Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Ką Vakarams būtina žinoti apie kraštutinius dešiniuosius Euromaidane (43)

Komentarai:

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 02 08 14:31
VIDMANTAS TO VISIEMS
KAS UZSAKO MUZIKA MAIDANE
INFORMACIJA APMASTYMUI

Глазьев:
США еженедельно тратят
на "евромайдан"
$20 млн



14:11
6 Февраля 2014 года
Новости
Экономика / Власть

© РИА Новости,

МОСКВА,
6 фев - Прайм.
Советник президента России
Сергей Глазьев,
в сферу ответственности которого
входят вопросы
сближения Украины и России,
заявил в интервью
Коммерсант-Украина,

что американские источники
еженедельно тратят по 20 млн долларов
на "финансирование,
в том числе на вооружение,
оппозиции и мятежников".


По словам Глазьева,
США активно вмешиваются
в ситуацию на Украине,
выбрав методом давления
угрозы санкций в отношении
президента
Виктора Януковича
и украинских олигархов,

которым угрожают
арестовать все их
активы,
счета
и имущество за рубежом.

В нынешней ситуации,
отмечает Глазьев,
власти, боясь
за свои миллиарды,
"пытаются выстоять,
ничего не потеряв",
что только
усугубляет ситуацию.


Говоря о примерах
такого рода давления,
российский политик
упомянул встречи помощника
госсекретаря США
Виктории Нуланд
с олигархами
и представителями президента
и правительства,

в ходе которых
она дала понять,
что они попадут
в черные списки,
если
президент
Виктор Янукович
не отдаст оппозиции
управление страной.

"Судя по всему,
Штаты сделали ставку
на сценарий
насильственного свержения власти",
- заключил Глазьев.


Говоря о путях выхода
из сложившейся ситуации,
советник Путина
заявил о необходимости
для Запада
принять предложение Москвы
о создании
трехсторонней системы консультаций
в формате Украина—Россия—ЕС
о будущем
торгово-экономического сотрудничества Киева.

По его словам,
несмотря на негативную позицию
главы польского МИД
Радослава Сикорского,
предложение Москвы
было встречено положительно
президентом
Европейского совета
Херман ван Ромпейем

и главой
Еврокомиссии
Жозе Мануэлем Баррозу.

MANAU BUS KARYBAI-2 IR STOVES PAVANDENINIAI KARINIAI LAIVAI KUBOJE 99 MYLIOS NUO JAV
NES JAV KAVBOJUS JAU NAGLAI VOGIA ARKLIUS BDAMAS PASAULIO POLICININKU IS RUSIJOS ITAKOS ZONOS

Dėdė, 2014 02 06 21:50
Ką žiūrėjau interviu su Bulatovu, kurį kankino rusų fašistai. Kaip gali tokioje šalyje būti gestapininkai...

Dėdė, 2014 02 06 19:09
Kaip popiežius - urbi et orbi. Kreipiasi į visus. Šiaip gana komiškai atrodo, gal tokių ir reikia kartais.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 02 06 14:14
VIDMANTAS TO VISIEMS

1.RUSIJA I UKRAINA ZIURI GAN PAPRASTAI NES TOKIOS VALSTYBES KAIP UKRAINA ISVYS NERA TAI DIRBTINAS KURINIS KURI SUKURE SSSR
KONKRECIAI STALINAS SUVARES PRIESINGAS TAUTAS I VIENA GARDA

2.VISDA TEN KUR UKRAINA BUVO PROVOSVAVNAJA ROSIJA SU SOSTINE KIJEVU REIKIA ZINOTI BROLIUKAI ISTORIJA

3.VAKARAI TIEK NUSIGRYBAVO SU UKRAINA KAD TEN AUGINA MONSTRIUKA KOMUNIZMAS+FASIZMAS KURIS VAKARAMS
SULAUZYS SPRANDA

4.DEMOKRATIJA KAIP VALSTYBES VALDYMO FORMA ISEME SAVE IR NETINKAMA VALSTYBES VALDYMUI CIA KRUVA PAVYZDZIU PRADESIU NUO LIETUVOS

DIDZIAUSIA LIETUVOS KONSERVATORIU PARTIJA NEGALI ISKELTI SAVO KANDIDATO I LT PREZIDENTUS TURI REMTI GRYBOVSKS KODEL NE KONSERVATORIU VIDMANTA MAROZA NA TAI HUMORAS

TURKUS KAIP DURNELIUS SUMDO N METU NEGALI PRIIMTI I ES

KAS PADARYTA SU EUROPOS 500 MLN CIVILIZACIJA ISVYS BAISU 500 MLN APACIU SU KIRVUKAIS
BE
ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

TAI BENT DEMOKRATIJA SLAPINAI ANT LAVONU,DRASKO BE TEISMU KADAFIUS,PARODO SKALBIMO MILTELIU KOLBUTE JTO PAKARIA HUSEINA AR NE IDIOTU DARBAS
ATRODO INTELIGENTISKI GRAZUS PROTINGI ZMONES

DABAR TAI NE AKMENS AMZIUS,DABAR XXI ELEKTRONIKOS AMZIUS REIKIA NE GRIAUTI,O KURTI

VVER to Reideris, 2014 02 06 13:34
"Rusijoje aš dirbau ta,ka patys rusai negali atlikt(nesugeba)...Ventiliacinių sistemų projektavimas ir įdiegimas..."

Pala, ar čia ne ta pati įmonė, kur sakei dirba tavo brolis???

Žygeivis, 2014 02 05 20:03
В МВД Украины: Русский эскадрон смерти дислоцирован на базе «Сокол»

Время публикации: 4 февраля 2014 г., 17:02

В МВД подтвердили деятельность русских эскадронов смерти в Украине — они расположились на базе «Сокол», сообщают украинские СМИ
http://censor.net.ua/news/269325/v_mvd_podtverdili_deyatelnost_rossiyiskogo_spetsnaza_v_ukraine_oni_raspolojilis_na_baze_hokkeistov_sokola

Подразделение, которое используется для захвата и убийств активистов Майдана роскошно расквартировалось на бывшей базе хоккеистов клуба «Сокол».

По информации источника в МВД, есть все основания утверждать о том, что подразделение специальных сил России в количестве 40 человек тайно находится на территории Украины с 20 января 2014 года и дислоцируется по ул.Гамарника 54-б, санаторий «Пуща Водица» (бывшая база хоккейного клуба «Сокол»).

Теперь доступ в этот санаторий строго ограничен, сотрудники МВД, которые работают с отрядом киллеров ФСБ, специально подобраны (состав работников не меняется). Его бойцы одеты в форму украинского «Беркута», а также имеют гражданскую одежду.

Передвижение по городу Киеву, с целью выполнения специальных задач, осуществляется на милицейских и оперативных автомобилях.

Žygeivis, 2014 02 05 20:01
Štai esmė:

CNN. Путин боится, что события в Украине это генеральная репетиция событий в России
http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2014/02/05/103057.shtml

Известный американский политики Генри Киссинджер дал интервью CNN, в котором высказался в том духе, что события в Украине крайне нервно воспринимаются в Москве, т.к. Путин уверен, что это генеральная репетиция того, что запланировано в России.

CNN сообщает (дата выхода в эфир 02 февраля 2014 года): .....

Dar tas treninguotis "nerka" dabar atsirado., 2014 02 05 19:55
zinoma tu tik pasisaipai tik nusisypsai,bet,tada ko tos putos is burnos ant visu kurie nesutinka su tavo nuomone byra ....,,, tu gi visus i gera kelia nori atvest

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 02 05 14:15
VIDMANTAS TO VISIEMS

1.PRIMINSIU DEL KO PRASIDEJO MAIDANAS
JANUKOVICIUS PAPRASE ES 165 MLRD EURU,KAD PERTVARKYTI UKRAINOS CIVILINE IR KARINE PRAMONE PAGAL ES STANDARTUS
GAVO SPYGA TAUKUOTA IR NEPASIRASE SUTARTIES SU ES
NORMALUS DEMOKRATINES VALTYBES VEIKSMAS

2.NUVAZIAVO JANUKOVICIUS I KINIJA IR GAVO TUOS 165 MLRD EURU
VEL NORMALIOS DEMOKRTATINES VALSTYBES VEIKSMAS

3,TOLIAU PRASIDEDA PSEUDO DEMOKRATIJA IZEISTA ES IR JAV ORGANIZUOJA POGROMUS KAIP TAI BUVO NACIU LAIKAIS PRIES ZYDUS PRISIDENGDAMA DEMOKRATIJA

SURANDA TRYS ASILIUKUS OPOZICIONERIUS KURIE NENUTOKIA APIE VALSTYBES VALDYMA,PARENGE KRUVA BEISBOLO LAZDU IR MOLOTOVO KOKTELIU

URAINOJE ES IR JAV PATYRE FIASKO SU DEMOKRATIJA TODEL TEKO ATSISTATIDINTI JAV DIPLOMATIJOS VADOVUI MASKVOJE
TOKIA REVOLIUCIJA KOKIA JIE SURENGE MAIDANE PIRMOKAI GERIAU PADARYTU
STAI KOKIA REALYBE

ES BANDO UZGLOSTYTI ASTRIUS KAMPUS GALVOJA PAKEIS PREZIDENTA PASTATYS MARIONETES PREZIDENTUROJE IR RADOJE KLYSTA

POEZD USEL DEL BESMEGENIU VEIKSMU

Dėdė, 2014 02 04 19:14
Tai ir "Lada" Jau seniau pusiau turkiška, pusiau kiniška.

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 02 04 16:17
Rusijoje aš dirbau ta,ka patys rusai negali atlikt(nesugeba)...Ventiliacinių sistemų projektavimas ir įdiegimas...Labiausiai nestebinęs dalykas ,kad
dideliame prekybos centre,esančiame didžiu-lemia mieste
negalėjau gaut nusipirkt paprasčiausio rusiško medvarščio...:)))
....Kinietiškų yra,ES šalių yra,net Kazachstano gamybos yra,o štai rusiškų nei su žiburiu nerasi(kadangi
dirbom Rusijos valstybiniam objekte reikalavimai buvo,
kad medžiagos pagrinde būtų rusiškos gamybos)...
Į klausima pardavėjas atsakė,kad Rusija tikriausiai negamina medvarščių (ir tai šalis,su 140 mln gyventojų,
užimanti didžiulį sausumos plota:))))))))))))

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 02 04 16:08
Rusija nėra planinėj ekonomikoj:)))Tai,kad 50proc.Rusijos ekonomikos vėl suvalstybinta:)))))))))))),tai kada bus planinė kai bus 51proc?

Dėdė - vver, 2014 02 04 15:43
Na ir nusišnekėjai. Turėtum žinot kodėl, kaip ir iš kur gimė šie Orvelo kūriniai. Kalba eina apie totalų melą. Melą visur ir visame ir tai yra norma. Šia tik Rusijoje, Š.Korėjoje ir posovietinėse šalyse gali tai stebėti. Kad nurimtum - ir pas mus to dar pakanka. Bet JAV tai niekaip nepritaikysi. O dėl myžimo, tai žmogus pateikė aiškų (tau prienamą, tikėjosi) pavyzdį.

VVER to Reideris, 2014 02 04 15:14
"ar skaitei G.Orvelo "Gyvulių ūki","1984-ieji"...
siūlyčiau tau paskaityt praplėstum akiratį"

Teko girdėti :))

Tik tavo žiniai, tie alegoriniai pasakojimai pritaikomi toli gražu ne tik komunistinėms santvarkoms :)))
Tad keista, kodėl pvz. 1984 prilygini Rusijai, kai gali taip pat gerai pritaikyti JAV :))

"tiesiog valdymo forma Rusijoje,kurioje aš gyvenu(dirbu)6-8mėn.per metus
labai primena šiuolaikine Rusija...Kur milicininkui ikišes doleri-tapeta,gali tarkim ant Rostovo merijos laiptu nusilengvint(išbandžiau pats)...Lietuvoje net anglai bauda gauna už ta veiksma gauna:))))"

Na, ką galiu pasakyti, kapitalizmas- santvarka, kur gali nusipirkti bet ką... Tik įdomu, kad už tą "dolerį-tapetą" perki ne duonos, ne bilietus į teatrą ar gėlių merginai, bet leidimą myžti ant merijos laiptų :DDD

Tačiau tas puikiai parodo tavo degradavimo lygį, ir maždaug nusako, ką veiki toj Rusijoj: ganai žąsis, arba, kartu su kokiais uzbekais cementą krauni :DDDDD
Paskui geopolitikoj ir širsti ant Rusijos, kad ji "neleidžia atsiskleisti tavo talentams" :DDDDDDD

Dėdė, 2014 02 03 08:25
Tai čia nieko naujo. Ir dar pyksta, kai jau nebeturi argumentų. O jų ir negali būt, nes pats kremlius taip reaguoja, kai patys muša ir patys rėkia.

senolis, 2014 02 03 07:46
nu VVERas nėra įžūlus melagis, luyg ir madagus vaikinas, bet š... mala, lyg mes mažiau būtume informuoti. Nusiramina: Nu va, atsakiau ... Nieko tu neatsakei. Naudo9jiesi kremliniais portalais arba kokia ten RTR televizija (vakar mačiau baisią laidą, kaip Janukovičių remia Ukrainos rytai). Taip kad duodu dar vieną bandymą įrodyti...

Reideris to VVER, 2014 02 03 01:35
Pastoviai siūlai kitiems daugiau skaityt...Tai klausimas
tau:ar skaitei G.Orvelo "Gyvulių ūki","1984-ieji"...
siūlyčiau tau paskaityt praplėstum akiratį,nes vėl kalbi vėjus,mes ne rusofobai,kaip tu manai,tiesiog valdymo forma Rusijoje,kurioje aš gyvenu(dirbu)6-8mėn.per metus
labai primena šiuolaikine Rusija...Kur milicininkui ikišes doleri-tapeta,gali tarkim ant Rostovo merijos laiptu nusilengvint(išbandžiau pats)...Lietuvoje net anglai bauda gauna už ta veiksma gauna:))))


Dėdė, 2014 02 02 20:07
Melagi tu, kreditas siūlomas Janukovyčiui, jeigu liks visam gyvenimui valdžioje su butaforinėm partijom ir rinkimais, kaip Rusijoje. Ir bet kada gali pareikalaut jį grąžinti staiga. Čia yra sūris pelėkautuose. Jau geriau Ukrainai tapt europinės tvarkos valstybe, juolab, kag ji Europoje. Bjauru skaityt tokius niekingus, melagingus išvedžiojimus, nes tikrai nesi toks kvailas, kad tikėtum tuo mėšlu.

VVER, 2014 02 02 19:53
tam senoliui:

"Niewkaipo nesuprantu, kaip Ukrainos integracija į Vakarus ir atitolimasa nuo Rosejos gali pabloginti jos ek. padėtį? Gal paaiškintum mechanizmą?"

Na, žodžiai apie žlugimą- ne iš manęs atėję, o iš Ukrainos (jau buvusio) premjero Azarovo :))) Jei nori daugiau sužinoti to priežastis, siūlau paieškoti publikacijų internete.

Aš asmeniškai, galiu tik spėti, kad Ukrainos ekonomika stipriai priklausoma nuo Rusijos, ir asociacijos sutarties atveju, pastarieji būtų priversti nutraukti laisvos prekybos susitarimą (kad ES prekės nebūtų be muitų reeksportuojamos į Rusijos rinką). Tokiu atveju Ukrainai būtų daug sunkiau vykdyti prekybą su Rusija, kai kuriose srityse- gal net apskritai neįmanoma.


"Ar Rusijos kreditas yra už dyką?"
Ne, jis yra su 5 procentų palūkanomis per metus.


" Tai kodėl NVS šalys atsikratė SSRS?"

Nežinau, kuo šitas klausimas susijęs :)), bet SSRS buvo išardyta remiatis Belovežo sutartim. Apie ją yra daug publikacijų internete.


"kodėl niekas neliko "planinėj ekonomikoj" ir vienpartinėj sistemoj? Ar ir Ukrainai reikia likti NVS, prie Kremliaus, tik tada ji suklestės?"

Eemm, Rusija nėra ""planinėj ekonomikoj" ir vienpartinėj sistemoj" :))), joje veikia kapitalizmo ūkio sistema ir veikia bent jau penkios pagrindinės politinės partijos :))

Nu va, atsakiau :))




Dėdė, 2014 02 02 17:38
Bet taip bjauriai kartot tą demagogiją. Taisyklių įvedimas ir jų laikymasis sužlugdys ekonomiką... Čia gi kremliaus bezdalai. Ir mums tą patį sakė, kai paskelbėme nepriklausomybę. Yra dalykai, kurie niekada nesikeičia...

Dėdė, 2014 02 02 17:25
Ką ir sakau - viskas atvirkščiai. Rusija gi ir tempia paskui save į žlugimą. Kelių nėra, infrastruktūros nėra (kaip ir pačioj Rusijoj) ir kliedi apie ekonomikos žlugimą, jei pradės ūkio ir kitas reformas. Kalba apie Bulgariją, o net nežino kur ji yra. Bulgarijos žmonės taip nemano, nors labai nusivylę gyvenimu. Tik banditai norėtų suartėjimo su Rusija, kad grįžtų tie laikai, kai nosį įkišti į Bulgariją buvo pavojinga.

senolis WWerui, 2014 02 02 16:03
Rašai: asociacijos sutartis reikštų Ukrainos ekonomikos žlugimą... Niewkaipo nesuprantu, kaip Ukrainos integracija į Vakarus ir atitolimasa nuo Rosejos gali pabloginti jos ek. padėtį? Gal paaiškintum mechanizmą? Ar Rusijos kreditas yra už dyką? Tai kodėl NVS šalys atsikratė SSRS? kodėl niekas neliko "planinėj ekonomikoj" ir vienpartinėj sistemoj? Ar ir Ukrainai reikia likti NVS, prie Kremliaus, tik tada ji suklestės? Kai atsakysi nemuilindamas į šiuos klausimus, subinkremliagalvi, tada kalbėsim...

VVER, 2014 02 02 14:41
Taip, aš provokatorius, o kiti pateikinėja tokią tendencingą informaciją, kuri tikrai nėra provokacija, kaip:

"Ukraina, kaip kažkada Lietuva, išsiilgusi vakarietiško pasaulio ir gyv. lygio, tad išeitis viena - ji savo tikslą pasieks, nors Puttkė visaip temps į savo pusę. O ar Kremliui rūpi paprasti ukrainiečiai?"

:)))
Nežinau, kaip jūs, bet aš jaučiuosi tarsi atsivertęs "komsomolskaja pravda" :DDD


Pasistengsiu paaiškinti kiek galima paprasčiau: skirtingoms šalims- skirtingi standartai, Lietuvai ES atnešė naudos, Ukrainai gali ir neatnešti (kaip ir Bulgarijai neatnešė).

Tuo labiau, kad asociacijos sutartis reikštų Ukrainos ekonomikos žlugimą. Pagalvokit apie tai.

Dėdė, 2014 02 02 13:45
Taip, putė auginasi "darbininkų klasę", kuri būtų pasiruošusi paprašyti broliškos Rusijos karinės pagalbos, kad susidorot su vietiniais buržujais. Ir, kad išvaduotojo kariuomenę su raudonais gvazdikais pasitiktų.

Senolis, 2014 02 02 10:00
įsiterpsiu į jūsų ginčą. Palaukau Dėdę, o Weras seniai žinomas provokatorius, nors jis taip nemano... Ukraina, kaip kažkada Lietuva, išsiilgusi vakarietiško pasaulio ir gyv. lygio, tad išeitis viena - ji savo tikslą pasieks, nors Puttkė visaip temps į savo pusę. O ar Kremliui rūpi paprasti ukrainiečiai? Taip bent sakė Putkė, duodamas kreditą. Dabar gi jis sustambdo kredito tranžą, nes, girdi, į valdžią gali ateiti opozicija. Tai kas Putkei rūpi - valdžia Kijeve ar paprastiu ukrainiečiai? Va čia ir atsiskleidžia jo tikslai

Dėdė, 2014 02 02 07:25
Į kokį klausimą, pydardemagoge tu ir melagi. Nepalaikyčiau nei putės, nei janukovyčiaus. Esi degeneratas, nekenčiantis Rusijos, jei putę tapatini su Rusija. Pats esi nepilnavertiškumo kamuojamas degeneratas, kuriam gyvenimas nemielas. Nepavyks nei tau, žąsine, nei tokiems kaip tu priverst Lietuvos žmones gėdytis būti piliečiais ir šliaužti keliais į Maskvą. Tu pats neatsakei, kas blogai Lietuvoje, kad pats laižai nuotrauką su putino organais. Taigi, atsakyk, nepezėjęs niekų. O dėl Rusijos, avine, tai jie dar nebaigė antro pasaulinio karo, neatsiprašė nuskriaustų tautų, netapo pilneverte visuomene, nes tebegyvena savo "dniom pobedy". Vokietija seniai susitvarkė ir tapo stipria demokratine šalimi, kur žmonėms gyventi gera. Bet kaip būt tokiais asilais ir taip nesigėdyt meluot. Visa, ką tu nurašai iš putės informacijos šaltinių reikia suprast atvirkščiai kaip toje Orvelo knygoje "1984". Tai kuo tau blogai Lietuvoje? Kad neuždaro į kalėjimą? Nors vertėtų...

VVER to Dėdė, 2014 02 01 22:06
LOL

Kuo visa tai susiję sau Ukraina? :))
O kad vengi atsakyt į mano klausimą, tai darau išvadą, kad tu visad palaikytum priešingą pusę, nei palaiko rusai, nes esi nepilnavertiškumo kompleksų kamuojamas rusofobas, o tokie nepilnaverčiai žmonės, kaip taisyklė, nori save pavaizduoti geresniais ir išmintingesniais, negu iš tikrųjų yra :DDD

Jei ta nelemta sutartis būtų pasirašyta, tai čia dabar spiegtum, koks Janukas tautos didvyris, ir protestuotojai- NKVD samdyti provokatoriai :DDDD

Dėdė, 2014 02 01 22:02
Rytų Ukrainos žmonės irgi nori normaliai gyvent. Tituškas nuslopins. Pagalvok, ką tie žmonės turi ir ką prarastų, jei Ukraina, pagaliau taptų normalia šalimi.

Dėdė, 2014 02 01 22:00
Ir dar nesąmonės. Rusai, kai okupavo mus 1940 metais, apkaltino Lietuvą dėl vieno kareivio dingimo. Taigi, niekas čia nepasikeitė, tiesiog su dar didesniu cinizmu, naudoja tą pačią taktiką. Ir jau pralaimėjo. Valdžia slysta jiems iš rankų.

VVER to Dėdė, 2014 02 01 21:59
Mm, aišku.
Tik man įdomu, įsivaizduok, kad Ukraina asociacijos sutartį pasirašo, ir kyla visuomenės protestai prieš tokį sprendimą (o kad jau, kaip teigi, gerai pažįsti Ukrainą, tai turėtum žinoti, kad jie tikrai kiltų). Kurią pusę tada palaikytum, diktatoriaus Janukovičiaus, ar protestuotojų? :)))

Dėdė, 2014 02 01 21:53
Jokio pykčio. Negalima pykt ant neįgalių žmonių, nors jie ir galingi. Jausčiausi saugiau, jei jie būtų izoliuoti. Kalėjime, ligoninėj, ar dar kur nors... Tai tu čia vis pyksti, kai pradedi bjaurotis. Dar tas treninguotis "nerka" dabar atsirado. Nematau ko čia pykti. Na, kartais, pasišaipau.

VVER, 2014 02 01 21:51
Taip? čia ne atsakymo variantas...
Aš klausiau, kas tave verčia palaikyti euromaidaną, pyktis putino ar janukovičiaus atžvilgiu?
Pasirink vieną iš dviejų

Dėdė, 2014 02 01 21:46
Šiuo atveju taip. Be to, nemėgstu nusikaltėlių. Valdžioje jiems ne vieta. Ir tai parodo įvykiai. Dar dėl vargšė milicijos, kurią protestuotojai skriaudžia. Nesakau, kad jie turi eiti areštuot Janukovyčiaus, bet nepaklusti galėtų. Jie irgi nebėra teisėta šiuo atveju. Tikiuosi, nepulsi įrodinėt, kad janukovyčiaus Ukrainoje ar putino Rusijoje galima valdžią pakeist rinkimų būdu.

VVER to Dėdė, 2014 02 01 21:39
Turiu tau klausimą.
Dėl ko tu palaikai Euromaidaną? Dėl to, kad nemėgsti Janukovičiaus, ar dėl to, kad nemėgsti Putino?

Dėdė, 2014 02 01 21:32
Nes toks ir esi. Negi sveikas žmogus idealizuotų Rusijos politiką, ypač užsienio, nesuprastų (arba nenorėtų suprasti), kad prisideda prie to melo, kuris yra norma tik daliai rusų.

VVER, 2014 02 01 21:28
tam "aleliuja":

"įdomūs tie BERKUT, dieną su bananais smaginasi, o vakariais nori kaip normalūs žmonės gatvėm vaikščiot, savo vaikus į mokyklas/darželius leisti. Deje taip nebūna net tarp "ugalovnikų""

Tai nori pasakyt, kad užpulti policijos pareigūnus, terorizuoti juos ir jų šeimas- visiškai legalu???

O dar mane tas nupezelis "dėdė" vadino dvasios ubagu...

Dėdė, 2014 02 01 21:02
Berkut - tik vargšai vergai. Kad iš to išsivaduot trūksta drąsos. Pasaulyje jie ne vieninteliai tokie.

ALELIUJA to VVER, 2014 02 01 17:54
įdomūs tie BERKUT, dieną su bananais smaginasi, o vakariais nori kaip normalūs žmonės gatvėm vaikščiot, savo vaikus į mokyklas/darželius leisti. Deje taip nebūna net tarp "ugalovnikų"

Dėdė, 2014 02 01 17:39
Matai, ką sako "Berkut" atstovai ar tu - lygu nuliui. Tai nebeturi vėl ką pasakyt, kad pratrydai?

VVER to REIDERIUKUI :DDDD, 2014 02 01 15:54
Vėl vaikelis skiedžia... Net tas pats Bulatovas sako, kad tai buvo "titushki" gaujos o ne berkutas, atsilikėli :DD Jų tik 4000 visoj Ukrainoj tėra, manytum, kad jie ir taip darbo turi per akis :))

O gal dar prisiminkim "Berkut" pareigūną, praeitą penktadienį nužudytą NE TARNYBOJ dviejų asmenų

Reideris to VVERIUKUI:DDD, 2014 02 01 14:43
Niekam to "Berkuto"nario interviu neįdomi,nebent tau pačiam?...Geriau įdėtum interviu su Dmitrijumi Bulatovu,
kuriam tas pats "Berkut"ausį pjovė,prie kryžiaus kalė...
Na bet tikriausiai manai,kad opozicijos veikėjas pats sau ausi bandė nusipjaut,nes jam buvo sumokėta lagaminu pilnu tapetais-doleriais,o gal tai draugai išc ČŽV dar operacija prasuko,ar tiesiog netinka tavo idiologijai?:)))))

VVER to Dėdė, 2014 02 01 14:18
Tik kosmetinius, bet vistiek dalyvausi fašistų eitynėse?? :D

Nors, ko aš stebiuosi, juk jaunystėj skundei žmones, ir dainavai "ačiū tau, partija" su ašaromis akyse, tai dabar tik skūrą pakeisti tereikia, ar ne? :))))

Kitomis naujienomis, čia galite pasižiūrėti "Berkut" nario interviu:
http://www.youtube.com/watch?v=cVvZLSXprj4&list=UU0-BJmmq9v7sDwoEM5Xao8Q

Dėdė, 2014 02 01 08:20
Autoriui. Visiškai pritariu, tik kuo skiriasi postbolševikai? Ar matote esminių skirtumų tarp stalinizmo ir hitlerizmo? Aš - tik kosmetinius. Kažkodėl, kai kalbama apie fašizmą, Rusija čia neminima.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (29)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (82)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras