Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Numušto bombonešio pamokos (100)

Komentarai:

Reideris, 2015 12 18 00:17
Anonimas, 2015 12 17 15:35
самолет был сбит демонстративно.
--------------------
Visiškai sutinku...Ir manau,kad jeigu situacija pasikartos tai bus padaryta dar karta...Manau jei kokias 2014m.NATO policijos misija butu numušusi koki rusu naikintuva pažeidusi Baltijos oro erdve,Turkijos atvejo net nebutu buve...:}}"Rusai eis iki tol kol jiems bus leista"..John F. Kennedy...Karibu krize parode,kad Kenedis buvo teisus,niekas nepasikeitė iki šiol,Rusija valdo tas pats saugumieciu klanas atmieštas oligarchais ,ta pacia imperine dvasia,dingo tik komunistine tos dvasios pridengimo skraiste..:}}}Manau,kad su siuo numustu lektuvu baigesi visa epocha pavadinimu"Rusijos sugrizimas i pasaulio galinguju kluba"..Kadangi sis sugrizimas 90proc buvo paremtas propaganda,tai jis subliusko akimirksniu..užteko vieno numusto lėktuvo ir vienos ryžtingos NATO salies..:}}


Anonimas, 2015 12 17 15:35
самолет был сбит демонстративно.

Reideris, 2015 12 17 02:26
DAES aviacija:}}}}
----------------------------
Rusijos karinė aviacija Sirijoje daugiausia smūgių suduoda nuosaikiesiems sukilėliams ir tokiu būdu padeda „Islamo valstybės“ pajėgoms, prieš kurias Maskva teigia kovojanti, įspėjo Didžiosios Britanijos užsienio reikalų sekretorius Philipas Hammondas, informuoja „The Independent“.

VVER, 2015 12 16 17:33
Tipinis ukrainos ministrų posėdis :)
https://www.youtube.com/watch?v=OBZWlWDjklY

VVER, 2015 12 16 17:14
Nebera ka plest po 2 suvirs metu "rusu pasaulio"viešpatavimo,viskas jau apiplesta arba taip paslepta,kad sulauks Ukrainos kariuomenes išvadavimo..:}}Del to,kad Putinas dalinsis su kaz kuom manau nei pats netiki..:}}}

Deja ne viskas :)
Per fronto liniją kasdien važiuoja autobusai su pensininkais į ukrainos valdomą teritoriją pasiimt pensijų. Opolčenija (ypač artima kremliui) gali grįžtančius autobusus sustabdyt ir rinkt pensijų mokestį, pvz. 10 procentų :))

Reideris to VVER, 2015 12 16 00:18
Jiems gali būti duotas specialus leidimas plėšt vietinius donbaso gyventojus, arba parduot "dezertyrų" organus juodojoje rinkoje :)) Na, kritiniu atveju gal ir pats putinas galėtų sušelpt iš savo 200 milijardų dolerių "pensijos fondo" :))))
----------------------------
Nebera ka plest po 2 suvirs metu "rusu pasaulio"viešpatavimo,viskas jau apiplesta arba taip paslepta,kad sulauks Ukrainos kariuomenes išvadavimo..:}}Del to,kad Putinas dalinsis su kaz kuom manau nei pats netiki..:}}}

VVER, 2015 12 15 23:35
Matai ir uztveriamiesiams buriams algas moket reikia,jie irgi valgyt nori ir seimas turi kurios valgyt nori...1991m.buvo susidariusi situacija kai Rusijos generalinio stabo karininkai algu buvo negave daugiau nei pusmeti,ka jau kalbet apie "užtvaru" ir atitvaru burius..:}}

Jiems gali būti duotas specialus leidimas plėšt vietinius donbaso gyventojus, arba parduot "dezertyrų" organus juodojoje rinkoje :)) Na, kritiniu atveju gal ir pats putinas galėtų sušelpt iš savo 200 milijardų dolerių "pensijos fondo" :))))

Reideris to VVER, 2015 12 15 23:26
Cia radau toki straipsni is gudziui 2009m.:}}}:
-------------------
http://www.geopolitika.lt/?artc=3656
-----
Pasirodo sovietiniai tankai ,kad ju atsikratyt buvo net skandinami pelkese..:}}

Reideris to VVER, 2015 12 15 23:21
Tamstele, rusai turi tokį dalyką kaip užtveriamuosius būrius :)) Pabandysi nusiplaut nuo karo, nušaus kaip šunį :)) Jau geriau samdiniams kurį laiką pakentėt be algos :)))
------------------------
Matai ir uztveriamiesiams buriams algas moket reikia,jie irgi valgyt nori ir seimas turi kurios valgyt nori...1991m.buvo susidariusi situacija kai Rusijos generalinio stabo karininkai algu buvo negave daugiau nei pusmeti,ka jau kalbet apie "užtvaru" ir atitvaru burius..:}}

Reideris to VVER, 2015 12 15 23:19
Pratęsiant tema galima pasakyt,kad 1991-1992m.Rusija noredama gaut is JAV labdarinio maisto ir vaistu pradejo pasirasinet sutartis del nuolatines ginkluotes mažinimo..Tas pats vyko ir 1993-1998m.tuo laikotarpiu i metalo lauza buvo supjaustyta mazdaug 40proc sovietinio
laivyno,dar 10procisparduota uz metalo lauzo kaina,Kinijai,Indijai,tai pačiai Lietuvai{"Aukstaitis","Zemaitis"}pinigai teoriskai turejo but skirti islaikyt likusiam laivynui taciau didžioji dalis išvogta,tad like laivai sekmingai rudijo uostuose iki pat 2011metu kol naftos kaina soktelejo iki 130doleriu uz bareli ir vel atgime"narus rusu imperiniai jausmai"..Tas pats vyko ir su aviacija,sausumos pajėgomis..:}}Is esmes JAV paskolu nurasimo ir nauju suteikimo lazda priverte rusus pasirasyt ir branduolines ginkluotes mažinime..Netgi skire tam pinigu..:}}Tas pats vyks ir dabar,manau,kad viska ka Vladimiras Vladimirovicius prigamino,jau kokiais 2017-2020m.rusai prades parceliuot ir pjaustyt i metalo lauza..:}}

VVER, 2015 12 15 23:07
Tamstele, rusai turi tokį dalyką kaip užtveriamuosius būrius :)) Pabandysi nusiplaut nuo karo, nušaus kaip šunį :)) Jau geriau samdiniams kurį laiką pakentėt be algos :)))

Reideris, 2015 12 15 23:00
Dėl ukrainos abejoju :) Šiuo metu jie paprasčiausiai neturi pakankamai karių surengt išvaduojamajai operacijai. Jų reiktų mažiausiai milijono :)
----------------------
Jo Ukrainai teks palaukt iki 2016mgalo,kada galutinai baigsis Rusijos valiutos rezervu atsargos..Jau dabar aisku,kad samdiniai uzdyka nekariaus ir teritorijų negins..To nedarys ir Rusijos kariuomene,prisimenu tuos 1991m.kada rusu karininkai negave pusmeti algu nukreipe tanku pabuklu vamzdzius i Rusijos vyriausybes rumus..Ir ka armija buvo sumazinta prer pus,baigesi visokios nesamones Afganistane,Afrikoje ir visame pasaulyje,na likusiems buvo ismoketos algos..Cia situacija analogiška..:}}

Reideris, 2015 12 15 22:56
Reideriui, 2015 12 15 12:34
",iki rusu atėjimo Asado pajėgos tiesioginio karinio kontakto su DAES apskritai neturėjo..."

AR gali tai pagristi?
-------------------------------
Tai,kad nera ka gryst,uzztenka pasiskaityt straipsnius toje pacioje rusu spaudoje iki rusu"operacijos"asado gelbejimas...Zodis IGL siose straipsniuose net neminimas..Asadas kovoja su AL Nusra,kuri kontroliuoja maždaug 80proc teritorijos besiribojančios su Asado režimo kontroliuojama teritorija,likusi 20proc ruoza uzima smulkios grupuotes dažniausiai kordinuojancios savo veiksmus su AL Nusra,tarp ju ir turku remiami turkmėnai...Ir tik rusams pradejus oro bombardavimus i nusaikiuju sukilėliu teritorijas siems pasitraukus ateina DAES..:}}Beje Asadas niekada nepaneigė,kad perka nafta is tos pačios DAES,mat įrodymai yra nepaneigiami....:}


Reideris, 2015 12 15 22:47
Prisiminus Iponciko Medvedevo laikus:}}}}
--------------------------
http://s020.radikal.ru/i706/1512/bb/d88cf363f0d5.jpg

VVER, 2015 12 15 22:34
Nebe uz kalnu ir operaciju Sirijoje ir rytu Ukrainoje pabaiga

Dėl ukrainos abejoju :) Šiuo metu jie paprasčiausiai neturi pakankamai karių surengt išvaduojamajai operacijai. Jų reiktų mažiausiai milijono :)

Vytenis, 2015 12 15 21:28
"AR gali tai pagristi?"---Jis negali to pagrįsti, nes kovos tarp Basharo pajėgų ir ISIS prasidėjo dar prieš rusų įsitraukimą į konfliktą (momentą, kai rusai į kovą metė savo bombonešius).

Vytenis, 2015 12 15 21:27
"AR gali tai pagristi?"---Jis negali to pagrįsti, nes kovos tarp Basharo pajėgų ir ISIS prasidėjo dar prieš rusų įsitraukimą į konfliktą (momentą, kai rusai į kovą metė savo bombonešius).

Reideriui, 2015 12 15 12:34
",iki rusu atėjimo Asado pajėgos tiesioginio karinio kontakto su DAES apskritai neturėjo..."

AR gali tai pagristi?

Reideris, 2015 12 15 10:49
Vladimiras Vladimirovičius Putinas tiesioginis"RTR palneta: eteris 2015m.liepos 4d.:naftos kainai nukritus žemiau 80usd.už bareli,pasaulinė ekonomika žlugs..:}}}:
-------------------------
2015m.gruodzio 15d. 10:47/Pigiausių naftos rūšių kaina nukrito beveik iki 20 dolerių už barelį lygio, informuoja naujienų agentūra „Bloomberg“.
Meksikos nafta atpigo iki žemiausio lygio per 11 metų, mažiau nei 28 dolerių už barelį, netekusi 73 proc. kainos per 18 mėnesių.

Irako nafta Azijoje prekiaujama po 25 dolerius už barelį. Vakarinėje Kanados dalyje kai kurie gamintojai parduoda savo naftą už mažiau nei 22 dolerius už barelį.
-------------------
Nebe uz kalnu ir operaciju Sirijoje ir rytu Ukrainoje pabaiga..TSRS prireike 5 metu,Rusijai turetu pakakt 1metu..:}}Sachas ir matas perfrazuojant tula V.Maroza..:}}

Reideris, 2015 12 15 05:40
Vladimiras Vladimirovičius Putinas tiesioginis"RTR palneta: eteris 2015m.liepos 4d.:naftos kainai nukritus žemiau 80usd.už bareli,pasaulinė ekonomika žlugs..:}}}:
-----------------------------------------
Цена на нефть марки Brent рухнула в ходе торговой сессии на лондонской бирже ICE на три с лишним процента до 36,8 доллара за баррель. Таким образом, североморская марка подешевела до минимума с 2008 года.

Reideris to Vytenis, 2015 12 15 02:46
Jei rusai nori iš tikro įveikti ISIS, tai teks siųsti sausumos pajėgas (turiu omeny plataus masto karinę operaciją; ne tik specpajėgų veiksmus), nes vien tik su karinėmis oro pajėgomis karo nelaimėsi.
--------------------------
Rusai gali siust ka nori,kad pati Putina su Medvedevu to karo jie vis tiek nelaimės...:}}TSRS buvo 1000galingesnė valstybe nei dabartinė Rusija ir vis tiek gavo gėdingai trauktis iš Afganistano...Dar nei vienai šaliai nėra pavykę laimėt prieš partizaninį kara kariaujančia jėga,to nepavyko net JAV Vietname ..:}}JAV planas buvo geriausias ka galima buvo padaryt..t.y nuosakiems sukilėliams leist nuverst Asada ir juos supjudyt su DAES,deja rusams jis netiko,netiko ir turkams,kurie Sirijos-Turkijos pasienyje sukurė savo buferine zona su "turkmenu "sukilėliu pajėgomis ir ja gyne nuo rusu atakos lėktuvu..:}}Is ten dar viena opozicine banga dabar jau turku butu ejusi šturmuot Damasko,o po to ir kautis su DAES,na ir aišku butu neleidusi,kad Sirijoje kurdai taip sustiprėtu kaip tarkim Irake..:}

Reideris to Vytenis, 2015 12 15 02:35
Su kuo jie kariavo paskutinį kartą? Su Iraku prieš ketvirtį amžiaus?:)
--------------------
Vyteni Iranas sirijos konflikte dalyvauja jau beveik 5metus,tai yra no jo pradžios...Tad patirties pakankamai..Negano to Irano spec. pajėgos,tas pats "Sargybiniu"korpusas jau koki 10metu kariauja kitame konflikte Jemene sukilėlių husiu pusėje ir kariauja gana gerai ,paklausk VVERiuko jis tau papasakos plačiau..:}}

Reideris to Vytenis, 2015 12 15 02:31
Tiesa, rusus turėjo šokiruoti Basharo ir Irano pajėgų silpnumas. Pasirodo, tie Irano generolai, apie kuriuos rašei, tebuvo "popieriniai" generolai.
------------------
Oi varge Vyteni,negi manai rusai nežinojo apie Asado pajėgu silpnumą iki tol..:}}Rusus pradėt oro atkas prikalbino butent Iranas,kuris norėju kitu sakaita,t.y rusų išsaugot Asado,kovojančio pagrinde prieš sunitu režima...:}}Iranas niekada nežadėjo apart "Sargybiniu"korpuso siust kitu kariu i Sirija,mat neturi nei pinigu nei galimybių,šalyis nuo 1970m metu velka sankciju nafta ir yra visiškai technologiškai atilikusi,atvira intervencija i Sirija Iranui butu pražūtinga kaip savo laiku buvo TSRS intervencija į Afganistaną
Na o kaltinti Irano "Srgybinio"korpuso generolus ir vadint popieriniais gali tik nieko nenusimanantis pilietis."Sargybiniu korpusas yra elitinis Irano padalinys,vadovaujamas pačiu geriausiu ir atsidavusiu vadu,kurie asmeniškai vadovauja daugumai musių mušio lauke,todėl ir aukos yra neivengiamos..O tai kad Asadas pralaimi ne tu generolu kaltė..Tiesiog Asado pajėgus susiduria su religiniai fanatikais kurie mirti nebijo atvirksčiai to trokšta..Pažiurėk rusu filma "9rota",ten yra scena kur rusai mušio metu aiškina"eta fanatiki,te paidiot da konca"tai va čia pati situacija,tik valstybė kita..:}}Deje rezultata tas pats anksčiau ar vėliau rusai bus priversti pasitraukt iš Sirijos..:}

Reideris to Vytenis, 2015 12 15 02:19
Smūgiais iš oro rusai apribojo ISIS galimybes pulti. Jei rusai nebūtų įsikišę, tai metų pabaigoje ISIS lyderiai būtų suvažiavę į Damaską apžiūrėti Basharo lavono.
---------------------------------
Vėl rašai vėjus,iki rusu atėjimo Asado pajėgos tiesioginio karinio kontakto su DAES apskritai neturėjo...Pagrindinis jos p[riešas buvo Al nusra ir 100kitu nuosaikiųjų sukilėlių..Štai jie ir butu sturmave Damaska,bei apžiūrinėję lavonus..Gi IGL butu veržesi link Rusijos kariniu baziu žudyt netikėliu kitakiu..Taip kad rusai gelbėjo nebent save,tiesa Asado kariu saskaita...mat pradėjus bombarduot nuosaikiaja opozicija ši pasitraukė,o jos kontroliuojamas teritorijas užėmė DAES..:}

Reideris to Vytenis, 2015 12 15 02:14
Klysti. Rusai visgi pasiekė savo tikslą-Basharas nebuvo nuverstas.
-----------------------------------------
Ka tu sakai,šiuo atveju geriau jau Asado nebutu,netyčia žutu ar nukrites nuo Kreslo nusilaužtu spranda..:}}Mat jis yra pagrindinė kliutis pasiekt susitarima su opozicija,kuri prie vieno stalo neses niekada su žmogumi prieš savo tauta panaudojusio Azarino dujas..:}}

Reideris to VVER, 2015 12 15 02:11
Kaip tai jokių rezultatų? Rezultatų yra daug:

Douma mieste subombarduota pradinė mokykla

Zamalka mieste subombarduota turgavietė
------
Ir tai visi šlovingosios rusų armados pasiekimai,na neskaitant prarasto atakos lėktuvo ir malūnsparnio,bei bepiločio...Rusu"operacija""asado gelbėjimas"jau tesiasi 2 mėn...Per diena Rusijos biudzetui kainuoja nuo 7-15milijonu USD..Per menesi apie 450milijonu doleriu,jau išleista daugiau nei 1 milijardas..Rezultatu jokiu..:}}

Vytenis to Reideris, 2015 12 14 21:15
Klysti. Rusai visgi pasiekė savo tikslą-Basharas nebuvo nuverstas. Smūgiais iš oro rusai apribojo ISIS galimybes pulti. Jei rusai nebūtų įsikišę, tai metų pabaigoje ISIS lyderiai būtų suvažiavę į Damaską apžiūrėti Basharo lavono. Tiesa, rusus turėjo šokiruoti Basharo ir Irano pajėgų silpnumas. Pasirodo, tie Irano generolai, apie kuriuos rašei, tebuvo "popieriniai" generolai. Jie neverti šio laipsnio, nes jį užsidirbo taikos sąlygomis. Irano pajėgos negali pasigirti didele kovine patirtimi. Su kuo jie kariavo paskutinį kartą? Su Iraku prieš ketvirtį amžiaus?:) Jei rusai nori iš tikro įveikti ISIS, tai teks siųsti sausumos pajėgas (turiu omeny plataus masto karinę operaciją; ne tik specpajėgų veiksmus), nes vien tik su karinėmis oro pajėgomis karo nelaimėsi.

VVER, 2015 12 13 23:33
Pagal viska praėjus trims menesiams nuo rusu bombardavimo pradžios jokiu rezultatu nepasiekta..Strategiškai svarbus Alepo miestas taip ir neužimtas,Homlso kontrole lyg ir oficialiai atiduota Asado režimui,bet per miesta ritasi likusiu sukeleliu sabotažiniai aktai...:}}Bus rusu pinigėliai beviltiškai išmesti remiant Asado rezima..:}}

Kaip tai jokių rezultatų? Rezultatų yra daug:

Douma mieste subombarduota pradinė mokykla

Zamalka mieste subombarduota turgavietė

VVER, 2015 12 13 23:25
Deja Rusijos armija rytu ukrainoje tai ne mitologija.."Mitologija yra"oplcenija"ir jos "saunus veikejai-razbainikai-rusu pasaulio šviesos nesejai,bei RTR,PBK laidu herojai..:}}

O kodėl aš rašau kabutėse? :)) Beje, pastaruoju metu jau aptilo odės "pasaulio šviesos nešėjams". Štai neseniai pripažinta, kad igoris strelkovas grįžo į rusiją visai kaip nepridera didvyriui- mašinos bagažinėje, surištas ir užkimšta burna :)))))))

http://www.delfi.lt/news/daily/world/buves-separatistu-vadas-i-strelkova-teko-suristi-kad-jis-griztu-i-rusija.d?id=69017272

Reideris, 2015 12 13 20:32
Is "The Wall Street Journal:
----------------------
МОСКВА, 13 дек - ПРАЙМ. Конгресс США может принять пакет законопроектов, отменяющий эмбарго на поставки сырой нефти за рубеж, пишет The Wall Street Journal со ссылкой на заявления конгрессменов в обеих партиях.

Обсуждаемый в Белом доме пакет документов будет содержать меры по развитию возобновляемых источников энергии и защите окружающей среды.

Конгресс может принять поправки уже к среде.

В случае отмены нефтяного эмбарго США могут стать одним из крупнейших мировых экспортеров сырья, только за последние 4 года добыча нефти в стране выросла более чем на 70%".
----------------------
Perfrazuojant tula V.Moroza:šachas ir matas vienai derzavai rytuose..:}}Nafta po 20usd uz bareli 2016m.horizonte...:}}}

Reideris, 2015 12 13 20:27
Turku -rusu "pomidoru karai"..:}}}}
-------------------------
https://pbs.twimg.com/media/CWHLpl4WUAApvCn.jpg

Reideris, 2015 12 13 20:26
Kai generolai zusta kaip muses..:}}}}:
------------------------
В Сирии убит бригадный генерал иранского Корпуса стражей исламской революции Хосейн Фадаи. По сообщению агентства FARS, военачальник, бывший одним из командиров бригады «Фатамиюн», служил в Арабской Республике под псевдонимом Зольфакар.

В октябре в Сирии погибли минимум трое иранских генералов. 12 октября сообщалось о гибели генерал-майора Фаршада Хасунизаде и бригадного генерала Хамида Мохтарбанда.За несколько дней до этого на северо-западе Сирии близ города Алеппо был убит генерал Хоссейн Хамедани (Hossein Hamedani), помогавший войскам президента Башара Асада организовывать военные операции против боевиков запрещенной в России террористической организации «Исламское государство» (ИГ).
-------------------
Pagal viska praėjus trims menesiams nuo rusu bombardavimo pradžios jokiu rezultatu nepasiekta..Strategiškai svarbus Alepo miestas taip ir neužimtas,Homlso kontrole lyg ir oficialiai atiduota Asado režimui,bet per miesta ritasi likusiu sukeleliu sabotažiniai aktai...:}}Bus rusu pinigėliai beviltiškai išmesti remiant Asado rezima..:}}

Reideris to VVER, 2015 12 13 20:21
Tai kad "mitologinių herojų"- reguliariosios armijos rusija labai ir nereklamuoja. Apie ją tenka ieškot kituose šaltiniuose, pvz. va, šiandien į odesą atvežti 27 sužeisti ukrainos kareiviai, 8 sunkiai...
https://www.facebook.com/100001648984976/videos/1015538991844391/
----------------------------
Deja Rusijos armija rytu ukrainoje tai ne mitologija.."Mitologija yra"oplcenija"ir jos "saunus veikejai-razbainikai-rusu pasaulio šviesos nesejai,bei RTR,PBK laidu herojai..:}}

VVER, 2015 12 12 23:11
Kodėl is tautos atimat jos"mitologinius herojus"

Tai kad "mitologinių herojų"- reguliariosios armijos rusija labai ir nereklamuoja. Apie ją tenka ieškot kituose šaltiniuose, pvz. va, šiandien į odesą atvežti 27 sužeisti ukrainos kareiviai, 8 sunkiai...
https://www.facebook.com/100001648984976/videos/1015538991844391/

Reideris, 2015 12 12 22:12
1 diena po to kai Asadas pagal susitarima perėmė Holmso miesta....:}}
--------------------
В субботу, 12 декабря, в подконтрольном правительственным войскам городе Хомс произошел двойной теракт, в результате которого погибли 22 человека, более 140 получили ранения. Боевики сначала взорвали заминированный автомобиль недалеко от городской больницы в алавитском районе на востоке города, сообщает Al Arabiya.
------


Reideris to VVER, 2015 12 12 19:19
(LLR) karo lauko vadų – kazokų atamanu Pavelu Dremovu.

Karo lauko vadų? :)))) Tamstele, visiems separatistų daliniams vadovauja rusų reguliariosios armijos karininkai, gal ir jums jau apsuko galvą rusų propaganda? :)) Tad kai pradės žūt tikri vadai, tada ir praneškit, o kad kažkoks girtas separatistas ivanovas sumaišė granatą su alaus skardine, jokos reikšmės neturi...
--------------------
Kaip jus taip negražiai apie "rusu pasaulio"didvyrius"..:}}}Kodėl is tautos atimat jos"mitologinius herojus"...:}} Jus tamsta esat brudas..:}}neigiantis rusu pasaulio mitus ir uz tai pasak Vytenio kartu su manimi baigsit dienas urano kasykloje..:}}


VVER, 2015 12 12 18:31
(LLR) karo lauko vadų – kazokų atamanu Pavelu Dremovu.

Karo lauko vadų? :)))) Tamstele, visiems separatistų daliniams vadovauja rusų reguliariosios armijos karininkai, gal ir jums jau apsuko galvą rusų propaganda? :)) Tad kai pradės žūt tikri vadai, tada ir praneškit, o kad kažkoks girtas separatistas ivanovas sumaišė granatą su alaus skardine, jokos reikšmės neturi...

Reideris to Vytenis, 2015 12 12 17:43
Kalbant apie agresiją, tai leisk paklausti, kas daugiau chuliganiškai pažeidinėjo oro erdvę: ar rusai Turkijos, ar turkai NATO narės Graikijos? :)
----------------------
Deja rusai cia ne pralenkiami,kur jau ten turkams lygintis su" pasaulines galios"ereliukais...:}}Media pilna pranesimu:is Gruzijos,Estijos,Lietuvos,Norvegijos pranesimu apie rusu ereliu paskraidinimus..Tik va Turkijoje rusams nepasiseke 2perspejimai ir pliaukšt rusu "sakalėlis"atsidure ant žemes,o turkai jodosiai atvirai pareiske pasikartos vel bus tas pats..Nu nebijo turkai"pasaulines galybes-Rusijos",visiškai nebijo imperijos tarp kurios ir JAV reikia det lygybes ženkla..Matyt turkai nežino,kad ta ženkla liepia det Vytenis ir GRU pasekėjas..:}}Dabar jau turkai liko nesuprate ir pasimete,nu nemoka jie kariaut pamidoru karu,cia Rusija nepralenkiama,ir vyno karai su Gruzija ir Moldavija ir surio karai su Lietuva,pasitreniravusi "imperija"kariaut pomidoru karus..Tik ir turkai nepesti ,ismoks ir tuos privalomus"pasaulio galybes"fintus-pomidoru karus..:}}


Reideris to Vytenis, 2015 12 12 17:35
Irakas jau kreipėsi į Jungtinių Tautų Saugumo Tarybą su prašymu padėti atsikratyti Turkijos kariais, kurie neteisėtai peržengė Turkijos-Irako sieną ir buvo dislokuoti netoli Mosulo
------------------
Ka tu turkai visko išmoko is rusu..Jie gina savo"tautiečius"visame pasaulyje,tik ju kova apsiriboja teroristais,bet jei reiks jie ras ir fašistus-pagal viska bus rusai..:}}"Geri pavyzdziai"nebuna praleidziami pro akis...:}Pavzd.Hitleris mokesi is Stalino...Erdoganas is Putino...:}

Reideris to Vytenis, 2015 12 12 17:32
Reideri, pasiskaityk, ką tavo mylimi JAV sąjungininkai išdarinėja vienas su kitu.
------------------------
Mano mylimi,ka tu as labiau myliu rusus,del to ir pergyvenu,del jos pastovaus ritimosi zemyn ir artejancio galo..Abidna man za derzavu...:}}


Reideris to VVER, 2015 12 12 17:30
Vakaru politologai sako,kad Putinui jau nusibodo laukt Ukrainos žlugimo

Ar gali gangrenai nusibost ėsti užkrėstą kūną? :))
--------------------
Gali:Ukrainos Luhansko srityje, separatistų kontroliuojamoje teritorijoje, šeštadienį, gruodžio 12 dieną, buvo susprogdintas automobilis su vienu garsiausių „Luhansko liaudies respublikos“ (LLR) karo lauko vadų – kazokų atamanu Pavelu Dremovu.
---
Po truputi gangrenai naikinasi patys save,o gal padeda prakeiktos ukru spec.pajegos..:}}





VVER, 2015 12 12 15:00
Vakaru politologai sako,kad Putinui jau nusibodo laukt Ukrainos žlugimo

Ar gali gangrenai nusibost ėsti užkrėstą kūną? :))

Vytenis, 2015 12 12 11:42
Reideri, pasiskaityk, ką tavo mylimi JAV sąjungininkai išdarinėja vienas su kitu. Irakas jau kreipėsi į Jungtinių Tautų Saugumo Tarybą su prašymu padėti atsikratyti Turkijos kariais, kurie neteisėtai peržengė Turkijos-Irako sieną ir buvo dislokuoti netoli Mosulo. Kalbant apie agresiją, tai leisk paklausti, kas daugiau chuliganiškai pažeidinėjo oro erdvę: ar rusai Turkijos, ar turkai NATO narės Graikijos? :)



Reideris, 2015 12 12 09:40
"Nezinau ar as isgyvenciau,bet kad Rusijos neliktu tai faktas"---Mes juk buvom susitarę, kad 2017 m. užversi kanopas Rusijos urano kasykloje :)
--------------------------
Tai ,kad nuo 2016m.visos Rusijos urano kasyklos bus kiniečiu...:}}Putinas pazadejo rusams atidaryt kasykla mėnulyje,kai tik rusu inžineriniai suprojektuos angarus naujajame Rusijos kosmodrome,kad i juos tilptu raketos..:}}Tiesa yra viena problema,rusai bijo ,kad turkai nepradėtu numusinet ju raketu,nat s esmes budama"pasauline galia ir "imperija"nieko padaryt turkams negali..Pomidoru kara paskelbe,negi skelbsi antra kart..:}}

Reideris to Vytenis, 2015 12 12 09:33
"Noriu uzduot klausima:koki tiesiogini pavoju Rusijai gali sukelt Gruzija"---Dvi priežastys: 1) potenciali Gruzijos narystė NATO su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis;2) gruzinai įsiveržė į Pietų Osetiją, apgulė Cchinvalį, taip bandydami pakeisti rusams naudingą esamą padėtį (Pietų Osetijos faktinė nepriklausomybė rusams buvo ir yra naudinga. nes niekas nepriims Gruzijos į NATO, kol ši pretenduos į jai faktiškai nepavaldžias teritorijas).
---------------------------------
Tai,kad NATO gynybine organizacija,ji savo funkcija atlieka tik tada,kai kas nors puola tarkim Rusija puola Gruzija...Atvirkščiai Gruzijos įstojimas i NATO užvertu bet kokius kelius bet kokiems kariniams konfliktams tarp Gruzijos ir Rusijos..:}}}Pala pala,o kos rusu reikalas ir padėtis gali but svetimos valstybes teritorijoje???:}}Tai imperine politika,vedanti i Rusijos kracha,aplink vieni priesai...:}}Putinas bande sustabdyt NATO bazes rusu pasienyje ir ka 60kilometru nuo Rusijos kontroliuojamos teritorijos veikia NATO rengimo centras su 5000 uzsieno kariu personalu visa tai salia Tbilisio...:}}NATO baze vis tiek Gruzijoje,yra Gruzija NATO nare ar nera..dabar pabandyk atimt is Gruzinu Tbilisi...:}}Toliau dar juokingiau,Ukrainoje 100km nuo Rusijos sienos ir 350km nuo Maskvos tai pat veikia NATO rengimo centrai,su NATO kariniu personalu..Baltijos valstybėse ,Lenkijoje apskritai veikia laikinos rotacines bazes..Pavyzdz.UK tokia baze praveike 70metu..


Vytenis to Reideris, 2015 12 12 08:53
"Nezinau ar as isgyvenciau,bet kad Rusijos neliktu tai faktas"---Mes juk buvom susitarę, kad 2017 m. užversi kanopas Rusijos urano kasykloje :)

Vytenis to Reideris, 2015 12 12 08:14
"Sąjungininkai,stai pagrindinis veiksnys JAV darantis"modernia imperija"NATO aljansas,ta pati ES,Japonija,Kanada,UK,Australija."---Tokios valstybės kaip Lietuva, Latvija, Estija, kurias tu apibrėži kaip JAV sąjungininkes, iš tikrųjų tėra tik žaisliukai, kurias didžiosios imperijos laiko savo rankose. Vieną dieną jos įtraukiamos į SSRS sudėtį, kitą dieną tampa NATO narėmis, trečią dieną ru jomis nutiks dar kažkas, kas priklauso tik nuo didžiųjų imperijų valios ir tiek. Antrajame pasauliniame kare Italija ir Rumunija iš pradžių buvo Vokietijos sąjungininkės, paskui persimetė į kitą kariaujančių pusių barikadą vien dėl to, kad pasikeitė jėgų santykis (Vokietija nusilpo). Ir kaip čia nutiko,kad Antrojo pasaulinio karo metu tavo giriamai Suomijai Jungtinė Karalystė oficialiai paskelbė karą?Ir šiuo atveju viską lėmė geopolitiniai interesai. JAV dabar turi daug sąjungininkų, nes yra galinga karine prasme. Bet jai amerikiečių galia susilpnėtų, tai tas sąjungininkų ratelis griūtų kaip kortų namelis.

Vytenis to Reideris, 2015 12 12 07:57
"Noriu uzduot klausima:koki tiesiogini pavoju Rusijai gali sukelt Gruzija"---Dvi priežastys: 1) potenciali Gruzijos narystė NATO su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis;2) gruzinai įsiveržė į Pietų Osetiją, apgulė Cchinvalį, taip bandydami pakeisti rusams naudingą esamą padėtį (Pietų Osetijos faktinė nepriklausomybė rusams buvo ir yra naudinga. nes niekas nepriims Gruzijos į NATO, kol ši pretenduos į jai faktiškai nepavaldžias teritorijas).

Reideris to VVER, 2015 12 11 22:20
Taip, o ką? Niekas likimo nenulemta, ukraina irgi gali žlugt. Manyčiau, kad ukrainos žlugimo tikimybė net kiek didesnė :)))
-----------------------
Vakaru politologai sako,kad Putinui jau nusibodo laukt Ukrainos žlugimo...:}}Rusu politologai mano,kad po to kai TVF pakeite del Ukrainos taisykles,tikimybe,kad si valstybe žlugs per artimiausius 10metu yra lygi nuliui..:}}Tam ,kad žlugtu Rusija reikia tik vieno JAV valstybes departamento sprendimo-naftos pirkimo embargo is Rusijos,ta pripazino net ponas D.Kiseliovas apkaltines savo laidoje vakaru imperialistus del musamu naftos kainu..:}}Manau neigti sios rusu propagandos generolo frazes nera prames...:}}


Reideris to Vytenis, 2015 12 11 22:14
Jei rusai ar kinai Meksike investuotų pinigus į antiamerikietišką Maidaną, tai esu įsitikinęs, kad tokiu atveju amerikiečiai irgi reaguotų karinėmis priemonėmis. Amerikiečiai imperializmo keliu nužingsniavo ženkliai toliau nei rusai, jie gali sau leisti veikti kitomis priemonėmis (būsimiems vergams ištiesti morką, o ne lazdą palei nosį) ir dėl to tau susidaro klaidingas įspūdis, kad amerikiečiai nėra imperialistai.
----------------------------
O tai koki tikslu rusai ar kinai keltu Maidana Meksikoje...JAV Meksikoje be ekonominiu svertu neturi jokiu galiu..:}}Atvirkščiai jankiai ten nelabai mėgstami ir ju remiami kandidatai i Meksikos prezidento posta niekada nesulauktu jokio palaikymo..tai jau JAV reikėtu organizuot Maidana Meksikoje norint atvest i valdžia reikalinga prezidenta..:}}
Mat kaip JAV gali istest morka o ne lazda manau vieninteliu atveju,mat kitos salys bijo labiau kažko nei JAV pagal viska Rusijos.Gal but Rusijai butu laikas tapt normalia valstybe,atsisakyt imperines politikos,tada ir JAV morkos nebereiktu???:}}}

Reideris to Vytenis, 2015 12 11 22:07
JAV ir Rusija yra imperijos. Tarp šių valstybių reikia dėti lygybės ženklą. Taip, JAV XXI a. neprievartavo savo kaimynų. Bet taip nutiko tik dėl to, kad JAV savo kaimynus išprievartavo dar XIX a. ir jau nebėra prasmės jų prievartaut, nes jie nekelia pavojaus JAV saugumui. Amerikiečiai su Meksika XIX a. išdarinėjo tą patį, ką rusai dabar išdarinėja su Ukraina ar Gruzija. Jei rusai ar kinai Meksike investuotų pinigus į antiamerikietišką Maidaną, tai esu įsitikinęs, kad tokiu atveju amerikiečiai irgi reaguotų karinėmis priemonėmis.
---------------------------------
Mat kaip,pacituosiu pona"Bet taip nutiko tik dėl to, kad JAV savo kaimynus išprievartavo dar XIX a. ir jau nebėra prasmės jų prievartaut, nes jie nekelia pavojaus JAV saugumui"citatos pabaiga..Noriu uzduot klausima:koki tiesiogini pavoju Rusijai gali sukelt Gruzija ir Moldova,Ukrainos klausima atidėkim i sali ir ne siaip,pagal viska si salis ateityje tikrai kels pavoju Rusijai...:}}Taigi pagrindinis siuo saliu keliamas pavojus tai,kad sios salys galutinai ir negrystamai pasitrauks is Rusijos imperijos orbitos..va tik tai ivyks/vyksta nepriklausomai nuo Rusijos karinio isikisimo..pagal viska Rusijos karinis isikisimas Ukrainoje ir buvo ta riba kuria peržengusi Rusija prarado bet kokia galimybe išlaikyt sias valstybes savo įtakos zonoje..Taip Rusija gali įvykdyt zaibo kara ir okupuot visas tris teritorijas,taciau išlaikyt tu teritorijų kontroles negali,susiduriame su paradoksu,kada kariaut prasmes nera,nes imperijų laikai tiesiog baigiesi,prasidėjo ekonominiu karu laikai,kada ginkluoti konfliktai tampa tik salutinemis priemonemes..JAV tai suprato dar XXamz.todel tapo "modernia imperija",Rusija gi liko XIXa.amz..ir tai lems sios valstybes saulelydi..Rusija yra tarsi dinozauras musu laikais...Iskasena kuri neturi galimybių išgyvent is vienos puses spaudžiama "modernios imperijos JAV",o is kitos puses spaudžiama to statuso sėkmingai siekencios Kinijos...
Dabar kaip JAV pavyko pasiekt"modernios imperijos"statuso..Sąjungininkai,stai pagrindinis veiksnys JAV darantis"modernia imperija"NATO aljansas,ta pati ES,Japonija,Kanada,UK,Australija..O dabar pažvelkim i Rusija aplink vien priesai,Rusijos sąjungininkas:S.Koreja-bet kada išduosianti Rusija jei to pareikalaus Kinija..:}}Venesuela,Iranas žaisiantis savo zaidima,kad jam naudinga,dar keletas Afrikos valstybių..kinija tikrai nera Rusijos sajungininkas,anksčiau buvo konkurentas,dabar jau partreneris diktuojantis savo valia Rusijai..:}}

VVER, 2015 12 11 21:38
Matai,pats pripažinai,kad Rusija žlugo
3 kartus,vadinasi visiškai imanomas ir ketvirtas kartas.

Taip, o ką? Niekas likimo nenulemta, ukraina irgi gali žlugt. Manyčiau, kad ukrainos žlugimo tikimybė net kiek didesnė :)))

Vytenis to Reideris, 2015 12 11 21:37
JAV ir Rusija yra imperijos. Tarp šių valstybių reikia dėti lygybės ženklą. Taip, JAV XXI a. neprievartavo savo kaimynų. Bet taip nutiko tik dėl to, kad JAV savo kaimynus išprievartavo dar XIX a. ir jau nebėra prasmės jų prievartaut, nes jie nekelia pavojaus JAV saugumui. Amerikiečiai su Meksika XIX a. išdarinėjo tą patį, ką rusai dabar išdarinėja su Ukraina ar Gruzija. Jei rusai ar kinai Meksike investuotų pinigus į antiamerikietišką Maidaną, tai esu įsitikinęs, kad tokiu atveju amerikiečiai irgi reaguotų karinėmis priemonėmis. Amerikiečiai imperializmo keliu nužingsniavo ženkliai toliau nei rusai, jie gali sau leisti veikti kitomis priemonėmis (būsimiems vergams ištiesti morką, o ne lazdą palei nosį) ir dėl to tau susidaro klaidingas įspūdis, kad amerikiečiai nėra imperialistai.

alternatyvi tikrove, 2015 12 11 21:37
straispnis - gyvenimas alternatyvioje realybeje, kuria sau kuria Lietuva

Reideris to VVER, 2015 12 11 21:11
Tamstele, ar rusija žlugs jokios reikšmės neturi, per pastarąjį šimtmetį rusija žlugo tris kartus :) Ar dėl to pvz ukrainai tapo saugiau gyvent?
--------------------------------
Manau,kad Ukraina pamokas išmoko ir ketvirto karto nebus...:}}Matai,pats pripažinai,kad Rusija žlugo
3 kartus,vadinasi visiškai imanomas ir ketvirtas kartas..Ir vienas is ju bus lemiamas..:}}}Na jeigu teigtume,kad pirma karta Rusija žlugo 1914-1917m.tai atkurt buvusios imperijos ribu net galingajai sovietu sakjungai nepavyko:}}}}Stai Suomija kiri prie cara buvo
carines Rusijos imperijos dalis isliko laisva nuo 1914m.iki 2015m.gana nemazas pasiekimas valstybei kuri iki tol valstingumo praktiskai neturejo ir tuo atzvilgiu yra labai panasi i Ukraina..Tiek Suomija ,tiek Ukraina prarado dali savo teritorijos,bet i Rusijos orbita Suomija niekada negrizo..:}}Tas pats atsitiks ir su Ukraina,Moldova,Gruzija..:}}Beje jei realiai pamascius tai ir Lenkija buvo carines Rusijos dalis,kuri tai pat išsaugojo teoriškai nepriklausomybe,aisku buvo kontroliuojama per Varsuvos pakta...:}}
Na o po antro žlugimo 1991m.Rusija prarado milziniskas teritorijas,o siuo metu praranda ir siu teritorijų įtakos kontrole galutinai...Varšuvos pakto salys,Baltijos valstybes 100 proc.yra prarastos Rusijos imperijos žemes..Ukraina,Moldova,Gruzija,Azerbaidžanas tai pat sprusta is Maskvos gniauztu nepaisant visu Kremliaus netgi kariniu pastangų {Krymo aneksija,Padniestre,rytu Ukraina ir pan.}..Galima visiskai pilnai teigt ,kad sekanciu Rusijos žlugimo atveju sios valstybes apskritai issprus is Maskvos orbitos vienokiu ar kitokiu pobudziu,prie ju turetu prisijungt Gudija..O ir pacoje Rusijoje gali atsirast nauju respublikų,pavyzdžiui tapati Ceceneji,S,Kaukazas tai pat bruzda tiesa viskas nurasoma banditu razborkems ir terorizmui..Tad su kiekvienu tokiu zlugimu,Rusijos imperija traukiasi ir bliuksta,kad ir ka kas besakytu..:}}

Reideris to GRU sekejas, 2015 12 11 20:56
Be zodziu.... tingiu net atrasineti... Ate!
------------------------
Aisku,kad tingi,tingi ne tik atrasinet,bet ir apie tai,kad Asadas perka DAES nafta tingi diskutuot,bet mielai padiskutuotum,kad turkai perka DAES nafta...:}}}??Ar ne..:}}??:}}}}}}}}}}}

GRU pasekejas to VVER, 2015 12 11 20:32
Labai taikliai pastebeta, bet Jusu mintys liks neisgirstos....

GRU pasekejas to Reideris, 2015 12 11 20:30
Be zodziu.... tingiu net atrasineti... Ate!

VVER, 2015 12 11 19:36
Imperializmas va visa Rusijos geostrategija..Ir nenuostabu,kad XXI amz.ji pasmerkta zlugti..:}}

Tamstele, ar rusija žlugs jokios reikšmės neturi, per pastarąjį šimtmetį rusija žlugo tris kartus :) Ar dėl to pvz ukrainai tapo saugiau gyvent?

Reideris to GRU sekejas, 2015 12 11 19:06
rusai nieko nesiskiria nuo kitu pasaulio valstybiu, ir turi teise, lygiai tokia pacia kaip ir JAV ginti savo geostrateginius interesus visais imanomais budais (jusu primytivia kalba - prievartauti kaimyno zmona), nes butent tas "pratimas" su zodzio keitimu gal vis tik atvers jum akis jog tarp Rusijos ir JAV nera skirtumo, reikia deti ligybes zenkla!
--------------------------
Va tik nereikia pasaku sekt apie Rusijos geostrateginius interesus.Imperines uzmacios niekaip negali but geostrateginiai interesai..parodykit bent viena kaimyna,kuri JAV prievartavo XXIamz....Nera..Nera nei vieno kaimyno kuri JAV prievartavo ir XXamz...O Rusijos agresija pries Gruzija ,Moldova,Ukraina nieku kitu kaip silpnesnes valstybes prievartavimu nepavadinsi,jei Rusija turi tik tokius geostrateginius tikslus tai kaip valstybe ji jau zlugusi ,o man jos gaila..:}}Kokius geostrateginius tikslus Rusija sprendzia Sirijoje ???????????O gi jokiu ,tik gelbeja kita toki pat diktariu Asada nuo jo paties liaudies sukilimo,pridengdama herojiska kova su teroristais,a kaip panasu i 1944m-1955m.pasipriešinimo slopinima Lietuvoje,tada irgi visi partizanai buvo banditai..:}}Dabar teroristai..:}}Ukrainoje visi fasistai...Rusija tai kita suknele aprengta ta pati mergele-imperija ir nedaugiau...:}}Imperializmas va visa Rusijos geostrategija..Ir nenuostabu,kad XXI amz.ji pasmerkta zlugti..:}}

Reideris, 2015 12 11 18:57
4. I visus savo komentarus prasau irasykite (pakeiskite) ZODI - JAV vietoje zodzio Rusija, ir pamatysite neregeta ir nematyta KITA MEDALIO PUSE, tokiu budu suprasite, kad rusai nieko nesiskiria nuo kitu pasaulio valstybiu, ir turi teise, lygiai tokia pacia kaip ir JAV ginti savo geostrateginius interesus visais imanomais budais (jusu primytivia kalba - prievartauti kaimyno zmona), nes butent tas "pratimas" su zodzio keitimu gal vis tik atvers jum akis jog tarp Rusijos ir JAV nera skirtumo, reikia deti ligybes zenkla!
---------------------------
Vel,gal nustokit tapatint Rusija su JAV..:}}Kai Rusijos BVP bus tokio dydzio kaip JAV ,o ne kaip Kalifornijos,kai Rusijos indelis i pasauline ekonomika bus toks kaip JAV o ne kaip Bangladeso,ir kai Rusija taps pasauline geopolitine jega,kaip JAV,o ne "televizine derzava"tada ir keisim zodi Rusija-JAV..:}}Ir nereikia sekt pasaku ,apie tai,kad Rusija turi atomini ginkla,atomini ginkla turi ir S.Korėja,Pakistanas,tik niekas ju pasauline galybe nevadina..:}}Atvirkščiai tai trečiasis pasaulis ir nedaugiau..:}}

Reideris to GRU sekejas, 2015 12 11 18:52
3."Rusija branduoline valstybe,nu ir kas..:Bet koks karas,branduolinis ar ne reikštu Rusijos gala" - cia jau parodete kad nesuprantate apie ka snekate.... apskritai :( Apsviesiu - tai reikstu ne vien Rusijos gala, o manau ir musu civilizacijos gala...
P. S. Liecia ASMENISKAI pati, nes nemanau kad sugebesit isgyventi po atominio karo!!!
-------------------------
O varge vel tas pats,galiu jus nudžiugint jokio atominio karo nebus,Rusijos nusikaltėliai esantys valdžioje nedris panaudot to "ginklo"..:}}Ju tikslai kitokie kuo ilgiau išsaugot valdžia ir savo kaili,branduolinio karo atveju nepavyktu nei vieno nei kito..:}}Nezinau ar as isgyvenciau,bet kad Rusijos neliktu tai faktas..:}}

Reideris, 2015 12 11 18:48
2. "A vsiotaki kagda nibut vsio kanciajitsa"..
Uzuominos kad viskas pasibaigia? ka tai reiskia? kas pasibaigs, personalizuota Rusija (asmeni) pasodins i kalejima kaip bandita? Ka reiskia jusu uzuomina i rusijos pabaiga?
-------------------------
Pavartykit istorijos vadovėlius,ta tarpsni nuo 1985-1991m.tada suprasit ka reiškia fraze""A vsiotaki kagda nibut vsio kanciajitsa"..:}}Koncilas TSRS,koncitsa ...:}}

Reideris to GRU sekejas, 2015 12 11 18:45
1. Pievos.... kaip ir minejau... sunku su zmogumi diskutuoti kai zmogus turi saliska nuomone, ir kazkokia asmeniska neapykanta Rusijai?... kai vartojami epitetai vaizduoja Rusija kaip "esmenybe", zmogu kuris plesia ar prievartauja kazkieno zmona! Kalba lyg ir eina apie tarptautine politika o ne personalizacijas lietuviu kalbos pamokoje....
------------------------------------
Ka jus sakote,jokios neapykantos tokiai nuostabiai saliai davusiai tiek nuostabiu zmoniu pasauliui,kaip Lermontovas ,Puskinas,Mendelejevas,Vysockis,Achmatova ir pan...Tik teisybe,kad ir kokia nemaloni tamstai ir panasiems,kuriems diskusija apie Rusija ,jeigu neatitinka jusu vizijų ir įsitikinimu{suformuotu dažniausiai Rusijos propagandos priemonių}:}},tada oponentai tampa cituoju"manau kad arba Reideriui nedaug metuku yra arba visiskai esat beprotis"...:}}Kaip panasu i viena jusu taip megstama sali,rytuose,ten irgi nuo sovietu laiku iki Putinistines eros visi kas pries rezima yra mazvaikiai nu ir aisku beprociai...:}}Siuo atveju tamstai siulyciau pasiskaityt Henriko Klymasausko autobiografine knyga"Bepročiu pasaulyje",turetu padet..:}}
Na o fraze apie" zmogu kuris plesia ar prievartauja kazkieno zmona!"tai idealus Rusijos uzsienio politikos palyginimas padarytas žinomo visame pasaulyje žmogaus teisiu gynėjo,beje ruso...:}}}}}

Reideris, 2015 12 11 14:57
Biznis rusiskai:}}}:
------------------------------
"Ъ" стали известны подробности готовящегося к подписанию меморандума о поставках зерна из России в Китай, рынок которого был практически закрыт для отечественных импортеров. Китайская сторона согласилась принимать зерно лишь из ограниченного числа российских регионов и только в мешках. Такие условия делают экспорт нерентабельным, отмечают эксперты.
Подробнее: http://www.kommersant.ru/doc/2874016

Reideris, 2015 12 11 14:48
S kolen:}}}
-----------------------
Стоимость нефти Brent в ходе торгов на лондонской бирже ICE упала ниже 39 долларов за баррель. По данным на 13:50 мск североморская нефть стоила 38,96 доллара. К 13:55 она подорожала до 39,08 доллара. Об этом свидетельствуют данные торговой площадки.
На фоне падения нефтяных котировок укрепляется доллар. Американская валюта торгуется около отметки 69,94 рубля. Евро при этом стоит 76,67. Официальные курсы на 12 декабря — 69,18 и 75,75 рубля соответственно. Они будут действовать до 14 декабря включительно.

GRU pasekejas to Reideris, 2015 12 11 14:47
1. Pievos.... kaip ir minejau... sunku su zmogumi diskutuoti kai zmogus turi saliska nuomone, ir kazkokia asmeniska neapykanta Rusijai?... kai vartojami epitetai vaizduoja Rusija kaip "esmenybe", zmogu kuris plesia ar prievartauja kazkieno zmona! Kalba lyg ir eina apie tarptautine politika o ne personalizacijas lietuviu kalbos pamokoje....
2. "A vsiotaki kagda nibut vsio kanciajitsa"..
Uzuominos kad viskas pasibaigia? ka tai reiskia? kas pasibaigs, personalizuota Rusija (asmeni) pasodins i kalejima kaip bandita? Ka reiskia jusu uzuomina i rusijos pabaiga?
3."Rusija branduoline valstybe,nu ir kas..:Bet koks karas,branduolinis ar ne reikštu Rusijos gala" - cia jau parodete kad nesuprantate apie ka snekate.... apskritai :( Apsviesiu - tai reikstu ne vien Rusijos gala, o manau ir musu civilizacijos gala...
P. S. Liecia ASMENISKAI pati, nes nemanau kad sugebesit isgyventi po atominio karo!!!
4. I visus savo komentarus prasau irasykite (pakeiskite) ZODI - JAV vietoje zodzio Rusija, ir pamatysite neregeta ir nematyta KITA MEDALIO PUSE, tokiu budu suprasite, kad rusai nieko nesiskiria nuo kitu pasaulio valstybiu, ir turi teise, lygiai tokia pacia kaip ir JAV ginti savo geostrateginius interesus visais imanomais budais (jusu primytivia kalba - prievartauti kaimyno zmona), nes butent tas "pratimas" su zodzio keitimu gal vis tik atvers jum akis jog tarp Rusijos ir JAV nera skirtumo, reikia deti ligybes zenkla!
5. Gerbiamasis - svieskites, uztenka pievas rasyti

Reideris, 2015 12 11 01:15
Turkiškas gambitas :}}}}}}}}}}}}}}:
----------------------------------------
http://www.hypercomments.com/api/go?url=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xfp1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12347646_1033179226732685_604128344811833073_n.jpg%3Foh%3D887f54034182e017a9505f671aec03dc%26oe%3D56E50227

Reideris to GRU sekejas, 2015 12 10 21:35
Pagal tamsta,kadangi Rusija turi atomini ginkla ir apsimeta supervalstybe,jei reikia leist daryt viska ka tik nori...:}}}Cia tas pats atvejis,kai banditas ateina plest i tavo namus,o tu dar paguldai savo žmona išprievartaut i,o pats ramiai žiuri tv..Na tai turkai parode,kad visa Rusijos galia tik propaganda,jei priklausai NATO gali nebaudžiamai kapot Rusijos erelius visame pasauli,baisiause kas taves laukia,tai vyno,pomidoru,arbūzu,pieno{Lietuvos atveju}karai...:}Buvo irodyta tai,apie ka daug kartu pasaulio politologai kalbejo,o sdilpni ir isklere valaru politikai netikejo..Dabar tai irodyta ir su kauu..Uzteko vieno isdykusio turko ir baigesi "Rusijos supervalstybe",jei dar tiksliau liko ORT,RTR ekranuose..:}}Aisku blogiau kai nesi NATO nare...

Reideris, 2015 12 10 21:29
beprotis, nes rasyti numusti keleta + - rusu lektuvu yra ale juokelis????!!!???? Gal visi pamirsot jog kalba eina apie branduoline valstybe??? Gyventi nusibodo? Kaip galima taip lengvabudiskai kalbeti
------------------
Va 3 sunaikinti rusu skraidomi aparatai per nepilna menesi..Sirijoje ne beprocio svaiciojimai..:}}Rusijos atsakas Turkijai,NATO valstybei pomidoru karai...Rusija branduoline valstybe,nu ir kas..:Bet koks karas,branduolinis ar ne reikštu Rusijos gala,o Rusijoje siuo metu valdzia tokia,kad jai svarbiausia išsilaikyt bet koku atveju...Is esmes tai,kad rusai turi branduolini ginkla neduoda jokiu dividentu pačiai Rusijai.Tad Rusija valdantys nusikalteliu ir GRU klanai nera kvailiai ir suvokia situacijos beviltiskuma..Turkai gali numust,dar 10rusu lektuvu niekas is esmes nepasikeis,mat visa rusu galybe yra paremta propoganda..Vos tik atimi sui ginkla visa Rusjos galia subliksta...Lieka tik piktas apgluses meskiukas,TSRS likusiu ginklu pagalba ir didesniu zmoniu skaiciumi galintis terorizuot aplinkines silpnesnes valstybes..Bet ir cia yra riba,Uktrainos atvejis,kad buvo stipriai pasipriešinta ir žlugo visus Rusijos viltis apie Novorosija arba panašu brieda..Silpna ir pagal rusus "nevalstybe"Ukraina sugebejo arstovet prie pikta ir dideli meskiuka,ginkluota iki dantu..:}}

Reideris, 2015 12 10 21:19
situacija yra kitokia, Rusija vis dar egzistuoja
--------------------
Va pagaliau parasiai teisybe..egzistuoja,ne gyvena bet egzistuoja,pagal viska kitu saskaita...Plesdama,vogdama,zudydama..:}}Yra tokia nebloga o Gazmanovo daina beje uždrausta Rusijoje.."A vsiotaki kagda nibut vsio kanciajitsa"..

GRU pasekejas to Reideris, 2015 12 10 20:36
Kaip ir sakiau visiskos pievos... Kazkokios teorijos ir nenumaldomas pozityvas is JAV puses, visi geri iskyrus Rusus ir jiems seniai jau sakes :D nieko naujo, deja, situacija yra kitokia, Rusija vis dar egzistuoja, ir jusu nuostabai vis dar kazka daro o dar ir bombarduoja US sajungininkus! (ot begedziai)... O siaip asmeniskai manau kad arba Reideriui nedaug metuku yra arba visiskai esat beprotis, nes rasyti numusti keleta + - rusu lektuvu yra ale juokelis????!!!???? Gal visi pamirsot jog kalba eina apie branduoline valstybe??? Gyventi nusibodo? Kaip galima taip lengvabudiskai kalbeti?
Del tos priezasties kad yra labaiu mastanciu zmoniu nei pats Gruzija ne Nato nare, nes supranta kuo tai gali pasibaigiti!... Kazkoks cirkas cia o ne diskusija, tiesiog vaiku darzelis

VVER, 2015 12 10 18:24
Matai Sirijoje nevisi kovotojai vahabitai ir teroristai,kad ir kaip to norėtu Rusijos propaganda

Matot, vahabitų akyse būti modžahedui ir nuosaikiam yra "kuffar" :)) Tad pastarieji yra aktyviai medžiojami ir pjaunami savo "ginklo draugų" :)))))

Reideris, 2015 12 10 18:22
Gruzija pranešė, kad ketvirtadienį Rusijos sraigtasparnis pažeidė jos oro erdvę, taip sukeldamas grėsmę regioniniam saugumui, skelbia „Reuters“.

Gruzijos užsienio reikalų ministerija savo internetiniame puslapyje išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad Rusijos karinis sraigtasparnis „Mi-8“ pažeidė šalies oro erdvę virš vietovės, esančios netoli Pietų Osetijos regiono.
---------------------------
Ech gaila Gruzija ne NATO nare,o tai gana greit issprestu sia problemėlė...Babach...12-14val.tyla is Kremliaus ,o po to pareiskimas,kad Rusija su Gruzija pradeda pavyzd."Borzomio"kara...:}}}}}}}}}}}

Reideris, 2015 12 10 18:18
Tamstele, vahabitų "laisvės kovotojai" tenori tik dviejų dalykų: arba sukurt "islamiškąjį rojų žemėje", arba patekt į tikrą rojų pas alachą :) Tai apie kokias čia derybas gali eit kalba? :)))
---------------------
Matai Sirijoje nevisi kovotojai vahabitai ir teroristai,kad ir kaip to norėtu Rusijos propaganda...Beje butu įdomu sužinot kur priskirtumėt rusu sąjungininkas pasauline teroristine organizacija "Hezbolach" prie vachabitu ra siaip..:}}?????????????


Reideris, 2015 12 10 18:15
На месте обстрела полевого лагеря правительственных войск Сирии в провинции Дейр-эз-Зор найдены обломки ракет западного производства с надписью на английском языке. Об этом сообщил корреспондент LifeNews с места происшествия. Телеканал опубликовал первое видео после обстрела.

По информации телеканала, в этом месте проходит линия фронта с «Исламским государством», но солдаты САР получили «удар с тыла в спальный ангар». Всего было, как утверждается, два авиаудара со стороны международной коалиции. Погибли три сирийских солдата, еще 14 получили ранения.

VVER, 2015 12 10 18:08
priverte Asada sest prie derybų stalo

Tamstele, vahabitų "laisvės kovotojai" tenori tik dviejų dalykų: arba sukurt "islamiškąjį rojų žemėje", arba patekt į tikrą rojų pas alachą :) Tai apie kokias čia derybas gali eit kalba? :)))

Reideris, 2015 12 10 17:18
cirkininkai, 2015 12 10 09:53
Visi kaltina rusus neatsakius i Su numusima:)
Tipo, jau kaip lietuviai trenktu...
kieciakai...
-----------------------
Na lietuviai nesireklamuoja stojantys"nuo keliu"ir "griztantis pasauliniu galiu gretas"..Is cia ir isvada,kad "pasauline galia"Rusija gali kariaut tik pomidoru karus pries valstybes priklausančias"NATO"nepaisant to ka to valstybes be darytu...:}} Niekas nepasikeistu jei turkai numustu 2 ar net 3 S-24"..:}}


Reideris, 2015 12 10 17:15
Anna news turi savo korespondentus Turkijoje per visa kara ir filmuoja tiesiai is musio lauko:) Filmuoja net kameromis sumontuotomis ant tanku:)
Yra tarp filmuku ir filmas apie Rusijos KOP operacija ten kur numustas rusu Su24.
O jus, savo ruoztu duokite nuotoda i turku reikalaujama 5 km neskraidmimo zona palei siena su Turkija:)
------------------
ANNA news lygi parodo reportazai is teroristiniu LNR ir DNR,kuriu metu LNR banditai apsirenge rusiskomis uniformomis zaidzia LNR vidaus reikalu ministerija ir pan.zaidimukus..:}}Jokia oficiali vakaru žiniasklaidos priemone iki tokio lygio nenusileidžia...Cia butu tas pats kaip kokia BBC transliuotu "Hezbolach"vidaus reikalu"ministro"pasisakymus....Tai atvirai propagandinis ir Rusijos finansuojamas bei kontroliuojamas projektas..:}}}

Reideris, 2015 12 10 17:10
Neturiu laiko isivelti i begalines diskusijas apie Asado ir Rusu naftos pirkima is DAESH, bet pastebesiu ta fakta jog JUSU kometaras yra niekinis! Kaip zinome rusai, prancuzai ir Javainiai paskutiniu metu sunaikino visa DAESH kontroliuota naftos infrastruktura, ir jei Asadas nekontroliuoja jokiu telkiniu, o rusai perka nafta is DAESH, o jie naftos kaip ir neturi nes ka tik ja rusai isbombino, tada retorinis klausimas - ant ko rusai dabar skraido?
Pries rasant tokias pievas apmastykite komentara nes labai jau nerimtas...
------------------------
Rusai nieko neisbombino,pirmuosius smugius naftos platformoms sudavė JAV aviacija,bebombarduodami DAES naftos telkinius JAV atakavo labai jau itartinai salia DAES kontroliuojamu naftos telkiniu stovykla įsirengusius Asado dalinius,,:}}Berods zuvo 3 asado kariai ir 15buvo sužeista..:}}Po platformų subombardavimo rusai iškart padare nuolaidas priverte Asada sest prie derybų stalo,is cia ir susitarimas dėl Holmso,pasibaigė DAES nafta baigiesi ir karines Asado operacijos..:}}Asdas ir rusai leido nebombarduojamiems ir neatakuojamiems pasitraukt is apsupto Homlso tukstanciams nuosaikiuju kovotoju,jei tai ne nuolaida tai tikriausiai paskatinimas.:}}


Be PLG sistemu mus sutraiskys per nakti., 2015 12 10 15:18
Musu sandeliukai ir kareivynes yra dar nuo sovietu ir caro laiku.
Visi kareivukai ir ju automatukai yra ten.
Cistrenvezius SISU ir srvuocius kokie jie bebutu ivarys i tuos pacius sandelius.
O bombai dienos sviesos nereikia.

lll, 2015 12 10 13:52
imperialistai prisizaide
provokavo,prokavo ir gavo

Reideris, 2015 12 10 13:46
Be PLG sistemu mus sutraiskys per nakti.
-----------------------------------------
kodėl naktį? o dieną? dar geriau matosi...

numusto bomboniesio pamoka Lietuvai yra viena, 2015 12 10 13:14
Be PLG sistemu mus sutraiskys per nakti.

cirkininkai, 2015 12 10 09:53
Visi kaltina rusus neatsakius i Su numusima:)
Tipo, jau kaip lietuviai trenktu...
kieciakai...

pamoka, 2015 12 10 09:45
Deja, kurdu kovotojai pacioje Turkijoje suaktyvejo.
Is Silvano miesto turku armija ir policija buvo priversti pasitraukti po to, kai kurdu kovotojai pasieke pergales musiose prie sito miesto.

https://www.youtube.com/watch?v=_wvgvutTBB8

ANNA news, 2015 12 10 09:38
Anna news turi savo korespondentus Turkijoje per visa kara ir filmuoja tiesiai is musio lauko:) Filmuoja net kameromis sumontuotomis ant tanku:)
Yra tarp filmuku ir filmas apie Rusijos KOP operacija ten kur numustas rusu Su24.
O jus, savo ruoztu duokite nuotoda i turku reikalaujama 5 km neskraidmimo zona palei siena su Turkija:)


GRU pasekejas to Reideris, 2015 12 10 00:18
Neturiu laiko isivelti i begalines diskusijas apie Asado ir Rusu naftos pirkima is DAESH, bet pastebesiu ta fakta jog JUSU kometaras yra niekinis! Kaip zinome rusai, prancuzai ir Javainiai paskutiniu metu sunaikino visa DAESH kontroliuota naftos infrastruktura, ir jei Asadas nekontroliuoja jokiu telkiniu, o rusai perka nafta is DAESH, o jie naftos kaip ir neturi nes ka tik ja rusai isbombino, tada retorinis klausimas - ant ko rusai dabar skraido?
Pries rasant tokias pievas apmastykite komentara nes labai jau nerimtas...

Reideris, 2015 12 09 23:06
Straipsnis gerbiamo autoriaus i vienus vartus, deja, isnagrinetos vien tik Rusijos nesekmes, bet deja neuzsiminta visai apie DAESH naftos pardavimus, o logika vis tik sako kad perka nafta turkai? (o kas gi dar).
-------------------
Pilnai sutinku straipsnis visiškai neužbaigtas..Vakaru žvalgybos teigia,kad puse DAES naftos nuperka Asadas ir jo režimas..:}}}nes kitaip sunku butu paaiskint is ko Asadas vykdo savo karines operacijas remdamasis dešimtimis tanku ir simtais sarvuociu..Asada nekontroliuoja jokio naftos telkinio Sirijoje....Štai aiškiausias pavyzdys kodėl rusai net nebande bombarduot naftos išgavimo platformų,nors turi visiška Sirijos oro kontrole..Be DAES naftos visos Asado operacijos pries nuosaikia opozicija butu baigusios dar 2014m.O stai dar
viena idomi mintis s turku puses..Rusai Sirijoje turi 68lektuvus ir perdiena atlieka iki 20koviniu skridziu,is kur rusai ima aviacini kura,kurio reikia per savaite 100 tonu???:}}Turkai neužfiksavo nei vieno atvejo,kad Bosforo sąsiauri butu kirtęs nafta I Sirija gabenantis Rusijos tanklaivis ..Taip kad nafta perka ne turkai,bet ir Asadas...Jei tik rusai but noreje sustabdyt DAES naftos pardavima but uzteke sunaikint išgavimo platformas,taciau rusu tikslai kiti,turkmenu mazuma yra aktyvi kovotoja su Asadu,o turkmenu gretose kaunasi Turkijos spec pajegu kariai,tad rusai tiesiog norejo sunaikint turkmenu mazumos stovyklas,ginklu sandelius,nuosaikiuju sukilėliu sankaupu vietas,o ne naftos kolonas...Beje rusu žvalgyba taip ir nesugebėjo pateikt nei vieno benzinvežio nuotraukos,atvirkščiai nufotografavo ir pabandė ikist kurdu sunkvezimiu nuotraukas...:}}

Reideris, 2015 12 09 22:53
Per ANNA news rode, kad rusai ir toliau bombina ta kalnu masiva, virs kurio buvo numustas ju Su24:)
------------------
Pasidomėjau tamstos ANNA..Tai 90proc.turinio LNR ir DNR teroristu reportažai...:}}Va kai BBC,CNN,Deauce Well pranes apie tai galesim teigt,kad rusai kzka bombarduoja tame "kalnu masyve"As pats dazniausiai remiuosi rusu saitais,turiu omeni rimtesniais"RIA Novosti",PBK internetiniu puslapiu ir pan..tad galiu pasakyt,kad radau vienintele zinute,kad rusai "S-24"apginklavo raketomis"oras-oras"...Pagal CNN kuri naudojasi NATO aljanso informacija rusai nuo numusto lektuvo laiko aplenkia turku kontroliuojama oro erdve is gana toli...Aisku vakaru judosiai gali meluot..bet toku atveju pasikartotu tas pats scenarijus,kaip su numustu"SU24"ir tiek..:}}


Vytenis to VVER, 2015 12 09 20:56
Britai ir amerikiečiai Antrojo pasaulinio karo metais bombardavo Vokietijos miestus. Žuvo nemažai civilių. Bet niekas (išskyrus pačius vokiečius) šio veiksmo nevadino vokiečių genocidu. Turkai konflikto Sirijoje kontekste yra suinteresuota pusė. Taip kad jų svaičiojimai apie turkmėnų genocidą (beje, dar reikėtų pasiaiškinti, kaip jie apibrėžia genocidą, nes kai kalba eina apie armėnų genocidą, turkai neria į krūmus) tėra propagandiniai paistalai.

GRU pasekejas to Reideris, 2015 12 09 20:29
Straipsnis gerbiamo autoriaus i vienus vartus, deja, isnagrinetos vien tik Rusijos nesekmes, bet deja neuzsiminta visai apie DAESH naftos pardavimus, o logika vis tik sako kad perka nafta turkai? (o kas gi dar)... Beje po Paryziaus skerdyniu ir Sinajaus lektuvo labai jau stipriai rusai (o veliau ir prancuzai) bombardavo naftos pramone kontroliuojama ISIS (ko beje nedare JAV koalicija pusantru metu) kas gal but ir siutino turkus? Kaip galima nepastebeti siu vilkstiniu, antikiniu meno kuriniu srauto?
Be to faktai rodo jog rusams sekasi gan neblogai - Homso provincija atsiimta, be to Saudo Arabijoje vykstantis sukileliu koalicijos susitikimas skirtas suformuluoti bendra pozicija politiniais klausimais rodo kad opozicija susidure su sunkumais kovos lauke, del to reikalingi kiti budai spausti Damaskui.
Be to Su-24 numusimas leido Rusijai ivesti visiska oro erdves kontrole virs vakarines Sirijos, duodamas Maskvai svertus atsigabenti S-400, kurie manau ten liks amzinai.

VVER, 2015 12 09 19:51
O kaip jums reuters, pakankamai neukrainietiškas saitas?
http://www.reuters.com/article/us-mideast-crisis-turkey-russia-idUSKBN0TS1V120151209?feedType=RSS&feedName=worldNews#ULJJdBoc76Z5YDqr.97

"Rusija kaltinama sirijos turkmėnų etniniu valymu".

keršija broliškai tautai- turkmėnams, 2015 12 09 16:24
Oj, tik ne ukrainietiskus saitus:)

VVER, 2015 12 09 16:12
Rusai, negalėdami už numuštą lėktuvą keršyt turkams, keršija broliškai tautai- turkmėnams, vykdydami genocidą!
http://www.kyivpost.com/article/content/kyiv-post-plus/syrian-turkmen-say-russia-targets-them-in-air-attacks-403782.html?utm_content=bufferb9ec9&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Reideriui, 2015 12 09 15:30
Per ANNA news rode, kad rusai ir toliau bombina ta kalnu masiva, virs kurio buvo numustas ju Su24:)

Reideris, 2015 12 09 13:01
Есть ощущение, что власти Украины не вернут России долг в размере 3 миллиардов долларов, заявил премьер-министр Дмитрий Медведев в ходе интервью ведущим телеканалам. При этом политик отметил, что «надежда умирает последней», передает РИА Новости.
------------------------
Va gales dar ir agurku kara "Kijevo chuntai"paskelbt...:}}Daugiau jokiu galimybių nelieka..:}Rusija norėtu kreiptis i tarptautinius arbitražu teismus,ale yra viena problema pati Rusija nepripazysta tu arbitražu sprendimu..:}}

Reideris, 2015 12 09 12:45
Tai,kad viskas atvirkščiai,po "SU24"numusimo,Rusija nei karto nepazeide ne tik ,kad Turkijos oro erdves,ale nedrista iskrist ir i vienasaliskai Turkijos nustatyta 5km.neskraidymo zona Turkijos-Sirijos pasienyje..:}}vis tik užteko vieno lėktuvo ir baigesi visos rusu pasaulines ambicijos..::}}Liko tik pomidoru karai..:}}}:
-----------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=4cNQvcQvpfo

Pamoka Nr.1, 2015 12 09 12:29
Правительство Турции приказало вооруженным силам республики не использовать воздушное пространство Сирии до «второй политической директивы». Об этом в среду, 9 декабря, сообщает газета Hürriyet со ссылкой на источники в турецких силовых структурах.

Издание утверждает, что после уничтожения 24 ноября российского бомбардировщика Су-24 турецкие самолеты ни разу не нарушали сирийские границы. Такое решение было принято Анкарой в рамках политики по снижению напряженности и недопущению инцидентов, подобных ситуации со сбитой машиной Минобороны России.

raudonos linijos, 2015 12 09 10:06
Dabar egzistuoja ir Turkijai.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras