Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Geopolitika pagal Donaldą Trumpą (79)

Komentarai:

Reideris, 2017 01 31 12:00
Putino veika:Kinams salas sdal...Japonijai Kurilus:nacal sdavat..:}}
-----------------
Россия подготовила для Японии предложения по использованию земли на Курилах

Reideris to Lordas Baironas, 2017 01 31 00:40
Cia beje is kito straipsnio - tu beje skaitei gal??? Kazka minejai apie Kurilus ir Japonijos diktata! Ir dar apie tai kad su Rusija niekas ekonomiskai nebedradarbiaus?
-------------
Sakiau beviltiškas..sunkiai perskaito nes kas parašyta..tuoj išverčia savaip,dadeda kažką ir toliau pila fantazijas..:}}Jau Belarusija ruseli šokdina,nemoka už dujas,nes mano,kad gali ta daryt..:}}O jis suokia apie Japonijos Rusijos bendradarbiavima..Bendradarbiausit kai Kurilus gražinsit..Putinėlis jau ir apie bendra Kurilu valdyma svaigsta,kai udega prispausta..Palauksim tolimesniu ivykių,Rusijso finansiniame fronte..bus kaip su Alaska,tik tikekimes,kad laivas gabenęs pinigus nenuskęs..:}}}}}}

Pasekejas to baronas, 2017 01 30 23:10
Rusijos ir Japonijos santykių atšilimas

2016 m. gegužę Japonijos ministras pirmininkas Shinzo Abe Sočyje susitiko su Rusijos prezidentu Vladimiru Putinu. Šis vizitas, ko gero, buvo vienas pirmųjų santykių tarp šių valstybių atšilimo ženklų. Santykius 2014 m. buvo atšaldžiusi Krymo pusiasalio aneksija ir po jos sekusi Vakarų sankcijų Rusijai banga. Po Sh. Abe vizito 2016 m. gruodžio 15 d. Rusijos prezidentas V. Putinas su oficialiu vizitu atvyko į Tokiją, kur vyko 16-asis Rusijos ir Japonijos vadovų susitikimas. Susitikime valstybių vadovai priėmė vadinamąjį 8 punktų ekonominio bendradarbiavimo planą ir iš viso pasirašė 68 dvišalius susitarimus, reglamentuojančius tarpusavio ekonominį bendradarbiavimą ir kitas sritis.

Vis dėlto, bent jau vertinant iš Japonijos perspektyvos, iš šio susitikimo buvo tikėtasi daugiau. Buvo manoma, kad Japonijai pavyks pasiekti susitarimą dėl Kurilų salų, į kurias teritorines pretenzijas dar nuo Antrojo pasaulinio karo pabaigos reiškia abi valstybės, priklausomybės. Nors tokio susitarimo nebuvo pasiekta, susitikime V. Putinas užsiminė apie galimybę valstybėms pasirašyti taikos sutartį ir aktyviau bendradarbiauti karinio saugumo srityje. Šie ženklai leidžia daryti prielaidą, kad 2017 metai gali žymėti kokybiškai naujų Rusijos ir Japonijos santykių pradžią, o jie, atsižvelgiant į tarptautinį kontekstą, šiuo metu yra strategiškai parankūs abiem valstybėms!
_______________
Cia beje is kito straipsnio - tu beje skaitei gal??? Kazka minejai apie Kurilus ir Japonijos diktata! Ir dar apie tai kad su Rusija niekas ekonomiskai nebedradarbiaus?

Pasekejas to bairoonas, 2017 01 30 20:22
Zinau, bet lyg ruskiai kaip ir yra sukciai, sutinki manau! Galima sakyt daug ka, bet ar tu pats tiki tuo ka rasai? Jeigu atiduos, busi rimtas analitikas, bet pakolkas neatidave, ir kiek zinau, niekas nesiruosia atiduoti! O ieskiniai vykdomi is Ukrainos ir Rusijos demokratu, tai nera europos pinigai! Ir nelabai europieciai nori prarsadineti savo paciu pinigus? Kodel jau snekama apie sankciju nuemima? Vis garsiau ir garsiau?
Jei taip jau sakai biznis negali buti vykdomas tai kodel tas biznis VYKSTA?
Maziau tu pritarinek tam Reidriui... nelabai jis ka supranta...

Tu geriau ne reiderio klausyk o paziurek ka forbes raso apie rusijos ekonomika, tikrai nera tokiu nesamoniu kokias raso reideris! Arba ka as zinau... tikek reideriui tada, bet tai realios situacijos juk nepakeis!

"Next year is shaping up to be a much better one for the Russian Federation."
http://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2016/12/26/russia-2016-economy-rosneft-putin/#18dd752c6280

As kazkaip linkes sutikti su analitikais is forbes o ne su reideriu, tau rinktis! Gali aisku su romos imperija paraleliu ieskot!

P. S. As neginu rusu, ir tu man vis pridedi ta GRU kuri as bandau nuimti kad tau nebutu aliuziju i tam tikra politini polinki! Jei atiduos ta kryma, tai tegu atiduoda, man juk negaila! Ir tegu kurilus atiduoda, ir sibira tegu pasiima tie kinai! Ir tegu suira ta rusija, a man gaila? ne juk? Nei silta nei salta!
Bet esme tame, kad mes bandome ismastyti, budami analitikais, ar tikrai taip bus? Gal kada ir grazins ta kryma? ir sibiras bus kada kinu, bet ar nemanai kad mes negalim sneketi apie 2570 metus? ir lyginti kazkokia dabartine situacija metai ar du i prieki su romos imperija? Apie kokia cia mes diskusija galim sneketi?
Teigiate apie es ir jamponijos diktada? Ir net neketinate pletoti sios temos? nes tai tiesiog pilstymas is kiaurro i tuscia...

Pasekejas to Reideris, 2017 01 30 19:54
2019metais..:}}Pažadus reiktu vykdyt..:}}

___________________________________________
Kam tu man rasai? Tu man bandei ikasti ir vel lendi kur tau nereikia?? Ko tu nori nuo manes??? Taigi juk sakei kad tau nerasyciau ir vel man rasai, juk sakiau nelysk!!! Diskusija vedama su kitu zmogum!

Lordas Baironas, 2017 01 30 17:58
Pritariu Reideriui 100proc.be ES teismu sprendimo vykdymo,bet koks ekonominis bendradarbiavimas su rusija nėra įmanomas ..Kaip gali skolint pinigus kažkam kuris gali nuspręst jų negražint ir pareikšt,kad neprivalės vykdyt ES teismų sprendimų..Kažkodėl Rusija sutinka su Londono arbitražo sprendimu{busimu}dėl 3 milijardų Ukrainos skolos,bet nesitinka su visais kitais..AR NEJUOKINGA,KAI SUTINKAMA TIK SU RUSIJAI NAUDINGUS SPRENDIMAIS,IGNORUOJANT NENAUDINGUS...??KAS GALI SKOLINT IR KITAIP BENDRADARBIAUT SU VALSTYBE,KURI NEPRIPAŽYSTA BENDRU PASAULINIU TEISINIU PRINCIPŲ IR VERTYBIŲ???

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 30 16:09
O kas bus toliau, paziuresim, kol kas rusija nebankrutavo ir teritoriju nesiruosia grazint, o toliau stumt savo poziuri!
-------------
Ka tu [procesas jau seniai pajudejo,tik aklas kaip tu nematai..:}}Rusija jau gražino 3 sal;as kinams..Ir atidave 3 Krymo didzio plota 50metu valdyt Kinijai ..:}}Jau dabar aišku,kad po 50metu kaip ir Kaliningrado atveju tu ploto nieks rusams nebegražins..Negi rusai del tos teritorijos bandys kariaut su Kinija?:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 30 16:05
Matyt rusai pasiryze moketi uz tai kad krymas Rusijoj kad niekas neprotestuoja? Argi ne taip?
Beje, Mr Peskovas interviu kanalui BBC praita savaite pasake - mes vadovaujames savo teismais, taip kad siulau pamirsti tuo 200 mljrdu kuriuos cia Reideris pasakoja, nes niekas ju nemokes, o ypac UKRAINAI :D
---------------
Iš ko mokes kai nebeturės is ko moket,kaip kad buvo 1991metais,kai sedejo istiest ranka link vakarų??:}}..Rusai ES teismu sprendimu pripažint nenori,bet naudotis ES finansais,išradimais,technologijomis ir inovaijosmis nori..deja taip nebuna..:}}Vakarų sociumas gins savo interesus,išradimus,technologijas ir savo vertybes..:}}XXIamz.tai daroma teismuose..Ir jeigu Rusija nores naudotis ES ir JAV bei vakaru pinigais ,isradimais,inovacijosmis,tai bus priversta pripažint ir teismu sprendimu,nes kitu atveju rusams pinigu nieks neskolins,nes ruselis gali nusprest ju negrazint,o teismu sprendimu nevykdyt,nes matai remiasi Rusijos teismu sprendimais...Tapati padarys ir Ukraina del 3 milijardu usd..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 30 16:00
Kodel as vis dar matau Rusija zemelapyje, rusu lektuvus danguje ir rusus tarptautineje arenoje? A
-------------
Lordas Baironas apie batus,o tu toliau pieši pasakas apie ratus..Kai sužlugo Senoves Romą,UK dar 500metu stovėjo Senoves Romos statybos vilos,pavirtusios karaliu dvarais ir jas irgi visi mate...:}Romos amfiteatrą irgi visi iki šiol mato..:}}O šati pačios imperijos Romos jau kadaise nebera..

Pasekejas to lrrodas baronas, 2017 01 30 15:36
hm... Na jei taip manote, kodel jusu piesiamas vaizdas neatinka realybes? Kodel as vis dar matau Rusija zemelapyje, rusu lektuvus danguje ir rusus tarptautineje arenoje? Ar jus kaip ir reideris data man dabar pasakysit kada ta rusija dings is to zemelapio ar krymas grys ukrainai?
Matyt rusai pasiryze moketi uz tai kad krymas Rusijoj kad niekas neprotestuoja? Argi ne taip?
Beje, Mr Peskovas interviu kanalui BBC praita savaite pasake - mes vadovaujames savo teismais, taip kad siulau pamirsti tuo 200 mljrdu kuriuos cia Reideris pasakoja, nes niekas ju nemokes, o ypac UKRAINAI :D
O kas bus toliau, paziuresim, kol kas rusija nebankrutavo ir teritoriju nesiruosia grazint, o toliau stumt savo poziuri!
Dar bandote sakyti kad ES su Japonija diktuoja salygas? Kokias pavyzdziui? as jau paaiskinau, bet jus vis tiek savo man kisat! Tai jeigu jus teisus, KODEL, anot jusu, KAI ES ir Japonija DIKTUOJA SAVAS SALYGAS, Krymas ir Kurilai + R.Ukraina, vis dar RUSU?
Tai kaip jie cia tas salygas diktuoja, nu niekaip man nedaeina???

Lordas Baironas GRU pasekejui, 2017 01 30 12:39
Jums jau Reideris rašė,kad nustotumėt fantazuot..Krymas nieko kito kaip nuostolio Rusijai atnešt negali ir ateiti negalės..Vien ieškiniai už Kryma Rusijai jau siekia beveik 200milijardų usd..Del Krymo okupacijos Rusija per 3 metus patyrė 10proc.bvp kritimą...Ateityje Krymo laukia pilkosios zonos statusas ir 100proc.išlaikymas iš Rusijos biudžeto..Esmė ta ,kad pusiasali anksčiau ar vėliau{prie kito prezidento/caro teks gražint,o iji bus sukišta pinigų,o dar teks mokėt Ukrainai kompensacijas už okupacija...
ES ir Japonija Rusijai jau dabar diktuoja visas sąlygas,mat yra stambiausios dujų importuotojos..Ir tik nereikia pasakot apie ES ar JAV struktūrines "problemas",nes jų tiesiog nera palyginus su Rusija..Rusija ūkio neturi..Jos ūkis tai sėdėjimas ant naftos adatos,tad fokusuotis nėra i ka...Apskritai tokio dydžio valstybė kaip Rusija XXIamž .galimybių egzistuot normaliai neturi..


Pasekejas to baironas, 2017 01 30 11:38
Is esmes ideja gan nebloga, bet nemanau kad teritoriju atsisakymas kokiu nors budu issprestu strukturines problemas kaip bandote jas piesti....
1. Krymas yra naudinga teritorija, ir laikui begant tikrai nes pelna i biudzeta, praejo dar nedaug laiko nuo anexijos. Be to Krymo ekvatorijoje yra daug duju saltiniu, del to sis teiginys del krymo atsisakymo abejotinas.
2. Kaukazas ir ypac Cecenija, tai jo, sutinku, yra problema, bet nesu isitikines kad sia problema butu imanoma isspresti atsisakius cecenijos o tuo labiau VISO kaukazo?!? Vis tiek extremizmas sklistu is kaukazo, vis tiek reiketu kisti ten pinigus ir t.t. Tai geriau jau islaikyti kontorlej manau nei po kiek laiko tureti dar viena dideli konflikta kaukaze kuris vel kainuotu daug pinigu...
3. Rytu ukraina - sutinku, jokios ekonomines naudos, bet tai yra geopolitinis irankis atimatis is ukrainos galimybe istoti i NATO... ir irankis suteikiantis Maskvai galimybe nuolatos islaikyti sali savo itakos zonoj kol gal but kada pasikeis valdzia Ukrainoje su galimybe toliau inkorporuoti dalis i rusijos teritorija ar panasiai
4. Kurilai - kam juos atiduot? Ir uz ka? Susitars su Japonija del bendros ukines veiklos kuriluose, labai jau maza ir nereiskminga si teritorija kad is jos toki burbula pusti, neimkit pavyzdzio is Reiderio.

P. S. Su issakytu teiginiu del Rusijos politikos FOKUSO pakeitimo as sutinku. Reikia susifokusuoti i vidaus politika, keliant uki. Sendienine situacija Ukrainoje ir Sirijoje buvo nesivengiama, su atitiknkamu rusijos isikisimu, (nesikiso i nei i lIBIOJA< NEI I AFGANA< NEI I IRAKA, del to ukraina ir sirija buvo jau raudonos linijos) nes net budamas pats Putino vietoje manau priimtumet toki pati sprendima.

P. P. S. Japonija ir ES as abejoju kad kanors diktuos... (turi tokiu paciu problemu kaip ir rusai, ES gal net didesniu STRUKTURINIU problemu) del Kinijos, visi sutinka kad ji jau greitu laiku viska diktuos, ir ne tik rusams beje!

P. P. P. S. Strukturiniu problemu turi VISOS salys, iskaitant JAV, paziuirekit BBC dazniau, ir pamatysit kodel i valdzia ATEJO Trampas, labai pritingi zmones stovi uz jo nugaros, su tikslu, AMERIKOS HEGEMONIJA, nes jei ir toliau jie varytu su Hilary veliava, Kinai paimtu virsu, o dabar bandys didinti amerikos galia pasaulinej erdvej. Rusams reik mokytis is amerikieciu, pabaigt konfliktus ir fokusuotis i vidaus problemas.

Lordas Baironas VVER, 2017 01 29 21:32
Planas "varanas"nėra skirtas Rusijos žmonėms..Jis skirtas Rusijos elitui...Vakarų tikslas padaryt taip,kad valdančiajai viršunėlei konfrontacija su vakarais neapsimokėtu visiškai...Tam yra taikomos visos sankcijos..Ir rezultatai pakankamai neblogi Rusija per 3 konfrontacijos metus prarado beveik 10proc.savo bvp..Tokio kritimo niekur kitur pasaulyje nera buvę išskyrus JAV Didžiosios depresijos metais...Žmonės Rusijoje visais laikais buvo baudžiauninkais ir tokiais liks ateiti,judėjimas galimas tik vadovaujant nepatenkintomis Rusijos elitoms..T.y bet koks judejimas Rusijos apačioje turi būti kuruojamas Rusijos elito..

Lordas Baironas GRU pasekėjui, 2017 01 29 21:25
Padėsiu,kaip matau,pats apie struktūrinius pasikeitimus Rusijoje nieko sukurt nepajėgsi...
1.Pats svarbiausias butų kai kurių begalo nenaudingų Rusijai teritorijų atsisakymąs,kuris palengvintų valdyma ir padėtu sutaupyt milžiniškus pinigus,kurių pagalba Rusija investavusi į mokslą ir inovacijas galėtu iš tikro atsistot ant kojų ir tapt pasauline galia...Tarp tokių Krymas,rytų Ukraina,Kaukazas...Kurilus už gera kaina{pavyzdžiui kai kurių vedančiųjų Japonijos korporacijų akcijų paketus su teise naudotis išradimais ir inovacijomis}tai pat reiktu gražint Japonijai ..Šiuo metu Maskva dar gali diktuot salygas,ateiti jas jau diktuos Japonija,Kinija ir ES{Kaliningradą reiktu išsaugot bet kokia kaina}...

VVER, 2017 01 29 20:49
Papasakok milijonams Rusijos žmonių,kad planas "varanas"neveikia..:}}

Jei bent kiek pažinotumėt rusiją, tamstele, tai sustiktumėt, kad pasakomis nieko nepasieksi.

Prieš kurį laiką ukrainiečių tv rodė dokumentiką apie gyvenimą rusijos provincijose. Vienas miestelis, 150 kilometrų už maskvos turėjo komunalkę kuriai kapremontas, vietinių teigimu, paskutinį kartą darytas 1938 metais :)

Toks jau rusų mentalitetas, jiems skurdas- visiškai pofik, svarbu tik kad per kiseliov tv girdėtų apie velikają deržavą, vėl ir vėl užkertančią kelią supuvusių vakarų kėslams :)

Vienintelis kelias sugriauti putino autoritetą yra sugriauti velikajos deržavos įvaizdį, pavyzdžiui, išmetus rusų myrotvorcus iš donbaso :)

Pasekejas :D, 2017 01 29 17:16
Cia jau virsune :D hahahaha

Reideris, 2017 01 29 17:00
Jeigu tu manai kad Ukraina prarado kryma del blogos ekonomines situacijos Rusijoje tu nekoks analitikas! Bet tai manau ir taip visi jau suprato!
-------------
Fantazuok toliau..:}}Ukraina prarado Kryma dėl promperinės-deržavinės Rusijos ekonomikos..Nebutų tuo metu didelių naftos kanų,Krymo aneksija apskritai butų neįmanoma..Krymas tai ta bomaba kur sugriaus Rusija iš vidaus..Tapai nuostabaus proceso stebėtojų*-procesa vadinasi imperijos irimas ir griuvimas...Ir tiksliai atkartoja Senovės Romos žlugimą istoriškai...Kada Senovės Roma pradėjo trukinėt ir plyšinėt nebeturėjo pinigų dideliems užkariavimams,bet tebeturėjo apetita..:}}Ir užeme maža ploteli germanų genčių pasienyje...Šitas žingsnis galutinai suvienijo germanų gentis vienam tikslui..:}}Praėjus 26metams nuo to įvykio barbarų vadas Odoakras nuvertė paskutinįjį imperatorių Romulą Augustulą.
----------------------
O dabar apie tavo taip nenorimus struktūrinius pasikeitimus galinčius išgelbėt Rusija..Vėl pasinerkim i Senovės Romos istorija,mat situacija analogiška..:}}
-------
Romos imperija buvo begalo didelė, o jos valdymo sistema silpna, todėl buvo labai sunku valdyti tokią didelę valstybę. Tuo metu vergovinis ūkis pergyveno krizę, vergų darbas tapo labai nenašus, sumažėjo maisto, daug žmonių badavo.
-----------------
Labai primena Rusija..Begalo didelė,valdymo sistema silpna ir begalo korumpuota..Ir pagaliau pagrindinė priežastis"ukis ir ekonomika pergyvena didžiulę krizę,rusų darbas begalo nenašus,ta pripažino net D.Rogozinas..:}}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 29 16:46
Jeigu tu manai kad Ukraina prarado kryma del blogos ekonomines situacijos Rusijoje tu nekoks analitikas! Bet tai manau ir taip visi jau suprato!

Sakai tau nerasyt, be problemu! Tu pats susireiksminai ir pradejai lyst kai as su Lordu Baironu diskutuot bandziau! Taip kad buk malonus ir nelysk i diskusija jei tau niekas neraso - to Reideris! Sekmes ieskant rysio tarp duobiu kiekio rusijos keliuose skaiciaus ir situacijos sirijoje ir artimuosiuose rytuose! Ir iki 2019!

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 29 15:23
Tai va aš irgi nenagrinėsiu tavo kvailu briedu..:}}Kai sugebėsi sudėt du plius du ir suvogsi,kad Rusija rytų Europoje yra vienas iš svarbiausiu žaidejų ir tik nuo jos padėtės ekonominėje plotmėje priklauso ar aplinkinės šalis bus plėšiamos ir prievartaujamos ar gyvens ramiai ir oriai,ttada ir padiskutuosim...:}}O kol kas žadejai man parašyt 2019metais..:}}Pažadus reiktu vykdyt..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 29 14:47
A tu kvailas ar ka? Kaip vadinasi PORTALAS???
GEOPOLITIKA??? AR rusijos regionu ukiniu problemu klausimu sperndimas? Kaip ten asvalta deti? Mokyklas statyti? Ar kas ten musasi pamaskvej dagestancai ar cecenai ir kiek zmoniu serga veziu ar ruko marlboro???
ATSIPEIKEK TU PAGALIAU, NEI AS NAGRINESIU TAI NEI KA RUNKELI TU!
Geopolitika siulo nagrineti tarptautines realijas, politika, ir ne prie ko cia tos strukturines rusijos problemos!
BEJE, TUREDAMA TAS TAVO AKCENTUOJAMAS STRUKTURINES PROBLEMAS JI KUO PUIKIAUSIAI DALYVAUJA PASAULINEJE POLITIKOJE SPRESDAMA TARPTAUTINES PROBLEMAS, TAIP KAD TAVO AKCENTUOJAMOS STRUKTURINES PROBLEMOS RUSIJOJE GEOPOLITIKAI KAIP PATS MATAI TURI LAAAABAI MAZAI ITAKOS!

Reideris to VVER, 2017 01 29 00:39
Papasakok milijonams Rusijos žmonių,kad planas "varanas"neveikia..:}}
----------------------
Спад реальных доходов населения продолжается в России 26 месяцев подряд. За это время кошельки граждан похудели на 15%, черту бедности перешагнули более 3 млн человек...“. Статья „Падение доходов россиян ускорилось в 2 раза“ , http://www.finanz.ru/novosti/lichnyye-finansy/padenie-dokhodov-rossiyan-uskorilos-v-2-raza-1001694313


Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 29 00:33
Šita brieda suskirstyta i A ir b,bei c tu vadini savo pasvarstymu apie "P[apasakok savo sprendimo budus,paanalizuok,ka rusija turi padaryt,kad išsprestu savo problemas"?:}Ar nesugebi??:}}"

Kur analize apie tai kokius struktūrinius pakeitimus turi padaryt Rusija,kd išspręstu savo problemas??:}}}}}}}}

Reideris to VVER, 2017 01 29 00:30
Ar yra tikimybė, kad komentatoriaus reiderio parengtas "planas varanas"- sėdėti ir laukti kol rusams baigsis pinigai, šlubuoja?
--------------
Tai ka tu vadini tikimybe yra realybė..:}}}Nieks nesėdi ir nelaukia..:}}Geroves fonde liko 700mr.rubliu.Tokias tempais šiemet daeisim ir iki aukso,bei valiutos rezervo..:}}Vien rusų biudzetas rodo,kad planas varanas daugiau nei sėkmingas..Kaip ten gyvenasi Rusijai prie biudzeto -40usd uz bareli..Dar 2016metais buvo 50usd uz bareli..Pasižiurek kiek buvo i UKrymo aneksijos..}}Ir papildimui,planas "Varanas"sukurtas ne reiderio..:}O:}}Nors tu labai matau noretum,kad tai butu tik Reiderio pasakos..Deje..:}}

Anonimas, 2017 01 28 18:45
A) As suprantu reideri, kad esi klaviaturos riteris, bet baksnojant per klaviatura tu rusijos nesugriausi deja... tu gal pavaziuok iki Mariupolio, padesi triuskinti ruskiu specnaza su UKRAINIETISKU KARINIU KUMSCIU :D hahaha
B) As sutinku kad rusija turi problemu, bet kas ju neturi? Pas mus skiriasi poziuris i siu problemu lygi/kieki - ir ju akumuliacija spiegiant kad salis tuoj (ryt/poryt) isnyks is zemelapio!

C) rasai:
1: Spiegi nebent tu,aš tau dar karta rašau:kad kai UK tures kelias divizijsa ir 20lektuvu Sirijoje,gales sprest,kas bus Sirijos prezidentas..:}} - KIEK DABAR DIVIZIJU TURI SIRIJOJE? NEI VIENOS, DEL TO NESPRENDZIA KAS BUS PREZIDENTAS SIRIJOJE! AR KADA TURES, ABEJOJU, PARLAMENTAS PRIES KARIUOMENES IVEDIMA! TU JEI NESUTINKI, PABURK IS BARSCIU IR PASAKYK DATA KADA IVES TAS DIVIZIJAS IR 20 LEEKTUVU?

2: Toliau is vis isterija..isspardys ubagus??:}}Ubagai patys issipardys ir be UK pagalbos.. - UBAGAIS AS PAVADINAU RUSUS, NES JUK TU SAKAI KAD JIE VALGYT TUOJ TUOJ NETURES! pAKOLKAS UBAGU NIEKAS NEISSPARDE, NEO TURKAI, NEI UK AR JAV, NEI SAUDITAI AR KAS KITI. 3 DIDZIAUSI MIESTAI ASADO KONTROLEJ, ISIS SPAUDZIAMA IS VISU PUSIU! TAI KAS ISSPARDYS TUOS UBAGUS RUSUS? TU?

3. Toliau tu stumi as atseit ta ar ana nesuprantu ir kad blogai rasau, nelogiskai ir t.t. O po to dar dadedi kad rusija yra O ir 17 metu praejo veltui ir dar primini visiems Afganista! Kam tu rasai siuos teiginius??? Tai istorija juk? Mes juk cia visi bandom buti GEOPOLITIKOS ANALITIKAIS, kas fokusuojasi i ateiti! Levas is taves analitikas jei tu sakai kad Rusija bankrutuos - o ji ne bankrutuoja, kad kinai uzpuls sibira - o jie nepuola, kad uk nuspres kas bus sirijoj - o jie nesprendzia, kad uk tures ten kariuomene - kurios nera, kad asadas pralaimi - o jis laimi! Blogas is taves analitikas...

ai dar, "ukrainietiskas karinis kumstis" kuris nesugeba isspardyti ubagu sachtininku ir nukeliauti iki Maskvos... kazkas vel nesirisa :P

VVER, 2017 01 28 16:44
Gal komentatorius reideris galėtų pakomentuot, kaip nuolaidžiavimas putinui figūruoja jo genialiajame "plane varane"? https://twitter.com/KenanRahmani/status/825130678643724288


Sirijos karas buvo puiki galimybė vakarams spausti rusiją keliais frontais- sirijoje, ukrainoje, gruzijoje, o gal net ir kuriluose. Bet dabar Alepas užimtas, dauguma anti-asadiškų frakcijų ėmėsi tarpusavio pjautynių, dabar jau tik laiko klausimas kada prorusiškas asadas kontroliuos visą siriją. O kai baigs su sirija, putinas grįš prie ukrainos. Ar yra tikimybė, kad komentatoriaus reiderio parengtas "planas varanas"- sėdėti ir laukti kol rusams baigsis pinigai, šlubuoja?

Reideris, 2017 01 27 16:07
Putino Rusija:}}}Gana remt Sirija,Donbasa,Kaukaza,paremk savo rusus o didis Putinai..:}}
----------------
https://otvet.imgsmail.ru/download/42248_6c467bc20c7697fa4179bc5636f6a414_800.jpg


Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 27 15:56
SUTINKU su rusijos realybe ir tavo teiginiai, taip kad ner ten ko nagrinet tam bardake, bet esme tame kad tie ubagai zinok ir sprendzia sitas problemas!!!
--------------
Pagalvok ,ka parašei??Rusai gyvena bardake,ir nori toki pat bardaka nunešt i Sirija ir visur kitur??:}Sprendžia problemas??:}}Matyt,mes gyvena kituose pasauliuose,tavo pasaulyje Rusija sprendžia problemas,mano pasaulyje "Putino valdymo 17 metu vadinama nuliniais"..:}}Tai yra ka gvo nuo Jelcino ant ir liko{padidėjo tik išlaidos karo reikmėms..:}}Kaip sedejo ant naftos adatos pastaruosius 60metu,taip ir tebesėdi,tai kur tie sprendimai??:}}}}}}}}}}}Jau net Rusijos propogandists Solovjovas juokiasi iš tu "problemu sprendimo"..:}}
P[apasakok savo sprendimo budus,paanalizuok,ka rusija turi padaryt,kad išsprestu savo problemas"?:}Ar nesugebi??:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 27 15:30
kazkaip man atrodo,kad tu susipykes su realybe..:}Pagal mane ne vien man taip atrodo..Va pavyzdys..:}}"

Viena sekunde tu spiegi kad UK tuoj ives kariauna i Sirija ir isspardys ten tuos ubagus!!!

Spiegi nebent tu,aš tau dar karta rašau:kad kai UK tures kelias divizijsa ir 20lektuvu Sirijoje,gales sprest,kas bus Sirijos prezidentas..:}}Toliau is vis isterija..isspardys ubagus??:}}Ubagai patys issipardys ir be UK pagalbos..Tavo mintis tarsi kratiniaisavo susikurtu fantaziju vaisiai..:}Pats parasai,pridede mano atsakyma ir prifantazuoji toliau ka nors..:}}Ar man vienam atrodo,kad tavo rašliavuose trukst logikos..Pagalvok apie tai??:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 27 15:25
Kuo toliau as su tavim kapojuosi tuo labiau man atrodo kad tu nori kad kraujas lietusi, kad zmones kentetu ir karas niekada nepasibaigtu... ir kuo toliau tuo labiau atrodo tu palaikai terorizma su ISIS priesakyje? Ar as klystu?
------------------
Tu "kapojasi" pats su savim nebent..:}}Ir tik tada kai randi laiko nuo panašios veiklos Delfyje..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 15:14
turejau omenuje kara sirojoje isspresti, nes tu lygini kara sirijoje su Afganistanu, nors tie zmones kurie privire kose afganistane DABAR jau bando ieskoti sprendimo budu?!

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 15:13
Apie afganistana vis verki! Rusai gavo, pralaimejo!
PASTEBESIU KARAS PO SIAI DIENAI REEEEEEIDERI!!!

Vietnamas, rusais su vitkongu laimejo! TAIKA!!!
Paraleles matai???
Beje kam tu kisi ta Afganistana jei tavo atseit kvailiai Trampas su Borisu bando iskoti budu kaip isspresti si kara ir isgelbeti zmoniu givybes ir susitvarkyti su ISIS teroristais?

Kuo toliau as su tavim kapojuosi tuo labiau man atrodo kad tu nori kad kraujas lietusi, kad zmones kentetu ir karas niekada nepasibaigtu... ir kuo toliau tuo labiau atrodo tu palaikai terorizma su ISIS priesakyje? Ar as klystu?

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 15:06

A) Tai kad ne as o vis tik tu mongoloidinis azijatas! Zodis ukrop yra kiles is senoves slavu kalbos :P Tuo tarpu tavo naudotas rusiskas matas - mongoloidinis, toks kaip tu delfinas :) Taip kad nevadink daugiau nieko taip!

Этимология
Происходит от праслав. , от кот. в числе прочего произошли: др.-русск. укропъ, ст.-слав. оукропъ (τό εὑκράτιον; Супр.)

B) Rasai:
Valstybe be ekonomikos,su žlugusiu mokslu,milijonais ubagu,pagal Rusijos standartus ir 100milijonu pagal vakarų standartus ir KGBsniku priešaki bando spręst pasaulines problemas..:}}}Butų juokinga ,jei nebutų graudu..:}
SUTINKU su rusijos realybe ir tavo teiginiai, taip kad ner ten ko nagrinet tam bardake, bet esme tame kad tie ubagai zinok ir sprendzia sitas problemas!!! TU VERKI KAD JIE SUGEBA UBAGAIS BUDAMI KAZKOKIAS KONFERENCIJAS SURENGTI! Kad lopai is artimuju rytu vaziuoja pas ubagus i Maskva tartis kazko :P Vat kur suo pakastas, kad juos ubagais vadindamas pats turtingesnis ir ismanesnis NEPATAPSI!!! Tu vis kisi kad jie ubagai, tai gerai, visi sutinka kad ten ubagynas, kam tau tai nori vel pabrezti? Tau nuo to lengviau darosi?

C) Viena sekunde tu spiegi kad UK tuoj ives kariauna i Sirija ir isspardys ten tuos ubagus!!! O dabar jau paziurekit Borisas jau kvailys ir Trampas idjotas? Kaip tu kara laimesi sirijoje kad taip stumi ant savo draugu? Tai kas ten ta kara Sirijoj dabar laimes jei Borisas su Trampu kvailiai? Vel tu sau priestarauji!


Reideris, 2017 01 27 14:22
Beje, naudojama tavo informacija ir teiginius, nes tu sakai juk,kad rusai neispruse, neissilavine azijatai, zema kultura! Manau tinka sitas apibrezimas anot taves? Tai kaip ten su tavo keiksmazodziais ir zemu kulturos lygiu? Ar siuo atveju geriau apsimesti kad nematei sito komentaro :D
-----------------
Vel nusiritai iki Delfio lygio...Tu ne mano teiginius nagrinėk,o Rusijos realybe..:}}Valstybe be ekonomikos,su žlugusiu mokslu,milijonais ubagu,pagal Rusijos standartus ir 100milijonu pagal vakarų standartus ir KGBsniku priešaki bando spręst pasaulines problemas..:}}}Butų juokinga ,jei nebutų graudu..:}
Bijau,kad tavo B.Jonsonas užsienio politiko dar kvailesnis,nei D.trumpas,tik tam iki galo nusišneket neleidžia patarėjai...:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 27 14:16
tu juk verki kad ten KARAS BUS AMZINAI, nes ale nesipres niekaip! O
-----------------
Karas ten ir bus amžinai,negi manai,kad vienos autoritarines valstybes rašliavos ji gali sustabdyt..Nebuk ant tiek nupušęs...TSRS Afganistane ir prezidenta"rinko"ir konstitucija "paraše"ir i kaili gavo ir begt iš ten buvo priversta..:}}

Reideris, 2017 01 27 14:14
pakomentuok del savo mongoloidinio azijatinio budo geriau!
----------------
Mongoloidinis budas pas tave,tik mongoloidas Ukraina ir ukrainiečius gali vadinti "ukropais"Ar šaltini reiks pateikt,kur tu juos taip vadinai??:}}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 13:23
pakomentuok del savo mongoloidinio azijatinio budo geriau!

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 13:22
Tarp kitko, Borisas jei nezinai UK uzsienio reikalu ministras :D nes tavo klausimas yra menkinamasis :D o postas pakankamai svarbus! Taip kad tu cia neteisus!

Del tavo teiginio tai aisku kad tu straipsniu pateiktu neskaitai, (nemoki juk) taigi, ten parasyta, kad Borisas uzsimine apie TAIKDARIU siuntima i Sirija, o PARLAMENTAS suskubo pareiksti kad jokiu kariu niekur siusti niekas NEKETINA! Taip kad noredamas man vien ikasti, REALYBES nepakeisi :P niekas ten jokiu diviziju nesius, nesnekek nesamoniu!!!
Jeigu jau taip butu kaip tu sakai kazka beaiskinant tai jau aiskintu seniai - KIPRE 2 UK karines bazes! Niekas nieko neaiskina, o jau pakeite tona! Tavo komentras niekinis!

Pasekejas to Reideris, 2017 01 27 13:17
Zinau kad pateike :P ir saunu, konflikta juk reikia isspresti kazkaip, tu juk verki kad ten KARAS BUS AMZINAI, nes ale nesipres niekaip! O vat cia tau spyga - sprendzia, ir siulo sprendima priimtina daugeliui! O cia mat tau jau vel blogai! Asadas diktatorius - Blogai, Asada nuims ale bus Parlamentine valstybe - vel blogai tau! Tu nuoseklumo pasisemk, ale vis verki ir verki!

Na pakomentavai del Boriso, o dabar gali pakomentuoti ta fakta jog tavo keikimasis (kas juokingiausia rusisku matu) pagal viska padaro tave mongoloidiniu azijatu? Beje, naudojama tavo informacija ir teiginius, nes tu sakai juk,kad rusai neispruse, neissilavine azijatai, zema kultura! Manau tinka sitas apibrezimas anot taves? Tai kaip ten su tavo keiksmazodziais ir zemu kulturos lygiu? Ar siuo atveju geriau apsimesti kad nematei sito komentaro :D

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 27 12:59
Tau buvo liepta sekt įvykius,tai ne toliau žaidi žaidimą:Kas?Kur?Kada?..:}}}Tavo žiniai Rusija Astanoje pateikė nauja Sirijos konstitucija,pagal kuria Sirija tampa parlamentine,o ne prezidentine valstybe..:}}O ir kas tas B.Jonsonas??:}Kai UK Sirijoje dislokuos keleta savo divizijų ir kelisdešimtis naikintuvu,įgys teise aiškint,kas ir kaip turi but Sirijoje..:}}Kai UK nusprendė palikt ES jos politine galia pasaulyje sumenko iki žirnio dydžio..:}O Artimuosiuose rytuose nesiekia ir tiek:}}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 20:08
REEEEEEIDERI :D
haha
Primesk ka britai sako :D ogi sako kad - situacija pasikeite Sirijoje ir kad visko gali buti kad Assadas GALES dalyvauti prezidento rinkimuose ir islaykyti valdzia:D a tu primeti :D

KAIP CIA TAIP TA RETORIKA PASIKEITE, juk rusai ir asadas pralaimi kara? argi ne taip reideri? Kaip cia taip iseina :D

Saltinsi: Daylymail ir THE GUARDIAN:)

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4160694/Assad-run-future-election-says-Boris-Johnson.html
https://www.theguardian.com/politics/2017/jan/26/boris-johnson-signals-shift-in-uk-policy-on-syria-bashar-al-assad

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 19:53
subjektyvi nuomone (FAKTAS/TEIGINYS) vs Keiksmazodziai/apsivardziavimas (PROCESAS, VEIKSMAS)

P. S. cia kad aiskiau butu

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 19:42
Velgi reideri - lygini (PROCESAS) priesingus dalykus/faktus!!!

subjektyvi nuomone vs Keiksmazodziai/apsivardziavimas

Subjektyvia nuomone galima paremti faktais ir nesikeikiant! Tu velgi parodai kad as teisus!
KAS BE KO IR NEGEDA TAU VIEN GINANT SAVO PATAIKUNA PRARASTI AMORALUMA?

P. S. Pavartotas zodis "pochui" yra amoralus ir turi mongoloidine kilme (kaip ir visas rusiskas matas). Is to isplaukia kad jus toks pats esat neispruses mongoloidas ka vadinate rusus? Taigi netenkate moralinio pagrindo vadinti kitus mongoloidais azijatais budamas tokio pacio lygio!!! IDOMI SASAJA NEMANOT? o AR TAI SUGEBESITE PANEIGTI! TAI JUK FAKTAS! KEIKIATES KAIP MONGOLOIDAS AZIJATAS?

Moderatorius reideris{sarkazmas }to GRU pasekejas}, 2017 01 26 19:28
Taip apsivardžiuot negražu,bet kas gali paneigt,kad ponas Pumpa tik išreiškė savo nuomone apie jusų"busena"kuri yra tik jo nuomonė..:}

Problema kad deja tu nesupranti tu tarpusavio faktu sasajos, lygini priesingus dalykus!
--------------
Problema ta,kad man giliai pochui ar rusai ginasi ar turkai puola,nei vieni nei kitu ten but neturėtu,tada ir ju tankai nedegtu..:}}Tarp turku ir rusų nera jokio skirtumo:ir Turkija ir Rusija skelbiasi kovojanti prieš teroristus...:}}}}Deja ir viena ir kita ten atlieka visiškai ne ta ka skelbiasi daranti..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 19:18
Situacijas bandai lygint tu{bandyk toliau}:Aš šiuo metu faktus konstatuoju ir nieko nelyginu ir juo labiau neteisiu..Man vienodai kadaro turkai ir dar vienodžiau ka daro rusai..:}}Ir apskritai mes laimingi,kad rusai pjaunasi su DAES,vieni silpsta kariniu požiurių ir ekonominiu{karas kainuoja:}}kiti praplautgalviai noriai deda galvas uz Alacha ir pasaulini Kalifata,tegul deda Sirijoje kariaudami su rusais,o ne es AR jav SPROGDINDAMI AR ŠAUDYDAMI..:}}
_________________________________________________________________
As irgi tuo dziaugiuosiu kas be ko, sutinku su tavim :) aciu rusams kad nors ten pakirto teroristams kelia! Prikele SAA ir man asmeniskai nekainuoja tas karas :) tegu kariauja, kas be ko manau gan neblogai sekasi SAA vadovaujant rusams :)

P. S. as sutinku kad tu faktus konstatuoji, ir as su tavo faktais juk nesiginciju. Problema kad deja tu nesupranti tu tarpusavio faktu sasajos, lygini priesingus dalykus!

Pasekejas to Lordas Baironas ir pumpa, 2017 01 26 19:13
Pone Lorde Bairone, as prasyciau jusu kaip moderatoriaus kad jus paaiskintumete gerb Pumpai jog apsivardziuoti negrazu! As kazkaip paasikinau ir akcentavau ne tanko degima, o skirtingos/priesingos informacijos lyginima - PROCESA!
Deja neispruses pupma nesuprates apie kalba eina pradejo apsivardziuoti. As nenoriu atsakyti tuo paciu, del to prasau jusu pagalbos kad paaiskintumete gerb pumpai, kad arba tegu normaliai raso arba tegu eina i delfi? Argi ne tai jus cia mums paaiskinti norejote?

P. S. gerb pumpa, tu aiskiai parodei kas is musu tupas ir durnius savo pasisakymu! Paskaityk dar karteli kad lyginamas INFORMACIJOS PATEIKIMO PREISISKUMAS, ar tai butu tankai siuo atveju ar pienas su kisielium. Deja, dar daug tau reikia ismokti...

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 26 19:12
Kaip tu cia bandai lyginti dvi priesingas situacijas?
------------
Situacijas bandai lygint tu{bandyk toliau}:Aš šiuo metu faktus konstatuoju ir nieko nelyginu ir juo labiau neteisiu..Man vienodai kadaro turkai ir dar vienodžiau ka daro rusai..:}}Ir apskritai mes laimingi,kad rusai pjaunasi su DAES,vieni silpsta kariniu požiurių ir ekonominiu{karas kainuoja:}}kiti praplautgalviai noriai deda galvas uz Alacha ir pasaulini Kalifata,tegul deda Sirijoje kariaudami su rusais,o ne es AR jav SPROGDINDAMI AR ŠAUDYDAMI..:}}

Reideris to VVER, 2017 01 26 19:07
Žiurių ginklanešį įsigijai..:}}}}}}}}Greit armija iš"pasekėjų"surinksi..:}Jis už tave atsakinėja??:}Ka dar"naudingo"daro??:}}:}}}}}}}}}}}}}}}}

Pumpa GRU pasekejui, 2017 01 26 19:07
Ko čia durniau nesupranti,rusai juokėsi iš turkų,dabar jau nebesijuokia..Ar ant tiek esi tupas,kad nesuvoki paprasto posto,koks skirtumas kas kur puola ar ginasi,tankai dega vienodai...:}}Tiesa rusų gal gražiau..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 18:58
idomiai cia tu lyginu dvi priesingas situacijas...?
Aiskinu jei nesupranti kur!
1) Albabas apsuptas turku ir FSA, ju persvara, Daes ginasi - Iseigoje bloga vadyba ir dega turku tankas!
Taigi - dega PUOLANCIUJU TANKAS
2) DeiEzorras apsuptas daes, dega rusu tankas
Daes turi didele persvara, bet vis tik nesugeba paimti DeiEzoro. Isvada: miestas vis dar laikosi, SAA bando vykdyti kontrpuolimus, situacija sudetinga bet ne beviltiska nes ten siunciami pastiprinimai vadinasi pasiduot neketinama.
Taigi: dega BESIGINANCIUJU tankas

Klausimas: Kaip tu cia bandai lyginti dvi priesingas situacijas? Turkai blogai puola ir ale rusai/SAA (nors DeiEzore abejoju ar ten rusu yra) sekmingai vis dar ginasi?
Velgi, esu kaltinamas kazkokiu 2+2 nesugebejumu sudet, bet va akivaizdziai taip nera! O netgi visai priesingai nes snekat nesamones! :P

Reideris, 2017 01 26 18:37
Šalia DeiEZzoro dega rusų tankas "T-90C"..Rusai juokesi iš turkų,kuriems nesiseka paimt ALbabo,bet patiems nelabai sekasi šalia DeiEzoro...kur DAESininkai noriai deda galvas už Alacha ir "kitoki pasuli"..:}Čia ne samdiniai Alepe..:}}}}
------------
https://youtu.be/ksBWKlif97U

Reideris to VVER, 2017 01 26 18:32
Haha, tamstele, o iš kur eis tas partizaninis karas, dykumų, kur dieną 50 laipsnių, o naktį- -10, ir kur nė gyvos dvasios nerasi, išskyrus retkarčiais nuodingų skorpionų? Tai tegu partizanauja tose dykumose modžahedai, mirs ne nuo kulkų, bet nuo dehidracijos :)
----------------
Deje,deja partizaninis karas vyks d
Damaske{vyksta},Alepe ir kituose "išlaisvintuose" Asado miestuose,po jų"išlaisvinimo"..Sunku įsvaizduot Alavitu mažumos gyvenima,tuose miestuose kur dauguma sunitų..:}}Bahdasarovas žino,mat stebejo tapati procesa Afganistane 10metu kaip žvalgybos karininkas..Afganistano miestus ir gyvenvietes užimt buvo lengva,o išlaikyt neimanoma..Arabai laimet atviro karo negali,tad bus vykdomi sprogdinimai,naktiniai apšaudimai,pasalos,alavitu žudyne ir pan..:}

Iš kitos puse,pliekiant 50laipsniu karsčiui diena ir 10 laipsniu šaltis nakti nesutrukdė 5000DAES bajavykų su visa karo technika tris paras žygiuot ir po to užimt Palmyros..:}}Ir bego nuo jų rusų "miratvorcu "sustiprintas batalionas iš 800karių,bei 3alavitu batalionai neatsigrįždami..Nors realia turėjo visas galybes įtvirtintoje Palmyroje apsigint..:}O kaip tu apsiginsi jei puse vietiniu palaiko DAES..:}}Teko visus susodint i sunkvežimius ir išgabent kartu su begančia kariuomene..:}}


Pasekejas to VVER, 2017 01 26 17:53
Uzskaitau, logiska!

VVER, 2017 01 26 17:40
Dar apie Sirija ir Astanos cirka..Žiuret nuo 12:34{Artimuju rytų instituto ekspertas S.Bachdasarovas daužo i šipulius,bet kokias rusų viltis paie pergales ir kitas Astanos pasakas..Pagal ji karas prasides tik tada kai Asadas pilnai užims visus miestus,ir tas karas bus partizaninis ir tesis tiek kiek reikes..

Haha, tamstele, o iš kur eis tas partizaninis karas, dykumų, kur dieną 50 laipsnių, o naktį- -10, ir kur nė gyvos dvasios nerasi, išskyrus retkarčiais nuodingų skorpionų? Tai tegu partizanauja tose dykumose modžahedai, mirs ne nuo kulkų, bet nuo dehidracijos :)

Reideris, 2017 01 26 16:35
Iš Rusijos cirku plejados..}}
----------
У Киева нет оснований требовать права голоса на будущих переговорах между Россией и США, касающихся урегулирования ситуации в Донбассе. Такое мнение высказал первый зампред комитета Совета Федерации по международным делам Владимир Джабаров в беседе с «Лентой.ру» в четверг, 26 января.
------------
Rodos rusai apskritai nušoko nuo proto..Vel ruosisi deretis be vienos iš pusių..:}}O pasiuusti ant treju raidžiu stebisi,kaip gi taip"mi derzava,pocemu neslušaite::}}

Pumpa, 2017 01 26 16:28
Užskaitau,posta apie žaidimus Delfyje..Galingai patrolinta..:}} :}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 26 16:25
bet kaip tu ziuri i temos keitimo ASPEKTA? Klausimai juk ejo apie ES - Ukrainos saveika, Graikijos/Italijos pasalinima?
-----------
Dar atleisk::{sarkazamas..tokia bus ir visa kita pastraipa..:}},kad VVER nenorejo analizuot temos apie Graikijos pašalinimą,o paklause apie Trumpa ,Sirija ir visa kita....Man tik teko jam atsakyt,bet tona uz dave VVER..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 26 16:22
Mielasis,nieks tavo žaidimų:Kas?Kur?Kada?Nežais..Sek geopolitine situacija ir domekis kas vyksta pasaulyje..Paskui ,kaip rekomendavo Lordas Baironas analizuok,analizuok,anlizuok ir analizuok,o po to bandyk sudet 2+2..Jei nesigauna,nepergyvenk,tai tiesiog netau skirta..:}}Visada gali pasitelkt sarkazma ir pažaist kas kur kada Delfyje..:}}

Reideris, 2017 01 26 16:19
Dar apie Sirija ir Astanos cirka..Žiuret nuo 12:34{Artimuju rytų instituto ekspertas S.Bachdasarovas daužo i šipulius,bet kokias rusų viltis paie pergales ir kitas Astanos pasakas..Pagal ji karas prasides tik tada kai Asadas pilnai užims visus miestus,ir tas karas bus partizaninis ir tesis tiek kiek reikes..
------------------
https://www.youtube.com/watch?v=uxvqDJMpTJk

Pasekejas to pumpa, 2017 01 26 16:15
Nejuokink....
1) New Russia-China-Iran Alliance Could Push the US out of Much of the Middle East
http://theantimedia.org/russia-china-iran-alliance/

2) Several developments this week mark an increase of activity from Syria’s allies, Russia, Iran and now China.

http://www.globalresearch.ca/syria-china-and-iran-join-russia-in-larger-role/5541666

Nezinau kiek tau metu, bet jei taip nesamonem snekesi neislaikysi Politologojos egzamino... mars namu darbu daryt!

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 16:10
reideri, gali man duot info is kur istraukei apie 500 mlj VAKAR PERVESTU Ukropams ir apie ta 8 MLJRD dovana iranui?
As siaip nesiginciju, bet nezinau paprasciausiai kur tu cia radai :)

Pumpa GRU pasekejui, 2017 01 26 16:08
Klaune,Rusija sąjungininku neturi,neturėjo ir neturės..Ir taip nuo 1947metų,kai JAV ir UK nuo jos nusisuko..:}}

Pasekejas to Lordas Baironas, 2017 01 26 16:06
"is esmes nesiginciju" turiu omenyje nesiginciju su pateiktais faktais del vezio ir demografines emigracijos - paprasciauiai tingiu siuo atveju tikrinti!
Cia patikslinu, ato tuoj apkaltinsit mane kad sutinku su reiderio marazmais apie ES ateiti ir sviesu UKRAINOS roju jau pavasari :D

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 16:04
Reideri, as irgi perskaiciau VVER komentara!
"pavaldiniai" manau VVER turejo omenyje koalicija/sajungininkus valstybiu/organizaciju pavidalu!

Is kur tu cia izvelgei kad kalba pakrypo apie vezi ir nelegaliu imigrantus Dzamschutus :D
Baisu! hahahaha
Lrrodas Baronas - suprantu kad tu paremi Reiderio teiginius (as su jais gal is esmes ir nesiginciju), bet kaip tu ziuri i temos keitimo ASPEKTA? Klausimai juk ejo apie ES - Ukrainos saveika, Graikijos/Italijos pasalinima? Kodel tavo manymu reideris uzvedes tema apie sia ES daug reikalinga plana dabar sia tema jau atsisako sneketi ir raso kazka apie demografija? Taigi tai akivaizdus temos vengima ir negebejimas pripazinti kad prisnekejo nesamoniu?!?

Reideris to VVER, 2017 01 26 15:55
O dabar žiūrim į trampo strategiją:

Ukraina už savo karą turės susimokėti pati, bus taikoma griežta politika Irano atžvilgiu, stumianti jį į rusijos glėbį. JAV priešas Nr. 1 bus daes, žymiai palengvinant naštą asadui :) Beje, tamstele, argi jūsų genialusis planas varanas nenumatė, kad turės nugalėti rusiją sirijoje? Dabar gi putinas žarstys žarijas svetimomis rankomis :)
-------------------------
Ka jus sakot,pagal mane tai niekas nepasikeitė,tad nefantazuokit....Rusija Sirijoje vel gavo ,švelniai tariant per veida..Čia aš apie Trumpo sprendima ikurt saugumo zonas Sirijoje...Normalia kalba tai reiškia:man nusipjaut i tai ka Astanoje nutarė trečiojo pasaulio valstybes:Rusija,Turkija ir Iranas,aš Sirijoje vykdau savo politika..O ji tokia vietoj trijų JAV baziu Sirijoje bus keturios.JAV avicijos palaikomi krdai ir krikšcionis druzai eis kautis su DAES ir visos atsiimtos žemes{su naftos ir dujų telkiniais}bus kurdu,oi atleiskit JAV kontroliuojamos..Asadui paliekame Damaska,griuvesi Alepa ir kova su visa likusia opozicija,kuri DAES skaičiumi ir finansavimu viršija koki 100kartu..:}}
Čia apie Sirija.Apie ukraina apskritai nustokit fantazuot,tuo klausimu Trumpas apskritai nieko nepasake,tuom klausimu uzsiims respublikonu vanagai,o ju pozicija aiški,vakar pravedė eilinius 500milijonu usd dujoms is ES pirkt..:}}
-------------
Del vienintelio ko jus teisus tai Iranas..Istumtas i Rusijos glebi jis bus ir finansiškai Rusijos islaikomas..:}}Liktai buvo iki siol kitaip..Sutekta 8 milijardu negražinama paskola 2016metais..:}}Bus nurašyta jau kito prizidento..:}}

Kas dar:apasiulimas Rusiji čiulpt?:}}ČČia as apie Trumpo pasiulima del branduolinio nusiginklavimo..JAV vystančiai priešraketines gynybos skyda tiek branduoliniu galvučiu ir ju nešeju nereikia..O Rusijai jie gyvybiškai svarbus..:}}


Reideris to VVER, 2017 01 26 15:43
Tamstele, argi nežinot, kad rusijai gerų santykių nereikia, jai reikia pavaldinių :)
----------------
Nu tai gauna Rusija tu pavaldiniu..Va kas met del Kazachstano vykdomo neformalaus rusakalbiu ekonominio ir socialinio dulkinimo,iš Kazachstano i Rusija pabega kas met 250-300tukst nauju vergų..Apie 100tukst.kasmet patiekia Uzbekistanas ir Tadžikistanas..Nu ir kaipgi be "rusų pasaulio"rytų Ukrainoje,bananiniu respublikų valdomi rusakalbiai po truputi bega i tevyne Rusija,2016metais dar is DNR ir LNR pabega 150tukst rusaklbiu..:}}Butu kaip ir neblogai..Kasmet nauji 500-600tukst.vergų..:}}Beda tik ta,kad Rusijoje vien nuo vežio kasmet ismirsta apie 300tukst.žmonių,tai nekazka ir pasijaučia{matyt importazamescenijos pasekmes{ant pesticidu auginamos darzoves ir suris be pieno,bet su palmiu aliejumi daro savo darba..:}}
-----------------
Смертность от новообразований в 1965 г. - 182 тысячи человек

1970 г. - 192 тысячи

1980 г. - 227 тысяч

1990 г. - 252 тысячи

1995 г. - 299 тысяч

2000 г. - 298 тысяч

2010 г. - 293 тысячи

2011 г. - 293 тысячи

2012 г. - 291 тысяча

2013 г. - 292 тысячи

2014 г. - 290 тысяч

2015 г. - 300 тысяч 232 человека


VVER, 2017 01 26 15:32
Rusijos užsienio reikalų ministras Lavrovas:"Maskva neturi jokių iliuzijų dėl greito santykių pagerėjimo su JAV"..Kaip gi taip??:}

Tamstele, argi nežinot, kad rusijai gerų santykių nereikia, jai reikia pavaldinių :) O dabar žiūrim į trampo strategiją:

Ukraina už savo karą turės susimokėti pati, bus taikoma griežta politika Irano atžvilgiu, stumianti jį į rusijos glėbį. JAV priešas Nr. 1 bus daes, žymiai palengvinant naštą asadui :) Beje, tamstele, argi jūsų genialusis planas varanas nenumatė, kad turės nugalėti rusiją sirijoje? Dabar gi putinas žarstys žarijas svetimomis rankomis :)



Pasekejas to lrrodas baronas, 2017 01 26 13:53
A) Tai tu aiskiau tada parasyk prasau, kur pas mane batai? Ir kodel vis gi neismeta tos Graikijos?

B) Beje man sakai kad matau tik ka noriu, tai kodel neakcentuoji reiderio APTARTO plano kad NORIMA ismesti Italija, Graikija, Ispanija, Portugalija?

C) Tegu ismeta visas sias salis ir sponsoriauja Ukrainai? kodel taip nedaro? Kodel nepriima ukrainos i ES?


According to Vermont, EU membership for the Ukraine came up several times, and it was always the same discussion. "A group of countries, including the Baltic States, Poland, Britain and Sweden, wanted to incorporate a notion about the prospect of membership in the final text", he said. "But a second group of countries consisting of France, Germany, Netherlands, Belgium and Austria, opposed it. This group refused to commit to any promise for the future."
http://nltimes.nl/2016/04/01/netherlands-four-others-blocked-ukraines-path-eu-membership

JEIGU JAU AS TOKS NEISPRUSES PRASAU PAKOMENTUOTI? TIKSLIAI KODEL TAIP SAKOTE? JEI JAU TOKS ESAT IZVALGUS KODEL EUROPOS LIBERALUS POLITIKAI UZBLOKAVO UKRAINA? JEU NEKALBANT APIE GALIMUS RADIKALUS...? KAZKAIP NELABAI PATS SUPRANTAT KA RASOT!

su ta pacia logika galima teigti kad zimbabve galima 1000 metu islaikyti us Graikijos pinigus, tik kazkodel to niekas nedaro juk? Pagauni kampa?

Lordas Baironas GRU pasekejui, 2017 01 26 12:43
Gėda darosi už tave....Reideris rašo apie batus,o toliau bandai svaigt apie ratus..Ir apskritai matai ka nori..O sudėt du plius du nesigauna niekaip...Prieštarauji nebent tu Reideriui,nesvarbu kad durnai,svarbu,kad su SARKAZMU...
AIŠKU IR REIDERIUI REIKETU RAŠYT PAPRASČIAU,NES TU IKI TO LYGIO NEDAUGAI...
O Reiderio mintimis apie Graikija aš pritariu 100 proc.Už tuos pinigus kur ES ištaško Graikijoje butu daug ka galima nuveikt rytų Europoje,ypač Ukrainoje,o ir pinigu tiek nereiktu..U Graikijai skirtus pinigus galima išlaikyt 20 Ukrainu 20metų..

Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 12:09
:D apie ka tu cia? Tai dabar jau priesingai rasai :D hahahahaha
AR cia as nesugebu mastyti? Bliamba tu duodi!
Vienam kometare Graikija ES balastas reikia jos atsikratyti ir ALE jau planai tokie yra kaip tai padaryti! O kitam konetare jau rasai kad va Graikija gelbeja visa ES kartu issijuose ir nes ATSEIT net rusai neskolina! Tu matai kad pats sau priestarauji :D

P. S. Del rusu rubliu pamirsk, jau nebera cia ka sneketi, laukiam kol pasibaigs. Ta pati per ta pati rasyt nereikia, sakau tiesiai cia SARKAZMAS jei nesupranti... net geda uz tave darosi...



Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 26 02:11
Jie laukia kol pasibaigs ten kazkoks fondas ir bapkes pensijoms!
---------------
Fondas kjau beveik pasibaigė liko 700miljardu rublių..Dabar eile pensijų fondui..O po to pereisim ir Aukso bei valiutos fondo pagrindinius aktyvus..Per 3 metus rusai jau ištaske beveik puse to kas buvo atidėta naftos kainom esant aukštumoje..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 01 26 02:07
Matai ,kaip sunku diskutuot su tavimi:}}}Tau jau Lordas Baironas rašė,kad tu iki tam tikro lygio ne daugai..Kritikuot ir sarkazmus palaidyt dar sugebi,o štai logiškai pamąstyt ir paanalizuot jau nebe pavyksta..:}}
Tavo žiniai del Graikijos skolų derėjosi ES ir Graikija,o Vokietijos bankai paskolino su ES garantijomis..Be jų Graikams niekas neskolina,net ju draugai rusai..:}}
Didžioji dalis pinigų Graikijai skirta iš ES Europos finansinio stabilumo mechanizmo fondo

-------------------------------
Euro zonos šalių vyriausybės prie trejiems metams Graikijai numatytos finansinės paramos, kuri sieks 86 mlrd. eurų, prisidės svariai – nuo 40 iki 50 mlrd. eurų, sakė vienas ES pareigūnas. Tarptautinis valiutos fondas (TVF) prisidės didele savo dalimi, kai ši Vašingtone registruota kredito organizacija dar turi skirti Atėnams 16 mlrd. eurų pagal iki 2016 metų tebegaliojančią programą. Likusią paramos dalį sudarys lėšos iš privatizavimo Graikijoje ir finansų rinkų, šaliai sugrįžus į jas, nurodė pašnekovas.
Taigi 2016-2018metai ES vien Graikijai skyrė nuo 40 iki 50milijardų eurų gelbėt banku sektoriuj ir skoloms gražint..:}}}



Pasekejas to Reideris, 2017 01 26 01:51
Sorry cia as uzmirsau pasirasyt :D velgi, zudai :D

Anonimas, 2017 01 26 01:51
Sakai aut is ES :D hahahaha, rusu pinigus skaiciuoji tik skaiciuoji :D o net nezinai kad pagrindiniai Graikijos, Italijos, ispanijos, Portugalijos skolos kreditoriai yra VOKIETIJOS - PRANCUZIJOS - Europos centrinis bankai :D As skaitau ir negaliu patiketi savo akimis :D hahahahah Tu pasiskaityk kas ir pamastyk kas butu jei kokia kaip sakai Italija su Graikija (ES balastas :D ) paskelbtu BAKROTA ir nemokuma, ir atsisakytu moketi Vokieciams bapkes :D Ukraina sakai, Pabaltijys! Projektas atsikratyti ES balasto :D ir dar smila uzdejai pabaigoj :D hahahahahahhahahaha
Sakai Berlyne kazkas sugalvojo atsikratyti Italijos ir iskeiti i Pabaltiji??? Kokius jus ten grybus valgot :D hahahahahahahhaha
Griunu as, griunu as is kedes :D hahahahahahahhahahahahhahaahahahhahahahahahahahahahahahaahahah

__________________________________________________________________
European banks had the largest holdings of Greek debt. However, this shifted as the "troika" (ECB, IMF and a European government-sponsored fund) purchased Greek bonds. As of early 2015, the largest individual contributors to the fund were Germany, France and Italy with roughly €130bn total of the €323bn debt

Reideris, 2017 01 25 21:33
Nyderlandų euroskeptikai
Šiaurės lyga Italijoje, kuri bendradarbiauju su Lepen
--------------
Buvo dar Austrija,bet nacionalistine partija po dviejų rinkimu{buvo pakartotiniai}pralaimėjo pro europietiškai partijai...:}}
Iki ko nusirito "velykaja derzava"Rasiskaja,jei jos likimą lemia kas laimės rinkimus Olandijoje,Italijoje,Prancūzijoje ar dar kur..:}}
Iš kitos butų nuostabu jei pavyzdžiui Portugalijoje,Ispanijoje ir Italijoje,Graikijoje laimėtu nacionalistinės partijos ir tos šalys padarytų aut iš ES..Manau finansiškai ES tik sustiprėtu ir sutaupytų šimtus milijardu eurų skirtu tu šaliu finansavimui..Vien iš Graikijai skiriamų pinigu jei butų skiriama bent puse Ukrainai,turėtume stipria buferine valstybe su stipria kariuomene,kuri keltu realu pavoju Rusijai tiek ekonominiu,tiek kariniu pabudžiu...:}}Beto atsikračius balasto,kuris patyria mažiausius nuostolius ES is visų valstybių del Rusijos anti sankcijų susiformuotu blokas:Vokietija,Beneliukso valstybės,Šiaurės šalys,rytų Europa,Pabaltijys,kurio Rusijai jau nepavyktu skaldyt ir stumdyt kaip sugalvotu..Apie ši projektą jau atvirai kalbama Rusijos tv,kaip apie pati nepalankiausia scenarijų Rusijai..:}}

geoekspertas, 2017 01 25 19:54
Nyderlandų euroskeptikai
Šiaurės lyga Italijoje, kuri bendradarbiauju su Lepen

Pasekejas to lord brronas, 2017 01 25 19:12
Jie laukia kol pasibaigs ten kazkoks fondas ir bapkes pensijoms! O tada jau viskas! Slava Ukraini ir gerojam slava! Ir uz batona nuvaziaves Reideris Rubliovkoj buta pasiims sau, nes rusai juk valgyt netures ir viska atiduos, o jei dar SAUSAINIU paims! Bliamba, net bijau pagalvot :D dar gal ir Karaliauciu ispirks Lietuvai! Oi, vajej, sorry, cia juk ne rusu zemes, taip ar taip Lietuvos zemes! Atlesikit uz grubuma!

Lordas Baironas, 2017 01 25 18:48
Pratęsiu Reiderio mintį..apie Rusijos "mesijus"ir jų atėjimą..:}}
2017m.kovo .mėn.Filon/Lepen
2017m.rugsėjo mėn..??Gal kas pakeis Merkel,bet kas ,kad tik ne Merkel{vyks partijos suvažiavimas ir rinkimai..:}}
Man tik kyla klausimas,o jeigu ir tada nieks nepasikeis Rusijos atžvilgiu??Ko rusai lauks tada??Visuotinės ateivių invazijos??Putino mirties??Kitų stebuklų?

Pasekejas to Reideris, 2017 01 25 18:33
:D
Dar Medvedevas sake kad iliuzijom nereikia gyventi ir tiketis kad kazkas nuims sankcijas rytoj ar poryt! Nieko tie rusai nesitiki... Niekas tu sankciju nenuims taip greit! Gali jau pradet skaiciuoti, numinusuok dar 5 mljrdus kapustos is rusijos biudzeto :D lengviau pasidarys tau :D hahahahahahahahhaahahahahahahahahha

Reideris, 2017 01 25 15:53
Rusijos užsienio reikalų ministras Lavrovas:"Maskva neturi jokių iliuzijų dėl greito santykių pagerėjimo su JAV"..Kaip gi taip??:}}Mesijas atėjo,o rezultatu jokiu..:}}}Dabar rusai laukia kito mesijo,dabar jau Prancūzijoje atėjimo kovo mėnese:Filon/Lepen..:}}Va tada tai pagyvensim..:}}
Ar nekeista,kad visi rusu laukiami "mesijai"yra linke viska griauti,o ne kažka kurti?:}}Kas čia toks rusų bruožas?Patys rusai nieko sukurt nesugeba,tai ir politiku kituose valstybėse tokiu pat laukia ir tikisi..dabar..Dabar jau tikrai..:}}Ant griuvėsiu,šiukšlinose,net ir rusai gražiai ir gerai atrodo??:}}

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras