Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Kaip Putinas padeda JAV atsikratyti „geopolitinės konkurentės Nr. 1“, arba galimos Rusijos intervencijos į Ukrainą geopolitinės pasekmės (233)

Komentarai:

mr victor, 2018 03 03 13:03
Labas, mano vardas yra p. Victor. Aš esu asmeninis
skolintojas, kuris pateikia
paskolos privatiems asmenims ir įmonėms. Ar tu
buvo atmestas
tiek daug bankų? Ar jums reikia finansavimo?
kurti savo verslą? Darydamas
Jums reikia finansuoti savo verslo plėtrą
verslas? Arba jums reikia
Asmeninės paskolos Mano paskolos svyruoja nuo asmeninių iki
Mano verslo paskolos
Labai nebrangūs tarifai yra mažesni kaip 2% ir mūsų paskolos
Procesas yra labai greitas
geras Aš labai noriu padaryti visus savo finansus
dalykas dalykas
praeitis. Jei tikrai esate pasirengęs gauti
finansinės problemos
išspręstas, tada ieškokite ne toli ir kreipkitės į paskolą
šiandien

Jei jus domina Atsakyti El. Paštas: financialchoice3@gmail.com
ir ką sapp +2348029085063 norėdami gauti daugiau informacijos
AČIŪ
MR VICTOR DONARD

loan, 2014 12 19 09:09
Ar jums reikia paskolos? ar reikia paskolą pradėti savo verslą, ir, jei taip, prašome susisiekti su mumis adresu: jeffersoncarsonloanfirm@hotmail.com

vardas:
Paskolų suma, kurios reikia:
būsena:
Šalis:

Dėdė, 2014 03 12 08:33
Vakarai aptingę ir per gerai gyvena. Šiame kontekste gerai pasirodė mūsų šalis. Nemanau, kad Vakarai nusisuks nuo Ukrainos. Kitas klausimas, ar ukrainiečiai pasirengę reformoms, rimtam, našiam darbui, ar nebesugundys koks maskolis pigiu saldainiu. Dėl tų snaiperių, susijusių su Vakarais, tai čia šizofrenija.

Jogys, 2014 03 11 20:58
Na gal ir naiviai, bet vis dar tikiu, kad VVER ir Marozas nėra samdyti, kad jie rimtai taip mąsto.
Tačiau jei po 6 dienų rimtai paaiškės, kad snaiperiai buvo susiję su Vakarias arba Maidanu
Arba Vakarai nusisuks nuo naujosios Ukrainos valdžios.
Tada aš nulenksiu galvą prieš Marozo ir VVER įžvalgas. Deja bet turėsiu pripažinti, kad patys Vakarai persisunke propoganda ir kad perdaug naiviai jais tikėjau.

Bet jei po 6 dienų nieko panašaus neįvyks - to paties tikiuosi iš Marozo...

Dėdė, 2014 03 10 09:44
Tiesiog nekreipkim dėmesio - tegu jie rašinėjasi su atmorozku. Na, jie iš to duoną valgo. Žinai, kai vaikai manęs neklauso, aš pradedu juos ignoruoti - labai padeda. O čia dar sunkiai auklėjami - "bezprizornikai". Apsišiks iš pasiutimo. Nebereaguosiu į jų tas nesąmones, nes tai uzurpuoja visą laiką, energiją ir jokios naudos. Nei vienas, nei kitas, juk, neišdrįs prisipažinti: "taip, aš laukiu putino čia ir jo tarnybų samdomas rašinėju šias nesąmones". Keista būtų, jei nepultų dabar neigti arba kokią nesąmoningą šlykštynę parašys.

Jogys, 2014 03 09 13:58
JOGYS TO VIDMANTAS
BEDA TAME, KAD PATS MATAI MONETOS BRIAUNA, O SNEKI APIE AVERSA IR REVERSA.
DABAR REMIESI RUSU PROPAGANDOS PASIGAUTA SNAIPERIU TEORIJA
BET VAKARUOSE YRA IR KITA TEORIJA:
BERKUT 4 KARIAI NUKAUTI TIKSLIAIS SUVIAIS I KAKLA
TARP SALMO IR LIEMENES
MAIDANIECIU ARTI 10 TAIP NUKAUTU
GRUZIJOJE 3 OSETIJOS RUSU "TAIKDARIAI" IRGI NUKAUTI TIKSLIAIS SUVIAIS I KAKLA
PO SIU SVUIU RUSIJA TUREJO REALU PRETEKSTA PRADETI KARA.
+ VIENA VALSTYBE, KUR TIK ZUDOMI CIVILIAI, TUOJ PAT STENGIASI IRODYTI, KAD SAVI SAUDO I SAVUS.
GIRDETAS PASAKYMAS? PALECKIUKAI TUO SVENTAI IR DABAR TIKI.
TAIGI SIULAU PALAUKTI KA RAS AUKSCIAUSIO LYGIO BRITU TYREJAI, KURIE JAU DIRBA KJEVE.
IR DAR SIULAU NEPAMIRSTI KAD GERAJAI RUSIJAI ZMOGAUS GYVYBE PRIES VADO INTERESUS - BEVERTE.
TOKS CARU MASTYMAS NESIKEICIA JAU SIMTUS METU.

O DEL APKALTOS, DABAR JOS NEBEBUS - BUS TEISMAS. IR SUTARTA KAD TEIS VOKIETIJOJE AR KITOJE ES NAREJE, KAD ISVENGTI SALISKUMO.
APKALTA GALIMA TIK DEMOKRATINESE VALSTYBESE, KUR OPOZICIJA NESUKISAMA I KALEJIMUS.

Dėdė, 2014 03 09 10:57
Tu manai, kad rašai valstybine kalba? Už tai reiktų kviest į dvikovą ir snukį išmalt. Čia rusų-kalinių žargonas ir dar su daugybe klaidų.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 09 09:00
VIDMANTAS TO DEDE
1.KAIP CIA GRYNAVEISLIS LIETUVIS DEDE SURUSIEJO IR RASO NEVALSTYBINE KALBA

2.TAI DEDE NEATSAKE SU KURIAIS RUSAIS JIS KOVOJA KURIU YRA 7 RUSYS
ZIUGANOVO KOMUNISTELIAI SUDARO TIK 5% RUSIJOS GYVENTOJU TAI DED SU KURIAIS JUS RUSAIS
NAVALNAS JAU NE JUSU ZMOGUS JIS GI RUSAS

3.TAI VISGI KAI GI SU TA JANUKOVICIAUS APKALTA
LABAI JAU SUDETINGA KLAUSYMA UZDAVIAU DEDEI
JANUKOVICIUS VAGIS,LIAUDI SKRIAUDZIA O APKALTOS NERA
IDOMU

Dėdė, 2014 03 09 08:09
Mnogo govna...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 09 01:25
SKAITYKITE IR MASTYKITE
KA SAKO KINAI
DEL ANTRO PASAULINIO KARO REZULTATU

МИД Китая назвал три важнейшие задачи совместной работы с РФ на 2014 год
Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on email
More Sharing Services
0
суббота, 8 марта, 2014 - 11:36
Отношения России и Китая находятся на беспрецедентно высоком уровне, в текущем году стороны продолжат усилия по укреплению всестороннего стратегического сотрудничества, заявил министр иностранных КНР Ван И.

"Говоря о развитии отношений Китая и России в этом году, я считаю, что их главным содержанием должно стать дальнейшее поддерживание высокого уровня российско-китайского всестороннего стратегического партнерства, неуклонное укрепление взаимного политического доверия, углубление стратегического сотрудничества", - отметил глава МИД КНР, выступая на пресс-конференции в рамках проходящей в Пекине второй сессии Всекитайского собрания народных представителей (ВСНП, высшего законодательного органа страны) 12-го созыва.

Ван И сказал о трех важнейших задачах, которые предстоит решить России и Китаю в 2014 году для дальнейшего укрепления их отношений.

"Во-первых, надо приложить все силы для перевода на новый уровень делового сотрудничества, в особенности необходимо достигнуть новых прорывов в продвижении крупномасштабных проектов сотрудничества", - цитирует министра РИА Новости.

В качестве другой важной задачи Ван И выделил "успешное проведение серии мероприятий в рамках Года дружественных молодежных обменов, укрепление и углубление социальной базы китайско-российских отношений".

Еще одной важной задачей российско-китайских отношений в этом году глава МИД КНР назвал "совместную защиту итогов победы во Второй мировой войне и послевоенного международного порядка", а также организацию мероприятий в честь празднования в 2015 году 70-й годовщины победы над фашизмом.
174 просмотра

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 09 01:10
VIDMANTAS TO JOGYS
1.DAR SYKI PAKARTOSIU MONETOS DESNI
VIENAS MANETOJE MATO HERBA-TARKIME JUS
AS MATAU MONETOJE SKAICIUS
DEDE MATO MONETOS BRIAUNOJE ZVAIGZDES
REIDERIS MONETOS BRIAUNOJE MATO UZRASUS

MES VISI TEISUS IR NIEKAM NEREIKIA ATSIPRASINETI,MES VISI MATOME MONETA TIK IS SKIRTINGU KAMPU


2.PO DEVYNIU DIENU PAZIURESIME KAIP VAKARAI NERS I KRUMUS NENOREDAMI PASAULINIO SKANDALO

3.IR KAIP JUS ISIVAIZDUOJATE KOKIAME MES AMZIUJE GYVENAME ELEKTRONIKOS IR INTERNETO,POKALBI PASIKLAUSYTI SU ESTIJOS MINISTRU UKRAINOS SAUGUMAS GALEJO,O NUFILMUOTI SNAIPERIU PAGAL JUS NEGALEJO,TAM NERA TOKIOS APARATUROS

NEBUKYTE PATS JUOKDARIU MRDZIAGA ORIGINALAS YRA SEKUNDZIU TIKSLUMU,NEJAUGI JUS RUSUS IDIOTAIS LAIKOTE,JEI NETURETU RIMTOS MEDZIAGOS IR VEJA KELTU

VAKARAI I MAIDANO MESLA ILINDO IKI PAZASTU
JIE ISLEIDO DZINA IS BONKES IR NEZINO KAIP JI ATGAL SUVARYTI STAI KUR ESME
VAKARAI XXI ELEKTRONIKOS IR INTERNETO AMZIUJE
EUROPOS SAJUNGOJE
NETURI ES KONSTITUCIJOS-PAGRINDINIO SALIES ISTATYMO
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

IR MOKA UKRAINA KAIP GYVENTI SU BEIZBOLO LAZDOMIS
NORS UKRAINA TURI
KONSTITUCIJA
UKRAINOS KARIUOMENE
IR UKRAINOS KARINE DOKTRINA

JUS IKI SIOL NESUPRATOTE MAIDANO ESMES
JAV REIKEJO SUKIRSYTI TARPUSAVYJE PROVOSLAVU CIVILIZACIJA IR ANT JU KAULU PADARYTI SOKIUS

BET TAI JIEMS NEPAVYKO

Jogys, 2014 03 08 19:27
JOGYS TO VIDMANTAS
MATYT LABAI GERAI INFORMUOTAS ESI KAD ZINAI TAI KO NEIKASNEZINO.
KOLKAS MANAU KAD TEBEGYVENI SAVO KREIVAME VEIDRODYJE, NES:
1. KJEVAS ISILEIDO TYREJUS TIRTI TA GANDA
2. VAKARAI KOLKAS RODO TIK SOLIDARUMA - POLITINIU LYGIU NEMAZAI VALSTYBIU BOIKOTUOJA SOCIO PAROLIMPINES.
3. TAI JEI IKI KOVO 17 VAKATRAI NUSISUKS NUO UKRAINOS IR PAAISKES SNAIPERIU FAKTAS, VIESAI PRIPAZINSIU KAD TEISYBE RASAI.
4. JEI IKI KOVO 17 NIEKO PANASAUS NEIVYKS - VIESAI ATSIPRASYSI UZ RUSISKA PROPOGANDA.
SUTAREM? :)
5. DEL PASKOLOS, TAI TEISINGAI SUPUVE VAKARAI DUODA PINIGU BET NELEIDZIA JU ISLEISTI PAGAL SAVO VALIA.
6. UKRAINA UZ OINIGUS PRIVALES VYKDITI REFORMAS
7. OT BUVO LAIKAI - GAUNI PORA MLRD IR ISLEIDI BERKUT, TITUSKOM IR AKSINIAMS CIAUPAMS.
DEJA, DABAR TURI REIKALU SU BLOGAISIAIS VAKARAIS IR DOLERIU TAPETU. :))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 08 00:33
VIDMANTAS TO JOGYS
1.AR ZINAI KAS BUS PO 9 DIENU?
2.NEZINAI
3.TAI PAZIURESIME KAIP JUS MOKATE GROTI
VAKARAI JAU ATSIRYBUOJO NUO MAIDANO OPOZICIJOS NES UKRAINOS SAUGUMECIAI PATEIKE NENUGINCIJAMA MEDZIAGA
KAD,OPOZICIJOS SNAIPERIAI SAUDE TAIKIUS ZMONES SAVISKIUS IR NUSOVE KELIUS BERKUTO KARININKUS SLEPDAMI SAVO PEDSAKUS
TAI BENT BEISBOLINE DEMOKRATIJA

VAKARAI MATO ,KAD TIE BEISBOLINIAI APSISYKO IR
ATSIRYBUOJO NUO JU,NES NENORI PASAULINIO SKANDALO

2.PASKOLA DUODA UKRAINAI TAI PIARAS JA GI REIKS ATIDUOTI,PAZIUREK KOKIOMIS PALUKANOMIS GRUDA TAPETUS DOLERIUS IR KOKIOS SUVARZYMO SALYGOS
PATS IS NEVILTIES PRADESI CIAUDYTI

VAKARAI JAU NEOIRMA KARTA ISDUODA IR TAI JAU TAPO NORMA

MUSU PARIZANAI IKI PASKUTINIO ATODUSIO LAUKE JAV
PAGALBOS NESULAUKE,NET NEPRANESE PARTIZANAMS KAD BLOKUOJAMS PASKUTINIS ATSITRAUKYMAS PER LENKIJA ,NORS ZINOJO

KAI REIKEJO PASKELBTI LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBE SU DIDZIAUSIA PASAULYJE KARIUMENE NERE I KRUMUS,ACIU ISLANDIJAI

DABAR EILINI KARTA ISDUODA BEISBOLINIUS

STAI TAU INFORMACIJA APMASTYMUI ISDUOS IR TAVE

Jogys, 2014 03 07 12:32
JOGYS TO VIDMANTAS
1. JAUCIUOSI PAGERBTAS, KAD MANE LYGINI SU SAVO DIEVUKU. BET I JI NESILIGIUOJU.
2. PUIKIAI SUPRANTU ELEMENTARIUS DALYKUS. TIK APIE JUOS RASAI TAI KA ISIVAIZDUOJI ATEITYJE, O AS RASAU KA MATAU DABARTYJE.
3. VEIDRODYJE MATOSI MAN TOKS VEIDAS KOKS IR YRA. BEJA SUDARAU TAU PROGA PAZIURETI I SAVE VEIDRODYJE. O IS KOMENTARO SPRENDZIU, KAD VAIZDAS NELABAI PATIKO.
4. NA O OPOZICIJA NERDAMA I KRUMUS GAVO 30 MLRD. PASKOLA SU REFORMU PAKETU + 2 MLRD ESAMOMS SKOLOMS + PAVYZDINGAI NEPSIDUODA PROVOKACIJOMS. TAIGI SAKYCIAU NEBLOGAI NARDO PO TUOS KRUMUS.
5. NEPYK KAD NEPATINKA MUSU MUZIKA, BET PAGIRSIU TAVE. TAVO MUZIKA VISIEMS TIESIOG GLOSTO AUSIS.

Dėdė, 2014 03 07 06:35
I piat russkoje govno podplylo...
Primena šmirdančią sovietinę substanciją, kuri niekada neišsiblaivo.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 07 00:34
VIDMANTAS TO JOGYS
1.NA GALKINAS IS TAVES TIKRAI NESIGAUS NES NETURI ELEMENTARAUS TALENTO KURI TURI GALKINAS

2.NESUPRANTI AR NENORI SUPRASTI ELEMENTARIU DALIKU KURIOS ZINO VISI PIRMOKAI

3.NEKALTINK VEIDRODI JEI VEIDAS KREIVAS

4.MAN TU PRMENI UKRAINOS OPZICIJA
TRUKSMAUJA REKIA,O KAI DAVE PREMJERO KEDE IR REIKEJO SPRESTI ELEMENTARIAS PROBLEMAS NERE I KRUMUS

5.MAN JUS SU DEDE PRIMENATE KRYLOVO PASALKIECIA MUZIKANTAI
KADA ZVERYS NEMOKEDAMI GROTI KEITESI VIETOMIS BET KAIP NESIGAVO GROJIMAS TAIP IR NESIGAUNA

Jogys, 2014 03 06 22:08
TO REIDERIS
TU NE TAIP SUPRANTI. JUK PASAULYJE YRA TRYS ASYS. KINIJA YRA GERIS, NES JIE SEDI EKONOMISKAI VYSTOS BEI VISA DEMESI SUTELKE I RESURSU GAVIMA, PRODUKCIJOS REALIZAVIMA IR IUGRU BEI TIBETO RAMINIMA. TRAI ZODZIU JIE YRA GERIS, NES NIEKAM NEKENKIA (APART TIBETO IR IUGRU).
ANERIKA YRA BLOGIS
JIE SPAUSDINA PINIGU MAISUS DOLERIUS IR IRGI GAMINA PRODUKCIJA BEI TEIKIA PASLAUGAS
BET JIE SVAJOJA APIE AUKSINI MILIJARDA IR I TAI SUTELKE VISA DEMESI
TAS MILIJARDAS TAI JAV GYVENTOJAI, O VISI KITI JIEMS TIK MESA REALIZUOTI SAVO PASLAUGAS IR PRODUKCIJA BEI KAD CIRKULIUOTU DOLERIS.
NA O RUSIJA TAI VIDURINIOJI ASIS
JIE SAKO KAD DEMESIO IR VIETOS UZTEKS VISIEMS, JIE JAU SUTELKE DEMESI I SAVO PILIECIUS, BALTARUSIJOS PILIECIUS, ARMENUS, KAZACHUS, ABCHAZUS, OSETUS, CECENUS
SIU METU MOTINISKAI RUPINASI UKRAINIECIAIS. ZODZIU RUSIJA SAKO KAD PO TRUPUTI SAVO RUPESTI ISDALINS VISIEMS.
O KA TU VARDIJI, TAI CIA TAS PATS NUOSIRDUS RUSISKAS RUPESTIS, TIK SENIAU DAR NEBUVO MODERNIOS RUSIJOS KUREJO CARO PUTINO, BUVO PANASUS KITI CARAI - BET SITAS KITOKS.
JO AKYS LABAI GILIOS IR PROTINGOS...

Reideris, 2014 03 06 19:46
Praktiškai viskas teisinga,tik užmiršai paminėti,kad Rusijos kavbojaus batai labai jau šudini...Ir kur tik pasirodo kavbojus tas kvapas eina paskui jį(ne tik pagal vietovę,bet ir laiką:))1917m.Rusija,1939m.Suomija,1940m.
Lenkija,Baltijos šalys,1944-1945m.Rytų Europa,rytų Vokietija,2008m.Gruzija,2013-2014-20??Ukraina...

Jogys, 2014 03 06 18:24
Atsakysiu Maroziškai:
JUS NIEKO NESUPRANTAT, DABAR SITUACIJA YRA TOKIA:
JAV PAVOGE IS RUSIJOS KAVBOJAUS UKRAINOS ARKLI, KOL RUSIJOS KAVBOJUS MIEGOJO (BUVO BANKRUTAVES).
DABAR RUSIJOS KAVBOJUS VEL GAVO BISKI PINIGU IR NUSPRENDE VEL PASIBALNOTI UKRAINOS ARKLI. IR JAU KAI ATRODO ARKLYS PAKLUSNIAI LEIDOSI PASIBALNOJAMAS IR JOJAMAS - SAST IR ISMETE ATSIPALAIDAVUSI RUSIJOS KAVBOJU IS BALNO.
BET RUSIJOS KAVBOJUS NEPESCIAS - ISITVERE KRISDAMAS ARKLIO UODEGOS IR DABAR REKIA:
ARBA KLAUSYSI MANES ARBA ISRAUSIU UODEGA.

NA O ARKLIUI PAS TOKI PSICHOPATISKAI AGRESYVU KAVBOJU NESINORI GYVENTI, BET UODEGA IRGI NORI TURETI.

TAI ZIURIM KUOM VISA TAI BAIGSIS. :)

BET MANAU PLUBNKSNOS DRAUGAS MAROZAS JAU ZINO IR TUOJ MUMS VISIEMS PAPASAKOS.

Pecka to Vycka, 2014 03 06 14:43
RASIJA VPIRIOT,V MIRE MALA BOMŽEI SDELAIMI IMI I KRYMČIAN TOZE.POČEMU TOLKA MIE ODNI DOLŽNI BIET BOMŽAMI NA VSIO SVEte

vycka, 2014 03 06 14:32
tu visiskai teisus ce grybas kursto kara nuo pat samito vilniuje. ka pasake usa ta ji ir daro kaip suniukai.kaskodel per tv nerodo kaip rusu visi lauke ukrajinoje ,o tik rodo kad jie okupantai kurie dar net kojios neizenge i ukraina. o krimo karei tai karine baze sevastopolije

Dėdė, 2014 03 06 12:28
Govno priplylo...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 06 09:24
VIDMANTAS TO JOGYS
1.TU NET NEZINAI ELEMENTARIOS FIZIKOS
VEIKSMAS LYGUS ATOVEIKSMIUI

2.NESUPRANTI KOKI SPRENDIMA PRIEME RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA

3.PRIMINSIU TAU KAIP PIRMOKUI
RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS TARYBA LEIDO RUSIJOS KARIAMS ESANTIEMS KRYME PANAUDOTI JEGA JEI BUS PUOLAMOS RUSU KARINES BAZES KRYME IR BUS SKRIAUDZIAMI RUSAI,JEI TO BUS MAZA RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA LEIDO PUTINUI JEI BUS RIESTA RUSIJOS KARIAMS ESANTIEM KRYME NUSIUSTI DAR KARIU IS RUSIJOS I PAGALBA

3.TAI SKYRK RUSU KARIUS ESANCIUS KRYME KURIU PAGALBOS PAPRASE TEISETA KRYMO VALDZIA
NUO RUSIJOS KARIU KURIUOS
GALI
ATSIUSTI PUTINAS REIKALUI ESANT I UKRAINA
AR SUPRANTI ZODZIO GALI ESME
JEI BUS NORMALI SITUACIJA GALI IR NESIUSTI

O TIE RUSU KARIA KURIE YRA KRYME RUSU KARINEJE BAZEJE BUS UKRAINOJE DAR DESIMTMIECIUS NES YRA UKRAINOS IR RUSIJOS SUTARYS

SPAUDA SAMONINGAI PAINIUOJA SIUOS DALYKUS IR NORI PARODYTI KAD RUSIJA PAPILDOMAI IVEDE KIEKI KARIU,TO NERA,NERA DABAR BUTINYBES
KAI TA BUTINYBE BUS TIKRAI IVES,TAM VISI LEIDYMAI DUOTI

4,VAKARAI PRIDEJO I KELNES NES GALVOJO KAD PUTINAS LEIDYMU NEGAUS
DABAR LATVIJOS RUSAI
MOLDOVOS-RUSAI
LIETUVOS RUSAI

GALI PRASYTI RUSIJOS DUMOS PAGALBOS IR JA GAUS

JUS NESUPRANTATE ESMES KAD VAKARAI SU SAVO NEISMINTINGA POLITIKA PRISIZAIDE

JEI ANKSCIAU VAKARAI MIEGOJO RAMIAI,TAI DBAR MIEGA ANT PARAKO BACKOS

JAV PRIES BANKROTA NORI SUKIRSINTI SIAS KURIAMAS NAUJAS 5 EKONOMINES ZONAS IR LAIMETI LAIKO STAI IR VISKAS,O KAD PO TO EUROPA 10 METU SEMS SI MESLA JAI NERUPI DIRBA PAGAL PRINCIPA TEGUL PIRMA ZUNA EUROPA,PO TO MES-JAV

GEOPOLITIKOJE REIKIA ISMANYTI



Jogys, 2014 03 05 21:03
Visgi prezidentai rimti žmonės jie nemeluoja. Va faktai nuotraukomis pagrindžiantys Vladimiro teiginius: http://bendraukime.lrytas.lt/reporteris/a-uzkalnis-parode-lietuvoje-parengtu-maidano-smogiku-nuotraukas.htm#f1
Ir dar vienas: https://twitter.com/klimolya/status/439521526614736896

Jogys, 2014 03 05 20:59
Įdomiai čia gaunasi su tom Krymo savisaugos pajėgom. Kažkodėl jie nesislėpdami demonstruoja desantine techniką ir ginkluotę, atvirai pasisako kad atvyko iš rusijos ir yra desantininkai, o Lavrovas su Putinu tikina, kad BTR, kulkosvaidžius, nardimo įrangą, automatus ir uniformas vietiniai susipirko žvejybos parduotuvėje.
Gaila nesu žvejys, tai kai viešėjau Kryme, nebuvau užsukęs į žvejybos ir medžioklės parduotuvę... :)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 05 20:28
VIDMANTAS TO DEDEI
1.NA KAIP TEN SU JANUKOVICIUM?
KADA PRDESYTE APKALTA
NES LAIKAS BEGA TOJAU RINKIMAI

2.RUSIJA SAKO NEUZSKAITYS RINKIMU KOL UKRAINOJE BARDAKAS
TAI TVAKYKITES GREICIAU

Dėdė, 2014 03 05 19:25
Svoboda slova:
http://www.svoboda.org/content/article/25286310.html

Dėdė, 2014 03 05 19:13
Govno priplylo...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 05 18:01
VIDMANTAS TO DEDE
1 JAU 18 KARTA KLAUSIU KUR TEISETO UKRAINOS PREZIDENTO APKALTA

2.DEL KO REIKEJO ELYTINIUS KARININKUS KLUPDYTI
GRASINAT,KAD NUZUDYS JU SEIMAS

3.PASKAITYK KA SAKO ESTIJOS UZSIENIO MINISTRAS PABUVOJES MAIDANE KAD LAVONAI BUVO DAROMI DIRBTINAI PARODE NUOTRAUKAS

NEJAUGI ATVAZIUOS UKRAINOS IVYKIUS TYRTI DURNELIAI
IS EBSV AUKSTO LYGIO EKSPERTAI,NEJAUGI NENUSTATYS XXI ELEKTRONIKOS AMZIUJE IS KO SAUTA IR IS KUR SAUTA TIK AS MANAU BUS DAR DAUGIAU LAVONU,KAI BESBOLINES REVOLIUCIJOS LYDERIAI PRADES MNAIKINTI LIUDININKUS

O JEI VELIAU PAISKES KAD SIE BESBOLO KOMANDOS NARIAI BUVO NUZUDYTI,KAI PUCIAS PASISUKO NE TA LINKME,KAD NEISDUOTU UZSAKOVU,KA TADA SAKYSI

Dėdė, 2014 03 05 17:04
Nereikia ir Reuters, kad tai suprasti. Ateina ir sako: "Mes padarysim, kad jūs negyventumėt gerai, net jei mums patiems bus nuo to blogiau. Tai šizofrenija.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 05 17:03
1.SKAITAU INTELEGENTU KOMENTARUS IR STEBIOS
KAIP SIE INTELEGENTAI NESKIRIA ZODZIO
GALI IVESTI KARIUOMENE
NUO ZODZIO IVEDE KARIUOMENE

2.1995 METAIS RUSIJA-UK-USA PASIRASE SUTARTI,KAD USA IR RUSIJA YRA NEDALOMOS UKRAINOS GARANTAS
AR ZINOTE ZODZIO GARANTAS ESME IR KAD UKRAINOJE TURI BUTI TAIKA NES UKRAINA TURI BRANDOLINI GYNKLA

PAPRASTA LIAUDISKA KALBA RUSIJA IR JAV TUREJO UKRAINOJE UZTIKRINTI TAIKA IKI 2015 METU KADA BUTU NAUJI UKRAINOS PREZIDENTO RINKIMAI

RUSIJA NORS PAVELUOTAI BET UZTIKRINO TAIKA,JAV-NE
TAI KUR BROLYCIAI PROBLEMOS

3.DABAR PANAGRINEKYME KAIP RUSIJA KETINA ISGELBETI EUROPA IR PUSE STATU NUO BRANDOLINES KATASTROFOS
JEI ATOMINI GYNKLA UKRAINOJE PRADES DALINTIS BEISBOLINIAI BANDITELIAI SIS ATOMINIS GYNKLAS SPROGS IR BUS 1000 CERNOBYLIU,NUSLUOS NUO ZEMES PAVIRSIAUS EUROPA +UK IR PUSE STATU

KAD DARYTI?

PUTINAS KREIPESI I SAVO DUMA LIAUDIES ISRINKTUS ATSTOVUS
KA DARYTI?
KREIPESI I RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA KURIA SUDARO 136 RUSIJOJE GYVENANCIOS TAUTOS
KA DARYTI?
KAIP APSAUGOTI RUSU KARINE BAZE KRYME IR RUSIJOS PILIECIUS

SIE JAM SUTEIKE TEISE ESANT TAM TIKROM APLINKYBEMIS GALI PANAUDOTI RUSIJOS KARIUOMENE ESANCIA KRYMO KARINEJE BAZEJE
APSAUGOTI
BRANDOLINI GYNKLA
KRYMO RUSU KARINE BAZE
IR ZMONES KURIE PRASYS PAGALBOS

JEI TOS KARIUOMENES KRYMO KARINEJE BAZEJE NEUZTEKS ATSIUSIME PASTIPRINIMA

NORMALUS KIEKVIENOS VALSTYBES VEIKSMAS KURI SAUGO SAVO PILIECIUS IR GERBIA KARISKIUS

TODEL JUSU PASAKOS LABAI IDOMIOS
TAIP YRA UKRAINOJE RUSU KARIUOMENE KRYMO KARINEJE BAZEJE PAGAL UKRAINOS IR RUSIJOS SUTARTI

JUOS KOL KAS NIEKAS NEPUOLA,RUSIJOS KARINES BAZES KARISKIAI DAR NESIKREIPE I PUTINA PAGALBOS,KAD NESUSITVARKO SU BANDITELIU SAIKOMIS
TAI JAV NESUSITVARKO SU BANDITELIU SAIKOMIS VEJODAMA JAS PO VISA PASAULI DAR APIE TAI GEDINGAI DIDZIAUSIA PASAULIO USA KARIUOMENE IRASE SAVO KARINEJE DOKRINOJE BANDITELIU GAUDYMAS JAV PRIESAS NR1 NA JUOKDARIAI IR TIEK,GALEJO IRASYTI KINIJA AR RUSIJA SOLIDZIAU BUTU,DABAR BIBIN LADENO BANDITELIU SAIKA

2.UKRAINOJE IVYKO NETEISETAS VALDZIOS UZURPAVIMAS
NES JANUKOVICIUS NEATSISAKE PREZIDENTO POSTO,JAM NEBUVO PAREIKSTA APKALTA
NEIVYKDYTAS 21-02-2014 SUSITARYMAS NESUFORMUOTA VYRIAUSYBE JANUKOVICIUS ATSAUKE UKRAINOS PREMJERA
SIS O NE BANDITELIU BEISBOLISTU SAUKA TURI NE FORMUOTI UKRAINOS VYRIAUSYBE NES JI BUVO SUFORMUOTA,O PAKEISTI OPOZICIJOS NETENKINANCIUS MINISTRUS JEI SIE IRODO,KAD SIS MINISTRAS NEDIRBA


SKIRKYTE ELEMENTARIAS SAVOKAS IR VEIKSMUS

PREZIDENTAS UKRAINOS YRA TEISETAS
UKRAINOS PREMJERAS AZAROVAS TEISETAS SUGRAZINTAS
TAI KUO JUS PREDURNIAI NORYTE

DABAR KAS VYKSTA UKRAINOJE PRILYGSTA KARINIAM PERVERSMUI IR NETEISETAS VALDZIOS UZURPAVIMAS
VISI BEISBOLINIAI MINISTRAI NETEISETI
IR JU VEIKLA NETEISETA

EUROPA TAI DEMOKRATYJOS LOPSYS,O NE KADAFIU DRASKYMO POLIGONAS ISIKALKYTE TAI I GALVA

LABAI JAU PATYKO DRASKYTI KADAFIUS,O JANUKOVICIU NEIKANDA,PER STORAS AR KAULU DAUG

LAIKAS STABDYTI TA PASAULINI TEISINI BESPREDELA

IR RUSU YRA SUKYS
KTO ETO SDELAET ESLY NE MY

SU MAIDANU VAKARAI TAIP APSIKAKOJO,KAD KUOP MESLA KOKIUS 5 METUS

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 05 16:47
Kitomis naujienomis Ukrainos rusai nusisuka nuo Kremliaus
...rašo Reuters

Dėdė, 2014 03 05 15:53
Man tai keista, kad putinui nekelia nerimo neindetifikuoti rusiškais ginklais ginkluoti žmonės, kurie užiminėja karinius objektus Kryme, visai šalia Rusijos. Gal susirgo fiureris?

Dėdė - vver, 2014 03 05 15:10
Parsidavusi, žiurke, kodėl skleidi melagingą fašistų propagandą, už ką juos remi. Atsakyk, myžniau, baily.

VVER, 2014 03 05 15:09
Bent jau ten žmonių nesumušė pusiau mirtinai, kaip Kijeve...

VVER, 2014 03 05 15:07
Puiku :)) Nėra ko į nesankcionuots mitingus vaikščioti :))

Dėdė, 2014 03 05 15:07
Puiki nuotrauka:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1976919_752299514789507_1179234218_n.jpg

Dėdė-Senoliui, 2014 03 05 14:59
O kodėl, gerbiamasis, putino nepalaikote. Na, aš, tai kvailas, bet Tamsta...

Senolis, 2014 03 05 14:55
Būna, kad supykęs imi ir parašai: http://atelman.livejournal.com/260162.html?fb_action_ids=10201704338066232&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B220571994799653%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D




Dėdė - vver, 2014 03 05 14:53
Žiūrėk, subine tu parsidavusi fašistams:
http://www.svoboda.org/media/video/25286081.html?nocache=1
Tai kodėl tu remi nevykėlius psichus-fašistus? Atsakyk, myžniau.

VVER, 2014 03 05 14:51
Žiūrėkit, radau Dėdės ukrainiečius draugus :DDDD
http://www.youtube.com/watch?v=BE-E3XpI9rM

Dėdė - vver, 2014 03 05 14:48
Tai už ką, kiaule parsidavusi, fašistus iš kremliaus remi?

VVER, 2014 03 05 14:46
Čia jau rimta, rusų kareiių neužteks, "vostok" batalioną reikės siųsti :DDDD

VVER, 2014 03 05 14:44
Truputį net pavydas ima :)

Dėdė, 2014 03 05 14:44
Обращение в В.В. Путину.

Уважаемый Владимир Владимирович.
Мы узнали, что вы хотите ввести войска в Крым, чтобы защитить права русскоязычного населения

В связи с этим у нас большая просьба – ввести войска в Вологодскую область. Мы тут все сплошь русскоязычные и наши права очень ущемляются. Наши больные не могут получить нужных им лекарств и лечения, уровень нашего образования падает с каждым годом, закрываются детские секции и кружки, сельское хозяйство практически уничтожено. Мы все очень страдаем.

А оккупанты, захватившие власть при помощи нечестных выборов, ничего не делают для покоренного населения. И тратят деньги на себя, на свой пиар, на свои кабинеты и загородные дома, на покупку квартир и авиачартеры.

Мы будем вам очень благодарны и гарантируем, что никакой партизанской войны против освободителей не будет. Да и международных санкций, наверняка, не последует.

А еще мы узнали, что вы собираетесь потратить много денег, чтобы нормализовать жизнь в Крыму. Стесняемся спросить: можно ли потратить эти деньги на нормализацию жизни в Вологодской области. А то наша область в такой долговой яме, что ни на что денег не хватает. А нам очень нужны мосты, дороги, спортивные сооружения, промышленные объекты, новые рабочие места…

С уважением и надеждой на освобождение, русскоязычные жители Вологодской области.

VVER, 2014 03 05 14:43
Kitomis naujienomis, rusų marodieriai kryme:
http://s8.uploads.ru/t/r6cem.jpg
http://s8.uploads.ru/t/6YfjE.jpg
http://s8.uploads.ru/t/gP7CY.jpg

Dėdė - vver, 2014 03 05 14:37
Tavo informacija šūdo (tavęs verta). Ką palaikai ir už ką? Atsakyk, parsidavęs baily, myžniau.
Pasimokiau iš tavo sugulovo - atmorozo: copy - paste. Tik aš dar prasmę įdedu. Tai atsakysi, ko tu čia loji už rusų fašistą?

VVER, 2014 03 05 14:36
Kitomis naujienomis, žiūrėkit, kas svečiuojasi pas SBU :DDDD
http://www.youtube.com/watch?v=ZS_6UtR15hY

VVER to Dėdė, 2014 03 05 14:34
Patinka su savim šnekėtis? :)))

Dėdė - vver, 2014 03 05 14:28
Tavo informacija šūdo (tavęs verta). Ką palaikai ir už ką? Atsakyk, parsidavęs baily, myžniau.

VVER, 2014 03 05 13:15
Kitomis naujienomis, berkut nario interviu :))
http://www.youtube.com/watch?v=jwH7wQUzl8g

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 05 13:14
VIDMANTAS TO DEDE
GALITE PRASIVARDZIUOTI IR SIMTA KARTU,MES ANT LIGONIU NEPYKSTAME
KURIU ANALIZ MOCY I TOT NEISPRAVNYI

JUS TIPISKAS KANYBALAS KADAFIU DRASKYTOJAS,KARANU DEGINTOJAS,SLAPINIMASI ANT LAVONU SPECIALISTAS
NEZINANTIS KURIE RUSAI PRIESAS,NEGALINTIS ATSAKYTI ,KODEL NEGALIMA BUVO JANUKOVICIUI PADARYTI APKALTA

TEISINGA PATARLE PASAKYK KAS TAVO DRAUGAS PASAKYSIU KAS TU

TAI JUSU DRAUGAI NESUGEBA XXI ELEKTRONIKOS AMZIUJE SUTVARKYTI EUROPOS
ES NETURI KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

JUMS GERAI VALDYTI 500 MLN APACIU SU KIRVUKAIS
KURIE NEGALI PASTOVETI UZ SAVO GARBE IR ORUMA

KIEVE NET ISIRINKTI NORMALIOS OPOZICIJOS NEMOKATE
VIENAS KRIMINALAS
KITAS BIJO VALSTYBES VALDYMO NERIA I KRUMUS-KLICKO
TRECIAS KELNES PRIDEJO RADES TUSCIA UKRAINOS IZDA
MOSUOTI BEISBOLO LAZDA VIENA,VALDYTI VALSTYBE KITA

LIETUVISKA PATARLE SAKO NEMOKY KNYST NEREIKIA LIST

VVER, 2014 03 05 13:10
Kitomis naujienomis, kaip veikia vakarų propaganda :))
http://i6.pixs.ru/storage/3/4/5/Bh5t9roIAA_1498589_11109345.jpg

VVER, 2014 03 05 13:05
"Kad lektuvnesio aviacijos nuotolis yra didesnis nei P-1000 raketu, kuriomis yra apginkluotas laivyno flagmanas Moskva 121? Noreciau paskaityti kaip tu paneigsi siuos faktus."

Jei jau raketas lyginam su lėktuvais, tai gal pasakyk, koks lėktuvnežio lėktuvas turi nuotolį didesnį, nei x-102 raketos- 5000 kilometrų? :))))

Dėdė, 2014 03 05 10:02
Liubimomu fiureru posviaščiajetsia:
http://www.youtube.com/watch?v=yfloh8FEjDk

Dėdė, 2014 03 05 08:14
Govno priplylo...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 05 08:03
1.PAAISKINSIU KODEL RUSIJAI NEREIKALINGI LIEKTUVNESIAI TA ATGYVENUSI SENENA MILZINISKAS PLAUKIOJANTIS TAIKINYS

2.TAI VISKAS PRIKLAUSO NUO KARINES DOKTRINOS
AR JUS PUOLATE?
AR JUS GYNATES?

ANKSCIAU SSSR DOKTRINA BUVO SOCIALIZMAS VISAME PASAULYJE TAI YRA PUOLYMO KARINE DOKTRINA
TAI JAI REIKEJO ALTERNATYVOS JAV LEKTUVNESIU

DABAR RUSIJOS YRA GTNYBOS KARINE DOKTRINA SU VIENKARTINEMIS ISVYKOMIS I UZSIENI-UKRAINA IR JAI NEREIKIA SIUO METALO LAUZO

JEI KAS GALVOJA KAD NUMETUS ATOMINE BOMBA LIKS LEKTUVNESIO METALO LAUZO APSAUGA KLYSTA

2.JAV,PRANCUZIJAI KINIJAI IR KTOMS VALSTYBEMS LEKTUVNESIAI REIKALINGI JAV KAD KONTROLIOTI PASAULI,KADA BUVO PASAULIO POLICININKU IR PASAULIO SALIS SPARDE JAV NEDUODAMOS JAV LEKTUVAMS PERSKRYSTI PER JU TERITORIJA

PRANCUZIJAI BUVO ISIULYTA PRIEVARTA NES JAV PARTNERIS NETUREJO KUR DETIS TUREJO PALAIKYTI PASAULIO GEGEMONA NES TAS PATRUKS FINASISKAI ISLAIKYDAMAS SI METALO LAUZA,KINIJA TURI SAVO INTERESU NUSUKTI GALVA JAV TAI JAI REIKIA KAZKAIP IKI JAV DASIBRAUTI

4.AS GI SAKIAU KAD JUS NYC NIEKO NESIORENTUOJATE GEOPOLITIKOJE

BUS 5 EKONOMINES ZONOS
RUSIJA PRIKLAUSIS EVRAZIJOS EKONOMINEI ZONAI
TAI JUS EKONOMINIAI ASILELIAI,KAM RUSIJAI SVAISTYTI PINIGUS JEI EVRAZIJOJE BUS KINIJA INDIJA
EVRAZIJOS KARIUOMENE BUS VIENINGA

JUS MASTOTE AKMENS AMZIAUS LYGYJE

KAIP BUS TIK JAV EKONOMINE ZONA IR JAV BUS ISSPIRTA IS KITU EKONOMINIUI ZONU TIK IDIOTAS GALI LAIKYTI TOKIA METALO KRUVA

Dėdė, 2014 03 05 06:53
Labai daug nereikalingos informacijos. Amerikiečių lėktuvnešio įgulai negresia badas ir negrės. O štai putė gali atvesti šalį iki bado. Į ką tada visos geležys bus nukreiptos? Jau yta taip buvę.

Иван-Vania, 2014 03 04 22:31
Suvaikejes yra Vidmantas. Ar tu zinai, kad sitoje vieninteleje lektuvnesio grupeje yra daugiau kovines paskirties laivu ir povandeniniu laivu nei visame Rusijos Juodosios juros laivyne (neskaitant pakrantes apsaugos barzu ir barkasu)? Kad lektuvnesio aviacijos nuotolis yra didesnis nei P-1000 raketu, kuriomis yra apginkluotas laivyno flagmanas Moskva 121? Noreciau paskaityti kaip tu paneigsi siuos faktus.

VVER, 2014 03 04 22:11
Drebėkit, žiūrėdami į galingąjį rusų laivyną :))

http://i.imgur.com/QATS9g8.jpg

Reideris to V.Marozas, 2014 03 04 21:58
Vėl meluojate apsiputojęs...:))UK reikalinga,Prancuzijai reikalingi,Kinijai reikalingi,Indijai reikalingi,tik Rusijai ne...:))Va čia Jūs ir klystate...2011m.Maskva turėjo planus pasistatyt lėktuvnešį iki 2020m.Problema ta
,kad net ir čia "deržava"atsilikusi technologiškai 50metų...Vakarai kai kurių technologijų neparduoda ir taškas...Todėl terminas nukeltas į 2030m.

Dėdė, 2014 03 04 21:33
Govno priplylo...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 04 21:17
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.LEKTUVNESIS YRA ATGYVENA DIDELIS IR LABAI BRANGUS TAIKINYS PASKANDINUS KURI VALSTYBE PATYRIA MILZINISKUS NUOSTOLIUS AR ZINAI KAD LEKTUVNESI SAUGO 16 KARINIU LAIVU,O KELIOS SIUOLAIKINES RAKETOS LEKTUVNESI PADARO METALO KRUVA


2.LEKTUVNESIU ERA PRAEJO,TODEWL RUSAMS TOKS GIOZDISKAS TAIKINYS NEREIKALINGAS

3.LEKTUVNESEI BUVO REIKALINGI JAV,KADA SI NEGAUDAVO AERODROMU ZEMEJE IR KURI KAIP HITLERIS RUOSESI BLIC KRYGUI,KAIP TU ISIVAIZDUOJI NUMESTA ATOMINE BOMBA SALIA LEKTUVNESIO AR PALIKS JI VANDENS PAVIRSIUJE

4.RUSIJOS KARIUOMENE 180 LAIPSNIU PAKEITE KARINE TAKTIKA IR JI GAN IDOMI
JAV NEISNAUDOJO PROGRAMOS 30+10+30 UZTAT RUSIJA JA ISISAVINO 1000%

5.TIK SUVAIKEJUSIAM BZEZINSKIUI KURIS ZAIDZIA SENA GEOPOLIYIKA JURA -ZEME REIKALINGI LEKTUVNESIAI
NES BE KAIP SAKO BZEZINSKIS GALAS JURINEI VALSTYBEI,O AS MANAU KITAIP GERIAU TURETI 10 PAVANDENINIU LAIVU NEGU VIENA LEKTUVNESI DAUGIAU NAUDOS BUS IR MANEVRAS PASLIEPTAS

O CIA METALOLAUZO KRUVA PASKAICIUOK KIEK BUS NUOSTOLIU PASKANDINUS SI METALOLAUZA VIEN LEKTUVAI KIEK KAINUOJA,LAKUNU PARUOSYMAS IR KITA
JAV PASAULIUI NOREJO PARODYTI KARINI TITANIKA
TEGUL RODO VISI ZINO TITANIKO PABAIGA

Dėdė, 2014 03 04 21:08
Kuo čia LRT dėta. Kabelinės televizijos ir komerciniai TV kanalai - didžiąja dalimi prorusiški. Ir dar prastos kokybės, nes vertimas net iš rusų - klaikus ir netikslus.

Senolis, 2014 03 04 20:59
Oficialiai siūlau LRT ir Siaurui ištisai transliuoti ir versti VISĄ RTR arba PBK programą. Tuomet turėsime tikrą vcaizdą, o čia tik ištisą propagandinę Putino retoriką mums pakišo...Reikia modeliuoti ateitį, Siaurai, o tai atėęję ruseliai tavęs nepaglostys kaip 1991 m...

Dėdė, 2014 03 04 20:25
Va čia jis aprimsta. Nėra tokios nuorodos, kad fiureris myli Lietuvą. Už ką jį transliuoja? Nebėra argumentų ir pradeda tryzniuot. Yra priešnuodis.

Dėdė - vver, 2014 03 04 19:54
Tai, niekinga, smyžniau, baily, parsidavėli - ką tu remi ir kodėl? Nepraeis jau tavo fiurerio šlamštas. Nebent atmorozą įtikinsi.

VVER, 2014 03 04 19:26
Truputį prisiminus atgal, kaip sevastopoliečiai sutiko berkutą: http://www.youtube.com/watch?v=6Hh5XoDkAMA

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 18:22
Kitomis žiniomis laikraščio"Komersant"(vienas didžiausių Rusijos laikraščių)žurnalistas Artemonas Galustianas pareiškė:Mes esame neprognozuojamo bepročio įkaitai"čia apie Putina,""Aš pirmą kartą per visus tuos metus nenoriu išvažiuoti iš Ruūsijos nes,man"įdomu pažiūrėti,kaip rusai,patys save suės"Puikus intervių "Delfyje"

Anonimas, 2014 03 04 18:14
Atleisk, reideriuk, bet putinas lombardo neturi, kiek žinau :))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 18:13
Tai,kad visus vaistus išsiunčiau Putinui,matai padėjo,nors kalba nesąmones,nors netyli...))))

Reideris to VVERiukas DDD: ,V.Marozui, 2014 03 04 18:09
Kitomis žiniomis JAV lėktuvnešis lydimas septyniolikos laivų pasuko link Bosforo sąsiaurio...Kada Rusija tinkamai atsakys?Ir kaip tai galėjo atsitikt,kad atra pasaulio galia netri nei vieno lėkuvnešio(tai kaip čia yra V.Marozai?

VVER, 2014 03 04 18:04
Aš tau rekomenduočiau geriau susirasti savo vaistus...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 18:04
Į įdiotą:Ką padarysi esu padarytas TSRS..:))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 18:02
Jei jau taip mėgsti"Yuotube siulyčiau susirasti interviu su Putinu prieš 18 metų,kuriame jis aiškiai pasakė,kad geriausia valdymo forma Rusijoje -autoritarinis režimas...:))Gali jį įkelti?Ar jis netinka tavo propagandiniam prorusiškam nusistatymui?....

VVER, 2014 03 04 17:59
Idiotas...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 17:57
Lietuvos televizija nieko neišcenzūravo,Rusijos valstybinio teatro spektaklį kurio veiksmas vyksta
Doneckę parodys per LRT Kultūra kanalą,nes tai puikiai surežisuotas ir daug investicijų kainavęs Rusijos spektaklis,t.y meninės reikšmės propagandinis projektas...:))

VVER, 2014 03 04 17:57
Taip, iš tiesų, štai šios karinės formuotės: http://www.youtube.com/watch?v=s3okqDR_lQU

Žudyti juos, žudyti su napalmu.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 17:54
Remiantis Rusijos fiurerio V.Putino logika Donecke siaučia
nelegalios karinės formuotės,kurias reikia močyt v sartire
...Teroristu reikalavimai ar pripažinimai ar nepripažinimai neturi jokios prasmės...Pagal Rusijos fiurerio pasiūlyta modelį siūlyčiau teisėtai Ukrainos valdžiai kurią pripažino visas pasaulis,išskyrus viena baltą varna Rusija,už veiksmus padarytus prieš Ukraina
turi atsakyt visi to asmens šeimos nariai...

Anonimas, 2014 03 04 17:52
Apie gerąjį FSB specnaza lai siužetus kelia atitinkamos Rusijos propagandos struktūros,tai yra jų darbas....:))


Apie tą FSB, tai tą pats parašei, primenu :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 17:48
Apie gerąjį FSB specnaza lai siužetus kelia atitinkamos Rusijos propagandos struktūros,tai yra jų darbas....:))

VVER, 2014 03 04 17:48
O gal geriau TU papasak, kodėl Lietuvos žiniasklaida išcenzūravo, kad Doneckas pripažino Kijevo valdžią nelegitimia :)) Gal tai truputį svarbiau negu kažkokia oskarų ceremonija, nemanai????????

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 17:44
Geriau papasakok,kodėl Rusijos televizija išcenzūravo
Oskarų teikimo ceremonija,juk tai tik šou...Ir kas atsitiks "RUSIA TODAY"žurnalistei Abby Martin,kuri tiesioginiame eteryje pasmerkė Rusijos veiksmus Kryme?...

Anonimas, 2014 03 04 17:39
Yuotube netgi aš galiu įkelt siužetą,apie priekvaili VVERIUKĄ:DD

Ha, būtų labai gerai, jei įkeltum apie tą FSB specnazą, perrengtą berkut uniformom :)) Juk Kijevas užimtas, tikrai turėjo kelis pagauti, ar ne? :DDD



Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 17:33
Klausyk nekišk tu tos "Yuotubes"nes daraisi juokingas...I Yuotube netgi aš galiu įkelt siužetą,apie priekvaili VVERIUKĄ:DD,nuo to jis teisingesnis nebus...Jei nesuvoki nieko įsijunk Lietuvos televizija ir sužinosi kas ką pasiuntė ir kur...:)))

VVER, 2014 03 04 17:21
Aš žinau tai. Maskvos mitinge dalyvavo visi 250 žmonių (pusė- žurnalistai). Po to buvo mitingas Jakaterinburge- 11 žmonių :)) Atleisk, bet vakarų šalyse tokie "mitingai" net nebūtų pranešami :))

Apie krymo totorius tai išvis nusvaigai :) Taip, jie pasiuntė n..ui už bandymą papirkti, bet ne maskvą, o KIJEVĄ :DDDDDD


http://www.youtube.com/watch?v=7v4FpKmhiKw

Reideris, 2014 03 04 17:19
Šiandien per savo spaudos konferencija V.Putinas pareiškė
kad,kaip atsaką į JAV sankcijas Rusija gali atsisakyti gražinti kreditus JAV bankams...:)))Čia ta šalis kuri turi skolų bankrutuojančiai JAV...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 04 16:33
Jo apie masinius protestus ir šimtų žmonių areštus |Maskvoje ir kitose Rusijos miestuose nieko nerašoma...Apie tai,kad Putino veiksmus Ukrainoje pasmerkė žinomi Rusijos rašytojai,muzikantai,kultūros veikėjai tai pat tylima...Apie tai,kad buvo bandoma papirkt Krymo totorius Maskvos propogandos ruporas tai pat tyli...Tyli ir apie tai,kad Krymo totoriai pasiuntė juos n..ui ir pradėjo masiškai ginkluotis...

VVER, 2014 03 04 16:23
Lietuvą :))

Dėdė - vver, 2014 03 04 16:22
Tai ką remi, baily, myžniau?

VVER, 2014 03 04 16:20
Atleisk, bet aš reikšti drąsą ir garbę virtualiam pasaulyje nematau jokios prasmės :))
Vėlgi, tas ir parodo kai ką apie tave :)) Kaži net, ar per tuos "15 metų" bent kartą iššovęs esi :DDDD

Dėdė - vver, 2014 03 04 16:17
Tu matai išvis tik fiurerį. Tai ką remi ir už ką, myžniau ir baily? Na, parodyk drąsą, gal ir savigarba atsiras. Tai neblogas jausmas, žinok.

VVER, 2014 03 04 16:15
15 metų? Žinok, kažko nesimato :)) Nebent tuos metus tau tualetus plauti davė :))

Dėdė - vver, 2014 03 04 16:08
Žinoma, kad 15 metų Lietyvos kariuomenėje - nulis. Niekas nesivels į tavo smulkmeniškas nesąmones ir nenukreipinėk temos. Ką remi ir už ką, pydare, baily ir myžniau. Tik taip parsidavėlius vadinu...

VVER, 2014 03 04 16:04
Dėdė:

Na, kadangi tavo supratimas apie armiją geriausiu atveju teapsiriboja dvejais metais besaugant kokį sibiro sandėlį, tai tu, žinoma, ir nesuprasi, apie ką aš kalbu :))

Dėdė - vver, 2014 03 04 16:02
Ką tu čia kliedi! Taigi putė toks bailys kaip ir tu, todėl ir be skiriamųjų ženklų. Tai kaip, pydariškas myžniau ir baily - ką tu remi ir kodėl?

VVER, 2014 03 04 16:00
Va, su šituo video man reikėtų žinančių (ne pirmokų) pagalbos. Gal kas galėtų identifikuoti ginklus?
Tamsesnis fruktas nešėsi, atrodo, AK-74, o šviesesni- gal HK-416?
http://en.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_HK416

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:52
Tai fiurerio sukelti neramumai Ukrainos teritorijoje. Kitaip kaip jis pateisintų savo kariuomenės įvedimą. Tai už ką juos remi, myžniau ir baily?

VVER, 2014 03 04 15:52
Ir vaje, kodėl beskiriamųjų ženklų? :DDDD

VVER, 2014 03 04 15:50
Beje, jei jau jums taip parūpo užsienio armijos kryme, tai gal paaiškinsit, kas čia?
http://www.youtube.com/watch?v=liOKVPDQsmI

Čia tikrai ne rusai. Ir į ukrainiečių struktūras nepanašu :))) Tad kas čia, lenkų "grom"? :DDDDDDDDDD

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:46
Ir pats tuo netiki. Tai vadinama desperacija. Tai ką tu remi ir kodėl. myžniau?

VVER, 2014 03 04 15:45
Štai matom titušką- rusų agentę:
http://i.imgur.com/bJGbRx5.png

VVER, 2014 03 04 15:36
Štai tikrasis fiureris:
http://www.novinite.com/media/images/2014-02/photo_verybig_158440.jpg

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:34
Tu, nes visiškai remi ir palaikai fiurerį. Kiti žmonės reiškia savo nuomonę. Ne visada objektyvią, bet savo nuomonę. O tu ne. Plius dar myžnius.

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:32
Eto vašy:
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-03-04-siaures-koreja-paleido-dar-septynias-raketas/114724

VVER, 2014 03 04 15:32
Jei norit TIKROS "fiurerio nacistinės demagogijos", atsiverskit delfi, propagndrytį, etc. :))

Viskas, ką jie rašo- "rusai kryme, rusai kryme, RUSAI KRYME". O apie MASINIUS anti-maidaniškus protestus Charkove, Luhanske, Chersone, Novočerkaske, Odesoj, Donecke, šturmuotas administracijas Odesoj, Donecke, apie MAIŠTĄ paskelbusius Charkovo bekutus ir vieną specnazo dalinį- NĖ ŽODŽIO.

Tai kas čia demagogas- aš ar jie???????

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:22
Taigi pats transliuoji fiurerio nacistinę demagogiją, o mane kaltini.

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:21
Net savo nieko sugalvot nesugebi. Kai jau išsidavei, nebepadės jei ir kelnes per galvą apsimautum.

VVER, 2014 03 04 15:19
Taip, mokomoji literatūra jam- "fašizmas ir fiureriai". Nieko kito ir nesitikėkit iš šito dėdės- nacių bandito, žmonės :))))

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:17
Na tavo knygučių tikrai neskaitysiu. Fašizmas ir fiureriai - ne man. Jei ir buvo tai gal kokia specialiųjų tarnybų operacija, o tu vėl painiojiesi kaip tavo fiureris.

VVER, 2014 03 04 15:16
Pagrindinė funkcija rusų "okupantų" kryme dabar yra apsaugoti civilius nuo tų ukrainos kareivių, kurie vis dar paklūsta verhovnai radai (arba, kaip aš ją vadinu, banditų subėgai :)))

VVER, 2014 03 04 15:14
"Tikrai nebuvo amerikonai Serbijoje išmetę jokio desanto, kuris ten albanų, serbų ar čigonų vardu kviestųsi NATO bombonešius."

Buvo. Ta organizacija vadinosi KLA. Tad gal paskaityk truputį bent abėcėlės knygutes prieš komentuodamas, silpnaproti.

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:10
Tu tikrai toks debilas ar apsimeti? Nebuvo jokių suklastotų pagalbos prašytojų. Kodėl tu negali diskutuoti kaip žmogus, be bravūros? Netikiu tikrai, kad būtum toks durnas. Tikrai nebuvo amerikonai Serbijoje išmetę jokio desanto, kuris ten albanų, serbų ar čigonų vardu kviestųsi NATO bombonešius.

VVER, 2014 03 04 15:04
Nebuvo jokių savyginos būrių???
O kaip armija respublika srbska???

Dėdė - vver, 2014 03 04 15:04
Kaip nesakė, juolab, kad jis niekada nemeluoja. Kuo tavo šaltiniai patikimesni, myžniuk, a?

Dėdė, 2014 03 04 15:03
Kalbant rimtai, tai Serbijoje nebuvo jokių "draugovininkų". Miloševičius buvo daug kartų įspėtas, jam buvo pranešta oficialiai kas bus daroma. Žinoma, teisingai buvo pasielgta ar ne - čia kitas klausimas. Bet niekas ten nekliedėjo vaikiškų nesąmonių, nebuvo jokių "savygynos būrių". O čia kraštas jau okupuotas ir jie "nesiims jokių veiksmų".

VVER, 2014 03 04 15:00
Aš manau, kad jis taip nesakė :)))

VVER, 2014 03 04 14:59
:DDDDDDDDDDDD

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:59
Niekas, myžniau, nežiūrės tavo nuorodų. Tu nuvylei, praradai pasitikėjimą. Kas gi gali pasitikėti bailiais, melagiais ir myžniais. Net savo fiureriui gėdą darai. Ir į beprasmius klausimus neatsakinės.

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:58
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151857904192554&set=a.395208537553.179394.177288837553&type=1&theater

VVER, 2014 03 04 14:55
To Dėdė:
Kaži, kiek Amerikos piliečių buvo Serbijoje, kad juos reikėjo "vaduoti", aa???

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:54
Niekas, myžniau, nežiūrės tavo nuorodų. Tu nuvylei, praradai pasitikėjimą. Kas gi gali pasitikėti bailiais, melagiais ir myžniais. Net savo fiureriui gėdą darai.

VVER, 2014 03 04 14:51
"1939 metais Rytinėje Lenkijoje, o nuo 1940 m. atsirado Lietuvoje atsirado Lietuvoje."

Gal nežinai, kokia yra Krymo vėliava? Ji štai tokia:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Crimea.svg


Dėdė, 2014 03 04 14:49
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1925261_1398354843763795_393186374_n.jpg

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:29
Tai va, myžniuk - putė toks pat bailys kaip ir tu (kitaip ir būt negali) ir bijo viešai pasakyt, kad jis okupuoja Krymą, kad ilgiems metams destabilizuoti ten padėtį. O to reikia tam, kad jis galėtų savo provincijos girtuokliams pademonstruoti savo ir Rusijos didybę ir galią. Tu irgi bijai pasisakyti kas esi ir ką čia darai, nes tavo tie komentarai ir amoralūs, ir tendencingi, ir klaidingi, ir ciniški. Visa retorika lygiai kaip bitės-motinėlės - hitlerio iš MASKVOS.

Anonimas, 2014 03 04 14:23
1939 metais Rytinėje Lenkijoje, o nuo 1940 m. atsirado Lietuvoje atsirado Lietuvoje.

VVER, 2014 03 04 14:21
"Kodėl rusai Kryme gėdijasi savo ženklų?"

Rusai kryme nieko nesigėdija. VISUOSE miestuose pilna Krymo vėliavų :))

Senolis, 2014 03 04 14:18
Baikit. O kas čia blogo - su trispalviu megztiniu ar net berete? Tu ką turi prieš? Gal geriau su raudonu ir pjautuvu ir kūju? Kodėl rusai Kryme gėdijasi savo ženklų? Už tai kad jie tik Putino pasiuntinukai, o ne Rusijos patriotai...

VVER, 2014 03 04 14:15
Pritariu. Būtum su rožiniu megztuku, ir vaivorykštės spalvų vėliava. Žinai, kad visi atpažintų tave :)))

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:14
Tavo informaciją tegu skaito atmorozas. Beje, dėl drąsos. Jei jau eičiau kovot, tai tikrai nebūčiau be skiriamųjų ženklų. Ne taip kaip tu.

VVER, 2014 03 04 14:13
Baigta su manim? O su pasauliu nebaigta? :)))

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:10
Tai tik tiek ir sugebi. Baigta su tavimi. Šūdas tu o ne agentas ar čekistas.

VVER, 2014 03 04 14:03
Teisingai, tikrai apsimyžau. Virš tavęs.

Dėdė - vver, 2014 03 04 14:01
Kaip sąmojinga. Apsimyžai, kai reikia rimai šbekėt ir atsakyt į klausimus.

VVER, 2014 03 04 13:58
Tai ką, nežadi važiuot? :)) Juk Armianske buvę berkutai dirba dabar pasieniečiais. Tai skubėk, įrodyk jiems savo drąsą. Ar jau prišikai pampersus? :))

Dėdė - vver, 2014 03 04 13:55
Rusai kaip rusai. putinas baili žiurkė. Toks tokį randa. Tai čia apie tave. Yra patarlė: "Pasakyk kas tavo draugas, pasakysiu kas tu".

VVER, 2014 03 04 13:53
Aa, drąsus žmogus esi? Tai gal važiuok į Krymą ukraniečių valdžią padėti tvirtinti, juk tie rusai- bailios žiurkės :)))

Dėdė, 2014 03 04 13:51
Na jau tavęs tai tikrai nebijau. Tu gi - baili žiurkė.

VVER, 2014 03 04 13:50
Ha, tu nuoširdžiai esi įsitikinęs, kad internetinė "drąsa" yra tikros drąsos požymis? :DDDD

Štai kad ir "nusikaltėliai berkut". Lengva juos pulti internetinėje erdvėje. O jei iš tikrųjų prieš juos stovėtum, pats neprimyžtum kelnių? :DDDD

Dėdė - vver, 2014 03 04 13:46
Taigi, myžniau, ne man to reikia, aš žinau. Žiūriu ar išdrįsi. Myžnius, myžnius ir bailys. Būtų gerai, kad žmona tavo tai perskaitytų...

VVER, 2014 03 04 13:42
Neatsakysiu. Ir tie tavo įžeidimai per internetą- visiškai impotentiški :))

Dėdė - vver, 2014 03 04 13:40
Tai kieno tu rėmėjas, šiukšle? Nebežiūrim tavo "informacijos" iš youtube. Kartoju - mes ne Rusijos piliečiai. Rašyk atmorozui, tegu žiūri. Tai kieno tu rėmėjas, šiukšle? Atsakysi?

VVER, 2014 03 04 13:39
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_1125421851&feature=iv&src_vid=TMpm2q4tfOk&v=V4pfH_cPALc

VVER, 2014 03 04 13:37
Jei norit pasižiūrėt, kas per fruktai tie maidaniečiai, žiūrim čia:
http://www.youtube.com/watch?v=TMpm2q4tfOk

Dėdė - vver, 2014 03 04 13:26
Laimei, kieno tu rėmėjas mes jau žinom. Tik tu bijai prisipažint. Taip, jei myli savo šalį, esi pilietis, tai tu Landsbergio politikos paveiktas. O kas tu?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 04 13:25
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI

Три зенитно-ракетных полка
ВС Украины
перешли на сторону Крыма



вторник,
4 марта, 2014
- 11:07

Об этом сообщило правительство АР Крым.

VVER, 2014 03 04 13:22
"Tik mes ne rusai ir šizofrenija kaip politikos priemonė, mums netinka."

Sako konservų rėmėjas :DDDDD

Dėdė - vver, 2014 03 04 13:20
Pederaste, įsijunk TV, paklausyk savo hitlerio. Tu gi pažodžiui tas pačias nesąmones kliedi. Tik mes ne rusai ir šizofrenija kaip politikos priemonė, mums netinka.

VVER, 2014 03 04 12:26
"Tačiau visi šie faktai netrukdo įsileisti stebėtoju, kad jie galėtu įvertinti situaciją ar tikrai ten taip blogai. Nebent taikdariai dar nespėjo namų darbų padaryti..."

Kiek skaičiau, JAV reikalavo "nedelsiant įsileisti stebėtojus". Tu, aišku, supranti, kad to jau vien tonas- nepriimtinas. Ir suplanavimas turi būti, taip paprastai niekas neveiks.



"Būtų įdomu išgirsti ar bent viena UN misija buvo sėkminga?:)))"

Korėja? :)))

Na, UN dažnai nepasiekdavo rezultatų, nes atvykdavo PER VĖLAI, kaip ir minėjau, čia laikas buvo gyvybiškai svarbus, todėl ir rusų kariuomenės dislokavimas yra sveikintinas.

Šiuo metu pagrindinis destabilizuojantis reiškinys yra Ukrainos armija Kryme, dabar tie rusų kareiviai ir vietiniai aktyvistai dirba, kad juos nuginkluoti.

pasiklydes miske, 2014 03 04 08:48
oho, apsaugok ir apsviesk nuo tokiu filosofijos mokslu kandidatu...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 04 07:40
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.MAN TAI IDOMU ZMONES KURIE NETURI ARGYMENTU KITUS VADINA GLUSAIS KAIP DEDE KITI NURODINEJA KUR GYVENTI IR T,T

2.PRIMINSIU INTELEGENTAMS DAR SYKI MEDALIO AR MONETOS DESNI
VIENAS MEDALYJE MATO HERBA
KITAS MEDALYJE MATO KAPEIKA
TRECIAS MEDALYJE MATO BRIAUNA SU ZVAIGZDUTEMIS
KETVIRTAS MEDALYJE MATO BRIAUNOJE UZRASA

VISI ZMONES TEISUS ,BET MATO MEDALI IS KITU PUSIU IR JUOS GLUSAIS VADINTI AR SIULYTI VAZIUOTI GYVENTI KITUR GALI TIK PILNAS IDIOTAS

2.PRIMINSIU JUMS GRYNAVEISLIAMS LIETUVIAMS KAD LIETUVISKAI UN YRA JTO

3.JUS MESUPRANTATE ESMES DEL RUSIJOS KARIUOMENES

RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA TEISETAI ISRINKTI RUSIJOS ORGANAI LEIDO RUSIJOS PREZIDENTUI ESANT TAM TYKROMS APLINKYBEMS PANAUDOTI DALI RUSIJOS KARIUOMENES RUSU KARINIU BAZIU GYNIMUI UKRAINOJE

TAI DAR NEREISKIA ,KAD RUSIJOS KARIUOMENE BUS UKRAINOJE
SKIRKYTE ZODI GALI PANAUDOTI KARIUOMENE NUO ZODZIO OKUPACIJA JUS KAIP INTELEGENTAI NETURYTE PAINIUOTI SIU ZODZIU

TAIP SIUO METU UKRAINOJE YRA RUSIJOS KARIUOMENE RUSIJOS KARINEJE BAZEJE KRYME IR TAM NEPRIESTARAUJA UKRAINOS IR RUSIJOS SUTARTYS

4.JUS NESUPRATOTE NET ESMES KA PADARE TEISETAI ISRINKTA RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA JIE NE PUTINAS-PUTINAS TIK VYKDYTOJAS
JEI SNEKETI LIAUDISKA KALBA PASAKE KAD PERGRIAUZ GERKLE JAV KAVBOJUI JEI TAS TOLIAU VOGS RUSIJOS ARKLIUS
VAKARAI TAIP IKLIMPO I MESLA IKI AUSU
DABAR LIETUVOS RUSAI,MOLDOVOS RUSAI,LATVIU RUSAI GALES PRASYTI PAGALBOS IR AS 100% ISITIKINES,KAD RUSIJOS DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA DUOS LEIDYMA PANAUDUOTI RUSIJOS KARIUOMENE

SIUO SPRENDIMU RUSIJA PERZEGNOJO JAV KAIP PASAULIO POLICININKA-SERIFA-ARKLIAVAGI PASAKE BAIGESI TAVO GEGEMONIJA DABAR BUS DAUGIAPOLIARIS ,O NE VIENPOLIARIS PASAULIS AR NORS TAI SUVOKIATE

PO PUTINO BUS DAR SIMTAI PUTINU,O VIEN POLIARIO PASAULIO JAU NEBEBUS

IR SKYRKYTE ZODI GALI IVETI NUO ZODZIO IVEDE
NES MAN BAIGUSIAM RUSU MOKYKLA ATRODO KAD AS DAUGIAU SKIRIU LIETUVISKU ZODZIU ESME NEI GRYNAVEISLIAI LIETUVIAI

Dėdė, 2014 03 03 23:29
Žmonės, nebekreipkite dėmesio į tą menkystą. Ar matėt per TV, kai Ukrainos kariai giedojo Ukrainos himną? Tai šiąnakt daug kas paaiškės. Gal ir tingios Europos didžiųjų subinės sujudės - juk ir Vokietijoje rusai gyvena ir niekas ten su jais nesidera dėl dviejų valstybinių kalbų.

Reideris, 2014 03 03 23:20
Būtų įdomu išgirsti ar bent viena UN misija buvo sėkminga?:)))

Reideris, 2014 03 03 23:18
Čia Jūs be reikalo,kai kuriems piliečiams mėgstantiems raidę D -"Vikpedija"ne rodiklis...:))

Jogys, 2014 03 03 23:17
Sakykim, kad ten tikrai situacija tokia ašti (nors kiek abejoju), kad be kariuomenės - niekaip. Sakysuim, kad tam tikrai reikia gerai organizuotos UN misijos (irgi abejoju).
Tačiau visi šie faktai netrukdo įsileisti stebėtoju, kad jie galėtu įvertinti situaciją ar tikrai ten taip blogai. Nebent taikdariai dar nespėjo namų darbų padaryti...

Dėdė, 2014 03 03 23:15
Tai, jeigu ir būtų vykdę. Tai buvo prieš vos ne pora tūkstančių metų. Yra šalių, kurios ir šiandien grobia svetimus kraštus, žinoma, prieš tai sudarę, taikos ir draugystės sutartis. Paskui stebisi, kad "jų niekas nemyli". Aš meldžiuosi už staliną, kad jis mano senelius ir daugybę giminių Sibire supūdė. O čia kokie snargliapūčiai, dar į lovą myžę, kai ruskis išėjo, patampa ekspertais. Ir dar iš youtube... Šlykštu.

VVER, 2014 03 03 23:15
Tai kolonijos ir yra tam tikra okupacija tam tikrų teritorijų. Dar man rods, ir skitai ten gyveno, ne?

VVER, 2014 03 03 23:12
Nu, aš tai nežinau :)) Žinoma, rusai turėtų galiausiai užleisti UN taikdariams vietas, bet tam reikia daug laiko ir gero suorganizavimo, kad nebūtų jie kaip KFOR, kai albanai degino bažnyčias, o tie nieko nedarė... Tad bent jau artimiausią mėnesį rusai turės pasilikti.

Jogys, 2014 03 03 23:11
graikai nevykdė okupacijų - jie steigė kolonijas, kurių tikslas buvo prekyba su vietinėmis bendruomenėmis http://www.google.lt/imgres?sa=X&biw=1366&bih=576&tbm=isch&tbnid=8_-kaEg3SfxXXM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FHellenistic_period&docid=gMkGQYf8bb1tyM&imgurl=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F6%2F6f%2FGreek_Colonization.png&w=684&h=388&ei=tO8UU6WkE6bp4gS_hYHwCQ&zoom=1&ved=0CGYQhBwwBg&iact=rc&dur=526&page=1&start=0&ndsp=16

Jogys, 2014 03 03 23:08
Beja VVER, taip ir neatsakei, ar Rusija sugebės pasielgti kaip civilizuota valstybė. Inicijuoti UN misiją ir jai užleisti vietą Kryme?
Pradžiai užtektų bent stebėtojų misiją įsilesiti. Ar tai prieštarauja Rusijos taikdarystės planams?

VVER, 2014 03 03 23:06
To jogys:

Tai va, ir nesu tikras, kas pirmesni, maniau, kad graikai :)) Šiaip krymas ėjo iš rankų į rankas kone tūkstantmečius.

VVER, 2014 03 03 23:04
Krymo rusai taip pat neprieštarauja totorių buvimui :)) Dar daugiau, jie taip pat neprieštarauja dviejų valstybinių kalbų buvimui (ukrainiečių ir rusų) :))))

Jogys, 2014 03 03 23:00
To Anonimas
Prieš 5 metus buvau kryme. Tai tikrai sevastopolyje yra graikų prekybos miesto griuvėsiai. Jų dydis, gal kaip Palangos (ne daugiau). Šiaip ten gyveno sarmatai, su kuriais tie graikai ir prekiavo. Vėliau nuo šių žemių kildinami hunai. O dar vėliau šias žemes užėmė Aukso orda, nuo kurios atskilo Krymo chanatas. Tai Krymo totoriai ten gyvena maždaug nuo 1300 metų. Tai yra anksčiau nei iškilo Maskvos kunigaikštystė. :)

Dėdė, 2014 03 03 22:52
Dar geriau. Rusai ten net dėl savo snukių bukumo netinka. Graikai neprieštarauja totorių buvimui.

Dėdė, 2014 03 03 22:51
Nors jau būtų garbingas vyras ir nebliautų kaip asilas prieš. Nuvylė...

Anonimas, 2014 03 03 22:50
Jei jau knisamės po istoriją, tikrieji Krymo gyventojai yra graikai, snargliuk :)))

Reideris, 2014 03 03 22:48
Šiuo metu VVWERIUKAS:DDD tirinėja "Vikpedija"ir bando išsiaiškint ar tikrai totoriai tikrieji Krymo gyventojai....:))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 22:41
Vietiniai Krymo gyventojai,ne tik,kad palaiko naująja valdžia,bet ir duoda nesusipratusiems tarpuragin...
Aišku tu niekaip negali suvokt,kad tikrieji Krymo gyventojai yra -totoriai...o ne etniniai rusai ar ukrainiečiai...Na bet totoriai irgi tikriausiai yra fašistai,teroristai ir jų vieta sortire,kaip išsireiškė naujasis Rusijos fiureris,na nebent susiprastu ir pakviestu gerąji Rusijos ir jos piliečių"gelbėtoja Pupkina išgelbėt jų...

Dėdė, 2014 03 03 22:39
Jogiui. Pabendraukit su šia girta beždžione ilgiau ir suprasit. Čia tas pats kaip su girtu žmogum. Tas pats per tą patį, na ratelį apsuka. Tyčia provokuoja ir tiek. Ir aš nesikarščiuoju, o palengva priverčiu jį viduriuot. Žiūrėkit, į klausimą - kas ir kodėl geriau ES ar mongolų sąjunga dar nėra atsakęs. Jei sutiks su mumis - apsijuoks, nes dėl ko ginčijomės. Jei pasakys ką mano, arba už ką gauna atlygį, tai jau čia nebekomentuos, bent tuo slapyvardžiu.

VVER, 2014 03 03 22:34
"Tai aišku čia tos priemonės zuikiams baidyti...:)))Kaip tie vargšai ukrainiečiai nesupranta,kad reikia bėgti ir dar karta bėgti...:))"

Vietiniai Krymo gyventojai nepalaiko Ukrainos armijos. Kaip čia yra? :))))


Jogys, 2014 03 03 22:34
Malonu kad sutinki, kad vienašališkai įvesti kariuomenę yra mažų mažiausiai nekorektiška. Ar tai okupacija - dar pamatysime, nes istorijoje buvo ne viena okupacija be šūvio ir su tikslu gelbėti savo piliečius. Tik tokie gelbėtojai neretai pamiršta išeiti.
Būsiu tikrai maloniai nustebintas jei Rusija rimtai iškeltu klausimą dėl UN taikos palaikymo dalinių ir sutiktu pasitraukti iš Krymo užleidžiant vietą jiems. Bet kažkodėl jie net stebėtoju pakolkas neįsileidžia...

P. S. Dėdė, tikrai per daug ir neracionaliai karščiuojatės. :)

VVER, 2014 03 03 22:33
O tu nepagalvojai, kad yra atvirkščiai, man viskas gerai, o tau galvelė susisuko? :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 22:33
Tai aišku čia tos priemonės zuikiams baidyti...:)))Kaip tie vargšai ukrainiečiai nesupranta,kad reikia bėgti ir dar karta bėgti...:))

Dėdė - vver, 2014 03 03 22:31
Tau reikėtų pasitarti su gydytoju arba vaistininku. Nors, smegenų hemarojus, arba dvasinė ubagystė negydoma. Dirbi tu iš tiesų putei. Gali vaipytis, bet taip yra. Negaliu patikėt, kad žmogus galėtų būti toks bukas.

VVER to REIDERIUKUI :DDDD, 2014 03 03 22:28
Kokia dar granata? :DD Ką čia skiedi? :DDD

Jei ten šneki apie tas garsines granatas kur per LNK pranešė, tai ten vadinamieji "flashbangai", jie gyvybei nepavojingi, riaušių policija jas dažnai naudoja :))



Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 22:26
Tai aišku tai patys ukrainiečių kariai susisprogdino su granata,taip sakant savi sprogdina savus...:)))

Dėdė, 2014 03 03 22:25
Gluše, atsakyk į klausimą. Antra. Pabandyk bjaurų ginkluotą ruskį priliest nors pirštu, arba patraukt iš kelio, kad į darbą pakliūt ir pamatysi kiek bus kraujo. Krymą okupavo. Nebent tu visiškai protiškai neįgalus.

VVER, 2014 03 03 22:21
"Tai tam ir buvo sugalvotos UN taikos palaikymo pajėgos, kad nereiktų vykditi okupacijų riaušių malšinimo klausimais."

Jokia okupacija nevyksta. Tie rusų kariai dar, vėl primenu, neiššovė nė vieno šūvio. :)

Ir taip, UN misija iš tiesų būtų idealiausias variantas :)) Tačiau ją suorganizuoti ir įgyvendinti būtų labai užtrukę (gal net mėnesį), per kurį žmonės tikrai būtų mirę.

Rusų karių dislokavimas IŠSAUGOJO daug gyvybių, kurios galėjo būti bereikalingai prarastos.
Todėl ir džiaugiasi krymiečiai, kaip matai iš mano pateiktų nuotraukų :))

Dėdė - vver, 2014 03 03 22:19
Neišsisukinėk, žiurke. Kelintą kartą vengi atsakymo.

VVER, 2014 03 03 22:17
"Tai įdomu, jei žmogui žinančiam pasaulio istoriją duotum rinktis Rusijos kuriamą Muitų sąjungą (BRIKS) ar ES. Ką jis pasirinktų?"

Tai priklauso grynai tik nuo prekybos mastų.

Jei didžiausia prekyba vyksta su ES šalimis, tai renkiesi ES.
Jei didžiausia prekyba vyksta su MS šalimis, tai renkiesi MS.

Aišku, šis modelis labai idealizuotas, nes į jį neįtrauktas visoks politinis šlamštas :))

Jogys, 2014 03 03 22:16
To VVER
Tai tam ir buvo sugalvotos UN taikos palaikymo pajėgos, kad nereiktų vykditi okupacijų riaušių malšinimo klausimais.

Jogys, 2014 03 03 22:12
Tai įdomu, jei žmogui žinančiam pasaulio istoriją duotum rinktis Rusijos kuriamą Muitų sąjungą (BRIKS) ar ES. Ką jis pasirinktų?
Matyt vakarų Ukraina turi daugiau žinių, nes linksta į ES, bet suprantu ir Rytu Ukrainą, juk vakarai tuoj žlugs ir iškils nauja galia su kariuomine ir konstitucija. Ir be to jie juk pavogtas arklys, turi grįžti pas savo šeimininką. :)

VVER, 2014 03 03 22:12
"Kurioje vietoje iš mano pateiktos informacijos įžvelgi sapaliones?"

Čia ne tau adresuota tebuvo.




"O ką reiškia pasų dalinimas kitos valstybės gyventojams, šališkos informacijos patekimas per TV kanalus..."

Pasai- gryna propaganda :)) Jie bus dalinami "BERKUT" nariams, kad galėtų būti įdarbinti OMONe, nes jie nesenai buvo atleisti iš darbo.
Labai gražus humanitarinis gestas, sakyčiau :))
Dėl šališkos informacijos, tai patikėk, nei rytų, nei vakarų žiniasklaidoj objektyvumo ir išsamumo daug nerasi. Dabar daugiausia sužinosi ne iš BBC ar Vesti, bet iš tviterio ir youtube :)))



"juk nebuvo nuskriaustas nei vienas rusas, tai kaip ir ginti nereikėjo."

Deja, bet BUVO. Simferopolio mitinge dar prieš visas invazijas įvyko rusų ir totorių susidūrimas, 2 žmonės žuvo, 35 sužeisti, 3 iš jų sunkiai. Nežinau, kaip tu, bet aš tai kvalifikuoju kaip etninę įtampą, kurią reikėjo sustabdyti, o pačios Ukrainos struktūros susitvarkyti NEBUVO pajėgios.




"O dėl Krymo totorių - tu teisus. Tai istoriškai nukentėjusi nuo rusų tauta. Ir gal nustbsi, bet ukrainiečiai (neskaitant koloborantų ir kolonizatorių) taip pat nukentėjo. Teko girdėti apie golodomorą? Bei teko girdėti apie tremimus? Tą džiaugsmą patyrė ir Ukrainiečiai ir Baltų kraštai."

Kodėl neįtraukei rusų? Nori pasakyt, jie nekentėjo nuo komunizmo represijų, pavolgyje niekas badu nemirė????






Dėdė, 2014 03 03 21:47
Pasakysiu atmorozo stiliumi. Taškas neturi ploto, dvi lygiagrečios tiesės nesusikerta. Mums tai aksiomos. putino benkartui dar reikia įrodymų. Ir iš Rusijos....

Reideris to Jogys, 2014 03 03 21:43
Dar daugiau Prusija buvo visos Vokietijos aruodas,tačiau
po 70 "gero šeimininko"valdymo metų,stoja mėsos perdirbimo gamyklos(ES įvedus draudimą dėl kiaulių maro
eksportuot mėsa į Rusija ir tai praiėjus savaitei po draudimo...Kaliningradas tik sumažintos Rusijos pavyzdys...

Dėdė, 2014 03 03 21:40
Neįtikinami jūsų argumentai. Čekistų taip lengvai nepaimsit. Jis gi nesako kuo geriau rusiška tvarka už vakarietišką.

Jogys, 2014 03 03 21:35
Šiaip įdomus pastebėjimas:
Vokietija - vakarai pasičiupti blogio imperijos, o rytai liko mamytei Rusijai. Kas gyvena dabar geriau?
Korėja - vargšai pietus atiteko žlungantiems vakarams, o šiaurėje atsilaikė morališkieji rytai. Kurioje korėjoje norėtu gyventi VVER su Vidmantu? :)
Kad ir ta pati Lietuva ir Danija, iki Cezarių dalybų buvo panašaus ekonominio lygio. Ačiū dievui kad mus priglaudė gerasis Rusijos Cezaris, o tai gyventumėme dabar kaip Danijoje. :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 21:35
Kažin kodėl nei Baltiskij,Rusioa today"neradė JTO tarybos posėdžio,kur praktiškai visa JTO vieningai pasmerkė Rusijos veiksmus Ukrainoje,ar tai netinka
propagandos ruporui...Na suprantu JAV,ES tai blogis,
bet Kinija tai sąjungininkas...:))

Dėdė, 2014 03 03 21:33
Tai va, vyksim į Rygą į Latvijos legionierių eitynes ir būsim antifašistų pusėje, t.y. prieš Rusijos Reichstago šeimininką.

Reideris to VVERiukas DDD:,V.Marozui, 2014 03 03 21:30
Klausyk juk niekas Jūsų nelaiko fašistinėje Latvijoje ar Ukrainoje"tėvynė Rasijuška plati",vykit į Sibira galėsit su kinais integruotis...:))Nenorit latviškai mokytis,prašom kinų kalba lengvesnė...Ko lendat kaip žiurkės į tą blogąją ES ar JAV...Pasirodo maloniau būt vienam iš 500mln apačių su kirvukais,nei gyvent su bepročių iki dantų apsiginklavusiu...


Jogys, 2014 03 03 21:25
Ir neturėtum stebėtis, kadangi VISA informacija, kurią aš čia rašau, yra tikra, paremta nuorodom, o ne savo paties išsigalvotom sapalionėm.

Kurioje vietoje iš mano pateiktos informacijos įžvelgi sapaliones?

Rusai prieš ukrainiečus NĖRA kiršinami.
Pvz., vienintelis atvejis, kur buvo viešai sudeginta Ukrainos vėliava, tai Odesa, kur nei rusų kareivių, nei tų tituškų nėra nė padujų :))

O ką reiškia pasų dalinimas kitos valstybės gyventojams, šališkos informacijos patekimas per TV kanalus...

Ir taip pat, Rusijos respublikų nariai ir vadovai deda REALIAS ir vaisingas pastangas užtikrinti taikai ir neleisti įsiplieksti konfliktam tarp Krymo rusų ir totorių.

Nuo kada taika užtikrinama okupuojant kitų valstybių regionus? Taip naciai užtikrino taiką Klaipėdoje ir Gdanske. Juk nebuvo nuskriaustas nei vienas rusas, tai kaip ir ginti nereikėjo. O jei būtų tokia grėsmė, negi rusams neteko girdėti apie UN taikos palaikymo pajėgas, Juk jų misiją tikrai galėtų inicijuoti turėdami svarų balsą viršūnių susitikimuose.

O dėl Krymo totorių - tu teisus. Tai istoriškai nukentėjusi nuo rusų tauta. Ir gal nustbsi, bet ukrainiečiai (neskaitant koloborantų ir kolonizatorių) taip pat nukentėjo. Teko girdėti apie golodomorą? Bei teko girdėti apie tremimus? Tą džiaugsmą patyrė ir Ukrainiečiai ir Baltų kraštai. Todėl nesistebiu, kad Vakarų ukraina ir išvartė Leninus, tik stebiuosi kodėl taip ilgai užtruko...


VVER, 2014 03 03 21:24
"Oi, gaidys. Tie reakcingi elementai, tai latviai, estai ir lietuviai. Kalės vaikas, prakeiktas."

Gerai, paviduriuok, paviduriuok :))

Dėdė, 2014 03 03 21:21
Oi, gaidys. Tie reakcingi elementai, tai latviai, estai ir lietuviai. Kalės vaikas, prakeiktas.

VVER, 2014 03 03 21:21
"Glušas prakeiktas.."

Pala, tai karas tarp rusų ir totorių būtų kur kas geresnis variantas, ar teisingai tave supratau?????

VVER, 2014 03 03 21:19
"Neramu tai, kad rusų neretai kolonizuota ir Latvija bei Estija."

Ir be reikalo, nes Rusijai prekyba ir bendradarbiavimas yra kur kas naudingesni, nei karas :)) Pagaliau yra NATO narystė, kuri tokius planus turėtų atbaidyti, ar ne? :))



Vienintelis atvejis, kai rusai realistiškai galėtų įvykdyti intervenciją, tai kai pvz., kokioje Latvijoje valdžią nekonstituciškai paimtų reakcionieriški nacistiniai elementai (kas ir atsitiko Ukrainos atveju).
Tačiau galima argumentuoti, kad tokia valdžia būtų grėsmė ne tik Rusijai, bet ir VISIEMS tos pačios Latvijos žmonėms. Tokiu atveju labai geras ir naudingas būtų ne Rusijos, beje, bet OSCE taikdarių dislokavimas situacijai tarp skirtingų etninių grupių stabilizuoti. Nesutinki?

Dėdė, 2014 03 03 21:17
Net neįsivaizdavau, kokių išsigimėlių užsiauginome Lietuvoje. Galvojau, kad tik paleckiukas. Na, teks gyvent ir valytis po truputį nuo šių atmatų.

Dėdė, 2014 03 03 21:14
Ir taip pat, Rusijos respublikų nariai ir vadovai deda REALIAS ir vaisingas pastangas užtikrinti taikai ir neleisti įsiplieksti konfliktam tarp Krymo rusų ir totorių.
Pvz., dar šiandien susitarimų ir statusų deryboms tarp krymo totorių ir rusų pasisiūlė tarpininkauti Tatarstano prezidentas :))

Glušas prakeiktas..

VVER, 2014 03 03 21:11
"Ir tikrai nesistebiu kad tos nuotraukos su rusų kareiviais ir Krymo gyventojais yra tikros ir nuorodos su mitingais."

Ir neturėtum stebėtis, kadangi VISA informacija, kurią aš čia rašau, yra tikra, paremta nuorodom, o ne savo paties išsigalvotom sapalionėm.


"Tačiau ar tuo reikia didžiuotis? Kad kiršinami tankaiu gyvenami rusų regionai prieš ukrainiečius ir kitas tautines mažumas."

Rusai prieš ukrainiečus NĖRA kiršinami.
Pvz., vienintelis atvejis, kur buvo viešai sudeginta Ukrainos vėliava, tai Odesa, kur nei rusų kareivių, nei tų tituškų nėra nė padujų :))



"pvz. kodėl VVER nededa tokių linksmų rusų kareivių nuotrauku su Krymo totoriais?"

Nededu todėl, kad neradau, jų tikriausiai ir nėra :))

Krymo totoriai rusų atžvilgiu yra nusiteikę gana priešiškai, tačiau tai- istorinis dalykas, su dabartine krize jis neturi nieko bendra :))

Ir taip pat, Rusijos respublikų nariai ir vadovai deda REALIAS ir vaisingas pastangas užtikrinti taikai ir neleisti įsiplieksti konfliktam tarp Krymo rusų ir totorių.
Pvz., dar šiandien susitarimų ir statusų deryboms tarp krymo totorių ir rusų pasisiūlė tarpininkauti Tatarstano prezidentas :))





Jogys, 2014 03 03 21:04
Neramu tai, kad rusų neretai kolonizuota ir Latvija bei Estija. Mums šitoje vietoje kiek labiau pasisekė, dėl prie okupacijos buvusios valdžios sprendimo pramonė išskaidyti visur po truputį, bei dėl aktyvaus partizaninio judėjimo.
Nes jau matėme ir Rygoje ir Estijoje (kareivio perkėlimas) repeticijas fašistuojančio rusų jaunimo. Pas mus prie seimo irgi Valodės bandė kažką daryti, bet jų buvo per skysta... :)

Dėdė, 2014 03 03 21:03
1940-1953 metais jie daug namų perėmė į savo apsaugą Lietuvoje. Keliančius pastatams pavojų šeimininkus išvežė toli arba sušaudė. Nežinau kas ta prorusiška beždžionė, bet jo giesmė vienodai kremliškai sena, buka ir neįdomi.

Jogys, 2014 03 03 21:00
VVER teisus, turi Ukraina tą džiaugsmą, kaip krymo 60% ir nemažą dalį Rytinėse žemėse. Ir tikrai nesistebiu kad tos nuotraukos su rusų kareiviais ir Krymo gyventojais yra tikros ir nuorodos su mitingais.
Tačiau ar tuo reikia didžiuotis? Kad kiršinami tankaiu gyvenami rusų regionai prieš ukrainiečius ir kitas tautines mažumas (pvz. kodėl VVER nededa tokių linksmų rusų kareivių nuotrauku su Krymo totoriais?)

VVER, 2014 03 03 20:59
Jie ten veikia kaip policijos pajėgos, kadangi pačios Ukrainos policija dažnai veikti negali dėl tos nedidelės politinės krizės pastaruosius pusę metų :))

Siūlau ne tik skaityt bernardinai.lt, bet ir pažiūrėt vaizdo reportažus iš vietos :))
Ten pamatysi, kad tie rusai patruliuoja gatvėse, saugo administracijos pastatus, užtikrina saugumą renginių ir mitingų metu- visai kaip policija :DDD

Dėdė, 2014 03 03 20:45
Tai ką jie ten veikia?

VVER, 2014 03 03 20:41
"Pydare tu apsimelavęs. Tai kas gi kieno kraują lieja Kryme?"

Tu tikiuosi supranti, kad tie rusų kareiviai Kryme dar neiššvovė nė vieno šūvio? :DDDD

Dėdė - vver, 2014 03 03 20:38
Pydare tu apsimelavęs. Tai kas gi kieno kraują lieja Kryme? Invalidas tu. Na jau bent padorumo turėk, jei sąžinės neturi.

VVER, 2014 03 03 20:37
Turiu pasakyti, kad pastarieji įvykiai tikrai mane truputį nustebino, nes vos užvakar pamatėme ukrainiečių tautos atsibudimą ir siekį išsivaduoti iš jiems primestų fašistinių gniaužtų.
Banderų "vyriausybė" Kijeve neišvengiamai griūva. Tad vakarų valstybės turėtų padaryti protingą dalyką ir atitraukri jos pripažinimą, nes tada tų banderų agonija truks daug trumpiau, ir atneš mažiau žalos Ukrainai :))

VVER, 2014 03 03 20:30
"Tai ką gero Rusija padarė Ukrainai, Rusijai ir visiems žmonėms?"

Sustabdė kraujo praliejimą Kryme. Manau, jau vien tai yra nemažas nuopelnas.

VVER, 2014 03 03 20:29
Kitomis naujienomis, propagandinė Lietuvos žiniasklaida sako, kad atseit rusų akcijų kursai smunka dėl Ukrainos. Visiška propaganda :)))

Iš tikrųjų, gan žymus nuosmukis yra jaučiamas visoje Europoje :))
http://www.zerohedge.com/news/2014-03-03/european-stocks-plunge-led-germany-and-banks

Dėdė, 2014 03 03 20:27
Ir ji prasidėjo, kai tavo nelaimingi tėvai susipažino. Tai ką gero Rusija padarė Ukrainai, Rusijai ir visiems žmonėms? Atsakymo, kaip visuomet, nebus. Nebent kokia nesąmonė.

VVER, 2014 03 03 20:11
Ar mano? Na, ne, kiek žinau :))

Dėdė - vver, 2014 03 03 19:59
Agonija, vaikeli, ar ne?

VVER, 2014 03 03 19:58
Ei, Dėde, tai kaip ten su tais žmonėmis, kuriuos išsiuntei užmušti Janukovičiaus? Kiek ten jų išsiunei, ar daug kainavo? :))

Dėdė - vver, 2014 03 03 19:39
Nee... atmorozas, tas netašytas nerka (suprask nerijus, mylintis iškrypėlius)... Ką gi gali teigiamo dar pasakyt apie Rusiją (putės Rusiją, suprantama, nes tau, kaip daunui reik tikslių žodžių, kad nerašinėtum tuščių nesąmonių).

VVER, 2014 03 03 19:27
Ech, nu, pagavai mane, Dėde :)) Taip iš tiesų, vver ir reideris- tas pats žmogus.

Dėdė, 2014 03 03 19:00
Pervyje pobedy:
http://www.svoboda.org/content/article/25283275.html
Ich būdet i bolše - nesomnievajtes.

Dėdė, 2014 03 03 18:33
Visiškai įmanoma, kad čia vienas samdytas parsidavęs pydaras pasirašinėja už kelis prarusiškus personažus. Veltui laiką gaištame. Įrodymas, tai, kad nesako nei savo politinių pažiūrų, nei ko nors panašaus. Čia panašiai, kaip Maidano "smogikų" rengimas Trakų rajone. Greitai putė atsidurs su atmorozu vienuose rūmuose, kur bus liokajai su baltais chalatais. Matyt, kad išsikvėps nespėję pilnai įsismirsti.

VVER, 2014 03 03 17:09
Kitomis naujienomis, štai keletas nuotraukų su rusų marodieriais Kryme: http://www.buzzfeed.com/jessicamisener/people-in-crimea-are-taking-selfies-with-soldiers

VVER, 2014 03 03 17:04
Vo čia tai nuostabus atsakymas: "kodėl reikia varyti mano propagandą?" :DDDD


Rusų kareiviai Ukrainoj?? Kokie dar kareiviai, jokių kareivių nėra, tai tik amerikiečių propaganda.

VVERiukas DDD:, 2014 03 03 16:28
Čia tėtis iš Visbeko:VAISTUS GĖREI,IŠGERK PASKUTINĮ KART PERSPĖJU.O TAI MAIDANA TAVO UŽPAKALĮ TUOJ SURENGSIU.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 16:25
Kodėl turėčiau vartyt tavo propaganda?Tu šedevrų esi pridėjęs tiek,kad nebe atsimeni,kas kur...:)))Jei prasivardžiuosi eisiu pas tavo tėti V.Maroza bokso ir karatė mokytis...:)))

VVER to REIDERIUKUI :DDDD, 2014 03 03 16:15
Duchas :))

VVER, 2014 03 03 16:10
"ir atkakliai deda tos propagandos produktus į "Yuotube"iš kurios vienas veikėjas juos kelia į tinklapį atkakliai teikdamas,kad tai tiesa...(konkrečiai siužetas iš Simferopolio)."

Atvesk mano paskutinį video į 3:20 ir klausykis :))) Vis dar esi įsitikinęs, kad tai Simferopolis? :DDD

Dėdė, 2014 03 03 16:04
Ir tie durneliai džiaugiasi net patys nežino dėl ko.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 03 03 16:00
V.Putinas įvedė karius į Ukrainą po suvaidinto susišaudymo
kuris buvo parodytas per televizijos kanala"Vesti"rašo
"liga.net....Rusijos propagandos mašina toliau dirba nesustodama,ir atkakliai deda tos propagandos produktus į "Yuotube"iš kurios vienas veikėjas juos kelia į tinklapį atkakliai teikdamas,kad tai tiesa...(konkrečiai siužetas iš Simferopolio).Blogiau už durnių yra tik įkyrus durnius...

VVER, 2014 03 03 15:58
Taip pat Donecke: http://www.youtube.com/watch?v=s3okqDR_lQU

VVER, 2014 03 03 15:45
Doneckas: http://www.youtube.com/watch?v=AMDYy2bTGMg

Reideris, 2014 03 03 14:27
Na va nieko naujo,JAV tereikia laukti,kol milžinas molinėmis kojomis pats pradės byrėt...Kiekviena
Rusijos cirko diena Kryme Rusijos biudžetui kainuoja
milijonus JAV dolerių...Jau po 2008m.Gruzijos-Rusijos
karo Rusijos generalinio štabo viršininkas pareiškė,
kad karinių resursų išnaudojimas pasiekė maksimalią
ribą...O tai buvo pakilimo laikas,kada naftos barelis
buvo pasiekęs aukščiausią tašką...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 03 14:18
VIDMANTAS TO VISIEMS
INFORMACIJA APMASTYMUI
VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH
2014-03-03 13:25 IP: 80.6.243.97
Kova dėl Ukrainos:
galimi scenarijai

1.ISTIKRUJU YRA TIK VIENAS SCENARIJUS
TAI SUDARYTI ESBO EKSPERTU GRUPE VADOVAUJAMA NEITRALIOS SALIES KINIJOS

IR GRIZTI PRIE 21-02-2014 PASIRASYTU SUSITARYMU

1.KAD GEGUZES MENESI BUS ISRINKTAS NAUJAS UKRAINOS PREZIDENTAS

2.SUDARYTI LAIKINA VYRIAUSYBE PROPORCINGAI IS VAKARU-RYTU-SIAURIES IR PIETU UKRAINOS PAGAL GYVENTOJU SKAICIU,O NE PAGAL BEISBOLO LAZDU SKAICIU

3.MANO MANYMU GERIAUSIAS VARIANTAS SUGRAZINTI SENA PREMJERA AZAROVA SIS ZINO VISAS SMULKMENAS IR IKI RINKIMU BUTU IDEALIAUSI KANDIDATURA IR NESKAMBES KAD MAZUMA NUVERTE DAUGUMOS VYRIAUSYBE,O SKAMBES UKRAINOS VYRIAUSYBES PERTVARKYMAS ESANT NEEILINIAI SITUACIJAI JURIDISKAI TAI LABAI GRAZU

NEMANAU,KAD REIKIA SPARDYTI IKI GEGUZES MENESIO SENUS MINISTRUS
TEGUL GARBINGAI UZBAIGIA SAVO DARBA

KAS LIECIA JEGOS STRUKTURAS
GRAZINTI BERKUTA
KARIUOMENE
VIDAUS REIKALU MINISTERIJA I SENAS VAGAS

PO GEGUZES RINKIMU
PAKEISTI JEI REIKS URAINOS KONSTITUCIJA
PRAVESTI UKRAINOJE REFERENDUMA
AR UKRAINA PARLAMENTINE AR PREZIDENTINE RESPUBLIKA
SUREGULIOTI REGIONU VEIKLA ISBRAUKTI ZODI PREZIDENTAS,NES UKRAINOJE YRA VIENAS PREZIDENTAS KITI YRA VADOVAI -REGIONO VADOVAS,RESPUBLIKOS VADOVAS
TAI LABAI SVARBUS JURIDINIS MOMENTAS

4.APSISPRESTI SU UKRAINOS VALSTYBE KOKIA JI BUS REFERENDUME
SOEDINENYJE STATY UKRAINY-JAV ANALOGAS
SU 4 RESPUBLIKOM

AR ES IR SSSR TIK KAPITALISTINES ANALOGAS

PADARYTI PO TO AISKIA VERTIKALIA VALDZIA
PATOBULINTI HORIZONTALIA VALDZIA

SU PAGARBA
DIPLOMUOTAS VALSTYBES VALDYMO SPECIALISTAS
VIDMANTAS MAROZAS


VAKARAI SU UKRAINA ILYPO I TOKI MESLA,KAD DABAR
LIETUVOS RUSAI,MOLDAVIJOS RUSAI,LATVIJOS RUSAI REIKALAUS PAGALBOS IR AS ESU TYKRAS KAD RUSIJOS TEISETAI ISRINKTA VALDZIA DUMA IR RUSIJOS FEDERACIJOS TARYBA TAM PRITARS

RUSISKAI TAI SKAMBETU
DOPRYGALIS ERZINO LIUTA TAMPE UZ USU TO KANTRYBE TRUKO IR NUKANDO RANKA

TAI RODO VAKARU POLITIKU TRUMPAREGISKUMA


Reideris to Senolis, 2014 03 03 14:15
Taigi jis V.Marozo nesantuokinis sūnus, nuo kurio Marozas dėjo į kojos už Lamanšo...:)))

Senolis VVERui, 2014 03 03 13:56
jo, čia kaip su ta inscenizuotų kautynių su maidaniečiais inscenizacija dėl VRM pastato... Tikėk, jei neturi kitos info, bet tai prilygtų Marozo mastymui...

VVER, 2014 03 03 12:54
Kitomis naujienomis, Dėdės odesiečiai draugai, "besidžiaugiantys ukrainiečių kalba", šturmuoja Odesos administraciją :))


http://ruposters.ru/archives/3207

VVER, 2014 03 03 11:49

Įrodymai, kad JAV rėmė Ukrainos revoliuciją finansiškai:


http://pando.com/2014/02/28/pierre-omidyar-co-funded-ukraine-revolution-groups-with-us-government-documents-show/


Ei, beretės, skubėkit, eikit prie JAV ambasadų protestuoti jos kišimosi į Ukrainos reikalus.
Ar jums tiesiog nesvarbu, kai tą daro ne Rusija????

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 03 03 10:37
1.PRIMINSIU FILOSOFUI,KAD ISREISTOJE VISATOJE VYRAUJA DUALIZMAS KADANGI FILOSOFAS TURETU SUPRSTI TAI

2,FILOSOFAS TURI SKIRTI DVI SAVOKAS
PASAULIO POLICININKAS -SERIFAS
PLIUS ARKLIAVAGYS
TAI DU NESUDERINAMI DALIKAI

3.KAS LIECIA KINIJA KAZKODEL KINIJOS PREZIDENTAS PIRMA NUVAZIAVO I RUSIJA,BLOKAVO SIRIJOS KARA IR NEMANAU KAD KINIJA KOMUNISTINE SALIS KLUPES ANT KELIU KAIP UKRAINOS BRKUTAS

4.RUSAI MOKA KARIAUTI IR TURI PATYRTI PRISIMINKYTE ANTRA PASAULINI PO ANTRO PASAULINIO KARO LIKO TIK TRIS NUGALETOJAI KAVBOJAI JAV,RUSIJA UK IR PASIDALINO PASAULI I 3 ITAKOS ZONAS,KODEL JAV KAVBOJUS PASAULIO POLICININKAS-SERIFAS TURI VOGTI ARKLIUS-SOCIALISTINES SALIS IS RUSIJOS KAVBOJAUS PUITINAS NE PIJOKAS ELCINAS KURIS SOKO KALINKA

3.JUS NEZINOTE RUSIJOS JEI BUS BEDA NIEKAS NEPADES NEI TANKAI NEI PATRANKOS NEI PINIGU MAISAI KAIP BUVO PER ANTRA PASAULINI NUSLUOS EUROPA RUSIJA IR OSTANOVKU PADARYS V STATAX
TAM UZTENKA VISKO BE TO VISI UZMIRSTA KAD RUSIJA YRA BRANDOLINE VALSTYBE IR ISKANDERAI KALININGRADE GALI NUSLUOTI NUO ZEMES PAVIRSIAUS VISA EUROPA AR TO KAM REIKIA?
REBIATA DAVAITE ZYT DRUZNO SAKO KATINAS LEOPOLDAS IS POPULIARAUS MULTFILMO

4.BALTA RASE JAV PER 100 METU SUNAIKINI 15% NUO ESAMU 30% BALTOS RASES LIKO 15% NORYTE KAD BALTOS RASES LIKTU 0,OOO1% IR JUMS SUBINES SPARDYTU KITI,TOLIAU ZAISKYTE SU UGNIMI NESDAMI JA PRIE PARAKO BACKOS

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (89)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras