Tie reitingai yra niekas kitas, kaip viešųjų ryšių pasekmė. T.y. to melo, tų kvailelių, neapsiplunksnavusių gerbėjų. Ko, tavo manymu, ilgisi tie žmonės - tremties, lagerių, skurdo, laisvių apribojimo? Durnystes rašai ir tiek.

Reideris to Dėdė, 2014 01 27 22:21
Na man rodos išsiaiškinau kas yra VVER:)))Kadangi nesu tikras rašysiu:kas gali paneigt:))Taigi manau ,kad VVER
yra nesantuokinis Vidmanto Marozo sūnus,apie kurio
gimimą išgirdęs Vidmantas tepė slides link Lamanšo,o paskui pasiekė ir Vicbeka:)))Išdykęs buvot Vidmantai jaunystėj:)))?Ne tik su Paksu spėjot paskraidyt:)):))
O dar gaisrininku dirbot,laiko į valias buvo sposit:)))

VVER, 2014 01 27 22:19
Aišku, kad vykdo :))
Jis naikina lietuvių kalbą, užversdamas kurortus turistais, taip versdamas spausdinti restoranų meniu rusiškai ir t.t.:

Jis žlugdo gyventojų pasitikėjimą savo sąžininga vyriausybe, demonstruodamas savo 50 proc. populiarumo reitingus ir lygina juos su lietuvių politikų reitingais, kurie beveik niekad neviršija 10 proc.




Dėdė, 2014 01 27 22:15
Tai ar manai, kad putės Rusija nevykdo destruktyvios veiklos prieš Lietuvą, neturi jokių kėslų?

VVER, 2014 01 27 22:13
Viską atsakiau, kaip yra, ko dar nori? :))
Juk visa tai proteguoja ir putinas, kuris, pagal tave, yra mano dievas, ar ne? :)))

Dėdė, 2014 01 27 22:12
Atsakyt. Ir neapsimetinėk durneliu, nes pradėsiu tikėt, kad taip ir yra.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 22:10
Ko negaliu? :)))

Dėdė, 2014 01 27 22:09
Negali. Suprantu... Na ką padarysi... Kiekvienas neša savo kryžių.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 22:07
"Kas Tamstai Lietuvoje nepatinka? Kuo pas mus blogiau nei Rusijoje? Ką reikėtų daryti, kad būtų kitaip? Ką rinkti į valdžią (turiu omeny politines jėgas, asmenis?"

Gerai, atsakysiu.
1. Lietuvoje man nepatinka laisvė, demokratija, žmogaus teisės, laisvi rinkimai.

2. Rusijoje kur kas lengviau nusipirkti daug ir pigaus alkoholio (kurį labai mėgstu ir dažnai geriu, labiausiai mėgstu spiritą). Taip pat man labai nepatinka, kad Lietuvoje važiuojant reikia laikytis kelių eismo taisyklių, nes policininkai dažnai nepriima kyšių.

3. Labiausiai čia padėtų laisvės, demokratijos, žmogaus teisių ir laisvų rinkimų panaikinimas.

4. Mano nuomone, geriausiai mano prioritetus atstovautų Tvarkos ir teisingumo partija, nes, mano nuomone, ji geriausiai įvykdytų punktus, išdėstytus 3 atsakyme.

Nu, lyg ir į visus atsakiau :)))

Dėdė, 2014 01 27 22:00
Tai svastikos ir pas mus. Bent jau ta latvių kalė ir jūsų viršininkas paleckiokas apie tai kliedėjo Europarlamente. Va tiems, tai tikrai vaistų reikia. Nuvili, kolega. Toks pigus šūdas su tomis svastikomis.

Dėdė, 2014 01 27 21:57
Na, dėl tos pavardės ir aš nustebau. Žodį Dievas aš visuomet rašau iš didžiosios raidės. Jo...

VVER, 2014 01 27 21:57
Kitomis naujienomis, mūsų OPRD pasiekė, naujienos apie maidaniečių akciją, pavadintą "operacija "svastik" ir kiti nacių nuotykiai".
Apie ją galite pasižiūrėti čia:
http://ivakin-alexey.livejournal.com/614090.html

Dėdė, 2014 01 27 21:56
Gerai, Reiderio nuomonė man neįdomi. Brėžkim brūkšnį ir įberiame truputį konstruktyvumo.
Kas Tamstai Lietuvoje nepatinka? Kuo pas mus blogiau nei Rusijoje? Ką reikėtų daryti, kad būtų kitaip? Ką rinkti į valdžią (turiu omeny politines jėgas, asmenis?
4 klausimai. Parodyk savo neeilinio intelekto galimybes ir atsakyk į KIEKVIENĄ klausimą konkrečiai.

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 21:53
Matau vaistus gėrei,nebesikeiki,nuotaika pasitaisė?:)))
Tiesa žmogaus pavardes,o dar prezidento pradėjai mažosioms rašyt,matyt šalutinis poveikis:)))

VVER to Reideris, 2014 01 27 21:51
Deja, mano darbovietė (operatyvinis putino represijų departamentas), lėšų gydymui visai neduoda, tenka Lietuvos paslaugomis naudotis :DDDDD

Dėdė, 2014 01 27 21:48
Tu palauk, dar netriesk. Viščiukus rudenį skaičiuoja. Dėl žiurkės sutinku. Dėl "mes" ir "darbo", tai tu viršijai įgaliojimus.

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 21:48
Būt gerai,kad Rusijos biudžeto lėšomis gydytumeisi,
gal "Sodros"biudžetas atsigautu:)))O tai susargdina
šalis turtinga rytuose,o gyditi turi vargšė Lietuva:))

VVER to Reideris, 2014 01 27 21:42
Nu žinai, kai ruskiai leidžia biudžetą vikokiems janukovičiams, tai mums, darbo žiurkėms, mažai ir belieka :DDDDDDD

Kitomis naujienomis, Charkovo apskritis organizuoja milicijos būrius, siekiant neįleisti "aktyvistų" į šią sritį.

Ką galiu pasakyti, atrodo, greit pagrindinis ukrainiečių šūkis bus ne "slava gerojam", o "Maidane, maidane, bėk iš kiemo" :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Dėdė, 2014 01 27 21:41
Bravūriškas šnekėjimas. Tai putinas, lukašenka, uspaskichas... Ir tie suviduriuoja, kai pritrūksta argumentų. Pvz. "močit v sortirach", "teisėjai, kurie mane nuteisė - nusikaltėliai". Kaip sakoma: "pasakyk kas tavo draugas (autoritetas), aš pasakysiu kas tu".

Dėdė, 2014 01 27 21:38
Na, kad tikrai nesinervinu. Daugiau linksminuosi. Labai jau silpni priešininkai. Bijau, kad jie žino ką daro. Čia gi paleckiuko bendraminčiai.

VVER čia mama, 2014 01 27 21:38
-Promidoli gėrei?Gerai,o vidurių lašus?Ne?Išgerk
nes vėl kaip vakar tualete proletariato diktatūra
įvesi,tai visa vakarą patekt negalėsim:))))Ar visi kableliai sudėti,nėra prie ko prisikuist?:))))))

Reideris to Dėdė, 2014 01 27 21:31
Jūs nesinervinkit jiems pirmadieniais vaistų dozes
sumažina tai ir svaigsta:))O dar naujų žodžių sužino pvz:
"tamsos princas"tai ir svaigsta:))))))))))))))))


Dėdė, 2014 01 27 21:11
Kaip jau minėjau, tavo intelektas išskirtinis. Na, beveik, kaip janukovyčiaus. Būtų gerai truputį sustot ir pagalvot prieš atryjant eilinį šūdą. Supranti, šiuo atveju, apie žmogaus inetektą turėtų spręsti kiti. Čia ir išlenda tavo ribotumas ir tas tikrasis "intelektas". Juk esi emociškai nestabilus - jei tik nebėra argumentų, tuoj suviduriuoji. Dėl tų nuorodų ir informacijos šaltinių iš skirtingų šalių, tai čia yra tik bezdalai. Mes gi nežinome kas tai iš tiesų rašo ir kodėl. O tas ieškojimas sau tinkamos rašliavos yra, kolega, tik šūdo malimas. Pats gi atmeti tokius mokslus kaip istorija, psichologija, sociologija. O jie ir apsprendžia santykius tarp žmonių ir valstybių.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 21:05
"Įdomu, kaip kitaip nuvaryt nusikaltėlius, užgrobusius valdžią?"

Ogi labai paprasta, mano neintelektualusis drauge. Juos galima nuvaryti nuo valdžios posto, pasiūlius dar aukštesnį valdžios postą :DDDDDDDD

Kitomis naujienomis, Europos "tamsos princas" Fuele vyksta į Kijevą. Tikriausiai padiskutuoti su Maidaniečiais, kaip nacionalsocializmą paversti dar grynesniu :DDD

Dėdė, 2014 01 27 20:57
Tai, kad negali nurimt, vis ieškai to ko nėra. Čia putės vienas iš ministrų, berods, piktinosi, kad taip niekas nekovoja. Įdomu, kaip kitaip nuvaryt nusikaltėlius, užgrobusius valdžią? Kai jie patys tik grubią jėgą pripažįsta.

VVER, 2014 01 27 20:54
Tai aišku, kad aš vaikas, ką, nesimato, kad man tik 2 metai tėra?

Kitomis naujienomis, šis šaltinis (iš demokratiškos šalies, todėl visiškai teisingas, kaip sakė reideris) brėžia paralelę tarp Ukrainos protestų, ir arabų pavasario. Gali būti sunku patikėti, tačiau vienintelis skirtumas tarp jų yra, kad antrame dalyvauja islamistai, o pirmame- naciai :DDDDDDD
http://www.voltairenet.org/article181927.html

Dėdė, 2014 01 27 20:48
Ne veltui Reideris tave vaiku laiko. Jis, matyt, teisus. Ginčytis dėl paties ginčo. Įdomiausia, kad esi pakankamai protingas, kad suprastum esąs neteisus. Deja, vergo genas to pripažint neleidžia.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 20:47
Tai, ką Dėde, patinka mušti žmones rasiniais sumetimais?

Dėdė, 2014 01 27 20:46
Taip, iš tiesų!

VVER, 2014 01 27 20:45
"Mušėm ir spjaudėm rusus, lenkus, baltarusius."

Oho, žiūriu, jūs, Hitlerjugendas, tuščiai laiko neleidot...
Gal nuo tų muštynių ir gavai tą smegenų traumą? :DDD

Dėdė, 2014 01 27 20:41
Mušėm ir spjaudėm rusus, lenkus, baltarusius. Taip liepė Landsbergis ir toks pagrindinis buvo mūsų tikslas. Gerai, kad buvo tokia organizacija "Jedinstvo" (beje, jūs priklausot jai, tik pasikeitusiai), kur žmonės melsdavosi, degindavo žvakutes, dainuodavo. Na, tiesa, kažkaip vis švarkų rankovės jiems nuplyšdavo. Ko gero, tai buvo agresyvi Sąjūdžio provokacija.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 20:37
"Tai ten ir komuniagų yra įsitrynusių... Ir putės jėgų."

Nesuprantu... Tai ko tada remi tą Euromaidaną? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

VVER to Dėdė, 2014 01 27 20:35
"O, tai pas mus, pvz., per Baltijos kelią, pats mačiau kaip plūdosi rusai, kai pravažiuot negalėjo. Čia, kolega, iš konteksto paimta. Nuviliate."

Aš asmeniškai nežinau, koks tas kontekstas, bet ar pačiam tamstelei nieko nesako, kai 10 užpuola vieną žmogų? :DDDD Ar ir Baltijos kelyje jūs taip žmones gaujomis mušėte? :DDD
Nors, kai sakai, kad dalyvausi SS pridurkų eitynėse, tas manęs visiškai nestebintų...

Dėdė, 2014 01 27 20:33
Tai ten ir komuniagų yra įsitrynusių... Ir putės jėgų.

VVER, 2014 01 27 20:31
Pranešama, kad į "Euromaidan" judėjimą sugebėjo įsitrinti Ukrainos nacionalsocialistų partija (kuri, kai žiūri mentai, pakeičia etiketes į "partija Svoboda"). Štai čia galit pažiūrėti jų "nuotykius" Kieve:
http://www.youtube.com/watch?v=5itgKLG6HeY

Na, bet taip, komentatorius Dėdė, kaip visad, visiškai teisus, o tų žydų vistiek niekam nereikia...

Dėdė, 2014 01 27 20:30
O, tai pas mus, pvz., per Baltijos kelią, pats mačiau kaip plūdosi rusai, kai pravažiuot negalėjo. Čia, kolega, iš konteksto paimta. Nuviliate.

Dėdė, 2014 01 27 20:22
Ir ten visko nutinka. Stebina tavo draugų bailumas - siunčia kariuomenę, grasina.

VVER, 2014 01 27 20:20
http://www.youtube.com/watch?v=PskYvJKXNts

VVER, 2014 01 27 20:20
Kitomis naujienomis, Maidano teroristai, oi atsiprašau, norėjau pasakyti, Maidano aktyvistai rodo savo moralines aukštumas, užpuldami pravažiuoti bandžiusį vairuotoją, tik jų nelaimei, vyrukas buvo ne iš kelmo spirtas, ir jiems patiems pylos davė :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Dėdė, 2014 01 27 20:17
Manau, kad sukilėliai laimės. Aišku, lengva po to nebus, nes revoliucija - lengviausias etapas. Mes tau jau praėjome. Ukrainiečiai turi teisę į normalų gyvenimą. Be banditų (iš Rusijos - taip pat) valdžioje. Nesuprantu to džiaugsmo ar laimės remiant kriminalinį nusikaltėlį, kuris tik dreba už savo niekingą kailį. Na, visi remia savus, čia nieko nepadarysi.

VVER to Dėdė, 2014 01 27 20:15
Neužgėriau, tiesiog Reiderio komentaras buvo toks beraštiškas (be nosinių ir t.t), kad man sunku buvo suprasti iš pradžių :))
To Reideris:
Tai čia turėjai omeny Maidano sukilėliai, ar janukovyčiaus sukilėliai? :)))) Gal būsiu susimaišęs? :))))

VVER, 2014 01 27 20:11
Grįžtant prie ankstesnės temos, Krymo regionas uždraudė savo teritorijoje vykdyti Euromaidano veiklas.
Haha, atrodo, "kova už demokratiją", kaip Kievo riaušes vadina vakarų propagandistai, su kiekviena diena vis labiau praranda legitimumą :DDDDDDDD

Dėdė, 2014 01 27 20:11
Čia tie putės ruporai gal užgėrė. Plūstasi, bjaurojasi...

VVER, 2014 01 27 19:08
Tai jau dabar Euromaidaną remia Rusija? :DDDDDDD

Ir ko reik prisiuostyti, kad taip rašytum??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 19:05
NA ne neteisėtai veikiančia karine organizacija,o sukilėliais ginklu kovojančiais prieš valdžia,bei ją remiančia užsienio jėga(suprask lope tai Rusija):))

VVER to Reideris, 2014 01 27 19:02
"Užeik į "Rusija ir informacijos geopolitika"ten tavo
geras draugas Dėdė paliko puikia nuoroda,tau patiks:))"

Oo, vaje, pasirodo iš Sočio pinigų dalis suėjo atkatams...

Tik leisk paklausti, kam man skaityt apie atkatus užjūrio šalyse, jei ir čia galiu iki soties prisiskaityti :))))) Lopas.


"Demokratinės šalies pilietis turi remtis demokratinių šalių šaltiniais-Rusijos tokia nepavadinsi:))))"

Na gerai, aš, kaip Demokratinės šalies pilietis, remsiuos prancūzišku šaltiniu (ar Prancūzija pakankamai demokratiška? :)))

http://www.voltairenet.org/article181895.html

Čia rašoma, kad protestuotojai su kiekviena diena vis labiau militarizuojasi ir jau gali būti laikoma neteisėtai veikiančia karine grupe, t.y. organizacija už įstatymo ribų :))
Ir čia tikrai ne melas, nes šaltinis- iš demokratinės šalies :)))


Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 18:45
Užeik į "Rusija ir informacijos geopolitika"ten tavo
geras draugas Dėdė paliko puikia nuoroda,tau patiks:))))))))))

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 18:42
Demokratinės šalies pilietis turi remtis demokratinių šalių šaltiniais-Rusijos tokia nepavadinsi:))))
Dėl "Lentaru"esi neteisus šiandien toks puikus straipsnis
"Rusija eksportavo ginklų(nepardavė)už 13mlrJAV tapetų:))
Iš jų 10,2mlreksportuota remiantis eksportiniais:)))))
Tai yra pinigai,kurių Rusija 99procniekada neišvys:))
Nes tik tokie kaip tu gali tikėt,kad Kūba,Venesuela,
Vietnamas,Mozambikas jas gražins,negražino TSRS skolų ims ir gražins Rusijai:)))Ypatinga vieta skirta Sirijai
-tikimybė atgaut įdėtas lėšas 1proc:)))Deja balsavimas
baigėsi greitai,"laisvajai spaudai" matyt nepatiko balsavimo rezultatai:)))))))))))))))))))))



VVER, 2014 01 27 17:50
http://www.kyivpost.com/media/images/2014/01/27/p18f98unn51abp1bg51a7e1s37j5c4/content.jpg

VVER to Reideris, 2014 01 27 17:50
Haha, man juokinga, kai anksčiau ėmei šaltinius iš lenta, ria, o dabar tenka apsiriboti tik "komunistų rytu" :)))
Atrodo, Vakarų propagandistams ateina sunkios dienos :DDDD

Ir bėje, jei tau įdomu, kas ką užėmė, siūlau šaltinį iš kito saito, na žinai, to, kuriame dirba TIKRI žurnalistai :DDD


Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 27 12:40
Kai grįši iš mokyklos pasiskaityk straipsni"Lietuvos
ryte""Sukilėliai kontroliuoja jau dešimt apskričių
Ukrainoje"
Stavai strana ogromnaja:Panašiai kaip iš II pasaulinio
karo pranešimų -"po ilgų ir nuožmių kovų buvo išlaisvinti šie Ukraino miestai"
-Kijevas,Žitomiras,Lvovas,Sumos,Charkovas
Ivano Frankovskas:)))
Internete na tame kur tau ne rodiklis,vakarų ne
Rusijos kontroliuojamame,rašo,kad į Ukraina atsiustas Rusijos specnazas,kuris persirengęs "Berkut"uniforma
ir nemoka kalbėt ukrainietiškai:))))

Dėdė, 2014 01 27 12:12
Tradicijos nesikeičia: per II pasaulinį karą Katynėje raudonskūriai iššžudė tūkstančius lenkų. Apkaltinti buvo vokiečiai. Melą vos vos įstengė pripažinti putės valdžia. Ir tai maivėsi ir išsisukinėjo; iki VI dešimtmečio vidurio sovietai išnaudojo vergų darbą - o viskuo kaltino Vakarus, t.y. kaip ten išnaudojami žmonės; kokybės ženklas sovietuose (jei pamenat tokį) buvo liaudyje suprantamas kaip pajuokos iš prekės ir melo ženklas. Nomenklatūra pasislėpusi laisvai mėgavosi prekėmis iš Vakarų, paprastiems piliečiams tai buvo tapę "blato" kultūra; LRA lyderis Tomaševskis dabar kovoja už "lenkų Lietuvoje teises" iš tiesų, tai iš Maskvos suderinta akcija, kur raudonskūrė europarlamentarė įžūliai meluoja ir šmeižia Latviją, bei kitas Baltijos šalis. Prie jos prisideda išsigimėlis paleckiukas, kuris irgi nieko protingo pasakyt negali; toliau seka šitie komentarų "analitikai", kurie visus lietuvius ar pilietiškai nusiteikusius asmenis koneveikia arba apšaukia Vakarų propagandistais, nors niekas neabejoja, kad jie vykdo agresyvią prorusišką propagandą.
Tiesiog pateikiau keletą faktų ir palyginimų. Tiesa, dar naujas išradimas - Rusija ketina pas mus steigti savo mokyklas. Vėlgi, tai būtų zombių perykla. Ir be jų jau turime tų organinių trąšų. Žiūrėkit kaip puls vergai nužemintieji...

VVER to Reideris, 2014 01 26 22:55
Nori pasakyt, tas pats, kuris benzinu apsipylė?

Ir man išvis juokingas tavo požiūris, prieš Vilniaus susitikimą rašei, koks Janis šaunuolis, tik nepasirašė, ir jau staiga tapo diktatorius, opresorius :DDD

Sunki propagandisto duonelė, kai, priklausomai nuo šeimininko veiksmų, tenka keist plokštelę, kas kokią savaitę :DDDDD

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 26 22:43
Žinok nelabai įdomu,įdomiau būtų pažiūrėt jei įdėtum
kaip "Berkutas"tyčiojasi nuogai išrengęs 15l šaltyje
protestuotoja:)Kaip šauki,taip ir atliepia:)
Tai pagal tave Rusija -tai "mėsto otbrosa athodov":)
Nesiginčysiu tau geriau žinot:))))))))))Sočio
apylinkės tikrai tokios:)))))

VVER, 2014 01 26 21:38
Bėje, jei kam įdomu, galit pažiūrėt, kaip Ukrainos "protestuotojai" elgiasi per PALIAUBAS tarp EM ir Berkuto :))

http://www.youtube.com/watch?v=tgRtQh7j_KQ&list=UU0-BJmmq9v7sDwoEM5Xao8Q

VVER to Reideris, 2014 01 26 21:36
O aš manau, kad tavo savo tėvų ar senelių istorine tėvynė- место оброса отходов.
Tu ką, nuoširdžiai esi įsitikinęs, kad Maskvoj (10 mln. mieste) visur mokėsi po milijoną litų už kvadratą???

"Maskva yra vienas iš brangiausių pasaulio miestų" palei maskvos upę, centre ir "rivjerose", vidutiniam mikrorajone kainos žymiai mažesnės, kvaišeli :DDD


Tuo labiau, kad Sočis, kurortinis miestas, ir prieš žaidynes irgi nebuvo "vienas iš
pigiausių pasaulio miestų", moli :DDD

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 26 17:48
Matau,kad visiškai nesigaudai apie savo tėvų ar
senelių istorine tėvyne(darau prielaida,kad tai Rusija,
gal klystu):)))Tavo žiniai Maskva yra vienas iš
brangiausių pasaulio miestų,tad netgi jai turto
kaina Sočyje įšaugo 3-4kartus paprastas žmogelis
pardavęs butą,geriausiu atveju pajėgs įsigyt tokį patį kur nors Nižny Tagile:)))
Apie pirmą kanalizacijos sistemą su biovalimu tai
pat pamelavai:))))Pačia pirmą išbandė Pūtinas Kremliuje,patartas Lukašenkos,matyt patiko jam tai(
priminė šaunia tarnyba su patogumais VFR)tad nusprendė įdiekt šį vakarų technologijų standartą
bent Sočyje,kad neapsijuoktu prieš užsieniečius
svečius:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

VVER to Reideris, 2014 01 26 17:29
Aa, kaip supratau, tu esi vienas iš tų herojų, kurie verkia dėl vargšų Rusijos pensininkų, gerdami šampaną su CŽV operatyvininkais...

Tik pamiršti paminėti, kad vien dėl Olimpiados nekilnojamojo turto kaina Sočyje išaugo 3-4 kartus :DDD

Tad tie vargšai rusai, lyg kokioje Afrikoje gyvenantys, gali savo butus parduoti, ir už pinigus nusipirkti dar didesnius kur nors Maskvoje :DDD Kur tikri Rusijos patriotai sako, vienintelė vieta, kur rusai padoriau gyvena, ar ne? :))))

Aišku, aš čia neminiu tokių "smulkmenų", kaip naujos elektrinės, visiškai rekonstruotas oro uostas, laivų prieplaukos, nauji keliai ir tuneliai, jungiantys miestą su kalnų miesteliais, visiškai nauja kanalizacijos sistema su biovalymu (sklinda gandai, kad pirma tokia Rusijoj), taip pat kardinaliai modernizuota viešojo transporto sistema, ir dar daug kitų dalykų.
Bet taip, tu ir tavo PR skyriaus draugeliai kaip visada visiškai teisūs, į "paprastą žmogų" visiškai nebuvo atsižvelgta...

Reideris to VVERIUKUI:DDD,V.Marozui, 2014 01 26 17:09
Pagalba,geriau Sočio gyventojams,būtų padėję:)))O tai dabar per Sočio olimpiadą puikuosis užrašas SOS,JAV
turistai atvykę manys patekę į kokią Afrikos šalį,
kurios gyventojai prašo pagalbos,lyg po kokio Katarinos
uragano:)))

VVER to Reideris, 2014 01 26 16:51
15 mlrd. kam? :DD Tai yra EKONOMINĖ pagalba visos šalies žmonėms, o ne keliems "politiniams aktyvistams" kaip jankių "pagalbos" atveju :DDD

Prastokai, Reideri, prastokai :)) Viršininkai Amerikos ambasadoj gali ir "algą" sumažint už tokį diletantiškumą :DDD

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 01 26 16:45
Nu reik manyt daugiau nei Rusija(15mlrJAV dolerių)
neįkiš,o rezultatas bus vis tiek toks,kokio norės
pirma ir vienintelė pasaulio jėga:)))

VVER to Reideris, 2014 01 26 16:30
Nu va, ruskiai leidžia pinigus Sočiui, jankiai- Ukrainos protestams :))
Rezultatą gali pamatyti čia :))
http://www.youtube.com/watch?v=_sL7umsq4ds

Reideris to VVERIUKUI:DDD,V.Marozui, 2014 01 26 14:28
"Sočis kurio nematysite per olimpiada:prabangos šešėlyje
skurstančių vaizdai"puikus straipsnis "Lietuvos ryte"
analitikams- propagandistams:)))
"Žiūrėjau pirmąjį kanalą.Man susidarė įspūdis,kad gyvenu rojuje,-sakė jis.-Šlykštu girdėt,kaip valdininkai ir meras dainuoja dainas Putinui,teigdami jam,kad viskas nuostabu:::))))
Čia tie patys objektyviausi ir teisingiausi pirminiai
šaltiniai,kuriuos taip mėgsti:)))))))))))))

Andrius, 2014 01 26 13:41
O žygeivis grįžo, maniau jau palikai mus. Tai kaip ten su Kinijos Rusijos karu reikalai?

Vytenis geopolitika.lt redakcijai, 2014 01 26 12:40
Mielieji, pakoreguokite straipsnio antraštę.Ne "Vladajaus",o "Valdajaus".Ačiū.

nerka dedei, 2014 01 26 04:42
as galvojau kad durnyne interneto nera

Dėdė, 2014 01 26 04:12
Vyteniui. Nemyliu nei bolševikų, nei jų pakalikų, nei konformistų. Ir nejuokauju šia tema.

Vytenis to VVER ir Dėdė, 2014 01 26 00:17
Siūlau jums susituokti, nes vienas kitą labai mylit.

Žygeivis (papildymas 2), 2014 01 25 18:18
Vis tik ir Rusijos imeprijoje bręsta tautų laisvės idėjos.

Štai ką tik susikūrė tarptautinis antiimperinis judėjimas (Создано международное антиимперское движение).

Plačiau čia:
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=84&t=10671

Jų pačių puslapis veidaknygėje
http://www.facebook.com/noempires.info

P.S. Įdomu tai, kad jų puslapis internete http://www.NoEmpires.info beveik tuoj pat buvo užblokuotas.

Trumpai šio judėjimo esmė:

Члены оргкомитета заявляют, что любой народ (нация) в праве самостоятельно выбирать возможности самоопределения: полный отказ от каких-то особенных прав, самоуправление, автономия, различные формы культурного обособления.

«Мы убеждены, что это право той или иной группы людей (не обязательно даже объединенных по этническому принципу) на коллективный выбор своей общей судьбы. Место империям — в небытии! Любой народ имеет право выбирать свою судьбу сам. Свободное волеизъявление народа — основа любого устройства, формы организации людей», — говорится в заявлении о создании движения.


Žygeivis (papildymas), 2014 01 25 18:11
Rusijoje beveik visi vadinamieji "nacionalistiniai" judėjimai iš tikrųjų yra šovinistiniai-imperiniai "vielikodieržavni".

Skiriasi tik jų požiūris į tai, kokia ta imperija turi būti: carinė "samodieržavna", bolševikinė-stalininė ar nacistinė "nacionalsocialistinė".

Nei vienas iš tų bet kurio "atspalvio" "nacionalistinių" judėjimų net ir minties neturi, jog būtina sukurti Rusijos imperijos visų, per daugelį amžių užgrobtų, tautų nepriklausomas valstybes tų tautų istorinėse-etninėse žemėse.

Faktiškai yra tik vienas tikras Rusijos nacionalistinis (o ne imperinis) judėjimas - Nacionaldemokratinis aljansas.

Plačiau čia:

Rusų nacionalistai (tikrieji, antiimperininkai)
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=84&t=7438

Apskritai, kalbant apie sąvokos "nacionalizmas" vartojimą Rusijos imperijoje būtina atsiminti:

"В современном русском языке наиболее употребительное значение слова «национализм» ... по смыслу приближается к шовинизму и ксенофобии.

Это связано ... с намеренным искажением принятого в мире значения этого термина царским и советским режимами".

Žygeivis, 2014 01 25 18:08
Akivaizdu, kad straipsnio autorius labai "myli" seną masonišką "pilietybės idėją", taikydamas ją byrančiai Rusijos imperijai. :)

Šaltinis - Masonai skelbia karą religijai Europoje
http://www.balsas.lt/naujiena/375454/masonai-skelbia-kara-religijai-europoje
2010.02.18 11:33

Štai trumpai esmė:

"Pirmoji masonų užduotis Briuselyje esą būtų siekis skleisti idėją apie Europos pilietybę.

„Svarbu įtvirtinti universalią Apšvietos idėją, kuri teigia, kad prieš būdami žydais, juodaodžiais, arabais, homoseksualais ar heteroseksualais, žmonės visų pirma yra piliečiai ir Europos piliečiai“

- teigė J. Quillardetas."

VVER to Dėdė, 2014 01 25 13:55
"Taigi, glušeli, pats raudi tų sovietų"

Oho, parašiau, kad NKVD lygu SS, ir tai vadinama "rauda dėl sovietų" :DDDDD

Ar tau, kaligula, neatrodo apgailėtina, kad tu pats raudi dėl "žudiko putino", kai tuo pačiu vyksti kitų žudikų eitynes??

Dėdė, 2014 01 24 21:48
Taigi, glušeli, pats raudi tų sovietų, Rusijai meldiesi, todėl ir tepi savo šūdu kitus. O pyksti, nes niekas nebepritaria tavo tendencingiems faktų pateikimams, neturi jokių argumentų. Tai tiek. Tingiu čia su tavimi laiką gaišt. Bendrauk su savo partijos kolega atmarozu.

VVER, 2014 01 24 21:45
Aš tavo tuo labiau. Nes nepriklausomybė yra savarankiškumas nuo išorinių jėgų, bet kur tu, 4 klases baigęs, žinosi apie tokius dalykus...
Gal todėl sovietų laikais ir dirbai skundiku, niekam kitam nebuvai tinkamas?

Dėdė, 2014 01 24 21:41
Dabar jau aš turėčiau suabejot tavo proteliu. Radai ką lygint.

VVER, 2014 01 24 21:38
O lietuviai nepriklausomybę prarado 1926 gruodžio 17d. ?

Dėdė, 2014 01 24 21:29
Rusams, nepriklausomybės? Kažką tu painioji. Rusai nepriklausomybę prarado per spalio revoliuciją. O čia tik du pamišėliai karą pradėjo ir Amerika nusprendė, kad ruskiai laimės. Kas žino ar teisingai.

VVER to Dėdė, 2014 01 24 21:06
Aš nesuprantu, ar tave užgaulioja nacionalinės šventės?
Gal Liepos 4d. Amerikoje tave užgaulioja kažkaip? Gal Artsacho diena Armėnijoje (irgi gegužės 9) irgi tave užgaulioja? Gegužės 9 diena rusams yra nepriklausomybės išsaugojimo diena, gal lietuviams irgi kovo 11 nešvęsti, ar kaip?

Dėdė, 2014 01 24 20:59
SS legiono, niekam negrasinantis užkliuvo, o bolševikinis - ne. Čia sutapimas? Iš emocijų, matau, kad ne. Silpnųjų privilegija bjaurotis ir užgaulioti kitus.

VVER, 2014 01 24 20:57
O kodėl turėtų užkliūti?? Gal man ir Vasario 16 dar užkliūna, atsilikėli...

Dėdė, 2014 01 24 20:54
Gerai, paklausiu tada, kad suprastum. Kodėl tau neužkliūna raudonpydarių eitynės Maskvoje gegužės 9, o užkliūva mažas renginys, kuris būtų kuklus, jei ne rusų chuliganai?

VVER, 2014 01 24 20:54
Jei tau įdomu žinot, kuri pusė Ukrainoj laimės, man visiškai do-lampočki :DDD Abejose pilna idiotų...

Dėdė, 2014 01 24 20:52
Stebėk ir tą pačią situaciją Ukrainoje. Profesoriai, studentai dvasininkai vienoje barikadų pusėje. Janukovyčius, putė ir banditai (tituški) kitoje. Net spėliot nereikia, kurioje tu.

VVER, 2014 01 24 20:50
Kaip teigiamiau? NKVD ir SS- kygiai tiek pat krauju suteptos. Dar vienas tuščias kaltinimas...

Dėdė, 2014 01 24 20:47
Na, bandai pateikt juos teigiamiau, nei SS.

VVER, 2014 01 24 20:46
Gal teiksies nurodyti, kur aš liaupsinau NKVD? Ar čia tik tuščias kaltinimas, kaip 95 procentai tavo rašliavų? :DDD

Dėdė, 2014 01 24 20:43
Tai bandai liaupsint NKVD. Kuo ne atmatos? Stalinas, putinas, paleckiukas... irgi.

VVER, 2014 01 24 20:41
Aš jo nepatiriu, liaupsindamas žmonijos atmatas. Priešingai, nei tu...

Dėdė, 2014 01 24 20:40
Tai ko siunti? NKVD - didvyriai. Patirk orgazmą.

VVER, 2014 01 24 20:38
Cituoju savo ankstesnį komentarą:
"Kariavo IR su vokiečiais"
Dašuto, ar dar supaprastinti tavo lygiui? :DDDD


Dėdė, 2014 01 24 20:36
Ko putoji? Basus raudonosios armijos dalinius sekė NKVD ir šaudė tuos, kurie bėgo, ar jų manymu, prastai kariavo.

VVER, 2014 01 24 20:34
Kariavo ir su vokiečiais, išsigimėli, gal tau dar ir jų operacijas surašyti? :))


"Bet ir į raudonąją armiją, jei tikėt, stojo savanoriškai."

Kiek tau metų, mumija? Į RA savonoriškai nebestojama nuo Trockio laikų :DDDDD

Dėdė, 2014 01 24 20:32
Taip, šaudė saviškius, ieškojo "išdavikų". Tai jau net rusai nebeslepia.

VVER, 2014 01 24 20:31
"Tai pala, SS kariavo fronte."
NKVD irgi kariavo fronte, tavo žiniai.


"O ir nužudė nepalyginamai mažiau, nei sovietai."

Taigi, jei atsirado degradas, nužudęs tris žmones, tai kitą degradą, nužudžiusį du žmones, galima išteisinti, ar ne?

Dėdė, 2014 01 24 20:30
Tebūnie. Bet ir į raudonąją armiją, jei tikėt, stojo savanoriškai.

Dėdė, 2014 01 24 20:28
Tai pala, SS kariavo fronte. Neprievartavo, kaip sovietai Karaliaučiuje. Be abejo, visko galėjo būti. O ir nužudė nepalyginamai mažiau, nei sovietai.

VVER, 2014 01 24 20:28
Nu, rimtai, nieko bendro su politika, o raidės SS reiškia "super sandrauga" ar ne?

"Tiesiog, žmonės buvo priversti kariauti."
Nieko priversti jie nebuvo, SS buvo tarnaujama savanorystės pagrindu.

Dėdė, 2014 01 24 20:26
Tai kodėl meluoji. Juk nesi buvęs tose eitynėse. Nieko bendro ten su politika. Tiesiog, žmonės buvo priversti kariauti. Ir ar jie nusipelno mažesnės pagarbos už sovietų veteranus, kurie, beje, likę gyvi tik tie, kurie tarnavo NKVD pokariu?

VVER, 2014 01 24 20:25
Tik, įdomu, kas dėtųsi, jei kas sugalvotų surengti NKVD eitynes, kaip šitie "patriotai", žudikų užtarėjai daro...

VVER, 2014 01 24 20:23
Abu tavo paminėti dalykai taip pat nusikalstami, taip.

Dėdė, 2014 01 24 20:22
O Stalino režimas ir mūsų okupacija tau nenusikalstami?

VVER, 2014 01 24 20:20
Malonu, kad dalyvausi tarptautinės bendruomenės pripažintos nusikalstama organizacija paramoje, tai įrodo, kad mano nuomonė apie tave buvo visiškai teisinga...

Dėdė, 2014 01 24 20:15
Beje, šiemet vyksiu į SS eitynes Latvijoje. Ten triukšmauja rusakalbiai, tik neaišku ko jie nori. Rusijoj gi garbinama "den pobiedy". Ir, bent jau Baltijos šalys nepalyginamai daugiau nukentėjo nuo ruskių, o ne vokiečių. O ten tik paminimi legionieriai, beje, kariavę prieš sovietus. Tuo viskas ir baigtųsi, jei jų neužgauliotų.

VVER, 2014 01 24 20:01
"Nors organizuojant Rusų maršus iš tikrųjų dominuoja ekstremistinė Rusijos nacionalistų spektro dalis, jie tapo (ypač šiais metais) svarbiu politiniu reiškiniu. Tarp Rusų maršo dalyvių vis labiau įsivyrauja etnocentristinės idėjos. Atrodo, kad ir vyriausybė perima kai kurias maršo dalyvių pažiūras, o ne kvestionuoja jas. Šia prasme socialiniai marginalai tampa politiniais veikėjais."

Įdomu, kad visa tai dar labiau galioja SS eitynėms Latvijoje ir Estijoje :DDDD


Dėdė, 2014 01 24 16:51
Tai čia nieko naujo. Dar sovietų laikais rusai garsėjo panieka ir neapykanta kitoms tautoms. Ir tai būdavo nuolatos skatinama. Nors, oficialiai - sssr buvo šimtaprocentinės tautų draugystės šalimi. Kaip visada - atviras melas, be kurio jie ir dabar negali gyventi.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (1)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (3)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras