Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Treji metai po Maidano: nuo Orumo revoliucijos iki stagnacijos (51)

Komentarai:

VVER, 2017 02 24 20:12
Va tau Ukrainos politologo Kovtuno{kuris yra laikomas neoficialiu Ukrainos valdžios balsu Rusijoje}atsakymas kas bus daroma su rusakalbiais rytų Ukrainoje:ne federalizacijai ir decentralizacijai,karas iki galo..supraski iki paskutinio rusakalbio Donbase


Na jau, tamstele, rusakalbių nebuvimas rusijos visiškai neatbaido "gelbėti represuojamų rusakalbių", pavyzdys- Pietų Osetija :)

Jeigu putinas šiam raounde ukrainos ir neužgrobs, planas b yra ukrainą kuo labiau sušikti, kad ji nesuspėtų atsigauti iki kito naftos kainų pakilimo :)

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 15:22
Va tau Ukrainos politologo Kovtuno{kuris yra laikomas neoficialiu Ukrainos valdžios balsu Rusijoje}atsakymas kas bus daroma su rusakalbiais rytų Ukrainoje:ne federalizacijai ir decentralizacijai,karas iki galo..supraski iki paskutinio rusakalbio Donbase..:}Ir visa tai sakoma atvirai rusams i veidą Rusijos tv laidoje..:}}Beje Ukrainoje yra ikurta Okupuotu teritoriju ministerija kuri laikotarpiu nuo 2017-2020metu disponuos milijardinemis JAV ir ES sumomis skirtomis Donbaso atsttymui,bet atstatomos bus tik tos teritorijos kurias kontroliuoja Kijevas..LNR ir DNR nieko negaus..:}}
-----------------
https://www.youtube.com/watch?v=MtBFOUhakmE

Peprazavus Kovtoną :Ukrainai rekalingas Donbasas ir Krymas be rusakalbiu..:}}Aisku tos niekas atvirai nesako..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 15:15
Nu tai pats atsakei i savo klausimą..:}}Buzina tos žurnalistes bavarde yra ir daugiau,bet deja ja užmuše ne delto,kad ji nesutiko su Ukrainos pozicija,o del to,kad tyrė dabartines Ukrtainos politikų korupcinius veiklas ir ryšius.Net JAV ir Europoje del to žudomi žurnalistai..:}}Tad nustok pliazyt nesamones..:}}Ir kartot Rusijos tv mantras..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 15:10
Ka su zmonem daryt kitaip mastanciuais ukrainoje daryt?
------------
o ka daro Rusijoje su kitaip mastančiais??:}}Pavyzdžiui su Nemcovu arba Navalnu:}}}}Čia tik menki pavyzdžiai..:}}Bet manau,kad tau jie labiausiai žinomi,tad kitus pateikt beprasmiška..:}

__________________________
:D juk sakau kad ne viskas juoda ir balta! O kaip su kitaip mastanciais pasielge Ukrainoje? irgi uzmuse juk! Neprisimenu pavardes, bet zurnalista uzmuse! Tas pats!

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 15:04
Ka su zmonem daryt kitaip mastanciuais ukrainoje daryt?
------------
o ka daro Rusijoje su kitaip mastančiais??:}}Pavyzdžiui su Nemcovu arba Navalnu:}}}}Čia tik menki pavyzdžiai..:}}Bet manau,kad tau jie labiausiai žinomi,tad kitus pateikt beprasmiška..:}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 15:02
nepasiseke rusams?

Bet juk pasiseke, taip kad skaitosi? ane?
-------------
Tai rusai buvo menulyje?:}}O štai jei Verneris fon Braunas but patekęs su bendradarbiais i Rusijos nagus,va but pasisekę..:}}Tie patys JAV gagarino skrydi pakartojo po 5 men..}:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 15:00
- ir tada ka tu su jais siulai daryti?
-------------
Nieko nesiulau viskas jau daroma..:}Ukrainos isvaduotas Slovianskas gyvena normalu gyvenima,na o Rusijos kontroliuojamas Donecke ir Luchanske rusakalbiai sedi padvaluose ir geria nevalyta vandeni..Nu čia tie kurie dar liko..Du milijonai jau parode padus ir dingo i Rusija..Milijonas 300tukst.etniniu ukrainiečiu pabego i Ukraina..:}Kaip manai,kam Ukraina peremusi ateiti Donbaso kontrole atstatys/pastatys naujus namus tiems kas Ukrainos teritorijoje ar tiems kas pabego i Rusija??:}Aišku but galima pasielgt kaip rusai,kad pasielge su vokiečiais Kaliningrade..Bet Europa to nesupras..Ar žinai kaip rusai pasielgė su vokiečių kolonistais 1945-1946metais Kaliningrade???:}}}}}}}}}}}

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 14:59
nepasiseke rusams?

Bet juk pasiseke, taip kad skaitosi? ane?

Ka su zmonem daryt kitaip mastanciuais ukrainoje daryt?

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 14:55
gal pvz kad rusai nusiunte pirma zmogu i kosmosa!
--------------
Užmiršai paminėt,kad tai padarė vokiečio Vernerio fon Brauno{vel gi Europiečio:}}darbu pagridais,beje kaip ir JAV..:}}Kiek gi milijonu tonu bežiniu šlovingoji TSRS kariuomene pargabeno i Rusijos tyrimu centrus..Gi pats Vernesris fon Braunas su tais pačiais brežiniais nelauke rusų ir pabego i Amerikos kontroliuojama zona ,kur pasidave JAV valdžiai..:}}Nepasiseke rusams,butu ir pirmieji žmogu i menuli pasiuntę..:}}}


Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 14:45
NE APIE RUSAKALBIUS KOLONISTUS,KURIE SUSIKLOSČIUS APLINKYBĖMIS ATSIRADO UKRAINOJE.

------- ir tada ka tu su jais siulai daryti?

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 14:44
Geras straipsnis rederi... geras... sutinku su visais ten issakytais teiginiais!
Tai ode Europai... Visi aplinkui europa yra blogi, SUTINKU, bet europos problemos nuo to nesinyksta...
Uz ka tu manes taip nekenti ir darai toki bauba as nesuprantu...

As kiseliovo laidu neziuriu, o tu man jas vis kisi... :( kiseliovo necituoju, pripazystu ukrainieciu teise i apsisprendima o tu mane vadini PRORUSISKU???
Gal kaip nors sugebesiu tavo akyse tapti realistu, bet pakolkas mane vadini taip kaip vadidni!

Autorius tam straipsnyje sumaise trolius su zmonemis kurie prarado tikejima liberaliomis idejomis kuriu piknaudziavimas privede prie Europos krizes! Troliais jis pavadino 52% UK gyventoju kurie prabalsavo del BREXIT, ko autorius pasirinko nepastebeti, nes tai suzlugdytu viena is jo teiginiu! Autorius lieja purva ant rusu, PABREZDAMAS kad ale popierius i rusija atkeliavo 200 metu veliau, pamirsdamas tuo tarpu akcentuoti kitus faktus, gal pvz kad rusai nusiunte pirma zmogu i kosmosa!

Yra trukumu staripsnyje, bet is esmes jis geras, ir su juo as sutinku! Gera ODE europai! Bet kas dabar reideri? Ar tokia ode pades europai islikti tokiai kokia ji yra turint omenyje kad autorius net pacia USA vadina priesu? Ar nelaikas kazka keisti?
Autorius isaukstina krikscionybe?!? Saunu, as tai tik palaikau! Bet ar autorius supranta kad krikscionybe yra nustekenta europoje tu paciu liberaliniu ideju kurias autorius liaupsina ir kuriu akivauizdoje europa patapo beginkle radikalaus ir siaip islamo invazijai!?! Jis nori visko ir is karto, bet deja situacija, REALI SITUACIJA, PJAUNASI SU AUTORIAUS ILIUZIJOMIS KURIAS JIS NORETU MATYTI!


As irgi noreciau kad visa ka autorius parase issipildytu! Bet paziurejus BBC man apmaudziai tenka pripazinti... deja tai tik ode Europai!
ir nestumk ant manes reideri... as uz europa, gyvenu europoje, nieko pries neturiu pries gejus, ukrainiecius, ir esu uz taika! Ir esu uz liberalias idejas, BET esu pries piknaudziavima liberaliomis idejomis!

Reideris, 2017 02 24 14:33
VISI UKRAINOJE TURI SAVO TEISE IR INTERESA
------------
Ukrainoje TEISES TURI TIK UKRAINIEČIŲ TAUTA,ČIA AŠ APIE UKRAINIEČIUS,NE APIE RUSAKALBIUS KOLONISTUS,KURIE SUSIKLOSČIUS APLINKYBĖMIS ATSIRADO UKRAINOJE..:}}KAI TAI SUVOKSI VISA KITA ATEIS SAVAIME..:}}KLAUSIMAS KITAS:ARPAJĖGUS ESI TA SUVOKT BE RUSIJOS PROPOGANDOS PLOVIMO IRANKIŲ,JEI NE TAI TIK TESI VIENAS IS 100 MILIJONU,KURIEMS PER PUSMETI RUSIJA IS BET KURIOS UZSIENIO VALSTYBĖS GALI PADARYT DRAUGA ARPRIEŠA{TURKIJOS PAVYZDYS:}}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 14:23
beje rusai turi teise ginti savo itakos sfera nuo amerikieciu!
-----------
Vėl pliauzejio nesąmones.Nebera jokių įtakos zonų..Tad ir gint nebėra ka..Rusams liko tik Rusijos gynimo..Bėda ,kad ir pačios Rusijos nebėra..liko tik pacituosiu Aleksejų Polikovskį:" istorijos nevykėlis, pralaimėjęs dabartį ir visam laikui liksiantys praeityje."čIA AŠ APIE PUTINA IR JO AUTORITARINI REŽIMA,UŽSIDENGUSI PROPOGANDOS{TAIP VEIKIANČIOS TAVO GALVELE:}}SKRAISTE..:}}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 14:18
Pasakų sekimas nedaro tu pasakų realibe..Pagal ruseli ir Sausio 13d.savi šaudė i savus..:}}Va tik niekaip ruselis negali paaiškint,kas atsitiko su tais žmonėmis kuriuos tankai sutraiškė,negi koks savas ir tanke sėdėjo??:}}Sunkiai jis paaiškina ir įvykius Baku 1991m.kur"savi "kastuvėliais nužudė per 100taikių demonstruotojų..

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 14:03
Viska bandai paaiskinti tik juoda ir balta, tuo tarpu viskas daug sudetingiau kaimieti :D
Ukrainieciai pilna teise kovoti uz savo nepriklausomybe, as tos teises is ju neaitimu! :P Ir to niekada neneigiau! Bet isidemek kad ukraina yra ~40 mljnu! Suorganizuot 50 tukst lunatiku su dideliais pinigais galima net lietuvoje, ir kariaus jie tau uz bet ka!

Tu esi juokingas jei manai kad visas tas kraujas liejosi be amerikieciu noro, paskatinimo, organizavimo ir palaiminimo! :P Po siai dienai visi supranta kad maidane savi saude savus su tikslu issaukti minios pasipiktinima! Klasikinis manevras! Daug irodymu, tyrimas vilkinamas, atsakingi isgaravo!

Populiacijos nuomones formavimas ir perversmu organizavimas, zmoniu zombinimas yra imantrus dalykas! Tai puikiai ivalde yra tiek amerikieciai tiek rusai! TU ESI PUIKUS AMERIKIECIU DARBO PAVYZDYS!
Situacija yra sudetingas! dalis ukrainieciu turi teise kaip sakai kovoti uz savo ale nepriklausomybe! Kita dalis ukrainieciu turi teise i SAVO APSISPRENDIMA! (KURI TU DALIAI UKRAINIECIU PRIPAZYSTI, O KITAI DALIAI JAU NEIGI???), ir beje rusai turi teise ginti savo itakos sfera nuo amerikieciu! Va ir turim!

Ir kur as geda sau darau? Pripazystu puse tavo teiginiu!!! Kur cia geda lopeta? Beje mane kaltinai kad as lyginau WW2 (kur maximum as lyginau yra pokario laikotarpis ir cia tu melavai), o dabar pats lygini amerikos nepriklausomybes kara kaip koks debilas????

VISI UKRAINOJE TURI SAVO TEISE IR INTERESA, VAT IR KARIAUJA! AS TEISIU JU NENEIGIU, O DARAU PROGNOZES KAD GALI BUTI! RUSAI IKI KELIU KRAUJYJE, AMERIKOSAI IKI KELIU KRAUJYJE, O UKRAINIECIAI IDJOTAI IKI KELIU SAVO PACIU KRAUJYJE! o TU LOPAS :D HAHA NES BANDAI IS PASKUTINIUJU CIA ATSIREVANSUOTI TIK KAD TAU NELABAI ISEINA :DDDDDD

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 13:51
Pažiurek mano komentara naujame straipsnyje,ten paminėtas tu..:}}

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 13:47
:D hahahahhahahahahahhahahaha



Reideris, 2017 02 24 13:33
SUTINKU, bet taip pat sis karas kilo ir del AMERIKOS imperiniu ambiciju! Ir ukrainieciai cia nieko deti! Niekas toj europoj tu ukrainieciu nelaukia!!! Amerikieciai kariaus su rusais iki paskutinio ukrainiecio kraujo laso!!!!
--------------
vėl pliauziji nesąmones,pliauzijamas Rusijos tv..:}}Matyt tai JAV piliečiai privertė meduoliais ar ginklu išeit 200tukst.Ukrainos piliečių i Maidana ..:}}Matyt tai JAV verčia Ukrainos nacionalines gvardijos 50tukst.vyrų kariaut kara su stipresniu priešu?:}}{Nematau JAV užtvaros burių už Ukrainos karių nugarų??:}}
Dar karta kartoju nustok pliurpt Rusijos propogandines blevyzgas..Ukraina turi tokia pat teise,kaip ir visos kitos pasaulio tautoos but laisvos ir nepriklausomos ir ja gina..Remiantis tavo blevyzgomis per JAV nepriklausomybės kara, JAV piliečiai nieko dėti,čia dėl visko kalti Pprancuzai tuo metu rėme JAV nepriklausomomybe ginklais ir savanorias ir britai..:}}PAGALVOK KA RAŠAI PRIEŠ RAŠYDAMAS,NES DARAI GEDA SAU,ČIA NE DELFIS IR TUPI PRORUSIŠKI KOMENTARAI ŽODIS ŽODIN ATKARTOJANTIS RUSIJOS TV PROPOGANDOS VEIKEJO KISELIOVO,SOLOVJOVO MINTIS NEPRAEIS,O SUKELS TIK JUOKA..:}}


Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 13:26
Malonu stebėt kaip toliau grimsti marazmus..:}}Po Antrojo pasaulinio karo tvarko ne nusistovėjo o buvo nustatyta Potsdamo konferencijoje ir paremta jėga..Kai viena is tos jėgos pusių žlugo TSRS{pralaimėjo priešprieša tarp civilizacijų:}},vakarų civilizacija tik atsiėmė tai ka buvo neteisėtai praradusi..:}}Na o ta nustatyta tvarka pradėjo griaut ne Bušai ,Obama,ar Clintonas,o Reiganas dar gūdžias 1981metais..:}

Pasekejas to Reideris, 2017 02 24 12:14
Tingiu atarsinet i visas blevyzgas... Trumpai: WW2 (durneli rasosi su W raide) as nelyginau, O PARASIAU PO ANTROJO PASAULINIO KARO NUSITOVEJUSI TVARKA, O TAI REISKIA POKARIO LAIKOTARPI! vEL KRAIPAI MANO ZODZIUS!!!
Pacituoti negali ne del to kad nezaiti o del to kad nera, ir nereikia cia verkti man! Negali tai ir buk vyras, pasakyk kad nera, SARMATA! VERKI KAIP MERGAITE!...


Rasai:
Ir karas kilo Ukrainoje dėl rusijos imperinių ambicijų,

SUTINKU, bet taip pat sis karas kilo ir del AMERIKOS imperiniu ambiciju! Ir ukrainieciai cia nieko deti! Niekas toj europoj tu ukrainieciu nelaukia!!! Amerikieciai kariaus su rusais iki paskutinio ukrainiecio kraujo laso!!!!

As girdziu tai ka tu sakai, o vat tu negirdi ka as sakau apskritai!!!

Reideris to VVER, 2017 02 24 01:34
Kas tau su tuom Porošenka?:}}Romana turi??:}}Tu geriau papasakok,kaip ten reikalai su Ukrainos federalizacija ir decentralizacija??:}Kaip ten ukrai begyvena be Donbaso angliu..Kiek elektriniu jau atjungė??:}}Ir ar Donecko rusakalbiai toliau purvina vandeni tebegeria??:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 01:30
SUTINKU 100% KAD YRA VYKDOMA SITA FAZE! IR BEJE, JEI JAU TAIP SAKAI, VADINASI TURI SUTIKTI KAD YRA VYKDOMA ATAKA IR AGRESIJA RUSIJOS ATZVILGIU? SISTEMA NUSISTOVEJUSI PO 2ROJO PASAULINIO KARO, KOKIA JI BEBUTU, YRA VIENAREIKSMISKAI ARDOMA USA? DEL TO IR KILO KARAS UKRAINOJE! DEL AMERIKIECIU AGRESIJOS IR PERVERSMO UKRAINOJE! Idomus tavo poziuris ane?
------------
Matau bandai mąstyt,pažanga ir progresas..:}}O dabar pakeisk fraze "KAD YRA VYKDOMA ATAKA IR AGRESIJA RUSIJOS ATZVILGIU" į vykdomas istorinis teisingumas..:}}

fraze:SISTEMA NUSISTOVEJUSI PO 2ROJO PASAULINIO KARO, KOKIA JI BEBUTU, YRA VIENAREIKSMISKAI ARDOMA USA pakeisk į:sistema nusistovėjusi po VVII,kokia ji be butų,neatlaiko XXIamž išukiu ir realijų ir griuva susidūrusi su progresu..:}}

DEL TO IR KILO KARAS UKRAINOJE! DEL AMERIKIECIU AGRESIJOS IR PERVERSMO UKRAINOJE!
--------------
Ir karas kilo Ukrainoje dėl rusijos imperinių ambicijų,bei Ukrainos tautos noro išeit iš Rusijos veikiamos erdves{tautų teisė rinktis:}}tau kaip ir daugumai rusakalbių nieko nesako??:}
Dabar visus pakeitimus sudek i savo tekstą ir gausi tai kas yra realu,o ne Rusijos tv fantazijos..:}}

***********
Idomus tavo poziuris ane?

Aš turiu požiūri,o tavo suformuotas Rusijos propagandos..Jau ir pats nebepastebi,kad vis kartoji tapati,ka Rusijos tv plačiajai ruslando ir ne tik auditorijai..:}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 24 01:21
arp kitko, sakai kad as daug ko nerandu! Gal galetum placiau biskuti, ka turi omenyje? Ko as dar be tavo neiprasto skliaustelio dar nerandu? Pacituoti gal galetum?
------------
Galėčiau,bet kadangi nežaidžiu tavo klausimu atsakymų žaidimo,tai..:}}
----
Rasai - O koki kara pralaimėjo Rusija??
-----------
Nu va sulyginai VVII,Afganistaną ir šaltaji kara ir po to vadiniesi"zdrava misliscim??:}}

VVER, 2017 02 23 19:12
Stokholmo instituto duomenimis, 2016 Ukraina Rusijai pardavė ginklų ir karinių komponentų už 169 milijonus dolerių :)

Štai kaip, Porošenko (buvęs ministras prie Janukovičiaus :)) važiuoja į Maskvą gert su putinu šampano, paskui grįžta ir iš tribūnos grūmoja okupantams ir liaudžiai žada galutinį sprendimą rusų problemai: "jau tuoj tuoj".

Komentatorius reideris klausosi porošenkos kalbos ir gaudo kiekvieną žodį, kiekvieną kumščio grūmojimą į maskvos pusę. Sekasi jam sunkiai, mat širdelė vis labiau plaka iš susijaudinimo, akytės vis labiau drėksta. "Pagaliau, po šitiekos metų", šypsosi jis, ir braukdamas ašarą, drebančiomis lūpomis ištaria, beveik be garso: "Jau tuoj tuoj".

:)))

to pumpa, 2017 02 23 14:15
Na koks mokytojas orientyras, tokios ir jo mandavoskes )))

Pasekejas to Reideris, 2017 02 23 14:12
SAUNUOLIS REIDERI - Taip sakant ivyko vadimoji pirmoji fazė{šiuo metu stebim tos fazės itvirtinimą..kai Rusijai aiškinama,kad posovietinė erdve nebera jos nearti dirvonai..:}}

SUTINKU 100% KAD YRA VYKDOMA SITA FAZE! IR BEJE, JEI JAU TAIP SAKAI, VADINASI TURI SUTIKTI KAD YRA VYKDOMA ATAKA IR AGRESIJA RUSIJOS ATZVILGIU? SISTEMA NUSISTOVEJUSI PO 2ROJO PASAULINIO KARO, KOKIA JI BEBUTU, YRA VIENAREIKSMISKAI ARDOMA USA? DEL TO IR KILO KARAS UKRAINOJE! DEL AMERIKIECIU AGRESIJOS IR PERVERSMO UKRAINOJE! Idomus tavo poziuris ane?




Rasai - O koki kara pralaimėjo Rusija??

VAJEJ REIDERI, na cia tu mane nustebinai! Nuolatos cituoji istorijos vadovelius ir nebezinai koki kara rusai pralaimejo?
O apie SALTAJI KARA nieko negirdejai? Ekonomine, karine ir visokeriopa komunistinio ir kapitalistinio bloku konfrontacija?!? Konfliktas (ekonominis karas) besitesiantis ~50 metu!

Rasai - Imperija subyrėjo be jokių pralaimėjimų

Bliamba reideri, kaip cia taip gali buti??? Sitiek verki apie Afganistana, o dabar jau sitoki didi rusu pralaimejima nurasai??? Taigi juk tai uoliai cia visiems aiskinai kad afganas buvo paskutinis lasas? O dabar jau SSRS zenge be pralaimejimu?

SKAITAU SKAITAU, NESUPRANTU, A TU PATS BENT JAU GALVOJI KA RASAI?

Pasekejas to Reideris, 2017 02 23 13:57
Aciu uz komentara, malonu kad apsvietei mane!

Tarp kitko, sakai kad as daug ko nerandu! Gal galetum placiau biskuti, ka turi omenyje? Ko as dar be tavo neiprasto skliaustelio dar nerandu? Pacituoti gal galetum?

Ar cia vel issigalvoji kazka?

Reideris, 2017 02 23 11:05
Daug valstybiu buvo subyrejusios, Vokieciai pralaimejo 2 pasaulinius karus, ir gyvena sau, vel ale kontroliuoja vos ne visa europa, KAIP TU SAKAI VEL PAKELE GALVA! Ir ka gi reiskia tas tavo komentaras? Rusai SUBYRES? Tada kas bus? Vel ateis Putino pamaina ir kas tada? Vel pampersus pirktis reikes nes atseit rusija 2019 prase kreditu, o 2029 mes vel myzciojam nes rusai vel mus puola? Ar apie toki cikla tu cia sneki? grybu maziau valgyk lopeta!
---------------------
Jo vokiečiai du karus pralaimėjo ir gyvena..:}}O koki kara pralaimėjo Rusija??:}}}Imperija subyrėjo be jokių pralaimėjimų{neteko 5,2milijonu kvadratiniu km teritorijos kontrolės:}}Taip sakant ivyko vadimoji pirmoji fazė{šiuo metu stebim tos fazės itvirtinimą..kai Rusijai aiškinama,kad posovietinė erdve nebera jos nearti dirvonai..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2017 02 23 10:59
tiesa pasakius net sunkiai sita skliausteli radau
----------------
Nieko nuostabaus ,tu daug ką sunkiai randi{ka jau ten kalbėt apie klaviaturą su 105mygtukais..:}},o rades dar ir milijoną klausimu užduodi,nes nepajėgi suprast kas tai yra..:}Bet čia tik tarp kitko..:}}

Pasekejas to Piump@las, 2017 02 23 10:54
Taigi:
1) Is kokio kito nicko as rasau? Konkreciai! Ir kas tau leidzia taip teigti? Kokia nors uzuomina, rasymo stilius pavyzdziui?
Reideris numanomai naudoja Lordo Bairono nicka nes naudoja panasu rasymo stiliu, isskirtini smile - :} - tiesa pasakius net sunkiai sita skliausteli radau! O tai yra specifika! Turi kazka panasaus apie mane?
2) Rasai: Rusija tuoj tuoj prisivys USA ir pralenks..
GAL GALI MAN PRASAU PACITUOTI MANO KOMENTARA KUR AS RASIAU KAD RUSIJA TUOJ PRISIVYS USA IR APLENKS?
As to beje nerasaiu, ir rusija neprisivys US net jei pajungs visa postsovietine erdve savo kontrolej! Taip kad cia tu paprasciausiai MELUOJI! Rusijos tikslas yra postsovietines erdves kontrole, pasauline hegemonija yra ne tik kad ne rusu dantims, bet jau net JAV nepajegia islaikyti 1 polio, pasaulis bus daugiapoliaris su keletu pasaulio galios centru!
3) o ateiti laukia tas pats,kas 1991m. - CIA KADA? REIDERIS SAKO 2019? GAL DATA MUMS MANDAVOSKEMS NUMESI? AR MOKYKLINI VADOVELI TEMOKI CITUOTI UZSICIKLINES 1991 METAIS?

Daug valstybiu buvo subyrejusios, Vokieciai pralaimejo 2 pasaulinius karus, ir gyvena sau, vel ale kontroliuoja vos ne visa europa, KAIP TU SAKAI VEL PAKELE GALVA! Ir ka gi reiskia tas tavo komentaras? Rusai SUBYRES? Tada kas bus? Vel ateis Putino pamaina ir kas tada? Vel pampersus pirktis reikes nes atseit rusija 2019 prase kreditu, o 2029 mes vel myzciojam nes rusai vel mus puola? Ar apie toki cikla tu cia sneki? grybu maziau valgyk lopeta!



Reideris to Vytenis, 2017 02 23 10:43
Deja Vyteni to apie ka rašote niekada nebus..Niekas rytų Ukrainoje konflikto užšaldyt neleis..ir taip ateiti žus Ukrainos kariai,bet jie bent žuvu už savo šalies laisve,o už ka žuva visas iš Rusijos surinktas sbrodas??:}}Už 20000tukt.rubliu per mėnesį??:}}Už galimybe nebaudžiamiems paplėšikaut??:}}Rusija iš rytų Ukrainos padarė rusų sbrodo iš visos Rusijos utilizavimo zona..Kurioje naikina sau nereikalingus elementus..:}}
Ir toliau bus vykdomos karinės operacijos prieš teroristus,ir toliau bus vykdomos diversines operacijos prie banditu vadus..Niekas 2017metias nepasikeis..:}}Svetodarske viskas buvo vykdoma operatyvines vadavietės-sustiprintos kuopos lygyje,ateiti matysim tokias pat operacijas bataliono,pulko ir net brigados lygyje..Ukrainos kariuomene šiandien tai 80tuks.gerai parengtų ir apginkluotu vyrų..Iki metu galo planuojama padidint iki 100tukst..
Rašai apie Kinija ir Taivana,bet užmiršti,kad jos kariavo 4metus,o po to Taivanas dar reguliariai 6 metus apšaudydavo žeminine Kinija iš artilerijos..Tas pats ir su Indija bei KINIJA..:}Kuriuos pliekėsi XXamz.7dšimtmetyje..:}}}
Ukrainiečiai turi padaryt viska,kad Rusijai butu nenaudinga kariaut apskritai su Ukraina..:}}Ir diplomatinėmis priemonėmis pasiekta labai daug:Rusija kenčia nuos sankcijų ,yra šalis izgoj,su kuria kažkas kalbasi tik iš reikalo,o ne todel kad malonu..O jei dar Ukraina gali visa tai paremt karinė jėga tai puiku..Jei ne dabartinis Ukrainos karas ,tai Rusija po kiek laiko nusprestu sukurt nauja respublika šalia jau esančių..Ir visa tai testusi begalo..Tik Rusijos žinojimas ,kad priešinamasi ginklu neleidžia apskritai to padaryt.:}}Net jeigu Ukraina sutiktu su LNR ir DNR ,bei Krymo atsisikirimu,tai matytumem nauja Rusijos invazija ir tolimesni respublikų kurima..
Šiandienine Rusija supranta tik jėga ir tik ja gerbia..Ukraina kovodama gelbeja Baltarsuija ir Kazachstana nuo Rusijos agresijos..Mat Rusija yra priversta susimastyt,kad ir vieno ilgalaikio konflikto,kuriuo niekaip nepavyksta užšaldyt nepajėgia patempt..:}}Per tris metus Rusija neteko 1 trilijono bvp.....:}}}
----------------
Ir pabaigai ..Ukrainai Donbasas reikalingas be rusakalbiu gyventojų..Tad karas tesiasi tiek kiek reiks,kol Donbasas taps pilka negyvenama zona..Tas pats ir su Krymu ..:}

O čia video,kur Ukrainos politologas Kovtonas apie tai atvirai pasako prorusiškiems veikejams:nebus nei federalizacijos,nei decentralizacijos,karas iki galutinės pergalės..:))Rusai stupora ir iki pasiutime..:}}O realybe tokia kokia aprašo Kovtunas,bet ne tokia kokia bandom nupiešt Rusijos tv..:}}


Скандал на Вечере с Соловьевым: Ковтун вывел из себя Багдасарова

https://www.youtube.com/watch?v=MtBFOUhakmE

Saulens, 2017 02 23 10:31
Vytenis yra iš dalies teisus: "Ukraina gali atgauti Krymo ir Donbaso kontrolę tik vadovaudamasi šaltu protu. Deja, kol kas viršų ima emocijos ir Ukraina dėl to patiria nuostolių." Tarptautinė teisė šiuo atveju yra Ukrainos pusėje ir Rusijai dabar labiausiai pakenkti galima teisiniais būdais, t.y. tarptautiniu Rusijos izoliavimu, sąjungininkų mobilizavimu, ieškiniais.
Bet yra ir kita medalio pusė. Rusijai dabartinis status quo nelabai tenkina, nes jai reikia pastovaus konflikto vietinei nuzombintai faunai. Kitaip sakant reikia medžiagos Kiseliovo laidoms. Todėl vien tai, kad Ukrainiečiai sėdės apkasuose Rusų samdinių nesustabdys, o tik padaugės provokacijų. Nereikia pamiršti ir "Pravyj sektor," kurie nelabai klausosi Kijevo nurodymų ir dažnai rengia operacijas/provokacijas savo nuožiūra, taip kompromituodami Kijevo diplomatines pastangas. Ukrainai reikia pamiršt vienadienes ambicijas, šitas konfliktas atėjo ilgam. Jiems dabar reikia sutvarkyti valstybės valdymo aparatą, stengtis vykdyti reformas bei tapti visaverte vakarų Europos šalimi, o tai jau yra ne vieno dešimtmečio planas. Bet Ukraina tikrai turi potencialo būti bent jau ne prastesnė, nei sakykim, Rumunija ar Bulgarija, o tai jau košmariškas scenarijus Maskvai, nes sėkminga Ukraina jau būtų paskutinė vinis į Kremliaus grabą. Ką tada reiktų sekti vatnykams, kodėl jie per amžių amžius murkdosi purve, kai net Ukraina galimai sugeba sėkmingai gyventi?

Pumpa GRU pasekejui, 2017 02 23 09:46
Jautiesi patrukdytas??:))))Varai iš dviejų niku ir vargo nematai??:)))Buk geras neteršk eterio savo "delfinio"lygio rašliavomis...Apie tai ką rašo reideris jau plika akimi matoma,tik durniai prorusiškos mandavoškės bubija apie tai,kad Rusija tuoj tuoj prisivys USA ir pralenks..:))Vis kas kaip prie sovietų..Šalis griūna,o ruselis aktyviai sprendžia pasaulines bėdas ir USA problemas..:))O kai susizgrimbama jau vėlu.."Vnukove išdidžiai leidžiasi JAV karo transporto lėktuvai su labdaringais vaistais ir konservais,o bardako pavadinimu TSRS perėmėjas B.Jelcinas nuleidęs galvele lekia ant kilimėlio pas B.Clintona,kad gaut kreditu,mat Cėcėnija sukilusi ir visa tai gresia jau Rusijos subyrėjimu..Praėjus 10metu,ruselis vėl gieda"mes derzava",tuoj JAV pavysim ir pralenksim,o ateiti laukia tas pats,kas 1991m.;:))Tikiuosi jaunas esi sulauksi..:))

Pasekejas to Pimp@las, 2017 02 23 02:13
Tu idjotas! Tu supranti kad tavo kometaras kazkoks nerimtas! Nei tu teigi kazka, nei pats esi kada pateikes kokia nors saltiniu pagrysta nuomone! Sakai kad Reideris pateikia naudingos informacijos ir zudo rusu mela? Kokiu budu???? Tu supranti kad jis pateikia ta informacija gal kokiem 10-15 skaitytoju Geopolitikoje kuriuos tu vadini prorusiskais! Kas juokingiausia kad tie prorusiski skaitytojai, kaip tu teigi, pagauna reideri skleidziant klaidinga informacija ir siaip snekanti nesamones! Ir bandai dabar teisintis kazkaip ale jis nezaidzia zaidimu! Aisku kad nezaidzia - nes jis negali i tuos klausimus atsakyti, net jei ir noretu!

Ir kodel tu manai kad cia kazkas pyksta kad Reideris GRIAUNA Rusija? Jeigu jis griauna, tegu, as nieko pries neturiu! Pirmyn! As tik is draugiskos puses noriu paaiskinti Reideriui kad faktu iskraipymas Rusijos sugriauti jem nepades! Jei jis sako kad Kanada uzsiaugina viska ko jiems reikia o Rusai nesugeba, tai rusu juk nensutekens, tuolabiau kad rusai UZSIAUGINA ir t.t. Del to as jam ir padedu, paaiskinu jo klaidas! Jei reidris sako tiesa, kad rusijoj keliai blogi, alkoholiku pilna, veziu zmones serga, varvekliai nuo stogo kabo ir panasus dalykai - as su juo juk nesiginciju! Sakau ok Reideri, tu teisus, bardakas! Bet po to kyla problema - sie faktai anot Reiderio jam sudaro ispudi kad del blogu keliu ir varvekliu (sudinu anot jo) Rusai atiduos kryma, ir dar gal Kinai uzpuls Sibira pasiimt, o man sie faktai pavyzdziui VARVEKLIAI KAZKAIP NESUDARO ESMINIO FAKTO ITAKOJANCIO TARPTAUTINE POLITIKA!
Visa esme yra ar tu sugebi analizuoti geopolitine situacija ir nuspeti kaip rutuliosis netolima ateitis, sugebeti buti analitiku, sugebi atskirti ESMINIUS faktus nuo ANTRAEILIU NESAMONIU! Spiegti nesamones ir mandavoskem zmones vadinti NEPATEIKIANT nei vieno agumento padaro tave pati mandavoske!

Pumpa, 2017 02 23 00:21
Pyksta prorusiškos mandavoškės,kad reideris nežaidžia viktorinos:Kas?Kur?Kada?:))O vietoje to pateikia naudingos informacijos daužiančios Rusijos melus ir pasakas ...Ale pyktis netrukdo kitus informuot apie pykčio priežastį...:))Labiausiai mėgstami prorusišku mandavoškiu klausimai:A kak tam Ukraine????

Vytenis, 2017 02 22 22:27
Ukraina gali atgauti Krymo ir Donbaso kontrolę tik vadovaudamasi šaltu protu. Deja, kol kas viršų ima emocijos ir Ukraina dėl to patiria nuostolių. Ukrainiečiai nebeturėtų puoselėti iliuzijų apie sėkmingą karinę invaziją į Donecko bei Luhansko Liaudies Respublikas. Už separatistų nugarų stovi Rusijos ginkluotosios pajėgos, kurių ukrainiečiai nėra pajėgūs įveikti. Ukrainiečiams derėtų susilaikyti nuo puolamųjų operacijų (tokių kaip ties Svetlodarsku gruodžio mėn.). Jiems reikėtų imti pavyzdį iš kitų valstybių. Pavyzdžiui, Kinija siekia prisijungti Taivaną, o Indija turi teritorinių pretenzijų Kinijai, bet tai nereiškia, kad kiekvieną dieną sąsiauryje, skiriančiame Kiniją nuo Taivano, ir Indijos-Kinijos pasienyje vyksta susišaudymai. Ukrainiečiai turėtų imtis iniciatyvos ir tartis su separatistais dėl kasdienių susišaudymų nutraukimo. Tai leistų sumažinti krovinių "200" ir "300" kiekį. Ukrainiečiai turėtų susikoncentruoti į kovas diplomatijos fronte ir tiesiog ramiai laukti momento, kai Putinas pasitrauks iš valdžios.

to Vargas Ukrainai, 2017 02 22 20:39
Vargas Ukrainai 2 reideris, 2017 02 22 13:37
Nesupranti?
Kuo cia deta Rusija ir JAV.
Temos pavadinimas "Treji metai po Maidano: nuo Orumo revoliucijos iki stagnacijos".
///
Tu gal cia naujokas. Trumpai informuoju - Reideris yra neadekvatus; raso, ka nori; i konkrecius klausimus neatsakineja, nes juos uzduoda "tupye" komentatoria; Rusija arti krach - susitaikyk :))

Todel negaisk laiko))

Reideris, 2017 02 22 14:05
Киевский суд подтвердил решение взыскать с «Газпрома» 6,4 миллиарда долларов

https://lenta.ru/news/2017/02/22/gazprom/

Reideris, 2017 02 22 13:50
As ir sakau, vargas Ukrainai.
-------------------
Aš sakau vargas Rusijai,nes del Krymo aneksijos ir karo rytų Ukrainoje prarado puse savo bvp..:}}

Reideris, 2017 02 22 13:48
Beje, JAV (350 mln) yra 2.3 karto didesne uz Rusija (150 mln).
-------------
Tai čia Rusija turetu islost ant bvp vienam gyventojui,nes gyventoju skaičius mažesnis nei JAV ,bet deja ir čia visškas pravalas..Beje Rusijoje tera 140milijonu gyventoju,o ne 150milijonu..Ka met Rusijoje gyventoju sumažeja 126tukst.ir tai ne emigracija o išmirimas..:}}


Reideris, 2017 02 22 13:46
O kuo čia deta Lietuva?:}}Rusija deta tuom,kad yra viena is konflikto pusiu Ukrainoje..:}}

Vargas Ukrainai, 2017 02 22 13:46
"Beje Ukrainos bvp 2013metais buvo ne 186mlr.usd o tik 177,4milijardo usd..:}}0"

As ir sakau, vargas Ukrainai.

Vargas Ukrainai, 2017 02 22 13:45
Beje, JAV (350 mln) yra 2.3 karto didesne uz Rusija (150 mln).

Reideris, 2017 02 22 13:45
Beje Ukrainos bvp 2013metais buvo ne 186mlr.usd o tik 177,4milijardo usd..:}}

Vargas Ukrainai, 2017 02 22 13:42
Kuo cia deta Rusija ir JAV.
Temos pavadinimas "Treji metai po Maidano: nuo Orumo revoliucijos iki stagnacijos".


Reideris, 2017 02 22 13:40
JAV 5 kartus mažesne uz Rusija,bet jos bvp 15kartu didesni nei Rusijos ir ka??:}}

Vargas Ukrainai 2 reideris, 2017 02 22 13:37
Nesupranti?

Lietuva 15 kartu mazesne salis uz Ukraina.
2013 Lietuvos BVP buvo 5 kartus mazesnes uz Ukrainos.



Reideris, 2017 02 22 13:34
Pagal apimtį dabartinė Rusijos ekonomika nusileidžia amerikietiškai penkiolika kartų, Kinijos – dešimt kartų, Japonijos – trigubai, o ateityje proporcijos gali tapti dar nepalankesnės.

Reideris, 2017 02 22 13:31
Vargas Rusijai:Rusijos BVP 2013buvo lygus Olandijai..2015metais jau lygus tik Italijai ..:}2016metais Rusija pagal bvp jau galima lygintv tik su Portugalija..Kas toliau Gambija??:}}

----------------
Rusijos bvp:
2,097 trilijonų USD (2013 m.)

2016metais Rusijos bvp:1,1trilijono..Del karo rytų Ukrainoje Rusija prarado 1 trilijona bvp..Bet ir čia dar ne viskas..::
-------------
O 2016 m. Rusijos BVP, esant palankioms aplinkybėms (jeigu vidutinis metinis dolerio kursas bus maždaug toks, koks yra dabar), sumažės iki 1,1 trln. JAV dolerių. Tačiau jei vidutinė dolerio vertė viršys 80 rublių, BVP gali būti apie 0,9 trln. JAV dolerių. Tai jau dabar yra mažiau nei 1,5 proc. pasaulinio BVP, vadinasi, nusirista net ne į 2007-ųjų (1,2 trln. JAV dolerių), o greičiau į 2006-ųjų (1 trln. JAV dolerių) lygį. Juk tada doleris buvo brangesnis nei šiandien.


Vargas Ukrainai, 2017 02 22 13:02
Ukrainos BVP 2013 (rekordinis) buvo apie 186 mlrd doleriu
Lietuvos BVP 2013 buvo apie 38 mlrd doleriu.

Reideris, 2017 02 22 10:46
Путин сказал, что Крымский мост будет, а это под большим вопросом


https://www.youtube.com/watch?v=if7SzCj1Mnc

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras