Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Gazos Ruožas: problema su išeitimi, nepatogia Izraeliui (57)

Komentarai:

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 03 23:13
VIDMANTAS TO REIDERIUI IR VVER
1.GERBEMI INTELEGENTAI AU PABUSKYTE
NUSIGRYBAVOTE IKI NEGALIU

2. DISKUSIJOS TEMA NE UKRAINA O IZRAELIS IR GAZOS RUOZAS
Gazos Ruožas: problema su išeitimi, nepatogia Izraeliui

3.AR NORS ZINOTE KUR RANDASI UKRAINA IR IZRAELIS?

TAI KUO PADES UKRAINA IZRAELIUI NUSIUS VGONA LASINIU AR DU VAGONUS SEMECKU

JUS KAIP ZOMBIAI UZSICIKLINOTE TIES UKRAINA
PABUSKYTE KALBA EINA APIE IZRAELI

VVER, 2014 08 03 21:53
Kitomis naujienomis, reportažas iš fronto:
https://www.youtube.com/watch?v=M1T1Grw4_R0

Kaži, kur tie grėsmingieji Ukrainos lėktuvai, kurie teoriškai turėjo neleisti opolčenijai veikti kaip konvencinei armijai? :))))))))

VVER, 2014 08 03 21:38
Tai va, opolčensam ir nėra pasirinkimo. Bėgsi- pasieniečiai sušaudys, pasiduosi- banderlogai iki mirties nukankins, vienintelis šansas gyvam išlikti- tai kovoti ir tikėtis laimėti :)))

Reideris, 2014 08 03 16:01
Klystate,visus bandančius grizti"opolcensus" atgal i Rusija,rusu pasieniečiai saudo bandančius kirsti siena...
Tad gristi jie gali tik i Dombaso pelkes amžinai kovai...:}}

Tušti žodžiai, 2014 08 03 15:49
Gaila, kad vis girdisi tušti - tie drąsūs, tie bailiai, slepiasi po antklode, армия ДНР нанесла разгромное поражение ir t.t. Reikia pripažinti, kad rusų propaganda (televizinė Putino kariauna) veikia labai aktyviai, daugelis tiek Rusijoje, tiek, deja, ir Lietuvoje jos yra apdurninti. O kad rusų diversantai (jokie jie ten savanoriai ar "opolčencai" - tai samdyti profesionalai smogikai), būdami puikiai apginkluoti, Ukrainoje taip pat veikia efektyviai - irgi teisybė. Tačiau Ukrainos kariuomenė, nors ir sunkiai, su aukomis, įgyja patirties ir tiems diversantams liks vienintelis kelias - atgal į Rusiją.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 03 15:47
O tuo metu jau oficialiai siunčia karinius instruktorius
i Ukraina....Išlaisvintas Krivnogradas...Lughanskas visiškai apsuptas,Vovos "dovanos" nebepasiekia vargsu Streloko teroristu....

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 03 15:40
Didžiausia sios dienos naujiena Rusijos"žiniasklaidoje"
Doneckas liko be Rusijos televizijos...Kaip gi taip?...:}}}}}}}}}}Kas dabar bus,per ka rodys fašistus valgančius vaikus Vakaru Ukrainoje...:}}}}Per ka dede Vova
kumsteliu mojuos:}}}}}}}}}}}

VVER, 2014 08 03 15:34
Aš tai miriau iš juoko, kai kai į opolčenijos nelaisvę pakliuvęs banderlogų avangardas šiko ir myžo iš baimės :DDDD

O vakarai tokius moliuskus dar paremti bando. Pinigai į balą ir tiek :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 03 15:29
Man labiau patiko"Kijevo milijonierius isejo ginklu kautis uz Ukraina""nvua.net"

VVER, 2014 08 03 15:27
Argi nejuokinga, kai rusų samdiniai šimtais skerdžia civilius, o drąsieji banderlogai slepiasi nuo mobilizacijos? :DDDD

VVER, 2014 08 03 15:25
Kaipgi, aišku, kad rašo, kad rusai nori įgyvendinti golodomorą.

Gaila, kad Ukrainos armija tokia nekompetetinga, kad jos drąsieji kariai geriau slepiasi po antklode, o ne kovoja prieš šią grėsmę.

Puikus straipsnis apie Ukrainos myžnius:
http://colonelcassad.livejournal.com/1707004.html

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 03 13:42
Dar kitomis naujienomis"amžinai pralaiminti"Ukrainos kariuomene"uzimineja Dombaso priemescius ...O tuo metu
artimiausias I.Strelkovo parankinis I.DRuzis kovoja su
gejais...:}}}}}}}BBC informacija...:}}}}}}}}}}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 03 13:38
Kitomis naujienomis Slovianske rasta masine kapaviete su 300civiliu kunu,kurie yra nužudyti "didvyriškos Dombaso
armijos"....ar apie tai voicesesvas.ru neraso?....

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 03 00:22
VIDMANTAS TO VYTENIS
TEMA

Gazos Ruožas:
problema su išeitimi,
nepatogia Izraeliui

Vytenis to VVER,
2014 08 02
23:01
voicesevas.ru radau įdomią info:

Контакты Военкоматов народного ополчения

Донецк:
+38 099-445-63-78;
+38 063-688-60-01;
+38 067-145-14-99;
+38 094-912-96-60;
+38 062-213-26-60

VVER paskambink! Užsiregistruok!

TAI VYTENI NEGRYBAUK
O TAI ZMONES SUPRAS KAD RENKI SAVANORIUS I GAZOS IR IZRAELIO KONFLIKTA
IR NENUKRYPK NUO TEMOS
ZINAI KUR RANDASI RUSIJA IR UKRAINA IR KUR IZRAELIS

Vytenis to VVER, 2014 08 02 23:01
voicesevas.ru radau įdomią info:

Контакты Военкоматов народного ополчения

Донецк:
+38 099-445-63-78;
+38 063-688-60-01;
+38 067-145-14-99;
+38 094-912-96-60;
+38 062-213-26-60

VVER paskambink! Užsiregistruok!

Vytenis to VVER, 2014 08 02 22:58
voicesevas.ru :) Bet juk tai rusų propagandinis puslapis. Ten pateikiama ne objektyvi informacija, o propaganda. Tu cituodamas voicesevas.ru užpili geopolitika.lt rusų š... Propagandą visada reikia vertinti kritiškai.

Štai viena citata iš voicesevas.ru:

"За месяц кровопролитных боев на Донбассе украинские фашисты продвинулись к Донецку и Луганску..."

Vartojamas žodis "фашисты" dau ką pasako. Aš tau galiu garantuoti, kad tarkim GRU suvestinėse žodžio "фашисты" nėra. Vietoj šio išsireiškimo vartojamas žodis "противник". Jei būtų kitaip, tai GRU demonstruotų savo neprofesionalumą, savo nekompenteciją. Kas turi galvą ant pečių, tas suvokia, kad propaganda tėra priemonė masių kontrolei. Esi paprasčiausias idiotas, jei tiki, kad voicesevas.ru rašo tiesą ir tik tiesą.

VVER, 2014 08 02 21:17
Štai kokie herojai yra Ukrainos armija:
Ранее Игорь Стрелков сообщал: "У нас трагедия. Сегодня обменяли двух наших пленных на двух "десантников". "Аэромобильники" пошли к своим на своих ногах. Наших выкинули как мешки: переломаны все кости, отбиты все внутренности, вероятность, что выживут - почти нулевая... Твари! Какие же твари! Ведь это не "нацгвардия", это "днепропетровский десант". Учтем. Приказал не брать в плен ни одного офицера 25-й. Никогда".


VVER, 2014 08 02 21:17
Šaltinis- voicesevas.ru
Nedaviau nuorodos, nes atskiriems pranešimams adreso neduoda, tik visą puslapį.



Vytenis to VVER, 2014 08 02 19:58
Kai kitą kartą copy-paste principu pateikinėsi suvestines iš karo lauko, tai būtinai pateik ir šaltinį. Jei nukopijavai iš kokio nors rusų propagandinio puslapio, tai esi lygiai taip pat apgailėtinas kaip ir Saddamo propagandos mašinos vadas, kuris žurnalistams kažką vapėjo apie pergalę tuo metu, kai JAV tankai jau riedėjo Bagdado gatvėmis.

VVER, 2014 08 02 19:46
Prasau primink kokiu valstybiu stebetojai seke ta kosovo "referenduma"?

Jogys, 2014 08 02 19:33
Prasau primink kokiu valstybiu stebetojai seke donbaso referenduma?

VVER, 2014 08 02 14:26
Dombasas jau gegužės 11 turejo referenduma, kurio igyvendinimui trukde ukraina. Ir tik veliau kai chunta ptadejo miestų bombardavimus, kaip bosnijoje - dombasas gavo nepriklausomybe.

Jogys, 2014 08 02 12:42
Matai sudano referendume buvo stebetoju. Kosovas jau 1991 turejo referenduma, kurio igyvendinimui trukde serbija. Ir tik veliau kai serbai ptadejo etnini valyma, kaip bosnijoje - kosovas gavo nepriklausomybe.
O Donecko atveju jokio etninio valymo nebuvo, buvo tik smeizikiska rusijos propoganda. O dabar matome kad pries ukrainos savanorius kaunasi rusijos/cecenijos samdiniai. Matome gyvu skydu nausojima kaip gazoje, matome kitaminciu grobima ir zudyma, matome nesiskaityma ka zudyti karius ar civilius. Nekalbu apie ispirkos prasyma ar belaiaisviu viesa demonstravima. Zuvusiu ukrainos kariu isniekinima.
Taigi visi irodymai sako kad kova vyksta pries internacionalini (pagrinde rusiska) terorizma. Ir tokiomis aplinkybemis, tokiu grupuociu surengti referendumai nebus pripazinti nei vienoje civilizuotoje valstybeje.

VVER, 2014 08 01 20:54
to jogys:

Abejotinas, sakai? :)

Na gerai, o kaip tau demokratinis kosovo referendumas, kurio net nė vienas kosovietis nei matęs, nei girdėjęs nebuvo? :)))

VVER, 2014 08 01 20:52
Įdomus požiūris, beje, štai "šlovingoji chuntos armija" vis puola, vis veržia žiedą, tačiau štai matom aukšto profilio pasalas (kurių jau tikriausiai surengta daugiau nei abiejuose čėčėnijos karuose kartu sudėjus), taip pat kartas nuo karto brigada ar kelios patenka į apsuptis, kuriose būna nušluojamos. Tuo tarpu koloradai, kai jau grėsmė kyla, ima ir atsitraukia, kartais į tas vietas, kurias banderlogai jau buvo "išvadavę" :)))


Jogys, 2014 08 01 20:46
VVER tu gal darbo partijos gerbejas. Nes jie i visus kaltinimus atsako, kad kiti galimai irgi vagia.
Tai pietu sudano abejotinas referendumas tikrai ne priezastis daryti akivaizdu pasityciojima is referendumo.

VVER, 2014 08 01 20:45
Oi nebijok, šitas konfliktas tikrai nebus užšaldytas, bent jau kol dombasas visiškai neišlaisvintas :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 01 20:37
Taigi musei praktiškai vyksta Dombaso priemesciuose,žiedas veržiasi....Pupkinas trukčioja ir
šneka vejus apie taikdarius...:}}Rusija ir taikdariai,naujas XXI am.anekdotas...:}}Bandoma visais budais uzsaldyti konflikta....Ukraina slysta is ranku,o vakaru"fašistai,dar itarabanijo du ieškinius Kremliaus saugumieciu chuntai...:}}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 01 20:32
0 prie penketo pamiršai parašyt,matyt nei traukiai tu,kuriuos begancius atgal i Rusija susaude Vovos užtvaru buriai:}}}

VVER, 2014 08 01 20:26
Taktinė situacija :)
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/984188_1443950969215613_4253411095457852647_n.jpg

VVER, 2014 08 01 20:23
Štai, paskaityk raportą iš fronto :)

Сводка из районов боевых действий. на 01.08.2014 (17:00)
"За прошедшие сутки армия ДНР нанесла разгромное поражение украинским войскам под Шахтерском, в частности, была практически полностью уничтожена 25 аэромобильная дивизия вооруженных сил Украины. Полностью уничтожено 30 единиц бронетехники, 2 БМП захвачены, противник понес значительные потери в живой силе, и были захвачены военнопленные, которые сейчас дают показания.
Украинские военные отмечают, что в украинской армии солдат обманом и силой заставляют ехать на войну и фактически под страхом физической расправы отправляют на убой. Также они отмечают чрезвычайно низкий уровень тактической подготовки украинских командиров, и вообще складывается такое впечатление, что кому-то очень нужно и выгодно, чтобы как можно меньше украинских молодых ребят вернулось с этой войны. Их собирают даже не в роты и батальоны, а просто в кучу, трамбуют в бронетехнику и гонят просто на убой.
Военные ополчения отмечают, что украинская армия начинает выдыхаться: атаки становятся все слабее и отчаяннее, было замечено, что и количество, и качество бронетехники все ниже. Например, если в первые дни войны на поле боя выходили танки современного образца, то в последнее время замечается техника не только снятая с длительного хранения, но и старая техника иностранных армий, в частности польская.
Ночью украинские войска танковыми подразделениями пытались захватить Ясиноватую – попытка захвата отбита.
На протяжении дня 1 августа обстановка на фронтах остается стабильная, но перевес остается на стороне ополчения. Продолжаются боевые действия на южном направлении – противник несет колоссальные потери и отступает от Шахтерска, Тореза и Зугреса.
В Донецке неизвестные расстреляли агитационную палатку «Новороссия» по улице Горная, недалеко от железно-дорожного вокзала. Погиб один волонтер.

VVER, 2014 08 01 20:21
Matai, strelkovas toks profesionalus, kad net apie ukrainos armiją žino daugiau, nei kijevas :)))))

O kas dėl šlovingosios dombaso armijos, tai ir jos dezertyrų skaičių pateikė- apie 5 procentai :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 01 19:10
Vo vo Srelkovas zino ukrainiečiu dezertyru skaičius...:}}}Matyt sumaise su "koloradu"skaičiumi,kurie dezertyravo is"šlovingosios Dombaso armijos"...:}}}}}

VVER, 2014 08 01 18:27
Neturėk iliuzijų, jogeli, rinkimai ir referendumai įprastai pripažinami , kai nubalsuojama tik "teisingai" :))))

VVER, 2014 08 01 18:25
O kokio lygio buvo pietų sudano referendumas, kuriame 98 procentai pasake taip? :))))

Primenu, jis vakarų buvo pripažintas kaip demokratinis ir teisėtas :))))

Jogys, 2014 08 01 18:21
VVER gerais saltiniaia remiesi. O tas referendumas buvo baltarusijos rinkimu lygio, jei ne dar tragiskesnis. As tikrai sutinku, kad kjievas bus priverstas atsizvelgti i zmoniu valia regione. Bet kartoju, ta valia turi buti isreiksta stebint tarptautiniams stebetojams, o ne teroristams.
O del fronto pergaliu, tai pagal tavo pranesimus is youtube musiai turtu vykti prie Kjievo o ne Donecko. ;)

VVER, 2014 08 01 18:12
Apgauties padėtis?

Ar nustebai, kad rusai, pasirodo, gali kautis ir gynybinėse pozicijose, o ne tik pulti? :))))

Beje, kas labai įdomu, ne visi ukrainiečiai sutinka su tavo nuomone apie kovą dėl ukrainos išlikimo :))

Šiuo metu vyksta didelės protesto akcijos PRIEŠ mobilizaciją, o visas armijos dezertyrų skaičius gali siekti apie 5000, pagal strelkovą :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 01 17:06
Jo Ukraina taip "gauna i kaili",kad pagrindinis teroristu vadeiva,dar vakar paskelbe apie apgauties padėties ivedima Donecke...:}}}VVERIUkui DDD:}}niekaip nedaina,kad nei 20,nei 20000tukstanciu kariu gyvybiu niekaip nesustabdys ATO operacijos,nes kalba eina eina apie Ukrainos kaip valstybes islikima,kito šanso gali nebuti...Sis karas Ukrainoje prilyginamas Antrajam pasauliniam karui,tik dabar Hitleris sedi Kremliuje,o sąjungininkas Ukrainiečiu yra vakarai...

mofo, 2014 08 01 16:37
1. Jei autorė užmestų akį į žemėlapį tai pamatytų, kad Gaza turi sieną ne tik su Izraeliu, bet ir su Egiptu. Tad kodėl kalba apie Izraelio sienos atidaryma, bet tyli apie Egipto sienos atidarymą?

2. Kodėl Gaza turi gausybę tunelių raketoms atsigabenti ir teroristams patekti į Izraelį, bet neturi slėptuvių tinklo?

3. Kodėl kalbama apie subombarduotą JTO remiamą mokyklą, bet nutylima, kad ta mokykla buvo naudojama kaip GRADų paleidimo aikštelė? Kaip JTO leido, kad jų remiamoje mokykloje atsirastų raketų paleidimo įrenginiai?

4. Kodėl tvirtinama, kad Hamas siekia tik panaikinti Gazos apsuptį, jei pačios Hamas konstitucijoje įrašytas punktas apie Izraelio ir visų žydų sunaikinimą.

VVER, 2014 08 01 13:51
Ne, čia mes kalbam išimtinai apie valdžią, ne regionų statusą.

Pastarasis jau įgyvendintas gegužės 11d nepriklausomybės referendumu :)))

Ir atrodo, kijevas bus priverstas jį pripažinti, nes kariniam fronte gauna į kaulus juodai :DDD
Šachterske kijevo teroristams surengta pasala, apie 20 žuvusių vien Ukrainos šaltiniais, tai realybėj 2-3 kartus daugiau.


Jogys, 2014 08 01 13:29
Pritariu. Vienintelis budas yra sunaikinti arba susodinti nusikaltelius, kurie prisidejo prie zudymo, prievartavimo. O kai teroristai pazabojami, reikia regionams suteikti platesnes savivaldas, ekonomines laisves. Bet papildomos laisves turi buti suteikiamos tik demokratiniu keliu su gausiais tarptautiniais stevetojais.
Tai galioja tiek Gazai, tiek Doneckui.

VVER, 2014 08 01 00:25
politinės partijos :)

VVER, 2014 08 01 00:24
Taip, tas ypač galioja dombaso "teroristams".

Visiškai tikėtina, kad iš milicijų bus suformuotos tikros politinės armijos, joms atsikračius Kijevo fašistų jungo.


Jogys, 2014 07 31 23:12
As linkes pritarti vver. Kad taikos nebus kol nesusidorojama su teroristinemis organizacijomis. Ir istorija parode, kad derybos su teroristais daugumoje atveju naudos neduoda. Yra tik du keliai. Teroristai nusiginkluoja ir pereina i politini fronta (IRA) arba turi buti sunaikinti. Ir tai liecia tiek hesbollah, Al Qaida ar Donbaso teroristus.

burbulas, 2014 07 31 03:00
Tai ne prieštaravimas . Sunitu - šiitu priešprieša .

VVER, 2014 07 30 23:54
Jei nepastebėjai, pasaulis pilnas prieštaravimų.

Saudo Arabija irgi laiko hezbolah grėsme, bet remia al qaeda, kaip manai, gal čia šeichams asmenybės dvejinasi? :DDDD

Reideris, 2014 07 30 22:18
Pastebėta teisingai VERIUkui DDD:dvejinasi asmenybe...:}
Toliau tik beprotybe...Izraelio atveju -geris,Ukrainos.....................

Vytenis to VVER, 2014 07 30 20:41
"Tiek Izraelis, tiek Sirija kovoja prieš islamo ekstremistų atmatas, kurie taip pat kelia grėsmę ne tik viduriniams rytams, bet ir visam pasauliui."
-----
Ir vėl prieštarauji pats sau. Pavyzdžiui, daugelis "Hezbollah" laiko islamo ekstremistų organizacija. Palyginkime Sirijos ir Izraelio požiūrį į šią organizaciją:

1) Izraeliui "Hezbollah" yra mirtinas priešas, kurį reikia sunaikinti;
2) Sirijai (tiksliau, jos centrinei vyriausybei) "Hezbollah" yra sąjungininkas, padedantis kovoti su sukilėliais.

Su tokiais prieštaravimais tu greitai prieisi iki absurdiško teiginio, kad Sirija ir Izraelis yra sąjungininkai (nors iš tikrųjų šios valstybės viena kitai yra mirtinos priešės).


VVER, 2014 07 29 23:06
"Vakarų Krante visuomenės palaikymą labiau turėjo Fatah , o jei nutraukus teroro išpuolius , įsigalėjo nuosaikių pažiūrų politikai .
Lengva pasakyti okupuoti ir susodinti . Kai šią organizacija remia ir palaiko Libano Hezbolahh , Sirijos kovotojai , LIVS , Iranas ir Egiptas - sekmės sodinant ir okupuojant . Problema vietos žmonių palaikymas Hamas"


Sustabdyti užsienio paramai naudojami pasieniečiai, kurių gazoje nėra, nes Izraelis srities nėra okupavęs :)))

O kas dėl žmonių paramos, o kaip žmonės, pavyzdfžiui, nepritariantys hamas karaliukams???
Kiek žinau, dabar dauguma jų suimami ar net nužudomi, "kaip šnipai"...




VVER to Vytenis, 2014 07 29 23:00
Aš neturiu jokių simpatijų ar antipatijų pačioms šalims, TIKTAI jų veiksmams.

Tiek Izraelis, tiek Sirija kovoja prieš islamo ekstremistų atmatas, kurie taip pat kelia grėsmę ne tik viduriniams rytams, bet ir visam pasauliui.

burbalas to Vytenis, 2014 07 29 21:41
O kodėl tu galvoji , kad VVER litvakas ( Lietuvos žydas ) ? palaikyti Sirijos režimą ir Gazos ruožo puolimą kokią nors litvakų savybė ? nes man rodos , kad tai tikrai nepriimtina jiems . Lietuvui galbūt labiau priimtina . Nors lietūviui tikriausiai būdinga priešprieša Sirijai ( dėl santykių su Rusija , diktatūros , islamo ir JAV ir NATO pozicijos ) , bei Palestinos palaikymas ir Gazos ruožo puolimo smerkimas .
Nors Hamas teroristinė organizacija , kuri turi didžiausiai galią Palestinoje ir kad dėl skurdo , blokados , izoliacijos , karinių veiksmų būtent ji atsako , bet lietuviams būnant patiems mažai valstybei būdinga užstoti siplnesnį , nesvarbu ar jis šiuo atveju teisus .
O Palestina turi puikia suformavusi nuskriausto vaiko įvaizdį .

Reideris to Vytenis, 2014 07 29 20:55
Klysti dėl VVERiuko DDD:.......:}}}}}}}}Jo protėviu salis 1/6 pasaulio sausumos :}}}

Vytenis to VVER, 2014 07 29 20:16
Ar nemanai, kad prieštarauji pats sau vienu metu palaikydamas Sirijos režimą, kuris švelniai tariant yra nusiteikęs prieš Izraelio valstybę, ir ragindamas Izraelį susitvarkyti su Gaza? Sprendžiant iš tavo politinių pažiūrų, tu nesi lietuvis. Tu esi litvakas (Lietuvos žydas). Ar atspėjau?

burbulas, 2014 07 29 14:09
Vakarų Krante visuomenės palaikymą labiau turėjo Fatah , o jei nutraukus teroro išpuolius , įsigalėjo nuosaikių pažiūrų politikai .
Lengva pasakyti okupuoti ir susodinti . Kai šią organizacija remia ir palaiko Libano Hezbolahh , Sirijos kovotojai , LIVS , Iranas ir Egiptas - sekmės sodinant ir okupuojant . Problema vietos žmonių palaikymas Hamas

VVER, 2014 07 28 20:52
Išeitis yra okupuoti gazą ir susodinti visus laisvės kovotojus į belangę.

Suveikė vakarų krante, jeigu ką :)))

burbuliukas, 2014 07 28 19:20
Iš esmės negaliu sutikti su autoriumi . Gal aš klystu , bet iš straipsnio formuojasi mintis , kad autorius simpatizuoja Palestinai , Hamas politika ir nusikaltimus bando pateisinti " užspeisto žvėries " motyvu , o apie Izraeli netiesiogiai perša nuomonę kaip apie okupantą , vykdantį netiesioginį genocidą prieš civilius .
Susidaro toks jausmas , kad Hamas būtų vargšas , narsai kovojantis už Palestinos laisvę patriotų judėjimas . Deja , iliuzijų pasaulis . Tai teroristinė organizacija , žudanti civilius , vaikus , motinas ir siekiantis jų užmušti kiek galima daugiau . Islamistinė organizacija , kuri vadovaujasi visai kitokiomis vertybėmis , nei mes vakaruose suprantame ir svajojantis visai kitokią ateitį Palestinai tiek valdymo forma , tiek valstybingumo forma , nei demokratinė Palestinos valstybė . O apie žmogaus teises galima daug kalbėti , bet būtų absurdiška teisinti Hamas .
Manau viska pasako šios organizacijos veiksmai prieš Palestinos nuosaikius politikus , kurie konflikta siekia spręsti taikiais metodais ir svajoją apie Palestina , kaip moderniai Vakarietiška valstybę . Deja , bet tokie politikai apsauginius turi siekiant apsisaugoti ne nuo Izraelio , o nuo Hamas .
Ir vėl gi absurdiškas teiginys , kad konfliktas kilo dėl paauglių mirties . Kilo ,nes Hamas tuo pasinaudojo ( kaip preteksta kerštui ) ir pradėjo dideliais kiekiais apšaudyti Izraelio teritorija . Ir dabar vykstant konfliktui apšaudomi yra ne Izraelio kariuomenės pozicijos , o taikomasi į artimiausius Izraelio miestus siekiant nužudyti kuo daugiau civilių .
Taika regione bus tada , kai Hamas bus sunaikintas . Nuolaidžiauti ir derėtis su teroristais - didelė klaida.


LN., 2014 07 28 17:45
Man atrodo, kad šį konfliktą žmogiškais metodais išspręsti nepavyks. Tiesiog toje teritorijoje abiem tautom vietos nėra. Jau seniai pasiektas toks taškas, kai pavyzdžiui Gazos blokados panaikinimas esmės nebekeičia. Tai tik suteiktų galimybę papildyti amuniciją. Jei vienų tikslas sunaikinti priešą, o kitų tikslas išvalyti teritoriją nuo priešiškų gyventojų tai koks gali būti kompromisas. Tokio nėra... Šis konfliktas išsispręs kai viena pusė pasieks savo tikslą kitos pusės sąskaita (nulinės sumos žaidimas). Kiti bent kiek humaniškesni variantai tiesiog nebus veiksmingi. Dėje...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (87)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras