Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  V. Putino žygis į Lotynų Ameriką ir naujas BRIKS veidas (131)

Komentarai:

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 26 07:59
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.TIK VAKARAI GALI MASTYTI IDIOTISKAI PASIIMSIME KALININGRADA
PASIIMSIME KINIJA,VISA AZIJA PRIES MUS KLUPES ANT KELIU

2.JEI MASTYTU TAIP IDIOTISKAI EVRAZIJA SAKYTU
PASIIMSIME ALIASKA,ATSTATYSIME ATGAL BERLINO SIENA PASIIMSIME GDR-SOCIALISTINE VOKIETIJA ATGAL

TAI JAU NE PIRMOKU TAI NULINUKU KURIE EINA I DARZELI MASTYMAS

2.ATRAMOS TASKAS 1991 NEGALI BUTI NE NUO PIJOKO ELCINO KURIS GERE IR SOKO KALINKA ISTORIJA NEPRASIDEDA IR KURIS NALEVO NAPRAVO DALINO RUSIJOS TURTUS

3.JUS VISI NESUVOKIATE,KAD EVRAZIJA YRA GLOBALUS PASAULINIS PROEKTAS ALTERNATYVA JAV PASAULINIAM GLOBALIAM PROEKTUI AUKSINIS MILIARDAS IR TIEK

4,JAV SAKO ZEMEJE NEGALI GYVENTI 10 MLRD ZMONIU GALI TIK 1 MLRD ISRINKTU DIEVUKU IR 1 MLRD TARNU-KAZKOKIA FEODALINE SANTVARKA
IR 8 MLRD ZMONIU TURI BUTI SUNAIKINAT
KAS USA DAVE TOKIA TEISE NAIKINTI ZMONES.......
AR NE LENGVIAU SUNAIKINTI USA VEZINI AUGLI IR NET PROBLEM

EVRAZIJA SAKO ZEMEJE GALI GYVENTI NORS 25 MLRD ZMONIU TIK REIKIA 5 EKONOMINIU PASAULINIU ZONU
PRIMINSIU TAI
JAV-PINIGAS AMERAS
ES-PINIGAS-EURAS
EVRAZIJOS PINIGAS-JANIS
ISLAMO IMPERIJOS-ISLAMISKAS PINIGAS
IR AFRIKOS-PINIGAS AFRIKOS DINARAS

KUR BROLIUKAI PROBLEMOS?
JAV GRIOVIME MONSTRE TROSKANCIAME KRAUJO
AR EVRAZIJOJE KURI STATO IR NEREIKALAUJA KRAUJO KRYMA PAEME BE LASO KRAUJO PAGAL ZMONIU PAGEIDAVIMA,NES NIEKAS NENORI GYVENTI SU JAV MONSTRU

Reideris to V.Morozas, 2014 08 25 02:21
O stai tavo Rusija Vidmantai,"evrazijos" bojarine ir pasaulio "cezare"Idomumas nuo 1:17...Tk faktai is Rusijos statistikos departamento....:}}
www.yuotube.com/watch?v hX7LxWAL6f8
Kas yra mutantai,klausimu nebekyla...:}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 25 02:04
Štai jie Donecko respublikos armijos"didvyriai"...:}}}
www.yuotube.com/watch?v Iu9IU2PiQQ
Nenuostabu,kad Vova gavo Pskovo desantininkus mest i mėsmale...:}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 24 18:17
Kitomis naujienomis Ukrainos pajėgos prie Rovenku sunaikino daugiau nei 500Rusijos samdiniu ir 40vienetu technikos..Tarp ju 3zenitiniai kompleksai "Strela10"praneša "Reuters"..O stai Rusijos propagandos ruporai tyli apie šia"opolcensu""pergale"...VVERiukas DDD:irgi matyt nera apie tai"yuotubej""Mosfilm"studijos filmuotu kadru..Ar kaip?:}}}

VVER, 2014 08 24 15:14
O Lenkija neturėtų irgi grąžint, juk 60 procentų rytų prūsijos jai atiteko :))
tik smalsauju...

Reideris to V.Morozas, 2014 08 24 15:03
O tau milijona kartu sakiau,kad atskaitos taskas 1991m.:}}O jeigu antras pasaulinis tai tegu Rusija gražina Kaliningrada,nes jos valdymo terminas jau 1995m.išseko...Suomijai Karelija,Japonams Kurilus...ir t.t

Anonimas, 2014 08 24 07:17
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.UKRAINA NE TIK SUPUVUSI BET IR MUTAVUSI
NEZINANTI SAVO ISTORIJOS

2.KA MERKEL PASAKE DEL KRYMO?
LIEKA STATUSAS PASKELBTAS PO ANTRO PASAULINIO KARO
IR CHRUSCIOVO ISDAIGAS NIEKAS PASAULYJE NEPAISO

3.AS TAU TUKSTANI KARTU RASIAU,KAD ATRAMOS TASKAS YRA ANTRO PASAULINIO KARO PABAIGA KAI ATSIRADO DVIEJU RUSIU SALIS
NUGALETOJOS JAV,UK,RUSIJA
IR PRALAIMETOJOS

3.UZSIMANIS DABAR REIDERIUKAS IR PADOVANOS MAN PUSE STATU

Reideris to Vidmantas Marozas, 2014 08 23 23:10
Labiau nei Rusija Ukraina tikrai nėra supuvusi...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 23 20:55
VIDMANTAS TO VISIEMS
DAR KARTA PRIMENU TEMA

V. Putino žygis į Lotynų Ameriką ir naujas BRIKS veidas

O NE KIEK KARTU PIRSTELEJO KIEVAS AR DONECKAS

UKRAINA BANKRUTAVUSI IR NIEKAM NEREIKALINGA AKMENS ANGLIO GAMYBOS KOLONIJA
IR NIEKAM NEIDOMI

BRIKS PASAULINIS BANKAS
BRIKS TVF
JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE IR BRIKS ITAKA
TAI DUG IDOMESNES TEMOS NEI DVIEJU DURNELIU KOLUMBOVSKIO IR POROSENKOS DVIEJU OLIGARCHU PIESTYNES JIEMS UKRAINIECIAI TAI RAZBORKIU MESA IR TIEK

UKRAINOS KAIP VALSTYBES JAU NERA
PEREINANT PRIE ES STANDARTU BUS SUNAIKINA UKRAINOS KARINE IR CIVILINE PRAMONE IR BUS MILIONAI BEDARBIU,BOMZU NETURINCIU KUR GYVENTI NES KITI UKRAINIECIAI SUGRIAUS IR SUDEGINS JU BUSTUS
TAIP GALI ELGTIS TIK IDIOTAI
ISGRIAUTI SUDEGINTI SAVO NAMA PASKUI IMTI PASKOLA ATSTATYMUI NES GATVEJE NEGYVENSI IR BUTI AMZININKU SKOLININKU
AS APIE UKRAINIECIUS BUVAU GERESNES NUOMONES

KAS DABAR DAROSI UKRAINOJE TAI FILMO STANYCA 13 SERIJA TESINYS PASIZIUREKYTE
PAMATYSYTE VISA UKRAINOS SUPUVYMA

Vytenis ro VVER, 2014 08 23 16:08
"Įdomiausia, kad nė šuo nesulojo".
----------
Klysti. Šuo lojo. Bet kyla klausimas, ar verta bijoti šuns, kuris tik loja, o ne puola. NATO nesuteiks Ukrainai jokios karinės pagalbos, nes NATO politikai yra suinteresuoti laimėti kitus rinkimus. Dauguma NATO valstybių piliečių tiesiog nesuprastų savo vyriausybių, jei jos siųstų juos kažkur gilyn į Rytų Europą kariauti prieš galingą priešą. NATO sureaguos tik tada, jei priešas įsibraus į namus, kurio sienos yra apribotos NATO sutarties 5-uoju straipsniu. Rusai tą supranta ir tuo naudojasi. Ukrainiečiams mūšio lauke teks kovoti vieniems. Kiekvienas šiame pasaulyje atsako tik pats už save.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 23 15:16
Kvailiuk negi manai,kad po visko kas vyksta rytu Ukrainoje rusu tautybes pabegeliai kada nors gales grizti...:}}}Grizti kur i griuvėsius po kuriuos siauties
"koloradai"..:}}}vienas is variantu...:}}Ar i griuvėsius kuriuos kontroliuoja Kijevas?Bet kokiu atveju rusu kilmes "kolonistu"sumazes,kitas klausimas kiek...Antruoju atveju Kijevo kontrole...palaipsniui "kolonistu"vieta užims etniniai ukrainiečiai,kuriems ir namai greičiau bus atstatomi ir ziurima i juos kitaip....{bus pasinaudota Kosovo pavyzdžiu }Pirmu atveju"koloradu"kontrole patys rusai grizt jokio noro nerodys...Nes niekos i Rusijos organizuot "skyle"grizt nenori ir is jos toliau bega...Šiaures Osetijos atvejis,kad gyventoju pastoviai mazeja...O prie gyventoju per rinkimus jau skaitomi Rusijos kariniai daliniai...Bet kokiu atveju"rusu"pasaulis traukiasi...nes nuo ju galutinai baigia nusigrezt visas civilizuotas pasaulis..O ateityje ju laukia visiska izoliacija...tik visa laime,kad Lietuva siuo atveju jau liks kitoje spygliuotos vielos pusėje...

VVER, 2014 08 23 14:35
"Deja, rusai problemą išsprendė lengvai ir nesunkiai. Jie priėmė sprendimą ukrainiečių "suškes" apšaudyti iš Rusijos Federacijos teritorijos. Neseniai ukrainiečiai per vieną dieną neteko dviejų "suškių", kai žemės-oras tipo raketos buvo paleistos iš Rusijos Federacijos teritorijos. Galima teigti, kad ukrainiečiai dabar jau neturi pranašumo ore, nes Rusijos Federacijos teritorijoje dislokuoti rusų priešlėktuvinės gynybos daliniai "dengia" visą Rytų Ukrainos oro erdvę. Rusai priešlėktuvinei gynybai skirtais ginklais aprūpina ir separatistus. Krenta žemyn ir "suškės", ir "migai", ir sraigtasparniai."

Įdomiausia, kad nė šuo nesulojo.
Štai NATO reiškia "susirūpinimą prastėjančia situacija, ir ragina abi puses imtis derybų". Nors krisk iš juoko.

Reideris, 2014 08 23 14:23
Netgi "Boingai"krenta...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 23 14:20
Ir kuo baigesi serbams tas ju "mokėjimas"...Hagos tribunolu .....

Vytenis to VVER, 2014 08 23 14:12
"Ar nesakei, kad koloradkės negalės turėti tankų, nes juos visus tuoj sunaikins Ukrainos aviacija? :))"
----------
Deja, rusai problemą išsprendė lengvai ir nesunkiai. Jie priėmė sprendimą ukrainiečių "suškes" apšaudyti iš Rusijos Federacijos teritorijos. Neseniai ukrainiečiai per vieną dieną neteko dviejų "suškių", kai žemės-oras tipo raketos buvo paleistos iš Rusijos Federacijos teritorijos. Galima teigti, kad ukrainiečiai dabar jau neturi pranašumo ore, nes Rusijos Federacijos teritorijoje dislokuoti rusų priešlėktuvinės gynybos daliniai "dengia" visą Rytų Ukrainos oro erdvę. Rusai priešlėktuvinei gynybai skirtais ginklais aprūpina ir separatistus. Krenta žemyn ir "suškės", ir "migai", ir sraigtasparniai.

VVER, 2014 08 23 12:16
Pasirodo, koloradkės mokosi iš serbų, pritaikiusių "konvencinės armijos, nepaisant priešo aviacijos" taktiką :)))

VVER, 2014 08 23 12:14
Kitomis naujienomis, rusų samdiniai, reportažas iš fronto:
https://www.youtube.com/watch?v=uTFCtHaTZi4

Beje, norėčiau paklausti komentatoriaus, slapyvardžiu "vytenis".
Ar nesakei, kad koloradkės negalės turėti tankų, nes juos visus tuoj sunaikins Ukrainos aviacija? :))

VVER to Reideris, 2014 08 23 10:37
O iš tavęs pasaulis nesijuokia? :))
Tuo labiau, kad čia- vienintelė priežastis, dėl ko ir triedi:

"Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 06 23:38
O kam ta Lughanska uziminet,lai badu dvesia...:}}
Reik manyt po visko Ukrainoje rusu tautines mažuma nuo buvusiu 17,3proc.nukris iki 10proc.o gal ir dar maziau....
Kiek Azerbaidžanas vargo su 5 kolona,o cia per metus problema bus isspresta...:}}}"rusu pasaulis"traukiasi...:}}"


Vaje, atrodo tavo hitlerjugenduko svajonėms nebus lemta išsipildyti :))))))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 22 23:53
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.ATSIMENATE KAIP PRASIDEJO PIRMAS PASAULINIS
BUVO KAS NUSAUTAS?

DABAR JAV REIKIA IVESTI KARIUOMENE I PABALTIJI
KAS NUSAUTAS?
AR NEMANOTE KAD TAI TAS PATS SCENARIJUS

IR KUO BAIGSIS DERYBOS MINSKE TARP KIEVO IR DONECKO EILINIU PIRSTELEJIMU
NES 24 RUGPIUCIO BAIGESI UKRAINAI TERMINAS KADA TURI UZBAIGTI ISVALYTI DONECKA IR LUGANSKA TOKS JAV NURODYMAS

KAM TADA TAS MINSKO CIRKAS

Reideris to V.Morozas, 2014 08 22 22:20
Tai gerai,kad žinote,kad Ukraina randasi Europoje...Taciau is kur kiles naujasis Rusijos Hitleris Putinas argi ne is Europos?..

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 22 22:18
Tiketi kuom nors ar netikėti tamsteles reikalas...Tik"Lifenews"yra tas kanalas is kurio propagandos neviena karta juokiasi visas pasaulis...
Uz sio kanalo "informacija" daug rimčiau atrodo net"yuotubes"šedevrai...:}}}}
Del vargu rusu teritorijos bombardavimo tai jau seniai laikas buvo tai padaryt,nes is rusu teritorijos pastoviai yra apšaudoma Ukrainos teritorija..Kitas klausimas ar tai padare ukrainiečiai...Rodos daug panašiau i žinoma Suomijos atveji 1940m....Laikas eina
o TSRS tesinio dabartines Rusijos taktika nesikeičia...

VVER, 2014 08 22 21:35
Tikrai, lifenews- ne reideriuko skoniui, gi netrimituoja apie stulbinančias ir aukų beveik nekainuojančias ukrainos pergales, pavyzdžiui, lugansko apsuptį, pro kurią niekas tikrai nepajėgtų prasmukti :)))
http://lifenews.ru/news/138829


Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 22 20:18
"Life news"...:}}Gerai,kad ukrai dar atomines nesusprogdino...:}}

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 22 17:15
VIDMANTAS TO VVER
1.KITA NAUJIENA UKRAINA RANDASI EUROPOJE,O NE LOTINU AMERIKOJE

2.KIEVAS PIRSTELEJO 1000 KARTU,DONECKAS 80

3.MINSKE BUS SKAICIUOJAMA KAS KIEK KARTU PIRSTELEJO
1000-80=920

3.IR DAR NAUJIENA MUTANTAI UKRAINIECIAI ORGANIZAVO RAUDONA KANVOJU GUMANITARINES PAGALBOS,ALTERNATYVA RUSIJOS BALTAM KANVOJUI
IR PIRMAS SKUBA I DONECKA
KLAUSIMAS DLIA OSOBO TUPYX

KURIS KANVOJUS GUMANITARINIS PIRMAS BUS DONECKE
RAUDONAS UKRAINOS
AR BALTAS RUSIJOS ISSIUSTAS VOS NE PRIES MENESI


IR MUTANTAI UKRAINIECIAI NESUPRANTA,KAD ZUDO SAVO TAUTA,SAVO MOTINAS IR TEVUS,SAVO ATEITI VAIKUS

JAV VISKA SUGRIAUS IR PABEGS PALIKS UKRAINOS GRIUVESIUS RUSIJAI
JIE ZINO RUSIJOS SIELA KAD SIE VISADA PRIIMS UKRAINIECIUS KAIP PARASYTA BIBLIJOJE APIE SUKLIDUSI BROLI

IR RUSIJAI REIKES ATSTATINETI LUGANSKUS,DONECKUS,GRAZIAUSIUS UKRAINOS MIESTUS PO TU CERNOBYLIO MUTANTU

TOKS YRA JAV PLANAS KUO DAUGIAU NUOSTOLIU PADARYTI UKRAINAI,KAD RUSIJA NUSTOTU DARYTI REFORMAS RUSIJOJE IR SAVO ARMIJOJE,O VISUS PINIGUS PERMESTU ATSTATYTI UKRAINOS GRIUVESIUS

PABUSKYTE
JAV PER 100 METU SUNAIKINO BALTA RASE NUO 30% IKI 15% TAI YRA 50% TOJAU JUMS VISIEMS ISLAMAS SPARDYS UZPAKALI

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 22 17:13
VIDMANTAS TO VVER
1.KITA NAUJIENA UKRAINA RANDASI EUROPOJE,O NE LOTINU AMERIKOJE

2.KIEVAS PIRSTELEJO 1000 KARTU,DONECKAS 80

3.MINSKE BUS SKAICIUOJAMA KAS KIEK KARTU PIRSTELEJO
1000-80=920

3.IR DAR NAUJIENA MUTANTAI UKRAINIECIAI ORGANIZAVO RAUDONA KANVOJU GUMANITARINES PAGALBOS,ALTERNATYVA RUSIJOS BALTAM KANVOJUI
IR PIRMAS SKUBA I DONECKA
KLAUSIMAS DLIA OSOBO TUPYX

KURIS KANVOJUS GUMANITARINIS PIRMAS BUS DONECKE
RAUDONAS UKRAINOS
AR BALTAS RUSIJOS ISSIUSTAS VOS NE PRIES MENESI


IR MUTANTAI UKRAINIECIAI NESUPRANTA,KAD ZUDO SAVO TAUTA,SAVO MOTINAS IR TEVUS,SAVO ATEITI VAIKUS

JAV VISKA SUGRIAUS IR PABEGS PALIKS UKRAINOS GRIUVESIUS RUSIJAI
JIE ZINO RUSIJOS SIELA KAD SIE VISADA PRIIMS UKRAINIECIUS KAIP PARASYTA BIBLIJOJE APIE SUKLIDUSI BROLI

IR RUSIJAI REIKES ATSTATINETI LUGANSKUS,DONECKUS,GRAZIAUSIUS UKRAINOS MIESTUS PO TU CERNOBYLIO MUTANTU

TOKS YRA JAV PLANAS KUO DAUGIAU NUOSTOLIU PADARYTI UKRAINAI,KAD RUSIJA NUSTOTU DARYTI REFORMAS RUSIJOJE IR SAVO ARMIJOJE,O VISUS PINIGUS PERMESTU ATSTATYTI UKRAINOS GRIUVESIUS

PABUSKYTE
JAV PER 100 METU SUNAIKINO BALTA RASE NUO 30% IKI 15% TAI YRA 50% TOJAU JUMS VISIEMS ISLAMAS SPARDYS UZPAKALI

VVER, 2014 08 22 12:07
Kitomis naujieomis, iš ukrainos į rusijos teritorija paleista artileriją, pažeistas dujotiekis:
http://lifenews.ru/news/138806

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 21 23:44
VIDMANTAS TO VYTENIS,VVER IR REIDERIS

1.AU PABUSKYUTE IS ZOMBIU BUSENOS
TEMA
V. Putino žygis į Lotynų Ameriką ir naujas BRIKS
veidas

BRIKS NESVARBU KIEK KARTU PIRSTELEJO KIEVAS AR DONECKAS IR UKRAINA RANDASI NE LOTINIU AMERIKOJE JUSU INTELEGENTU ZINIAI


Vytenis, 2014 08 21 22:18
Labiausiai man patinka NATO vadovybės pateikta invazijos termino interpretacija. Jei rusai vienu metu savo dešimtis tūkstančių karių permestų į Ukrainą, tai būtų "invazija". Bet jei rusai tas pačias karines pajėgas į Ukrainą permestų mažomis grupelėmis ir paslapčia, tai tebūtų "įsibrovimas". Juokingiau nebūna. Juk rusai veikdami pagal "įsibrovimo" schemą Donbase gali sutelkti tokias karines pajėgas, kurios pereitų į galingą kontrpuolimą. Negi amerikiečiai neprisimena savo patrties karo Korėjoje metu? Juk amerikiečiai buvo užėmę beveik visą Šiaurės Korėją, o paskui iš Kinijos įsiveržė kinų "savanoriai" ir fronto linija cunamio bangos greičiu ėmė judėti į pietus. Ir ką po velniais reiškia europiečių reakcija į Kijevo prašymą suteikti karinę pagalbą? Ukrainiečiai teprašė ginklų. Bet Suomijos ir Vokietijos politikai iškart pareiškė, kad karinės pagalbos nesuteiks. Paliko ukrainiečius vienui vienus. Gavosi panašiai kaip G&G sindikato dainoj: "Bet atėjus bėdai pamatai šaltus jų veidus".

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 21 19:11
Kitomis naujienomis:vien nuo "ligu" Pskove atostogų metu mire 14 desantininku...Kazin kas ten siaučia...ebolo ar maliarija...:}}}}}}}}}

VVER, 2014 08 21 17:38
Tai čia gal strategija, ne taktika? :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 21 16:59
Rusu taktika..:}}O varge....Visa ju taktika uzsaldyt konflikta ir sukurt vakumo būsena regione...:}}Tik,kad visiškai nesigauna....

VVER, 2014 08 21 16:43
Oi, reideri reideri :)))
Žinai, tavo prognozės būtų kur kas tikslesnės, jei apie karo taktiką labiau domėtumeis iš dedikuotų šaltinių, o ne lenta.ru komentarų :)))))

Vis dėlto, jei apsigalvotum, pateiksiu tau vieno mūšio aprašymo, labai panašaus į potencialią rusų taktiką ukrainoje:
http://www.rhodesia.nl/cuito.htm

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 21 16:05
Baigiasi pinigai Vovai,naftos kaina per 2savaites smuko daugiau nei 15JAV USD...Tad i mėsmale metami tie kurie kainuoja mažiausiai...:}}}}}}}}Daug įdomesnis yra kitas faktas,kad tarp sukilėliu mazeja Ukrainos piliečiu..:}}Jau dabar uzsienciu "opolcensu" gretose yra daugiau nei 60proc.
Is esmes be Rusijos kariniu daliniu isikisimo sis cirkas yra pasmerktas....Patys juokingiausi pranesimai eina is" DLR spaudos tarnybos"Jie teigia kad atkovojo Ililovaisko miesta,taciau kam ji atkovot,juk dar vakar teigta kad Ilovaiska pilnai kontroliuoja DLR...:}}

VVER, 2014 08 21 15:18
Įdomu :))

Kijevo pajėgos užgrobė du Rusijos šarvuočius

Ukrainos kariuomenė ketvirtadienį paskelbė, kad šalies rytuose į jos pajėgų rankas pateko du Rusijos šarvuočiai su dokumentais, kurie rodo, kad tos mašinos priklauso elitiniam oro desanto daliniui.

„Ukrainos kariai netoli Luhansko užgrobė dvi desanto kovos mašinas (BMD), priklausančias Pskovo oro desantininkų divizijai“, – sakė Nacionalinio saugumo ir gynybos tarybos atstovas Andrijus Lysenka ir pridūrė, kad tų šarvuočių įgulų nariai pabėgo.

Pasak A.Lysenkos, vienoje mašinoje buvo rastas „pilnas dokumentų komplektas – nuo vairuotojo teisių iki karinės dokumentacijos.“

„Įgula ir mašina priskirti prie Pskovo oro desantininkų divizijos 1-osios parašiutininkų kuopos 74268-ojo dalinio. Tarp daiktų rasta būrio vado gvardijos leitenanto Popovo asmeninė planšetė“, – pridūrė atstovas.

http://www.delfi.lt/news/daily/world/samdomas-rusu-kovotojas-tamsi-istorija-su-tuo-donecko-oro-uostu.d?id=65616636#ixzz3B1ohdJDm


Pala, gi aš galvojau, kad vova nesiunčia reguliarios armijos, kaip čia yra, reideri? :)))))

Reideris, 2014 08 21 13:46
Jie jau nebenori"novorusijos"geriau bloga valdžia Kijeve,nei gatvėmis ant tanku vazinejantys prorusiski banditai..Uždrausta rodyt Rusijos TV kanaluose...
https://www.yuotube.com/watch?v 6dmUvw6OCky

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 20 22:11
Kazin kiek Rusijai jau kainavo"novorusija"vis tik samdiniai nepigus malonumas...:}}}

VVER, 2014 08 20 19:31
Jaceniukas: karas rytuose iki šiol Ukrainai kainavo 8 milijardus dolerių.

VVER, 2014 08 20 19:24
Įdomus straipsnis.
Ukrainos generolas: šalyje kariauja dar viena pusė
http://www.delfi.lt/news/daily/world/ukrainos-generolas-salyje-kariauja-dar-viena-puse.d?id=65606662

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 20 07:54
VIDMANTAS TO VVER IR VYTENIS
1.AS JUMS RASIAU KAD PO ANTRO PASAULINIO KARO LIKO TRYS NUGALETOJAI TRYS KAVBOJAI UK,RUSIJA,JAV
KITOS VALSTYBES VISADA TURES ZEMESNI STATUSA NES JUOS PRALAIMETOJOS
NA KAS CIA NEAISKAUS

2.PO ANTRO PASAULINIO KARO JAV,RUSIJOS IR UK KAVBOJAI PASIDALINO NUKARIAUTAS VALSTYBES- ARKLIUS IR SUVARE I SAVO ITAKOS ZONAS - GARDUS
KAS CIA BROLIUKAI NEAISKU

3.KOL GERE RUSIJOS KAVBOJUS BORIA IR SOKO KALINKA
IS RUSIJOS ITAKOS ZONOS-GARDO BUVO PAVOGTI DAUGELIUS ARKLIU-SOCIALISTINES SALIS
KAS CIA BROLIUKAI NEAISKU

4.STALINAS RUZVELTAS CERCELIS SUTARE NEVOK,O USA KAVBOJUS SAVAVALISKAI UZSIDEJES SERIFO ZVAIGZDE PRADEJO VOGTI ARKLIUS PASIDARE ARKLIAVAGIU

5.UKRAINA YRA RUSIJOS ARKLIS IR MOLDOVA YRA RUSIJOS ARKLIS
LIETUVA,LATVIJA,ESTIJA TAIP PAT RUSIJOS ARKLIAI
VENGRIJA,GDR-SOCIALISTINE VOKIETIJA,CEKIJA,JUGOSLAVIJA TAIP PAT RUSIJOS ARKLIAI

AR NE PER DAUG SAVIVALIAUJA JAV KAVBOJUS?
JAV KAVBOJUI SUTRAMDYTI YRA DU VAISTAI
PIRMAS DUOTI I DANTYS APSIJUNGUS SU KINIJA+INDIJA

ANTRAS
RAKETOS KUBOJE PAVERSTI JAV GYVOS MESOS TAIKINIU,KAIP JAV DARO TAI IS PABALTIJO ESTIJOS,LATVIJOS,LIETUVOS,KAS SEKMINGAI PADARYTA STOVI JAU RAKETOS KUBOJE 99 MYLIOS NUO JAV IR LAUKIA SKAMBUCIO

6 IR NIEKAS TOS JAV KARIUOMENES NEBIJO,NES JI STOVI ANT BANROTO SLENKSCIO,ZLUGS TAPETU DOLERIU VEIDRODZIU KARALYSTE,NUSITEMS SU SAVIMI JAV VIS KARIUOMENE

7.JAV KARISKIAI TURI MASTUTI BLAIVIAI BUS 5 PASAULINES EKONOMINES ZONOS KURIAS SAUGOS SAVOS KARIUOMENES IR NEI VIENA EKONOMINE ZONA NETOLERUOS JAV KARINIU BAZIU KURIU YRA VIRS 1000
UZSIENYJE

VIETOJE TO,KAD JAV GENEROLAI UZINTU SVARBIAS KEDES JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENEJE IR RUOSTU JTO PLANUS PAGAL FORMULE 30+10+30

JIE VIS DAR PADEDA VOGTI RUSIJOS ARKLIUS IS RUSIJOS ITAKOS ZONOS
JAV NESILAIKO ZODZIO,KODEL RUSIJA TURI LAIKYTIS ZODZIO
VYTENIS IR VVER SAKO KAD SEKANTIS ZINGSNIS BUS MOLDOVA IR T.T
SEKANTIS ZINGSNIS BUS OSTANOVKA V STATAX IR JAV ARKLIU DALYBOS NES RUSIJAI KANTRYBE TRUKO IR
PADARYS SAVO KAIP PADARE PER ANTRA PASAULINI
TIK BUS VIENAS SKIRTUMAS
PO ANTRO PASAULINIO KARO JAV KALTINO VOKIETIJA
DABAR PER NIURBERG-2 VISAS PASAULIS KALTINS JAV

O JUS KAIP IKLIMPOTE I UKRAINOS PASEKMES TAIP IR RASOTE KAS KIEK KARTU PIRSTELEJO DONECKAS AR KIEVAS

JUS NET ESMES NESUPRANTATE KAD UKRAINIECIU MUTANTU DEKA JIE NAIKINA SAVO UKRAINOS TAUTA,O PLACIAU PROVOSLAVU TIKEJIMA KURIS DAROSI RIMTAS KONKURENTAS KATALIKYBEI

O RYT DONECKAS PIRSTELS 1000 KARTU,O KIEVAS 1001 KARTA IR 26 RUGPIUCIO MINSKE SKAICIUOS TOS PIRSTELEJIMUS

JAV TURI PASISTATYTI STALINO NUOTRAUKA IR MELSTIS JAM KAIP DIEVUI,DEL TO KAD SIS ZUKOVUI NELEIDO PADARYTI OSTANOVKU V STATAX

Reideris to Vytenis, 2014 08 19 21:57
Vis tik Libija ne Ukraina...Tad Jusu piešiamas scenarijus pasikartoti vargiai gali...Pergales Lughansko ir Donecko paėmimas tikrai nereiks...Taciau yra psichologinis aspektas...Kaip Jums atrodo,kodėl rusai VV2 metu taip gyne Staliningrada,juk tuo metu strategines reikšmes praktiškai jis jau nebeturėjo...Dėl rusu tautines mažumos Jus klystate...
Jie jau pasimoke geriau "fašistai banderininkai" :}Kijeve,nei miesto gatvėmis tankais vazinejantis banditai,kurie nebaudžiami plėšikauja ir savivaliauja..{aisku visada išliks penkta kolona,bet vis tik tai ne 7,6milijono}ir nacgvardija,kariuomene ir saugumas gana lengvai visa tai turėtu malsint..
Dėl rinkimu,tai po dabartiniu Rusijos vojazu rytu Ukrainoje rinkimu laimėtojai kaip ir aiskus...:}}}
Ukrainos nac.gvardija ir kariuomene laisvai yra pajegi garantuot kad nauju"psiaudo respublikų"neatsirastu...
Dėl ukrainiečiu tanku Maskvoje perlenkėte...:}}}Praktiškai pergalei garantuot užtektu visiškai išvyt "koloradus"is rytu Ukrainos,perimt siu teritorijų kontrole ir pilna sienos kontrole....Krymo
susigrazint per artimiausius 10metu gali ir nepavykt...
O toliau viskas savo laiku visu pirma Ukraina su vakaru pagalba turi sustiprint savo kariuomene ir tapt placdarmu stabdančiu tolimesnius Rusijos "derzavinius"planus...Is esmes JAVir vakarai is Ukrainos ruošiasi padaryt,tai ko nepavyko is Gruzijos...Gruzija savo laiku Kaukaze galėjo tapt antru Izraeliu...:}}
Svarbiausia,kad atsirastu pavyzdys,kad Rusijai nebeuztenka sukelt ir uzsaldyt konflikto,kad sustabdyt
ES ir NATO plėtros...Rusija pilnai suvokia,kad Ukraina yra tik pradzia,eile Moldovai ir Padniestrei ne uzkalnu...Pradžia jau padaryta..Moldova oficialiai pareikalavo išvest"Rusijos taikdarius"is Padniestres...




Vytenis Reideriui, 2014 08 19 21:24
Aš puikiai prisimenu, kas darėsi Libijoje, kai buvo paskelbta, kad pulkininkas mirė. Keletą dienų Libijoje buvo entuziastingai švenčiama pergalė. Bet kas Libijoje darosi dabar? Vyriausybė silpna, ji nekontroliuoja visos Libijos teritorijos, kovoja su įvairiomis sukarintomis grupuotėmis. Dabar pabandykime teoriniame lygmenyje pasvarstyti, kas bus, kai ukrainiečių karinės pajėgos užims Luhanską, Donecką ir tokiu būdu sunaikins Luhansko ir Donecko Liaudies Respublikas. Žinoma, ukrainiečiai švęs keletą dienų. Bet ar Luhansko ir Donecko kriimas reikš Rusijos pralaimėjimą? Vargu. Kremlius ir toliau išlaikys Krymą, rusų tautinė mažuma, t.y. apie 7,6 mln. Ukrainos gyventojų, niekur nedings, Kremlius ją galės išnaudoti įvairioms provokacijoms. Kas gali garantuoti, kad tarkim po šešių mėnesių nebus dirbtinai suformuota tarkim Slovjansko Liaudies Respublika? Ateityje Ukrainoje vyks parlamento, prezidento rinkimai ir rusai vėl galės kišti savo kandidatus. Rusijai pralaimėjimas Donbase nebus skaudus, nes mūšiai vyko ne Rusijos Federacijos teritorijoje, prarastą sunkiąją ginkluotę pakeis nauja, modernesnė, o ir žuvusiųjų separatistų karių skaičius bus mizeriškas vertinant Rusijos masteliais (be to, į mūšį rusai metė tik profesionalius karius, "kontraktininkus, apie šauktinių žūtis nekalbama). Ukrainiečiai apie pergalę galėtų kalbėti tik tada, jei jų tankai riedėtų Maskvos gatvėmis. Jų pergalė Luhanske ir Donecke reikštų tik rusų užsuktos karuselės pristabdymą, bet ne sustabdymą.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 19:03
Ilgai tai kiek ?Iki rudens galo?:}}"koloradams"ir šeimininkams svarbu teritorijų kontrole,kurie jie praranda
....

VVER, 2014 08 19 18:43
Ir ką aš rašiau apie slovianską?
Kiek atsimenu, teigiau, kad koloradkių taktika- kuo ilgiau užlaikyti priešininką partizaniniu karu. Ar to dabar ir nematom? :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 17:26
Megsti "googla"pasiieškok ka rasinejai pries"Ukrainos armijai užimant Slovianska....:}}}Nori tu ar nenori viskas eina link pabaigos,kitaip Rusija nekurtu"paskutinio placdarmo"i kuri Donecko pramoninis regionas ir Lughanskas nepatenka...:}}

VVER, 2014 08 19 17:07
"Kaip tamstai atrodo
kiek laiko turėtu išsilaikyt Luhganskas,jei musiai jau vyksta jo centre"

Pala, kur aš tai jau girdėjau? :))))))


Myliu google paiešką :DDDD


"Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 07 19 11:23
Kitomis naujienomis"amžinai pralaiminti "Ukrainos armija
kontroliuoja jau daugiau nei puse Lughansko,musiai vyksta miesto centre,teroristai masiškai bega...Sekantis Doneckas,toliau Krymas.."


Palauk, dar kokius penkiolika kartų pakariaus centre, va TADA jau tikrai užims :)))))


Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 17:05
Algai tai gal gauna ir is Kremliaus,tik skirtingai nei sauktiniu Rusijos kariu motinu komitetas ju neieško ir Vovackai akiu nedrasko,kaip vyko Cecenijos karo atveju...
Jei Rusija masiškai prades plaukti cinkai,tai karas ilgai neuzsites...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 17:02
Ir kaip tai padeda bendram fone?Jei daryt"nesąmones"..."opolcensams "dar pavyksta,tai kontroliuot teritorijas niekaip...Kaip tamstai atrodo
kiek laiko turėtu išsilaikyt Luhganskas,jei musiai jau vyksta jo centre...Miestuose dar "kolaradukai"turi šiokiu tokiu galimybių,prisidengt taikiais gyventojais,gi atviram laukia be tiesioginio Rusijos isikisimo is ju liks tik bendras broliškas kapas...

VVER, 2014 08 19 16:59
Nu prajuokino :))))
https://www.youtube.com/watch?v=a6MZLOEj70I

VVER, 2014 08 19 16:59
O koks skirtumas, juk ir tie, ir tie algą iš kremliaus gauna :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 16:57
O buve desantininkai,dabar tape samdiniais vairuoti ju negali?....:}}}}}}}

VVER, 2014 08 19 16:48
Aha, o vairuoja juos tikriausiai "VDV sandėliuose užkonservuoti desantininkai" :))))

Stebėtina šiaip, gi vos prieš kelis mėnesius tokie kaip tamsta visam etery šaukė apie separatistų (GRU instruktorių) naudojamus ak-100 automatus, o kas dabar??

"Nu, tikėkimės, kad rusai daugiau kariuomenės nebesiųs, kad ukraina galėtų iki žiemos laimėti".

Kai tuo tarpu per sieną siunčiami tankai, šarvuočiai, artilerijos haubicos, beje, net nebe vienetais, o divizionais :))
https://www.youtube.com/watch?v=qPlew6Ee118&feature=player_detailpage#t=66


Gal čia 25 kadras pradėjo veikti? :DDD

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 16:03
Gal but is Rusijos VDV sandėliu kur iki šiol buvo už konservuoti....:}}}}}Sito niekam nereikalingo s buvo prigaminta pakankamai dar TSRS laikais...Ta pati"derzava"ir toliau daro,niekam nereikalingus "SU30K"kuriu atsisakė Indija ruošiamasi paleist i dalis...:}}Kokia nauda Rusijai is to sunku paaiškint...
Tas pats ir su Sirijai skirtais "Migais"rūdija aerodromu pasalyje,pinigai išmesti i bala...:}}

VVER, 2014 08 19 15:47
Sakai, nėra desantininkų?
O tai iš kur tos BMDkės pas separatistus? :)))

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 15:36
Aisku kišasi,tik be Pskovo desantininku tiesioginio išlaipinimo operacijos,Tamanes ir Kantemirovo tanku divizijų kolonu isiverzimo šlovingoji"Dombaso"armija
stipriai gauna kailin...O "novorusijos"kariai taip masiskai puola dezertyruoti,jei dar teisingiau pereina i Ukrainos puse,kad Rusijos marionete A.Zacharcenka uz si"didvyriška"veiksma net mirties bausmes taikyma ivede...:}}}}}

Reideris, 2014 08 19 15:30
Taigi cia del to,kad duomenys patikimi,separatistai,jau seniai laiko"Kijevo fašistu chunta"Kijevo katile...:}}}
Na o stai Rusijos televizijos praneša,kad tai ne Rusijai kenkia sankcijos ,o Lietuvai nes pas mus jau tokia krize,kaip gi mes dabar be ju rinkos išgyvensime,o mintis tik viena,gal greitai tos sankcijos baigsis...:}}}

VVER, 2014 08 19 14:24
"Palauk kaip cia taip gi gali? Gi pagal VVER patikimus utube duomenis Ukraina neteko per 10,000 kariu kaip gali Ukrain verztis i prieki as nesuprantu"

Vaje, galbūt todėl, kad ukrainos armija- 50 tūkstančių? :))))


VVER, 2014 08 19 14:22
Tai pala, o jie dabar tiesiogiai nesikiša su savo samdiniais, specnazu?????

To Reideris, 2014 08 19 14:03
Palauk kaip cia taip gi gali? Gi pagal VVER patikimus utube duomenis Ukraina neteko per 10,000 kariu kaip gali Ukrain verztis i prieki as nesuprantu

Reideris to Snypst, 2014 08 19 13:25
Na ruduo tai rugsėjis,spalis...:}}}Pasitaisysiu viskas baigta iki rudens galo..Aisku jei broliai pravoslavai is uz sienos nesugalvos isikist tiesiog-ei...:}}}}}}}}}}}

Šnypšt, 2014 08 19 12:03
Kad iki rudens dvi savaitės liko. Net jeigu Ukrainai pavyktu atsiimti miestų ir regionų kontrolę (kas būtų gana stipru per tas dvi savaites) nemanau, kad tuom viskas baigsis, tikėtinai kad bus pereinama į pogrindį ir toliau bandoma destabilizuoti Ukrainą.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 19 09:36
Kitomis naujienomis:musiai vyksta Lughansko centre...Amžinai pralaiminti Ukrainos kariuomene izenge i
Ilovaisko miesta...Vis dar manai,kad iki rudens viskas nebus baigta...?:}}}}}}}}}}}}

VVER, 2014 08 18 15:47
Ten pat, kur ir buvo??
Tai nori pasakyt, kad ukrainos armijos garnizonas krasny luc mieste buvo sunaikintas?

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 18 15:13
Tikriausiai ten pat kur ir buvo...O stai kur garsieji "novorusijos opolcensu katilai","kuriuose 1000 ukrainiečiu
kareiviu apsupti"?....:}}}Nors kitomis naujienomis galutinai apsupta Horlinovka...Jei tai ne Horlinovkos grupuotes "katilas" i kuri lentos .ru duomenimis pateko daugiau nei 3000opelcensu tai ka as zinau...:}}Aisku jus jau seniai rasote apie "Kijevo katila",kur apsupta simtai tukstanciu fašistu"

VVER, 2014 08 18 12:53
Ei, reideri, tai kaip ten tas donecko katilas, dar nepasidavė?

TasPats to Marozas, 2014 08 18 09:07
Jautiesi užkalbintas?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 18 07:22
VIDMANTAS TO REIDERIS IR TASPAT
1.UKRAINOS VIETNAME JUSU TAIP VADINAMA DEMOKRATIJA PALAIDOTA AMZIAMS

2.JEI DEMOKRATISKAI NEGALI PASKELBTI APKALTOS JANUKOVICIUI KAIP PAKSUI
IR SUKELIA PILIETINI KARA KADA ZMONES ISREISKIA KITA NUOMONE TAI JAU NEKVEPIA DEMOKRATIJA KADA JA BANDOMA PADARYTI SU BEISBOLO LAZDA,TAI DAUGIAU 1990 METAI REKETYRU ,, DEMOKRATIJA ,,

2.VISKAS UKRAINOS-VIETNAME KYLO KAD JANUKOVICIUS NEPASIRASE ASOCIJUOTOS SUTARTIES SU ES

JI PASIRASYTA TAI KODEL DAR GI ZUDOMI ZMONES
GRIAUNAMI GRAZIAUSAI MIESTAI

AR JU ATSTATYMUI NEREIKS LIESU KURIU NETURI UKRAINOS MUTANTAI

ATSKRIS MARSIECIAI PASTATYS UKRAINIECIAMS NAUJUS MIESTUS

DEMOKRATIJA JAV PALAIDOJO
SIRIJOJE,EGYPTE,LIBANE,IRAKE,IRANE IR T.T.
NEBERA DEMOKRATIJOS TAI TIK ZODZIAI

TasPats to Reideris, 2014 08 17 12:01
Net nesiginčiju, laiko tikrai reikia. Bet vadinti kai kuriuos rimtais politikais vis tik nedrįstu. Ypač kada tarp savęs nesugeba išsiaiškinti civilizuotais būdais, o riksmais, keiksnojimais ar vos ne muštynėmis tiesas įrodinėja. Toks mentalitetas valdžioje kenktų stabilumui, todėl tiek partijoms tiek žmonėms dar reiktų atsirinkti kokie asmenys juos reprezentuoja. Na, bet jeigu pasiseks, ir Ukraina nepaskęs rusų įtakoj, turės marias laiko susitvarkyti savo šalį visais aspektais. Na, o kitu atveju, gyvens kaip gyvenę...

TasPats to vytenis, 2014 08 17 09:27
Graži istorija, bet klysti dėl mano demokratojos kišimo. Man tas pats nors ir monarchija Rusijoje. Tik, mėgstu sarkazmą tuo klausimu. Ir ne todėl, kad eiliniui rusui jos nereikia, o todėl, kad kaip paaiškinamas tas demokratijos netikimas rusams. Galbūt ji jiems ir netinka. Bet tikrai ne dėl to, kad demokratija yra blogis ar ruso dvasia kitokia nei supuvusio vakariečio.
Juk rusas nuvažiavęs į Londoną ten gyvena ir iš proto nesikrauto, kad demokratija. O savo šalyje va neišeina :)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 17 07:06
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.PASKAITYKITE DISKUSIJOS TEMA


V. Putino žygis į Lotynų Ameriką ir naujas BRIKS veidas

O JUS PRADEDATE GRYBAUTI
LAIKAS ZINOTI GEOGRAFIJA,KAD UKRAINA NERA LOTINU AMERIKOJE

IR TIK KVAILAS RASO APIE PASEKMES
VISI NORMALUS ZMONES RASO APIE PRIEZASTI

PRIMINSIU KAD KIEKVIENA PROBLEMA TURI
PRIEZASTI
VEIKSMA
PASEKMES

TAI TARKIME KAIP PER FUTBOLO CEMPIONATA VYTENIS IKANDO TAS PATS

PRIEZASTYS BUTU-UZPYKO,KAD TAS NEDAVE LEDU
VEIKSMAS IKANDO
PASEKMES KAIP VISA LIETUVA GAILEJO VYTENIO DEL IKANDYMO

AR JAUCIATE TARP SIU VISU TRIJU SKIRTUMA
O PAGRINDINE PRIEZASTYS VYTENIO SKUPUMAS NEDAVE LEDU TAS PATS
TAI PAPRASTAS PAVYZDYS RODO
KAD JUS NUKLYDE I PASEKMES
KAS KIEK KARTU PIRSTELEJO KIEVAS AR DONECKAS?
O KAD JAV IS UKRAINOS DARO PASAULINI BRANDOLINIU ATLIEKU SAVARTYNA NEMATOTE

KARE TARP KIEVO IR DONECKO ZUS MAKSIMUM 10 OOO ZMONIU
NUO BRANDOLINIO PASAULINIO SAVARTYNO UKRAINOJE NELIKS UKRAINOS TAUTOS
LIKS JAU NE CERNOBILIO MUTANTAI,BETTRYS KART MUTANTAI




Vytenis to TasPats, 2014 08 17 01:03
"O demokratijoje ne kokios sąlygos oligarchams ir valdantiesiems krautis miliardus. Ir žurnalistai norėtų būti nepriklausomi... Tai kaip sykis ir visuomenė skaidriau nušviesta būtų apie valdančiųjų šmakles ir apskritai didesnį vaidmenį turėtų sprendžiant kas valdys šalį. Partijų skaičius taipogi išaugtų ir opozicija nebūtų dėl vaizdo. Taigi Rusijai nereikia demokratijos. Jai per daug sava yra korupcija ir visvien reikalingas Caras, kuris turi pasakyti kaip gyventi ir net ką valgyti. Todėl ir reikia visiem papadakoti pasaką kaip slavai yra kitokie žmonės, demokratija jiems netinka, nes matai vakarai, supuvę. O Rusija garbinga šalis. Kaip matau, rusiškų pasakų čia yra vienas kitas prisiskaitęs..."
----------
Kartą gyveno laukinių gentis. Laukiniai save vadino alerusais. Alerusai savo vadu pripažindavo tik tą, kuris buvo fiziškai stipriausias, kuris galėjo vadovaut karo žygiams prieš kaimynus. Alerusai savo vadą vadindavo "batka". Kartą iš dangaus su parašiutu nusileido TasPats, ginkluotas automatu. Alerusai bandė pulti įsibrovėlį, bet ietys ir primityvūs kardai nieko negalėjo padaryti automatui. TasPats nukovė penkis alerusus. Tarp žuvusiųjų buvo ir pats "batka". TasPats įsakė visiems alerusams susirinkti ir pasiklausyti jo kalbos. Kalba buvo lakoniška: "Blogai gyvenate, ponai laukiniai. Jums reikia demokratijos. Tegyvuoja demokratija!". TasPats įsakė alerusams iš savo gretų iškelti kandidatus, norinčius užimti prezidento ir parlamento narių postus. Savo kandidatūrą galėjo kelti bet kuris alerusas, nes, pasak TasPats, "nuo šiol visi alerusai buvo lygūs". TasPats galvojo, kad alerusams patiks demokratija ir jie gyvens ilgai ir laimingai. Bet TasPats žiauriai klydo. Dauguma alerusų galvojo maždaug taip: "Nu i nafig man ta demokratija! Man prie "batkos" buvo geriau!".

Išvada: tokiems kaip TasPats niekad nepavyks įkišti demokratijos, nes jie ją grūda per prievartą.

ReiderisTasPats, 2014 08 17 00:27
Tiesa sakant del Ukrainos partiju vis tik klysti...tokiu tempu galima teigt,kad bet kokios partijos yra blogos...
Visi blogi but negali...reikia tik dziaugtis,kad Ukrainoje nera partijos ala Volfovicius Zirinovskis...O daugiau viskam reikia laiko...

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 17 00:12
Keista po "Oranzines" revoliucijos i valdžia atėjo Juscenka sunku ji vagimi pavadint...:}}}Reiktu istorija išmanyt norint ja interpretuot...Siulyciau pasimokyt is Harry
Turtledove,gal labiau pasisektu....:}}}

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:53
Tiesą sakant, Ukrainos partijose nieko gero. Su tuo sutinku. Bet naujas prezidentas kol kas atrodo mąstanti asmenybė. Ir, bet kokiu atveju, kad ir kokia partija Ukrainoje ateitų į valdžią, jai reikėtų formuoti valstybę pagal ES norus ir konsultacijas. Nes, kad taptų svarbi partnerė, reikia daug metų, korupcijos mažinimo, infrastrujtūros gerinimo, socialinių sričių tobiulinimo. Tai reikalauja daug darbo, o žmonėms dar reiktų atsirinkti kurie politikai tam tinkamesni. Juk panašiai ir Lietuvoje anksčiau buvo.

VVER, 2014 08 16 18:44
Bet jei rimtai, vienas iš antro maidano kilimo veiksnių ir buvo nežabota korupcija. Beje, aš ir palaikiau maidaną iš pradžių, nes tikėjaus, kad tai bus paskata valdžiai imtis RIMTŲ reformų.
Bet kai į sceną atėjo nacionalistinės grupuotės, šaukiančios "slava ukraini" su į priekį išmesta ranka, tai ir supratau, kad su tokiais nieko nesigaus.
Vakarų politrukai, rėkiantys "SANKCIJOS", kai tik grandinėm apsikarstęs balaklavininkas ką nors nusibrozdindavo, irgi daug ką pasako apie šį reikalą.

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:44
Būtų. Kada šalis yra Rusjos įtakoje, vadovas visada yra pavaldus Rusijai. Dėl to gauna miliardines paramas, kad rinkinai eitų "gera" linkme ir ramiai šiltai sėdėtų. Jei tas vadovas ne valdžioje, rinkimus laimi kitas politikas, kuris būtinai turi būti pavaldus Rusijai. Tam daromas spaudimas, remiamos pro-rusiškos partijos ir pan. Taigi, oranžinė revoliucija šiam įvykiui turi mažai įtakos. O žmonės todėl ir nenorėjo laukti apkaltos, nes žinojo kuo viskas baigtųsi. Ogi kaip visada.

Juozas, 2014 08 16 18:37
VVER tavo video klipai tiek pat patikimi kaip ir UNIAN. Neuprantu tikslo remtis video intarpais arba nuotraukomis arba naujienomis kurios nera patvirtintos nepriklausomu reliatyviai objektyviu saltiniu.

Jeigu nesugebi informacijos patvirtinti isoriskai tai tavo nuorodu ir filmuku metymas yra nieko kito kaip tik propaganda.

VVER, 2014 08 16 18:36
O jei dar pirmiau, nebūtų oranžinės revoliucijos- nebūtų ir rusų statytinio, vogusio milijardus.

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:34
Visų pirma, nebūtų rusų statytinis vogęs miliardus kaip išprotėjęs kada tauta skursta, tada nebūtų maidano. O ir maidanas dar nereiškia, kad reikia vežti į šalį separatistus ir ginklus, nes jei jau taip kovoja Vova už rusakalbius, tai kam kelti įtampą ir vietoje to, kad išvengti konflikto, jį skatinti. Na tiesą sakant aš jau prieš tai išdėsčiau priežastis. Bet kad jau ieškai teisybės tai prašom.

VVER, 2014 08 16 18:30
Visų pirmiausia, nebūtų MAIDANO- nebūtų ir separatistų :)))

VVER, 2014 08 16 18:26
Tai esi visiškai tikras, kad CŽV tavęs dar nezombifikavo? :DDD

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:24
Tai gal rusai sumokėjo, kad apsižliumtų prieš kameras, ką tu žinai kaip ten yra. O gal ir p******* valdžioj, aš jų nepažįstu ir netgi neginu Ukrainos valdžios. Tiek, kad ir Rusijos šiuo klausimu nepalaikau. Nebūtų separatistų, nebūtų prieš ką kariaut, nebūtų ir p...

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:21
Man asmeniškai baltagalvis erelis neliepia nieko. O labiausiai man rūpi Lietuvos interesai ir gerovė. Taigi linkiu visiems būti lietuviais ir nepulti ieškoti teisybės kiekviename mūsų sąjungininkų, kaimynų ar net priešų žingsnyje, todėl, kad skirtingos pusės skirtingas tiesas trimituos. Taigi, tir kurie mus priima kaip lygiaverčius, tie ir yra mūsų draugai šiai dienai.

VVER, 2014 08 16 18:18
"Tai aišku, kad susiduria su sunkumais. Taigi karas, ne pietūs prie arbatos ir taip viskas aišku. Ar tu pirmą kartą sužinojai, kad kare žmonės miršta?"

Nu prajuokinai :)))))

Įdomu, kodėl tam vaizdo įraše kareivis keikia valdžią, vadina juos "p*********s", ką, gal nežino kad kare žmonės miršta? :DDDDDDDD


VVER, 2014 08 16 18:14
Teisingai, tikrai argumetų neturiu. Išskyrus vieną.
Lietuva yra didi valstybė, klestėjusi tuo metu, kai didžiausi Amerikos miestai buvo 10 kartu sustatytų vigvamų.
Tad ir siūlyčiau ta dvasia pirmiausia vadovautis savo strateginiais, ekonominiais interesais, o ne aklai klaustyti, ką baltagalvis erelis liepia daryti.

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:12
Tai aišku, kad susiduria su sunkumais. Taigi karas, ne pietūs prie arbatos ir taip viskas aišku. Ar tu pirmą kartą sužinojai, kad kare žmonės miršta?

TasPats to VVER, 2014 08 16 18:09
Paaugliai :) na, jeigu argumentų normalių neturi tik filmukus mėtai tai kas belieka, diskusijų dalyvių amžių spėlioti.
Kad pats neatsirenki apie ką diskutuoji. Iš pradžių nesupratai ką ten lietuviai daro, dabar kai jau supratai, neaišku dėl ko kariaujama. Ne ta tema diskutuoji, nebent straipsnio neskaitei.

VVER, 2014 08 16 18:03
Štai vienas komentatorius rašo, kad tie mano keliami vaizdo įrašai apie didžiulius sunkumus, su kuriais susiduria Ukrainos armija, vykdydama jai patikėtas operacijas, yra "šlamštas" :DDDD

Taigi be abejo šlamštas, juk visiškai px yra tokie nereikšmingi dalykai, kaip keturios sunaikintos armijos brigados, dešimtys tūkstančių žmonių, netekę savo artimųjų.

VVER, 2014 08 16 17:58
Aišku, aš puikiai suprantu, kad jūs esat tik neapsipunksnavę paaugliai, dar nesuprantantys, kad tos "nekaltos konfrontacijos" iš tiesų paveikia tūkstančius ar net milijonus gyvenimų, labai dažnai į blogąją pusę.

VVER, 2014 08 16 17:56
Kaip tai "vykdė užduotis"? :)))
Gi mes čia nesigilinam į operacijas, gilinamės į tai kokia apskritai to karo prasmė (beje, teisingas kariavimo tikslas yra labai svarbus faktorius armijos moralei palaikyti).

Gerai, štai ISAF apmokė ANA karius. Paskui tie kariai DEZERTYRAVO į talibano pusę, ir, naudodamiesi ISAF apmokymu, pradėjo kariauti prieš tuos pačius ISAF :)))

TasPats to VVER, 2014 08 16 17:32
Prie ko čia tos sąskaitos bankuose, ką tu čia pasakoji? Kariai vykdė užduotis, turėjo misiją prižiūrėti tam tikras teritorijas ir tai padarė. Giliniesi tu čia į sąskaitas :-D nelabai tu supranti matau tokių dalykų ir dar gi labai nepatenkintas neaišku ko.

Šnypšt, 2014 08 16 17:19
Lietuva priklauso NATO.
NATO vykdo karinę operaciją.
Lietuva siunčia savo karius į NATO operaciją.

Paprasta ir logiška grandine. Bet ne, reikia pradėti tauzėti apie bankų sąskaitas ir humanitarines pagalbas.

VVER, 2014 08 16 17:14
"Lietuva priklauso NATO organizacijai, todėl Lietuvos kariai Afganistane tarnavo ne todėl, kad dalyvavo kitų kare, o prisidėjo PADEDANT."

Pala, gal primink man, kam jie būtent padėjo?
Tas konfliktas trunka daugiau nei 10 metų, bet talibanas vistiek valdo didžiulius provincijų plotus, renka DUOKLĘ už krovinių vežimą ISAF kariams, afganų vadukai kraunasi pasakiškus pinigus į dubajaus bankų sąskaitas iš vakarų šalių tiekiamos humanitarinės pagalbos!!!

Tai pasakyk man, mielasis, ką Lietuvos kariai ten nuveikė, apart dėdės semo padų laižymo?

TasPats to VVER, 2014 08 16 16:57
Lietuva priklauso NATO organizacijai, todėl Lietuvos kariai Afganistane tarnavo ne todėl, kad dalyvavo kitų kare, o prisidėjo PADEDANT. Todėl NATO šalių kariai nesijaustų apgauti, padedant Lietuvai šios atžvilgiu vienokiame ar kitokiame konflikte. Nekalbu apie Rusiją.
Todėl verkti čia nėra ko. Tie kariai vienokia ar kitokia prasme tarnavo Lietuvai.

O apie tuos tavo video, galiu pasakyti, kad šlamštą žiūri. Tavo visas domėjimasis ir baigiasi tuo, kad tingi paskaityti, pasigilinti ir suvokti NATO šalių ir Rusijos ilgametės politikos Europoje ir už jos ribų strategijas.

Tavo žiniai geopolitiškai Lietuva yra sudėtingoje Europos vietoje, kuri reikalinga Rusijai kaip buferinė zona sauganti sausumos ruožą Europos lygumoje. Dėl tos pačios priežasties Ukrainoje vyksta konfliktai. Tik Ukraina yra dar ir turi energetinę svarbą, pro ją keliauja dujotekio tinklai ir žiūrint iš karinės perspektyvos, saugo Rusiją. Taip pat rytų Ukrainos siena su Rusija yra arti Kazachstano vakarinės sienos su Rusija, todėl tas ruožas tinkamai užblokuotas suteiktų bet kokiai šaliai, kuri konfliktuoja su Rusija sumažinti šios gynybos ir taip pat puolimo perspektyvas. Galima sakyti, Rusijos širdis ir visa industrinė zona būtų labai pažeidžiama. Todėl net nesant karinio konflikto, tokioje situacijoje, Rusijos kaip supervalstybės galia būtų minimali ir lengvai veikiama kitų jėgų, kaip pvz NATO. Va dėl ko, Ukrainoje konfliktai. Ne dėl rusakalbių ar nacionalistų, o dėl pačios paprasčiausios geografinės ir strateginės padėties. Iki šiol būdama Rusijos įtakoje Ukraina nekėlė jokių problemų, tačiau pasikeitus valdžiai ir nuvertus pro-rusiškų pažiūrų statytinį situacija kardinaliai pasikeitė.
O visokios tiesos, išvedžiojimai, konspiracinė medžiaga tiem kas tingi gilintis ir suvokti dėl kokių priežasčių vyksta tokie konfliktai. Taigi Lietuva sunerimusi, nes Rusijos pergalė Ukrainos konflikte padidintų šansus didesniems nesutarimams su Rusija. O pastaroji būtų suinteresuota Moldovos, Pietų Kaukazo regionu ir Baltijos valstybėmis.
Sėkmės tau ten plautis smegenis savo filmukais...

VVER, 2014 08 16 16:30
Kitomis naujienomis, visiems "demokratinės Kijevo valdžios" fanams rekomenduočiau pažiūrėti:
https://www.youtube.com/watch?v=o77lO7KmftI

VVER, 2014 08 16 16:24
Įsivaizduok, kad bosnijos serbų respublika nusprendžia atsiskirti ir prisijungti prie serbijos.
NATO nusprendžia padėti savo "sąjungininkei", ir rengia operaciją sunaikinti "iš serbijos atsiųstiems provokatoriams ir diversantams".

Taigi, Lietuva, būdama NATO narė, turi siųsti savo karius kautis ir mirti dėl reikalo, VISIŠKAI NELIEČIANČIO jokių Lietuvos asmeninių interesų.
Ir tokia sistema yra be jokių trūkumų, tavo nuomone? :)))

VVER, 2014 08 16 16:20
Kadangi Ukrainos reikalas yra jau persmelktas ideologijos ir klišių, tai pateiksiu kitą pavyzdį.

VVER, 2014 08 16 16:19
Tačiau tavo "paaiškinime" nėra nurodyta jokių objektyvių priežaščių, kodėl Lietuva APSKRITAI turėtų dalyvauti rytų-vakarų konfrontacijoje, o ne laikytis neutralumo :)))



Šnypšt, 2014 08 16 15:50
Ponui VVER su logikos sekimu sudėtinga. Pabandysiu paaiškint, gal suprasi.

Kalbama yra apie rytų ir vakarų konfrontacija. Tiems, kuriems vakarai labai nepatinka yra siūloma keliaut į motinėlę Rusiją vietoj to, kad sedėtų ir "kentėtų vakarų neteisybę" Lietuvoje.

Iš kitos pusės, jeigu mums Rusija nelabai patinka ir mes esame labiau prie vakarų nei prie rytų, kodėl turėtume važiuoti iš Lietuvos? Lietuva vis gi, nori kai kas to ar nenori, yra vakarų pasaulio dalis. Mūsų gyvenamoji vieta atitinka mūsų pozicijas.

VVER, 2014 08 16 14:11
Sekant tavo logiką:
"Ką jūs čia veikiat kai kurie toje Lietuvoje? Taigi "Ukraina Matuška" lengvai dalina pasus. Galit niaukt į pasakų šalį ir džiaugtis akinančiom ATO pergalėm. O mes čia vargsim Lietuvoje.."


Reideris to Tas Pats, 2014 08 16 13:24
Taigi jie ten gris po mirties...:}}
Kas i pragara,kas i roju,o rusai i atgal i Rusija...:}}O gyvent jie nori kaip žmones,supuvusiuose vakaruose gyvena...:}}

TasPats, 2014 08 16 12:43
Ką jūs čia veikiat kai kurie toje Lietuvoje? Taigi "Rasija Matuška" lengvai dalina pasus. Galit niaukt į pasakų šalį ir džiaugtis kilniaširdiškumu ir teisybe. O mes čia vargsim vakaruose..

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 16 07:32
1.DU IDIOTAI UKRAINIECIAI VIENAS RAUDONAS KITAS BALTAS SUKIRSINTI USA MUSASI PILIETINIAME KARE
IR VARDANT KO
OLIGARCHO KOLUMBOVSKIO
AR OLIGARCHO POROSENKOS

O USA JUOKIASI BUDET MENSE EDOKOV
BNUDET MNOGO KREDITOV
BUDET MNOGO RABOV

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 08 16 00:56
Kitomis naujienomis Donecke automatais ginkluoti"opolcensai"apiplėšė įmone fasuojančia siemkas....:}}}Pagrobta daugiau nei 1tona saulėgrąžų...rašo "Lenta.ru...Pagal poelgius matosi kas kariauja rytų Ukrainoje...:}}}}}}}}}}}}

VVER, 2014 08 15 22:25
"Afganistanas"

"За июль набрали в Одессе 114 (сто четырнадцать) добровольцев. Больше желающих нет воевать на Восточном фронте.
И да, кстати, гробы приходят и приходят. Причем, сколько замечаю - гробы идут в деревни.
Впрочем, те, кто отвоевался - тоже можно списывать. Один боец вернулся недавно и повесился дома. Зачем-то на яблоне.
Больше всего же, Юрий Пискун - главный по военкоматам - жалуется на отсутствие добровольцев-врачей:
«Нам остро нужны офицеры-медики с большим опытом работы. Например, из «Инто-саны» взяли только двух хирургов, остальные делают по две операции в неделю, а нам нужно по двадцать в день». Это ж какие у них потери?
Медсестер тоже крайне не хватает. Их призывать не могут, они только добровольно должны идти.
В общем, ничего у них нет.
А еще, чуть не забыл. Намедни видел у Южного рынка попрошайку на костылях и в камуфле. Пьяный в дым, просит помощи - мол, раненый на восточных фронтах.
Скоро таких сотни будут. И настоящих и косящих под настоящих."

VVER, 2014 08 15 22:24
Tai ką, manai ta filmuota medžiaga- klastotė?

TasPats, 2014 08 15 22:09
O kas tau sakė, kad jo nežiūrėjau?

VVER, 2014 08 15 11:41
Tai gal tu pirma jį pažiūrėk, ir paskui dėstyk nuomonę? :))
Ar tu čia kaip sovietų rašytojai apie solženytsiną: "neskaičiau, bet smerkiu" :))))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 15 11:26
VIDMANTAS TAS PATS
1.VISU PIRMA JUS TAMSTA NEZINOTE MONETOS DESNIO
PRIMINSIU JI DLIA OSOBO TUPYX
2.TAS PAT MONETOJE MATO HERBA
VVER MATO MONETOJE KAPEIKA=SKAICIU
SSMANN MATO MONETOS BRIAUNE UZRASUS
REIDERIUKAS MONETOJE MATO ZVAIGZDUTES
IR JIE VISI TEISUS NES MATO MONETA IS SKIRTINGU KAMPU OR PAGAL JUS JIE VISI 5 PALATOS BEPROCIAI

IR TIK ZMOGUS SUKURES MONETA ZINO
KODEL TOKS HERBAS
KODEL TOKS SKAICIUS
KODL TIEK ZVAIGZDUCIU BRIAUNOJE
KODEL TOKS UZRASAS BRIAUNOJE
IS KOKIO METALO MONETA
IR KOKIU SLUOKSNIU AUKSO SI MONETA PADENGTA
ZINO IR MONETOS ESME KAM JI SKIRTA

KAIP TARKYME DARBO DIDVIRIO ZVAIGZDE SSSR LAIKAIS
BUVO SKIRTA UZ GERA DARBA

O KITA DIDVIRIO ZVAIGZDE LABAI PANASIOS UZ DIDVIRISKUMA KARE

JUS SAVO NEISMANYMA NEPIRSKYTE KITIEMS TAI PIRMA

2.JUS TAIP IR NEPAAISKINATE KAS BUS SU UKRAINOS VIETNAMU
IR KODEL ESANT GYVAM TEISETAM UKRAINOS PREZIDENTUI JANUKOVICIUI ATSITRADO NETEISETAS PREZIDENTAS POROSENO
BE APKALTOS JANUKOVICIUI
IR SKIRKYTE TRYS DALIKUS
PRIEZASTI
VEIKSMA
PASEKMES
TIK IDIOTAI SNEKA APIE PASEKMES

NA TARKYME SPROGO KAUNO HIDROELEKTRENI IR UZLEJO VISA KAUNA ATSIRADO TUKSTANCIAI LAVONU

TAI JUS DABAR RASOTE APIE PASEKMES KAIP GRAZIAI PLAUKIOJA LAVONAI IR KIEK MIESLO ATSIRADO LAISVES ALEJOJE
AR NORS TAI SUVOKIATE NE 5 PALATOS INTELEGENTAI

TasPats to VVER, 2014 08 15 08:42
Filmą? Ir viskas kuo tu remiesi yra filmas? O šaltiniai ten nurodomi? Gali juos patikrinti? Filmas yra tam, kad sudominti, o ne, kad įrodyti. Juk ne mokslininkai su politikais, politologais ir apžvalgininkais tą filmą kūrė.
Yra kur kas rimtesnių šaltinių negu filmai. Pvz, KNYGOS, politologų apžvalgos, mokslininkų analizės. Tada ir diskusija kitokia būtų. O galbūt šiuo klausimu jų išvis nebūtų.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 14 23:34
"Protesto anatomija"...?:}}}Man labiau pati"Geda but rusu"...Ale kiekvienam savo....:}}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 14 23:31
....Nors is kitos puses gal ir gerai ta evrazija...O tai sunkiai įsivaizduoju brazila fašistu...:}}}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 14 23:28
Mat kaip,o tai as galvojau,kad tai Rusija remia teroristus Ukrainoje ir teroristini Asado rezima Sirijoje...:}}}
Ir kaip nekeista daugiau nei 100valstybiu JTO mano tai pat...Bet kas ta pasaulio nuomone it JTO organizacija...:}}Jei Rusija sako kad yra kitaip tai taip ir yra...:}}}}}}}}}O jei dar Vovacka kumšteliu i stala tai ir fašistu atsiranda net zydu...:}}}}}}}}}
Nepalaužiama vatinuku logika,kas prie derzava tas fašistas....:}}


VVER, 2014 08 14 22:18
Kokios dar konspiracijos, gal pažiūrėk filmą "protesto anatomija 2" ten viskas kaip ant delno pateikta :)))

TasPats, 2014 08 14 22:08
Na, kaip vakarai remia teroristus, o tie dangoraižius griauna yra konspiracinių dokumentinių filmų ir rašliavų "išvartyta" teorija. Kuri niekada nebus įrodyta dėl vieno dalyko. Nes reikalas neįrodyti ar ištirti, o sukompromituoti ir sudominti skaitytoją tiesa tai ar ne. O tiesa yra tokia, kad teroristai nėra kvaili balvonai su bombomis ir kališnikovo automatais, o gana intelektualios organizacijos. Kiekvienos teroristinės atakos tikslas yra įbauginti visuomenę, ar tai būtų Rusija ar JAV, ar Europa. O blogiausia, kad numatyti veiksmus teroristai gali į priekį ne vieną ir ne du. Taigi nesiplėsiu apie jų veiklą ir siekius. Bet kiekvienas teroristinis aktas atneša tiek žalos tiek baimės tos šalies gyventojams, kas yra labai nenaudinga jokiai šaliai. Todėl nebūkim naivuoliai ir nepradėkim konspiracinės medžiagos masėms sudominti laikyti kaip fakto ar sverto argumentui.

VVER, 2014 08 14 21:24
Taip, visiškai pritariu komentatoriui "taspats".

Kartais vaikas pats nesupranta, kas jam geriau, tai jį reikia priversti. Tas pats ir su ruskiais.
Kaip gi jie nesupranta, kad vakarų elito slapta pumpuojami milijardai dolerių neramumams ir teroristinėms veikoms kelti yra visai neskirti paversti rusiją antra libija, bet atnešti gėrį ir klestėjimą nesusiprantantiems, diktatoriškos propagandos apie brzezinskio knygą "didžioji šachmatų lenta" persmelktiems ivanams :)))

TasPats, 2014 08 14 20:54
O demokratijoje ne kokios sąlygos oligarchams ir valdantiesiems krautis miliardus. Ir žurnalistai norėtų būti nepriklausomi... Tai kaip sykis ir visuomenė skaidriau nušviesta būtų apie valdančiųjų šmakles ir apskritai didesnį vaidmenį turėtų sprendžiant kas valdys šalį. Partijų skaičius taipogi išaugtų ir opozicija nebūtų dėl vaizdo. Taigi Rusijai nereikia demokratijos. Jai per daug sava yra korupcija ir visvien reikalingas Caras, kuris turi pasakyti kaip gyventi ir net ką valgyti. Todėl ir reikia visiem papadakoti pasaką kaip slavai yra kitokie žmonės, demokratija jiems netinka, nes matai vakarai, supuvę. O Rusija garbinga šalis. Kaip matau, rusiškų pasakų čia yra vienas kitas prisiskaitęs..

VVER, 2014 08 14 20:30
Teisingai, Rusijoj šiuo metu yra rimtas "demokratijos" deficitas. Todėl vakarų elitas yra susirūpinęs kuo greičiau atnešti "demokratiją" į rusiją ir visas susijusias valstybes, kai tik bus visiškai užbaigtas ukrainos "demokratizavimo" procesas.

Reideris to VVERiukas DDD:, 2014 08 14 18:14
Tai pagaliau pripažinai,kad Rusijoje diktatūra,o ne per seniausiai bliaus teis,kad rinkimai Rusijoje nu visiškai teisėti,apie Krymo referenduma jau kalbėt nera ko...:}}}

VVER, 2014 08 14 17:23
"O Rusija kišasi į Ukrainos reikalus be visiškos aistros...:}}Šiaip tik norėdama "apgint tautiečius"...:))"

Ne tautiečius, o raudonąją aikštę nuo "kovos už demokratiją" :)))

TasPats, 2014 08 14 13:25
Svaigale tu svaigale, reiktų pasidomėti kaip po velniais vasaros 5 pacientams leidžia naudotis internetu...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 14 11:13
VIDMANTAS TO TAS PAT
1.TAU DAR REIKS SUVAGYTI DAUG KOSES IR TURETI TOKIU DRAUGU KAIP PAS MANE

2.PASKAITYK JAV NACIONALINIO SAUGUMO DEREKTYVA IS JAV KONGESO NR 20/1
GARVARDO PROEKTA
AR TAVE TEN NELEIDZIA

3.VIDMANTAS NIEKADA NEMELUOJA JIS TIK SAKO 1% TIESOS KURIA TAU REIKETU ZINOTI
STAI IR VISKAS

4.KALBA NEINA APIE JAV SUNAIKINIMA KALBA EINA APIE TAI KA JAV BLOGAI DARO

IS SVAJONU SALIES JAV PADARE ZOMBI DETROITA
TALENTINGAM ZMOGUI OBAMAI PINIGU MAISAI BLOKUOJA VISAS REFORMAS
JAV KARIUOMENE ANT BANKROTO BACKOS
TAI LABAI RIMTI DALIKAI,KURIE NEATSIRANDA PER VIENA DIENA

TasPats to Marozas, 2014 08 14 08:48
Didesnių nesąmonių ilgai nesu skaitęs. Tai čia viskas vyksta dėl šių priežasčių, kurias dabar vardinai? Ir čia realus politikos suvokimas? Tai mesk nuorodą, parodyk kur atskleista tokia info. Ar gal turi pažįstamų šnipų ir tau tik vienam viską pasakoja? Ar čia "zeitgeist" tipo laidų prisižiūri ir kaip faktu laikai?


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2014 08 14 08:13
VIDMANTAS TO VISIEMS
1.JAU RASIAU KAD BUS 5 PASAULINE EKONOMINES ZONOS
IR PAAISKINSIU BRIKS ESME SIAME PROCESE

2.PRADESIU NUO PRADZIU
JAV SUKURE AUKSINIO MILIARDO PROGRAMA
KURI TUREJO BUTI IVUKDYTA 2012 METAIS
JOS ESME PAPRASTA
PLANETOJE ZEMEJE MAZEJA ISKASENU IR NORMALIAI PLANETOJE ZEMEJE GALETU GYVENTI
1 MLRD ISRINKTUJU +1 MLRD JUOS APTARNAUJANCIU
ISRINKTIEJI TAI 350 GALINGIAUSIU PASAULIO BIZNIO SEIMU JIE PASIDALINA EKONOMIKA,VIENAS
NAFTOS BIZNI
KITAS SPORTO BIZNI
TRECIAS DARZOVIU BIZNI IR TT.
MILIARDAS APTARNAUJANCIU TAI KINAI,JAPONAI IR 15 MLN RUSU DIRBANCIU SIBIRE IR ISGAUNANCIU NAFTA
DABAR PASAULYJE 6 MLRD ZMONIU-2 MILIARDAI=-4 MILIARDAI
PER KARUS,EPIDEMIJAS,NARKOTIKAS,SNAPSA IR T.T TURI BUTI SUNAIKINTI
KAIP NENUZNYJE EDOKY

JEI SNEKETI UKISKAI TAI JAV ZAIDYMO TAISYKLES
IVESTI VISIEMS 1 MLRD CIPSUS
DIRBI GAUNI ALGA I CIPSA JEI STEIKOJI NEDIRBI CIPSAS ATJUNCIAMAS DVIESK BADU,NES NIEKO NENUSIPIRKSI PARDUOTUVEJE KASININKAS NEGALES NUSKANUOTI PINIGU NUO TAVO ATJUNGTO CIPO
VISKAS ATRODO PAPRASTA IR ELEMENTARU
LIETUVIU,ESTU,LATVIU IR KITU MAZUMU NERASTA

2.RUSIJA PRADEJO REGTI SAVO PROGRAMA KURI VADINASI EVRAZIJA SAKO ZEMEJE GALI GYVENTI DAUGIAU KAIP 10 MLRD ZMONIU IR PRADEJO KURTI SAVO EVRAZIJOS ZAIDYMO TAISYKLES
KO PASEKOJE ATSIRAS 5 PASAULINES EKONOMINES ZONOS
JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE
BRIKS PASAULINIS BANKAS
BRIKS TVF

JEIGU SNEKETI PAPRASTAI SUKURE EVRAZIJA POLITINIUS,EKONOMINIUS IR BAIGIAMI KURTI KARINIAI INSTRUMENTAI ALTERNATYVA JAV PROGRAMAI AUKSINIS MILIARDAS

3.PAGAL JAV AUSINIO MILIARDO PROGRAMA
2000 METAIS RUSIJA TUREJO TAPTI ZALIAVU KOLONIJA IR PADALINTA TARP 350 ITAKINGIUSIU PASAULIO SEIMU
DABAR 2014 14 METU VELUOJA JAV PROGRAMA NUO PLANO

PIRMI JAV PROGRAMOS PLANAI IVYKDYTI
PIRMAS PLANAS
SUNAIKINTI SOCIALISTINE SISTEMA-IVYKDYTAS
ANTRAS PLANAS
GORBACIOVO PERESTROIKA
RUSIJOS IMONIU PRICHVATIZACIJA-IVYKDYTI

TRECIAS ETAPAS
SUNAIKINTI RUSIJOS KARINE PRAMONE,SUNAIKINTI KARIUOMENE IR SEKMINGAI PADALINTI RUSIJA BUVO 80%
IVYKDYTAS
PIJOKO ELCINO LAIKAIS RUSIJOS KARINE PRAMONE GAMINO CIAINIKUS,RAKETOS BUVO PJAUSTAMOS I METALOLAUZA,KARISKIUS MASISKAI ATLEISDAVO

IR VISKAS BUTU SU RUSIJA PADARYTA,JEI NE KAVBOJUS PUTINAS KURIS SUSTABDE JAV PLANUS

ATSTATE RUSIJOS KARINE PRAMONE
PADARE MODERNIAUSIA RUSIJOS GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE
SUSTABDE PRICHVATIZACIJA PASODINO CHADARKOVSKI
KURIS UZ SIMBOLINI RUBLI PRICHVATIZAVO NAFTOS GAMYKLAS KURIUOS KAINAVO MILIARDUS ALIASKOS ANALOGAS IR 10 METU NEMOKEJO MOKESCIU
PUTINAS PASAKE JAM SUMOKEK SKIRTUMA TARP REALIOS GAMIKLOS KAINOS IR TOS KAINOS UZ KURIA PIRKAI,IR SUMOKEK MOKESCIUS KURIUOS NEMOKEJAI 10 METU
TAS ATSISAKE IR GAVO 7 METUS KALEIMO KURIOS IR ATSIDEJO

4.TAI DABAR DVI PROGRAMOS KONKURUOJA TARPUSAVYJE
EVRAJIA-RUSIJOS+KINIJOS+INDIJOS
IR AUSINIO MILIARDO-JAV
BRIKS TAI NAUJOS PASAULINES EVRAZIJOS ZAIDYMO TAISYKLES

NES EVRAZIJA PER ANTRA PLETYMOSI ETAPA TURES 60%
PASAULIO GYVENTOJU
SNEKANT UKISKAI KONTROLINI PASAULINES IMONES PAKETA
IR EVRAZIJOS SPRENDYMAI BUS PRIVALOMI JAV KO JI NENORI IR STENGESI SUKELTI KARA,KAD PRISTABDYTI SI PROCESA
MAN JAV PRIMENA KAVBOJU SU ARKLIU KURIS ISOKO
ANT BEGIU PRIES EVRAZIJOS BRONEPOEEZDA

BRIKS ETO BRONEPOEZD EVRAZYI

IR RUSAI DAINUOJA MY MIRNIJE LIUDY NO NAS BRONEPOEZD STOYT NA ZAPASNOM PUTY

Reideris, 2014 08 13 22:45
suklydau ne importuoja o eksportuoja i JAV 70proc.savo vynų...:}}

Reideris, 2014 08 13 22:44
BRIKS yra daugiau utopija nei realybė...Kiekviena šalis BRIKS turi savo interesu,kurie negali būti bendri visoms šalims...Tas pats minėtas Rusijos žurnalistas V.Solovjovas valstybinės radijo eteryje atvirai pareiškė,kad pasitikėti Brazilija,Argentina ar ta pačia Kinija konfrontacijoje su vakarais yra beprasmiška...Visos šitos šalys supratingai linkčios galvomis ir užjaus"sankcijų kamuojama Rusija"tačiau atėjus laikui konkrečiai pagalbai,visos jos dėl JAV spaudimo atsuks nugara Rusijai...Kaip pavyzdį jis paėmė Cilės vynus,kurie turėtu pakeistu prancūziškus ar itališkus...
Čilė JAV importuoja daugiau nei 70proc.savo vyno produkcijos,kas atsitiktu jai JAV uždarytu savo rinka
Cilės vynams,o taip ir atsitiks jei Čilė nuspręs neprisidėt bent jau neutraliai prie sankcijų..Jau dabar aišku,kad Cilė niekada neatsisakys JAV rinkos dėl Rusijos...
Kad JAV turi svertų parodė argentinos atvejis,kada Argentinai pareiškus,jog norėtu prisidėt prie BRIKS,JAV savo finansinių institucijų pagalba pasiuntė šalį į
techninį bankrotą...sukeldama defolta...

Reideris to VVERiukasDDD:, 2014 08 13 22:29
O Rusija kišasi į Ukrainos reikalus be visiškos aistros...:}}Šiaip tik norėdama "apgint tautiečius"...:))

TasPats, 2014 08 13 21:34
Na, raketas panaudojau kaip pavyzdį, kas buvo Šaltojo karo laikais. O realiai, esmė ta pati. Auganti įtaka JAV pašonėje akis kreipia nuo Europos. O VVER, juk neieškai geričio ir blogiečio intersų konfliktuose?

VVER, 2014 08 13 18:07
Nėra skirtumo.
Tik pažiūrėk, kaip aistringai JAV kišasi į Ukrainos reikalus, pavyzdžiui...

Šnypšt, 2014 08 13 16:57
Aš manau pasakymo apie raketas nereikėtų suprasti tiesiogiai. Tiesiog kita visai situacija kai Rusija iš esmės žaidžia tik Europoje, kas yra salyginai toli nuo JAV, ir kai Rusija bando žaisti ir Europoje ir Pietų Amerikoje - artimesnėje JAV zonoje.

VVER to taspats, 2014 08 13 16:22
"tai Rusija stengsis atrodyti grėsmingai kai jos raketos bus šalia JAV."

Neteisingai. "Raketos šalia JAV" yra ankstyvojo šaltojo karo atgyvena (kubos krizė),nes tuo metu dar nebuvo sukurtos pakankamai pažangios raketų technologijos.

Su dabartinėmis ir perspektyvinėmis sistemomis, statyti brangių vidutinio nuotolio raketų bazių net nelabai apsimoka.

TasPats, 2014 08 13 11:09
Tai jau tikrai, toks pasidalinimas nieko gero nežada. Šiuo atveju, Rusijos santykiai ir įtaka Pietų Amerikoje tiesiogiai kelia grėsmę JAV. Rusijai atsiranda galimybės. Svarbiausia tai, atsvara JAV įtakai Europoje. Jeigu JAV gali atrodyti grėsmingai, kada jos raketos rytų Europoje, tai Rusija stengsis atrodyti grėsmingai kai jos raketos bus šalia JAV. Tuo pačiu JAV akys kryptų į savo kaimynystės zoną, kur rusai keltų problemų, o tuo tarpu Europoje, į akis taip nekristų reikalai kitose Rusijai reikalingose zonose kaip, kad Moldova, ta pati Ukraina, Baltijos šalys. Netgi galbūt pietų Kaukazas. Ir galų gale, vieną dieną sėdant prie derybų stalo, galima išlošti už atsitraukimą iš Pietų Amerikos. Kad ir susitarimą NATO ir ES nekišti nosies prie Ukrainos ar netgi išvesti savo karius ir oro policiją iš Baltijos valstybių. Blogiausia, kad visi variantai yra blogos naujienos Lietuvai. Na, nebent Rusijai nesiseks taip, kaip jos vadovai tikisi. O dar daug priklauso nuo pačių JAV elgesio.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras