Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Rusija
 
  „Importozamesčenije“ – tyli sukaktis (59)

Komentarai:

Reideris to VVER, 2016 09 04 00:21
Dar labai patiko Rusijos istoriko Marko Solonino knyga:

"Birželio 25-oji: kvailystė ar agresija prieš Suomiją?"

Labai daug aliuziju i šiandienos rytų Ukraina ir Krymo aneksija...Ir ten ir čia nepavyko nes buvo milžiniškas pasipriešinimas..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 09 04 00:14
В России в 2016 году почти на 10% увеличилось число первоклассников. Об этом во вторник пишет ТАСС со ссылкой на заявление вице-премьера правительства РФ Ольги Голодец.

«В этом году в школу пойдут более 14 млн детей. Число первоклассников в этом году очень серьезно увеличивается: если в прошлом году их было 1 млн 455 тысяч, то в этом году — 1 млн 600 тысяч человек, это почти десятипроцентный прирост», — отметила Голодец.
-------------------
Tai aš ir sakau žmonių daugėja,vaikų daugėja o ligoninių ir mokyklų mažėja..Kas čia ne taip Vyteni??:}}
Arba rusų propaganda meluoja.Ar šaliai katastrofiškai ima trukt lėšu švietimui ir medicinai..:}}Štai Kinijoje mokyklu ir ligoninių skaičius auga,mat auga žmonių skaičius..}}}Kur šaknis pakasta..??:}}


Reideris, 2016 09 04 00:10
Reideri, ar skaitėte?
https://pp.vk.me/c630631/v630631348/483e4/QAsgTsHunFk.jpg
-------------------
Ka Jūs tamstele,aš nesugebėjau"asvojint" Dugino rašliavos..Užmečiau kažkur ten kur šis rusų"genijus"pradėjo svaigt "apie trečiąją Roma"..:}}}
*********************
Tiesa man labiau patiko šis:K. Jovaišas. Vatnikų išminties perlai: TOP 3

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/k-jovaisas-vatniku-isminties-perlai-top-3.d?id=72167498

**********
Kažint ar aš jau rusofobas??:}}


Vytenis to VVER, 2016 09 04 00:06
Jis ir parašė tą knygą.

Vytenis to Reideris, 2016 09 04 00:05
1991 год – 69 700 школ
2000 год – 68 100 школ
2015 год – 44 100 школ
-------
В России в 2016 году почти на 10% увеличилось число первоклассников. Об этом во вторник пишет ТАСС со ссылкой на заявление вице-премьера правительства РФ Ольги Голодец.

«В этом году в школу пойдут более 14 млн детей. Число первоклассников в этом году очень серьезно увеличивается: если в прошлом году их было 1 млн 455 тысяч, то в этом году — 1 млн 600 тысяч человек, это почти десятипроцентный прирост», — отметила Голодец.

VVER, 2016 09 03 23:57
Reideri, ar skaitėte?
https://pp.vk.me/c630631/v630631348/483e4/QAsgTsHunFk.jpg

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 22:52
Kinai laukia, kol JAV vyriausybė pareikš, kad nebeišgali susimokėti savo skolų. Anksčiau ar vėliau JAV bankrutuos.
----------------
Vyteni vėl tas pats..JAV niekada nebankrutuos,mat pati tuos pinigus spausdina ir pati kontroliuoja visa pasauline sistema...Jei JAV bankrutuotu iš paskos nusitemptu ir Kinija kuri savo valiutos rezervus laiko JAV doleriais ir JAV valstybinėmis..:}}
obligacijomis..:}}

Jau TSRS laikais sovietu sąjungoje visi laukė JAV bankroto..Tik viskas gavosi atvirkščiai..:}}Bankrutuojantys amerikiečiai buvo priversti siust labdarini maista,vaistus ir drabužius šaliai turinčiai 40proc.pasaulio gamtiniu turtų..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 22:48
Čia rusiškos geopolitikos komentarų skiltyje radau toki komentarą:

------------
Численность школ в России:
1991 год – 69 700 школ
2000 год – 68 100 школ
2015 год – 44 100 школ
http://www.gks.ru/free_doc/new_site/population/obraz/o-obr1.htm

Численность больниц в России:
1990 год – 12 800 больниц
2000 год – 10 700 больниц
2013 год – 5 900 больниц
2015 год – 4 400 больниц
http://www.gks.ru/free_doc/new_site/population/zdrav/zdr1-1.xls
--------------------
Taigi rusai skelbiasi,kad gyventojų daugėja,Krymo okupacija 2,3milijono gyventojų,dar virš milijono pabėgo iš rytų Ukrainos nuo banditų siautėjimo..Rusai masiškai bėga iš Kazachstano i Rusija{Nazarbajevo išgujimo politika}:}}O ligoninių ir mokyklų skaičius mažėja..Kažkas čia ne taip..:}}}

Vytenis to Reideris, 2016 09 03 22:44
"Skirtumas tik tas.kad JAV tai atvirai demonstruoja,o Kinija tyliai laukia...Laukia visiško Rusijos Rusijos nusistekenimo konfrontacijoje su JAV ir vakarų pasauliu".
------
Kinai laukia, kol JAV vyriausybė pareikš, kad nebeišgali susimokėti savo skolų. Anksčiau ar vėliau JAV bankrutuos.

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 22:34
O tai amerikiečiai žaidimo "deržava" nežaidžia? Pasidomėk sąvoka "saugumo dilema". Rusai priversti žaisti žaidimą vien dėl to, kad amerikiečiai ir kinai irgi žaidžia.
-----------------
Amerika ir Kinija nežaidžia,jos iš tikro yra pasaulinės galios...:}}}Skirtumas tik tas.kad JAV tai atvirai demonstruoja,o Kinija tyliai laukia...Laukia visiško Rusijos Rusijos nusistekenimo konfrontacijoje su JAV ir vakarų pasauliu..:}}}O po referendumas Tolimuosiuose rytuose ir Tolimųjų rytų kinu respublika...:}}}
Rusai priversti žaisti??:}}Teisingai JAV ir co rusus verčia žaist žaidimą,kurio jie laimėt negali..Pokerio terminais lošėjas turėdamas tokias kortas kaip turi Rusija net nesestu prie stalo lošt..:}}Jei Rusijoje sėdėtu bent kiek protingesnis caras jis jau seniai butų suvokęs,kad pust prieš JAV tai tas pats kas pust prieš vėją..:}}Buvo laikas kai Rusija iš tikro galėjo tapt JAV partnerė kaip UK ,bet tam vėl reikia atsisakyt derzaviniu ambicijų..Nemanau ,kad UK gyvena prasčiau atsisakiusios imperinių ambicijų ..:}}Deja dabar tas laikas praeityje "real politic pasaulyje niekas valstybės "daunšifterio"partneriu nelaiko nebent naudinga "degaline"..:}}


Vytenis to Reideris, 2016 09 03 21:58
"Už tuos pinigu Rusija butu galima paverst rojumi,bet yra viena sąlyga reikia atsisakyt žaidimo"derzava"..:}"
-----
O tai amerikiečiai žaidimo "deržava" nežaidžia? Pasidomėk sąvoka "saugumo dilema". Rusai priversti žaisti žaidimą vien dėl to, kad amerikiečiai ir kinai irgi žaidžia.


Reideris to Vytenis, 2016 09 03 20:08
2015 m. JAV išlaidos gynybai sudarė 598 milijardus dolerių, o Rusijos - 66 milijardus dolerių. Rusai išleido net devynis kartus mažiau, o tu juos vistiek peiki už pernelyg dideles investicijas į ginkluotę. Net sauditai išleido daugiau nei rusai.
--------------------------
Oi Vyteni ar bent suvoki kiek skirtumas tarp JAV kario gaunančio alga ir Rusijos kario???Teko skaityt,kad JAV vien veteranu pensijoms ir med.priežiūrai išleidžia daugiau per metus nei visas oficialus Rusijos karinis biudžetas....:}}Rusija tera paprasta pasaulio valstybėle turinti dideli plota,o JAV yra pasaulio supergalia tad ir išlaidos skirtingos..:}}
Beje 66milijardai tai tikriausiai oficialios išlaidos..Rusų kariniai blogeriai mano,kad iš slaptu fondų išleižiama antrą tiek..Na o buves finansu ministras Kudrinas sako,kaqd i karines išlaidas reikia itraukt ir LNR bei DNR išlaikymą,Gruzijos okupuotu teritoriju išlaikyma,Padniestrės respublikos išlaikyma ir p[ridėėt Cėcėnijos respublikos išlaikymą..Visam tam per metus buvo skirta apie 20milijardu usd..O kur dar diktatoriaus Asado išlaikymas.Už tuos pinigu Rusija butu galima paverst rojumi,bet yra viena sąlyga reikia atsisakyt žaidimo"derzava"..:}


Vytenis to Reideris, 2016 09 03 17:39
"Karinės išlaidos mažeja realiai,jos dar butu mažesnės jei ne Rusijos agresija Ukrainoje ir Krymo aneksija..:}}"
---------
2015 m. JAV išlaidos gynybai sudarė 598 milijardus dolerių, o Rusijos - 66 milijardus dolerių. Rusai išleido net devynis kartus mažiau, o tu juos vistiek peiki už pernelyg dideles investicijas į ginkluotę. Net sauditai išleido daugiau nei rusai.

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 03:05
Problema ta, kad SSRS žlugo nekarine prasme, t.y. amerikiečių tankai nevažiavo Maskvos ar Leningrado gatvėmis.
-----------------
Tai nuo to ši pergalė tik dar įspūdingesnė...:}}Tai tik dar karta irodė,kad pasaulyje viska lemia ne tanku ir patranku skaičius..Taip tankai po Maskva nevažinėjo.O rezultatas tas pats Rusijos imperja susitraukė 5,2 milijonus kvadratinių kilometru...:}}Ir beja tankai po Maskva važinėjo ir net šaudė i Rusijos parlamentą..O kos skirtumas kieno jie buvo jei rezultatas tenkina...:}}N egi manai Sirijoje JAV nevienodai,kad važinėja Turkijos tankai,o rezultatas JAV tenkina:sustabdytas Alepo puolimas,o nuosaikieji sukileliai įgijo placdarma turku tanku pavėsyje..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 02:55
Amerikiečiams SSRS žlugimas buvo naudingas tik tuo, kad nutrūko ginklavimosi varžybos, alinusios JAV biudžetą.
--------------------
Argi tik tiek??:}}}}}}}}Ar bent suvoki kiek rusų oligarchai valdomi Putino išvogė pinigu iš Rusijos ir isveze juos ir investavo i JAV ir ES???:}}}Kalbos eina apie trilijonus usd..Tik šiemet kai atrodo nebera ko vogt,kapitalo iš Rusijos išvežta uz daugiau nei 50 milijardu usd..:}}Rusija vis labiau panašėja i JAV indėnus XIX amž..Tik žemes pakeitė gamtos turtai ir JAV doleriai:vakarai perka iš Rusijos gamtos turtus moka popieriuku usd..Pagamina prekia ir triguba kaina parduoda tai pačiai Rusijai{ko pasekoje rusai netenka ir ištekliu ir pinigu..O dbar dar žaliavu kanas numušo..gi prekes tebekainuoja tiek pat..:}}}

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 02:49
Ar kartais ne dėl to, kad supervalstybės statusas pernelyg brangiai kainuoja net ir nacijai, kuriančiai milžinišką pasaulio BVP dalį? Ar bent įsivaizduoji, kiek amerikiečiams kainuoja flotilių Ramiajame ir Atlanto vandenynuose išlaikymas? Šiuo atveju amerikiečiai irgi šoka aukščiau bambos (kaip ir rusai). Tik tu kažkodėl apie tai nutyli ir vis kalbi tik apie rusų išlaidas tankams ar naikintuvams. Vašingtonas skolinasi nepamatuotai ir anksčiau ar vėliau JAV galia gali subyrėti kaip kortų namelis, jei ekonominės krizės metu (o ji anksčiau ar vėliau kils) JAV vyriausybė negebės grąžinti skolų (su šia problema, beje, jau buvo susidūręs Obama, ir net jau ėjo kalbos, kad JAV vyriausybė negebės laiku išmokėti algų kariškiams).
-----------------
Oi Vyteni,Vyteni...JAV sumažino ir tebemažina savo kariuomene..Pagal planą turi likt 500tukst.kariu ..Atsisakė daug kainuojančiu kariniu projektu arba juos apkarpe..Pavyzdžiui "Ziumvalt"klasės laivu..Praktiškai visiškai atsisako fronto aviacijos{Rusija gi atvirkščiai ja didina:}}Karinės išlaidos mažeja realiai,jos dar butu mažesnės jei ne Rusijos agresija Ukrainoje ir Krymo aneksija..:}}Buk ramus JAV patemps bet kokias išlaidas,skirtingai nei Rusija..:}

Reideris to Vytenis, 2016 09 03 02:44
Ok. Bet gal gali paaiškinti, kodėl amerikiečių vyriausybė, už kurios nugaros stovi nacija, kurianti milžinišką pasaulio BVP dalį, įklimpo į tokį gilų skolų liūną?
------------------
Tikriausiai nepatikėsi bet ši skola nėra kažkas tokio..Visu pirma ji yra dengiama JAV sukuriamomis prekėmis ir technologijomis..Visu antra JAV skolinasi pati iš savęs,mat kontroliuoja visą pasaulio finansų sistema..:}Tad JAV gali kelt skolinimosi ribas kiek nori ir kada nori...:}}Ar bent suvoki kokia galia savo rankose turi sukaupusi JAV jeigu gali neleisti skolintis Rusijai{pavyzdžiui Kinijos bankai kurie yra tikrai nepriklausomi nuo JAV aytisake skolint Rusijai..:}}}
*************************
Kaip susiformavo tokia didelė skola?
************
Pagrindinė JAV skola atsirado antrojo pasaulinio karo metais{Dar viena Rusijos propogandos feikas kur aiškinama ,kad antrasis pasaulinis karas padėjo JAV atsikratyt skolų:}
Pavyzdžiui TSRS JAV paskolino daugiau nei 700 milijardu usd lendlizo pagrindu..Šiuolaikiniais pinigais tai jau butų trilijonai..Paskolos buvo teikiamo UK..Po karo vykdomas Maršalo planas tai pat kainavo nepigiai..

Reideris, 2016 09 03 02:34
Problema ta, kad SSRS žlugo nekarine prasme, t.y. amerikiečių tankai nevažiavo Maskvos ar Leningrado gatvėmis.
-----------------
Tai nuo to ši pergalė tik dar įspūdingesnė...:}}Tai tik dar karta irodė,kad pasaulyje viska lemia ne tanku ir patranku skaičius..Taip tankai po Maskva nevažinėjo.O rezultatas tas pats Rusijos imperja susitraukė 5,2 milijonus kvadratinių kilometru...:}}Ir beja tankai po Maskva važinėjo ir net šaudė i Rusijos parlamentą..O kos skirtumas kieno jie buvo jei rezultatas tenkina...:}}N egi manai Sirijoje JAV nevienodai,kad važinėja Turkijos tankai,o rezultatas JAV tenkina:sustabdytas Alepo puolimas,o nuosaikieji sukileliai įgijo placdarma turku tanku pavėsyje..:}}

Vytenis to Reideris, 2016 09 03 02:13
Pasiskaitom visi apie JAV generalitetą:

http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/svingeriu-vakareliuose-ubaves-jav-generolas-galejo-sukelti-pavoju-ir-lietuvai.d?id=72191750

Svingerių vakarėliai :)

Vytenis to Reideris, 2016 09 03 02:08
"Klausyk TSRS turėjo branduolini arsenala,o JAV neturėjo galimybės ji neutralizuot..Ir kur dabar TSRS??"
-------
Problema ta, kad SSRS žlugo nekarine prasme, t.y. amerikiečių tankai nevažiavo Maskvos ar Leningrado gatvėmis. Kremlius net ir žlugus SSRS išlaikė branduolinės ginkluotės kontrolę (tęstinumas, pereinamums išlaikyas; kaip sakoma, karalius mirė, tegyvuoja karalius). Amerikiečiams SSRS žlugimas buvo naudingas tik tuo, kad nutrūko ginklavimosi varžybos, alinusios JAV biudžetą. Bet balistinės raketos, nutaikytos į Vašingtoną, Los Andželą ir kitus JAV miestus, išliko.

Vytenis to Reideris, 2016 09 03 02:00
"3proc.pasaulio bvp negali iveikt 30proc.pasaulio bvp{kuri dar papildomai kontroliuoja ardaro itaka dar kokiai 30proc likusio pasaulio bvp...:}
Šiuolaikiniame pasaulyje pergales lemia ne tanku ir lektuvu,laivu ar branduoliniu galvučiu skaičius o valstybes{bloko}ekonomine galia..."
------
Ok. Bet gal gali paaiškinti, kodėl amerikiečių vyriausybė, už kurios nugaros stovi nacija, kurianti milžinišką pasaulio BVP dalį, įklimpo į tokį gilų skolų liūną? Kaip susiformavo tokia didelė skola? Ar kartais ne dėl to, kad supervalstybės statusas pernelyg brangiai kainuoja net ir nacijai, kuriančiai milžinišką pasaulio BVP dalį? Ar bent įsivaizduoji, kiek amerikiečiams kainuoja flotilių Ramiajame ir Atlanto vandenynuose išlaikymas? Šiuo atveju amerikiečiai irgi šoka aukščiau bambos (kaip ir rusai). Tik tu kažkodėl apie tai nutyli ir vis kalbi tik apie rusų išlaidas tankams ar naikintuvams. Vašingtonas skolinasi nepamatuotai ir anksčiau ar vėliau JAV galia gali subyrėti kaip kortų namelis, jei ekonominės krizės metu (o ji anksčiau ar vėliau kils) JAV vyriausybė negebės grąžinti skolų (su šia problema, beje, jau buvo susidūręs Obama, ir net jau ėjo kalbos, kad JAV vyriausybė negebės laiku išmokėti algų kariškiams).

Reideris, 2016 09 03 01:44
Šios svajonės kontekste visi tavo pasvarstymai apie tai, kaip rusai leidžia pinigus, kaip Putinas valdo Rusiją ir t.t., neturi jokios prasmės. Negi to nesuvoki?
------------------
Klausyk TSRS turėjo branduolini arsenala,o JAV neturėjo galimybės ji neutralizuot..Ir kur dabar TSRS??:}}Nuskendo laiko dulkėse,o JAV "svajonė"pasitumėjo šimtus kilometru i rytus ir procesas vis dar eigoje..Tapai dar vienos "imperijos " griuvimo liudininku..Imperijos kuri turėjo branduolini ginkla ir 40proc.pasaulio turtu........:}}Mėgaukis vaizdu..:}}}


Reideris to Vytenis, 2016 09 03 01:39
Rusų ir amerikiečių kova irgi turi baigtis vienos pusės pergale, o kitos-pralaimėjimu.
-------------------
Rusu ir amerikiečiu kova baigėsi tapati akimirksni kai Rusija stojo i "kova"..3proc.pasaulio bvp negali iveikt 30proc.pasaulio bvp{kuri dar papildomai kontroliuoja ardaro itaka dar kokiai 30proc likusio pasaulio bvp...:}
Šiuolaikiniame pasaulyje pergales lemia ne tanku ir lektuvu,laivu ar branduoliniu galvučiu skaičius o valstybes{bloko}ekonomine galia..Kada Rusijoje atsiras prezidentas tai suprantantis,tada rusai gales svaigt apie derzava...Tik bijau,kad tas laikas praejo negrižtama..JAV isikabino i gerkle ir jau nebepaleis,o artimiausia 10-20metu bėgėję tapati padarys Kinija..:}}

Reideris, 2016 09 03 01:32
Net jei Rusija būtų demokratinė valstybė, net jei Rusijai vadovautų ne Putinas, o koks nors demokratas, tai amerikiečiai vistiek būtų siekę šio tikslo vien dėl to, kad rusai turi amerikiečiams pavojų keliantį branduolinį lagaminėlį.
--------------------
Rusijai gali vadovaut belekas,kad tik butu ne durnius ir ne vagis kaip Putinas...Bandyt sustabdyt JAV šioje situacijoje yra tas pats kas pust prieš vėja...Kai 2 -3proc pasaulio bvp susiduria su beveik 30proc.likimas gali but tik vienas supergalia sutraiško naftos narkomaną...:}}
O branduolinis ginklas tai tik butaforija{brangiai beja kainuojanti:}}Izraelis turėdamas 50atominiu galvučių ir tik 3 ju nešejus,bei apsuptas 1milijardo arabu jaučiasi nemažiau saugus nei Rusija ..Krymo aneksija ir kara Ukrainoje galima paaiškint tik Rusijos imperinėmis ambicijomis..Deja imperijų laikas baigėsi XXamz.Šiuo metu yra moderniu imperiju laikas,o naftos narkomanas tokia niekada nebus,nes tera tik kolonele,kuri teikia žaliava valstybėms kurios gamina technologijas..:}}

Reideris, 2016 09 03 01:26
Klysti. Iš tikrųjų amerikiečiai ne pasinaudojo situacija, o ją sukūrė. Jie finansavo opoziciją ir jų galutinis tikslas buvo proamerikitieškos vyriausybės įsitvirtinimas Kijeve, t.y. Rusijos pašonėje.
-----------------
Situacija sukurė Ukrainos žmonės..Negi manai,kad 200tukst.Ukrainos piliečiu JAV sumokėjo ir isakė įvykdyt Maidaną??:}}Tas kas įvykio Ukrainoje vadinama nacijos gimimu..Ta gimimą ištisus šimtmečius ivairiai blokavo Rusijos imperija..o JAV tik pasinaudojo susidariuse situacija..Jei nebutu 200tukst protestuotoju Kijeve,tai JAV galėjo ka nori daryt jokia revoliucija nebutu pavykusi..:}Vien tai,kad i Ukrainos nacionaline gvardija bedidesnio vargo pavyko surinkt 60tukst savanoriu irgi kažka pasako...Negi vėl JAV Ukrainos vyrams liepė eit gint Ukrainos??:}}


Reideris, 2016 09 03 01:18
Be abejo. Kaip ir totorija, baškirija, jamalas, jakutija :)
----------------------
Nežinau kaip ten jamalu,bet su Totorija ir Jakutija viskas atvirkščiai...Šiems turtingiems regionams akmuo po kaklu yra Rusija..:}}


Vytenis to Reideris, 2016 09 03 01:14
"Viska ka JAV padarė tai pasinaudojo situacija Maidano metu..Ir pasinaudojo taip gerai,kad Solovjovo laidoje dalyvave rusų ekspertai tai pavadino genialiu planu,kuris JAV kainavo vos 5 milijardus usd..kai mes rusai uz Kryma ir Donbasą jau sukišom 200milijardu usd ir toliau kišam..Uz 5 proc.Ukrainos teritorijos pasmerkt
visa Rusija gali begalvis sėdintis Kremliuje...:}}"
-----
Klysti. Iš tikrųjų amerikiečiai ne pasinaudojo situacija, o ją sukūrė. Jie finansavo opoziciją ir jų galutinis tikslas buvo proamerikitieškos vyriausybės įsitvirtinimas Kijeve, t.y. Rusijos pašonėje. Net jei Rusija būtų demokratinė valstybė, net jei Rusijai vadovautų ne Putinas, o koks nors demokratas, tai amerikiečiai vistiek būtų siekę šio tikslo vien dėl to, kad rusai turi amerikiečiams pavojų keliantį branduolinį lagaminėlį. Nebuvo pasaulio istorijoje tokio laikotarpio, kai galingos valstybės ilgą laiką taikiai sugyvena. Anksčiau ar vėliau galingos valstybės sutrypia viena kitą. Romos ir Kartaginos konkurencija baigėsi Kartaginos sutriuškinimu. Aleksandras įveikė Napoleoną, Stalinas - Hitlerį ir t.t. Rusų ir amerikiečių kova irgi turi baigtis vienos pusės pergale, o kitos-pralaimėjimu. Kol tu ramiai pasibezdėdamas rašai komentarus geopolitika.lt, rusai ir amerikiečiai karštligiškai bando atrasti būdų, kaip neutralizuoti priešininko branduolinį arsenalą. Ruso Maskvoje ir amerikiečio Vašingtone svajonės sutampa: iš pradžių suduodi branduolinį smūgį priešininkui, o paskui panaudojęs kokią nors slaptą technologiją neutralizuoji priešininko branduolinį arsenalą ir išvengi atsakomojo smūgio. Šios svajonės kontekste visi tavo pasvarstymai apie tai, kaip rusai leidžia pinigus, kaip Putinas valdo Rusiją ir t.t., neturi jokios prasmės. Negi to nesuvoki?

Vytenis to Reideris, 2016 09 03 00:44
"Nu pavyzdžiui Vokietija?Ant kokios adatos sėdi fricai??:}}"
----------
Norėdami palaikyti aukštą pragyvenimo lygį fricai priversti "importuoti" pigią darbo jėgą. Pabandyk paskaičiuoti, kiek Vokietijoje gyvena turkų. Pasekmė: priklausomybė nuo pigios darbo jėgos (priklauosmybė-tai adata), keičia Vokietijos gyventojų etninę sudėtį vokiečių (fricų) nenaudai.


VVER, 2016 09 03 00:43
Krymas tai akmuo po Rusijos kaklu

Be abejo. Kaip ir totorija, baškirija, jamalas, jakutija :)

Reideris to VVER, 2016 09 03 00:22
Štai jūsų problema, tamstele, jūs vertinan rusiją pasaulio standartais.

Deja deja, rusijoje nuopelnai matuojami grobuoniškais užkariavimais. Štai kodėl putlerio reitingai šoko į viršų po krymo užgrobimo :)
-----------------
O kam tie reitingai Putinui jei rinkimai vis tiek klastojami???:}}Krymo uzkariavima jus laikot grobuonišku??:}{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}Pažvelkit i jAV ..pasiėmė visa likusia Ukraina už 5 milijardus usd.ar jaučiat skirtuma tarp razmachu...Krymas tai akmuo po Rusijos kaklu..O likusi Ukraina tai sajungininkas kuris realiai su rusai kariauja ir smugdo juos žemyn..:}}}

Reideris, 2016 09 03 00:19
Beje, kai rašai apie svetimas problemas, pažvelk ir į save. Lietuva dabar "sėdi" ant ES paramos adatos. Ką darysim, kai neteksim paramos? Juk visai netrukus taip ir nutiks. Ką darysim. Visi po Anglijas, Airijas išsibėgiosim?
----------------------
Deja Lietuva nesėdi ant jokios ES paramos adatos..Tai dar vienas Rusijos propogandos feikas...:}}Kuri labai gerai paneigė vienas Latvijos ES parlamento narys rusų laidoje "Pravo golosą"..:}}ES parama skirta infrastrukturai gerint, privačioms imonėms kurt,esamoms tobulint..Pensijos ir biudzetininku algos iš ES strukturiniu fondo nemokamos,skirtingai nei Rusijoje,kur jos mokamos i naftos pardavimo..Tad jei kas sėdi ant adatos tai Rusija..:}O ir emigrantai musu labiau panašėja i airius kurie dirba užsienyje ,bet uzdirbtus pinigus investuoja Airijoje..Tas pats ir Lietuvoje kur emigrantai perka butus,namus,sodybas ,miškus ir žemes.Kažkodėl Lietuvoje zmoniu mažeja,bet butai statomi toliau,kaip čia yra Vyteni??:}}Je nebutu paklausos tai staigiai uzlinktu kaip 1999metais..:}}}

VVER, 2016 09 03 00:18
Kokio pasirinkimo??:}}Už tuos pinigus kur sugrudo i Kryma ir Donbasą,bei tebegruda Putinas galėjo pensijas ir algas pakelt bent i Rumunijos lygi kokiems 50metų..Rusai butu ant ranku toki vada nešioje,nes per amžius taip gerai nebuvo gyvenę

Štai jūsų problema, tamstele, jūs vertinan rusiją pasaulio standartais.

Deja deja, rusijoje nuopelnai matuojami grobuoniškais užkariavimais. Štai kodėl putlerio reitingai šoko į viršų po krymo užgrobimo :)

Reideris, 2016 09 03 00:12
Visos pasaulio valstybės "sėdi" ant kokių nors adatų
-------------------
Nu pavyzdžiui Vokietija?Ant kokios adatos sėdi fricai??:}}

---
Kaltini Rusiją pasielgus nelogiškai (ekonomine prasme), kai už naftą gautus pinigus panaudojo Krymo okupacijai?Bet ar logiškai (ekonomine prasme) elgėsi JAV vyriausybė, finansavusi tarkim Maidaną ar karą Afganistane, nepaisant to, kad amerikiečių valstybės įsiskolinimas yra kosminis?
---
Oi Vyteni ir be Krymo aruodai nearti...50milijardu usd sukišta i Soci...Prie 30milijardu usd artėja išlaidos PC 2018m.kurio tikriausiai Rusijai net neleis surengt..Ivairiems sporto renginiams per Putino valdymo laikotarpi išleista apie 150milijardu usd..:}}Tu pinigu pakaktu Rusijos pensininkams mokėt 1000doleriu pensija 50metų..:}}

*******
JAV jokio Maidano neorganizavo,tiesiog Ukrainai nusibodo skendėt Rusijosš..de..Pagal tave tai ir Sausio 13ivykius suorganizavo JAV ir Baku skerdynes kur TSRS kariuomene 1991metais kastuvelias uzdaužė per 100mitinguotoju..Tai rusu prapagandą..
Viska ka JAV padarė tai pasinaudojo situacija Maidano metu..Ir pasinaudojo taip gerai,kad Solovjovo laidoje dalyvave rusų ekspertai tai pavadino genialiu planu,kuris JAV kainavo vos 5 milijardus usd..kai mes rusai uz Kryma ir Donbasą jau sukišom 200milijardu usd ir toliau kišam..Uz 5 proc.Ukrainos teritorijos pasmerkt
visa Rusija gali begalvis sėdintis Kremliuje...:}}

Reideris, 2016 09 03 00:01
Dar kartą pasidomėkit apie 2014 vasarą- putleris paprasčiausiai nebeturėjo pasirinkimo. Vakarai gali uždėt sankcijas, bet rusai gali pakabint putlerį ant stulpo, ką jis geriau pasirinktų? :)
----------------------
Kokio pasirinkimo??:}}Už tuos pinigus kur sugrudo i Kryma ir Donbasą,bei tebegruda Putinas galėjo pensijas ir algas pakelt bent i Rumunijos lygi kokiems 50metų..Rusai butu ant ranku toki vada nešioje,nes per amžius taip gerai nebuvo gyvenę..:}}
O dabar vis tiek laukia kartuvės:ka rusai darys kai nebegaus pensiju ir algu??Ka ir 1993metais ..Tankai šaudys i Kremliu..:}}


Reideris, 2016 09 02 23:53
Kaip jums naujienos iš Sirijos???:}}Asado -Irano ir rusų koalicija prarado dar vieną provincijos centrą...Šiandien grupuotė Джунд Аль-Акса pradėjo Haamo miesti šturma..Rugpjuti buvo prarastas Haseko miestas.Rodos sukilėliai emė kordinuot veiksmus veiksmus ir vienu metu puola Alepo{Alnusra}Palmyros{DAES} ir Haamo kryptimis{Džund Al Aksa}:}}

VVER, 2016 09 02 23:39
Dar kartą pasidomėkit apie 2014 vasarą- putleris paprasčiausiai nebeturėjo pasirinkimo. Vakarai gali uždėt sankcijas, bet rusai gali pakabint putlerį ant stulpo, ką jis geriau pasirinktų? :)

VVER, 2016 09 02 23:35
Ar ne su tokiomis pačiomis mintimis ukrainiečiai veržėsi į ilovaiską- "putinas išsigando"?

Vytenis to Reideris, 2016 09 02 23:33
"Negi JAV kalta,kad Rusija nusprendė sėdėt ant naftos adatos??:}}Negi JAV kalta,kad Rusija iš naftos gautus pinigus nusprendė kišt i Krymo okupacija,kara rytų Ukrainoje,Sirijoje...Argi JAV galima kaltint ,kad Putinas ir saugumiečių-oligarchu chunta nusprendė iš naftos pinigus investuot ne i moksla,inovacijas,infrastuktūrą,technologijų kurimą,socialini modeli,o i tankus,patrankus,lėktuvus,karinius laivus???"
----------
Visos pasaulio valstybės "sėdi" ant kokių nors adatų. Kaltini Rusiją pasielgus nelogiškai (ekonomine prasme), kai už naftą gautus pinigus panaudojo Krymo okupacijai? Bet ar logiškai (ekonomine prasme) elgėsi JAV vyriausybė, finansavusi tarkim Maidaną ar karą Afganistane, nepaisant to, kad amerikiečių valstybės įsiskolinimas yra kosminis? Juk anksčiau ar vėliau skolas reikės grąžinti, o naujų paskolų ėmimas tam, kad būtų galima grąžinti senas paskolas, veda į niekur. Visos valstybė turi tam tikrų specifinių problemų-savo "adatų". Beje, kai rašai apie svetimas problemas, pažvelk ir į save. Lietuva dabar "sėdi" ant ES paramos adatos. Ką darysim, kai neteksim paramos? Juk visai netrukus taip ir nutiks. Ką darysim. Visi po Anglijas, Airijas išsibėgiosim? Džiaugtis kaimynų nelaimėmis yra kvaila. Dėl sankcijų mes praradome didžiulę kaimyninę rinką. Kai rusai gaudavo daug pinigų už parduotą naftą ir dujas, mums iš dalies irgi buvo gerai-juk rusai nemažai pinigų išleido lietuviškos kilmės prekių pirkimui. Pardavimai Rusijoje buvo itin pelningi. Kai persiorientavome į Vakarų rinkas, pelno maržos iškart krito. Rusų įsiveržimas į Krymą, beje, žvelgiant iš realpolitik perspektyvos, nebuvo agresijos aktas-rusai tik bandė apsiginti nuo to, ką sukūrė amerikiečiai finansuodami Maidaną. Putiną išprovokavo amerikiečių veiksmai Rusijos artimajame užsienyje. Jei Europos Sąjunga norėtų būti objektyvi, tai ekonomines sankcijas turėtų skelbti ne tik Rusijai, bet ir amerikiečiams, nes jų kišimasis į Ukrainos vidaus reikalus yra lygiavertis rusų veiksmams Kryme. Rusai tiesiog atsakė diametraliai į amerikiečių veiksmus ir tiek.

Reideris, 2016 09 02 23:02
Jei ukraina puola- gauna antrą ilovaiską.
-------------------
Jei Ukraina puola tai Rusijos butaforiniai aktoriai vaidinantis "sukilėlius"spėja pasileist sau i kakta po viena šovini,nes ji ir teturi..:}Nes kitu atveju ju laukia filtracijos stovyklos ir Ilovaisko pelkiu prieglobstis..Čia tu kurie nespes pabėgt i plačiaja tevyne..:}}Viskas kaip Slovianske kur dabar atkasinėja "broliškus"kapus ir spaudai paaiškina,kad tai pačiu rusų sušaudyti opolcensai...:}}

Reideris, 2016 09 02 22:59
Net jei putleris norėtų grąžint, tai nebūtų įmanoma. Nes pvz. atidavus donbasą, kitą dieną donbasas tiesiog skelbia nepriklausomybę ir viskas kartojasi iš naujo.
-------------------
A daug Slovianske nepriklausomybę paskelbė??:}}Jei Putleris išveda Rusijos kariuomene viskas vyks kaip Slovianske..Vietos gyventojai Ukrainos karius pasitiks su gėlėmis ir dainomis..:}


VVER, 2016 09 02 21:00
Kol kas vakarai reikalauja gražint Kryma ir perduot LNR ir DNR kontrole Ukrainos valdziai..Bijau kad 2018metais kai rusai visiškai n ebeturės pinigu reikalavimai bus kitokie.:}}

Net jei putleris norėtų grąžint, tai nebūtų įmanoma. Nes pvz. atidavus donbasą, kitą dieną donbasas tiesiog skelbia nepriklausomybę ir viskas kartojasi iš naujo.

Jei ukraina puola- gauna antrą ilovaiską.

Reideris, 2016 09 01 22:22
JAV paskelbė papildomas sankcijas Rusijos imonėms veikiančioms Kryme:
---------------------------
Ранее 1 сентября Минфин США внес в санкционный список ряд российских компаний, в том числе «СГМ-Мост» — дочернюю структуру «Стройгазмонтажа», занимающуюся строительством моста через Керченский пролив. Помимо этого, ограничения введены в отношении компании «Мостотрест», также участвующей в возведении Крымского моста, и федерального казенного учреждения «Управление федеральных автомобильных дорог "Тамань"».

После этого «Мостотрест» перенес на неопределенный срок размещение бондов на 10 миллиардов рублей, передает «Интерфакс».
Новый пакет санкций США, направленный против «дочек» «Газпрома» и других компаний, занимающихся строительством Крымского моста

Reideris, 2016 09 01 22:17
1) JAV ir ES paskelbė sankcijas; 2) JAV dirbtinai "numušė" naftos kainą. Rusijai teks susitaikyti su žema naftos kaina. Manau, kad rusai sugebės prisitaikyti. Sankcijos anksčiau ar vėliau bus panaikintos.
-----------------
Ne JAV numušo naftos kainas oprogresas,jei dar tiksliau skalūnų revoliucija{JAV vyriausybė tik pasinaudojo galimybe..Sankcijos buvo itaisytos už Kryma ir karą rytų Ukrainoje ir jokiu galimybių ju panaikint nėra..Atvirkščiai jau lapkriti JAV kongresas balsuos dėl Ukrainos laisvės pakto,o tai reiškia sankcijų sugriežtinimą..:}}Negana to vienas iš šio akto punktu draudžia JAV Rusijai teikt bet kokia pagalba bet kokios krizės atveju..Net jei rinkimus laimėtu Trumpas jis padaryt nieko negalėtu,mat net patys respublikonai kongrese jo nepalaiko.Jei laimės Clinton Rusijos laukia dar blogesni laikai,mat Clinton atvirai yra pareiškusi ,kad šlykštisi Putinu..:}}}
Rusijos sankcijų galimas nuėmimo laikas 2018m po prezidento rinkimų..Kai tik Putinas užsitikrins dar 6+ metu kadencija imsis nepopuliariu sprendimu..Liaudiškai sakant :statys rura JAV..Už tai gali but nuimtos sankcijos..:}}
Kol kas vakarai reikalauja gražint Kryma ir perduot LNR ir DNR kontrole Ukrainos valdziai..Bijau kad 2018metais kai rusai visiškai n ebeturės pinigu reikalavimai bus kitokie.:}}

Reideris, 2016 09 01 22:08
Rusijoje ekonominė krizė kilo ne dėl kokių nors vidinių kataklizmų, bet vien dėl spaudimo iš išorės:
-------------------
Viteni Rusijos krize kilo i Rusijos valdžios nesugebėjimo{nenoro}atlikt ekonomines reformas..Negi JAV kalta,kad Rusija nusprendė sėdėt ant naftos adatos??:}}Negi JAV kalta,kad Rusija iš naftos gautus pinigus nusprendė kišt i Krymo okupacija,kara rytų Ukrainoje,Sirijoje...Argi JAV galima kaltint ,kad Putinas ir saugumiečių-oligarchu chunta nusprendė iš naftos pinigus investuot ne i moksla,inovacijas,infrastuktūrą,technologijų kurimą,socialini modeli,o i tankus,patrankus,lėktuvus,karinius laivus???:}:}}}Negi atvyko Obamka ir ta Putinui liepė
vogt??:}}Kas kaltas,kad rusai ištaškė Socio olimpiadai 50milijardu usd????:}}Vėl Obamka??:}}}Kas kaltas kad rusai i rytų Ukraina jaus sugrudo 200 milijardų usd..Tu pinigu butų pakakę kiekvienam Rusijos pensininkui mokėt po 1000 eurų pensija 100metų...:}}


Reideris, 2016 09 01 22:01
Galioja visoms kapitalistinėms valstybėms su atviromis ekonomikomis. Rusija yra kapitalistinė valstybė (šio fakto paneigti negali) ir jos ekonomika yra atvira (Rusija - tai ne Šiaurės Korėja).
-----------------------
Varge Rusija nėra kapitalistinė valstybė,net patys rusai pripažino,kad Rusija tiek politine tiek ekonomine kryptimi nuėjo savo keliu..Rusai net termina sugalvojo"Rusijos kelias"..:}}
Parodyk JAV bent vieną dujų gavybos ir pardavimo kompanija ar naftos kompanija kurios kontrolini akcijų paketą kontroliuotu valstybė??:}}Net karinės irangos gamybos kompanijos JAV yra privačios{Rusijos apskritai valstybinės}Visi didieji Rusijos bankai iš esmės yra valstybiniai...Visa alchocholio gamybos pramone praktiškai yra valstybinė arba pusiau valstybinės,na o likusi kapitalo dalis sutelkta Putino draugų rankose...Tad Rusija jau greičiau oligarchinė-valstybinė{kunigaikštinė:}} ekonomika nei kapitalistinė..:}}

Vytenis to Reideris, 2016 09 01 21:52
"Čia galioja normaliose kapitalistinėse valstybėse,gi Rusija tokia nėra..."
-----
Galioja visoms kapitalistinėms valstybėms su atviromis ekonomikomis. Rusija yra kapitalistinė valstybė (šio fakto paneigti negali) ir jos ekonomika yra atvira (Rusija - tai ne Šiaurės Korėja). Rusijoje ekonominė krizė kilo ne dėl kokių nors vidinių kataklizmų, bet vien dėl spaudimo iš išorės: 1) JAV ir ES paskelbė sankcijas; 2) JAV dirbtinai "numušė" naftos kainą. Rusijai teks susitaikyti su žema naftos kaina. Manau, kad rusai sugebės prisitaikyti. Sankcijos anksčiau ar vėliau bus panaikintos.

Reideris, 2016 08 31 22:00
Iš Rusijos soc.tinklu komentarų srauto::}}:Skaityt nuo viršaus i apačia..:}}:
-------------------
alexkey80> Путин и Прочие Неврозы57 минут назад
Всё херня, в 90-е 9 баксов стоила, и ничё, выжили...
Ответить
-4
+0
-4
[Николай Котов]
Николай Котов> alexkey8054 минуты назад
Но не все.
Ответить
+2
+4
-2
[Васисуалий Лоханкин]
Васисуалий Лоханкин> Николай Котов53 минуты назад
А всем и не нужно. Для обслуживания трубы и нужд кооператива хватит и 15-20 млн населения!

Reideris, 2016 08 31 21:57
Horizonte geri seni 1989-1991m.:}}
--------------------------------
Минфин России не исключает снижения мировых цен на нефть до уровня 30 долларов за баррель на продолжительный период. Об этом в среду, 31 августа, сообщил замминистра финансов Максим Орешкин, передает ТАСС.
31 августа стоимость нефти Brent на бирже ICE в Лондоне упала до 46,98 доллара за баррель. Соответствующая информация размещена на сайте торговой площадки.

Reideris to Vytenis, 2016 08 30 22:44
nes ekonomikos smukimą visada keičia ekonomikos augimas (ir atvirkščiai).
------------------------
Čia galioja normaliose kapitalistinėse valstybėse,gi Rusija tokia nėra...Rusijos ekonomika ir rublio kursą lemia JAV naftos rezervu duomenys...:}}Tad kaip JAV norės taip Rusija šoks..:}

Reideris to Vytenis, 2016 08 30 22:41
Anksčiau ar vėliau Rusijos ekonomika atsigaus, nes ekonomikos smukimą visada keičia ekonomikos augimas (ir atvirkščiai). Taip kad Reiderio svajonė apie amžiną krizę Rusijoje tėra tik svajonė (kaip sakoma, nieko bendra su realybe).
-------------------
Skaniai pasijuokiau...:}Beabejo kada nors Rusijos ekonomika atsigaus...:}}Kai gražins Kryma,išves kariuomenę iš Dombaso ir perduos sienos kontrole Ukrainai,kol kas vakarai teprašo tiek nedaug..Ateiti tie reikalavimai tik didės..:}}
Arba Rusija gali laukt aukštu naftos kainu..Tik patys rusų ekonomistai pripažystą ,kad nafta jau niekada nekainuos daugiau 50-60 usd..:}}Tad teks gyvent atsisakius "deržaviniu"ambiciju..:}}Mažiau kariniu laivu,mažiau tanku,patranku ir lėktuvu...:}}Mažesnė kariuomenė ir galbut Rusija datrauks iki kokiu 2050metu dabartinėse savo ribuose..:}}
Beje apie svajones: Reideris svajoja ,kad Rusija taps kada nors normalia valstybe..:}Kaip Norvegija su aukštu pragyvenimo lygiu ir bejokiu imperiniu ambicijų...


Vytenis, 2016 08 30 22:27
Anksčiau ar vėliau Rusijos ekonomika atsigaus, nes ekonomikos smukimą visada keičia ekonomikos augimas (ir atvirkščiai). Taip kad Reiderio svajonė apie amžiną krizę Rusijoje tėra tik svajonė (kaip sakoma, nieko bendra su realybe).

Reideris, 2016 08 30 22:22
Tai kad jau deržava pardavineja savo auksą Kinijai. Klausimas: tai kodėl tokiu nepalankiu momentu, kai auksas pakritęs? Gi trimituoja, kad jau va tuoj tuoj ekonomikos augimąas artėja.
---------------
Čia tik pradžia.:}}Didžiausias aukso pardavimas laukia kai baigsis Kasjanovo ir Kudrino sukurti rezervo fondai...:}}O po to kartosis 1989 metu situacija Rusija desperatiškai bando pasiskolint vakaruose,o šali krečia darbininku negavusių algų ir pensininku negavusių pensijų streikai...Galutini smugi suduos tie patys cėcėnai kurie nebegaus žadėtu 2,4milijardo usd.kas met,tik ši karta rusai susidurs su 30000tukst.pačių rusų itreniruota i apginkluota kadyrovcu armija..:}}Sveiki atvykę i 1992metus..:}}


Saulens, 2016 08 30 11:23
Tai kad jau deržava pardavineja savo auksą Kinijai. Klausimas: tai kodėl tokiu nepalankiu momentu, kai auksas pakritęs? Gi trimituoja, kad jau va tuoj tuoj ekonomikos augimąas artėja.

Šaltinis:
https://lenta.ru/news/2016/08/29/first/

Mes, 2016 08 30 08:10
Reideris ir naktimis rašo... Galėtų kokią monografiją sukurpti, bet kol kas nesimato antirusiško veikalo... Kurgi Verriukas?

Reideris, 2016 08 30 03:22
Kasjanovo šou per Rusijos tv:}}:"Velikava" Putina pavadino vagimi..:}}O Rusijos propogandas kanalas tiesioginiame eterija dar sugebėjo ir apsimeluot..:
--------------------------
Касьянов взбесил все пропутинские партии Правдой, произнесённой в теледебатах

https://www.youtube.com/watch?v=zzP63ousmgo

Reideris, 2016 08 29 22:18
S.kalen:
---------------------
По оценке Банка России, дефицит бюджета в 2016 году составит 3,5 процента ВВП при ориентире в 3 процента. Об этом в понедельник, 29 августа, сообщается в подготовленном ЦБ «Финансовом обозрении» за второй квартал 2016 года. Для покрытия дефицита в нынешнем году потребуются средства Резервного фонда в размере 2,4 триллиона рублей, отмечает регулятор.

При этом, 800 миллиардов рублей уже были использованы в апреле-мае 2016 года, подчеркнули в ЦБ

Reideris, 2016 08 29 17:25
Rodos "importazamescenija" automobiliu pramonėje baigėsi irgi ne kaip..:}}:
------------------------
Бывшие работники «АвтоВАЗагрегата» («дочка» «АвтоВАЗа») вышли на митинг на трассу М5 с требованием погасить задолженность по зарплате.

https://lenta.ru/news/2016/08/29/avtovazagr/

Reideris, 2016 08 29 17:19
Labai geras straipsnis..Butu gerai,kad autorius panagrinėtu kaip Rusijai pavyko pakeist karinės pramonės segmentus kurie buvo įsigyjami iš užsienio ir konkrečiai iš Ukrainos,kuri tiekė Rusijai beveik 100 karinės pramonės segmento komponentu.Jau dabar aišku,kad rusams taip ir nepavyko pakeist 6 fregatų skirtu Juodosios jūros laivynui variklių ir Maskva desparatiškai juos bando pusdykiui parduot Indijai..:}}

geras:), 2016 08 29 12:08
Turkijos, Rytu, JAV ir Rusijos specialistas Viktoras Denisenka tuo paciu ir importozameschenija Rusijoje specialistas.
Kodel jis dar nedirba Lietuvos Ukio ministerijoje?

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras