Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Senoji Europa – nieko naujo (49)

Komentarai:

Reideris to V.Morozas, 2014 07 31 17:03
Taigi jeigu JAV griauna viska tavo sunus tarnaudami JAV
kariuomenėje yra to griovimo įrankiai ...:}}

burbalas to Marozas, 2014 07 31 03:19
Nors žinau , kad su tavim beprasmiška diskutuoti , bet tiek to .
Eurazijos projektas yra neįgyvendinamas . Deja , bet taip jau yra .
Nei viena iš tavo minimų valstybių nėra suinteresuota šiuo projektu . Nes nėra tarpusavio interesų . Rusija svajoti gali , tačiau šendienos realybę sako , kad reikia išsiblaivyti , suvokti dabartį ir keistis . Nes kitu atveju vėliau jau gali būti per vėlu .



VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 30 23:14
VIDMANTAS TO JOGYS
1.JUMS VAKARAMS IR JAV KYLA SOKAS,KAD RUSIJA TIKSLIAU EVRAZIJA KELESI KAIP PAUKSTE FENIKSAS IS PELENU TURI DU STABILIZACINIUS FONDUS,ATIDAVE SKOLAS IR APLINK KUR NEPAZIUREK VYKSTA STATYBOS
ZMONES PO KELIU MENESIU PO STICHINIU NELAIMIU GAUNA NAMUS SU EUROREMONTU

2,STAO JUROS UOSTUS TIES SIAURIES JUROS KELIU TESIA KELIUS GELEZINKELIUS
JEI SNEKETI VIENU ZODZIU STATO

IMAME JAV-VISKA GRIAUNA JAV VALTYBINIO DEPARTAMENTO NARIAI VAIKSTO SU CEBATU ANT VIENOS KOJOS KAIP JUOKDARIAI IR VAIDINA NEPAKEICIAMUS
IS SONO ZIURINT TIKRA KINOKOMEDIJA REIKEJO ATEITI SU FENMENYSTES RUBAIS GAL GRAZIAU ATRODYTU

JAV TAIP PASIMETUSI PER SAVO CIRKUS KAD DESINE RANKA NEZINO KA DARO KAIRE

GERESNES ANTIAGITACIJOS PRIES JAV IR NEREIKIA

Jogys, 2014 07 30 13:29
Na kaip pavadinsi. Bet faktas akivaizdus, kad visos potencialios bendrabucio gyventojos daug mieliau renkasi ES kempinga. Idomu kodel? Matyt bendrabutyje labai jau antisanitarines salygos. ;)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 29 22:45
VIDMANTAS TO JOGYS
1,VISU PIRMA ES DANGOREZIO NERA YRA KAZKAS PANASAUS I ES PALAPINE

NES ES NEPRIEMUSI DVIEJU SVARBIAUSIU POLITINIU SPRENDYMU
PIRMAS ES DAR PASAULIUI NEPAREISKE ,KAD YRA SAVARANKISKA KETVIRTA GEOPLITINE JEGA PASAULYJE PO
JAV
KINIJOS
RUSIJOS

TAI YRA NEGAVO ZEMES KUR STATYS ES DANGOREZI

IR ANTRAS POLITINIS KLAUSYMAS ES NEAPSISPRENDE KOKS TAS NAMAS BUS
SOEDINENYJE STATY EVROPY-JAV ANALOGAS
AR ES BUS KAIP SSSR TIK KAPITALISTINE

ES VALDININKAI NEZINO ZODZIO KAS YRA ES PREMJERAS-VADINA JI KOMISIJOS PIRMININKU AS SSSR LAIKAIS BUVAU TAIP PAT KOMISIJOS PIRMININKAS KOVAI SU GIRTAVIMU TAI MES NIEKO NESISKIRIAME TAS KOMISIJOS PIRMININKAS AS KOMISIJOS PIRMININKAS

UZMIRSO ZODI ES UZSIENIO REIKALU MINISTERIJA VADINA UZSIENIO REIKALU KURATORIU

TAI BROLIUK NERA ES NAMO DANGOREZIO YRA BESTUBURE AMEBA ES
BE ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS IR TU IR AS IR DAR 500 MLN DURNELIU APACIU SU KIRVUKAIS,KURIE XXI ELEKTRONIKOS AMZIUJE NESUGEBA TURETI NORMALIOS VALSTYBES,SAVOS KARIUOMENES BEI KONSTITUCIJOS

TAI NESIRG LIGA KURI VADINASI ES DANGOREZIS
TAI ES ILIUZIJA EILINIS MIRAZAS



Jogys, 2014 07 29 11:24
Taip. Labai teisingai marozas rasai. Stovi sovietinis bendrabutis, kuriame keli butai apgyvendinti ir dar daug butu skirti kitoms valstybems. Bet be tu 3 gyventoju, kitus tenka per prievarta varyti, nes bendrabutis irengiamas sovietine tvarka ir jam jau dabar verkiant reikia renovacijos. Todel visi daug labiau nori pakliuti i ES ir nato dangoraizi...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 28 22:17
VIDMANTAS TO JOGIS
1.KADANGI TU VELIAU ISIJUNGEI I DISKUSIJA PRIMINSIU KAD ATSKIROS VALSTYBES RUSIJOS JAU NERA YRA PASTATYTAS NAMAS VADINAMAS EVRAZIJA IR RUSIJA,BALTARUSIJA,KAZACHSTANAS GAVO RAKTUS NUO BUTU SIAME NAME,BUVO PASIULYMAS UKRAINAI GAUTI BUTA EVRAZIJOJE IR BYT BOJARINOM EVRAZIJOS KREMLIUJE SIE ATSISAKE TAI JU REIKALAS

PER EVRAZIJOS KETVIRTA PLETYMOSI ETAPA KAI EVRAZIJA JUNGSIS SU ES UKRAINA GRIS I EVRAZIJOS NAMA TIK V STAUSE BATRAKA

O KAS DABAR DEDASI UKRAINOJE NIEKAM NEIDOMU KOKIUS CIRKUS TEN DARO TIE MUTANTAI,ATEIS ZEMA
BISKUTI PASALDYS ZMONES CHRIUSKINA PATYS ANT SAKIU PAKELS-ALKANI,BASI,ISVARGE SUSALE

н.в., 2014 07 28 15:09
Gal būtų laikas atsipeikėti?
-----------------------

давно пора. Но некоторым молодым братьям в качестве использованного гандона приятней.

Jogys, 2014 07 27 15:03
Taip taip. Marozas teisus. Rusai su belarusais bus dabar glvniausia valstybe. Ir uztikrins, kad tokiu cirku kaip ukrainoje nebebus. Nes dabar baigia isnaikinti teroristus, o juk turi buti uzsaldytas konfliktas kaip moldovoje ar gruzijoje... :)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 25 21:22
VIDMANTAS TO JOGIS
1.PCIA JTO TAIP PAT LAUKIA REFORMA BUS JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE KURI DIRBS PAGAL PLANA 30+10+30 IR ATSTOVAUS 240 PASAULIO VALSTYBIU
KITAIP TARIANT BUS NAUJAS PASAULIO POLICININKAS
IR TOKIE CIRKAI KAIP SU UKRAINA NEPRAEIS

2.VAKARAI APLAMAI NESILAIKO ZODZIO IR NETURI GARBES IR ORUMO BUVO SUTARTA PASINAIKINA VARSUVOS KARINIS BLOKAS PASINAIKINA IR NATO
ANTRA KARTA NEAPGAUSYTE IR ANTRA KARTA SU JUMIS NIEKAS NESITARS......

Jogys, 2014 07 25 09:01
To Reideris
VVER su raudonais gvazdikais stovi Kieve Maidano aiksteje ir laukia isvaduotoju nuo fasizmo. Juk pagal youtube pranesimus tuoj bus uzimtas Kievas.
Vidmantai, man musat pagrinda is po koju. Jau buvau patikejes kad visas pasaulis meluoja, o teisybe parasoma tik kvadratinemis raidemis is brainwash.ru. O dabar jus teigiate, kad galimai stebetojai gali ir teisybe sakyti...
Na nieko, tikiu kad pirmadieni tikrai bus JTO daliniai be rusijos. Juk ir tada per 9 dienas visas pasaulis nusigreze nuo Ukrainos. Taigi nera pagrindo jumis netiketi...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 25 07:58
VIDMANTAS TO JOGYS
1.KAIP IVYKSTA ZMOGZUDYSTE
TARDYTOJAI ISKELIA KELIAS VERSIJAS IR DIRBA SU JOMIS KOL RANDA VIENA VERSIJA TYKRA MOTYVA

2.AS TAU PATEIKIAU SAVO VERSIJA
KITAS ZMOGUS PATEIKS ANTRA
TRECIAS TRECIA IR TAI NORMALU ZMOGU NESOKIRUOJA
SOKIRUOJA RUNKELIUS KURIE NORI TOLIMESNIU CIRKO VEIKSMU

3.DAR NEGIRDEJAI MANO ANTROS VERSIJOS KAD NESVARBU KAS BUTU NUMUSES BOINGA KIEVAS AR DONECKAS JAV PASIEKS SAVO TIKSLU IVES JTO KARIUOMENE I UKRAINA APSUPS DONECKO ARMIJA JTO KARIUOMENE UZBLOKUOS GYNKLU IR SOVINIU TIEKYMA NE POROSENKA SU SAVO KARIUOMENE NESUSITVARKO

IR DAR TURIU 7 VERSIJAS KITAS KURI IS JU PASITVIRTINS PAMATISI PIRMADIENI GREICIAUSIA IVES JTO BE RUSU

Reideris, 2014 07 25 01:45
Man tik įdomu kur dingo VERIUkasDDD:}}}...?:}}Ar tik vel nebus laimėjęs Rusijos ambasados pirmos vietos premijos uz kovas propagandos fronte..:}}(Vovos auksciaus apdovanojimas penktakoloniam:}}pagrindini prizą kelione į
maistinga-ji Kryma...:}}}}}}}}}}}}

Jogys, 2014 07 24 23:08
Prašau man priminti, keik žinome pilietinių karų, kurių vienai pusei vadovautų svetimos valstybės piliečiai ir pagrindą kovotojų irgi sudarytų piliečiai iš kitos valstybės.
Sakyčiau gal Sirijos atvejis panašus. Dar Čegevaros žygis. Kaip ir tiek. Tai spręsti jums, ar tokį konfliktą galima vadinti pilietiniu karu...

O dėl lėktuvo tai mane įtikinote. Dabar supratau, kad Olandų ir Britų stebėtojai visiški melagiai, jie nachališkai teigia kad 4 dienas nebuvo prileisti prie duženų ir matė kaip išvežamos kai kurios dalys. Sumayuti melagiai. Kaip ir visas Vakarų pasaulis. Nuo šiol tikėsiu tik Rusija ir jos išminties skleidėjais. Va nuosekliai paskaičius Marozo komentarus man susidarė pilnas katostrofos vaizdas:

Malaizijos lėktuvas turėjo susidurti su Putino lėktuvu (kuris skrido pro Varšuvą į Maskvą, bet pakeliui, turėjo aplankyti Pekiną). Bet rusų saugumas išgelbėjo vadą. Tada beizbolininkai su naikintuvu paleido raketą į lainerio kuro baką (pilotą vėliau nužudė, kad tylėtų). O kad tikrai niekas neišliktų - bendorovcai aktyvavo visas priešlėktuvines BUK raketas ir viena jų numušė lėktuva (čia apsidraudimui, jei naikintuvo nepakaktų).
Po šitos logiškos sekos - lėktuvas sudužo. Bet jei neras variklių, tai ten lėktuvo visai nebuvo.

Visa ta seka man susidėlioja iš eilės paskaičiua Marozo dėstomas tiesas. Čia taip viskas akivaizdu, kad klausimų kilti ir negali.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 24 18:03
VIDMANTAS TO JOGIS
1.TU NESKIRI PILIETINIO KARO NUO TERORISTU
2.PAGAL TAVE JAV PILIETINIS KARAS TAIP PAT PAVYKO KAD JI LAIMEJO TERORISTAI AR NEJUOKINGA

3.NIEKAS NIEKO NESLEPIA IR NESIRUOSIA SLEPTI
SPECIALISTAMS UZTENKA KELIU FRAGMENTU,KAD PADARYTU
ISVADA JEI SPROGO TARKIME BOMBA METRO TAI PAGAL TAVE REIKIA ISTIRTI MILIONA LAVONU,KAD NUSTATYTUM KOKS BUVO SPROGMUO UZTENKA IR TRIJU
DABAR XXI ELEKTRONIKOS AMZIUS,O NE TAIP KAIP TU GYVENI AKMENS AMZIUJE

Jogys, 2014 07 24 10:39
Bet nei viens pateikta samokslo teorija nepaaiskina kodel teroristai trukdo tyrima ir pasalina dali lektuvo duzenu.

VIDMANTAS MAROZAS UK VISBECH, 2014 07 24 08:46
VIDMANTAS TO JOGIS
1.JUS TEISUS 100% KAD BOINGO IR PUTINO MARSRUTAS KERTASI TIES VARSUVA BET TUO ATVEJU KAI PUTINAS SKRENDA IS VAKARU,O JEI JIS SKRENDA PAS DRAUGUS KINUS JUSU VERSIJA JAU NEGALIOJA

2.KIEKVIENA PROBLEMA TURI
PRIEZASTI
VEIKSMA
PASEKMES

TARKIME PRIEZASTYS NUZUDYTI JAV PREZIDENTA KENEDI
NENOREJO ATRYSTI DOLERIO NUO AUKSO IR LEISTI SPAUSDINTI TAPETUS DOLERIUS

VEIKSMAS-NUSAUTAS NE OSVALDO O 5 SAULIU
KAD BUTU NAVERNIAKA

PASEKMES KLESTI TAPETU DOLERIU SPAUSDINIMAS

DABAR TA PATI NAGRINEJAME PUTINO ATZVILGIU IR RANDAME 1:1 TA PACIA TECHNOLOGIJA

PRIEZASTYS NUZUDYTI PUTINA SUKURE BRIKS BANKA IR BRIKS TVF KONKURENTUS TAI PACIAI CHEBRAI

VEIKSMAS LEKTUVU SUSIDURYMAS IR MIRTIS
KAD BUTU NAVERNIAKA 5 ZENITINIAI KOMPLEKSAI IR KARINIS LEKTUVAS_USA SPUTNIKAS
AR NE DAUG SUTAPYMU?
PASEKMES SUVERSTI BEDA KITIEMS
PIRMU ATVEJU SUVERTE BEDA OSVALDUI
ANTRU DONECKO ARMIJAI

2.ESME NE TAME KAS KAIP VYKSTA ESME TAME KAD JAV YRA PASAULIO POLICININKAS IR NETURI BUTI ARKLIAVAGIU VOGTI SOCIALISTINES SALIS IS SVETYMO GARDO IR NEUZSIIMTI PASAULINIU TEISINIU BESPREDELU

3.JAV CIVILOKAI TIEK NUSIGRYBAVO,KAD JEI VALDZIA JAV NEPAIMS JEGOS STRUKTUROS KAIP RUSIJOJKE JAV GRESIA KRACHAS DEL CIVILIOKU BUKUMO

4.TAI TU MAN TAIP IR NEATSAKEI KODEL HITLERIUI JAV SUGEBEJO SURENGTI NIURBERGA,O JANUKOVICIUI NESUGEBEJO SURENGTI APKALTOS

AR PER SI LAIKOTARPI JAU TAIP MUTAVO JAV?

Jogys, 2014 07 23 22:06
To Marozas

Kiek pamenu, tik nesenai aiškinai, kad lėktuvą numušė Ukrainos naikintuvas... Bet neesmė, nurašykime tai Vidmanto nuoseklumui. :)

Jūsų sąmokslo teorija tikrai linksmai skamba, jei neskaitant kelių smulkmenų:

1. Putlerio lėktuvo ir Malaizijos lėktuvo reisai kirtosi virš oro mazgo varšuvoje. Bet greičiausiai Vidmantas žino, kad Putleris neplanuotai nusprendė iš viršaus apžiūrėti Novarasiją, tada Vidmanto teorijai atsiranda pagrindas.

2. Jei numušė Ukrainiečiai, betkuria iš jūsų (3 versijų), tai kodėl užlaikomi tyrėjai ir pašalinamos kai kurios nuolaužų dalys? Man rodos, kad tokiu atveju teroristai (atsiprašau – separatistai), turėtų būti labai suinteresuoti, kad viso pasaulio ekspertai galėtų atlikti visapusišką tyrimą.

3. Dabar teroristų elgesys visiškai priešingas, kaip nekaltai apkaltintų (tyrimo trukdymas, dalių šalinimas iš avarijos vietų, gyrimąsis turint BUK ir numušus Ukrainos krovininį lėktuvą – po to žinučių šalinimas).



Ateičiai Putlerio propogandininkai, kai sugalvoja išsisukimo versiją – turėtų instruktuoti ir savo zombiukus, kaip jiems elgtis.

Matomai, zombiukai atsilieka nuo Kremliau propogandos. ;)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 23 10:12
DAR PASIKARTOSIU KAD AS SUTAPYMAIS NETIKIU

SKAITYKITE IR MASTYTKITE
KODEL UKRAINOS DISPECERIU POKALBIAI NEPATEKO TARPTAUTINEI TYRIMO ORGANIZACIJAI,O REIKALINGI JAV TARPININKAI

ЦРУ пытается замести следы: СБУ изъяло записи переговоров диспетчеров с экипажем малайзийского боинга


среда,
23 июля, 2014
- 10:01
Изъятые СБУ
записи переговоров
украинских диспетчеров
с экипажем
разбившегося
малайзийского Boeing,
возможно, предназначены для исследования прибывшими в Киев американским военными экспертами в области расследования летных происшествий, предположил источник во властных структурах Украины.

Ранее ряд СМИ сообщил, что СБУ изъяла записи переговоров украинских диспетчеров с экипажем разбившегося малайзийского Boeing и до сих пор не передала их ведущим расследование причин крушения специалистам.

Возможно, носители переговоров диспетчеров с экипажем Boeing были повторно изъяты СБУ для их ознакомления с американскими экспертами, предположил собеседник агентства.

"Все торопятся, понимают, что скоро все вещдоки могут быть изъяты международной технической комиссией, доступа и возможности работы с ними больше не будет", — сказал РИА Новости собеседник агентства.
2 просмотра

TAI KODEL KAZKO REIKIA BIJOTI JEI VISKAS NORMALU
IR ISKART DISPECERIU POKALBIUS NEATIDUOTI
PASAULINEI TYRIMO KOMISIJAI
KUR BROLIUKAI PROBLEMOS????????

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 23 09:46
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.AS JAU AISKINAU KAD TAI JAV BLOGAI PARENGTA PROVOKACIJA
KURIUOS
A PLANAS
TUREJO SUSIDURTI DU LEKTUVAI CIVILINIAI
BOINGAS IR PUTINO

JEI PUTINO LEKTUVAS SKRISDAMAS 900 KM GREICIU BUTU VENGES SUSIDURYMO JIS ATSIDURTU UKRAINOS ORO ERDVEJE NES NUO PASIENIO 50 KM

TEN JO LAUKE 5 UKRAINOS ZENITINES IGULOS KURIUOS NUMUSTU PUTINO LEKTUVA


2.PASKELBTAS KARAS PUTINUI UZ BRIKS PASAULINI BANKA
IR UZ BRIKS TVF

JAU ANKSCIAU DEL KESINIMOSI I JAV DOLERI BUVO
PAKARTAS HUSEINAS,NES PATS NOREJO PARDAVINETI NAFTA
IR SUDRASKYTAS KADAFIS-KURIS AFRIKOJE NOREJO IVESTI AFRIKOS DINARA IR ATSISAKYTI DOLERIO

3.JAV PINIGU MAISAI NUZUDE KENEDI,TA PATI DARO PUTINUI TIK DIEVAS SI KARTA PER RUSU ZVALGYBOS DARBA ISSAUGOJO JAM GYVYBE

JAU BUVO APSKAICIUOTA
AR ZUS SUSIDURUS LEKTUVAMS TAM BUVO PAKEISTAS 480 KM BOINGO MARSRUTAS
AR NUMUS RAKETOS
PASKUI AISKINKITES

JEI SNEKETI PAPRASTA KALBA BLOGAI SUDIRBO RUSIJOS 6 KOLONA

TADA LENGVAI VISKA PAAISKINTI
IR BOINGO NUKRYPYPA
IR JAV SPUTNIKO ATSIRADYMA
IR ZENITINIU RAKETINIU KOMLEKSU AKTYVUMA

AS SUTAPYMAIS NETIKIU

burbulas, 2014 07 23 00:26
O Rusija demonstravo duomenis apie Ukrainos naikintuvus ? Deja , ne .
Aerodromu reikia siekiant nuslepti faktui , kad ten Rusijos pajegos . Tiesmukiskumui irgi yra ribos . Naikintuvu pirmiausiai reikia ne tam , kad atakuoti Ukrainos armijos pozicijas ir judejima , o tam kad Ukrainos naikintuvui negaletu drasiai ir bemaz nebaudziami atakuoti seperatistu pozicijas . Dabar jie negali vykdyti didesniu operaciju nepatiriant dideliu nuostoliu tiek zmoniu , tiek technikos prasme

Jogys, 2014 07 22 23:06
To Vytenis
BBC =urnalistai ir Olandų ekspertai esantys katastrofos vietoje patvirtino, kad savo akimis matė, kaip teroristai su kranais ir sunkvežimiais išsivežė kai kurias lėktuvo dalis.
Kam taip elgtis? Gal Donecko šachtininkai jau nustatė, kad tai buvo oras-oras raketos darbas ir mano, kad susirinkusiems vakarų mulkiams nėra ko ten kuistis?
Na kad lavonus surinkti ir jų kišenes iškraustyti, čia dar suprantama - pas Ivanus tai gyli tradicija. Bet tvarkytis, dar taip perdėtai, čia jau kažkas keisto...

Reideris to burbuliukas, 2014 07 22 22:44
Dėl aerodromu klysti...:}}Rusija pakankamai turi naikintuvu,kuriu deistvije radiusa siekia ir 500kilometru...Problema kitur,norint naudot aviacija antžeminiams taikiniams reikia pilnai kontroliuot Ukrainos oro erdvę...Taip kaip JAV kontroliavo Irako,Libijos ir pan...

Vytenis muilo burbului, 2014 07 22 22:22
JAV karinis palydovas užfiksavo raketos startą,bet amerikiečiai iki šiol viešai nedemonstravo iš šio palydovo darytų nuotraukų.Kodėl? Greičiausiai į kadrą papuolė ukrainiečių karinės pajėgos.Amerikiečiai nenori diskredituoti Kijevo.

burbuliukas, 2014 07 22 19:26
Be jokios abejones bus dar ir zmogiskuju ir technikos istekliu . Taciau srategiskai Ukrainos kariuomene pribaigs seperatistus . Ir tai pilnai suprantama - istekliai skiriasi .
Pirmiausiai be areodromu seperatistams nera galimybiu laimeti . Siusk nesiuntes tanku ir artilerijos - musio metu ja sumedzios Ukrainos naikintuvai . Rusija gali ryztis siusti ir naikintuvus su igula i Ukraina , neva , kaip seperatistu pajegas , taciau reikia uziimti aerodromus . Kaip naikintuvai bandys isvengti Ukrainos prieslektuvines gynybos jau kitas klausimas
. Ir ar aplamai tai yra imanoma padaryti - teikiama nauda kovotojams su galima rizika praradimais .
Pasieni dar daugybe skeliu pro kurias lys pajegos , taciau faktas , kad Ukrainos kariuomene prasiverze iki pasienio kontroliuojamoje seperatistu teritorijoje - yra blogas zenklas Rusijai .

Jogys, 2014 07 22 18:50
To Burbuliukas
Dar negalima nurašyti ir teroristų. Va kad ir šiandien, siena kirto ir į Ukrainos teritoriją jiems atvežamas pastiprinimas - sunkvežimių Ural kolona su ginklais ir banditais.
Matyt Ivanai karščiausių galvų atsikrato tokiu būdu...

burbuliukad, 2014 07 22 18:25
Stebetina Marozo ismada apie Ukrainos motyva vykdyti provokacija
Mat pralaimimas karas .Tik zmogus neigiantis tikrove gali sugalvoti , tokia nesamone . Jau visiems akivaizdu , kad jei neivyks stebuklas seperatistai iki rudens bus sutriuskinti . Luhanskas is esmes jau yra apsuptas , o Donecke seperatistams kovoti bus beprasmiska kritus Luhanskui . Greita pabaiga pasimate kai buvo prarastas Slovsjanskas . Tik didesne ir atviresne Rusijos parama leidziau ilgiau priesintis
Taciau darosi panasu , kad Rusija ruosiasi sukileliu pralaimejimui .


burbuliukas, 2014 07 22 18:13
Marozai geriau jau nerasytum , nes tave visai sukirto .
O nauja tavo versija , kuria " pasigavai " taip greit , yra melo burbulas pagal dabartinius duomenis .
Niekas nefiksavo jokio Su25 naikintuvo isskyrus paslaptinga Kjeve esanti Ispanijos dispeceri . Ar tikrai apie diskutuosit ?
Vyruti , jei as twitter parasysiu , kad esu Makedonijos dispeceris ir budamas Rostove maciau su25 ir f-35 naikintuvus , o kokia nors ziniasklaidos agentura Rusijos sia informacija pasigautu plauti zmoniu smegenims , tai Marozas kita diena cia irodinetu , kad orlaivi numuse JAV naikintuvas .
Visi netiesioginiai ir tiesioginiai irodymai byloja pakolkas , kad lektuva numuse Rusijos remiami sukileliai per klaida lektuva palaike kariniu Ukrainos lektuvu .
Apart to , kad Rusija mate Ukrainos naikintuvus , kuriu niekas daugiau neuzfiksavo . Taip pat tessiog stebina Rusijos pastabumas i Ukrainos vidaus oro erdve .


Jogys, 2014 07 22 10:14
Dar reikia nepamirsti, kad lektuva ukrainieciai bendorovcai prisodino lavonais ir numuse taikydami i putino lektuva, kuris skrito pro Varsuva. Juk viskas logiska...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 21 21:20
VIDMANTAS TO IVAN
1.NUMUSE BOINGA NAIKINTUVAS PALEIDES RAKETA I SPARNA KUR YRA LEKTUVO BENZOBAKAS
GAVOSI DVIGUBAS EFEKTAS SPROGO LEKTUVO BENZOBAKAS IR PASTIPRINO RAKETOS SPROGIMA,PASKUI LEKTUVAS SUBIREJO I SIPULIUS IR SKEVEDROS ISIMETE I VISAS PUSES DABAR IESKO LAVONU IR SKEVELDRU

2.TOKI DVIGUBA EFETA SAUDANT GALI PASIEKTI TIK PATYRES LAKUNAS DAR GALIU PASAKYTI DAUGIAU TAS LAKUNAS UKRAINIETIS JAM 40 METU
BUS SEKMINGAI PASALINTAS NUZUDYTAS KAD NERASTU IKALCIU

3.VISI JAU SENIAI ZINO JAV TIK NE PLOXO RABOTAETE

Ivan-Ваня, 2014 07 20 23:08
Cituoju lenta.ru:
"Полным набором этих машин располагают только украинские военные. Тем не менее, если 27 пусковых установок «Бук-М1» расположены в пригороде Донецка, как это утверждает Министерство обороны России, малайзийский лайнер вероятнее всего находился вне зоны их поражения." Tai, kad aktyvavosi, dar neirodo ukrainieciu kaltes.

Ir dar is ten pat apie neva sveika fiuzeliaza:
"Радиус разлета Радиус разлета обломков упавшего Boeing 777 составляет по меньшей мере пятнадцать километров. Это позволяет сделать вывод о том, что самолет начал буквально разваливаться в воздухе на большой высоте." Subyrejo lektivas i sipulius. Kary tu kary.

Tau klausimas: pirma sakei, kad numuse is Buk, o dabar, kad is lektuvo. Tai kaip buvo?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 20 22:35
VIDMANTAS TO IVAN
1.KADA SKRYDO SIS BOINGAS URAINA AKTYVIZAVO 5 RAKETINIUS KOMLEKSUS KAD BUTU NAVERNIAKA

2.BUKAS PAGAL INSTRUKCIJA AKTIVIZUOJAMAS KADA REIKIA TIK NUMUSTI ORO TAIKINI JAU DAIKTINIS IRODYMAS KURIUO NEPANEIGSI

3.JEI PAIMTI VISA SIU 5 KOMLEKSU BUDEJIMO DOKUMENTACIJA VISUS ZURNALUS IRODOMOJI BAZE TAIP PAT BUS NENUGINCIJAMA

4.IR TAU KAIP METEREOLOGUI PASAKYSIU KAD ZAIBO DEBESIUS APSUKTI NEREIKIA 420 KM GAL TADA JEI ZAIBO DEBESYS MASKVOJE IR MES SKRANDAME I S,PETERBURGA SKRYSKIME PER VALADIVASTOKA IS KITOS PUSES

5.TAI EILINE JAV PROVOKACIJA KURI SILPNAI PARENGTA IR DAR BLOGIAU MUTANTU-UKRAINIECIU ATLIKTA

6.TU UZSIMENEI APIE BUKO SPROGSTAMA GALIA IS TO LIEKTUVO LIKTU SKUDURELIAI IR VISISAS FIZELIAZAS BUTU KAIP RETIS,O ZMONIU KAIP DABAR RANDA LAVONU NEBUTU BUTU SALTIENA NEISMANAI TU IR AVIACIJOS BROLIUK IR KARYBOS

VIDMANTAS TO REIDERIS
ATSAKYMAS I NUMUSTA BOINGA GAN PAPRASTAS SAUDE NAIKINTUVAI IR SMOGE I SPARNUS KUR YRA BENZOBAKAI

KAM REIKEJO NUMUSTI SI BOINGA TAIP PAT PAPRASTA
DONECKO ARMIJA DUODA UKRAINOS ARMIJAI I KAULUS,OFICIALUS KIEVAS TO BIJO,KAD TOJAU SUKILS VISA UKRAINA IR NESVATRBU KAS BUTU NUMUSES SI BOINGA DONECKAS AR KIEVAS PLANAS BUVO IR BUS IVESTI JTO KARIUOMENE BE RUSU APSUPTI DONECKO ARMIJA NUTRAUKTI GYNKLU IR SOVINIU TIEKIMA IR BE SOVINIU KARAS BEIGESI
PASKUI JAU UKRAINOS SAUGUMO DARBAS ISGAUDYTI VISUS
IR SUSODINTI

JAV EILINI KARTA APSIKAKOJO
VIETOJE TO KAD NUSMUGDYTI RUSIJA JI DABAR VISU AKYSE ISKILS KAIP TEISYBES VALSTYBE

NES JAU PASAULIS PRIPRATES PRIE MIELAGIU JAV
RODO KOBA SU SKALBIMO MILTELIAIS JTO SAKO HUSEINO GYNKLAS
RAKETA ISKRENDA I PENTAGONA PALEISTA IS LEKTUVO SAKO BOINGAS PRAMUSE KELIU METRU DIDUMO SKYLE IR VARYKLIAI NUO TEMPERATUROS ISGARAVO

PASAULIS JAU NETIKI MIELAGIAIS JAV

Иван-Vania, 2014 07 20 22:10
Aviacininke tu aviacininke...
1. Oro urdvė buvo uždaryta lėktuvams skrendantiems žemiau 10 kilometrų. Virš Irako keleiviniai lėktuvai kaip skraidė, taip ir skraido, nepaisant ten vykstančių kovų.
2. Kaip aviacijos specialistas turėtum žinoti, kad maršrutas gali keistis priklausomai nuo oro salygu lėktuvo skrydžio aukštyje. Pasak flightradar24.com, MH17 nežymiai skyrėsi nuo pastarųjų dienų maršruto. Be to: „Malaysia Airlines“ atstovai tvirtina, jog lėktuvas skrido patvirtintu maršrutu, kurį renkasi ir kitos oro linijos.
3. Iš 10 km 668 m atėmus 10 km 58 m gaunasi 610 metrų.
4. Apie kokią dar Buk paleidžiamos raketos paklaidą galima kalbėti, jei maksimalus taikinio aukštis yra 20 kilometrų? Jei turimas omenyje sprogstamosios dalies naikinimo radiusas, jis nėra įtakojamas lėtkuvo skridimo aukščio.

Reideris to V.Morozas, 2014 07 20 21:48
Uzdraude,o kas uzdraude?,jei Kijevas leido...Gal GRU agentas Srelkovas yra auksciau uz išrinkta Ukrainos prezidenta?O gal kazkos nusmurgėlis Kremliui,gali nurodynet kam kur skraidyt Ukrainos padangėj?:}}}

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 20 21:24
VIDMANTAS TO AVAKOVAS
TU,AS IR KITI ZMONES NORIME KAD BUTU NORMALIAI ISTIRTAS IVYKIS SU NUMUSTU UKRAINOJE BOINGU

IR STAI KOKIE KLAUSYMAI MANE DOMINA

8-07-2014 VISU CIVILINIU LEKTUVU SKRYDZIAI VIRS DONECKO KARO ZONOS YRA UZDRAUSTI

OFICIALUS KIEVAS LEIDO??????????
TOLIAU DAR IDOMIAU

Sudužusio Malaizijos oro linijų lėktuvo maršrutas užminė dar vieną mįslę
(112)
ELTA,
www.DELFI.lt
2014 m. liepos 18 d. 16:37

Ukrainoje nukrito Malaizijos oro linijų lėktuvas
© twitter.com

„Malaysia Airlines“ lėktuvas, kuris greičiausiai buvo numuštas Ukrainoje prie sienos su Rusija, vyko kitu maršrutu nei įprasta, skrendant iš Amsterdamo į Kvala Lumpūrą, teigia vienas aviacijos ekspertas.

Apie tai rašo businessinsider.com.

Skelbiama, kad aviakatastrofą patyręs lėktuvas nukrypo 482 kilometrus į šiaurę nuo įprastinio maršruto.

Komercinių skrydžių pilotas, einantis leidinio „Aviation International News Safety“ leidinio redaktoriaus pareigas, Robertas Markas teigia, jog įprastai Malaizijos oro linijų lėktuvai iš Amsterdamo į Kvala Lumpūrą skrenda maršrutu, besidriekiančiu labiau į pietus.

Anot R. Marko: „Kaip pilotas galiu jums pasakyti vieną dalyką: jeigu mano skrydžio maršrutas būtų driekęsis virš Ukrainos ir Rusijos pasienio, kur pastaruoju metu vyksta tokie neramumai, jokiais būdais nebūčiau sutikęs taip skristi. Apsilankiau „FlightAware“ sistemoje, kuria pilotai šiomis dienomis naudojasi, norėdami pamatyti, iš kur lėktuvai kyla ir kaip skrenda. Peržiūrėjau pastarųjų dviejų savaičių MH17 skrydžius. Vakarykštis skrydis vyko žymiau giliau į šiaurę Ukrainos gilumon nei ankstesni skrydžiai (...)“.

„Malaysia Airlines“ atstovai tvirtina, jog lėktuvas skrido patvirtintu maršrutu, kurį renkasi ir kitos oro linijos.

Rusija uždarė oro koridorius dar prieš katastrofą?

Tuo tarpu „The New York Times“ praneša, kad Rusija dar prieš kelias valandas prieš katastrofą buvo uždariusi keturis oro koridorius savo oro erdvėje, esančioje iš karto už sienos su Ukraina.

Į vieną iš šių koridorių turėjo patekti ir Malaizijos oro linijų skrydžio MH17 maršrutas.

Ukrainos dispečeriai nurodė skristi žemiau nei prašė pilotas

„Malaysia Airlines“ bendrovės atstovai pranešė, kad virš Ukrainos sudužusio „Boeing 777“ orlaivio pilotas gavo nurodymą skristi žemiau nei prašė iš anksto sudarytame skrydžio plane, informuoja „Reuters“.

„MH17 reiso pilotas prašė leidimo virš Ukrainos oro erdvės skristi 35 tūkstančių pėdų aukštyje (10 km 668 m, - ELTA). Šis skaičius artimas optimaliam skrydžio aukščiui, - spaudos konferencijos metu pranešė kompanijos atstovas. - Tačiau lėktuvo skrydžio aukštį nustato žemėje esantys oro erdvės stebėjimo dispečeriai. Prieš įskrendant į Ukrainos oro erdvę, MH17 pilotui Ukrainos oro erdvės kontrolė nurodė skristi 33 tūkstančių pėdų aukštyje (10 km 58 m, - ELTA).“

Ar šis veiksnys turėjo kokios nors įtakos lėktuvo katastrofai, neskelbiama



TOLIAU
Skelbiama, kad aviakatastrofą patyręs lėktuvas nukrypo 482 kilometrus į šiaurę nuo įprastinio maršruto.????????
KAS CIVILINEJE AVIACIJOJE JAU TUREJO SUKELTI ALIARMO PAVOJU JO NEBUVO??????????????

TOLIAU
Ukrainos dispečeriai nurodė skristi žemiau nei prašė pilotas

„Malaysia Airlines“ bendrovės atstovai pranešė, kad virš Ukrainos sudužusio „Boeing 777“ orlaivio pilotas gavo nurodymą skristi žemiau nei prašė iš anksto sudarytame skrydžio plane

KODEL?????JIS ISVYS TEN SKRAIDYTI NETUREJO

TOLIAU
Tačiau lėktuvo skrydžio aukštį nustato žemėje esantys oro erdvės stebėjimo dispečeriai. Prieš įskrendant į Ukrainos oro erdvę, MH17 pilotui Ukrainos oro erdvės kontrolė nurodė skristi 33 tūkstančių pėdų aukštyje (10 km 58 m, - ELTA).“

PILOTAS PRASE SI AUKSTI
„MH17 reiso pilotas prašė leidimo virš Ukrainos oro erdvės skristi 35 tūkstančių pėdų aukštyje (10 km 668 m, - ELTA

DABAR ELEMENTARI MATEMATIKA
10668-10580=88 M BUKO PAKLAIDA JUSU ZINIAI SUDARO 100 METRU

DAVE MUTANTAMS UKRINIECIAMS KAIP SAKO RUSAI NAVERNIAKA NUMUSTI

VISKAS SUKRAMTYTA TIK REIKEJO GRAZIAI SUVALGYTI
BEISBOLINIAI IR TO NESUGEBEJO

AR SUPRATOTE KA AS NOREJAU PASAKYTI
BOINGUI NUMUSTI BUVO SUTEIKTOS VISOS SALYGOS NETGI PASKAICIUOTA BUKO PAKLAIDA IR LEKTUVAS 482 KM LIETUVOS DAR DIDSNE TERITORIJA BUVO PRITRAUKTAS ARCIAU RUSIJOS PASIENIO VOS 50 KM NUO RUSIJOS PASIENIO KAD GALIMA BUTU APKALTINTI RUSUS
JAU JAV TAIP NEMOKA DARYTI PROVOKACIJU,KAD PIRMOKAS GERIAU PADARYTU
NEREIKIA IS PROFESIONALIU LAKUNU DURNELIUS DARYTI

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 20 21:00
VIDNANTAS SS MANN
1.JAV CIVILIZACIJA GALI BUTI
EUROPOS TAIP PAT
O RUSIJOS NE,GAL JIE ATEIVIAI IS KOSMOSO IR PRIKLAUSO NE MUSU ZEMES PLANETOS CIVILIZACIJAI

2.EVRAZIJA PAMATUS TURI IR GAN GALINGUS JEIGU PLANUOJAMA KAD EVRAZIJOJE GYVENS 60% PASAULIO GYVENTOJU
EVRAZIJOS SPECIALISTAI I EVRAZIJOS EKONOMINE RINKA ZIURI GAN REALIAI

3.BLIGESNI REIKALAI SU JAV NES JAV PIRMATAKIAI SUKURE JAV CIVILIZACIJA,O DABARTINIAI CIVILIOKAI BAIGIA JA SUGRIAUTI
LIEKA VIENINTELIS BUDAS DUOTI CIVILIOKAMS I DANTYS KAIP TAI BUVO PADARYTA RUSIJOJE I VALDZIA ATEJO JEGOS STRUKTUROS

TAS PATS BUS IR JAV I VALDZIA ATEIS JAV JEGOS STRUKTUROS TAI TIK LAIKO KLAUSYMAS NES JAV CIVILIOKAI KAIP SAKO RUSAI UZE DOSTALY

TAI KOKIUS PAMATUS JAV EKONOMINES ZONOS JIE PADARYS TAI LABAI IDOMUS DISKUSINIS KLAUSYMAS

avakovas, 2014 07 20 18:29
buvo toks durnius, kad idejo video tipo su rus Buku, kur matosi reklaminis skydas, rodantis, kad jis vaziuoja visai kitoje vietoje. Irgi rus propaganda ir netiesa?

reideriui, 2014 07 20 18:26
tu kvailas ar apsimeti?: gazeta.UA (ru reiskia, kad rusiska versija, tiesiai sneka karys ukrainietiskai, kuris buvo vietoje - prie ko cia propaganda). Kad rusai meluoja ne maziau uz ukrainiecius - faktas. Bet juk Ukrainos valdzia pretenduoja i tiesa ir neigia tai, ka pasakoja sis vargsas vaikinas. Tu gi nuolat sakai, kad viskas apie didelius ukr nuostolius yra melas, tai galvoji, kad ir tai melas? Tada visai neaisku, kokiu irodymu dar reikia ;//

Reideris, 2014 07 20 01:48
Nu ka as tau galiu pasakyt..:}}"Gazeta.ru".....Rusai
laimi propagandini kara visais frontais...:}} As tau irgi galeciau pateikt nuoroda,kur i ukrainiečiu puse per-beges FSB darbuotojas pasakoja apie savo veikla rytu Ukrainoje...:}}idet nuoroda i ukrainiečiu laikraščio puslapi...Tiket ar netiket tavo valia:}}}Esmes tai nekeičia...Slovianskas Lughanskas,Donetskas,Krymas...:}}}}

reideriui, 2014 07 20 01:26
http://gazeta.ua/ru/articles/life/_zvonim-komandiru-spasite-nas-a-on-vy-chto-do-sih-por-zhivy-uchastnik-bojni-pod-zelenopolem/570687

o taip jis vis apie rus propaganda sneka, tegul tiesioginio dalyvio paklauso, turbut irgi "gru" agentas

burbuliukas, 2014 07 19 21:31
Manau mūsų karta nesupranta Maidano svarbos Europai ir kad tai yra istorinis lūžis pačioje Rusijoje . Su dabartine tendencija seperatistai geriausiu atveju išgyvens iki rudens pabaigos . Manau , kad mūsų karta galbūt stebi Rusijos imperijos žūti ir Putino eros pabaigą . O Europos politikoje galima drąsiai manau sakyti - tai buvo jo era .
Tokie praradimai tai ne Moldavija ar Gruzija . Jie palieka pasekmes dėl kurių Putinas matyt išsigandęs savo politinę ateitimi Rusijoje . Jis negali prarasti Kjevo , tačiau neturi galimybių jo ir išsaugoti . S.Šougau nuomonę karas su Ukraina Rusijai turėtu katastrofinių padarinių , o delsimas jį pradėti byloja , kad jis ir nebus pradėtas - šansas jį pradėti jau praleistas .

burbuliukas, 2014 07 19 21:22
Manau klaidingas požiūris . Nukrypimui iš kai kurių bloko šalių yra daugybė - Prancūzijos , Austrijos , Vengrijos , Bulgarijos , Čekijos ar Slovakijos , tačiau akivaizdu , kad idėja yra tokia stipri , kad jai tai nedaro įtakos .
Vokietijos pozicija aiški - laukimo . Galbūt ir teisinga . Šiai dienai ir be išorinės pagalbos ES idėja skverbiasi ir daro savo darbą .
Senoji Europa savo darbą atliko 2004 metais - dabar bręsta laikas nuimti derlių . Kai kurie gudrauja , godumas skatina kišti pagalius , tačiau iš esmės situacija nesikeis . Rusijai pavyksta sudaryti stipriojo įvaizdi , bet ar ji yra grobuonis ? manau , kad ne . Būtent ji ginasi ir panašu , kad kova dėl Ukrainos jau pralaimėjo . Lėktuvo numušimas - nereikalingas ir beprasmis protestas . Rusija negali pradėti atviro karo Ukrainoje , o planas B - seperatizmas , gyveną savo paskutines dienas . Putinui labiau manau rūpi kas bus viskam nurimę ir kiek jam reiks sumokėti už šį pralaimėjimą . O kaina akivaizdu , kad bus labai didelė .

autorius vyteniui, 2014 07 19 13:49
europos geopolitinėje mastysenoje neatmetama ašies berl-paryz-mask galimybė (tam nebūtina atsisakyti unikalumo), o tokie kaip srioderis prisideda prie jos praktinio realizavimo (jau nekalbant apie tokius kaip le pen ir ko). Klausimas- kokia bus europos geopolitinė tapatybė (jeigu is viso bus- tokiu atveju taip ir mėtysis kaip neaišku kas

Vytenis autoriui, 2014 07 19 09:34
Europiečiai niekada nesuti
ks žaisti pagal JAV primetamas taisykles,nes amerikiečiai yra arogantiški,save laiko senjorais,o europiečius-savo vasalais.Vašingtonas Europai tegali pasiūlyti sudaryti vasalinę sutartį (atlikti omažą).Dėl to visai nenuostabu,kad europiečiai spardosi.Jūsų pabrėžiamas pavojus,kad rusai neva gali primesti savo eurazijinį identitetą tarkim Pranzūcijai yra nonsensas.Prancūzai turi savo unikalią kultūrą,unikalų mentalitetą,kurio rusams pakeisti tiesiog nepavyks.Jei rusai nesugeba suvaldyti Lukašenkos,tai ką galima kalbėti apie rusų galimybes suvaldyti vokiečius ar prancūzus?

SS Mann, 2014 07 19 09:04
>>>>>Autoriui
ignoruoti jav issidirbinejimus ir vis tiek buti su Amerika
-----------------------------------------------------
Siūlote ignoruoti savo nacionalinio saugumo interesą ?
________________________________________________________
strategiskai vis labiau arteti su rusija (priklausyti nuo jos)
---------------------------------------------------
Tamprus prekybiniai ryšiai priklausomais daro abi prekiaujančias puses.
______________________________________________________
Putinas stumia ja link eurazijinio identiteto.Tokiu budu juda civilizaciniai pamatai, ir europa rizikuoja padaryti kalidinga pasirinkima.
-------------------------------------------------
a)Kas tai yra "eurazijinis identitetas" ?
B)Kokie yra tie "civilizaciniai pamatai" ?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 07 19 07:54
VIDMANTAS TO RIMVYDAS
1.PAKARTAS HUSEINAS IR SUDRASKYTAS KADAFIS PAKEITE SIU SALIU MASTYMA

2.JEI NUMUSA BOINGA SSSR LAIKAIS 1983 METAIS -GALIMA LAIKYTI ATSITIKTINUMU

KAI REZIASI BOINGAI I DVYNIUS JAV GALIMA LAIKYTI PROVOKACIJA

KADA DINGSTA BOINGAS IR KINAI MENESIAIS JO NERANDA ARBA NUMUSAMAS BOINGAS UKRAINOJE TAI JAU
SISTEMA REISKIA KAD BOINGAI TAPO KARO INSTRUMENTU

DABAR UKRAINOS KARIUOMENE NUO DONECKO GAUNA I KAULUS IR JAV BIJO KAD DONECKAS TOJAU ATSIDURS KIEVE IR SUGALVOTAS GAN IDOMUS TRIUKAS

REIKIA GREIT IVESTI JTO TAIKDARIUS TIK BE RUSU
APSUPTI DONECKO KARIUS PADARYTI BLOKADA NEGAVE MAISTO IR SOVINIU SU GYNKLAIS PATYS PASIDOS

IR NESVARBU KAS NUMUSE SI LEKTUVA PAROSENKOS CHEBRA AR DONECKO
JAV PASIEKS SAVO TIKSLA IVES JTO TAIKDARIUS BE RUSIJOS MOTYVUDAMA KAD UKRAINIECIAI DAR NEATLEIDO UZ KRYMA
GEOPOLITIKOJE BROLIUK SUSIGAUDYTI PIRMA REIKIA
O SENUOJI EVROPA JEI SNEKETI UKISKAI YRA UAB BE ISTATU
PAZIUREK I ES IR PAMATYSI KAIP ISIGYME MUTAVO SENOJI EUROPA
NESUGEBA SUKURTI
ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS
TAI UAB ES BE ISTATU,JEI UBAS NETURI ISTATU JIS JURIDISKAI NEEGZISTUOJA
NEEGZISTUOJA JURIDISKAI IR ES SU
SAVO KOMISIJOS PIRMININKU KURIO TIKRAS VARDAS ES PREMJERAS
NEEGZISTUOJA JOKIU ES UZSIENIO POLITIKOS KURATORIU,O TIKRAS VARDS ES UZSIENIO REIKALU MINISTRAS AR MINISTRE

ES DARO IS MUSU TOKIUS LOXUS INDENUS ABORIGENUS
IR XXI ELEKTRONIKOS AMZIUJE

autorius vyteniu, 2014 07 18 23:30
sutinku, kad amerikieciai ne angelai, ir jiems reikia permastyti tam tikrus savo veiksmus, bet europa is emes stovi prie pasirinkimo - ignoruoti jav issidirbinejimus ir vis tiek buti su Amerika arba strategiskai vis labiau arteti su rusija (priklausyti nuo jos): mastymas grynos naudos kategorijomis vercia daryti utilitaristini, o ne civilzacini pasirinkima. Tai pateisinama, jeigu formuotusi savarankiskas geopolitinis subjektiskumas (atsisakai vieno, bet nepriklausai kitam), bet Europa dar nespejo jo suformuoti, o Putinas stumia ja link eurazijinio identiteto. Tokiu budu juda civilizaciniai pamatai, ir europa rizikuoja padaryti kalidinga pasirinkima.

Vytenis autoriui, 2014 07 18 21:38
"Senoji Europa savo rankomis toliau griauna europinės ir transatlantinės vienybės pamatus"
----------
Klystate. Transatlantinės vienybės pamatus griauna ne tik europiečiai, bet ir patys amerikiečiai. Negi iš tikrųjų manote, kad tas šnipų skandalas Vokietijoje tėra muilo burbulas? Pabandykite pats sau atsakyti į tokį klausimą: ką darytų Vašingtonas, jei sužinotų, kad JAV teritorijoje veikia vokiečių ir prancūzų šnipai? Apie kokius "TRANSATLANTINĖS VIENYBĖS PAMATUS" galima kalbėti, jei JAV šnipinėja savo sąjungininkus Europoje?

Rimvydas, 2014 07 18 12:25
Numuštas lėktuvas drastiškai pakeis situaciją. Tačiau jeigu nepakeis... reiškia, kad Europa yra absoliučiai neveiklus ir degraduojantis dinozauras, kurio nudobimui reikia tik trupučio noro... Dar vienas svarbus dalykas, incidentas sugražins JAV dėmesį į Europą (kuris pastaruoju metu buvo nukreiptas į Iraką, Gazą, Iraną ir t.t.), tai bus svarbu, didės spaudimas. Rusai šiuo metu garantuoju yra "apsišikę" iš baimės. Paskutinės JAV sankcijos labai gerai išnaudojo asimetrinius santykius ir JAV dominavimą finansų sistemoje, jos jau tikrai jausis Rusijai (nors suabsoliutinti nereikėtų). ES turi dabar jau pradėti rasti bendrą kalbą, jeigu ne joje tiesiog nėra prasmės.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras