Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Kodėl Ukrainos kariuomenei nepavyksta įveikti separatistų (127)

Komentarai:

VVER, 2014 07 07 14:43
Kitomis naujienomis, jei netikit manimi, sakančio, kad novorosijos neįmanoma tiesiog užgrobti karine jėga, tai gal patikėsit Vokietijos ministru? :)))

Vokietija: Ukrainos krizės karinis sprendinys neįmanomas

Vokietijos užsienio reikalų ministras Frankas-Walteris Steinmeieris pirmadienį perspėjo, kad Ukrainą krečiančioje krizėje negali būti karinio sprendinio ir paragino tą konfliktą išspręsti derybose pasiektu susitarimu.

„Net jeigu padėtis rytų Ukrainoje pakrypo Ukrainos saugumo pajėgų naudai, nebus jokio grynai karinio šio konflikto sprendinio“, – Mongolijoje viešinčio F.-W.Steinmeierio pareiškimą citavo Užsienio reikalų ministerija Berlyne.

Ministras paragino visas konflikto šalis laikytis susitarimo tęsti derybas tarp vadinamosios Kontaktinės grupės, kurią sudaro Rusija, Ukraina ir Vienoje įsikūrusi Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacija, bei separatistų sukilėlių.

F.-W.Steinmeieris pabrėžė, kad sekmadienį be separatistų atstovų vykęs Kontaktinės grupės susitikimas buvo visais atžvilgiais „labai sudėtingas“.

Vokietijos diplomatijos vadovas sakė, kad turėtų toliau būti siekiama paliaubų rytų Ukrainoje.

„Šis esminis žingsnis, siekiant apraminti padėtį, turi būti atliktas dar prieš pradedant svarstyti politinį sprendinį“, – aiškino jis.

Vokietijos vyriausybės atstovė Christiane Wirtz (Kristianė Virc) vėliau sakė žurnalistams, kad „greitas ugnies nutraukimas išlieka gyvybiškai svarbus“.

Ji pridūrė, kad Berlynas „apgailestauja“, jog neįvyko derybos su prorusiškais separatistais, sakydama, kad tokios derybos turi būti kuo greičiau surengtos.

http://www.delfi.lt/news/daily/world/ukraina-kariuomene-ruosiasi-naujiems-veiksmams.d?id=65226703#ixzz36mYRzt6D


VVER, 2014 07 07 14:41
Taip, operacija užimti strateginius objektus, apsupti karines bazes, kontroliuoti sienas buvo įvykdyta per kelias dienas :)))

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 07 07 02:58
Užėmė Kryma per 2 dienas...:)Parašyk dar be šuvio...:)))
O tai,kad paėmė įkaitais ukrainiečių karininkų šeimas ir pareiškė,kad moterys bus išprievartautos ir nužudytos,tas pats atsitiks su vaikais jei kariniai daliniai priešinsis vadinasi naujais "net analogov v mire"Suvorovo žygdarbiais...:)))Rytų Ukrainoje taip nepavyko"banderos-fašistai"pasimokė...:)))Iš "novorusijos"didvyrių kaip kariaut...:)Ir dabar jau rusakalbių pabėgėlių srautas bildi per sieną link Rusijos...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 06 21:49
1.SKAITAU KOMENTARUS IR DEMOKRATIJA ISVYS NEKVEPIA,VISI TIK NAGRINEJA PASEKMES
JAU SIMTA KARTU AISKINAU KAD KIEKVIENAS IVYKIS
TURI
PRIEZASTI
VEIKSMA
PASEKMES

TARKIME CUNAMIO BANGA NUSLAVE NUO PAVIRSIAUS DANIJA
PRIEZASTIS
KODEL ?
LIETUVOJE BALTIJOS JUROJE NEBUVO NIEKADA CUNAMIU
A PASIRODO I ZOKNIUS ATSKRYDO SENAS TRANTAS B-52 100 METU SENUMO IR SUBIREJO LEISDAMASIS I 4 DALIS IR ATOMINE BOMBA PALAIDOJO SIAULIUS KYLO NUO ATOMINIO SPROGYMO CUNAMIS IR NUSLAVE DANIJA

VEIKSMAS
ATSKRYDO SENAS TRANTAS B-52 SU BRANDOLINIU GYNKLU I SIAULIUS

PASEKMES
NERA LIETUVOS IR DANIJOS

TAI JUS VISI KAIP SUSITARE NAGRINEJATE PASEKMES
PASKUTINI ETAPA
O SVARBIAUSIAS YRA PIRMAS ETAPAS
KODEL JANUKOVICIUI NEPASKELBTA CIVILIZUOTAI APKALTA KAIP PAKSUI
KAM TAS KRAUJAS IR SUDEGINTI NAMAI IR KRUVA LAVONU?
NEJAUGI JAV IR JU VISOKIAUSI POLITIKELIAI KAIP BZEZINSKIS NESUGEBA JAU PASKELBTI APKALTOS JANUKOVICIUI

NESUGEBA APKALTOS JANUKOVICIUI PASKELBTI TIK SUVAIKEJE SENUKAI

VEIKSMAS

VVER, 2014 07 06 17:30
Taaaip, žinoma, čia tik propaganda :)))

O tie 200 OFICIALIAI pripažintų žuvusių tai netyčia užsimušė dušuose paslysdami ant muilo :))))

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 07 06 01:01
Pradėjai kaip Morozas kelt nevalstybinės kalbos propagandinius tekstus...Toli eisi,gal būt net iki Visbecho daržovių sandėlio...:))

VVER, 2014 07 06 00:49
Štai ir vėl :))
От Болотова: Разведподразделению армии ЛНР удалось нейтрализовать систему управления группировки карателей под Луганском. Как сообщили в штабе ополчения, "луганским разведчикам удалось выследить и обезвредить передвижной командный пункт противника на базе полуприцепа трейлера, снабженный элементами космической связи и наблюдения". Кроме того, разведка ЛНР выявила маршруты передвижения и скопления бронетехники ВС Украины, были захвачены 2 украинских танка. Также ответным огнем ополчения была уничтожена палатка офицерского состава карателей, снабженная кондиционером, спутниковой тарелкой и элементами системы связи.

VVER, 2014 07 05 23:16
Taip taip Girkinas tai naujasis Rusijos Čakas Norisas iš
"net analogov v mire"rušies...:)))


Na, spręsk pats:
Krymo užėmimo operacija baigta iš esmės per dvi dienas, o beprecedenčio masto infiltracija į rytų ukrainą įvykdyta šuniui vargiai sulojus :)))

Gal ir nėra jis Rusijos Čakas Norisas, bet Rusijos Džetas Ly tai tikrai :DDD

VVER, 2014 07 05 23:09
Jo kai durė Rusijos pasieniečiai saviems:trys šimtai,koloradų kanopas ir užvertė,likę pakopstom puolė pasiduot ukrainiečių šaukdami Slava herojam,smert koloradu:)))kariuomenei supratę,kad nuo caro žirnio iki caro liliputo laikų Rusijoje taip niekas ir nepasikeitė...:))


Haha, o ko tie koloradų banditėliai verti :))

Papozuoja prieš kameras su automatų MULIAŽAIS, dar kokioj tranšėjoj dėl vaizdo pastovi, daugiau mažai ką ir moka jie. Tad jų žūtys nėra nei didelis nuostolis rusams, nei didelis laimėjimas banderlogams :)))

Tad gal ir kreipk dėmesį ne į tuos nukvakėlius, o į tuos, kas iš tiesų leidžia chuntai kraują- elitinių samdinių korpusą :)))

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 07 05 22:28
Taip taip Girkinas tai naujasis Rusijos Čakas Norisas iš
"net analogov v mire"rušies...:)))

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 07 05 22:25
Jo kai durė Rusijos pasieniečiai saviems:trys šimtai,koloradų kanopas ir užvertė,likę pakopstom puolė pasiduot ukrainiečių šaukdami Slava herojam,smert koloradu:)))kariuomenei supratę,kad nuo caro žirnio iki caro liliputo laikų Rusijoje taip niekas ir nepasikeitė...:))

VVER, 2014 07 05 22:14
Dar pora tokių pergalių, ir narsioji ukrainos armija "kovos" defibriliatoriais :)))))

VVER, 2014 07 05 22:10
Puiki iliustracija- Slaviansko "pergalė" :)))

Теперь смотрим на ситуацию глазами сопротивления:
1. Три месяца назад Стрелков и 20 бойцов зашли в Славянск с одной БМП и немногим количеством стрелкового оружия.
2. За три месяца вокруг Славянска было уничтожено более 1000 карателей, несколько тысяч ранено. Уничтожено множество вертолётов и самолётов.
3. Уничтожено без числа бронетехники, 3 месяца армия Укрорейха тратила безумные деньги на осаду Славянска.
4. Один-единственный Славянск позволил создать пламя огня во всём Донбассу, который пылает и жжёт пердаки протоукров в промышленном масштабе.
5. Силы протоукров растянуты по всему региону, коммуникаций нет, идёт страшная партизанская война, их х*ячат десятками ежедневно.
6. На фоне этого кромешного ада отряд Стрелкова из 20 человек превращается в полк(?) и с бронетехникой и выходит из Славянска.
7. Отряд Стрелкова беспрепятственно пропускают - посмотрите на это глазами укров, и вы поймёте, что впереди для них ещё очень много говна бяки.
Есть то, что нельзя принять, осознать, простить и забыть - судьба мирных жителей. Но ответственность за это несут уроды из хунты.




VVER, 2014 07 05 21:44
Čia partizaninio karo esmė, nuo šių mažų, bet nuolatinių susidūrimų, bandervilis pamažu, bet užtikrintai artėja prie padvėsimo. Kaip sakant, mirtis nuo tūkstančio smeigtukų dūrių :))))

VVER, 2014 07 05 21:33
Krykštauji tai tu,tik linksmumo balse negirdėt...:}}
Geriau papasakok,kas atsitiko tiems "koloradu" samdiniams,
kurie pabandė begt atgal į motules Rusijos glebi...Kaip "heroiškai"pasielgė Rusijos pasieniečiai su savais...:}}}
Savi šaudo į savus?:}}}}}}}}}}}}
O sapnas baigsi,Lughanskas apsuptas,mušiai vyksta Dombase,dalis atgailaujančiu "vovos apgaviko"kariu pereina į Ukrainos puse ,krauju bandys išpirkt kalte...
:}}}}O ko gi ne malonu žiuret kaip rusai kaunasi tarpusavi,ir ukrainiečiu kariu auku mažiau...Rusakalbi pabegeliu srautas į Rusija vis didėja...Ju vieta užims ukrainiečiai,išstumdami amžiams 5 kolona iš savo istoriniu žemiu..:}}}}

Taigi viskas, ką čia išvardinai bene kiekvieną dieną, vyksta :))

Taip kiekvieną dieną troristai būna apsupti, kiekvieną dieną samdiniai bėga į rusiją, kiekvieną dieną žūva šimtai samdinių ir dar daugiau pasiduoda.
Taip pat, ir gerėjant taktinei padėčiai, ir narsiųjų banderovcų žūva vis mažiau, kaip čia parašei :)))

Tik kad nelabai, kaip nuostoliai jų siekia DEŠIMTIS per dieną ar kelias, taip ir mažai keičiasi :))

Šiandienos pranešimas- 7 žuvę, 6 sužeisti. Ir čia tik vienoje vietoje :))
http://www.segodnya.ua/hot/zahvat-zdaniy-v-khar/v-boyu-pod-novoselovkoy-1-doneckoy-oblasti-pogibli-7-silovikov-6-raneny-press-centr-ato--534140.html

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 05 20:31
Kitomis naujienomis Ukraina atsieme Kratamorsko miesta ...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 05 20:05
Krykštauji tai tu,tik linksmumo balse negirdėt...:}}
Geriau papasakok,kas atsitiko tiems "koloradu" samdiniams,
kurie pabandė begt atgal į motules Rusijos glebi...Kaip "heroiškai"pasielgė Rusijos pasieniečiai su savais...:}}}
Savi šaudo į savus?:}}}}}}}}}}}}
O sapnas baigsi,Lughanskas apsuptas,mušiai vyksta Dombase,dalis atgailaujančiu "vovos apgaviko"kariu pereina į Ukrainos puse ,krauju bandys išpirkt kalte...
:}}}}O ko gi ne malonu žiuret kaip rusai kaunasi tarpusavi,ir ukrainiečiu kariu auku mažiau...Rusakalbi pabegeliu srautas į Rusija vis didėja...Ju vieta užims ukrainiečiai,išstumdami amžiams 5 kolona iš savo istoriniu žemiu..:}}}}

VVER, 2014 07 05 19:14
Čia, kaip suprantu, krykštauji dėl to tariamo slaviansko "užėmimo", ar ne? :)))

Na, belieka tik apgailestauti, kaip tokie vaikai lengvai leidžiasi vedami propagandos :)))

Tau, kaip genijui, pasakysiu didelę paslaptį- ukraina tą slavianska "užima" jau kokį penktą kartą :))) Ir ateityje dar "užims" tikrai ne kartą ir ne du :)))))

VVER, 2014 07 05 19:08
Baigiesi naftos doleriu-kai Rusijos biudžete,baigiesi ir parama teroristams...Vovos ir Dugino sapnas apie Novorusija ir gi baigiesi...Slava herojam Ukrainy boriscimsia su Ruskim fasizmam.....Sekantis Luchanskas,po to Doneckas...Krymas?.....:}}}}}

Kaip suprast, baigėsi??? Manau, turėtum suprasti, kad tas "sapnas" dar tik įsivažiuoja :)))

VVER, 2014 07 05 19:06
Mes tikrai žinom kieno nurodymus vykdo GRU pulkininkas I.Girkinas

Bandysiu spėti... gal GRU? :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 05 18:21
Mes tikrai žinom kieno nurodymus vykdo GRU pulkininkas I.Girkinas...:::}}}}}Baigiesi naftos doleriu-kai Rusijos biudžete,baigiesi ir parama teroristams...Vovos ir Dugino sapnas apie Novorusija ir gi baigiesi...Slava herojam Ukrainy boriscimsia su Ruskim fasizmam.....Sekantis Luchanskas,po to Doneckas...Krymas?.....:}}}}}

VVER, 2014 07 05 11:22
Hahahaha, jau žinom, kieno nurodymus šokoladukas vykdo :DDDDD

Slovjanske - Ukrainos trispalvė

Ukrainos prezidentas Piotras Porošenko šeštadienį davė nurodymą virš Slovjansko savivaldybės iškelti Ukrainos trispalvę.

http://www.delfi.lt/news/daily/world/ukrainoje-is-slovjansko-bega-separatistai-ir-ju-vadas-rusas.d?id=65215085#ixzz36a2m924I


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 04 23:33
VIDMANTAS TO VISIEMS
RUSIJOS KAVBOJUS PUTINAS DAR NEVOGE ARKLIU IS JAV ITAKOS ZONOS
O JEI PRADES .......??????????

UKRAINA YRA TEISETAS RUSIJOS KAVBOJAUS ARKLIS
BET NE JAV TAIP SUTARE CERCELIS RUZVELTAS IR STALINAS

JUS NESILAIKOTE ZAIDYMO SUTARTU TAISYKLIU JU NESILAIKYS IR RUSIJOS KAVBOJUS

SKAITYKITE IR MASTYKITE VIENALASCIAI
VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 04 23:20
1.MANE STEBINA TOKS DALIKAS KAD BZEZINSKIS NESKIRIA DVIEJU TIPU VALSTYBES
VALSTYBES NUGALETOJAS PO ANTRO PASAULINIO
PASKUTINTO PASAULIO DALYBOS ETAPO
VALSTYBES NUGALETOJOS TAI JAV,UK RUSIJA

2 IR LIKUSIAS NUGALETAS VALSTYBES KURIU RANGAS VISDA BUS ZEMESNIS

3.PO ANTRO PASAULINIO KARO METAFORISKAI TRYS KAVBOJAI JAV,UK,RUSIJA UZKARIAVO PASAULI IR PASIDALINO JI I ITAKOS ZONAS-GARDUS IR SUVARE I SIAS ITAKOS ZONAS UZKARIAUTAS VALSTYBES ARKLIUS

3.VISKAS BUVO OK KOL NEATSIRADO KAVBOJUS PIJOIKAS ELCINAS IR NEPRADEJO SOKTI KALINKOS
JAV KAVBOJUS MATO,KAD KAVBOJUS BORIA GERIA PATILIUKAIS IS JO NUSVILPE KELIUS ARKLIUS,SOCIALISTINES VALSTYBES

4.DABAR TA ARKLIU VAGYMA BZEZINSKIS NORI ITEISINTI IR PADARRYTI TEISETA IR KAVBOJUS PUTINAS JURISTAS TAIP NEISMANO PASAULINE TEISE ,KAD JAM GALIMA KABINTI MAKARAONUS

5.JAV KAVBOJUS SAVAVALISKAI UZSIDEJO SERIFO ZVAIGZDE IR TAPO PASAULIO POLICININKU,PASKUI IVYKO CIUDS PASAULIO POLICININKAS PASIDARE ARKLIAVAGIS IR PRADEJO VOGTI ARKLIUS

6.BZEZINSKIS UZMIRSTA KAD KAVBOJUS PUTINAS IR KAVBOJUS JAV LYGEVERCIAI IR RUSU KAVBOJUS DAR NEPAVOGE NEI VIENO JAV ITAKOS ZONOJE ESANCIO ARKLIO

7.BZEZINSKIS NEZINO FIZIKOS VEIKSMAS LYGUS ATOVEIKSMUI,O KA JEI RUSIJOS KAVBOJUS PRADES VOGTI JAV ARKLIUS KAS TADA BUS?????

8/JAV KAVBOJUS NE TEVAS KAD GALETU MOKYTI RUSIJOS KAVBOJU TAI VIENMECIAI KAVBOJAI

TIK JAV KAVBOJUS UZMIRSO BIBLIJA IR 10 DIEVO ISAKYMU
NEVOK
NEZUDYK

VVER, 2014 07 04 17:14
Kitomis naujienomis, nors banderlogų pergalė jau čia pat ir putinas maldauja paliaubų, tačiau, atrodo, GRU to nežino :DDD
Ir vis didesniais kiekiais tiekia ginklus ir techniką samdinių armijoms, štai dvi blizgančios (kaip iš kokio sandėlio) "nonos" :)))
https://www.youtube.com/watch?v=rhgT36vQvuA

VVER, 2014 07 04 17:04
Ar tu manai, kad ta apgailėtina operacija atkirsti sienai vovą bent kiek sujaudino???

Vargana ukrainos armija nekontroliuotų NEI METRO tos sienos, jei vova to nenorėtų :DDD
Priešingai, rusų samdinių armija sutelkusi pagrindines jėgas prie vakarinių sienų (slaviansko, lisičiansko), tad ukraina dargi padeda jų planui, apnuogindama charkovo, zaporožės frontus, palikdama mažesnes pajėgas saugoti savo tiekimo, komunikacijų linijoms :DDD

VVER, 2014 07 04 16:54
Hahaha, putinas "desperatiškai reikalavo paliaubų" jau prieš du mėnesius :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 04 12:02
Nu ka rodos prasidėjo,Ukrainos kariuomene supa Lughanska ...Baigiesi Vovos "novorusija":}}}Sveikos filtracijos stovyklos vietiniams koloborantams,užsienio svečiams paruoštos vietos Luhansko apskrities pelkėse,taip sakant atliko "pareiga Vovai ir Kremliaus chuntai"laisvi...:}}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 04 00:44
Ironiška,bet Vova po keliu dienu ATO spaudimo desperatiškai reikalauja paliaubų,matyt nera taip gerai,kaip atrodo...O cia dar nemaža dalis sukilėliu pereina į "banderovcu"puse...Nekalbant apie įvykius Donecke,kur tarpusavyje santykius šuviu pagalba aiškinosi dvi vietines bandos...:}}}}}O cia dar blogejanti Rusijos ekonomika,kuriai nu visiškai nekenkia sankcijos:}}}}}}}}}}O cia dar Moldavai eina link fašistu ES:}}}}}


VVER, 2014 07 03 21:37
Jie įvaldę daugiau kovos būdų, nei tu žinai skaičių :)
Tad vienintelis būdas ukrainos kariams juos įveikti būtų tokiu mastu absorbuoti kulkas ir granatas, kad rusijos ginklų fabrikai nebespėtų vykdyti užsakymų :DDD
Ironiška, nes ta linkme ir judama :))))

VVER, 2014 07 03 21:32
O kiek Putino anuku žuvo neskaičiuoja niekas,antai "Echo Maskvy praneša ,kad Pamaskveje tyliai laidojami "didvyriai
is Ukrainos"...nei dudu orkestro,nei garbes sargybos,tik bliaunantys giminaičiai...Ir taip vos ne kasdien....

Hahaha, ir kiek jų turėtų žūti? :DDD
Čia ne maskva siunčia naciųgvardijos nupiepėlius su 2-3 savaičių parengimu prieš ne vieną ir gal net ne dešimt karštųjų taškų praėjusius samdinius :DDDD

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 03 21:17
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.NEREIKIA TYCIOTIS IS GYMINIU KURIU ZMONES ZUVO
VIENI GYNE SEIMAS KITI PAIMTI I KARIUOMENE DAR NEMATE GYVENIMO

2.SKAUSMAS KAIP VIENOJE TAIP IR KITOJE PUSEJE VIENODAS

3.TIK UZSAKOVAI VISGI SULAUKS NIURBERGO-2 IR BUS JIEMS ATLYGINTA PAGAL NUOPELNUS AS TUO NEI KIEK NEABEJOJU ANT KRAUJO IR KAULU PYLIS ILGAI NESTOVI

4.AS TAI VADINU UKRAINOS TRAGEDIJA KADA IS JU VIENI OLIGARCHAI ATEME PINIGUS KITI OLIGARCHAI ATEME ZEMES IR KAD JIEMS NEREIKTU NIEKO GRAZINTI SUKIRSINO JUOS TARPUSAVYJE

5.ATEIS LAIKAS IR PRAREGES UKRAINA KAIP IR LIETUVA,KADA LIKO KALNAI PAKALNES SODYBOS NULYKUSIOS IR ZMONES RENGESI IS SKUDURYNU

DABAR NUO 1-01-2015 VIENA VALANDA DARBO KAINUOS 1,75 EURO ISILAKSTYS IR LIKE TOKI ATLYGI GAUNA AFRIKOS TRECIARUSES VALSTYBES TAI LIETUVA JAU BABANU SOSTINE?

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 03 20:17
Beje kur buvai dinges...Vos tik Rusijos žurnalistai tiesioginiam eteryje prisipažinome melavę ir klastoje
reportažus iš Sloviansko Rusijos valdžios paliepimu dingsti visai savaitei...O taip lojai,kad banderovcai šaudo į gyvenamuosius kvartalus,ir dar ne bet kokiais o fosforiniais sviediniais...O pasirodo vis kas melas nufilmuotas ir sumontuotas "Mosfilm"kino studijoje....panaudojant vaizdus iš Sirijos...Štai tada ir susvyruoja kovine Rusijos ir terorizmo puoselėtojo
dvasia,bet praeina kelios dienos ir ryžtas vel atgyja-
kaip tie Ukrainiečiai drysta kovot už savo laisve,savo žemėje...NE tai ne ukrainiečiai-jie banderlogai,banderovcai,fašistai...Nors vien Rusijoje veikia daugiau nei 150 fašistini organizacijų ...Rusijos statistikos duomenimis...


Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 03 19:58
O kiek Putino anuku žuvo neskaičiuoja niekas,antai "Echo Maskvy praneša ,kad Pamaskveje tyliai laidojami "didvyriai
is Ukrainos"...nei dudu orkestro,nei garbes sargybos,tik bliaunantys giminaičiai...Ir taip vos ne kasdien....

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 03 15:41
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.TAI PER PILIETINI JAV KARA
KURIE BUVO SEPARATISTAI-TERORISTAI
O KURIE BUVO GERIECIAI????

2.AR TIE KURIE SKALPUS NUIMINEJO,AR TIE KURIE ZEMES ATIMINEJO

VVER, 2014 07 03 11:42
Kitomis naujienomis, Ukraina pateikė savo armijos nuostolių statistiką :))
194 žuvę 619 sužeisti.

Beje, baudėjų batalionų ir nacių gvardijos nuostoliai nebuvo įskaičiuoti :)))

Kovokit ir toliau, banderlogai, pergalė jau nebetoli :DDD

VVER, 2014 07 03 11:31
Tuo labiau, kad tokiuose karuose ABI pusės griebiasi žiaurumų.
Štai rašai emocionalius komentarus apie koloradų represijas, tačiau, pataisyk, jei klystu, visai nemačiau tavęs, rašančio apie pravy sektor represijas, žmonių grobimus, terorą prieš civilius gyventojus, beginklių žmonių žudynes.
Tad aš tau ir rekomenduočiau žiūrėti į abi puses, nes kitaip čia pateiki juokingai klaidinančią informaciją apie taktinę situaciją, pvz. "ATO iki rudens bus baigta" :DDD




VVER, 2014 07 03 11:25
Matau, kad pamiršti vieną dalyką: terminai partizanai-banditai, ar partizanai-laisvės kovotojai visiškai nepriklauso nuo to, ką jie darė/nedarė, o išimtinai kurioje pusėje kovojo.



VVER, 2014 07 03 11:16
Tai LLKS tau- teroristai ir banditai?

Nes jie darė visa tai, ką tu čia išvardinai.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 03 07:33
Butent vienas is pagrindinio partizaninio karo elementu yra tai,ka pats parašei...Partizanai nesidengia taikiais gyventojais miestuose,neima įkaitu,neplesia banku ir imoniu,negrobia zmoniu ir po reikalauja ispirku jei ne jie ATO jau seniai butu juos patvarkė...TAIP ELGIASI TERORISTAI IR BANDITAI,kas is esmes yra vadinamieji separatistai...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 02 21:08
1.SITUACIJA PAGAL KARO TAKTIKA AS LYGINU SU LIETUVOS PARTIZANAIS

2.LIETUVOS PARTIZANAMS JAV LEIDO ATKIRSTI ATSITRAUKYMO KELIA PER LENKIJA IR PASMERKE MIRTI

TAS PATS IR DONECKE IR LUGANSKE ATKIRSTI NUO RUSIJOS PASIENIO APSUPTI IR PASMERKTI MIRTI


3.LIETUVIU PARTIZANAI IKI PASKUTINIO ATODUSIO TYKEJO,KAD ATEIS JAV IR ISGELBES,O TIE SU DIDZIAUSIA KARIUOMENE NERE I KRUMUS

TAS PATS DONECKE IR LUGANSKE

4.KAIP MATOME DEMOKRATIJOS NERA IR NEBUS TAI JAV EILINE PASAKA

VVER, 2014 07 02 20:25
Kitomis naujienomis, šiandien Ukraina prarado du su-25. Kaukitės kaukitės, narsieji banderovcai, pergalė jau nebetoli :DDDD

VVER, 2014 07 02 12:57
Miestų kovos kaip tik DERA partizaninam karui (groznas, faludža, hujė, misrata- puikūs to pavyzdžiai).

O kas dėl tankų, gal pažvelk į siriją- ten teroristai irgi turi tankų, grad artilerijos, kodėl gi? :)))

Taigi partizanai negali jų turėti vien iš principo, ar kaip ten? :)))))

VVER to vytenis, 2014 07 02 12:52
"Klysti. Ukrainiečiai kovoja ne su partizanais. Ukrainiečiai kovoja su lygiaverčiais priešininkais. Apie kokį partizaninį karą galima kalbėti, jei separatistai iki šiol nesitraukia iš miestų (pvz., Slaviansko) ir tuos miestus kontroliuoja? Juk vienas iš esminių partizaninio karo elementų yra tas, kad partizanai stengiasi slėpti savo buvimo vietą, veikia slaptai, organizuoja netikėtus išpuolius, negina kokių nors atraminių punktų, į kuriuos priešininkas galėtų sukoncentruoti savo ugnį. Pavyzdžiui, kai amerikiečiai puolė Afganistaną, tai talibų karinė vadovybė įsakė savo kariams neginti Kabulo. Kariai buvo atitraukti į Afganistano pietus, kur jie išsisklaidė kalnuose (idealios sąlygos partizaninio karo vedimui). Kai ukrainiečiai pasiuntė tankus ir pėstininkus į Slavianską, tai separatistai nematė reikalo atsitraukti, jie įsivėlė į mūšius. Separatistai jau turi tankus ir GRAD. Partizanai iš principo negali būti ginkluoti tankais ir GRAD. Separatistai jau suformavo savo reguliariosios kariuomenės dalinius."

Lygiaverčiai? :DDDD

Matau, esi tiesiog suklaidintas skambių terminų. Kaip auksas ne visad būna 24 karatų, taip ir partizannis karas ne visad sukasi apie "miško brolijas" :)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 26 09:13
1.MANE STEBINA REIDERIO IR VYTENIO BUKUMAS
2.NIEKAM NEIDOMU KAS KIEK KARTU PIRSTELEJO PER ANTRA PASAULINI KARA VISI ZIURI I GALINI REZULTATA
O JIS TOKS
TRYS SALIS NUGALETOJOS ARBA TRIS JULIJAUS CEZARIAUS TITULA TURINCIOS SALIS TAI JAV,RUSIJA,UK

KITOS SALIS PRALAIMETOJOS SENA KARO TERMENOLOGIJA VERGAI IR JU STATUSAS VISADA BUS ZEMESNIS NEI TU SALIU NUGALETOJU
KAS CIA NEAISKAUS?

2.SI TRIJULE KAVBOJU JAV,UK RUSIJA PASIDALINO NUKARIAUTAS SALIS-ARKLIUS IR SUVARE I GARDUS-SAVO ITAKOS ZONAS

NA KAS CIA NEAISKU?

3.PO TO JAV KAVBOJUS MATO KAD RUSIJOS KAVBOJUS BORIA ELCINAS GERIA IR PRARADO BUDRUMA IS JO GARDO PAVOGE KELIUS ARKLIUS SOCIALISTINES RESPUBLIKAS TAME TARPE LIETUVA,LATVIJA,ESTIJA IR T.T

4.ATEJO NAUJAS RUSIJOS KAVBOJUS VOODIA IR SAKO STOP JAV KAVBOJUI UZTENKA VOGTI ARKLIUS ARBA SUMOKEK UZ JUOS PINIGUS

5.JAV KAVBOJUS SAVAVALISKAI UZSIDEJO SERIFO ZVAIGZDE IR NUSPRENDE KAD JAM VISKAS GALIMA
IR GRUZIJOJE,SIRIJOJE,URAINOJE-KRYMAS GAVO NUO KAVBOJAUS VOLODES PER DANTYS

6.BET VAGYSTE UZKRECIAMAS DALIKAS IR JAV KAVBOJUS NORI PAVOGTI
GRUZIJOS
MOLDOVOS
UKRAINOS ARKLIUS

JAV KAVBOJUS KAIP CIGONAS NEGALI GYVENTI BE ARKLIU

7.MANAU KAVBOJUI VOLODEI KANTRYBE TRUKS IR JIS PASTATYS RAKETAS KUBOJE 99 MYLIOS NUO JAV IR VISI PAVOGTI ARKLIAI BUS GRAZINTI
NES VOLODIA KAVBOJUS JU JAV KAVBOJUI NEDOVANOJO
REIKIA NUSIPIRKTI SIUOS ARKLIUS IR SUMOKETI PINIGUS
ARBA GRAZINTI
STAI IR VISKAS VYTENI SU REIDERIU

O TOLIAU TO VAGYMO PASEKMES
KAIP BUTA POTVINIO PASEKMES

JUS NAGRINEJATE PASEKMES
O REIKIA NAGRINETI PRIEZASTI
KODEL JAV UZSIIMA PASAULINIU TEISINIU BESPREDELU
UZSIDEJO SAVAVALISKAI SERIFO ZVAIGZDE IR VAGIA ARKLIUS

KOKS TURI BUTI VEIKSMAS
SIAM JAV KAVBOJUI KURIS NEJAUCIA SAKO PAZABOTI
AS MANAU NURBERG-2 NES TAM IKIALCIU JAU PER AKIS
IR TOLIAU PASEKMES....
VISKAS PAPRASTA VATSONAI SAKYTU SERLOKAS CHOMSAS

Reideris to Vytenis, 2014 06 25 23:59
Va būtent vokiečiai įjungė savo galvas,o rusų galvas Kremlius buvo nukapojęs,dar 1937m.kada išžudė raudonosios armijos praktiškai visa vadovybę ir vidurinę grandį...:))

Vytenis to VVER, 2014 06 25 22:10
Nuo Antrojo pasaulinio karo batalijų grįžkime prie konflikto Ukrainoje.

"Kariauti partizaninį karą, priešingai negu priešpartizaninį, nereikia nei daug individualių igūdžių, nei labai našios komandinės struktūros.
Todėl rusų pajėgos, net šauktinių, įgauna didžiulį taktinį pranašumą lyginant su Ukrainos."
----------
Klysti. Ukrainiečiai kovoja ne su partizanais. Ukrainiečiai kovoja su lygiaverčiais priešininkais. Apie kokį partizaninį karą galima kalbėti, jei separatistai iki šiol nesitraukia iš miestų (pvz., Slaviansko) ir tuos miestus kontroliuoja? Juk vienas iš esminių partizaninio karo elementų yra tas, kad partizanai stengiasi slėpti savo buvimo vietą, veikia slaptai, organizuoja netikėtus išpuolius, negina kokių nors atraminių punktų, į kuriuos priešininkas galėtų sukoncentruoti savo ugnį. Pavyzdžiui, kai amerikiečiai puolė Afganistaną, tai talibų karinė vadovybė įsakė savo kariams neginti Kabulo. Kariai buvo atitraukti į Afganistano pietus, kur jie išsisklaidė kalnuose (idealios sąlygos partizaninio karo vedimui). Kai ukrainiečiai pasiuntė tankus ir pėstininkus į Slavianską, tai separatistai nematė reikalo atsitraukti, jie įsivėlė į mūšius. Separatistai jau turi tankus ir GRAD. Partizanai iš principo negali būti ginkluoti tankais ir GRAD. Separatistai jau suformavo savo reguliariosios kariuomenės dalinius.

Vytenis to Reideris, 2014 06 25 21:25
"Kažkodėl vokiečiai net turėdami pakankamą tiek kiekybinį,tiek kokybinį šturmuot Mažino linijos net nebandė...:))Nekalbant apie temperatūrą...:)))Ir remiuosi aš ne Suvorovu ,o žinomu Rusijos istoriku Marku Soloninu"
---------
O kodėl vokiečiai turėjo šturmuoti Mažino liniją, jei ją buvo galima tiesiog apeiti iš flangų ir atakuoti iš užnugario? Vokiečiai taip ir padarė. Juokingiausia buvo tai, kad Mažino linijoje instaliuoti prancūzų pabūklai nebuvo pritaikyti apsisukimui 360 laipsnių kampu. Kai vokiečiai Mažino liniją atakavo iš užnugario (iš kitos pusės), prancūzai buvo priversti pasiduoti tik dėl to, kad negalėjo nukreipti pabūklų į vokiečių pusę. Rusai šturmuodami Manerheimo liniją vadovavosi principu "sila est uma nenado", t.y. tiesiog pasiuntė pėstininkus ir tankus į frontalinę ataką. O vokiečiai šturmuodami Mažino liniją įjungė savo galvas, t.y. pagalvojo, kaip su minimaliais nuostoliais sunaikinti priešininko įtvirtinimus.

Reideris to Vytenis, 2014 06 25 21:02
Kažkodėl vokiečiai net turėdami pakankamą tiek kiekybinį,tiek kokybinį šturmuot Mažino linijos net nebandė...:))Nekalbant apie temperatūrą...:)))Ir remiuosi aš ne Suvorovu ,o žinomu Rusijos istoriku Marku Soloninu
...

Vytenis to Reideris, 2014 06 25 19:43
"TSRS kariuomenė Žiemos karo metu apskritai įvykdė neįvykdomus dalykus,kuriu nei iki tol,nei po to jokiai pasaulio kariuomenei įvykdyt nepavyko...TSRS kariuomenė spaudžiant 40laipsnių šalčiui pavyko įveikt Manercheimo linija,ir tikriausiai jeigu ne 1937m.kruvini Stalino kariuomenės valymai,kada buvo sušaudyta apie 10000 talentingiausių TSRS kariuomenės tiek aukščiausio,tiek vidutinio rango vadų,TSRS kariuomenė nepaisant viso
suomių pasipriešinimo būtų pasiekusi Švedijos sieną..."
----------
Tu copy-paste principu atkartojai V. Suvorovo [Rezuno] žodžius iš jo interviu :) Iš tikrųjų Raudonoji Armija jokių stebuklingų žygdarbių neįvykdė, nes tiesiog turėjo pakankamą kiekybinį ir kokybinį pranašumą, leidžiantį pralaužti Manerheimo liniją net ir spaudžiant 40 laipsnių šalčiui.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 25 19:16
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.VISU PIRMA NATO ATSTOVAUJA 28 VALSTYBES IR EUROPOS SAJUNGA NORI KAD BUTU SAVA KARIUOMENE,JEI BUS ES SAVA KARIUOMENE IS NATO NIEKO NELIEKA
NES ES IS BIUDZETO FINASUOS SAVO ES KARIUOMENE,O JEI SI ES KARIUOMENE ISTOS I NATO MOKES 2% ES BVP

TAVO ZINIAI NATO YRA USA KUDIKIS KURI USA IR FINASUOJA 70% TAI YRA KONTROLINIS PAKETAS

2.JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE NAUJAS PASAULIO POLICININKAS VIETOJE JAV ATSTOVAUS 240 VALSTYBIU IR VEIKS PAGAL PLANA 30+10+30 KURIUO NEISTENGE VYKDYTI USA PAIMKIME TA PACIA UKRAINA PILNAS JAV FIASKO

3.JAV VIETOJE TO,KAD MODERNIZUOTI NATO PADARYTI JA JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE IR UZIMTI SVARBESNES VIETAS DURNIU MALA ZAIDZIA MEDINIAIS KAREIVIUKAIS UKRAINOJE

4.UKRAINOJE ISTIKRUJU PROBLEMOS NERA TAI VIENO ISTRIJU ANTRO PASAULINIO KARO JULIJU CEZARIU JAV,UK,RUSIJOS KONKRECIAI JAV JULIJAUS CEZARIAUS NESUGEBEJIMAS PADALINTI BANKRUTAVUSI UAB UKRAINA I TRYS DALIS
UK-SUTINKA
RUSIJA-SUTINKA
JAV-SPARDOSI NORI JAV KAVBOJUS VISOS UKRAINOS

LIETUVOS PATERLE SAKO DAUG NORESI-MAZAI TURESI
KINAI MILIMETRINIAIS ZINGSNIUKAIS PAMAZU BAIGIA PASYVYTI JAV

O IS RUSIJOS BEGA PANASUS I CHADARKOVSKI VERSLININKAI KURIE PUSVELCIUI NUPIRKO GAMYKLAS IR BIJO JEI JIE NESUMOKES NORMALIOS KAINOS UZ JAS JUOS BUS PAPRASCIAUSIAI NACIONALIZUOTOS

VESK VERSLA ZMONISKAI IR NEREIKS LAKSTYTI IS VIENOS VALSTYBES I KITA

JAV MIEGA LETARGO MIEGU IR NESUPRANTA KAD SENAI NATO JAU VISKAS REIKALINGA NAUJA MODERNI NATO IR GERIAUSIAS VARIANTAS TAI JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE,KITU ATVEJU JAV PATRUKS IR NEPANES NATO BIUDZETO

Reideris, 2014 06 25 16:49
Dar kitomis naujienomis:NATO kuria finansinį pagalbos fondą Ukrainos kariuomenei...Rodos vakarai nusprendė finansuoti ATO operacija rytų Ukrainoje...

Reideris, 2014 06 25 16:39
Kitomis naujienomis kapitalas nesustojamai plūsta iš Rusijos:per penkis šių metų mėnesius iš Rusijos pabėgo jau daugiau nei 80milijardų JAV dolerių(Rusijos ekonomikos ministro prognozės visiems metams siekia 90milijardų:))))Rusija jau daugiau nei pusmetį nesugeba pasiskolint užsienio rinkose ir tame nieko nuostabaus,jos kreditinis reitingas sumažintas iki BBB-


VVER, 2014 06 25 16:14
O kas ironiškiausia, net vakarų reakcija į šiuos veiksmus- labai panaši, "tolerantiška".

Taip yra dėl amžino vakariečių naivumo, jie kažkodėl tikisi su putinu elgtis, kaip su kokiu afrikos diktatorium, pagrasina sankcijom uždrausti kokoso riešutų eksportą, ir valio. Atleiskit, bet putinas iš ne tik tokių, bet ir iš BET KOKIŲ sankcijų tik nusižvengs. Kai kurie dar naiviai bando putiną lyginti su hitleriu, bet tai- didžiulė klaida, hitleris buvo savo paties ideologijos auka.

Stalininei totalitarinei sistemai, ideologija, ekonomika, visa valstybė yra tiesiog įrankis valdančiosios klikos galiai įtvirtinti ir stiprinti.

Va todėl Ukraina ir pralaimi šį karą, mielieji, jos vadukai tiesiog neįvertina, kokia karo, propagandos, abosliutaus totalitarizmo sistema stovi už "teroristų" nugarų.

VVER, 2014 06 25 16:02
Viskas sutampa, rusijoj atgimstantis stalinizmas, vado kultas, industrinės galybės įvaizdis (per nežabotą ginklavimąsi), "savo žmonių užsienyje gynimas" (Lenkijoj prieš antrą pasaulinį, Ukrainoj dabar), įvaizdžio formavimas, kad vakarai yra priešas, vis didėjančios represijos, bauginančiai atspindinčios SSRS 20-aisiais.

Pagaliau, kerštas ir represijos prieš krymo totorius, išdavusius carą. Iš, atrodytų, visiškai beprasmiško civilių žudymo, miestų bombardavimo, galima spręsti, kad NET IR "ukrainiečių klausimas" yra stalininės patirties KARTOJIMAS!!!

VVER, 2014 06 25 15:38
Leisk paaiškinti:

"Jau anksčiau žiniasklaida skelbė apie perpildytus vietos morgus, neseniai supiltus kapus miškingose teritorijose bei masinį karstų gabenimą į Rusiją. Dabar ežero dugne rasta šimtų žuvusių teroristų palaikų, skelbia TSN.ua."

http://www.delfi.lt/news/daily/world/ukraina-ezero-dugne-simtai-lavonu.d?id=65126575


O kita- YPAČ įdomi dalis:

"A. Parubijus tvirtino, kad „daugiau kaip pusė“ teroristų yra rusai, o likusi dalis – vietos gyventojai, kurie PRIEVARTA buvo paimti į separatistų gretas ar dislokuoti aplink miestus kaip gyvieji skydai."

http://www.delfi.lt/news/daily/world/ziniasklaida-v-putinas-ukrainoje-dar-tik-pradeda.d?id=65107851#ixzz35eaM2vyf

O kas, jeigu tie žmonės ežere buvo nužudyti PAČIŲ rusų kareivių???

Per armėnų genocidą, turkai taip pat prievarta imdavo armėnų vyrus į armiją, bet vos paėmę nužudydavo.



Ar įsivaizduoji, ką tai reiškia, jei šie įvykiai iš tikrųjų susiję?
Tai reiškia, kad putinas daugybę žmonių, ekspertų, politikų sugebėjo IR VĖL apkvailinti nuslėpdamas savo tikruosius planus.

Tokiu atveju jo pagrindinis tikslas būtų visai ne ukrainos skladymas, destabilizavimas, kokių tai rinkimų žlugdymas, bet antras HOLODOMORAS!!!

VVER to jonis, 2014 06 25 15:25
Tai čia kas be ko :)))

Tik įdomus paradoksas: nors putino planais ir džiaugiasi tie fašistai, tačiau putino planas, atrodo, įkvėpimo sėmėsi ne iš hitlerio, kaip mano daug naivuolių bet labiau iš stalino :)))

Jonis to VVER, 06 24 22:09, 2014 06 25 14:52
Sutinku, kad "pagrindinis ukrainiečių oponentas- rusų naciųgvardija", sudaryta iš radikaliai nacistiškai nusiteikusių Ukrainos rusų bei iš Rusijos GRU pasiųstų gerai apmokytų smogikų, kurių nacistiniai įsitikinimai taip pat akivaizdūs.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 25 12:03
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.NUOSTABI EUROPA NEZINO ZODZIO ES PREMJERAS IR NESUGEBA TURETI 60 MINISTERIJU MAUGLIO FILMUKO PASTUMDELIAI

2.KAS PADARYTA SU EUROPA TUO NESAPNAVO NET GETE IR NJUTONAS 500 MLN BULVONU APACIU SU KIRVUKAIS

3.ES IKI SIOL NEAPSISPRENDE KOKS BUS ES NAMAS
SOEDINENYJE STATY EVROPY
AR ES BUS FEDERACIJA KAIP SSSR TIK KAPITALISTINE

ES NAMAS NEPASTATYTAS O JAU DALINA RAKTUS NUO BUTU,TAIP DARO TIK JUOKDARIAI

JEI KALBETI KONKRECIAI APIE MANE TAI AS NE GYVENU O EKZISTUOJU NUO ALGOS IKI ALGOS
NERA DARBO IR BAIGESI VISA EUROPA TOKIO MES NET NESAPNAVOME SAVO SAUBINGIAUSIOSE SAPNUOSE

IS LESTINCIOS LIETUVOS GAVOSI BANKRUTAVES UAB LIETUVA,VAIKAI ISILAKSTE PO VISA PASAULI,PENSIJAS PRASVAISTE GUDRUCIAI,SANTAUPAS ATEME,BUTUS UZURPAVO

TU NET ZODZIO BOMZ NEZINAI REIKSMES
BOMZAS TAI NE UBAGAS KAIP MANO LIETUVOJE
TAI ZMOGUS BEZ POSTOJANOGO MESTA ZITELSTVA

TIE BOMZAI KURIUOS JUS VADINATE LIETUVOJE YRA VADINAMI UZSIENI VISUOMENES DUGNAS
KUR JAU ZEMIAU KRISTI NEGALI
SKIRK TAS SAVOKAS INTELEGENTE

Reideris to Vytenis, 2014 06 25 01:10
TSRS kariuomenė Žiemos karo metu apskritai įvykdė neįvykdomus dalykus,kuriu nei iki tol,nei po to jokiai pasaulio kariuomenei įvykdyt nepavyko...TSRS kariuomenė spaudžiant 40laipsnių šalčiui pavyko įveikt Manercheimo linija,ir tikriausiai jeigu ne 1937m.kruvini Stalino kariuomenės valymai,kada buvo sušaudyta apie 10000 talentingiausių TSRS kariuomenės tiek aukščiausio,tiek vidutinio rango vadų,TSRS kariuomenė nepaisant viso
suomių pasipriešinimo būtų pasiekusi Švedijos sieną...



Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 06 25 00:59
Iš esmės Ukraina neturi galimybių galimybių kontroliuot viso pasienio...Todėl operacija galėtų tęst etapais...
1)Atkirst Donecko sritį nuo Luchansko ir Charkovo ir įtvirtint kontrolę šios srities Rusijos pasienį(iš esmės tas ir yra atlikta)Donecko srityje yra apsupta apie 20tūkstančių teroristų,spąstai turėtų visiškai užsidaryt iki paliaubų galo...Tam Ukrainai pajėgų turėtų pakakt...Po to srities valymas ir Ukrainos valdžios atstatymas...Sekantis Luhanskas ir t.t


Reideris to Marozas, 2014 06 25 00:48
Kaži kuriuo keliu eis Ukraina...:))Marozai vėl pramėgojai tiek Ukraina,tiek Moldova jau nuėjo į ES,birželio 27d.
tai bus patvirtinta raštiškai,ten pat beja ruošiasi pasukt ir Albanija...
Pusė išvažiuos valkatauti į ES...Pasirodo tamsta ten eilę metų valkatauji...ir iš to ,kad valkatos gyvena geriau ES,nei eiliniai piliečiai busimoje "evrazijoje" galima susidaryt iš V.Marozo gyvenimo(valkatavimo)...

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 06 25 00:42
Tai,kad nusikaltimus atlieka nebent teroristai...Jau plačiai nuskambėjo šventiko nužudymas,visos ukrainiečių
šeimos sušaudymas,dėl įtarimų padedant Ukrainos kariuomenei,gyvų skydų naudojimas,šachtų užėmimas ir apiplėšimai..."Life News"piešiami ATO operacijos "nusikaltimai"tik kelia juoką..Hagos tribunolas yra visiškai priklausomas nuo anglosaksų ir teis tik prorusiškus teroristus...:))))

VVER to Vytenis, 2014 06 24 23:39
Jei nepastebėjai, aš nesišaipau iš ukrainiečių, aš šaipaus iš jų korumpuotų ir idiotiškų vadukų, ne tik nesugebančių organizuoti normalios karinės operacijos, bet ir sąmoningai atliekančių karo nusikaltimus jos metu. Tokius tik haga paprotintų.

Vytenis to VVER, 2014 06 24 23:18
"Taip, bet jie vistiek bandė tą sieną uždaryti :)))
Nemažai pasako apie jų vadovybę, ar ne? :))"
----------
Nereikia šaipytis iš ukrainiečių. Juk net ir supervalstybės dažnai karus pralaimi dėl to, kad jų politinė vadovybė tiesiog nesuvokia, kokias užduotis gali ir kokių užduočių megali įvykdyti jai pavaldžios ginkluotosios pajėgos. Būtent dėl politinės vadovybės nesusivokimo JAV pralaimėjo karą Vietname, o SSRS pralaimėjo karą Afganistane. Pateikiu paprastą pavyzdį. Pirmosiomis Žiemos karo (SSRS prieš Suomiją) dienomis suomių pajėgos iš sovietų perėmė dokumentą-instrukciją Raudonosios Armijos karininkams. Viename iš instrukcijos punktų buvo pabrėžiama, kad peržengti Suomijos-Švedijos sieną griežtai draudžiama. Per visą karą sovietai taip ir nepasiekė Suomijos-Švedijos pasienio... Pateikiu paprastą pavyzdį ir iš šiuolaikinės istorijos. Amerikiečiai investavo milijardus dolerių į irakiečių karių apmokymą, o kai atėjo metas kautis, irakiečiai išsibėgiojo, leido islamistams užimti nemažą Irako teritorijos dalį... Ukrainos prezidentas tiesiog nesuvokia, kad jo dispozicijoje esančios ginkluotosios pajėgos negali įvykdyti Ukrainos-Rusijos sienos blokavimo užduoties.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 24 23:01
1.SKAITAU KOMENTARUS IR MATAU VIEN VANDENELIO PYLSTYMA IS TUSCIO I KIAURA

2.O ESME GAN PAPRASTA BANKRUTAVUSI UAB UKRAINA KURIUO KELIU EIS
A.I EVAZIAJA
B.I EVROPA

O TOLIAU KIEK KARTU PIRSTELEJO MAIDANAS,AR FEDERALIZMO ATSTOVAI VISAI NESVARBU

UKRAINAI REIKIA AISKIAI ZINOTI KA JI TURES EINANT VIENU AR KITU KELIU TAI IR NAGRINEKYME SIUOS KELIUS,O NE PYLSTYKIME VANDENELI

MANO NUOMONE JEI UKRAINA NUES ES KELIU BUS UKRAINAI GALAS IR STAI DEL KO
PEREINANT PRIE ES STANDARTU BUS SUNAIKINTA
UKRAINOS CIVILINE IR KARINE PRAMONE
UKRAINA VIRS BRANDOLINIU ATLIEKU SAVARTYNU
KADANGI VISKA ISGRIOVE IR SUDEGINO IMS OASKILA IR VISA GYVENYMA MOKES PALUKANAS,KAI ATIDARYS LAISVAI UKRAINOS PASIENIUS PUSE GAL IR DAUGIAU ISVAZIOS VALKATAUTI I ES,BUS TAS PATS KAIP SU LIETUVA,BE PINIGU,BE VAIKU VISI ISVYKO I UZSIENI BE PASTOGES,PROSTITUCIJA ALKOCHOLIZMAS KRIMINALO BESPREDELAS STAI UKRAINOS KOKIA ATEITIS EINAT ES KELIUI

EINAT EVRAZIJOS KELIU
CIVILINE PRAMONE ISLIKS
KARINE ISLIKS
UKRAINOS ZMONES UZIMS AUKSTUS POSTUS EVRAZIJOJE KAIP SSSR LAIKAIS YRA SANSAS UAB UKRAINAI PABEGTI NUO BANKROTO

ATEITI BUS 5 PASULINES EKONOMINES ZONOS
UKRAINA DAUGIAUSIA LAIMENTU EVRAZUJOS EKONOMINEKJE ZONOJE

ES EKONOMINEJE ZONOJE UKRAINAI KRACHAS BE UKRAINOS CIVILINES IR KARINES PRAMONES JU CIVILINE IR KARINE PPRAMONE VAKARAMS NEREIKALINGA
O UKRAINIECIAI VISAI NEMASTO

VVER, 2014 06 24 22:16
Kariauti partizaninį karą, priešingai negu priešpartizaninį, nereikia nei daug individualių igūdžių, nei labai našios komandinės struktūros.
Todėl rusų pajėgos, net šauktinių, įgauna didžiulį taktinį pranašumą lyginant su Ukrainos.

VVER to Vytenis, 2014 06 24 22:12
"Rusai karių-šauktinių į Ukrainą nesiunčia. Iki tokio lygio dar neprieita. Ten siunčiami kariai-profesionalai, samdiniai. Kadyrovas su malonumu į Ukrainą siunčia čečėnų karius, kurie neprieštarauja, kad jiems leidžiama užsidirbti."

Kodėl nėra šauktinių?
Gal atsimink, kad pagrindinis koloradkių oponentas- naciųgvardija, ypač prastai parengta ir aprūpinta.
Dėl jų lygio buvo prieita iki tokio kuriozo, kad paprasti rusų jūrų pėstininkėliai buvo vadinami "elitiniu spetsnazu" :)))

VVER to Vytenis, 2014 06 24 22:09
"Jei manai, kad Ukrainos teritorijoje jau veikia Rusijos reguliarieji daliniai, tai kodėl iki šiol iš Kremliaus pareiškimų galima susidaryti nuomonę, kad separatistai tankus ir "GRAD" tiesiog nusiperka reikmenų medžioklei parduotuvėse?"

Maskirovka, lygiai kaip ir krymo atveju :)))

VVER to Vytenis, 2014 06 24 22:08
"Sienos su Rusija uždarymas Ukrainai yra neįvykdomas uždavinys. Tiesiog neturi ukrainiečiai pakankamai išteklių, kad galėtų blokuoti daugiau nei 1500 km ilgio pasienį. Žudantis kilometražas. Amerikiečiai turi žymiai daugiau išteklių nei ukrainiečiai, bet ir jie nesugeba užtikrinti visiškos savo sienos su Meksika (daugiau nei 3000 km) kontrolės. Indijos-Pakistano pasienis (daugiau nei 2900 km) yra labiausiai militarizuotas pasaulyje, bet nepaisant to indai irgi turi problemų su nelegalia migracija. Ukrainiečių karinei vadovybei reikėtų tiesiog susitaikyti su tuo, kad ji neturi galimybių užkirsti kelią rusų tankų, sunkvežimių su ginklais prasiskverbimui į Ukrainos teritoriją."

Taip, bet jie vistiek bandė tą sieną uždaryti :)))
Nemažai pasako apie jų vadovybę, ar ne? :))

Vytenis to VVER, 2014 06 24 21:51
"Pagaliau tankai- brangios mašinos, be tinkamos apsaugos lengvai naikinami iš oro. Tai kaip teroristai su savo decentralizuota struktūra taip efektyviai organizuoja priešlėktuvinę gynybą?"
----------
Jei manai, kad Ukrainos teritorijoje jau veikia Rusijos reguliarieji daliniai, tai kodėl iki šiol iš Kremliaus pareiškimų galima susidaryti nuomonę, kad separatistai tankus ir "GRAD" tiesiog nusiperka reikmenų medžioklei parduotuvėse? Rusai karių-šauktinių į Ukrainą nesiunčia. Iki tokio lygio dar neprieita. Ten siunčiami kariai-profesionalai, samdiniai. Kadyrovas su malonumu į Ukrainą siunčia čečėnų karius, kurie neprieštarauja, kad jiems leidžiama užsidirbti.

Vytenis to VVER, 2014 06 24 21:31
"Užduotis uždaryti siena buvo NEĮVYKDYTA, nepaisant šokoladuko melagingų pareiškimų, ir per sieną kareiviai, ginklai, technika plūsta labiau nei niekada".
----------
Sienos su Rusija uždarymas Ukrainai yra neįvykdomas uždavinys. Tiesiog neturi ukrainiečiai pakankamai išteklių, kad galėtų blokuoti daugiau nei 1500 km ilgio pasienį. Žudantis kilometražas. Amerikiečiai turi žymiai daugiau išteklių nei ukrainiečiai, bet ir jie nesugeba užtikrinti visiškos savo sienos su Meksika (daugiau nei 3000 km) kontrolės. Indijos-Pakistano pasienis (daugiau nei 2900 km) yra labiausiai militarizuotas pasaulyje, bet nepaisant to indai irgi turi problemų su nelegalia migracija. Ukrainiečių karinei vadovybei reikėtų tiesiog susitaikyti su tuo, kad ji neturi galimybių užkirsti kelią rusų tankų, sunkvežimių su ginklais prasiskverbimui į Ukrainos teritoriją.


ome, 2014 06 24 21:03
Ukrainoje įvyko kertinis lūžis, apie tai plačiau straipsnyje:

Донбасс отбился и окреп

Во-первых, силы ополчения Новороссии не только не были сокрушены украинской армией и отрядами карателей, но и окрепли, пусть и понеся потери. В частности:

1. У ополчения появились ПЗРК в достаточном количестве для закрытия воздушного пространства Донбасса;

2. Авиация киевских властей летает над Донбассом вслепую, т.к. ополченцы уничтожили или взяли под контроль радиолокационные станции на подконтрольной территории;

3. Киевская авиационная группировка (армейской авиации и ВВС) понесла ощутимые потери и вынуждена использовать всё, что только может летать, в т.ч. вертолёты с символикой ООН;

4. У ополчения появилось тяжёлое вооружение, в частности танки Т-64, РСЗО «Град» и ствольная артиллерия количествах, достаточных не только для сдерживания, но и для постепенного перехода в наступление;

5. После массированных артобстрелов и разрушения инфраструктуры резко вырос приток добровольцев и ускорился процесс формирования новых отрядов ополченцев, в том числе из шахтёров, покинувших забои остановленных шахт Ахметова;

6. Усиливается единоначалие в руководстве частей ополчения. В тоже время в частях Киева и Каганата наметились признаки разброда и шатания;

7. Граница всё ещё под контролем ополчения.

Киев выдохся

Во-вторых, киевская карательная машина начала выдыхаться, задействовав практически все свои резервы, что вызвало недовольство среди жителей лояльных к Киеву регионов:

1. Киевские подразделения несут огромные потери, которые вынуждены скрывать от населения;

2. Вскрылись факты блокирования транспортных коммуникаций и срыва родителями призывников их отправки на фронт;

3. Киевская власть не в состоянии планировать операции не только на стратегическом, но даже на тактическом уровне;

4. В В/Ч подконтрольных Киеву ремонтируют практически всё, что только можно. Это свидетельствует об исчерпании запасов работоспособной техники и оборудования;

5. Стали известными факты манипуляции с закупками экипировки, например, поставки бронежилетов с недостаточным классом защиты;

6. В Киеве в начале июня проходили митинги с требованием обеспечить солдат необходимым снаряжением и только затем отправлять их на восточный фронт;

7. На подконтрольной Киеву территории активизировались спящие ячейки сопротивления: известны факты распространения агитационных материалов за Новороссию в Херсонской, Харьковской и Одесской областях;

8. Восточная граница более не контролируется Украиной. Моральных дух пограничных частей Киева упал до такого состояния, что они оставляют погранзаставы и, в лучшем случае, отступают вглубь территории Украины, а в худшем (для Киева) случае пересекают границу РФ, укрываясь там. Примечательно, что РФ никак не преследует украинских пограничников, сбежавших с Украины.

Ничтожность украинских элит

Вскрылась некомпетентность киевской власти, её абсолютная недоговороспособность и ничтожность как управленцев:

1. Резко упал уровень жизни на территории Украины: вместо «Европы» — колоссальный рост коммунальных платежей выплат и цен на товары;

2. Ускоряющийся экономический крах: закрытие производств, снижение экономической активности, рост безработицы;

3. Срыв газовых переговоров свидетельствует о том, что у Киева нет денег. Нет в смысле «вообще нет»;

4. В энергетике введён режим ЧП, вызванный не только прекращением закачки газа в хранилища, но и грядущими перебоями с поставкой угля;

5. Наполнение бюджета сорвано, кредитование Киева заморожено, что вынудило и.о. власти просить кредиторов о реструктуризации долга.

Сожрите друг друга: обострение межвидовой борьбы

Обострилась борьба между фракцией Евромайдана, Каганатом им. «Бени» Коломойского и группировкой Тимошенко:

1. Элитами Украины выбрана линия одновременной войны всех со всеми на нескольких фронтах и регулярных подножек друг другу;

2. Президент Евромайдана Пётр Порошенко переходит к открытой войне с главой Каганата Игорем Коломойским, о чём свидетельствует открытое неподчинение Коломойского решению Порошенко о временном перемирии на Донбассе и утечка информации о намерении Порошенко удалить Коломойского и его протеже от власти;

3. В Одессе на выборах мэра победил Геннадий Труханов, присягнувший Коломойскому, ставленник Порошенко — Эдурд Гурвиц с треском провалился;

4. Батальоны территориальной обороны, финансируемые Коломойским, действуют в отрыве от частей Киева и им не подчиняются, совершая набеги (батальон «Азов» А. Билецкого под брендом О. Ляшко и разгромленный ополченцами батальон «Айдар»);

5. Порошенко вынужден бороться в Киеве с людьми Тимошенко, выдавливая их из власти и проталкивая идею досрочных выборов в парламент.

Европа задумалась

Четырёхкратный перенос сроков перевода Киева на предоплату газа привёл к коренному изменению политики Евросоюза в отношении России и поставок энергоносителей:

1. Европа, фактически, признала предлагаемую Москвой цену на газ для Киева справедливой;

2. Инициатором переноса предоплаты и продолжения переговоров выступал еврокомиссар Эттингер, что демонстрирует осознание элитами ЕС глубины энергетической проблемы;

3. Газпром отказался от использования украинских подземных хранилищ газа, предпочтя закачивать газ непосредственно в ПХГ Евросоюза;

4. «Северный поток» временно остановлен для планового техобслуживания на период с 24 по 28 июня, а с 28 июня по 4 июля будет функционировать лишь одна ветка газопровода;

5. ЕС будет дозревать до необходимой кондиции в течение месяца-двух, после чего будет согласен практически на любые требования «Газпрома» в отношении «Южного потока» и поставок газа;

6. Элиты ЕС не верят в реалистичность поставок сланцевого газа из США (и правильно делают);

Таким образом, мышление европейских политиков перестраивается, а его носители вынуждены смотреть на украинские события не с позиции идеологии, а с позиции экономики и здорового прагматизма, что сближает позиции ЕС и РФ. США в таких условиях оказываются в роли «третьего лишнего».

Тенденции развития украинской гражданской войны

Исходя из вышеизложенного можно указать на ряд тенденций и спрогнозировать дальнейшее развитие событий на Украине при условии, что войска РФ и далее не будут вводиться на Донбасс и Украину. Ввод войск обрушит данную схему и сорвёт весь прогресс в развороте ЕС лицом к России, подтолкнув европейцев к санкциям и заключению с США договора о трансатлантической зоне свободной торговли, что приведёт к резкому усилению геополитических позиций США и быстрому ослаблению позиций России.

Итак:

1. Дальнейшее ожесточение конфликта и рост количества провокаций (срыв перемирия), цель которых — добиться от России ввода войск в Новороссию;

2. Дефолт на Украине, резкое обнищание населения, сокращение ВВП на 40-50% от уровня 2013 года, резкий рост социального недовольства и бунтов, срыв курортного сезона в черноморских городах Украины;

3. Количественное и качественное усиление сил сопротивления Новороссии и переход их от диверсионной тактики к расширению региона присутствия;

4. Оттепель в отношениях ЕС и РФ, уменьшение фактора влияния США на внешнюю политику Евросоюза;

5. Фактическое раздробление остатков Украины на несколько квазигосударственных образований и усиление вражды между их элитами. Вероятна ставка США на Каганат Коломойского в противостоянии с Новороссией.

http://on-planet.ru/policy/1172-v-grazhdanskoy-voyne-na-ukraine-proizoshel-korennoy-perelom.html

VVER, 2014 06 24 18:48
"Prizrako" batalionas:
http://visualrian.ru/ru/site/feature/398323/

VVER, 2014 06 24 17:49
Imk visa tai, ir pagalvok, ar ne daugokai samdinių reikia palaikyti visą tą kremliaus karo mašiną? :)))))

Aš sakyčiau, kad tikrai daugoka :))) Iki tokio lygio, kad reguliariosios armijos dalyvavimas ima atrodyti visiškai pagrįstas :)))))))

VVER, 2014 06 24 17:46
Pagaliau tankai- brangios mašinos, be tinkamos apsaugos lengvai naikinami iš oro. Tai kaip teroristai su savo decentralizuota struktūra taip efektyviai organizuoja priešlėktuvinę gynybą?
Net pasyvioji gynyba- kamufliažas, reikalauja tam tikro išmanymo, apmokymo, kad būtų galima greitai iškasti tankines nišas, arba parinkti tinkamą prie aplinkos kamufliažinį tinklą, pagaliau pastatyti jį "natūralios" išvaizdos.



VVER, 2014 06 24 17:39
Man labai juokinga, kai viskas, kuo ir besiremia ta teorija apie samdinius, tai kad putinas kažkodėl išsigando, kad sužinos vakarai, arba gal bijo vidinio skandalo, kai sužinos apie atvežamus lavonus :)))


Na, gal toks kūdikėlis, kaip reideris, ir gali patikėti pasakom apie "tankus, duodamus teroristam ant sienos", tačiau karinuose reikaluose labiau nusimanantis žmogus gali imti visai pagrįstai stebėtis:

Tai teroristai taip pat veža kurą, amuniciją?

O kaip dėl tankų transportavimo treileriais, remonto dirbtuvių organizavimo, atsarginių dalių tiekimo, viską irgi teroristai organizuoja?

Tankai gali sėkmingai veikti atvirose vietose, tačiau miškuose, urbanizuotoje vietovėje jiems būtina pėstininkų parama. Tai iš kur teroristai gavo karių apmokytų veikti kartu su tankais mechanizuotuose junginiuose?

VVER, 2014 06 24 17:25
Ar jūrų pėstininkai iš 810 brigados?

VVER, 2014 06 24 17:24
Taip pat neatsakei į klausimą. Tai kas užėmė krymą, samdiniai už 300 USD per parą???

VVER, 2014 06 24 17:22
"Tai,kad Rusija teroristams duoda
tankų,ar GRAD sistemų seniai jau nieko nebestebina...
Teroristai iš jų gauna net ginkluotės kurios dar nėra nei pačios Rusijos kariuomenėje,gal ir ją naudoja"fantastinis reguliarus VVERIuko DDD:::))dalinys...:))))))))))))"

Tai gal pasakyk tada, kaip SAMDINIAI, turintys patirtį iš savo ANKSTESNĖS tarnybos armijos struktūrose gali naudoti ginklą, su kuriuo nėra susipažinę ir neapmokyti juo naudotis?

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 17:11
Tau Denisenko baltu ant juodo parašė kas kariauja rytų Ukrainoje..."O dabar panagrinėkim kas kariauja prieš Ukrainos dalinius..."......Visi batus |,o VVERIUkas DDD toliau apie ratus...:))Tai,kad Rusija teroristams duoda
tankų,ar GRAD sistemų seniai jau nieko nebestebina...
Teroristai iš jų gauna net ginkluotės kurios dar nėra nei pačios Rusijos kariuomenėje,gal ir ją naudoja"fantastinis reguliarus VVERIuko DDD:::))dalinys...:))))))))))))

VVER, 2014 06 24 16:59
Taigi vien vova turi 40 milijardų "sukombinavęs", ukraina, palyginti su tom čėčėnijom, osetijom, etc. "kombinavimo" galimybes padidina dešimteriopai. Va todėl jos "išvadavimui iš pačių ukrainiečių nesigailima nei pinigų, nei žmonių :))))))

VVER, 2014 06 24 16:56
""Už"deržava "moka Rusijos žmonės...2milijardai kasmet Čečėnijai,plius visas pelnas už išgauta nafta,nusėda Čečėnijos kunigaikštuko kišenėse...:))Š.Osetijoje jau nuskendo daugiau nei 10milijardų dolerių ir galo nematyt
...Krymas per metus Rusijos biudžetui kainuos 3-4milijardus USA dolerių...Reikia manyt,kad rytų Ukraina dar daugiau...O ir ka reiktų daryt ja prisijungus,dar 2-3milijonai pensininkų,milijonas biudžetininkų,ir morališkai pasenusios įmonės kurias reikia remt...O kur dar sugriauta infrastruktūra...
Ne Vovai gana Krymo"

Taip, ir didžioji dalis lėšų nusėda putino klikos kišenėse.

VVER, 2014 06 24 16:54
Nuo kada specialiosios pajėgos naudoja tankus? :))))

Krymo okupacijoj dalyvavo reguliarioji kariuomenė, taip ar ne? :))))

Tai kodėl ir kitur negali? :DDD

VVER, 2014 06 24 16:52
"Kokios reguliarios kariuomenės...?Tau nors į galva kalk vis tiek tas per tapati...Rytų Ukrainoje kovojo samdiniai ir Rusijos specializacijų pajėgų kariai...Jei ten kovotų Rusijos reguliarioji kariuomenė jos tankai jau riedėtų Kijevo gatvėmis...O į Rusija plustų cinkuoti karstai..."


O iš kur ukrainoj atsirado gradas, priklausantis rusijos 18 brigadai? :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 16:40
Už"deržava "moka Rusijos žmonės...2milijardai kasmet Čečėnijai,plius visas pelnas už išgauta nafta,nusėda Čečėnijos kunigaikštuko kišenėse...:))Š.Osetijoje jau nuskendo daugiau nei 10milijardų dolerių ir galo nematyt
...Krymas per metus Rusijos biudžetui kainuos 3-4milijardus USA dolerių...Reikia manyt,kad rytų Ukraina dar daugiau...O ir ka reiktų daryt ja prisijungus,dar 2-3milijonai pensininkų,milijonas biudžetininkų,ir morališkai pasenusios įmonės kurias reikia remt...O kur dar sugriauta infrastruktūra...
Ne Vovai gana Krymo:)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 16:32
Kokios reguliarios kariuomenės...?Tau nors į galva kalk vis tiek tas per tapati...Rytų Ukrainoje kovojo samdiniai ir Rusijos specializacijų pajėgų kariai...Jei ten kovotų Rusijos reguliarioji kariuomenė jos tankai jau riedėtų Kijevo gatvėmis...O į Rusija plustų cinkuoti karstai...
Tuo tarpu dabar žuvusius teroristus tiesiog pakasa grioviuose,meta į druskos ežerus ir nebenaudojamas šachtas...Kiek ilgai truktų kol Rusijos karių motinų komitetas pakeltų dėl žuvusių karių triukšmą,Čečėnijos atveju užteko mėnesio,o čia jau praėjo 10savaičių...

VVER, 2014 06 24 16:18
"O čia dar Kijevo "fašistinė chunta"nesutinka už dujas Vovos kaina mokėt...Lašas po lašo net gi Vovos pakaušį pratašo:)))"

Taigi vovos doktrina- "nesutinki su deržava, moki teritorija" :DDD Ukraina ir moka :)))

VVER, 2014 06 24 16:16
"O iš ko pinigus mokės samdiniams?:))Gal iš koperatyvo"Ozero"sąskaitos:)?"

Paprasta, putinas tiesiog vietoj samdinių įves daugiau reguliarios kariuomenės :))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:40
O čia dar "Pribaltikos fašistams 20procentų teko dujų kainą sumažint,fašistiniai judošiai sumanė mat suskystintų dujų terminalą pasistatyt...:))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:37
O čia dar Kijevo "fašistinė chunta"nesutinka už dujas Vovos kaina mokėt...Lašas po lašo net gi Vovos pakaušį pratašo:)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:35
O "fašistai"iš ES ir neatsilieka,pist ir įtaisė sankcijas visai Krymo "vynuogių pramonei"...Galės savo naujiems draugams kinams tiekt,arba teks Vovai iki sąmonės nutekimo nusigert:))))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:32
O čia dar fašistai driso 100milijonine sąskaitą už vndenį Krymui pateikt ir pagrasino visiškai tiekimą turistinio sezono metu nutraukt,jei nebus sumokėtą..."Deržava"irgi kainuoja...:))

VVER, 2014 06 24 15:32
Tas vovos žingsnis- klasikinė maskirovka, nei daugiau, nei mažiau :))

Dėl paliaubų, taigi pats rašei, kad šokoladukas jas naudoja atgabenti pastiprinimą, tai rusai tą atvykstantį pastiprinimą, kaip jau matai, labai sėkmingai naikina artilerijos smūgiais ir diversantų atakomis :))
O viskas, ką ukrainos pusė gali tai atsakyti, tai AKLOS artilerijos salvės Į SPĖJAMAS koloradkių santalkos vietas miestuose :))) Nelabai efektyvus atsakas, sakyčiau :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:29
O iš ko pinigus mokės samdiniams?:))Gal iš koperatyvo"Ozero"sąskaitos:)?

VVER, 2014 06 24 15:26
Pala, o prie ko čia naftos doleriai? :)))

Manai putinas negali remti koloradkių iš MILIJONUS ginkluotės vienetų turinčių sandėlių? :DDDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 15:08
Kitomis naujienomis:Vova drasa baigėsi Vova prašo Rusijos federacijos tarybos atšaukti leidimą kariauti Ukrainos teritorijoje...O kaip gi skriaudžiami rusakalbiai?:))...
Musiau baigėsi naftos doleriai"visų rusų tėvui":))


Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 14:49
Kvaileli tu,niekas su teroristais ir nesidera,ir derėtis net nesiruošia,jiems tiesiog paskelbtas ultimatumas,kuriuo metu Ukrainos pajėgos neatlieka jokių puolamųjų veiksmu,išskyrus kada yra atakuojamos:))Visa tai daroma,kad Porošenka ir naujoji valdžia vakarams galėtų pasakyt,aš padariau viską...Duodamas laikas civiliams pasitraukt iš miestų,protingesniems teroristams suteikta galimybė padaryt ta patį...:))Jei žiūrėtum BBC o ne "Life NEWS",tai būtum išgirdęs,ką sako UK ministras pirmininkas...USA,ES ir sąjungininkai ruošiasi perit prie trečio sankcijų etapo,kurių metu nukenties tiek Rusija,tiek vakarai...Tik vakarai gali kentėt,o Rusija kitų pajamų kaip iš dujų ir naftos neturi...Stabilizaciniai fondai tušti,jau naudojamas užsienio valiutų rezervas,pilna kalba eina apie aukso atsargų naudojimą...Pajamų iš ES praradimas baigsis krachu...

VVER, 2014 06 24 13:50
Kitoks scenarijus- net mažai įsivaizduojamas.
Ko tu tikiesi, kai gerai ruošti samdiniai, spetsnazas, reguliariosios armijos dalys kariauja PARTIZANINĮ (ekonomišką) karą prieš nacgvardiją, praėjusią dviejų-trijų savaičių paregimą? :)))

Norai norais, bet karo dėsniai lygūs visiems :))))

VVER, 2014 06 24 13:46
Pastatė rakum? :DDD

Užduotis uždaryti siena buvo NEĮVYKDYTA, nepaisant šokoladuko melagingų pareiškimų, ir per sieną kareiviai, ginklai, technika plūsta labiau nei niekada.

Jokių strateginių tikslų nepasiekta, nepaisant 900 žuvusių. Slavianskas- vis dar neužimtas, jis, beje, naudojamas kaip bazė TOLIMESNĖMS atakoms į charkovo sritį, vis dažniau imamos atakuoti armijos tiekimo linijos.

Žinau, kad mėgsti pagyventi paralelioj realybėj, tačiau čia tavo bėdos. Ukrainos armija pralaimi, čia aišku kaip dieną :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 24 12:37
P.Porošenka teroristus pastatė rakum...T.y ppareiškė,kad derėsis tik su tais,kurie nėra įsivėlę į"žudymus ir kankinimus"iš esmės tokių ten nėra...:)))Užtenka pažiūrėt kas jiems vadovauja,kad suprastum,kas po jų vėliavomis kovoja:
1)Denisas Pušilinas(Rusijos pilietis,kuris anksčiau vadovavo Rusijos finansiniai piramidei MMM)
2)Rečeslavas Ponomoriovas,Rusijos pilietis,kuris pačioje Rusijoje yra kaltinamas žmogžudyste....
3)Pavelas Gubariovas,priklausantis nuverstojo Rusjos prezidento Janukovičiaus grupuotei,kuria paprasti žmonės vadina"šeima",...
Igoris Girkinas,Rusijos pilietis...
Tai apie kokį pilietinį karą eina esmė,jei teroristams vadovauja Rusijos piliečiai-nusikaltėliai...Kalba eina apie okupacija...
Vien Dombaso srityje veikia 5tūkstančiai užsienio valstybių samdinių iš Rusijos,Albanijos,Padniestrės,Čėčėnijos,Baltarusijos...Kitaip tariant iš teritorijų,kurias iš esmės kontroliuoja Kremlius...Ką samdiniai veikia Ukrainos teritorijoje?JUK RUSIJOS TELEVIZIJOS VIEŠAI TEIGIA,KAD TAI UKRAINIEČIAI KOVOJA UŽ PASIRINKIMO LAISVĘ...:))))
Teroristams talkina Rusijos kariuomenės specialiųjų pajėgų kariai...Iš esmės vyksta dalies šalies okupacija ir fašistai šiuo metu sėdi Kremliuje...Ne veltui LR Prezidentė D.Grybauskaitė Putino veiksmus palygino su Hitlerio...:))

ome, 2014 06 24 10:16
Pasaulinio Lygio Niurnbergas manau ne už kalnų, fomuojasi trptautinis pasipriešinimas anglosaksų hegemonijai.
Net nekalbu apie BRIKS, ar Eurazijos sąjunga..
Kažkaip geopolitika.lt tokius procesus nutyli, gal jau laikas būtų įsileisti ir kitą nuomonę, pripratot kaip Bžzezinskis šachmatus žaist vieni :)))

https://www.youtube.com/watch?v=nX0o7C97MDU

sig, 2014 06 24 08:51
Не боится Путька США
Срал он на Европу
А боится, что народ
Возьмет его за жопу

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 24 07:12
Kodėl Ukrainos kariuomenei nepavyksta įveikti separatistų

1.VISU PIRMA TIK POROSENKAI NORS IR NETEISETAI LIAUDIS PAREISKE MANDATA,RUSIJA DABAR TURI GALINGA KOZIRNA KORTA SU JANUKOVICIU

TARKUME
JANUKOVICIUS NUO TAM TIKROS DATOS PARASO PAREISKYMA DEL ATSISTATIDINIMO TARKIME DEL SVEIKATOS BUKLES IR POROSENKO TAMPA TEISETU JURIDIDSKAI UKRAINOS PREZIDENTU

2.DABAR GAUNASI KAS BANKRUTUOJANCIAI UAB UKRAINAI VADOVAUJA DU DIREKTORIAI
VIENAS TEISETAS BET NEATLEISTAS JANUKOVICIUS KURIAM NESUGEBEJO USA PAREIKSTI APKALTOS
RODO JAV POLITIKU SILPNUMA

ANTRAS NETEISETAS UAB UKRAINOS DIREKTORIUS PARASENKA KURIAM VIETA PADARE BANDITELIAI BESBOLO LAZDOMIS

RUSISKAI TAI SKAMBA TAIP
REIDERSKYJ ZACHVAT PREDPRIJATIJA
DABAR NE 1991 KRIMINALINIAI METAI,DABAR 2014
PASAULINES TEISES,O NE PASAULINIO TEISINIO BESPREDELO METAI
3.SEPARATISTU UKRAINOJE NERA,TEN REFERENDUME LIAUDIS NUBALSAVO TEISETAI UZ TEISETA VALDZIA IR TA FEDERALINE VALDZIA DONECKE DAUGIAU TEISISKA NEI POROSENKOS RINKIMAI

4.KAIP BUS NIURBERGAS-2 O AS TAI NEABEJOJU
VISI JAV NETEISETI VEIKSMAI ORGANIZUOJANT PASAULINI TEISINI BESPREDELA IR GRIAUNANT DEMOKRATIJA BUS IVERTINTI ATITINKAMAI

5.VISU PIRMA JAV PASAULIO POLICININKAS TURI LAIKYTIS PASAULINES TEISES,PASKUI TO REIKALAUTI TO IS KITU

ASAROS,KRAUJAS,ZUDYNES UKRAINOJE KAIP IR HITLERIO ZUDYNES TURES VIETA KALTINIMAMS

JEI PER NIURBERGA-1-JAV KALTINO VOKIETYJA
TAI PER NIURBERGA-2 PASAULIS UZ PASAULINI TEISINI BESPREDELA KALTINS JAV

AR JAUCIATE KUR RITATES

Anonimas, 2014 06 24 00:06
ЛНР сообщает об обстреле города Привольное на севере Луганской области
По сообщениям пресс-службы ЛНР, город Привольное на севере Луганской области обстреливают из крупнокалиберной артиллерии.

VVER, 2014 06 24 00:05
"Su ta pačia problema,kariuomenės aprūpinimu,buvo susidūrusi ir Gruzija 2008m.Vis tik Gruzija ne Ukraina,tad
problemos turėtų būt išspręstos,per "trumpa Porošenkos taikos laikotarpį":)))"

Tai kad jau baigėsi tas taikos laikotarpis vos prasidėjęs.

VIDMANTAS MAROZAAS UK WISBECH, 2014 06 23 22:48
VIDMANTAS TO VISIEMS

INFORMACIJA PAMASTYMUI

KOL JAV ZAIDZIA MEDINIAIS KAREVIUKAIS UKRAINOS SMELIO DEZEJE
BRIKS KURIA BRIKS BANKA
BRIKS TVF IR ATSISKAITYMA AUKSU APEINANT TAPETA DOLERI

Миронов предлагает
создать резервную валюту
на основе экономик БРИКС



понедельник,
23 июня, 2014 -
17:00
Лидер фракции
"Справедливая Россия"
в Госдуме
Сергей Миронов
предложил создать
международную резервную валюту
на основе экономик
стран БРИКС.


"Создать мировую резервную валюту
и систему расчетов,
не зависимых
от финансовой системы США и Запада

Абсолютно убежден,
что такая валюта
должна быть международной
и не зависящей
от любого
отдельного государства.

Делать на базе
огромных экономик
стран БРИКС",
— сказал Миронов
на заседании
дискуссионной площадки
"Открытая трибуна"
в Госдуме
в понедельник.


По мнению Миронова,
такая валюта
"будет более устойчивой
и более востребованной в мире".

В группу БРИКС
входят
Бразилия,
Россия,
Индия,
Китай
и ЮАР.

Кроме того,
Миронов заявил
о необходимости создавать
международные кредитные структуры,
способные выполнять
функции МВФ.

Предлагает он
учреждать и независимые
биржевые площадки
для международной торговли,
избегая в их рамках
расчетов в долларах.

В качестве альтернативы
Миронов предложил
рассчитываться
в золоте.

VISAS PASAULIS KAUPIA AUKSA RUOSIASI ELEKTRONINIU PINIGU ERAI
JAV MIEGA LETARGO MIEGU

AU JAV POLITIKAI PABUSKYTE

Reideris, 2014 06 23 22:47
Su ta pačia problema,kariuomenės aprūpinimu,buvo susidūrusi ir Gruzija 2008m.Vis tik Gruzija ne Ukraina,tad
problemos turėtų būt išspręstos,per "trumpa Porošenkos taikos laikotarpį":)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 06 23 22:32
Kodėl Ukrainos kariuomenei nepavyksta įveikti separatistų

1.ATSAKYMAS LABAI PAPRASTAS
TIKRAS KARIUOMENES VADAS TAI JANUKOVICIUS

2.APSISAUKELIS VADAS POROSENKO

3,NORMALUS ZMONES DABAR GALVOJA
AR ZAISTI PAGAL TAISYKLES
TADA VADAS JANUKOVICIUS

AR ZASTI BEISBOLINE NETEISETA DEMOKRATIJA
TADA VADAS POROSENKO


AS STEBIOS ISVIS IS UKRAINIECIU MUTANTU,KAD NESUGEBEJO JANUKOVICIUI KAIP PAKSUI PASKELBTI APKALTOS TADA VISI VEIKSMAI BUTU TEISETI

DABAR VISI VEIKSMAI POROSENKOS NETEISETI PASAULINIS TEISINIS BESPREDELAS STAI KAIP TAI VADINAMA

Vytenis, 2014 06 23 22:11
"koks skirtumas, ka dare rusai, juk ukraina ne rossija kaip megsta sakyti kijevas, juk tai humanistine europine valstybe, o ne rusiski barbarai! Argumentas sam durak ne argumentas, jeigu sluoji nuo zemes slavianska, tai nevaizduok, kad DEMOKRATAS !!!"
----------
Tai tu amerikiečiams tą patį sakyk, kai jie Pakistane ar Jemene organizuoja atakas iš oro prieš teroristus, besislapstančius kaimuose tarp civilių. Tokių atakų metu žūva nemažai civilių, bet amerikiečiai kažkodėl ir toliau vaidina "demokratus". Ukrainiečiai iš amerikiečių ir rusų tiesiog perėmė tradiciją mūšių metu apsimesti uoliais žmogaus teisių gynėjais. Jei rusai ir amerikiečiai vaidina, tai kodėl negali vaidinti ukrainiečiai?

Kitas, 2014 06 23 22:02
Atrodė, kad Putino informacinės kariuomenės kuriamomis pasakėlėmis tiki tik Marozas, bet pasirodė, kad ir VVER.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 23 21:49
Už tai dabar gyvena su"konstitucija"kuria išsitraukė iš šiukšlyno..:))Vakare bijo išeit į gatves,nes girti kaukaziečiai šaudo į ora,miestai paversti banditų irštvomis,o gavus iš Kijevo sąskaitas už dujas ir vandenį"naujoji Krymo valdžia"vos neišvirto iš ko to,kaip gi čia dabar jie mokės...Baigėsi chaliava,kaip pasakė Galkinas euforija truks ilgiausiai pusmetį,užteko poros mėnesių:))

Reideris, 2014 06 23 21:29
Jei Slovianska šluotu nuo žemės paviršiaus jo ten jau seniai nebebūtų...Taip kaip po naujamečio Grozno šturmo liko tik griuvėsiai iš Grozno centro:))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 23 21:25
"Life NEWS"....:))čia tas kanalas iš kurio propogandos juokiasi visas pasaulis,o to kanalo žurnalistai tiesioginiame eteryje prisipažįstą melavę Rusijos valdžios nurodymu,kurę režisuotus siužetus,apie tai ,kad Ukrainos armija apšaudo gyvenamuosius namus sviediniaissu fosforu,Slovianske,apie snaiperes iš Pribaltikos ir banderininkų rengimo bazes Lietuvoje,gal geriau grižk prie "yuotubės"ir "Mosfilm "kūrybos...:))
Kada vietoj Ukrainos rodomi vaizdai iš Sirijos...:))

to reideris, 2014 06 23 21:23
koks skirtumas, ka dare rusai, juk ukraina ne rossija kaip megsta sakyti kijevas, juk tai humanistine europine valstybe, o ne rusiski barbarai! Argumentas sam durak ne argumentas, jeigu sluoji nuo zemes slavianska, tai nevaizduok, kad DEMOKRATAS !!!

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 23 21:20
Demokratiniam Pabaltijį yra uždrausta tiek fašistinė,tiek komunistinė simbolika ir šukiai,skirtingai nei Rusijoje,kur vienur bliaudami"Heil Hitler"eina"Naši",o kitur paskui Ziuganova su raudonomis vėliavomis,su kujais ir pjautuvais eina avinų bandos,bliaudamos"Vsia vlast narodu"..:)).

Reideris to Ome, 2014 06 23 21:16
Gal paskaičiuotum kiek vaikų žuvo per Grozno,Gudermeso,Argūno mistų šturma?...Gal papasakotum apie Samaškų kaimo tragedija Čėčėnijoje,kur dvi savaites po šturmo Rusijos karinės pajėgos neįleido nei vieno žurnalisto,galiu padėt -103taikus gyventojai,iš kurių jauniausiam 12metų...Žmogaus teisių"Memorial"duomenimis kaime veikė specialus baudžiamasis dalinys...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 23 21:09
O prie ko čia rusai...:))Tai ne gi"visų rusų tėvas"Vova gins kinus ar Afrikos zebrus ir kurs dar viena neįgalų-kriminalizuota darinį "novorusija":))

ome, 2014 06 23 21:02
Konflikto Donbase metu žuvo daugiau nei 40 vaikų, matyt jie irgi buvo separatistai, ar ne Vadimai?
За время конфликта на Донбассе погибли более 40 детей - Т.Бахтеева

http://www.unn.com.ua/ru/news/1357248-za-chas-konfliktu-na-donbasi-zaginulo-ponad-40-ditey-t-bakhtyeyeva

VVER to megzta beretė, 2014 06 23 20:38
Oiii, piktieji rusai sulaužė budapešto memorandumą :)))

Gal taip pat pasidomėk apie tokią krymo konstituciją, kurią po nesuskaičiuojamos daugybės tuščių pažadų kijevas tiesiog išmetė į šiukšliadėžę ir ėmėsi valdyti sritį kaip kokia mini sovietų sąjunga? :))))

Vytenis, 2014 06 23 20:20
Rusų mentalitetas nesikeitė nuo caro Ivano Rūsčiojo laikų. Kartą Ivanas Rūstusis suorganizavo baudžiamąjį žygį, nukreiptą prieš jam nepaklusnius bajorus. Žygyje dalyvavo pats asmeniškai. Nedidelės rusų grupelės bandė priešintis carui. Viena iš grupelių vedė derybas su caru. Žadėjo pasiduoti, jei grupelės nariams bus išsaugotos sveikos galvos (t.y. jei caras neįsakys jų išžudyti). Caras sutiko. Kai grupelė pasidavė, Ivanas Rūstusis įsakė jos nariams nukirsti kojas, nes jis neva žadėjo palikti tik sveikas galvas, o kojoms jokio "sveikumo" nežadėjo. Dabar palyginkime Ivano Rūsčiojo Rusią su šiuolaikine Rusija. Analogija-Budapešto memorandumas. Ukraina atsisako branduolinės ginkluotės mainais į Rusijos įsipareigojimą saugoti Ukrainos teritorinį vientisumą. Vėliau Kremlius pareiškia, kad Ukraina jau nebėra ta valstybė, su kuria buvo pasirašytas memorandumas, ir nukerta Ukrainai kojas: aneksuoja Krymą, visapusiškai remia separatistus Rytų Ukrainoje. Rusai buvo barbarai caro Ivano Rūsčiojo laikais, rusai lieka barbarais ir caro Putino laikais.

VVER, 2014 06 23 17:18
Nors aišku, argi verta kreipti į tai dėmesį? :))

Kaip reideris pasakė: " prarastos gyvybės nesvarbu, gali net ir visa ukraina pražūti, svarbu tik kovoti už "laisvę"".

VVER, 2014 06 23 17:14
Kitomis naujienomis, kadangi ukrainos "patriotai" pasakė "jokių derybų su teroristais", ir nusprendė neieškoti politinio sprendimo, tai dabar ir matom, kaip jie "laimi" :))
Ополченцы обстреляли Нацгвардию и "Правый сектор" под Славянском По данным штаба командования самообороны юго-востока Украины, по противнику был нанесен артиллерийский удар.

Народные ополченцы под Славянском атаковали базы Нацгвардии и "Правого сектора". Представители штаба командования самообороны утверждают, что под удар попали силовики и националисты, которые ранее расстреливали мирных жителей на блокпостах возле Былбасовки, Рыбхоза, Крестищ и Комбикормового завода.

Как сообщает корреспондент LifeNews с места событий, ополченцы использовали самоходное артиллерийское орудие (НОНА) 120-миллиметрового калибра и боевую машину десанта (БМД). По утверждениям ополченцев, им удалось обнаружить базы Нацгвардии и "Правого сектора" благодаря разведке. Были обстреляны склады с оружием и боеприпасами.

Ополченцы рассказали, что совершили две атаки: в 04:44 они обстреляли базу возле Карачуна, а в 14:00 - возле Комбикормового завода. На первой базе силы самообороны обнаружили две батареи гаубиц Д-30, две минометные батареи, одну батарею "Град" (4 установки), две батареи самоходных артиллерийских установок (САУ). На второй базе находились два 120-миллиметрового миномета, четыре БТР, тяжелые пулеметы и два взвода солдат.

- Противник деморализован и понес значительные потери в живой силе и технике, - заявил представитель штаба командования самообороны Славянска. - Ранее эти солдаты и боевики атаковали наши блокпосты и убивали мирных жителей.

LifeNews сообщал о возможном применении артиллерии новыми украинскими властями. Киев отрицал расположение системы "Град" под Славянском.

VVER, 2014 06 23 16:57
Ar demokratinio pabaltijo akimis "heil hitler" jau nebesiejamas su fašizmu????

VVER, 2014 06 23 16:54
Taip pat, man labai įdomu, iš kur čia išsigalvojai, kad radikalių nacionalistų buvimas maidaunų gretose tėra rusų propaganda? :)))
Įdomu, gal "mosfilm" dar nepadarė kijevo maketo? :))
https://www.youtube.com/watch?v=lQkcfMiF1OU
Episodas nuo 0:31 tave turėtų ypač sudominti :)))

VVER, 2014 06 23 16:49
Nesuprantu, o prie ko čia rusai? :DDD

Jų imperializmas tai kas be ko, bet ir jų pagrindinė buvimo priežastis- tai vietinės koloradkės, leidžiantys jiems veikti savo teritorijoje :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 06 23 16:25
Pagrindinė priežastis yra vienos valstybės nenoras atsisakyt "deržavinės imperinės"politikos..Ir taip ji elgiasi nuo pat 1990m.Padniestrė-Kalnų Karabachas-Pietų Osetija-Ukraina...Sukeliami konfliktai nepriklausomų valstybių teritorijose po to jie užšaldomi ir šalys praranda galimybes įstot į ES,NATO..Taip prarandama galimybė pabėgt iš Rusijos įtakos zonos...Ukrainoje viskas prasidėjo po to,kai tapo aišku,kad Ukraina netaps
"Evrazijos"diktatorių klubo nare,dar baisiau ji rengiasi stoti į ES ir NATO...Tai visiškas Rusijos autoritarinio režimo "artimojo užsienio politikos žlugimas"...Bo ir pats režimas po Maidano įvykių pajuto grėsme savo egzistavimui...Kas jei Maidanas atsitiks Maskvoje...Nueita iki visiško propagandinio debiliškumo..Ukrainoje atsirado fašistai,banderininkai kurie puola ir žudo vargšus rusus:))O kiek dar fašistų gyvena Pabaltyjyje...kurie puola vargšę Rusija...Kiek jų tuoj,tuoj atsiras Moldovoje,kuri nepaisant nieko žvelgia vakarų pusėn...:))Ar pavyks vargšei Rusijai apsigint nuo ją glaudžiai apsupusių fašistų?..:))

VVER, 2014 06 23 15:25
Galbūt reikėtų taip pat pridėti, kas separatizmą apskritai sukėlė. Pagrindinės priežastys yra dvi:

Federalizacijos atmetimas (iš pat pradžių nepriklausomybės šalininkų buvo mažai, dauguma "koloradkių" tiesiog reikalavo daugiau teisių, tačiau kijevo taktika juos tiesiog pastūmėjo pirmųjų pusėn);

Taip pat LABAI DAUG promaidanistų propaguoja radikalią nacionalistinę ideologiją (banderizmą), kuris yra visiškai NEPRIIMTINAS absoliučiai daugumai rytų ukrainiečių.



 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras