Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Rusija ir jos pasirinkimas (56)

Komentarai:

Reideris to WWER, 2015 07 13 23:34
Naujasis rusu šedevras "Armata"...:}}}}}}}}}}}
---------------------------------------
https://youtu.be/d05Rb5xiVxE

Reideris, 2015 07 13 23:31
Nepabedimaja armija:Hunta TV:}}}
----------------------------------------
youtu.be/VnsmwHb2H9w

Reideris, 2015 07 13 09:45
Лишь 13 процентов россиян готовы уехать жить за границу. Среди основных причин — недовольство политикой властей и проблемы с соблюдением прав человека, пишет в понедельник, 13 июля, «Коммерсантъ» со ссылкой на результаты исследования ВЦИОМ.
----------------------------------------------
Trylika procentu atrodo nedaug,o jei paskaičiuosi rimčiau emigruot is Rusijos nori apie 19milijonu jos piliečiu..??:}}Daug tai ar mazai palieku spręst patiems..:}}

Vytenis, 2015 07 12 23:40
unian.net praneša apie Porošenkos nusiskundimus dėl rekordinio rusų karių skaičiaus, sutelkto šalia Ukrainos-Rusijos sienos. Bet antiteroristinės operacijos statusas taip ir liek nepakeistas. Oficialiai vis dar kovojama su teroristais, o ne su priešo kariais, dalyvaujančiais karinėje invazijoje. Įdomu,kas bus,kai rusai pradės destabilizuoti ir Vakarų Ukrainą (šeštadieninis susišaudymas tarp "Dešiniojo sektoriaus" ir policijos panaudojant automatus ir granatsvaidžius nenuteikia optimistiškai)? Negi tokiu atveju Porošenka plės antiteroristinės operacijos zoną į Vakarus?

Tomas, 2015 07 12 20:56
Hitleris taip pat mane kad meska su molinem kojom greitai paims:))) ir kas is to gavosi fasistai greitai perbego I vakarus ... Kas tapo amerikos didvyriais ir tt... Beto kaip tikra demokratija panaudojo branduolini ginkla kai viskas jau buvo aisku ir ne pries kariuomene o miegancius miestus !!!!!! Tikrai nesinoretu kad meska kaimyne kada nors taptu tokia demokratiska.... Su tokiu arsenalu kuri turi abi puses nugaletoju nebus... Nes pasekmes musu planetai ir klimatui po net maziuko branduolinio susisaudymo butu prastos.... O lietuvai linkiu kada nors tureti savo nuomone tada ir pagarba atsiras !

VVER, 2015 07 12 13:09
Rusija savo reguliariosios kariuomenės dalinius į Rytų Ukrainą siuntė nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. Iki tol Kremlius separatistus rėmė tik ginklais ir savanoriais. Apie tai, beje, rašoma ir straipsnyje, kurį komentuoji. Ar tu jį bent skaitei?

Citata iš straipsnio:

"jei ne nuolatinė Rusijos pagalba separatistams: ne tik ginklais ir savanoriais, bet ir Rusijos Federacijos reguliariosios kariuomenės daliniais (nuo praeitų metų rugpjūčio mėnesio)".

Reguliarioji kariuomenė tai gal pėstininkija, tankų daliniai, o kaip desantininkai, specnazas?

Jei pamiršai, tai spenazo snaiperiai dar 2014 pradžioje buvo kijeve ir šaudė į maidaną...

Vytenis to Anonimas, 2015 07 12 00:54
"Nesuprantu. Jei Rusija nebūtų pasiuntusi savo karių, tai jokio karo ir nebūtų buvę :))"
---------
Rusija savo reguliariosios kariuomenės dalinius į Rytų Ukrainą siuntė nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. Iki tol Kremlius separatistus rėmė tik ginklais ir savanoriais. Apie tai, beje, rašoma ir straipsnyje, kurį komentuoji. Ar tu jį bent skaitei?

Citata iš straipsnio:

"jei ne nuolatinė Rusijos pagalba separatistams: ne tik ginklais ir savanoriais, bet ir Rusijos Federacijos reguliariosios kariuomenės daliniais (nuo praeitų metų rugpjūčio mėnesio)".


Reideris to WWER, 2015 07 11 22:52
Bene šizofrenija tamstelei paūmėjo :)))
--------------------------------
Jusų lygio nepasiekėme..:}}???
--------------------------------------
kad machinai vadinamai"deržavai"galima priešinytis,ka iki šiol gana sėkmingai ir daro Ukraina...
-------------------------------------
O ka nesėkmingai???:}}Rusija jau ikurė"novorosija",turi kelia i Kryma??????Ukraina įgyvendino federalizacija,įvesta dvikalbystė???????
----------------------------------------
kas gi norės skolint kariaujančiai šaliai,kuri dar to karo pagal viska tiesiogiai laimėt ir negali...
--------------------------------
Tai gal gali laimėt?????:}}





Reideris to WWER, 2015 07 11 22:46
Rusija, nors ir nebūdama supergalinga, yra supama daug silpnesnių valstybių, kurių užgrobimas didina rusijos galią. Štai pvz moldova. Paprastai ji galėtų kremliaus fiureriuką tiesiog pasiųst kuo toliau, bet per padniestrę yra laikoma įkaite :)
----------------------------------------------
Nu mes jau matom,kaip Čečėnijos užkariavimas sustiprino Rusija..Čia kaip "ciuzoj igrok svajej komande"...:}}
Moldova Vova jau siunte daug kartu ,paskutini karta kai išrinko atvirai pro vakarietiška valdžia...:}}Manau i ateiti vyks tie patys procesai,štai Vengrijoje nereikėjo jokiu okupaciju,o jos valdžia dirba Kremliaus labai ir yra dar vienas Trojos arklys daug naudingesnis nei pilnai rusu islaikoma Padnestrė,kasmet kainuojanti po pora trejeta milijardu,kuriu niekada susigražint jau nepavyks,o Padniestre anksčiau ar vėliau gražint bus priversti..:}

VVER, 2015 07 11 22:45
kad machinai vadinamai"deržavai"galima priešinytis,ka iki šiol gana sėkmingai ir daro Ukraina...

kas gi norės skolint kariaujančiai šaliai,kuri dar to karo pagal viska tiesiogiai laimėt ir negali...

Bene šizofrenija tamstelei paūmėjo :)))


Reideris to WWER, 2015 07 11 22:39
....Tik Vladimiras Valdimirovičius nei antro,nei juolabiau trecio eselono neturi..Jis turi driocla 700burnu armija,is kurios pagal viska kšiuolaikiniuose veiksmuose pasiruoše kariaut gal 40-70tukst kariu..Aisku gallima kaip Gruzijops atveju suformuot iš šauktinių smogiamuosius mechanizuotus kumščius,bet tam reikia kontroliuot oro erdve,na Ukrainos atveju,kad ir išvogta PVO vis tik 100kart stipresnė nei gruzinu,turi net taip rusu "šachtininku ir traktoristu"mėgiamu "BUK"ir kai ka daugiau..:}}

Reideris, 2015 07 11 22:34
Tai tam ir skirtos repeticijos, kad sužinotum kas negerai...
----------------------------------------
Ka gi 1940m.TSRS kaip reikiant parepetavo su Suomija{apie 1 milijonas prarastu karių,visiškas aukščiausiu kariuomenės vadu nesugebėjimas vadovaut,užnugario daliniu beviltiškumas tiekiant amunicija ir atsargas),buvo viena iš priežasčiu paskatinusiu Hitleri užpult TSRS,kaip tolimesni veiksmai parodė,Hitleris buvo visiškai teisus..:}}Klydo jis tik del vieno TSRS turėjo ne viena strategini eselona,kuri vokiešiai sumindė vos per gera pusmeti,o netgi tris ir lengvai suformuojama ketvirta..:}}Kas iš esmes ir lemė TSRS pergale antrajame pasaulineme kare..Tai Štai nevykusi repeticija Gruzijoje,gali aplinkines šalis priverst pamąstyt,kad machinai vadinamai"deržavai"galima priešinytis,ka iki šiol gana sėkmingai ir daro Ukraina...

Reideris, 2015 07 11 22:28
Toks kovos veiksmų Rytų Ukrainoje apibrėžimas pats savaime yra nonsensas, nes tenykščiai kovos veiksmai neturi nieko bendra su terorizmu. Kalba eina apie karinę invaziją, o ne apie terorizmą. Tai kodėl iki šiol ukrainiečiai vartoja antiteroristinės operacijos terminą? Atsakymas labai paprastas. Vartoja, nes jų kiaušiniai yra pernelyg skysti. Porošenka visam pasauliui įrodinėja, kad Rytų Ukrainoje veikia rusų kariai, bet jis nedrįsta atlikti elementaraus ir logiško veiksmo-nedrįsta oficialiai paskelbti karo Rusijai. Dėl to ir turim antiteroristinės operacijos zoną, o ne fronto liniją kare su Rusija.
--------------------------------
Deja čia esmė ne kiaušiniuose,o greičiau ekonominiuose dalykuose..Mat kai kurios finansinės organizacijos nuo kuriu kreditu šiuo metu yra labai priklausoma Ukraina,nesuteikia kreditu oficialiai kariaujančioms valstybėms...Ukrainos skolinimosi reitingas yra dabar labai žemas gi oficialaus karo atveju pasiskolint šansu apskritai neliktu,kas gi norės skolint kariaujančiai šaliai,kuri dar to karo pagal viska tiesiogiai laimėt ir negali...


VVER, 2015 07 11 21:42
Rusija, nors ir nebūdama supergalinga, yra supama daug silpnesnių valstybių, kurių užgrobimas didina rusijos galią. Štai pvz moldova. Paprastai ji galėtų kremliaus fiureriuką tiesiog pasiųst kuo toliau, bet per padniestrę yra laikoma įkaite :)



VVER, 2015 07 11 21:33
"Generaline repeticija",kuri parode,kad valstybe save vadinanti viena is pasaulio galinguju visiškai nepajėgia kariaut???:}}O jei kelyje but pasitaikė ne gruzinai,kurie visiška neturėjo PVO?????Jei gruzinai,kurie nesiruose kariaut su Rusija sugebejo atsilaikyt sesias dienas,tai ka su tuometine "Rusijos "supergalinga"kariuomene but padariusi daug stipresne Azerbaidžano kariuomene{beja turinti gan nebloga PVO},o jei Rusija but susidūrusi su Izraelio tipo kariuomene?????

Tai tam ir skirtos repeticijos, kad sužinotum kas negerai...

Anonimas, 2015 07 11 21:32
Jei Rusija nebūtų pasiuntusi savo karių, tai Ukraina būtų atkariavusi prarastas teritorijas 2014 m.

Nesuprantu. Jei Rusija nebūtų pasiuntusi savo karių, tai jokio karo ir nebūtų buvę :))

Vytenis to VVER, 2015 07 11 21:27
"Jei kam įdomu, komentatorius reideris anksčiau pranašavo, kad ukrainos ato bus baigta 2014m gruodžio pirmą triuškinančia ukrainos pergale :)))"
----------
Jei Rusija nebūtų pasiuntusi savo karių, tai Ukraina būtų atkariavusi prarastas teritorijas 2014 m. Kalbėti apie galimą ukrainiečių pergalę prieš Rusijos armiją yra naivu. Dabar pagalvokime, kodėl iki šiol kovos veiksmų zoną Rytų Ukrainoje Kijevas apibrėžia kaip antiteroristinės operacijos zoną. Toks kovos veiksmų Rytų Ukrainoje apibrėžimas pats savaime yra nonsensas, nes tenykščiai kovos veiksmai neturi nieko bendra su terorizmu. Kalba eina apie karinę invaziją, o ne apie terorizmą. Tai kodėl iki šiol ukrainiečiai vartoja antiteroristinės operacijos terminą? Atsakymas labai paprastas. Vartoja, nes jų kiaušiniai yra pernelyg skysti. Porošenka visam pasauliui įrodinėja, kad Rytų Ukrainoje veikia rusų kariai, bet jis nedrįsta atlikti elementaraus ir logiško veiksmo-nedrįsta oficialiai paskelbti karo Rusijai. Dėl to ir turim antiteroristinės operacijos zoną, o ne fronto liniją kare su Rusija.



Reideris, 2015 07 11 19:56
1.Rusija grazina uzgrobtas teritorija-abchazija,siaures osetija,kryma,lugandona,padniestre,cecenija,dagetana,ingusija,karelijos dali,karbacha ir kaliningrada savininkams.
---------------------------------------
Kurilai ir Pietu Sachalinas tai pat norėtu grizt pas savo tikruosius šeimininkus..:}}Del Cecenijos,tai pagal viska ji laisva,jei joje neveikia Rusijos federacijos įstatymai,o Rusijos federaliniai pareigūnai neturi jokios galios..:}}O pati Rusija moka kasmetine duokle Cecenijos kunigaikstukui..:}}

Reideris to VVERiukas DDD:, 2015 07 11 19:52
Rusija patvirtino Gruzijos žiniasklaidos pranešimus, kad ji kontroliuoja Gruzijos oro erdvę, kurioje patruliuoja 50 rusų karo lėktuvai, kurie puola taikinius Gruzijos teritorijoje[25].
------------------------------------------
Rusai,kaip ir per Cecenijos kara,tam ,kad suformuot pilnai lektuvu igulas gavo kviestis aukstuju Rusijos aviacijos mokyklų instruktorius mat neatsirado pakankamai paruoštu pilotu,galinčiu veikt grupėmis..:}}
Tiesa Vova sia problema per 6 metus issprende..tik ar ilgam..?:}}

Reideris, 2015 07 11 19:49
Kodėl visa laimė? Man tai atrodo, kad gruzija buvo generalinė repeticija, skirta patikrinti "skriaudžiamų rusakalbių, prašančių matušką apginti nuo fašizmo" taktiką, o taip pat vakarų reakciją...
---------------------------------------------
"Generaline repeticija",kuri parode,kad valstybe save vadinanti viena is pasaulio galinguju visiškai nepajėgia kariaut???:}}O jei kelyje but pasitaikė ne gruzinai,kurie visiška neturėjo PVO?????Jei gruzinai,kurie nesiruose kariaut su Rusija sugebejo atsilaikyt sesias dienas,tai ka su tuometine "Rusijos "supergalinga"kariuomene but padariusi daug stipresne Azerbaidžano kariuomene{beja turinti gan nebloga PVO},o jei Rusija but susidūrusi su Izraelio tipo kariuomene?????
-------------------------------------
Rusija patvirtino Gruzijos žiniasklaidos pranešimus, kad ji kontroliuoja Gruzijos oro erdvę, kurioje patruliuoja 50 rusų karo lėktuvai, kurie puola taikinius Gruzijos teritorijoje[25].
-----------------------------------------
O jei gruzinai but isigije 2,3"Patriot" divizionus...?


taikos balandis, 2015 07 11 17:32
1.Rusija grazina uzgrobtas teritorija-abchazija,siaures osetija,kryma,lugandona,padniestre,cecenija,dagetana,ingusija,karelijos dali,karbacha ir kaliningrada savininkams.
2.Leidzia savo federacinems respublikoms nepriklausomybe-o po to kurios nori dali jungtis i didesne valstbe.
3.Tada isivyrautu taika.

VVER, 2015 07 11 15:04
Turiu kiemo vaikystes drauga, ukrainieti, istarnavusi beveik lygi siol Ukrainos kariuomeneje.
2014 vasara rase, kad Ukrainos armija tai fikcija.

Tavo draugas vadovavosi emocijomis, o ne faktais. Ukrainos armija nėra fikcija, paprasčiausiai ji skirta nereguliariam gynybiniam karui, o ne konvenciniam prieš rusijos armiją, dėl ko ir patiria didelius nuostolius.

Kas įdomu, rusai bijo vieno dalyko- užimti per daug didelę teritoriją, juk tada turės kariauti priešpartizaninį karą antroje pagal dydį europos šalyje :))) Bet vis dėlto, ukrainiečiai rusų nebando vilioti į tokius spąstus, bet toliau kariauja donbase pagal rusų taisykles. Manau čia nemažai prisideda rusų spectarnybos su savo agentais ukrainos armijos vadovybėje, įtikinančios politinę valdžią, kad esama taktika- teisingiausia :)))

VVER, 2015 07 11 14:53
Pilnai sutinku,rusai turi 6metu fora pries Ukrainos kariuomene..2008m.Gruzijos-Rusijos karas parode pilna rusu atsilikima karybos srityje,visa laime ,kad kelyje pasitaike silpna Gruzija..

Kodėl visa laimė? Man tai atrodo, kad gruzija buvo generalinė repeticija, skirta patikrinti "skriaudžiamų rusakalbių, prašančių matušką apginti nuo fašizmo" taktiką, o taip pat vakarų reakciją...

Reideris, 2015 07 11 01:38
Karibu krize baigesi, kai rusai grazino savo balistines raketas is Kubos, amerikieciai - is Turkijos.
Kol rusai tures realia gresme prie pat savo sienu, jie destabilizuos padeti ir Ukrainoje ir bet kurioje kitoje vietoje.
--------------------------------------------
Stai kaip Kubos krize aprašo žinomas pasaulio istorikas
Walteris Laqueur:"pasak vieno sovietinio veikėjo,o tai buvo L.Breznevas,tai buvo pati grėsmingiausia savaite po antrojo pasaulinio karo,ir ji baigiesi sovietu pralaimėjimu...:}}Krize atskleide sovietu vadovams amerikieciu ginklu sistemu pranasuma ir priverte persvarstyti savo strategija..TSRS aiškiai reikėjo atokvėpio,kad pasivytu Amerika pagal tarpžemyniniu balistiniu raketu kieki,be to ji turejo padidinti savo strategini judruma...del sios krizes TSRS praktiškai prarado vieninteli realu savo sajungininka-Kinija..Mao Dzedunas TSRS elgesi pavadino pavojingu pralaimėjimu,davusiu pradžia naujai pasaulio tvarkai,kuri galutinai buvo įgyvendinta 1991m.


Reideris, 2015 07 11 00:45
Manyciau, ginklams rusai niekada netaupys.
----------------------------------------------
Минфин предложил правительству определить оптимальный объем бюджетных расходов на оборону. Об этом говорится в докладе об основных направлениях повышения эффективности расходов федерального бюджета, размещенном в пятницу, 10 июля, на сайте ведомства.

«Найти такой уровень расходов на эти цели, который, с одной стороны, не будет ухудшать условия для экономического роста и реализации других приоритетов государства, а с другой — позволит гарантированно решить задачу укрепления обороноспособности страны», — уверен Минфин.

При этом, необходимо учитывать «непростую международную обстановку» и добиться «максимально возможной отдачи» от оборонных расходов бюджета.


Reideris, 2015 07 11 00:36
1) Branduolinio sulaikymo strategija
--------------------------------------------
Branduolinio sulaikymo strategija pagal rusus:pastoviai brazdint tais ginklais,gasdint aplinkines valstybes,kad ju sustines gali pavirst ugnies ir dumu kamuoliais,kartais "psiaudo zurnalistams liept tiesioginem eteri sakyt,kad prie didelio noro visa JAV galetu paverst branduoliniu ugnies kamuoliu,tik uzmirstant pasakyt ,kad ir JAV tapati gali padaryt su Rusija...
JAV branduolinio sulaikymo strategija dislokuot RPG elementus,kad neatsitiktu taip kaip rusai sako..:}}

Reideris, 2015 07 11 00:31
Turiu kiemo vaikystes drauga, ukrainieti, istarnavusi beveik lygi siol Ukrainos kariuomeneje.
2014 vasara rase, kad Ukrainos armija tai fikcija.
--------------------------------
Pilnai sutinku,rusai turi 6metu fora pries Ukrainos kariuomene..2008m.Gruzijos-Rusijos karas parode pilna rusu atsilikima karybos srityje,visa laime ,kad kelyje pasitaike silpna Gruzija..



Reideris to VVERiukas DDD:, 2015 07 11 00:28
Jei kam įdomu, komentatorius reideris anksčiau pranašavo, kad ukrainos ato bus baigta 2014m gruodžio pirmą triuškinančia ukrainos pergale :)))
------------------------------------------------
Tai ir baiges isvaduotas Slovianskas,siuo metu vyksta vienos valstybes tiesiogine agresija pries kita,straipsnyje yra tiesiogiai nurodyta,kada Rusijos kariuomene pradejo veikt rytu Ukrainoje,tada ir baigesi ATO..Ir prasidėjo Dydysis Tėvynes išlaisvinamasis karas..


Reideris, 2015 07 11 00:26
Manyciau, ginklams rusai niekada netaupys.
Vokieciai prie Maskvos buvo gana nesenai.
--------------------------------
Deja,deja jau taupo,oficialiai gynybos biudžetas birželio 1d sumažintas 10proc.ir kaip pastebėjo Soigu rugsėji teks mažint dar..:}}
Beje rusai nepersenesiai buvo Berlyne,tik kas is to užtenka paziuret kaip dabar gyvena vokiečiai ir kaip rusai...:}}}

Reideris, 2015 07 11 00:23
visiem aisku kad ginklu prekyba geras biznis ir cia pirmauja ne Rusija, o JAV. Net Lietuva ginkluojasi...
-------------------------------
Nemano parasyta,bet užskaitau,JAV ginklai tiesiog geresni,todėl ir pirmauja..Sėkmes toliau darbuotis..:}}}}}}}}}}}}


Reideris, 2015 07 11 00:20
Susipazink su Branduolinio sdaulaikymo strategija ir PRG esme.
----------------------------------
Taigi pagrindinis zodis"sulaikymas"..O ten juodu ant balto parašyta,kad pagrindinis priešraketines gynybos tikslas sulaikyt priešininko raketu,tarp ju ir galinčiu nest branduolini uztaisa..Tad RPG elementai yra būtent gynybinis ginklas,kuri turi,o galbūt ir gali neutralizuot priešininko atakas..Butent tokie ginklai ir turi but dislokuoti Lenkijoje ir kitose buvusiose Varsuvos pakto valstybese,o iki 2020metu ir Pabaltyjyje...Izraelio pavyzdys rodo,kad tai labai veiksminga priemone...

2 VVER, 2015 07 10 16:16
Deja, Ukrainos armijos veiksmams ATO zonoje vadovauja Ukrainos katilu ministerija.

Kaunas 2 VVER, 2015 07 10 15:53
Turiu kiemo vaikystes drauga, ukrainieti, istarnavusi beveik lygi siol Ukrainos kariuomeneje.
2014 vasara rase, kad Ukrainos armija tai fikcija.


taikos receptas Aleluja, 2015 07 10 15:50
Prasau paskaityti apie

1) Branduolinio sulaikymo strategija
2) PRG esme sios strategijos plotmeje

VVER, 2015 07 10 15:22
Jei kam įdomu, komentatorius reideris anksčiau pranašavo, kad ukrainos ato bus baigta 2014m gruodžio pirmą triuškinančia ukrainos pergale :)))

ALELIUJA to taikos receptas, 2015 07 10 14:54
tik rusiškoje iškeiptoje realybėje RPG yra puolamasis ginklas, realybėje pagrystoje europinėmis vertybėmis RPG duoda papildomo laiko kol amerikėnai sunaikins rusų paleidimo aikšteles, kitaip tariant rusai nebegalės terorizuoti ir laikyti savotišais įkaitais sočių-pasifistinių europiečių. bet manau ir nuoširdžiai tikiuosi kad to neprireiks, vakarai nebekartos 91 metų klaidos ;))))))))))))

Reideris, 2015 07 10 13:23
visiem aisku kad ginklu prekyba geras biznis ir cia pirmauja ne Rusija, o JAV. Net Lietuva ginkluojasi...

taikos receptas, 2015 07 10 12:45
Manyciau, ginklams rusai niekada netaupys.
Vokieciai prie Maskvos buvo gana nesenai.

taikos receptas, 2015 07 10 12:43
"RPG gynybinis ginklas"

Susipazink su Branduolinio sdaulaikymo strategija ir PRG esme.

Reideris, 2015 07 10 05:24
Norėdami,kad Vakarai kitų metų sausi atšauktų bent dalį sankcijų,rusai turėtų įsakyti savo ginkluotosioms pajėgoms,dislokuotoms Rytų Ukrainoje,užimti gynybines pozicijas ir susilaikyti nuo ukrainiečių pajėgų apšaudymo.
--------------------------------------
Tam,kad vakarai atšauktu sankcijas nešaudyt neužteks..:}}Rusija privalo įvykdyt Minsko susitarimus(tai yra padaryt to,ko padaryt negali..Perduot sienos kontrole Ukrainai ir okupuotuose teritorijose surengt laisvus ESBO ir JTO prižiūrimus rinkimus..Sienos kontroles perdavimo atveju pasipriešinimas baigsis greit,nes pasibaigs laisvas amunicijos,kariuomenės ir ginkluotės judėjimas,kitu atveju nei LNR,nei DNR po daugiau nei metu banditu valdžios siautėjimo,prorusiska valdžia neturi šansų laimėt,o tai tas pats pralaimėjimas,mat nebus jokios fedaracinės valstybės ,o naujoji LNR ir DNR "banderovcu" valdžia nesipriešins dėl Ukrainos stojimo i ES ir NATO..Ir vienaip ir kitaip pralaimėjimas...Net jei Rusijai pavyktu sukontroliuot ir sustabdyt banditu formuotes(kas mažai tikėtina,mat pilnas internetas kur"novorosijos"dydvyriai patys pliekia net i savo teritorija,kas gali garantuot,kad Ukrainos pusė neapšaudys savu ir nesuvers kaltės "opolcensams",o kad taip bus aišku jau dabar..Niekas Rusijai lengvai iš šio konflikto pasitraukt neleis,mat jis tiesiogiai ėda Rusijos finansus ir karinius pajėgumus,kurie rusijai žengiant vis gylyn i krize,ja dar labiau tempia žemyn..Vakarai lengvai ras "vargšei Ukrainai"kas pusmeti milijarda kita,jei reiks net tris,jeigu jau rado graikams 300 milijardu..Šis konfliktas gali baigtis tik vienai..pilnu Rusijos pralaimėjimu...ir itakos zonos praradimu,nei JAV nei ES šito stipriai sukast ,kaulo jau nebe paleis,net jeigu reiktu laukt 5 ar 10metų..:}}

Vytenis, 2015 07 09 23:01
Šaldydami konfliktą Rytų Ukrainoje rusai turėtų pasindaudoti savo patirtimi šaldant konfliktą Gruzijoje. Labai svarbi yra ši detalė: tiek Gruzijos-Abchazijos, tiek Gruzijos-Pietų Osetijos pasieniuose nevyksta karo veiksmai. Šiuo metu nurodytuose pasieniuose konfliktuojančios pusės susilaiko nuo apšaudymų. Norėdami,kad Vakarai kitų metų sausi atšauktų bent dalį sankcijų,rusai turėtų įsakyti savo ginkluotosioms pajėgoms,dislokuotoms Rytų Ukrainoje,užimti gynybines pozicijas ir susilaikyti nuo ukrainiečių pajėgų apšaudymo. Šiuo metu netgi tokiuose pasieniuose kaip Indijos-Pakistano ar Šiaurės Korėjos-Pietų Korėjos padėtis yra stabilesnė.Jei būtų nutraukti kasdieniai ukrainiečių pozicijų apšaudymai, Vakarai po pusmečio numotų ranka ir atšauktų benj jau dalį sankcijų,kurios šiuo metu smaugia Kremlių.

Reideris, 2015 07 09 22:50
Rusijos biudžeto reikalai,ne antro aukšto fantastikos srities..:}}:
---------------------------------------------

По итогам первого полугодия дефицит федерального бюджета России составил 889,3 миллиарда рублей. Об этом в ходе выступления в Совете Федерации сообщила замминистра финансов Татьяна Нестеренко, передает ТАСС.
С января по июнь доходы казны сократились на 7 процентов по сравнению с аналогичным периодом прошлого года. Они составили 6,6 триллиона рублей. Нефтегазовые доходы снизились на 20 процентов до 3 триллионов рублей. Расходы в первом полугодии достигли 7,5 триллиона.
Правительство планирует сбалансировать бюджет к 2017 году. Прогнозируемый правительством дефицит в 2015-м — 2,68 триллиона рублей (доходы — 12,5 триллиона, расходы — 15,2 триллиона). В бюджет заложена стоимость нефти в 50 долларов за баррель.

Дефицит планируется финансировать за счет средств Резервного фонда. На данный момент его объем равен 4,27 триллиона рублей. По оценке министра финансов Антона Силуанова, к 2018 году он уменьшится до 500 миллиардов рублей.
-----------------------------------------
Tai čia jeigu nafta kainuos virš 50doleriu,o jei 40USD...?????????:}}}

Reideris, 2015 07 09 22:43
Va ryškiausias pavyzdys,lėšų pradeda trūkti jau net Vladimiro Vladimirovičiaus mėgstamiausiam arkliukui:ginkluotosioms pajėgoms..Taip sakant skalen..:}}:
----------------------------------------------
Военно-морской флот (ВМФ) России сократит число запланированных к постройке кораблей проекта 11711 (тип «Иван Грен») с шести до двух. Последним кораблем проекта станет заложенный в июне 2015 года «Петр Моргунов»


Reideris, 2015 07 09 22:35
Plius, aisku, PRG aplink Rusijos sienas.
Kol JAV kels tiesiogine gresme Rusijai uz 300 km iki Maskvos, Ukrainoje taikos nebus.
--------------------------------------------
RPG gynybinis ginklas niekaip negaliu suprast kaip ji gali kelt grėsme Maskvai?????:}}Skirtingai nei tarkim "Iskander"kuriu pagal "Trumpuju nuotoliu raketų sutarti"pasirašyta su JAV apskritai but neturėtu...
Tol kol Rusija žvangins ginklais ir terorizuos aplinkines valstybes,okupuos ju teritorijas,tol jos norės stot i NATO,o tai jau tiesioginis pavojus imperijai,na bet dėl to kalta tik pati Rusija..

Reideris, 2015 07 09 22:28
1) su Putinu Obama išgeria alaus ir vėl grįžyta normalųūs santykiai, Maskva kelia galvą ir dalijkasi įtakos zonomis;
2) Vakarai leidžia Rusijai plėsti koridorių per Ukrainą link Krymo; ten dislokuojamas branduolinis ginklas; Turkija išstoja iš NATO, Graikija - Rusijos bičiulė...

Štai taip - kureiama taika karo sąlygomis...
---------------------------------------------
Rusijos biudžetas bus tuscias, 2015 07 09 10:35
Fantastikos skyrius antrajame aukste
------------------------------------------------
Va čia tai fantastikos skyrius per visus aukštus..:}}

Reideris to Aleliuja, 2015 07 09 22:24
prisispausdins medinių rublių ir biudžetas nebus tuščias :)))))))))))))
------------------------------------------------
1991m.irgi galėjo prisispausdint,tai kogi neprisispausdino?????????:}}}}}Rusija ne JAV,tad spausdint neuztenka,mediniai rubliai kažkuom vistik turi but padengti,net jeigu tai tik imitacija....Kas is to jei Rusijos kariuomenės leitenantui tarkim išmokės alga "mediniais pinigais",o jis už juos nieko nupirkt negalės,labai greit toks leitenantas įsakys nukreipt tanko vamzdi i vyriausybes mokančios toki piniga susirinkimo vieta,kas ir atsitiko 1991m.:}}

ALELIUJA to Rusijos biudžetas bus tuscias, 2015 07 09 18:48
prisispausdins medinių rublių ir biudžetas nebus tuščias :)))))))))))))

Rusijos biudžetas bus tuscias, 2015 07 09 10:35
Fantastikos skyrius antrajame aukste.

taikos receptas, 2015 07 09 10:29
Karibu krize baigesi, kai rusai grazino savo balistines raketas is Kubos, amerikieciai - is Turkijos.
Kol rusai tures realia gresme prie pat savo sienu, jie destabilizuos padeti ir Ukrainoje ir bet kurioje kitoje vietoje.


Reideris, 2015 07 08 23:34
Kaip gi taip???:Trečiadienį Rusija vetavo Jungtinių Tautų (JT) Saugumo Tarybos rezoliuciją, kuria Srebrenicos žudynės pasmerkiamos kaip įvykdytas genocidas, praneša „Reuters“.
---------------------------------
Pagrindine "pasaulio kovotoja" su fasizmu ir blogiu vetavo Hagos teismo sprendima...Matyt bijo ,kad po poros metu analogiškas sprendimas bus priimtas rytu Ukrainos klausimu..:}}

Reideris, 2015 07 08 21:47
Karibu krize atvirksciai.
-----------------------------
Manau tamsta nelabai zino kaip baigiesi Karibu krize????:}}

Reideris, 2015 07 08 21:45
1) NATO ir JAV rastiskai pasizada NIEKADA nepriimti i NATO daugiau nei vienos buv SSSR salies.
2) JAV grizta i Sutarti del PRG ir susirenka savo PRG sistemas is baziu aplink Rusija ir kariniu laivu.

Ir voila: taika Europoje stebuklingai sugrizta.
--------------------------------------------------
Taika stebuklingai i Europa sugris tada,kad Rusijos biudžetas bus tuscias,valiutos rezervai išnaudoti,o JAV kaip 1991m.sius humanitarine pagalba konservais badaujančiai ir skurstančiai derzavai...:}}



taikos receptas, 2015 07 08 10:45
Kol JAV kels tiesiogine gresme Rusijai uz 300 km iki Maskvos, Ukrainoje taikos nebus.
Plius, aisku, PRG aplink Rusijos sienas.
Karibu krize atvirksciai.

karo receptas, 2015 07 08 10:01
1) su Putinu Obama išgeria alaus ir vėl grįžyta normalųūs santykiai, Maskva kelia galvą ir dalijkasi įtakos zonomis;
2) Vakarai leidžia Rusijai plėsti koridorių per Ukrainą link Krymo; ten dislokuojamas branduolinis ginklas; Turkija išstoja iš NATO, Graikija - Rusijos bičiulė...

Štai taip - kureiama taika karo sąlygomis...

drakas receptui, 2015 07 08 09:59
Pats tuo tiki?

taikos receptas, 2015 07 08 09:33
1) NATO ir JAV rastiskai pasizada NIEKADA nepriimti i NATO daugiau nei vienos buv SSSR salies.
2) JAV grizta i Sutarti del PRG ir susirenka savo PRG sistemas is baziu aplink Rusija ir kariniu laivu.

Ir voila: taika Europoje stebuklingai sugrizta.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras