Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Rusija
 
  Rusija: 2015-ųjų pasirinkimai (86)

Komentarai:

Reideris to VVER, 2016 01 29 23:48
Tai jau matyt. Galbūt jie taip bando pabėgt iš "antro afganistano"? :))
--------------
Ka tu rusai Sirijoje bus iki pat galo..Tik neaišku kieno galo,pagal viska Putino režimo galo..:}}


Reideris to VVER, 2016 01 29 23:46
VVER, 2016 01 29 22:46
O kol igl "užima" deirezorą, sirijos armija ramiai užima igl teritorijas rytų alepo rajone :)
-------------------
Kaip gis iš Rusijos suvestiniu..:}}Kol rusai bombarduoja Deir az Zaure centrą bandydami išsstumt IGL,IGL iš Asado išlaisvintų Alepo priemesčių(VEIRiuko versija )apšaudo pati Alepa iš minosvaidžių:..:}}
-------------------------------
Западные кварталы Алеппо подверглись минометному обстрелу со стороны боевиков "Исламского государства". В результате произошедшего погибли 4 человека.
--------------
Tai čia galingosios Asado armijos likučiai remiami Irano korpuso ir Rusijos aviacijos 5 mėnesi nesugeba užsitikrint visiškos Alepo kontrolės..:}}





VVER, 2016 01 29 22:46
O kol igl "užima" deirezorą, sirijos armija ramiai užima igl teritorijas rytų alepo rajone :)

VVER, 2016 01 29 22:39
Tai matyt rusu lakūnai Asado kariuomenės kontroliuojama Deir az Zaure centra bombarduoja šeip sau atidarinėdami algas..:}}}

Tai jau matyt. Galbūt jie taip bando pabėgt iš "antro afganistano"? :))

Reideris to VVER, 2016 01 29 20:45
Tamstele, ar nenanot, kad jei deirezoras būtų užimtas, patys igl spiegtų apie tai visais įmanomais kanalais? :) Pastarasis ažiotažas buvo tik eilinis nepavykęs bandymas ir tiek. Argi apskritai lengva užimt priešo teritoriją, kai jis šeimininkauja ore, o tu net stingerių neturi?
--------------------------
Tai matyt rusu lakūnai Asado kariuomenės kontroliuojama Deir az Zaure centra bombarduoja šeip sau atidarinėdami algas..:}}}Aš manau,kad pilnos miesto kontrolės neturi nei asadas nei DAES,bet vistik miesto centra jau kontroliuoja DAES už tai ir nėra jokių naujų pranešimų Rusijos spaudoje apie"antraji Staliningradą"..:}}O DAES tai pat nėra apie ka trimituot..:}}



VVER, 2016 01 29 14:22
Tamstele, ar nenanot, kad jei deirezoras būtų užimtas, patys igl spiegtų apie tai visais įmanomais kanalais? :) Pastarasis ažiotažas buvo tik eilinis nepavykęs bandymas ir tiek. Argi apskritai lengva užimt priešo teritoriją, kai jis šeimininkauja ore, o tu net stingerių neturi?

Reideris to VVER, 2016 01 28 21:27
Deirezoro perimetrą vis dar laiko vyriausybės pajėgos, o už perimetro šimtai igl lavonų. Vandens miestas gauna iš šalia tekančio eufrato, vietinis oro uostas vis dar veikia :)
-----------------------
Kada perimetras yra ginamas,aiacijai perimetro vidu bombarduot nereikia,o butent ta rusu aviacija ir daro Deir az Zaure..:}}O tai kad DAES simtai kariu padejo galvas surmuodami miesta ir gi nuostabu..:}}Sunims suniska mirtis.:}}O dar jei tie sunys mirsta naudingai,kovodami su Asadu.:}}Jei dar koks 1000 DAES smogiku pades galvas bus dar geriau,manau ir Asado nuostoliai nemazi o tai labai naudinga "nuosaikiajai opozicijai"prie derybas..:}}O ir rusai pinigelius tasko daug greiciau niekaip nesibaigenciuose bombrdavimuose..:}}
Gi putinas pasake "bombarduos tiek kiek reiks,ta pati kalbejo ir paskutinis TSRs gensekas,kariausim Afganistane tiek kiek reiks..:}}Iki pat TSRS žlugimo..:}}


Reideris to VVER, 2016 01 28 21:15
Galbūt rusijos žiniasklaida nemato reikalo kasdien rašyt apie kiekvieną bungabunga genties kaimą :)
------------------
Bet apie kiekviena bungabunga"išlaisvinta"kaima,tiksliau jo griuvėsius Rusijos spauda pranesa mielu noru.:}}Stai,kad ir apie Seix-Miskino islaisvinimas pateiktas kaip "didžiule strategine Asado ir aisku Rusijos pergale"..:}}Nors tai tik 5kartis mazesnis kaimelis nei Deir Ez-Zor kuris patenka i dešimtuka didžiausiu Sirijos miestu ir užima 5 vieta pagal strategine svarba regione{Alepas-asadas niekaip nesugeba perimt kontroles}-Chasekė-Damaskas-Dara-Deir az Zauras.........:}}

VVER, 2016 01 28 20:52
Teks atsakyt pačiam,mat Rusijos žiniasklaida antra diena apie "antraji staliningrada"tyli.:}}

Galbūt rusijos žiniasklaida nemato reikalo kasdien rašyt apie kiekvieną bungabunga genties kaimą :)

Deirezoro perimetrą vis dar laiko vyriausybės pajėgos, o už perimetro šimtai igl lavonų. Vandens miestas gauna iš šalia tekančio eufrato, vietinis oro uostas vis dar veikia :)



Reideris to Algirdas, 2016 01 28 18:16
Beje, o galbut duju ataka paleido patys sukileliai, arba nelojalus generolai net be Assado zinios? Buvo tokiu svarstymu
-------------
Rusu žiniasklaidoje ir ne tokiu svarstymu buvo,ten net buvo svarstoma,kad Sausio 13d.Lietuvoje savi saude savus..:}JTO jaus eniai patvirtino ir bande priimt rezoliucija,mat irodymai aiskus ,aisku Rusija eilini kart blokavo ir apgyne vaikzudi..:}

Reideris to Algirdas, 2016 01 28 18:13
Jie gi daug kartu minejo, kad su Assadu nekariaus, mainais kad po ju ir Assado pergales, guas placia autonomija, vos ne valstybe
-------------------
Kad Asadas ka nors galėtu duot kurdams jis turi ka nors turet.:}}O dabar Asadas neturi nieko išskyrus ruoželi pakrantes..:}}Kurdai ir be Asado leidimo valdo daug didesni plota,nei pats Asadas,taip,kad jeigu ir duos ka nors Asadui tai duos kurdai,o ne atvirkščiai..:}}

Reideris, 2016 01 28 18:06
Reideris to VVER, 2016 01 27 22:17
Tai kaip ten VVERiuk su Deir Ez-Zor?Laikosi ar jau krito Asado tvirtovė??Kažko rusai visa diena apie "naujaji staliningrada" tyli???:}}
------------------
Teks atsakyt pačiam,mat Rusijos žiniasklaida antra diena apie "antraji staliningrada"tyli.:}}
-----
Mažiausiai 44 civiliai žuvo per numanomus Rusijos aviacijos reidus Sirijos šiauriniuose ir rytiniuose regionuose, kontroliuojamuose džihadistų judėjimo „Islamo valstybė“, ketvirtadienį pranešė padėtį šalyje stebinti nevyriausybinė organizacija.

„Syrian Observatory for Human Rights“ (SOHR) nurodė, kad per trečiadienį surengtus smūgius rytinės Deir ez Zoro provincijos kaimuose ir jos pagrindiniame mieste žuvo 29 civiliai, o dar apie 15 civilių žmonių gyvybių nusinešė antskrydžiai IS tvirtovėje al Babe ir aplinkinėse šiaurinės Alepo provincijos teritorijose.
-------------
Taigi pagal „Syrian Observatory for Human Rights“Rusija bombarduoja Deir ez Zoro miesta??:}}}Reikia manyt,kad savu Asado kariu nebombarduoja??:}},taigi pagal viska Asadas prarado Deir ez Zoro miesta.....:}}

Algirdas to Reideris, 2016 01 28 03:17
Tu (po teroristu remimo tirkai nebe jus) tycia meluoji. Nusra yra itraukta i JAV teoristiniu grupuociu sarasa? Sita praleidai? Antra, kurdai nekariauja su Vyriausybes kariumene, kai ptik jie yra lyg ir neutralus, bet daugiau sajungininkai. Kartu valdo Qamisli meista, kartu Al Hasakos Daesh isvijo. Jie gi daug kartu minejo, kad su Assadu nekariaus, mainais kad po ju ir Assado pergales, guas placia autonomija, vos ne valstybe. Gal duso Assadas ir valstybe, taip ikirsdamas gera viny Erdoganui. O jei pergyveni del Deil Ez Zoro, tai apsiramink Daesh myletojau, ten miestas-tvirtove. Jei neuzeme Kwiris bazes su nepilnais 400 vyru, tai generola Issam Zahreddine tirkai ne tiems driskiams iveikti. Beje, o galbut duju ataka paleido patys sukileliai, arba nelojalus generolai net be Assado zinios? Buvo tokiu svarstymu

Reideris to VVER, 2016 01 27 22:17
Tai kaip ten VVERiuk su Deir Ez-Zor?Laikosi ar jau krito Asado tvirtovė??Kažko rusai visa diena apie "naujaji staliningrada" tyli???:}}

Reideris to VVER, 2016 01 27 22:14
Nepamirškit kurdų, juk jie irgi ne sirai :)
--------------
Tai,kad deja ne,ju net i taikos konferencija nieks nepakvietė..:}}Manau,kad kurdai turi teise i savo valstybe,kuria ir ikurs Irako ir Sirijos teritorijose..:}}Va tada rusai galės ir kurdus apšaukt teroristais,gi tie kariauja su Asadu..:}}

VVER, 2016 01 27 22:01
Stai tu nužudytu ju giminaičiai susibure i AlNusra anksciu ar veliau ispjaus mazdaug 10proc.Sirijos gyventoju-siitiska sekta alavitus ir tai irgi bus taikiu gyventoju zudimas ir ka

Nepamirškit kurdų, juk jie irgi ne sirai :)

Reideris to Vytenis, 2016 01 27 19:14
SVel suklydau..:}}turejo but ne XXamz.o XXIamz..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 27 19:10
Kai rašai apie masinio naikinimo ginklo panaudojimą Sirijoje, tai vis mini "azarino dujas". Iš tikrųjų "azarino dujos" dujos neegzistuoja. Egzistuoja zarino dujos. Ne "azarino", o "zarino". Sėsk, Reideri. Du.
-----------
Oi Vyteni aciu uz pataisyma.Tikar jis cia esminis??:}}Ar zarinu ar azarinu..faktas toks,kad XXamz.vienintelis asadas tokia zudimo priemone panaudojo pries sunitiskaja Sirijos gyventoju dali.:}}Ko pasekoje atsirada AlNusra ir Al Jabat ir simtai kitu grupuociu kariaujanti prie Asado siitiska rezima.:}}

Reideris, 2016 01 27 19:07
Kazkodel šiandien Rusijos spaudoje nei vienos žinios is Deir Ez-Zor...:}}Ar tik nebus šaunioji Asado kariuomene prafukinusi sin strategiškai svarbu miesta??:}}

Vytenis to Reideris, 2016 01 26 22:54
Kai rašai apie masinio naikinimo ginklo panaudojimą Sirijoje, tai vis mini "azarino dujas". Iš tikrųjų "azarino dujos" dujos neegzistuoja. Egzistuoja zarino dujos. Ne "azarino", o "zarino". Sėsk, Reideri. Du.

Reideris to VVER, 2016 01 26 19:08
Čia tie patys alnusra, kurie žudė civlius druze teritorijose? Ak tiesa, juk druze irgi ne sirai, kokią teisę jie turi nurodinėt "sirų" emyrams, kad negerai vykdyt genocidą :)))
----------------------------
O kiek nuzude??:}}Stai JAV paskaičiavo,kad del Rusijos antskridziu jau zuvo per 1000taikiu Sirijos gyventoju..:}}O stai Asadas panaudojąs azarino dujas nuzude dvigubai daugiau.............:}}Stai tu nužudytu ju giminaičiai susibure i AlNusra anksciu ar veliau ispjaus mazdaug 10proc.Sirijos gyventoju-siitiska sekta alavitus ir tai irgi bus taikiu gyventoju zudimas ir ka???Rusai Semasku kaime ispjove per simta taikiu gyventoju.negi dabar juos vadinsi teroristais??:}}

Reideris, 2016 01 26 19:03
31 декабря 2015 года был принят новый текст стратегии национальной безопасности России, в котором одним из приоритетов страны на долгосрочную перспективу было названо «закрепление за ней статуса одной из лидирующих мировых держав».
-------------------------
Taigi Rusija ruošiasi tapt pasauline galia,nors pagal BVP neprilygsta net Kalifornijos valstijai..:}}}

Reideris, 2016 01 26 19:00
Секретарь Совета безопасности России Николай Патрушев уверен, что США стремятся максимально ослабить Россию, в достижении этой цели они готовы идти вплоть до ее распада. Об этом он заявил во вторник, 26 января, в интервью газете «Московский Комсомолец».
--------------------
Matyt Nikolajui Patrasevui pagaliau dave paskaityt JAV senato svarstoma įstatimo projekta "US-R-01",dar neoficialiai vadinamu įstatymu del Draudimo suteikt finansine pagalba Rusijai bet kokios krizes atveju............:}}Taigi 1992m.stebuklas nepasikartos..:}}}Ir po 25metu net atsiradus "lyderiui"nebebus ka pakelt nuo keliu.:}}

VVER, 2016 01 26 18:17
Man labai įdomu kaip taip gavosi ,kad pagal Rusijos FSB duomenis DAES gretose kunasi daugiau nei 8000Rusijos piliečiu???:}}}O stai Alnusra 90proc.sudaryta is siru??:}}Kokia teise alavitas Asadas turi valdyt siirus??:}}Negi jam ta teise suteika Rusijos bombos,Irano korpusas ir teroristine organizacija Hezbolach??:}}

Čia tie patys alnusra, kurie žudė civlius druze teritorijose? Ak tiesa, juk druze irgi ne sirai, kokią teisę jie turi nurodinėt "sirų" emyrams, kad negerai vykdyt genocidą :)))

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:38
O cia Asado užimtas Homlso miestas,tiksliau jo griuvėsiai..:}}
------------------
В сирийском городе Хомс в результате теракта погибли более 20 человек. Об этом сообщает Reuters.
----------------
Pasirodo net griuvesiai saudo ir sprogdina..:}}Ir taip bus kol asadas nepasitrauks,o rusai nepaliks savo kariniu baziu..:}}Niekas nemegsta okupantu juo labiau uzjurio ir kito tikejimo..:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:34
Man labai įdomu kaip taip gavosi ,kad pagal Rusijos FSB duomenis DAES gretose kunasi daugiau nei 8000Rusijos piliečiu???:}}}O stai Alnusra 90proc.sudaryta is siru??:}}Kokia teise alavitas Asadas turi valdyt siirus??:}}Negi jam ta teise suteika Rusijos bombos,Irano korpusas ir teroristine organizacija Hezbolach??:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:31
Nezinau kaip tau,bet man teroristai yra Hezbolach,kaip beje ir visam pasauliui,o stai Sirijoje Hezbolach yra Rusijos sjungininke,matyt Rusija budama koalicijoje su Hezbolach džiaugsis Asado pergale??:}}Hezbolach tai tarptautiniu mastu pripazinta teroristine organizacija,o Al Nusra daugiau niekur issikyrus Rusija nevadinama taip tai...:}}Tai jeogu Rusijos sajungininkas yra Hezbolach,kodel Amerikos negali but Al nusra???:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:27
Galiu tave gerbti kaip kita nuomone turinti zmogu, bet negaliu gerbti kaip teroristu remeja.
-------------------
Man tai teroristai LNR ir DNR,bet kazkodel Rusija juos remia,ar begerbi Rusija remiancia teroristus ??:{}}}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:26
Tavo nusrininkai, negeda? gal uz teorizmo remima ir pudrinima smegenu apie nuosaikuma, ( taip moterys vyliojamos i Daesh teritorijas) tave priduoti reiktu i sauguma. Galetum ten paasiaiskinti, apie propaganda savo, apie remima grupiu, kurias pati Jav senai itraukusi i teroristu sarasa.
-----------------------
O prie ko cia nusrininkai??:}}}Nuosaikioji opozicija tai
tiurkai gyvenantys Turkijos-Sirijos pasienyje,tie patys kur uzlenke rusu pilota bombardavusi taikius gyventojus kaimuose,tai kurdai kurieb atvirai kariauja pries Asada ir rusus..:}}Tie irgi blogi mat kariauja prie vaikazudi asada??:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:22
Galbut dar prie pietu stalo ziuri kaip Nusra galvas pjausto?
----------------------
Ne per pietus ziuriu kap rusu tankai naikina taikius gyventojus Semasku kaime 1994m.:}}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:16
O cia Sibiro gyventoju "siltas" putino sutikimas,kurio Rusijos tv neparode,o spauda neaprase..:}}
-----------------------
https://www.youtube.com/watch?v=s6tt0Qz-DZI

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:13
Beje apie sita pasaka "Nuo 2017m.kinai gaus 5 Krymo dydziu teritorija 49metams..Ten negale but Rusijos kariuomenes ir saugumo strukturu"
-----------------------------
Va ne pasakos..:}}}}
-----
https://www.youtube.com/watch?v=V-wexi4dKB4

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 16:08
Pagalvok Raideri jei Rusija nezlugs, tavo visi spejimai pastatyti tik ant tos kortos.
----------------
Tai,kad nemano...Rusijos ekonomistu..Pavyzdžiui Germanas Grefas pavadino Rusija Daunsifteriu.:}}}Beje o koodel Rusija turi zlugt 2017m.??Kodel ne 2018 ar 2019m??:}}

Algirdas to Reideris, 2016 01 26 16:03
http://www.delfi.lt/news/daily/world/grupuote-pavojingesne-ir-uz-isis-tik-laiko-klausimas-kada-jie-parodys-savo-tikraji-veida.d?id=70224698
Tavo nusrininkai, negeda? gal uz teorizmo remima ir pudrinima smegenu apie nuosaikuma, ( taip moterys vyliojamos i Daesh teritorijas) tave priduoti reiktu i sauguma. Galetum ten paasiaiskinti, apie propaganda savo, apie remima grupiu, kurias pati Jav senai itraukusi i teroristu sarasa.

Algirdas to Reideris, 2016 01 26 15:54
"Nuo 2017m.kinai gaus 5 Krymo dydziu teritorija 49metams..Ten negale but Rusijos kariuomenes ir saugumo strukturu" is kur sita pasaka? rusiskai skaityti moku

Algirdas to Reideris, 2016 01 26 15:52
Pagalvok Raideri jei Rusija nezlugs, tavo visi spejimai pastatyti tik ant tos kortos.
Beje apie sita pasaka "Nuo 2017m.kinai gaus 5 Krymo dydziu teritorija 49metams..Ten negale but Rusijos kariuomenes ir saugumo strukturu". Deir ez Zore siu metu Daesh atmusta. Isvis tavo sypseneliu deliojimas kalbant apie teroristu verzimasi, nusros ir co teroristinius padarus vadinant, "nuosaikiaja opozicija". Galiu tave gerbti kaip kita nuomone turinti zmogu, bet negaliu gerbti kaip teroristu remeja. Galbut dar prie pietu stalo ziuri kaip Nusra galvas pjausto?

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:38
Taigi is vaizdu atrodo DAES jau isiverze i Deir Ez-Zor..:}}Vyksta gatvių musiai..:}}}O generolas Issam Zahreddine rodos gerai gavo i kaili..Patys asado kariuomenes vadai pranesa apie didziulius nuostolius..Rusu ziniasklaida Deir Ez-Zor jau dabar vadina antruoju staliningradu.:}}
------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=1q4sw5wkf90

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:28
Rusams rekia rupintis ne Sirija ir ne Ukraina:o cecenija ir Tatarstanu:}}:
-----------------------------
http://abload.de/img/1f0a2d6077f5de8a68a36xbo6w.jpg

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:26
3) Sirijoje "nuosaikiosios opozicijos" neliko, cia jusu Raideri paistalai.
----------------
tai kur ji dingo??:}}Negi bus iskeliavusi i Marsa??:}}Tiesiog JAV nusprende palaukt kol rusai ir Asdas nusilps tiek kariniu ,tiek ekonominiu poziuriu kovose su Daes,o po to is turku kontroliuojamo pasienio,kur ruseliai po numusto lektuvo bijo net iskrist atsiris nauja "nuosaikiuju sukilėliu banga..:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:21
O rusu bazes liks kaip karo trofejus, Jav lisk Irake galbut, taip graziai Vakarai su Rusija pasidalins A. Rytus iveike iki siol buvusius pacius nuosmziausius teroristus - Deash. Na ir nusrininkus su kompanija.
-------------------
Bijau Algirdai,kad JAV su Kinija jau 25metus tyliai dalinasi Rusija ir jos įtakos zonas...:}Stai JAV gavo rytu Europa,Baltijos valstybes,Moldova,Ukraina,ateiti pasiims isr Gudija..Kinai gi gavo Damanskio sala ,del kurios su TSRS kariavi 2 kartus ir zemes aplink ja..Nuo 2017m.kinai gaus 5 Krymo dydziu teritorija 49metams..Ten negale but Rusijos kariuomenes ir saugumo strukturu..:}}Bus Kinijos policij ir kariuomene..Ar dar kas nors mano kad Kinija po 50metu tas teritorijas grazins Rusijai??}}Cia tas pats kas su kaliningradu rusi per 50metu rusifikavo,tas ptas ir su Tlimaisiais rytais..:}


Reideris, 2016 01 26 15:17

Bet uzkulisiuose Rusija yra sajungininke tiek su Jav tiek su Europa. O tavo taip mylimi nusrininkai ir ko idomus nebent Erdoganui, tiesa tasai daugiau sunerimes kurdu stiprejimu Sirijoje ir savais zudymais kurdu dominuojamose teritorijose Turkijoje.
------------
Tai kad ir pati Rusija yra pasaulio užkulisiuose jau kokius 1,5metu..:}}Niekas su lavonu oficialiai nesideri..:}}
------------------

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:13
Rusijos auksas bevertis..Jeigu rusai pabandys parduot bent tona aukso pasaulineje rinkoje aukso kaina nukris dvigubai,atsitiks tas pats kas su nafta,nes bus aukso perteklius..Rusai auksa pirko ne todel,kad gudrus,o todel,kad nebuvo pasirinkimo..2015m.Rusija isigijo 19tonu aukso is savo imoniu,nes jo vakaruose tiesiog nikas nepirko,jei valsytybe to nebutu padariusi 1milijonas Rusijos darbininku isgaunanciu auksa butu like ir be darbo ir be uzdarbio..Siuo metu rusai perka JAV izdo obligacijas,nes tik jos gali uztikrint ju islikima..Tarkim jei Rusijos aukso atsargos uzsienio valiutos rezerve sudaro 50procentu ..o rezervas yra 500milijardu USD..Tai rusams pardavus 1 tona ausko r aukso kainai nusiritus pr puse is Rusijos valiutos rezervo 500milijonu beliktu 250milijardu..Pagal Rusijos
ekonomista Xasanova Rusijos valstybe nebepajegi egzstuot ekonomiskai butu jei Rusijos valiutu rezerve liktu 200milijardu USD..Tad rusai niekada to aukso neparduos,jis bevertis..:}}

Reideris, 2016 01 26 15:07
2)Nafta daro apsisukima, jis negali eiti tiesia kaip spindulys aukstyn, kyla pakrenta, bet pakrenta maziau nei ansciau kilo ,ka matai siandien. Kaina koreguosis iki 50-60$ tikrai, galite buti ramus, kaip ir auskas kils, kurio Rusija prisipirko.
---------------------
As jums dar karta kartoju maziau ziurekit rusu propagandiniu televizijų...:}}Nafta niekada nebekainuos 100USD..Nuo Rusijos cia niekas apskritai neprikauso..Net jei OPEC sumazins naftos kaina 1,5-2milijonus bareliu toks yra naftos perteklius per dien rinkoje ir nafta pakisl JAV ims dar daugiau pumpuot skalunines naftos ...Ir vel numus kaina..JAV turi tokius isgautus naftos rezervus,kad net jeigu 210dienu naftos apskritai neigavinetu jos uztektu patenkint visiems JAV ekonomniams poreikiams..Dar didesni pertekliu turi Iranas...

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 15:01
1) Neneigiu jog Rusijos ekonomikai siu metu nera gera, bet teigiau anksciau kad ji turi efektyvesne gamyba nei 1998m. kazkada Medvedevas dar prezidentu budamas sake, kad Rusijai persitvarkyti trukdo aukstos naftos kainos, na dabar kaip tik proga ta daryti.
--------------------------------
Algirdai niekas nekalba apie 1998m.Ten buvo finasine krize,visi kalba apie 1991m.ir TSRS zlugima..Ar zinote kodel zlugo TSRS??Todel,kad nafta 15metu kainavo 20USD uz bareli,todel kad TSRS kariavo beprasmi kara Afganistane,todel kad nebebuvo is ko moket algu darbininkams..Visa tai dabar vyksta Rusijoje:zemos naftos kainos,Rusija kariauja Dombase ir Sirijoje..{Dombasas Rusaijai kasdien kainuoja 5-10miljonu USD,Sirija 8-10mlijonu USD..Per diena istaskoma 20milijonu USD o tuo metu Toljacio darbininkai negauna algu .puse Rusijos gaisrininku dar negavo algu uz 2015m.gruodi..2017m.algu nebegaus tankistai,policininkai,o tadatankai saudys i Kremliu..Tai jau mateme 1991m.Maskvoje..:}

Algirdas, 2016 01 26 14:24
1) Neneigiu jog Rusijos ekonomikai siu metu nera gera, bet teigiau anksciau kad ji turi efektyvesne gamyba nei 1998m. kazkada Medvedevas dar prezidentu budamas sake, kad Rusijai persitvarkyti trukdo aukstos naftos kainos, na dabar kaip tik proga ta daryti.
2)Nafta daro apsisukima, jis negali eiti tiesia kaip spindulys aukstyn, kyla pakrenta, bet pakrenta maziau nei ansciau kilo ,ka matai siandien. Kaina koreguosis iki 50-60$ tikrai, galite buti ramus, kaip ir auskas kils, kurio Rusija prisipirko.
3) Sirijoje "nuosaikiosios opozicijos" neliko, cia jusu Raideri paistalai. Kodel nusrininkus pati JAV bombarduoja kartas nuo karto? Zinoma, JAV pakelbti kad Rusija yra viena pagrindiniu koalicijos asiu pries Daesh nepatogu, zinant kaip gedingai baiginejasi jos paciso politika A. rytuose. Bet uzkulisiuose Rusija yra sajungininke tiek su Jav tiek su Europa. O tavo taip mylimi nusrininkai ir ko idomus nebent Erdoganui, tiesa tasai daugiau sunerimes kurdu stiprejimu Sirijoje ir savais zudymais kurdu dominuojamose teritorijose Turkijoje.
4)Daesh eina tik i silpnejima, aisku gali ir teroro ispuoliai pasikartoti Europoj ja dauzant, bet jos stiprejimo daugiau nematysim, o ta kas yra dabar per pora metu damusim, deja guodziant Raidri tarp nugaletoju bus ir dabartine Sirijos valdzia, gal tik jau be Assado, nors ir tuo netikiu. O rusu bazes liks kaip karo trofejus, Jav lisk Irake galbut, taip graziai Vakarai su Rusija pasidalins A. Rytus iveike iki siol buvusius pacius nuosmziausius teroristus - Deash. Na ir nusrininkus su kompanija.

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 14:00
O cia Rusijos remiamo oficialaus ekonomisto prognozes Rusijai:Rusijos viudzeta reikia mazint 40proc..:}Greit baigsis vios ruseliu pergales Sirijoje ir Krym nas pasakos,tiesiog nebebus pinigu joms sekt.:}}
---------------------------
http://lenta.ru/video/2016/01/26/hestanov/

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 13:58
Svarbiausias dalykas ka minejau - Rusija bus slovingos koalicijos viena pagrindiniu dalyviu, nugalejusi teroristini kalifata. Slove Vakarams ir Rusijai, taip skambes po pergales!
---------------------
ir svarbiausia,kad Rusija nera jokia koalicijos dalyve..:}}Taigi negali but ir tarp nugalėtoju...:}}Mat koalicijos pergale reikstu Asado zlugima ir Rusijos karines bazes Lartakijoje netekima..:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 13:55
Siais metais atba kitais Rusijai nuims snakcijas, ir vel gris i G grupe, nes bus uz nuopelnus, kaip viena is nugalejusios Deash teroristus koalicijos pagrindiniu dedamuju.-
---------------------
Grizimas i G8niekaip nesusiejąs su su Sirija.:}}Kat ten but reikia atitikt ekonominius kriterijus.:}}Jeigu Rusija ir gris ten tai nebent del vakaru gailesčio..:}}
Kad 2016m.to neatsitiks gali but tikras..:}}Pagal viska Rusija ten sugris tik zlugus Putino rezimui..:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 13:51
Siais metais atba kitais Rusijai nuims snakcijas, ir vel gris i G grupe, nes bus uz nuopelnus, kaip viena is nugalejusios Deash teroristus koalicijos pagrindiniu dedamuju.
---------------------
Skaniai pasijuokiau,va kaip Rusijos žiniasklaida išplauna smegenis..:}}Sankcijos bus nuimtos kai Rusija įvykdys Minsko susitarimus{tokia oficiali versija}o rusams aiskiai buvo pasakyta,kad Sirijos ir Ukrainos i viena bloka nieks negrus,kad ir kiek ruseliai bevargtu....:}}Beje su tom sankcijoms labai idomu,kadangi jas uzdejo ne Italija ar Prancūzija ,oES tai ir nuimt ju tos salys negali,sankcijos uždedamos vienbalsiai ir nuemamos vienbalsiai...:}}Taigi susitaikyk Algirdfai pagaliau,kad sankcijos ir Sirija niekaip nesusiejusios o ir Rusija nera jokios koalicijos su vakarais sajungininke..:}}Rusja palaiko vaikazudi Asada,o vakarai nuosaikiaja opozicija,kuria Rusija bombarduoja,o Rusijos lektuvus numusineja tos koalicijos vedantysis partneris Turkija..:}}

Reideris to Algirdas, 2016 01 26 13:44
Latakija greitai bus uzimta, Darra provincijoje proverzis, kovoje pries Daesh i rytus nuo Allepo proverzis. Dei ez Zore karsciau, bet kol slovingasis generolas Issam Zahreddine bus gyvas, visi Daesh bandymai bus nesekmingi. Is kur toks proverzis? butent todel kad rusai isitrauke i kara, ir dabar pats laikas butu su kitais sajungininkais ciupti Daesh uz gerkles.
----------------------
Esi visiškai teisus vakarai ir JAV rodos Rusija jau seniai paeme uz gerkles,ale paeme taip,kad Toljatyje,toks Rusijos miestas jau vaikai badauja.:}}}O ju tevai žudosi del to,kad valstibine įmone"Avtovaz"neišmoka įsiskolinimu uz darba.:}Prasom susipažint su realia Rusijos padetimi,o ne tamstos įsivaizduojama:}}}}}
-----
http://www.newsru.com/russia/25jan2016/agr.html


Reideris to Algirdas, 2016 01 26 13:38
Manoma kad nafta daugiau nebekris, ir darys/daro korekcija ir galiams trendo pasikeitimas iki 60$
------------------
Kol kurei utopini -fantastini apsakyma apie Rusijos utopine ateiti nafta vel nukrito..:}}
-------
Стоимость нефти марки Brent опустилась утром 26 января в ходе торгов на лондонской бирже ICE Futures ниже психологически важной отметки в 30 долларов за баррель.

Мартовские фьючерсы смеси Brent, по данным на 08:10 мск, торгуются на отметке 29,83 доллара за баррель. Нефть марки WTI с поставкой в марте на электронных торгах на Нью-Йоркской товарной бирже (NYMEX) стоит 29,58 доллара за баррель.

Algirdas, 2016 01 26 04:27
Latakija greitai bus uzimta, Darra provincijoje proverzis, kovoje pries Daesh i rytus nuo Allepo proverzis. Dei ez Zore karsciau, bet kol slovingasis generolas Issam Zahreddine bus gyvas, visi Daesh bandymai bus nesekmingi. Is kur toks proverzis? butent todel kad rusai isitrauke i kara, ir dabar pats laikas butu su kitais sajungininkais ciupti Daesh uz gerkles. Siais metais atba kitais Rusijai nuims snakcijas, ir vel gris i G grupe, nes bus uz nuopelnus, kaip viena is nugalejusios Deash teroristus koalicijos pagrindiniu dedamuju. Niekam tas Krymas Vakaruose jau dabar neidomus. Manoma kad nafta daugiau nebekris, ir darys/daro korekcija ir galiams trendo pasikeitimas iki 60$. Plius auksas brangs 4-5 metu begyje iki 2000-2200, tada kris iki 800, cia desimmecio begyje. Rusija gerai uzdirbs is ausko nes dabar prisipirko kainai bunant 1200, dabar kaip zinia auksas 1110 ir toliau kils kaip minejau. Svarbiausias dalykas ka minejau - Rusija bus slovingos koalicijos viena pagrindiniu dalyviu, nugalejusi teroristini kalifata. Slove Vakarams ir Rusijai, taip skambes po pergales!

Reideris, 2016 01 25 20:39
Aš šneku apie dvi mano anksčiau minėtas "nuosaikiųjų šahidų" organizacijas.

Deirezorą pult nelabai protinga, tai- tvirtovė :))
----------------
Tai ,kad pagal rusus jie vienodi.:}}Protinga ar neprotinga,cia jau spręs jie,bo pasirinkimo kito neturi,pulsi mirsi,nepulsi savi įvykdys mirties bausme..:}Is vakaru puses sturmuot Berlyna 1945m.buvo ne tik,kad neprotinga,bet ir neprasminga,po dviejusavaiciu jis pats nuo bado butu pasidaves,tik aisku ne rusams..:}}O stai rusai sturmavo.."didis Zukovas"miesto gatvėse sudegino dvi tanku armijas ir palaidojo 75000tukst.sovietiniu kareiviu,tam,kad pakabintu raudona veliava ant Reistago,o is karto po to puse Berlyno atidave vakaru sąjungininkams..:}}kuri visa sturma ramiai stebėjo nuo Odero kranto,po to ta Berlyno dali sajunginkai ramiai iskeite uz derlingas vakaru Vokietijos žemes,va toks Rusiskas biznis..:}}Dabar rusai Sirjoje susdure sutokais pat beprociais .Paziuresim kas laimes,nors kaip ir aisku,,Viskas baigsis begimu kaip is Afganistano..:}}

Reideris, 2016 01 25 20:29
Tai kad ta "vakarų civilizacija" pati tarp savęs pliekiasi (prisiminkit du pasaulinius karus). Aš asmeniškai neturiu jokio priešiškumo musulmonams, kurie nesiekia sukurt Alacho valdžią žemėje :))
--------------------
Tai,kad tokiu musulmonu kurie nesiekia sukurt Alacho valdžios zemeje nera...:}}Užtenka paziuret i atvykėlius UK ir Prancūzijoje..:}}rodos patys ju dauguma bega nuo radikalaus islamo,taciau vos tik atsigavę toliau propaguoja ta pati..:}}Pasiziurek i Rusija,rodos 50metu komunizmo turerjo sia liga pagydyt,deja 8000Rusijos pilieciu,pgal paciu rusu duomenis kunasi IGL puseje.:}}

VVER, 2016 01 25 18:46
Cia kurie ??:}}Šitie tai tikrai nebandė..:}
---
Террористическая группировка «Исламское государство» (ИГ) сосредоточилась на взятии города Дэйр-эз-Зор на востоке Сирии, пытаясь компенсировать потери в западной части страны. Об этом сообщил в ходе брифинга начальник главного оперативного управления Генштаба ВС РФ генерал-лейтенант Сергей Рудской, передает в понедельник, 25 января, РИА Новости.
Исламисты перебросили для штурма города до 2000 боевиков с бронетехникой. Информация об этом, как отметил представитель Генштаба, была получена от представителей сирийской патриотической оппозиции и совместного информцентра в Багдаде.

Aš šneku apie dvi mano anksčiau minėtas "nuosaikiųjų šahidų" organizacijas.

Deirezorą pult nelabai protinga, tai- tvirtovė :))





VVER, 2016 01 25 18:43
va butent vakaru civilizacijai labai pasiseke,kad musulmonai jau koki 1000metu kariauja tarpusavyje sunitai su siitais,o jei dar sunitai prades pliektis su sunitais o siitai su siitais ir isvis bus viskas sokolade..:}}Dar butu gerai,kad kinai tarpusavi pradetu pliektis,na blogiausiu atveju bent su rusais..:}}}

Tai kad ta "vakarų civilizacija" pati tarp savęs pliekiasi (prisiminkit du pasaulinius karus). Aš asmeniškai neturiu jokio priešiškumo musulmonams, kurie nesiekia sukurt alacho valdžią žemėje :))

Reideris, 2016 01 25 18:27
Tai kokios problemos, kuo daugiau negyvų teroristų, tuo geriau :))
------------------
va butent vakaru civilizacijai labai pasiseke,kad musulmonai jau koki 1000metu kariauja tarpusavyje sunitai su siitais,o jei dar sunitai prades pliektis su sunitais o siitai su siitais ir isvis bus viskas sokolade..:}}Dar butu gerai,kad kinai tarpusavi pradetu pliektis,na blogiausiu atveju bent su rusais..:}}}

Reideris to VVER, 2016 01 25 18:24
Straipsnis is "Lentos.ru"2016.01.15d.:
------
Российская армия приняла решение развернуть гуманитарную операцию в Сирии. Об этом, как сообщает РИА Новости, в ходе брифинга заявил начальник главного оперативного управления Генштаба генерал-лейтенант Сергей Рудской
--------
O cia straipsnis is NEWSRU.com"2016-01-25d.
--
"У бывших работников "АвтоВАЗагрегата" недоедают дети, выяснила пресса..Visa straipsni galima paskaityt cia...:}}:
-----
http://www.newsru.com/russia/25jan2016/agr.html
--------------------------------------------
Gal pradžiai tegu pasirūpina savais rusais,o paskui jau gales paremt diktatoriu asada??:}}

Reideris, 2016 01 25 18:19
Vargšeliai, šiandien bandė surengt susitikimą taikos deryboms, deja, rusai sužinojo ir subombardavo :))))
-----------------
Cia kurie ??:}}Šitie tai tikrai nebandė..:}
---
Террористическая группировка «Исламское государство» (ИГ) сосредоточилась на взятии города Дэйр-эз-Зор на востоке Сирии, пытаясь компенсировать потери в западной части страны. Об этом сообщил в ходе брифинга начальник главного оперативного управления Генштаба ВС РФ генерал-лейтенант Сергей Рудской, передает в понедельник, 25 января, РИА Новости.
Исламисты перебросили для штурма города до 2000 боевиков с бронетехникой. Информация об этом, как отметил представитель Генштаба, была получена от представителей сирийской патриотической оппозиции и совместного информцентра в Багдаде.



VVER, 2016 01 25 17:59
Oi VVERiuk,tai visa esme ir yra,kad modzochedai pjautusi tarpusavi.:}}Paskutini karta kai "modzochedai" nesipjovė tarpusavi ir atsirado žmogus sugebejes juos suvienyti,jie buvo uzkariave vos ne puse Europos.:}}Pasiskaityk Ispanijos istorija..:}}Kol modzochedai turi su kuom kariaut savo zemeje kitur ju lindimas labai apribotas...:}}

Tai kokios problemos, kuo daugiau negyvų teroristų, tuo geriau :))

Vargšeliai, šiandien bandė surengt susitikimą taikos deryboms, deja, rusai sužinojo ir subombardavo :))))


Reideris, 2016 01 25 17:57
Tesiasi Rusijos karines aviacijos degradacija..:}}
----------------------------
Истребитель-перехватчик МиГ-31 с авиабазы Канск в Красноярском крае разбился в ходе тренировочного полета, передает в понедельник, 25 января, «Интерфакс» со ссылкой на представителей Минобороны. Экипаж самолета успешно катапультировался и вышел на связь после приземления.
По словам военных, причиной падения самолета МиГ-31 стал отказ техники. Самолет выполнял тренировочный полет без боекомплекта и упал вдали от жилых районов.
30 октября 2015 года истребитель-перехватчик этого типа разбился в ходе тренировочных полетов на Камчатке, возвращаясь на аэродром Елизово после выполнения планового учебно-тренировочного полета. Экипаж катапультировался и был спасен. Причиной аварии, по имеющейся информации, стали сложные погодные условия в районе полетов.

Reideris to VVER, 2016 01 24 21:44
Nuosaikieji modžahedai iš grupių "jabhat al nusra" ir "ahrar al sham" susipjovė tarpusavyje, turbūt kažkas nepatenkintas atsitraukinėjimais :)))
-------------------
Oi VVERiuk,tai visa esme ir yra,kad modzochedai pjautusi tarpusavi.:}}Paskutini karta kai "modzochedai" nesipjovė tarpusavi ir atsirado žmogus sugebejes juos suvienyti,jie buvo uzkariave vos ne puse Europos.:}}Pasiskaityk Ispanijos istorija..:}}Kol modzochedai turi su kuom kariaut savo zemeje kitur ju lindimas labai apribotas...:}}


VVER, 2016 01 24 21:26
Nuosaikieji modžahedai iš grupių "jabhat al nusra" ir "ahrar al sham" susipjovė tarpusavyje, turbūt kažkas nepatenkintas atsitraukinėjimais :)))

Reideris, 2016 01 24 16:31
Rusu televizijos pasakos arba kaip rusu civilizacija kilo is Sirijos{romėnais but Kremlius jau nebenori}:}}}
--------------------------------
http://politolog.net/russia/eto-nasha-zemlya-russkaya-civilizaciya-prishla-iz-sirii-novyj-bred-rossijskogo-tv-video/
-----------------
Da tavarisci Sirija istina ruskaja zemlia..:}}}}}}

Reideris, 2016 01 24 16:28
Rusu televizija toliau juokina pasauli:}}}Vakar paskelbe apie dar viena nuo sukilėliu "išlaisvinta miesta"Al-Riaba"
:}}}Tiesa "Waltryt Journal"dar pries dvi savaites remdamasi saltiniu Pentagone pranese,kad sulileliai patys nusprendė visiškai sugriauta miesta palikt,kaip netekusi jokios strategines reikšmes...:}}Rodos Asadas po truputi tampa sugriautu kaimu ir miesteliu karaliumi..:}}
-----------------------
Сирийские правительственные войска отбили у боевиков стратегический город Ар-Рабиа в провинции Латакия, граничащей с Турцией.
----------
Beja rusai niekaip neapsisprendzia kaip vadinta Salma,viename straipsnyje tai miestas kitame,kaimas,galu gale tapo miestu-kaimu,jei dar tiksliau griuvėsiu kruva po Rusijos aviacijos bombardavimu,Asado kariai "uzeme",miesta kaima susidure su problema,nerado ant ko pakabinti vėliavos..:}}
------------------
12 января сирийские военные при поддержке российской авиации освободили в Латакии расположенный в горах поселок Сальма.

Reideris-2, 2016 01 24 14:33
Jeigu Reideris-1 tiki rusų vertimais...

США перестраивают бывший сельскохозяйственный аэродром на северо-востоке Сирии под авиабазу, сообщает газета The Times.
-----------------------------------------
Группа российских военных переброшена на аэродром города Камышлы на северо-востоке Сирии. Американские власти пока не видят признаков того, что Москва собирается превратить контролируемый сирийской армией аэродром в новую базу для своей авиации, сообщает The Wall Street Journal.

По словам высокопоставленного чиновника из оборонной сферы, намерения российских военных остаются неясными. "Мы просто ужасно хотим узнать, что они там делают. Сейчас это является загадкой", - сказал собеседник издания.

Представители сирийской оппозиции оценивают численность российской группировки примерно в сто человек. По их словам, военные провели переговоры с местными чиновниками и курдской милицией по поводу своего пребывания в Камышлы.


Reideris, 2016 01 24 13:42
Baigiesi rusu aviacijos remiamos Asado kariuomenes likučiu
pergalingas zygis,kuriuo metu"isvaduojami"visiskai rusu aviacijos sugriauti miestai,kai juos palieka nuosaikieji sukileliai:}}:}}:::::}:
-------------------------
США перестраивают бывший сельскохозяйственный аэродром на северо-востоке Сирии под авиабазу, сообщает газета The Times. Как отмечается, это первая американская база на территории Арабской Республики, она расположена в нескольких десятках километров от границы с Турцией и Ираком.]
«Аэродром был реконструирован, на его территории появилась взлетно-посадочная полоса для вертолетов, а также командный центр», — рассказал сирийский активист Абу Джадд Хаскави. Чиновники министерства обороны США подтвердили, что в данном районе дислоцирован отряд спецназа, однако подробности сообщить отказались. Представитель Пентагона полковник Стив Уоррен отметил, что информация о деятельности и расположении группы является секретной.
---------


Reideris to VVER, 2016 01 22 00:34
Tai kad sauditų konkurencingumas mažėja su kiekviena diena, mat jie, kaip savo laiku ssrs, įklimpę kare, kurio pergalės perspektyvos blankios :)
---------------
O tai jau rusų ir Irano perspektyvos remiant Asado režima prieš kuri eina visas likes pasaulis labai jau šviesios..:}}}}Vienoje pusėje ant naftos adatos sėdintys Rusija ir Iranas,kitoje pusėje ant tos pačios adatos sėdintis visas sunitų pasaulis(už kurio kyšo galingiausios pasaulio valstybės JAV ausys)Tiek ruseliai,tiek Irans jaus seniai turėjo suvokt,kad pust pieš JAV tai tas pats kaip pust prieš vėja..:}}

Vytenis, 2016 01 21 23:23
Rašot, kad sauditai dirbtinai mažina naftos kainą, nes yra suinteresuoti perimti naftą perkančius rusų klientus. Bet kam reikėjo dirbtinai mažinti naftos kainą, jei šiam tikslui (rusų klientų perėmimui) pasiekti galima panaudoti kur kas primityvesnį būdą? Sauditams tereikėjo įjungti savo galingą lobistinį aparatą ir Vakarams pasiųsti tokią žinutę:"Jūsų Rusijai paskelbtos sankcijos yra neefektyvios, nes rusai ir toliau remia ukrainiečių separatistus, nesiruošia Ukrainai grąžinti Krymo, nukreipia savo agresiją į Siriją, kur remia diktatoriaus Basharo pajėgas. Vadinasi, atėjo laikas žengti dar vieną žingsnį. Atėjo laikas skelbti embargą rusų naftai". Sauditų argumentai skamba tikrai logiškai. Vakarai paskelbia embargą, o sauditai draugiškai pasisiūlo tapti naujais naftos tiekėjais. Ir viskas. Kaip sakoma, elementaru, Vatsonai. Nereikalingi jokie dirbtiniai kainų mažinimui aprašytam tikslui pasiekti. Tai tik dar kartą įrodo, kad sauditų veiksmai, susiję su dirbtiniu kainos mažinimu, yra nukreipti tik pagrinde prieš JAV skalūninės naftos pramonę. Sauditai ėmėsi prevencinių veiksmų (kol dar nevėlu).

Viktoras, 2016 01 21 18:33
Sauditai iir Iranas idomu, bet svarstau, kas butu, jei Putinas nebutu uzpuoles Ukrainos. Ka jis butu pasirinkes. Ar Rusijos zmoniu gerove, R dar ko nors okupacija.

VVER, 2016 01 21 16:52
Tai ,kad pagrindiniai Sauditu konkurentai rusai

Tai kad sauditų konkurencingumas mažėja su kiekviena diena, mat jie, kaip savo laiku ssrs, įklimpę kare, kurio pergalės perspektyvos blankios :)

Reideris to Vytenis, 2016 01 21 14:33
Nepaisant visu Sauditu pastangų:}}}
--------------------------
Первый танкер с нефтью из США прибыл в Европу. Он разгрузится в порту Фос близ Марселя, откуда нефть по трубопроводу поступит на НПЗ в Швейцарии или Германии, пишет The Financial Times. Экспорт возобновлен после недавней отмены запрета на поставки нефти за рубеж из США, действовавшего на протяжении сорока лет.

Reideris to Vytenis, 2016 01 21 01:13
Prognozuoju, kad šiek tiek vėliau pasipils straipsniai apie tai, kad sauditai įvairiomis formomis perima bankrutuojančias JAV naftos bendroves.
--------------------------
Matai,problema ta,kad pagal JAV įstatymus,užsienio valstybių įmones ar asmenys negali kontroliuot JAV isgavimo,pervežimo ir perdirbimo imoniu..:}}JAV vyriausybeje irgi sedi ne durniai,jie jau seniai paskiaciave,kad iki 2018-2020m.JAV nepaisant visu Sauditu ar ko nors kito pastangų tures naftos pertekliu..:}}JAV tiesiog pigiau dotuot skalūnines naftos sektorių iki naftos kainu augimo,o po to grazint investicijas i biudzeta,kaip ir atsitiko su bankais..:}}


Reideris to Vytenis, 2016 01 21 01:08
Žodžiu, sauditai bando primityviai "pasmaugti" konkurentus.
----------------
Tai ,kad pagrindiniai Sauditu konkurentai rusai,JAV apskritai tik 2016m.viduri ruošiasi pradėt naftos eksporta,JAV jokiu naftos pardavimo rinku nekontroliuoja..:}}Ka Vyteni budamas daktaru gydisi pirma?Spuoga{JAV},kuris gali sprogt kada nors ir skaudėt,ar vezi{Rusija,-Irana}kuris zudo tave dabar?:}}

Reideris, 2016 01 21 01:03
Rusija sauditų planuose vaidina antraeilį vaidmenį.
---------------
Deja ,deja.:}}Sauditams JAV skalunu revoliucija kenkia,bet tai ateities problemos...:}}}Dabartis tai Sauditu nors išlikt regiono galybe,o tam tiesiogiai trukdo Rusija remdama siitiska Asado rezima ir remdama tiesiogini Sauditu konkurenta Irana,tai jau nebe kova del naftos rinku tai jau kovo del valdančio Sauditu rezimo išlikimo..:}}}Ir Rusija stovi tiesiogiai ant to kelio.:}}Tam ,kad sustabdyt rusu pagalba Asadui Sauditai turi tik viena instrumenta -žemas naftas kainas{tas buvo daroma 1985-1991m.sovietu invazijos i Afganistana metu,tas pats daroma dabar.:}}Kai tik 1989m.issiseko TSRS valiutu rezervai,baigesi rusu invazija i Afganistana,tas pats atsitiks ir su Sirija,pasitraukus rusams Asado dienos bus suskaiciuotos, jei prie to dar nukentės JAV skalūnu naftos pramone,tai dvigubai puiku..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 21 00:55
Kalba eina ne apie pardavimo rinkos perėmimą, bet apie naftos gavybos blokavimą. Jei nafta kainuos 20 JAV dolerių už barelį, tai rusai vistiek nenutrauks pardavimų savo klientams-parduos už žemesnę kainą
-----------------------
Vyteni,1990m.nafta irgi kainavo 20USD uz bareli ir rusai irgi nenutrauke išgavimo,nors 70-80proc.išgavimo platformu dirbo i minusa..:}}Teko visa tai nutraukt 1991m.ki zlugus TSRS,rusai nebeturėjo is ko finansuot greziniu eksploatavimo..Ir dabar tas pats atsitiks,tik daug greičiau,nes TSRS skirtingai nei rusi galėjo laisvai skolintis vakaru rinkose..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 21 00:51

-----------------------------------------
Rusijos naftos ir dujų pramonė visiškai užspeista į kampą. Plėsti gavybą brangu, tačiau būtina, kad būtų galima toliau išgauti naftą.

Lengvai pasiekiamos naftos ir dujų atsargos Rusijoje senka. Reikia skverbtis giliau į žemės gelmes arba imtis gavybos ten, kur tai daryti sudėtinga.

Jau dabar penktadalis naftos išgaunama sudėtingomis sąlygomis.

Tam reikia investuoti kur kas daugiau pinigų į žvalgybos ir gavybos technologijas.

Anot Rusijos energetikos ministro Aleksandro Novako, iki 2020 metų į Rusijos energetinių žaliavų sektorių reikės sukišti iki 30 trilijonų rublių (apie 460 mlrd. eurų), kad būtų išlaikytas dabartinis lygis.
Dabar tiek galima gauti pardavus maždaug 10 mlrd. barelių naftos. Bet didžiausia Rusijos gavybos kompanija „Rosneft“ per parą jos gali patiekti tik 5 tūkst. barelių.

Nesunku apskaičiuoti, kad visoms investicijoms padengti šiai įmonei prireiktų net 5 metų.

Per šį laikotarpį pelną galima pamiršti.

Bet yra ir daugiau bėdų. Vakarai Rusijai taiko sankcijas, o vakarietiškai įrangai ir technologijoms šios šalies žaliavų sektoriuje tenka apie 70 proc.

Net ir optimistiškai nusiteikusi Energetikos ministerija neslepia, kad Rusijos gamintojai artimiausiais metais daugių daugiausia galėtų pakeisti trečdalį iki šiol importuotų įrenginių, tačiau toli gražu ne visus.

Ne veltui net ir premjeras Dmitrijus Medvedevas užsiminė, kad „lengvų“ pinigų naftos ir dujų versle bus vis mažiau, o Rusijai teks keisti pasenusią įrangą ir infrastruktūrą.

Didžiausia bėda, kad tam irgi reikia pinigų. O jų esant dabartinėms naftos kainoms niekas neturi per daug.
------------------------------
Va cia tau paiskinimas,kodel naftos kainos ir Krym nas susiejusios

Vytenis, 2016 01 20 22:20
"Sutinku ,sauditai siekia dvigubu tikslu tiek pakankt JAV skalūnu pramonei,taciau vis tik pagrindinis tikslas Rusija ir jos naftos pardavimo rinkos..:}}". Kalba eina ne apie pardavimo rinkos perėmimą, bet apie naftos gavybos blokavimą. Jei nafta kainuos 20 JAV dolerių už barelį, tai rusai vistiek nenutrauks pardavimų savo klientams-parduos už žemesnę kainą. Rusija sauditų planuose vaidina antraeilį vaidmenį. Sauditai yra nusitaikę į JAV skalūninės naftos pramonę. Amerikiečių bėda yra ta, kad skalūninės naftos išgavimas kainuoja brangiau, nei neskalūninės (kurios išteklių turi Saudo Arabija, Rusija ir kitos šalys). Jei naftos kaina yra žema, tai skalūninės naftos gavybos aikštelių savininkai yra priversti šias aikšteles uždaryti (kitaip bus dirbama "į minusą"). Sauditai jau seniai suformavo tokią naftos kainą, su kuria skalūninės naftos gavybos aikštelių savininkams "dirbti" neapsimoka. Žodžiu, sauditai bando primityviai "pasmaugti" konkurentus. Prognozuoju, kad šiek tiek vėliau pasipils straipsniai apie tai, kad sauditai įvairiomis formomis perima bankrutuojančias JAV naftos bendroves.

VVER, 2016 01 20 21:29
Sutinku ,sauditai siekia dvigubu tikslu tiek pakankt JAV skalūnu pramonei,taciau vis tik pagrindinis tikslas Rusija ir jos naftos pardavimo rinkos

Na, privatiems vartotojams tai tik į naudą, taip pat ir rusijos :))

Reideris, 2016 01 20 20:47
Iš tikrųjų sauditai yra kai ką "dėję" ant konflikto Ukrainoje. Jie nutarė pažaisti žaidimą pavadinimu "dempingas". Ir šis žaidimas yra nukreiptas ne tiek prieš Rusiją, kiek prieš JAV naftos pramonę (sauditai suinteresuoti slopinti skalūninės naftos revoliuciją). Taip kad tas "Krym nash" nėra svarbiausia Rusijos ekonominių bėdų priežastis.
----
Skaniai pasijuokiau.:}}Beje is tikro Sauditai yra deja tiek ant Krymo,tiek ir nt rytu Ukrainos,tai tik priežastis..:}}O stai ant Sirijos Sauditai nedeja ir jie remia ne Asada ir Rusija ,o nuosaikiuosius sukilėlius pries kuriuos rusai kariauja kartu Iranu tiesioginiu Sauditu priešu regione..:}}
Visas kitas tamstos svaiciojimas daugiau nei juokingas...:}:}}Deja Sauditi nori perimta ne JAV naftos pardavimo rinkas,kuriu ji net neturi Europoje,o Rusijos,tad spektaklis is Sauditu puses 90proc.skirtas rusams ir 10proc.skirtas JAV..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 20 20:42
Ši pasaka yra nelogiška, nes kritusi naftos kaina pakenkė ne tik Rusijos, bet JAV naftos pramonei (ar tikrai Obama norėjo pakenkti sau pačiam???)
--------
Sutinku ,sauditai siekia dvigubu tikslu tiek pakankt JAV skalūnu pramonei,taciau vis tik pagrindinis tikslas Rusija ir jos naftos pardavimo rinkos..:}}Deja ,kad ir kiek bekenktu,JAV vis tiek naftos gamybos perteklius,tad JAV toliau sėkmingai pardavinėja nafta is savo rezervu.:}}Esme technogijos,skalunines naftos isgavimas Teksase begalo pigus ir ten veikia rinkos ekonomika,tad kiek naftos isgaveju bebenkrutuotu ju vieta uzima vis tiek nauji..:}}Cia tas pats kaip su zemes ukio,kur kasmet 40proc.zukininku sugeba bankrutuot o ju vieta akimirksniu uzima kiti..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 20 20:37
Nebent patikėjai Reiderio sekama pasaka apie tai, kad Obama nuvažiavo į Saudo Arabija ir susitarė dėl dirbtinai numušamos naftos kainos (tam, kad būtų pakenkta Rusijai).
-----------------
O varge tu bent pasidomėk,kada tas Obama nuvažiavo i ta Saudo Arabija ir del ko važiavo...:}}Jau tikrai ne dėl Krymo........;}}

Reideris to Vytenis, 2016 01 20 20:35
Jei Putinas nebutu pajutes savo kaipliu kaip veikia sankcijos,jis ju nebutu ivedinejes turkams..:}}Is cia ir Krymas..:}}


Reideris to Vytenis, 2016 01 20 20:34
O kuo čia dėtas Krymas? Jei rusai nebūtų okupavę Krymo, tai naftos kaina vistiek būtų kritusi.
-----------------------
Jei rusai nebutu okupavę Krymo,tai JAV,ES,Australija,Kanada,Šveicarija ir 100pasaulio saliu apskritai nebutu ivede sankciju Rusijai.......:}}Ir tik nereikia teigt,kad sankcijos neveikia{o veikia jos pirmiausia ta pati naftos sektoriu,kuris negauna nei tiesioginiu uzsienio investiciju,nei paskolu tam sektoriui vystyt..:}}Jei Putinas nebutu pajutes savo kaipliu kaip veikia sankcijos,jis ju nebutu ivedinejes

Vytenis, 2016 01 20 19:56
O kuo čia dėtas Krymas? Jei rusai nebūtų okupavę Krymo, tai naftos kaina vistiek būtų kritusi. Nebent patikėjai Reiderio sekama pasaka apie tai, kad Obama nuvažiavo į Saudo Arabija ir susitarė dėl dirbtinai numušamos naftos kainos (tam, kad būtų pakenkta Rusijai). Ši pasaka yra nelogiška, nes kritusi naftos kaina pakenkė ne tik Rusijos, bet JAV naftos pramonei (ar tikrai Obama norėjo pakenkti sau pačiam???). Iš tikrųjų sauditai yra kai ką "dėję" ant konflikto Ukrainoje. Jie nutarė pažaisti žaidimą pavadinimu "dempingas". Ir šis žaidimas yra nukreiptas ne tiek prieš Rusiją, kiek prieš JAV naftos pramonę (sauditai suinteresuoti slopinti skalūninės naftos revoliuciją). Taip kad tas "Krym nash" nėra svarbiausia Rusijos ekonominių bėdų priežastis.

Nas krym a my zope, 2016 01 20 03:04
Ko noreti kai rusija valdo kgb bandytai

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (182)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (47)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (144)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija (5)

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (12)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras