Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Štai koks jis, tankas T-14 „Armata“ (79)

Komentarai:

man tik tas nekantrumas, 2015 09 04 23:20
ir noras kuo skubiau pasirodyti, kad jau "kokie kieti gi mes esam" yra kazkoks toks tupai vaikiskas.. ir apsimyzimai de tu nesekmiu per paradus kaip neissauna raketa, arba kai raketos paleidimo mechanizmas isskrenda, o raketa lieka.. "norejom kazkaip, bet gavos kaip visad"

Reideris to Jonis, 2015 05 22 23:55
Is esmes vis kas parasyta teisingai..Išskyrus tai,kad "armata"turi but ginkluota ne 120mm.patranka,o 150mm..tad gal but"abaiti sbohu"nebuded nado...:}}}
...Visoje tame esminis žodžiai"turi ir bus",bet gali ir nebut...O kolkas"armata"tik brangus žaisliukas ,skirtas propogandiniams paradams..Nors iš kitos pusės Vladimiras vladimirovičius yra pažadėjas,kad "armata"kariuomenei bus tiekiama jau 2015m...:}}
Tiesa kiek tu pažadų buvo neištesėta nesuskaičiuoja jau pats Vladimiras Vladimirovičius...Juk jeigu pažiurėsim i 2010m.pažadus tai T-50 jau turėtu skaraidyt eskadrilėmis rusijos oro pajėgose...Deja.Deja..:}}

Jonis, 2015 05 22 14:41
Štai kelios ištraukos iš mano anksčiau nurodyto straipsnio apie T-14:
Чтобы как-то усилить броню, наши танки старались делать максимально маленькими, безжалостно сокра-щая все, включая отсек экипажа, что у Т-14 «Армата» доведено до крайности, до бронекапсулы, в кото-рую экипаж уложен, как сардины в банку. Современные западные и израильские танки намного простор-нее и удобнее.
В достаточно просторных западных танках экипаж в бою одет в индивидуальную броню, которая защи-щает от осколков. В нашу технику в броне не залезть, а главное — не выбраться при поражении машины.
Сегодня российские танковые ПТУР 9М119М «Инвар» и 9М128 «Зенит» с тандемными кумулятивными БЧ, а также БПС 3БМ42 «Манго», 3БМ32 «Вант», 3БМ48 «Свинец» — практически не в состоянии пробить лобовую броню современных западных танков (надо заходить сбоку). В то же время современные западные БПС калибра 120 мм пробивают лобовую отечественную броню на расстоянии в 2 км.
В результате в России появился не танк будущего, а уродец, где на одной платформе неуместно слиты передовые и отсталые технологии. Химера, дико дорогая и в целом бесполезная.
Работающий бортовой радар Т-14 будет мгновенно демаскировать новую машину, и в реальной войне с серьезным противником и новый танк, и группировка, в которой он будет действовать, — недолго проживут. Эффективно противостоять западным танкам в наступательном бою Т-14 «Армата» в нынешнем виде не в состоянии.
Если экономически, научно, технологически и интеллектуально отсталая РФ в процес-се нарастающей коррупции и деинтеллектуализации создает не имеющие аналогов в мире системы, то они такие больше никому не нужны.


Reideris, 2015 05 22 08:39
Turiu omeny ne JAV, bet antirusiskai nusiteikusius lietuvius.
Tokius, pvz, kaip Tamsta:)
--------------------------------
O tai kaip cia jei rasai teisybe esi antirusiskas???:}}
O dar geriau fašistas...:}}}

Anonimas, 2015 05 21 23:02
Turiu omeny ne JAV, bet antirusiskai nusiteikusius lietuvius.
Tokius, pvz, kaip Tamsta:)
----------------------------
Ka JUS as tik uz stipria,demokratiška ir vakarietiškomis
vertybėmis gyvenanacia Rusija..Tai pat uz vakarietiškomis vertybėmis gyvenaancias Totorija,Baskirija,Sibiro respublikas ir kitas rusu okupuotas zemes kurios manau turi teise nusikratyt okopantu jungo..:}}}}


Antirusiskieji laukia-nesulaukia Rusijos griuties, 2015 05 21 14:59
Turiu omeny ne JAV, bet antirusiskai nusiteikusius lietuvius.
Tokius, pvz, kaip Tamsta:)


Reideris to V.Morozas, 2015 05 20 19:22
1.WVRAZIJA TRIMS RAKETOMIS GALI PADARYTI IS USA ATLANDIDA-2
--------------------------------
O dar ka nors Rusija gali,bentv oru gyvenima suteikt savo pilieciams,70metu praejo nuo VV2,o karo veteranai iki siol neaprupinti butais..Juokdariu salis ir nedaugiau ta tavo Rusija..

Reideris to V.Morozas, 2015 05 20 19:20
1.UKRAINOS DURNINAS PRIEME ISTATYMA,KAD UKRAINOS KARIUOMENEJE TARNAUS UZSIENIECIAI KAIP UKRAINOS DURNINO VYRIAUSYBEJE BEVEIK VIENI UZSIENIECIAI
--------------------
Ukraina prieme i įteisino,o Rusijos parlamentas tai svarsto",nors Rusijos kariuomeneje jau 10metu kaip tarnauja uzsienieciai..Jei ko nors nesuvoki reikia bent dometis ir nerasinet nesamoniu...Daugelio pasaulio saliu tarnauja uzsienieciai....


Reideris, 2015 05 20 19:11
Prorusiskieji laukia-nesulaukia Amerikos griuties.
Antirusiskieji laukia-nesulaukia Rusijos griuties.

Nei to nei ano kaip neivyksta, taip neivyksta:)
--------------------
Va cia ir klysti..Prorusiskieji gal ir laukia JAV zuties,mat gyvena fantazijomis apie "derzava"kurios but negali tol kol yra JAV+ES+NATO..JAV gi jokios Rusijos zuties nereikia atvirksciai reikalingastipri demokratiska Rusijos valstybe gyvenanti vakarietiskomis vertybemis...:}}}


Reideris, 2015 05 20 19:02
Kad pal. su Jelcino laikais, Rusija progresuoja:)
--------------------
Greičiau jau regresuoja...:}}}}}

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 20 14:01
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.WVRAZIJA TRIMS RAKETOMIS GALI PADARYTI IS USA ATLANDIDA-2

2.IR JEI KARAUTU EVRAZIJA=RUSIJA DURNINE UKRAINOJE
KUR VYKSTA BULVONU PILIETINIS KARAS TAI USA BUTU LABAI PATENKINTA,BET TAIP NERA NES MES PRIPRATE PRIE USA MELO IR PROVOKACIJU

PAPRASCIAUSIA NETEISETAS POROSENKO NORI ATSIIMTI SAVO SASKAITAS TODEL SOKA JUOKDARIO VIETOJE

JAV SURENGE PROVOKACIJA SU BERKUTU
VELIAU SU BOINGU
DABAR SU ATLEISTAIS IS TARNYBOS KARIAIS

JAV UZMIRSO KAIP LEKTUVAI ATAKAVO PENTAGONA PER PELYTES SKYLE IR LEKTUVU GALINGUS VARIKLIUS NUSVILPE MARSIECIAI
TIKRA JUODARIU SAIKA
RUSIJA UKRAINOS NEPULS NES PO ANTRO PASAULINIO KARO SLUBA KUMELE UKRAINA ATITEKO RUSIJAI DABAR PAGAL REIDERI AS TURIU MUSTI ARKLI UKRAJINA O NE AKLIAVAGI PASAULIO POLICININKA USA
IDIOTU LOGIKA KAL4AS ARKLIS ARKLIAVAGYS USA NEKALTAS...
JAUCIU SUSILAUKSYTE OSTONOVKOS V STATAX

3.POROSENKOS VISOS SASKAITO

GRU specnazas, 2015 05 20 11:35
Петр Порошенко: Давайте говорить напрямую - мы воюем не с сепаратистами, которых поддерживает Россия. Это настоящая война с Россией. Сегодня мы захватили двух российских военных, несколько недель и месяцев назад мы захватили сначала 20, потом 60 российских спецназовцев.

Reideriui, 2015 05 20 11:31
"Jau prasidejo..Tik nenori nematai.."

Prorusiskieji laukia-nesulaukia Amerikos griuties.
Antirusiskieji laukia-nesulaukia Rusijos griuties.

Nei to nei ano kaip neivyksta, taip neivyksta:)

Tas pats buvo ir su TSRS,, 2015 05 20 11:21
Kad pal. su Jelcino laikais, Rusija progresuoja:)

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 20 11:15
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.UKRAINOS DURNINAS PRIEME ISTATYMA,KAD UKRAINOS KARIUOMENEJE TARNAUS UZSIENIECIAI KAIP UKRAINOS DURNINO VYRIAUSYBEJE BEVEIK VIENI UZSIENIECIAI
KAP ATRODYTU LIETUVA JEI PASKIRTU LIETUVOS EKONOMIKOS MINISTRA NEMOKANTI LIETUVIU KALBOS,KA EGZAMENUOTU GRYBAUSKAITE...

NEJAUGI UKRAINOJE NELYKO UKRAINIECIU ARBA NIEKAS NENORI DIRBTI TAME DURNINE..

Reideris, 2015 05 20 09:07
Idomios buvusio GRU specnazo kario mintys:
--------------------------------------
"В Министерстве обороны Российской Федерации заявили о том, что рассчитывают на освобождение бывших военнослужащих, которые были задержаны СБУ. Представитель Минобороны генерал-майор Игорь Конашенков рассказал о том, что захваченные Александров и Ерофеев ранее проходили службу в одном из соединений ВС РФ, а на момент задержания 17 мая не являлись действующими военнослужащими Вооруженных Сил РФ".

Я хочу сейчас сказать серьезную вещь, что в последнее время со мной случается нечасто. И я прошу всех, у кого есть знакомые, служащие в ВС РФ, попробовать донести до них эту простую мысль.
Ребят, военные.
Ваше государство, опять, как это случалось уже сто тридцать пять тысяч миллионов раз, вас бросило. Оно вас бросило, как бросило ноябрьскую танковую колонну в Грозном. Как бросило Майкопскую бригаду на ЖД вокзале. Как бросило десантников под Улус-Кертом. Как это было десятки, сотни раз в новейшей истории нашей страны.
Оно опять отреклось от вас.
От вас, от своих солдат.
Поэтому подумайте об одной простой вещи.
Если Россия участвует в войне - она посылает вас на войну, как армию. С погонами, шевронами, именами, званиями и воинской частью.
Как военнослужащих.
---------------------------------------------
Tai ir daugiau bloge:
http://starshinazapasa.livejournal.com/850457.html



VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 19 20:07
VIDMANTAS TO REIDERIUI
1.ESI KAIP CIA SVELNIAU PASAKIUS ATSILIKELIU MOKYKLOS MOKINYS TOKIOS MOKYKLOS BUVO LIETUVOJE MOKINIAMS KURIE TAPATINO CUKRU SU SVIESTU IR IS 10 KARTO NEGALEJO PASAKYTI KUR CUKRUS O KUR SVIESTAS
TAI TU IS TOKIU

2.AS TAU JAU 1000 KARTU RASIAU KAD NERA ATSKIROS RUSIJOS NUO 1-01-2015 YRA JAU PASTATYTAS EV3AZIJOS NAMAS IR DALINAMI RAKTAI NUO SIUO NAMO BUTU

3.SKAITYTI SI EVRAZIJOS NAMA NEMOKIU GALI TIK IDIOTAI,NES NEUZPILDYTI EVRAZIJOS NAMO BUTAI

4.USA ARMIJA NEMOKA KARIAUTI ILGALAIKIO KARO IR YRA BAILIAI KADA REIKEJO PASKELBTI LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBE NERE I KRUMUS

5.RUSIJOS LIAUDIS NELAIMES ATVEJU MOKA KONCENRUOTIS
GREIT ISDAVYKAMS NUSUKA GALVAS
IR JEI PO ANTRO PASAULINIO OSTANOVKA BUVO EUROPOJE
DABAR 100% BUS OSTANOVKA V STATAX...
IR PO NIURBERGO-2 ZIURESIME KAIP ELEKTINEJE KEDEJE
ISOKSTA AKYS IR EINA PUTOS IS BURNOS.BET TAI JAU BUS PASKUTINIS SIAUBIAKAS
ZMONES STOVES IR RANKOMIS PLOS ATSIKRATE KRUVINO MONSTRO...

Reideris, 2015 05 19 19:27
Россия — единственная страна в мире, где сегодня сохранились отдельные Железнодорожные войска, поскольку именно железная дорога обеспечивает стратегическую мобильность — доставку войск, включая танки, к месту боя.
-----------------------------------
:}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

Reideris, 2015 05 19 19:20
Sakyk, kada ta Rusijos griutis prasides? Tuoj pat, neuzilgo, kaip suprantu is Tamstos komentaru?
Ar dar spesiu nubegti iki tuliko?
----------------------------------
O kam begt,daryk kaip esi prates...:}}}}}Jau prasidejo..Tik nenori nematai..Tas pats buvo ir su TSRS,
salis grimzdo i chaosa,o Pravda rase"apie neizbezna pobeda nad imperaliskoj USA...:}}}

Reideris, 2015 05 19 18:48
STAI KA RASO SPAUDA APIE USA KARIU SAVIZUDYBES
-----------------------------
JAV spauda bent jau raso..:}

Reideris, 2015 05 19 18:26
Del Alfa banko, 2015 05 19 09:01
Veikiau Fridmana nusius kumstines siuti i Sibira, nei leis subankrotinti Chetra:)
-----------------------------
Deja,deja Rusijos vyriausybe jau svarsto galimybes refinansuot{t.y}apmokėt skolu dali kuri tiesiogiai priklauso tankus gaminančiai gamyklai...Na kitas kompanijos padalinys traktorių gamykla tikriausiai baigs savo dienas del Alfa-bank ieskinio,bedarbiais liks daugiau nei 5000 darbuotoju...:}}}
---------------------------
Правительство России пообещало «Уралвагонзаводу» рассмотреть вопрос о госгарантиях на фоне конфликта с Альфа-банком, пригрозившим обанкротить танкостроительную корпорацию. Юристы полагают, что иск о банкротстве и впрямь может быть подан, но только для острастки. Стороны, вероятно, постараются договориться во внесудебном порядке. Гораздо печальнее может оказаться судьба дочернего тракторного завода УВЗ в Челябинске, из-за долгов которого производители танков и повздорили с «Альфой»: пока госгарантии не получены, под угрозой увольнения по-прежнему остаются пять тысяч человек.

Reideris, 2015 05 19 18:21
Reideris, 2015 05 19 06:59
AR TIEK JAU PAVEKTAS ZOMBAVIMO,KAD NESKIRI TANKO NUO RAKETOS....
-------------------------------------------------
skiriu, tankas rieda žeme, o orlaivys skraido kaip raketa, nepyk...
----------------------------///
Sito as nerasiau,bet malonu turet sekeju kurie bando kopijuot..:}}}|Vadinasi kai kuriu prorusišku zombiu smegenis tai veikia...Del manes gali pykt Vidmantuk..:}}}}}


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 19 13:31
VIDMANTAS TO REIDERIS IR JONIS
1.ARMATA YRA MODULINIS TANKAS
AR SUPRANTATE KAS YRA MODULIS?

STAI KA RASO SPAUDA APIE USA KARIU SAVIZUDYBES

AS JAU RASIAU,KAD KAZKAS NEGERAI DEDASI JAV SVAJONIU SALYJE SU KARISKIAIS
SKAUDENAS- PABEGO
AGETE MOTERISKE KURI PERDAVE DOKUMENTUS PRIPUMPUOTA NARKOTIKU IR UZDARYTA I DURNINA
5 KARININKUS NUSOVE IR PASAKE 5 SAVIZUDYBES

TOLIAU..
Одним из ключевых показателей низкого МПС в американской армии считается высокий уровень самоубийств среди военнослужащих. До 2012 года их количество неуклонно росло, в особенности в подразделениях сухопутных войск, достигая в отдельные периоды 20 % общего числа потерь. Главной причиной этого послужили вторжения национальных вооруженных сил в Ирак и Афганистан.

Пик суицидов пришелся на 2012 год, когда число совершивших их военнослужащих, по различным оценкам, превысило 350 человек. На фоне относительной стабилизации положения в СВ
в 2013-2014 годах возросло
число самоубийств в ВВС.

Считается, что это было связано
с существенным сокращением


военного присутствия на Ближнем Востоке и в
Афганистане
на фоне активизации использования ВВС США
в конфликтах на севере Африки

и авиаударов по позициям террористической группировки "Исламское государство Ирака и Леванта" (ИГИЛ) на территории Ирака и Сирии.

Jonis, 2015 05 19 10:49
Siūlau paskaityti http://www.novayagazeta.ru/comments/68416.html, ten rašoma, kad T-14 Armata - visai ne svajonių tankas ir jeigu ir bus gaminamas, tai jį dar reikės gerokai tobulinti, kad pasiektų vakarietiškų tankų lygį.
Ir dar apie T-14 Armata - http://www.ej.ru/?a=note&id=27729.

Reideriui, 2015 05 19 09:11
Sakyk, kada ta Rusijos griutis prasides? Tuoj pat, neuzilgo, kaip suprantu is Tamstos komentaru?
Ar dar spesiu nubegti iki tuliko?

Del Alfa banko, 2015 05 19 09:01
Veikiau Fridmana nusius kumstines siuti i Sibira, nei leis subankrotinti Chetra:)

Reideris, 2015 05 19 06:59
AR TIEK JAU PAVEKTAS ZOMBAVIMO,KAD NESKIRI TANKO NUO RAKETOS....
-------------------------------------------------
skiriu, tankas rieda žeme, o orlaivys skraido kaip raketa, nepyk...


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 19 06:49
VIDMANTAS TO REIDERIS

1.PABUSK IS ZOMBISKOS BUSENOS DISKUTUOJAMA APIE TANKUS TU KISI KOSMINIUS LAIVUS

2.AR TIEK JAU PAVEKTAS ZOMBAVIMO,KAD NESKIRI TANKO NUO RAKETOS....

Reideris, 2015 05 18 22:46
Нам до конца не понятнo
Bыдвинуто несколько наиболее вероятных причин произошедшего.
Две из них...
--------------------
Ir kuri čia versija apie saule..A vėliau Kiseliovas suklijuos,daklijuos ir bus...:}}}}Svarbu,kad objektyviai klijuotu...:}}


Reideris to V.Morozas, 2015 05 18 22:44
ALIO NUKRYPOTE
NUO TEMOS
TEMA TANKAI,O NE LEKTUVAI IR KOSMINIAI LAIVAI...
---------------------------------------------------
Nori apie tankus,prašom..Gali atsitikt taip,kad "T-14"nebebus kam gamint...::}}}}}}}}}}}}
-------
Альфа-банк преподнес неприятный сюрприз производителю новейшего российского танка «Армата» накануне 70-летия Победы, объявив, что может подать иск о банкротстве «Уралвагонзавода» из-за долгов. Позднее стало известно, что банк настаивает на досрочном погашении внушительного кредита и уже подал иск на 6 миллиардов рублей и 39,7 миллиона долларов.
Танкостроители, судя по реакции топ-менеджеров, такого подвоха не ждали....



Saule, 2015 05 18 20:33
Нам до конца не понятнo
Bыдвинуто несколько наиболее вероятных причин произошедшего.
Две из них...


Saule, 2015 05 18 20:17
Zinoma, Saule.
Protonas, An2, Osprey arba mano senutes-kaimynes radikulitas.

Paastrejimas.

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 18 18:52
ALIO NUKRYPOTE
NUO TEMOS
TEMA TANKAI,O NE LEKTUVAI IR KOSMINIAI LAIVAI...

JUSU ZINIAI DAR NERA SKRAIDANCIU TANKU
BET RUSIJA SUKURE ANT ORO PAGALVES TANKA
KURIS IVEIKS PELKYNUS...

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 18 18:52
ALIO NUKRYPOTE
NUO TEMOS
TEMA TANKAI,O NE LEKTUVAI IR KOSMINIAI LAIVAI...

JUSU ZINIAI DAR NERA SKRAIDANCIU TANKU
BET RUSIJA SUKURE ANT ORO PAGALVES TANKA
KURIS IVEIKS PELKYNUS...

Reideris to Saule, 2015 05 18 18:26
«Нам до конца не понятно, что там конкретно произошло. Основываясь на имеющейся телеметрии, физике взрывных процессов, а также опыте специалистов, привлеченных к работе комиссии, выдвинуто несколько наиболее вероятных причин произошедшего. Две из них — повышенные нагрузки на третью ступень и нарушение технологий изготовления баков», — сказал собеседник агентства.
-------------------------------------------------
Nieko negaliu rast apie saule...

Reideris, 2015 05 18 18:15
Rusams nukrito Protonas (gerai kad be zmoniu)
Lietuviams nukrito kukuruznikas An2 su 2 pilotais
----------------------------------
Lygini Protona su An-2..:}}}}

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 18 17:31
VIDMANTAS TO BAILIUI
KURIS BIJO PARASYTI SAVO VARDO

1.TAI TAU REIKIA PILNATIES MENULIO NES BIJAI SAVO SESELIO
MAN TO NEREIKIA

2.JAV NUEME NASRUS JAPONIJAI GALVOJA,KAD TIE PAMIRSO HIROSIMA IR NAGASAKI

3.EVRAZIJA=RUSIJA NUIMS NASRUS VOKIETIJAI

TAI ZIURESIME IS SONO KAIP JAPONAI,INAI,VOKIECIAI SPARDYS USA... BUS KAIP TEN USA VYKSTA GALIUNU BUSIDO MUSYS

IDOMU KAS LAIMES VOKIECIU-KINU PORA
AR JAV-JAPONU...

Saule, 2015 05 18 11:22
Del rusu kosmoso programos.
Tai Saules aktyvumas.
Rusams nukrito Protonas (gerai kad be zmoniu)
Lietuviams nukrito kukuruznikas An2 su 2 pilotais.
JAV nukrito konvertoplanas, su igula ir 22 juros pestininkais.
Rusai dar lengvai issisuko, be auku.

Tikrasis Autorius, 2015 05 18 06:56
nu va, susikukavo Morozas su tipo autoriumi (samazvancu)ir dabar pavarys marazmą. Bet juk ne pilnatis?

Reideris to V.Morozas, 2015 05 18 00:57
1.AR ZINAI,KAD ARMATA YRA MODULINIS TANKAS,O MODULIU GALI BUTI TUKSTANCIAI
JUS SIOS ELEMENTARIOS ESMES NEGALITE SUVOKTI...

MASTOTE AKMEBS AMZIAUS LYGYJE...
------------------------------------------------
Del manes,kad ir milijonai...:}}}}Del ateities tanko negaila ir tautos ateiti prafokint..:}}}}

Reideris, 2015 05 18 00:51
Apie T-14 paskaitem,dar butu įdomu sužinot apie Rusijos kosmoso programa..Dvi nesėkmes per menesi..??Ar nedaugoka????????::}}}Tiesa reikia but objektyviems..:}}}}


VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 17 20:57
VIDMANTAS TO V. Volovoj

1.NEKREIPMYTE DEMESI I TOKIUS PSEUDO AUTORIUS
JU LIETUVOJE 95%

2.JIE VISU PIRMA NEISMANO DISKUSIJOS OBJEKTO NES NETURI ZINIU IR NETRI KAIP ARGUMENTUOTI TIK
KEIKSMAZODZIAIS IR NESVANKIAIS ZODZIAIS

3.TODEL NEAPSIMOKA PYKTI NA OSOBO TUPYX

autorius to tipo autoriui, 2015 05 17 16:11
Sprendziant is jusu tiesmukisko chamiskumo, esat tikras pasamdytas trolis, tad linkiu sekmes toliau issidirbinejat :)) kitus lankytojus nuo siol prasau netiketi "autoriaus" komentarais, kol nebus mano patvirtinimo. Pagarbiai, V. Volovoj

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 17 14:21
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.AR ZINAI,KAD ARMATA YRA MODULINIS TANKAS,O MODULIU GALI BUTI TUKSTANCIAI
JUS SIOS ELEMENTARIOS ESMES NEGALITE SUVOKTI...

MASTOTE AKMEBS AMZIAUS LYGYJE...

tipo "autoriui", 2015 05 17 13:58
gal tau a/k užrašyti? o kaip irodyti, kad nesi kupranugaris?

autoriui-mokslininkui, 2015 05 17 13:52
"Platonas mano draugas, bet tiesa man brangesnė"

Jums si pagrindine tiesa yra svetima.

pasiziurekit, 2015 05 17 12:04
uzsienio spec. zvalgybu komentaras...youtube.com/watch?v=xQv564lopcY

deja tikrove kitokia, 2015 05 17 12:03
Izraelio karo specialistai buvo nustebinti ir paminejo , kad pasaulyje nera analogu ,kad tankas aplenke visus dabartinius analogus dviem kartom ...

autorius to AUTORIUS TO, 2015 05 17 11:07
Na pabandykite irodyti, kad jus tikras ))

AUTORIUS TO autorius to "autoriui",, 2015 05 17 11:00
TAI AS TIKRAS aUTORIUS, o tamsta esi apsisau(ši)kėlis, jei manai, kad briedus rasau. Subjektyvus objektytumas yra autorystės desnis...

Vytenis, 2015 05 17 01:42
Rusai išmetė pinigus į balą kurdami šį tanką. Teoriškai Rusija negali įsivelti į karą,kuriame prireiktų tokio aukšto lygio tankų. Lokaliniuose karuose (pavyzdžiui,kare su Ukraina) rusams visiškai pakanka T-72 lygio tankų. Jei būtų įsivelta į karą su Vakarais, tai modernūs tankai tikrai nepadėtų užkirsti kelio branduolinei katastrofai.

autorius to "autoriui", 2015 05 17 00:50
antras komentaras "autoriaus" vardu yra netikras / cia tikras autorius, o pradzioje kazkoks keistas zaidimas, gal kieno nors samoningai sukurtas. Tad is pradziu supraskite , kas vyksta, o po to apie briedus rasykite )

Reideris to V.Morozas, 2015 05 17 00:13
.EVRAZIJA= RUSIJA PRALENKE JAV KARINES TECHNIKOS SRITYJE GAL KOKIAIS 20 METU
---------------------------------------------
Nu su tokiu pranašumo joks NATO nebaisus...Va tik lėktuvnešius sukursim,ir bus galima Alaska atsiimt..:}:}}}

Reideris to WWER, 2015 05 17 00:08
Neapsimoka, rusams puolantis kareivis su pagaliu rankose būtų pigesnis už valdomą kulką... Na, taip pat ir už paprastą kulką, geriau pagalvojus :)))))))
--------------------------------------------------
Čia kaip filme"Saulės nuvarginti"...Maršalas su lazda tai kogi kareiviai prastesni..:}}}}}


VVER, 2015 05 16 23:45
Įdomu rusai jau išrado valdomas kulkas?:}}}}

Neapsimoka, rusams puolantis kareivis su pagaliu rankose būtų pigesnis už valdomą kulką... Na, taip pat ir už paprastą kulką, geriau pagalvojus :)))))))

Reideris to V.Morozas, 2015 05 16 23:42
RUSIJA KARINI BIUDZETA PADIDINO IKI 4% BVP NES NAUJOVIU GAUSYBE...
TAI BENT SANKCIJOS TAI BENT UBAGE....
----------------------------------------------
Sutinku tai bent.................:}}}}

Reideris to V.Morozas, 2015 05 16 23:41
PASKUTINIS USA ATRADYMAS VALDOMOS KULKOS
--------------------------------------------
Įdomu rusai jau išrado valdomas kulkas?:}}}}

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2015 05 16 23:34
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.EVRAZIJA= RUSIJA PRALENKE JAV KARINES TECHNIKOS SRITYJE GAL KOKIAIS 20 METU

2.JAV UZSICIKLINO ANT BLIC KRYGO IR MILIARDO BEPILOCIU GAMYBOS
PASKUTINIS USA ATRADYMAS VALDOMOS KULKOS

RUSIJ TURI 175 ISRADYMUS
TORPEDOS SKVAL JAU PARDUOTOS KINIJAI
RUSIJA KARINI BIUDZETA PADIDINO IKI 4% BVP NES NAUJOVIU GAUSYBE...
TAI BENT SANKCIJOS TAI BENT UBAGE....

Reideris, 2015 05 16 23:23
Kiek emociju... Uzvire Lietuvos bronetankine teorine mintis:)
Merkavoje nera sarvuotos kapsules:)
O Jus, Reideri, ar nesate pats autorius, ponas Volovoj?
-------------------------------------------------

Pabandykim pagal "Kiseliovo metoda":
1}Tokio tanko kaip "Merkava"išviso nėra..
2}Žydai"Merkava sukurs ateitį,jei dar tiksliau nukopijuos nuo rusų...
3}Kadangi analogas nesukurtas,žydai mistiniais tankais,kuriuose nėra kapsuliu,nes jos tiesiog kol kas rusu konstruktorių galvose,planuose:}}},vykdo operacijas okupuotuose teritorijose..
4}Izraelio tankistai,negali laukti kol rusu konstruktorių genialiose galvose gimusi idėja bus įgyvendinta"T-14,kas jiems lieka...????????
-------------------------------------------
pagal mane t.y.reideri,mokslu daktaru tapsiu pirmadieni,jei pasiseks..:}} žydai yra išradę laiko mašina(kapsule}:}}}}}}}}} ir su ja nukeliave i ateitį iš ten parsivežė tanko koncepcija,kuria Mosadas tikriausiai pavogė ..is Rusijos gilumos..

ir 5}Kitų logišku paaiškinimu aš neturiu..:}}

bla-bla-bla 2 Reideris, 2015 05 16 23:19
Merkavoje komanda sedi dviem aukstais.

Reideris to bla-bla, 2015 05 16 23:11
Teigiate, kad man asmenybės susidvejinimas??????:}}}
ryte bunu mokslu daktaras,vakare Reideris?????:}}}
Ar galėčiau sekmadienio ryta but jumis?:}}}}}}
Tuomet priverstume blogaji ir neobjektyvu mokslu daktara pritaikyt"Kiseliovo metoda"kurio blogasis daktaras nenori taikyt?????????:}}}}}}}}}}}}}}

bla-bla-bla 2 Reideris, 2015 05 16 22:59
Kiek emociju... Uzvire Lietuvos bronetankine teorine mintis:)
Merkavoje nera sarvuotos kapsules:)
O Jus, Reideri, ar nesate pats autorius, ponas Volovoj?


autoriui, 2015 05 16 22:42
Pasakote "neimanoma buti objektyviu".
Kas yra briedas.
Nors.
Kokia salis, toks ir mokslas.

Reideristo bla-bla, 2015 05 16 22:18
Dirbi?pats parasai komentara pasivadines qq,pats pagiri komentara..:}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} ..Pabadikim dar karta o jeigu teip:
----------------------------------------
"Armata""T-14"pats geriausias tankas pasaulį,lenkia visus vakarų analogus ir analus..Nebijo jokių kelių ,vienintelis jo priešas -vakarų spauda..Jei propogandini muši iveiks,gali konkuruot net su "F-22",yra tik viena problema "F-22"turi nusileist ant žemės..:}}}}}Ar gerai?????????:}}}}}}}}}}}

autorius to keista, 2015 05 16 21:45
Koki mokslini metoda siulote taikyti sio straipsnio remuose?)

keista, 2015 05 16 18:32
1) Autoriui:
Jus nors retkarciais "rusiskose" temose bandote buti objektyviu?
2) Autorius:
tai neimanoma, tad esu subjektyviai objektyvus

Autorius yra politiniu MOKSLU doktaras.
Autoriau, ar esat girdeje apie vadinama mokslini metoda?

bla-bla-bla 2 Reideris, 2015 05 16 16:03
O tu pasiziurek klipukus youtubeje, Klauzevice Lietuvos.
Merkava crew layout.

tam bla-bla, 2015 05 15 22:14
pasiskaityk http://www.btvt.narod.ru/4/morkova/merkava.htm

bla-bla-bla, 2015 05 15 21:41
Bulvarinė spauda

"... Temos labai įvairios: nuo politinių, kultūrinių įvykių, dažniausiai pateikiamų sensacingai ir subjektyviai..."

bla-bla-bla 2 Reideris, 2015 05 15 20:56
3 Merkava komandos nariai sedi bokste:)
Vienas prie variklio.
Kur ten kapsule?

To qq, 2015 05 15 20:45
Protingas komentaras

Reideris, 2015 05 15 20:32
Visa kita pas rusu "stebukla"nukopijuota nuo vakarietišku analogu..Ta pati apsaugine kapsule nuo Izraelio"Merkava",
Tanko virsus labai panasus i paskutini "Leopoard"modeli,aisku jei jis toks bus..:}}}Tad kas pas
rusus yra proveržis vakaruose jau seniai realybe,gal but ne taip reklamuojama,bet vis tik realybe....


Reideris, 2015 05 15 20:28
tanko, kaip kovinio įrenginio, charakteristikų kol kas nėra. Autoriaus nurodytas patrankos kovinis efektyvumas palyginus su Abrams ir Leopardu beveik dvigubai mažesnis.
-------------------------------------------------------
Российский танк на базе бронеплатформы «Армата» в перспективе получит новую пушку калибром 152 мм. Об этом сообщает газета «Известия» со ссылкой на вице-премьера Дмитрия Рогозина.
----------------------------------------------------
Leopard patrankos kalibras 120mm.,Abrahams irgi 120mm...
Tad cia T-14 turetu lenkt savo pagrindinius konkurentus,esminis klausimas kada??????????:}}}Pagal rusu saltinius tai vistik perspektyvoj gali but o gali ir ne..:}}

neblogai, 2015 05 15 18:41
Lietuviai-geriausi karybos zinovai Visatoje, apginkluoti kovos cisternveziais SISU, refleksiskai nuolatos sunaikina visus Rusijos karinius objektus:)

qq, 2015 05 15 17:26
T14 yra labai didelis pokytis Rusijos karinėje doktrinije. Iki šiol rusiški tankai būdavo maži, lengvi ir manevringi. Įgulos saugumui buvo skiriamas palyginus mažas dėmesys. Armata yra žymiai didesnis ir sunkesnis tankas. Tuo jis supanašėjo su vakarų modeliais. Sakoma, kad jame šaudmenys yra atskirti nuo įgulos. Gali būt, kad ateityje nebematysim aukštai šokančių bokštelių po vieno taiklaus šūvio, kaip tai vyksta su T64 - T72 serija. Faktas, kad Rusija savo arsenale nebeturės tokio kiekio tankų kaip anksčiau. Idomu, kaip armija pateisins senųjų tankų naudojimą, kai staiga "persigalvojo" apie tanko konstrukciją. Dar idomu, kaip ši mašina paveiks Rusijos logistinę grandinę. Ar nebus taip, kad Armata nebetilps nei į laivus nei į lėktuvus. Antonov tikrai jiems nebeprojektuos naujo sunkuiojo trnsporto lėktuvo.
O dėl F22 tai autorius tikrai suklydo. Raptor yra, ir panašu, kad dar ilgai bus, pati pajėgiausia kovos mašina danguje ir tikrai atitinka visus 5 kartai keliamus reikalavimus. Kinai gal ir sukurs ką ką nors panašaus, bet jie net neturi variklių gamybos pajėgumų. T50 projektas jau nė nebebuvo rodomas pergalės dienos parade, o indai jau stabdo kūrimo finansavimą.

Armata, 2015 05 15 16:36
tanko, kaip kovinio įrenginio, charakteristikų kol kas nėra. Autoriaus nurodytas patrankos kovinis efektyvumas palyginus su Abrams ir Leopardu beveik dvigubai mažesnis. Kokios bus žvalgybos ir ginkluotės valdymo sistemos nežinia - jau yra problemų su parduodamų ankstesnės modifikacijos tankų komplektavimu importiniais elektronikos elementais. Pademonstruota tik važiuoklė. Ji tolima nuo proveržių šioje srityje. Ekipažas kapsulėje. Jos saugumas, sprendžiant pagal publikacijas, neužtikrintas - ji tanko priekyje, pažeidžiama iš viršaus ir savų sprogmenų sprogimo. Važiuoklėje nieko naujo- klirensas nekintamas, mašina kaip buvo taip ir liko ribotai tinkama naudoti kalnuotoje vietovėje, kur patrankos jokiu kitu būdu nenugabensi. Tvirtinimai kad Armata ilgai diktuos tankų statybos madas neatrodo įtikinamais. Autoriaus eilinis propagandinis bandymas pateisinti nesėkmę Raptors pavyzdžiu juokingas- toje sferoje kol kas nieko geresnio niekas nepademonstravo. Tuo tarpu Armata neįkūnijo net to ką turi visos naujos kovos mašinos.

autoriui, 2015 05 15 13:35
Viskas imanoma. Svarbus nusiteikimas ir tikslas.
koks tikslas varymo "i vienus vartus"?
Rusijai tokios mantros nepakenks, bet kuriuo atveju.

autorius, 2015 05 15 13:31
tai neimanoma, tad esu subjektyviai objektyvus

autoriui, 2015 05 15 13:07
Jus nors retkarciais "rusiskose" temose bandote buti objektyviu?

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras