Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Ukrainos frontuose
 
  2016 m. lapkričio 21 d.–gruodžio 4 d. Ukrainos aktualijų apžvalga (24)

Komentarai:

Reideris to Vytenis, 2016 12 29 16:34
Tuoj nebebus kam gyvent LNR ir DNR..Kai tik rusu pasaulis atejo iš 4 milejonu gyventoju liko 1 milijonas..O tuo tarpu kur atejo Ukrainos pasaulis-Slovianskas gyventoju padaugejo..:}
Vyteni,nieku kitu kaip derzavine proimperine politika Rusijos veiksmu Ukrainoje pavdint neimanoma..Schema ta pati..Išžudomi vietiniai gyventojai{Golodomoras}apgyvendinama etninias rusais,po 50 60metu tai jau istina ruskije zemli su referendumais ir panašiais briedais..Visa tai kada nors turi baigtis ir baigesi 2013metais Ukrainoje..Daugiau jokiu Krymu,LNR ir DN nematome istisus 3 metus..Kažkas rusufašista turi sustabdyt,nes kitui atveju kiaule ileidus i bažnyčia si ir ant altoriaus užsilips..:}}Po 5-10metu fronto linija jau eis pačios Rusijos teritorija..tkia real politika...Gali tai neigt ,bet nieko tai nepakeis..esme ta ,kad rusai yra okupantai Ukrainos žemėje..Cia tas pats kaip lietuviai kokiam Londono rajone sugalvotu surengt referenduma del to rajono įstojimą i Lietuvos respublika..:}}}

Vytenis to Saulens ir Reideris, 2016 12 28 21:32
Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų gyventojai kovoja už nepriklausomybę nuo Ukrainos. Visiškai nesvarbu, kokia forma bus įgyta nepriklausomybė. Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikos gali tapti Rusijos Federacijos subjektais arba gali įgyti Abchazijos ir Pietų Osetijos statusą (t.y. Maskva pripažintų Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų nepriklausomybę). Ir vienu, ir kitu atveju Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikos būtų nepriklausomos nuo Ukrainos. Jei manote, kad Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų gyventojai yra ištikimi, lojalūs Kijevui, tai aš nematau prasmės tęsti diskusijos. Vietiniai gyventojai akivaizdžiai palaiko rusus ir net nesiruošia įsivelti į partizaninį karą, nukreiptą prieš Donecke ir Luhanske dislokuotas rusų karines pajėgas. Beje, rusai lengvai ir nesunkiai paėmė Krymą tik dėl to, kad juos parėmė vietiniai gyventojai. Kijevas nepadarė absoliučiai nieko, kad vietinius Krymo, Donecko ar Luhansko gyventojus palenktų į savo pusę.

Reideris to Vytenis, 2016 12 28 13:24
Tikrai "būtent". Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų gyventojai sukilo prieš centrinę vyriausybę Kijeve ir kovoja dėl nepriklausomybės. Šiuos gyventojus remia Rusija, bet Rusijos parama nevaidina svarbiausio vaidmens. Svarbiausia yra tai, kad kovą dėl nepriklausomybės remia vietiniai gyventojai ir be jų paramos karas dėl nepriklausomybės nebūtų kilęs. Ar ne taip, Reideri?
-------------------------------
Mielas Vyteni...LNR ir DNR apie jokia nepriklausomybe nesvajoja,ju svajone prisijungimas prie Rusijos...Gal galite paaiškint kodel visu respublikų vadovai turi Rusijos pilietybe...??:}}T.y atvira Rusijos okupacija kitos šalies teritorijos...Net jeigu Kijevas sutiktu atsisakyt Krymo ir suteiktu nepriklausomybe LNR ir DNR,tam kad neturet teritoriniu problemu del stojimo i ES ir NATO..mes iškarto gautume nauja Rusijos agresija ir dar vien bananine respublika šalia LNR ir DNR,kad tik sustabdyt Ukrainos stojimo procesa i NATO ir ES..
TAI NIEKO KITU KAIP RUSIJOS DERZAVINE PROIMPERINE POLITIKA PAVADINT NEIMANOMA..
Šios problemos sprendimas yra tik vienas-karas iki galo,neleidziant uzšaldyt konflikto..Kas yra ir daroma..Galutiniame variante Rusija vis tiek praloš,nes 2,8 procBVP negali atsilaikyt jegai kuria remia 40proc.pasaulinio bvp{JAV ir ES:}}Bo kad ir tas remimas palyginus su kišamais pinigais i Graikija atrodo kai Kaledines dovanos..:}Pagal viska niekas 2017metais nepasikeis,Ukraina gavo eilini TVF transa ir sekmingai toliau vykdys Rusijos sulaikymo ir ekonominio silpninimo politika..:}}

Saulens, 2016 12 28 09:38
Vyteni, jeigu teigiate, jog lugandonijoj kariauja vietiniai gyventojai dėl nepriklausomybės, tai ties tuo diskusiją ir pabaikime :)

Vytenis to Reideris, 2016 12 27 22:34
"Va būtent...Nepaisant visos Prancūzijos pagalbos JAV nepriklausomybes kare ,be eiliniu žmoniu revoliucija ir karas del JAV nepriklausomybes nebutu įvykęs..Tas pats ir su Ukraina..:}}"
-------
Tikrai "būtent". Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų gyventojai sukilo prieš centrinę vyriausybę Kijeve ir kovoja dėl nepriklausomybės. Šiuos gyventojus remia Rusija, bet Rusijos parama nevaidina svarbiausio vaidmens. Svarbiausia yra tai, kad kovą dėl nepriklausomybės remia vietiniai gyventojai ir be jų paramos karas dėl nepriklausomybės nebūtų kilęs. Ar ne taip, Reideri?

Vytenis to Saulens, 2016 12 27 22:24
Nei amerikiečiai, nei rusai nėra atsakingi už Ukrainos visuomenės susiskaldymą. Ukrainos gyventojai nėra vieningi. Dalis gyventojų (Vakarų Ukraina) pasisako už integraciją į Vakarus, kita dalis gyventojų (Rytų Ukraina) pasisako už integraciją į Rytus. Amerikiečiai ir rusai pasinaudojo šiuo susiskaldymu, palaikė sau palankius politikus ir t.t. Oranžinės revoliucijos metu nei amerikiečiai, nei rusai nedrįso paremti abiejų konfrontuojančių pusių veiksmų, kurie galėtų sukelti pavojų konstitucinei santvarkai. Amerikiečiai ir rusai varžėsi dėl pergalės rinkimuose. Iš pradžių pergalę pasiekė Juščenka (provakarietiškas kandidatas), paskui Janukovičius (prorusiškas kandidatas), t.y. amerikiečiai ir rusai kovojo konstitucinės santvarkos rėmuose. Bet vėliau amerikiečiai nusprendė kovoti radikaliau. Jie paprasčiausiai įpylė žibalo į ugnį, t.y. finansavo Maidaną. Demokratiniuose rinkimuose išrinktas prezidentas buvo nuverstas, įsiplieskė karas Ukrainos Rytuose. Man nepatinka tai, kad amerikiečiai ėmėsi pernelyg grubių, radikalizuotų veiksmų. Jiems tereikėjo palaukti kitų rinkimų, Janukovičius ir jo partija juos būtų pralaimėję. Tokiu būdu būtų užtikrintas taikus valdžios perėjimas į provakarietiškai nusiteikusių poltikų rankas. Dar kituose rinkimuose pergalę galbūt pasiektų prorusiški politikai. Viskas taiku, ramu, o svarbiausia - veiksmas vyktų konstitucinės santvarkos rėmuose. Bet amerikiečiai nusprendė kitaip, nusprendė pasielgti radikaliau ir dėl šios radikalizacijos Ukraina neteko Krymo, buvo priversta įsivelti į karą Rytuose.

Reideris, 2016 12 27 15:00
Nejaugi manai, kad kelios dešimtys instruktoriu iš JAV nuteikė visą šalį prieš Rusiją, nepaisant tūkstančių, o gal ir dešimčių tūkstančiu FSB ir visokio kitokio brudo agentų, kurie kaip vėžys graužė Ukrainą iš vidaus.
------------------
Va būtent...Nepaisant visos Prancūzijos pagalbos JAV nepriklausomybes kare ,be eiliniu žmoniu revoliucija ir karas del JAV nepriklausomybes nebutu įvykęs..Tas pats ir su Ukraina..:}}Tas pats ateiti laukia ir Baltarusijos..:}}Tik tikekimes,kad tuo laikotarpiu Rusija bus ant tiek nusilpusi,kad nieko panašaus i Krymo ir rytų Ukrainos scenarijų padaryt nebebus pajėgi..:}}Kad link visa to einama galima net neabejot..:}}

Saulens, 2016 12 27 14:42
Vyteni, pabandysiu įjungti savo buką makaulę ir pagalvoti. Iš amerikiečių perspektyvos: jie net nežino, kas ta lugandonija, Padniestrė, Abchazija ar Pietų Osetija. O jeigu ir žino, tai tie dariniai niekaip jiems galvos skausmo nesudaro. Pagrindinis tikslas pasiektas - dar visai nesenai buvusios SSRS respublikos buvo paverstos Rusijos priešais ir fronto linija, čia pat Rusijos pašonėje.
Vertinant ukrainiečių patirtį: Nejaugi manai, kad kelios dešimtys instruktoriu iš JAV nuteikė visą šalį prieš Rusiją, nepaisant tūkstančių, o gal ir dešimčių tūkstančiu FSB ir visokio kitokio brudo agentų, kurie kaip vėžys graužė Ukrainą iš vidaus. Darai prielaidą, kuri smarkiai pakerta Rusų žvalgybos pajėgumus. Viskas yra daug paprasčiau. Ukrainiečiams tiesiog pabodo murkdytis posovietiniame išmatų liūne kartu su Rusija ir Ko. Jie žinojo, kad bus sunku, žinojo, kad iškart niekas nepagerės, bet kovoja už tai, kad turėtų ateitį Europoje, o ne atsilikusioje Azijoje (išskyrus valstybes Azijoje į pietus nuo Rusijos).

Reideris, 2016 12 27 13:54
Jei amerikiečiai nebūtų finansavę Maidano, tai rusai nebūtų aneksavę Krymo, nebūtų sukėlę Rytų Ukrainos atskyrimo.
------------------------
Jei JAV nebutų finansavusi Maidano,tai visa Ukraina ateiti butu tapusi bananine Maskvos režimo respublika...O dabar atsirado viltis tapt normalia valstybe ir istot i vakaru civilizacijos valstybių klubą...Donbasas kaip ir Krymas anksčiau ar veliau gryš i Ukrainos sudėti..Rusams bereikia tiketis ,kad tuom bus apsiribota,o tai gali but nuspręsta prijungt ir dali dabartiniu Rusijos žemiu ateiti prie Ukrainos..:}}

Jei ne Ukrainos žmonių ryžtas ir valia jokie JAV pinigai nebutŲ padėje sukelt Maidano..Suprask tai pagaliau..Tie žmones kurie žuva uz Ukraina rytu Ukrainoje bent jau žino uz ka žuva..o UZ KA ŽUVA RUSAI RYTU UKRAINOJE??:}}Uz mistini rusu pasauli,kuriame kaukazieciai sudarys dauguma nuo 2050metu??:}}}Ar uz tokia Rusija rusai kariavo VVII??:}}}}

Vytenis to Saulens, 2016 12 26 23:03
"Nepaslaptis, kad JAV vykdo "sulaikymo" politika pries rusus. Kazkada gresme buvo visai prie duru (Kuba), tada nusprende kad bus daug pigiau ir naudingiau jei "sulaikymas" vyks paciu rusu periferijoj. Viskas daroma tam, kad rusai isteklius leistu savo pasieniuose, o ne globaliai, tam ir sankcijos".
-----
Tik kyla klausimas, ar tokia amerikiečių politika yra naudinga valstybėms, besiribojančioms su Rusija. Pavyzdžiui, akivaizdu, kad tokie valstybiniai dariniai kaip Luhansko ir Donecko Liaudies Respublikos susiformavo dėl JAV ir Rusijos priešpriešos. Amerikiečiai laikydamiesi savo Rusijos sulaikymo politikos finansavo Maidaną. Išsirutuliojo viskas į tai, kad rusai turi eikvoti savo išteklius Rytų Ukrainoji. Tu šauki: "Valio, amerikiečiai sulaikė rusus!". Bet pabandyk įjungti savo makaulę ir pagalvoti, ar Luhansko ir Donecko Liaudies Respublikų egzistavimas yra naudingas Kijevui? Kodėl ukrainiečiai turi aukoti savo karių gyvybes vardan amerikiečių saugumo? Ar Ukrainai išties yra naudinga tai, kad amerikiečiai pavertė ją pirmaja savo gynybos linija? Jei amerikiečiai nebūtų finansavę Maidano, tai rusai nebūtų aneksavę Krymo, nebūtų sukėlę Rytų Ukrainos atskyrimo. Anksčiau Ukrainoje amerikiečių ir rusų interesai buvo subalansuoti. Iš pradžių prezidento rinkimus laimėjo provakarietiškas kandidatas Juščenka, paskui - prorusiškas kandidatas Janukovičius. Ukraina buvo buferinė valstybė (kaip Nepalas ir Butanas tarp Indijos ir Kinijos, kaip Mongolija tarp Rusijos ir Kinijos). Jei esi taikos šalininkas, tai supranti, kad buferinių valstybių egzistavimas suponuoja balanso tarp didžiųjų valstybių egzitavimą (šis balansas pasitarnauja taikai). Amerikiečiai tiesiog nusprendė įsivelti į karštąjį konfliktą su rusais. Finansuodami Maidaną jie sukūrė situaciją, dėl kurios Ukraina prarado savo kaip buferinės valstybės statusą. Ar tu tikrai palaikai tokį amerikiečių veiksmą?

Reideris, 2016 12 25 18:07
Vyteni. Nepaslaptis, kad JAV vykdo "sulaikymo" politika pries rusus. Kazkada gresme buvo visai prie duru (Kuba), tada nusprende kad bus daug pigiau ir naudingiau jei "sulaikymas" vyks paciu rusu periferijoj. Viskas daroma tam, kad rusai isteklius leistu savo pasieniuose, o ne globaliai, tam ir sankcijos. Aisku niekas ir nesiruosia kariaut del lugandono ir Krymo, bet sumoket uz tai privers, ir sumokes uz tai paskutines kelnes rusai. Tik du minimalus vargani konfliktai Ukrainoj ir Sirijoj, o ruseliai nepatemps ir 4-5 metu, defoltas garantuotas (skaiciuojant nuo 2014 Krymo konflikto pradzios). Jums Vyteni sprest, ar cia superderzva ar смехдержава.
-----------------------
JAV ir vakarams rusai tera indėnai..:}}Tad ir elgiasi su jais atitinkamai..:}}}Skirtumas tarp dakotu ir rusu tera toks,kad JAV ir vakarams rusu ,skirtingai nei dakotu net nukariaut nereikia...:}}O ir kam su jais kariaut,jei jie ir taip viska atiduoda vakarams uz poperiuka doleri..Rusai vakarams naudingas iškasenas,vakarai iš ju gamina prekes ir technologijas ir parduoda rusams atgal tik jau penkiagubomis kainomis..Galutiniame variante rusai lieka ir be popieriukų usd ir be iškasenu{indenai liko ir be stiklo karoliuku ir be žemiu:}}Ši schema ant tiek gera ir naudinga,kad vakarai padarys viska ,kad ji išliktu..:}}
Vakarai net pro pirštus žiuri i šimtus milijonu ir milijardu išvagiamus usd dolerius Rusijoje,mat tie patys milijardai vis tiek išpompuojami i vakarus ir sukišami i vakaru ekonomikas..:}Vieninteliai ko vakarai negali pakest,tai rusų pinigu kišimo i ginklus ir ejimo plešikaut aplinkinese žemese..Galutiniame variante ginklai vistiek surudija oro,juru uostose.saugojimo bazese..o plėšikaujamos žemes kaip {Donbasas,Sirija,Krymas ..sueda pinigu likučius be jokios naudos..tad šis laikotarpis turi but trumpas nes yra nenaudingas nei vakarams nei Rusijos elitui{Rusijos mases tera tik vergai:}}}Kad šis laikotarpis butu trumpas vakarai naudoja sankcijas ir pn.dalykus..:}}

Visa tai niekuo kitu kaip eiliniu klupojimu ant keliu ir išmaldos prašimu baigtis negali..Rusija gyvena trimis laikotarpiais..1.Klupojimas ant keliu..2Stojimasis nuo keliu ir derzavos imitacija..3laikotarpis: klaupimasis ant keliu ir išmaldos prašymas...Visa tai vyksta pastaruosius 400metu..bet taip ryškiai tik XXamz.viduri ir XXIamz.pradžioje..Šiuo metu i pabaiga eina antras etapas"derzavos imitacija"..Tas laikotarpis baigsis sulig 2018metu prezidento rinkimais..Po to stebesime klaupimasi ant keliu ir išmaldos prašyma,bei Rusijos teritorijos eilini susitraukimą..:}}

Reideris to Vytenis, 2016 12 25 17:50
Taip, Rusijos finansinė būklė blogėja. Bet dėl to rusai tikrai nepraras nei Krymo, nei Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų kontrolės.
-------------------------
Jau greit rusai gales rinktis,Lugandonija ir Krymas ar dvėsimas iš bado...:}}1991m.pasirinko Vokietijos markes ir gyvenimą,bei 5,2 milijonu kvadratiniu km netekimą..:}}Manau ir dabar pasirinks tapati..}}Bo ir vakarams sert bereiks tik 130milijonu,ne 200 milijonu kaip 1991metais..:}}

Saulens, 2016 12 25 11:10
Pravalu as nevadinciau to, kad ukrainieciai didvyriskai kovoja del savo salies vientisumo vieni pries nieksiska orda is rytu, ismeigusia peili i nugara ir neigiancia bet koki dalyvavima sitam konflikte. Bet pas mus turbut visai kitoks supratimas kas yra nieksiska, o kas garbinga, mes juk skirtingu kulturu atstovai. O ir mano dvasingumo lygis turbut neatitinka tavojo, ane? :)

Vytenis, 2016 12 25 02:33
Objektyvus Ukrainos karinių pajėgų karininko komentaras:

https://www.youtube.com/watch?v=ZMX3VhR0SEk

Čia jis kalba apie "Светлодарская дуга" - būtent dėl šios teritorijos praėjusią savaitę įsiplieskė nauji mūšiai. Viskas baigėsi eiliniu ukrainiečių "pravalu"...

Saulens, 2016 12 24 16:29
Vyteni. Nepaslaptis, kad JAV vykdo "sulaikymo" politika pries rusus. Kazkada gresme buvo visai prie duru (Kuba), tada nusprende kad bus daug pigiau ir naudingiau jei "sulaikymas" vyks paciu rusu periferijoj. Viskas daroma tam, kad rusai isteklius leistu savo pasieniuose, o ne globaliai, tam ir sankcijos. Aisku niekas ir nesiruosia kariaut del lugandono ir Krymo, bet sumoket uz tai privers, ir sumokes uz tai paskutines kelnes rusai. Tik du minimalus vargani konfliktai Ukrainoj ir Sirijoj, o ruseliai nepatemps ir 4-5 metu, defoltas garantuotas (skaiciuojant nuo 2014 Krymo konflikto pradzios). Jums Vyteni sprest, ar cia superderzva ar смехдержава.

Vytenis to Saulens, 2016 12 24 14:46
Taip, Rusijos finansinė būklė blogėja. Bet dėl to rusai tikrai nepraras nei Krymo, nei Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų kontrolės.

VVER, 2016 12 23 18:04
Labai gera laida :buves Izraelio žvalgybos vadovas paaiškina Solovjovui ir rusams,kad Rusija nera jokia derzava..Mat derzava visu pirma turi turet stipria ekonomika..derzavos naikintuvu nieks nenumušinėja,o pasiuntiniu nežudo..:}}Žiurėti nuo 36minutes..Solovjovas mėlynas,bega i reklamą..:}Žirinovskis klauso išsižiojęs..:}}

Tamstele, jūs galvojat apie rusiją kaip normalią valstybę. Kam deržavai stipri ekonomika, jeigu galima išnaudoti pavergtas valstybes. Pvz. 85-90 procentų rusijos bvp ateina iš gamtinių išteklių, kuriuos išgauna pavergtos sibiro tautos.

Reideris, 2016 12 23 15:30
Labai gera laida :buves Izraelio žvalgybos vadovas paaiškina Solovjovui ir rusams,kad Rusija nera jokia derzava..Mat derzava visu pirma turi turet stipria ekonomika..derzavos naikintuvu nieks nenumušinėja,o pasiuntiniu nežudo..:}}Žiurėti nuo 36minutes..Solovjovas mėlynas,bega i reklamą..:}Žirinovskis klauso išsižiojęs..:}}
--------------------
https://www.youtube.com/watch?v=POYe3fQr1X0



Reideris to Derzavine sobaka, 2016 12 23 13:02
Rusu valiutos rezervais pasitikėt nereikėtu,rusai ji akivaizdiai klastoja..Beje stipriai krito auksas ir euras dolerio atžvilgiu..O rusai auksu laikai 1414tonu ir dali atsargu eurais...Del Vnukovo aerouosto tai praeitis .Visa parama maistu rusams turi vykt per Klaipėdos ,Venspilio ir Talino uostus..:}}

Derzavine sobaka to Sauliens, 2016 12 23 11:41
..rusas sedi ištiesęs ranka link vakaru,o Vnukove leidžiasi JAV karo transporto lėktuvai su labdariniais konservais iš JAV..STOP to nebus..JAV kongresas prieme įstatymą draudžianti rusams padėt bet kokios krizes atveju..:}}Tad kas laukia rusu..Sumažes šunu ir ežiu populiacija??:}}}}
---------------------------
Золотовалютные резервы России за неделю с 9 по 16 декабря упали на восемь миллиардов долларов, или более чем на два процента. Их объем теперь составляет 379 миллиардов долларов. Об этом свидетельствует информация на сайте ЦБ.

Saulens, 2016 12 23 09:26
Vyteni, o kodėl tik trys scenarijai? Jeigu jau pradėjom vardinti, tai tęskime: 4. Putkinui rezervo fondai eina i pabaiga dėl išlaikytiniu Sirijos, Abchazijos, Krymo ir lugandonijos, bei dėl sankcijų. "Draugai" kiniečiai neskolina, geyropa nenuima sankciju, o jeigu ir nuima, tai neskolina vis tiek. Trampas ne tik, kad neatleidžia vadelių (nes sprendžia kongresas, o ne prezidentas), o pasako putkai nešdintis nx iš Ukrainos. Prasideda neramumai regionuose...
Gal kas gali pratest?

Vytenis, 2016 12 22 22:55
Nemažai ukrainiečių pareigūnų ATO zonos ateitį piešia maždaug taip: "...также заявил, что Киев точно не уступит свои территории. Жебривский также призвал «заниматься дальнейшим строительством армии», так как Украина все равно придет к «хорватскому варианту» - то есть, силовому пути". Vargšai ukrainiečiai net nesugeba suprasti, kad tiek Donecko, tiek Luhansko Liaudies Respublikose ukrainiečių karių laukia rusų spec. pajėgos ir spec. technika. Rusai atrems bet kokį ukrainiečių puolimą ir pereis į kontrpuolimą. Artimiausioje ateityje Rytų Ukrainos laukia scenarijus, kurį galima suskirstyti į tris epizodus. Epizodas Nr. 1. Rusai bando atvirai tartis su Trump dėl Rytų Ukrainos. Trump pažada, kad numos ranka į Ukrainos problemas. Epizodas Nr. 2. Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikų laukia arba Krymo likimas (aneksija, prijungimas prie Rusijos Federacijos), arba Abchazijos ir Pietų Osetijos likimas (rusai oficialiai pripažins abiejų Respublikų nepriklausomybę). Rusai atvirai paskelbs apie savo karinių pajėgų dislokavimą Donecke ir Luhanske. Etapas Nr. 3. Rusai destabilizuoja padėtį Mariupolyje, užima šį uostą ir teritorijas aplink jį. Tokiu būdu bus sukurtas sausumos koridorius, jungiantis Krymą ir likusią Rusijos Federacijos teritoriją.

Reideris, 2016 12 20 13:48
Iš Rusijos soc.tinklu...
------------------------
Никанор, 20.12.16, 13:01
не нравится 0 нравится
Погиб за...кто его знает
------
В Сирию он...отправился в сентябре!

Пора понять, что в Сирии идет кровопролитная война и российских военнослужащих туда ...отправляют по приказу......

Второй Афганистан..... там гибнут российские солдаты!

Reideris, 2016 12 20 13:42
Rusijos kariu žuvusiu Sirijoje vis daugeja..Rusijos žurnalistai išsiaiškina vis daugiau žuvimo faktu,kuriuos Kremlius stengiasi nuslept...Stai 2016m.gruodzio 9d.žurnalistai išsiaiškino ,kad pačios operacijos Sirijoje pradžioje žuvo Rusijos specialiosios paskirties kariuomenes seržantas Eduardas Sokurovas...
------------------
Военнослужащий из Кабардино-Балкарии сержант Эдуард Сокуров, погибший при выполнении служебного долга в Сирии больше года назад..Ранее информация о гибели Сокурова не распространялась.Комментарий в Минобороны России «Ленте.ру» пока получить не удалось.
---------------
Kartojasi Afgamnistano situacija,kai slepiamia ne tik kiek Rusoijos kariu kariauja Sirijoje,bet ir slepiamos ju žutys...Rusų kariniai blogeriai teigia,kad Sirijoje vien 2015metais žuvo per 200Rusijos kariu ir 300 Rusijos"Vagner "grupes samdinių..Šie skaičiai jau seniai viršijo žuvusiu skaičius pirmaisiais Afganistano okupacijos metais..
-----------------
Šiandien paaiškėjo,kad Rusijos gynybos ministerija pabandė nuslėpt dar vieno karininko mirti Sirijoje..Tai gruodžio 8d.Palmyroje žuvęs Sanalas Sancirovas iš 56 atskiros desantines šturmo brigados....Tačiau kaip teigia rusu laikraštis "Komersant "i žurnalistus kreipesi žuvusio majoro sesuo...
----------------------
Майор Санал Санчиров, командир батальона 56-й отдельной гвардейской десантно-штурмовой бригады, погиб 8 декабря в боях за Пальмиру. Об этом пишет «Коммерсантъ».На данный момент факт смерти майора Санчирова российским военным ведомством не комментируется.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras